stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

Eιναι τελείως νέα χάραξη. Οταν επιστρέψω θα κοιτάξω να τη στείλω. Νομίζω οτι αν ρωτήσεις κάποιον από Ευρυτανία ή Αγρίνιο θα σου πει ποιο αναλυτικά. Νομίζω ότι έχει κατατεθεί επίσημα από το Βερελή με επερώτηση και σίγουρα από Δ.Ευρυτανίας. Είναι απόλυτα βέβαιο ότι η νέα χάραξη μειώνει την απόσταση από 195 σε 115. Οταν λέμε για άξονα δε αναφερόμαστε μόνο σε αυτοκινητόδρομους γιατί 1Κm= 6.0. εκ min. Μη σκοτίζεσαι όμως για έργα που θα γίνουν κάποτε που είναι πολύ κοντά 2025 που είναι πολύ κοντά στο ποτέ. Αλλα βιάζουν τώρα. Ενα καλό θέμα να ανοίξει στη παρέα είναι ο ΒΟΑΚ. Σε αφήνω γιατί θα χάσω την πτήση μου.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν αμφισβήτησα ότι το Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία με νέα χάραξη θα είναι 115km. Και χαίρομαι που αναφέρεις ότι δεν εννοούσες αυτοκινητόδρομο. Προφανώς και μια νέα εθνική οδό χρειάζεται και κάτι τέτοιο έχει αρχίσει να συζητείται εδώ και καιρό (έχω καταγωγή από την περιοχή και ξέρω από πρώτο χέρι για τι κ$#οδρομο μιλάμε, είναι ντροπή που χαρακτηρίζεται εθνική οδός ειδικά το Καρπενήσι- Αγρίνιο που σε μερικά σημεία 2 μεγάλα οχήματα δεν χωράνε αλλά και για το δύσκολο ανάγλυφο της περιοχής). Η αντιθεσή μου στα προηγούμενα post ήταν για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου και όχι για μία άνετη και ασφαλή εθνική οδός. Ακριβώς το ίδιο θεωρώ και για το Άρτα-Τρίκαλα που μπορεί να σταθεί ως ένας δευτερεύοντας άξονας Ανατολής Δύσης με προδιαγραφές εθνικής οδού (όχι αυτοκινητοδρόμου)


Απλώς συνεχίζω να διαφωνώ ότι μπορεί να εξυπηρετήσει την Πάτρα. Το Πάτρα - Αντίρριο - Άμφισσα- Λαμία είναι τώρα 196km με την τόσο δυσμενή χαραξή, οπότε σε περίπτωση βελτιώσεων - νέας χάραξης (ειδικά μετά την Άμφισσα και μέχρι να πέσει στην πεδιάδα της Λαμίας) σίγουρα θα πέσει κάτω από τα 150km. Και σε αυτόν τον άξονα προσωπικά θέλω έναν δρόμο με χαρακτηριστικά εθνικής οδού (όπως είναι ο δρόμος μέχρι το Γαλαξίδι) αλλά και ο αυτοκινητόδρομος ίσως χρειάζεται σε αρκετά χρόνια
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 12:06 am    Post subject: Reply with quote

Με αφορμή την αναφορά στην εθνική οδό Άρτας Τρικάλων έκανα μια μικρή έρευνα. Τον δρόμο αυτό τον είχα κάνει πριν από 10+ χρόνια ως μικρό παιδί με κάποιον ντόπιο μιας και ήταν χωματόδρομος στο μεγαλύτερο κομμάτι του. Από τότε είχαν αρχίσει κάποια έργα κυρίως από τον νομό Άρτας. Συγκεκριμένα ήταν ήδη έτοιμη μιά σήραγγα γύρω στο 1km μετά το χωρίο Αθαμάνιο ακριβώς διπλα στο χωριό Κάψαλα (με κατεύθυνση προς Τρίκαλα) και είχαν ξεκινήσει να σκάβουν 2-3 άλλα. Από τότε δεν έκανα ξανά την διαδρομή αλλά σχεδόν κάθε καλοκαίρι ανεβαίνω για μία επίσκεψη σε συγγενείς σε ένα χωριό κοντά στο Αθαμάνιο και βλέπω την είσοδο αυτής της σήραγγας. Από ότι μάθαινα από τους συγγενείς μου τα έργα είχαν κολλήσει για πολλά χρόνια. Τα τελευταία χρόνια έμαθα ότι τα έργα ξεκίνησαν πάλι.

Βασικά τα έργα στην περιοχή της Μεσοχώρας (δηλαδή στο κεντρικό κομμάτι του άξονα) κατασκευάζονται από τη ΔΕΗ ως ανταποδοτικά οφέλη στην περιοχή για την κατασκευή του φράγματος Μεσοχώρας και την εκτροπή του αχελώου οπότε μάλλον είχαν κολλήσει επειδή είχε κολλήσει και το υπόλοιπο έργο.

Θα αναφέρω με την σειρά που πιστεύω ότι τα συναντάς τα τούνελ που κατασκευάστηκαν με φορά από Τρίκαλα προς Άρτα

--- Σήραγγα Γκρόπας (1500m) (ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - έχει διανοιχτεί- Παράδοση καλοκαίρι 2009)
---Σήραγγα Μεσοράχης (1130m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ από Σεπτέμβρη2008 αλλά με προσωρινή σύνδεση από τη μία πλευρά- τα λεφτά πιστώθηκαν τον Σεπτέμβρη του 2008 για τη νέα σύνδεση αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τα έργα, από την άλλη πλευρά ο δρόμος πρόσβασης 2,5km παραδώθηκε μαζί με το τούνελ)
---Σήραγγα εισόδου Μεσοράχης (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ δεν βρήκα τίποτα για αυτή μόνο ότι την παρέλαβε η νομαρχία το καλοκαίρι του 2008. πιθανόν να μην είναι καν πάνω στην εθνική αλλά στο δρόμο πρόσβασης προς το χωριό
---Σήραγγα Αετού (500m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ εδώ και κάποια χρόνια)
---Σήραγγα Παχτουρίου (450m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ από 2008)
---Σήραγγα Αγ.Κυριακής(1035m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ από 2008)
---Σήραγγα "δεν ξέρω όνομα" (~1200m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ τουλάχιστον 10 χρόνια - αυτή που αναφέρω ότι βλέπω κάθε καλοκαίρι)

Πάντως χωρίς ιδιαιτερη δημοσιότητα κατασκευάζεται ένας πολύ ωραίος οδικός άξονας και σε απίστευτο φυσικό τοπίο (ο δρόμος σε μεγάλο μήκος κινείται παράλληλα με τη ροή του Αχελώου). Από αυτά που διαβάζω όλος ο οδικός άξονας στα διοικητικά όρια των Τρικάλων θα είναι έτοιμος μέχρι το καλοκαίρι (από που είναι ο Σουφλιάς είπαμε??). Ουσιαστικά όλα τα τούνελ είναι στο νομό Τρικάλων. Η αλλαγή γίνεται μεταξύ του τούνελ Αγ.Κυριακής και του ανώνυμου.
Πάντως η κατάσταση από την πλευρά του νομού Άρτας δεν είναι το ίδιο καλή. Δεν ξέρω αν έγινε τίποτα αυτό το χρόνο για δημοπράτηση κανενός έργου πάντως μέχρι πέρυσι το καλοκαιρί στον δρόμος Άρτα - Βουλγαρέλι - Αθαμάνιο δεν θυμάμαι τίποτα σοβαρά έργα. Ο δρόμος είναι ένας κλασικός επαρχιακός ελληνικός δρόμος με συνεχείς στροφές χωρίς όμως να τον χαρακτηρίσω και επικίνδυνο όπως άλλους.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 3:42 am    Post subject: Reply with quote

Μια μικρή αναφορά στο θέμα του Ε65 και από εμένα:

Σχετικά με το δρόμο προτίμησης, με βάση τη χάραξη όπως προβλέπεται σήμερα, αυτός πράγματι εξαρτάται από το σημείο της Αθήνας από το οποίο ξεκινά κανείς. Σε απόλυτους αριθμούς, όταν ολοκληρωθούν οι Αυτοκινητόδρομοι τα τμήματα θα είναι:

- Μεταμόρφωση-Λαμία 195
- Λαμία-Παναγιά 175
- Παναγιά-Γιάννινα (κόμβος ΕΟ της Εγνατίας) 55

Μεταμόρφωση-Γιάννινα μέσω Λαμίας 425 χλμ

- Ελευσίνα-Ρίο 180
- Ρίο-Γιάννινα (κόμβος Πεδινής της Εγνατίας) 220

Ελευσίνα-Γιάννινα μέσω Ρίου 400 χλμ.

Οι δύο αριθμοί σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου είναι σχεδόν ίδιοι και επαφίεται στην αισθητική του καθενός το τι θα προτιμήσει. Είναι βέβαιο πως αυτό που λέει ο engineer έχει σαφή βάση, ότι δηλαδή τα δυτικά και νότια προάστεια θα προτιμήσουν το Ρίο, ενώ τα Βόρεια τη Λαμία. Σαφώς και είναι ευκολότερη η επιλογή αν μένεις στην Ελευσίνα, παρά στη Μεταμόρφωση, όπου ακόμη είναι ανταγωνιστική και η λύση του Ρίου.

Δεύτερον προφανώς και δεν υπάρχει κανένας λόγος να φτάνουν όλοι οι δρόμοι στα Γιάννινα, αλλά δεν υπάρχει και κανένας λόγος να τα αποφεύγουν. Θα συμφωνήσω ότι είναι εξαιρετικά αμφίβολη η χρησιμότητα του "Ε65", γιατί σίγουρα δεν ενώνει τις περιοχές με τη μεγαλύτερη σημασία, ενώ επίσης προς Αλβανία, θα ήταν προτιμότερη η σύνδεση από Λάρισα-Κοζάνη-Καστοριά, που ταυτόχρονα θα εξυπηρετούσε και το Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη-Σκόπια. Γι' αυτό και έχω κατά καιρούς αναρωτηθεί ποιος είναι ο κεντρικός σχεδιασμός - το masterplan.

Τρίτον. Το Καλαμπάκα-Παναγιά-Γρεβενά είναι περίπου 20 χλμ περισσότερα από το Καλαμπάκα-Γρεβενά που θα ήθελαν ορισμένοι. Δεν είναι λίγο, αλλά δεν είναι και βουνό, αν ο στόχος σου είναι τελικά τα σύνορα, ή η προέλευσή σου η Αθήνα. Αντίθετα το Καλαμπάκα-Γρεβενά-Μέτσοβο είναι 50 χλμ περισσότερα από το Καλαμπάκα-Παναγιά-Μέτσοβο, τα οποία, όπως και να το δει κανείς είναι πολλά.

Συνολικά πάντως θα διαφωνήσω με τον ε65 ως χρησιμότητα. Αφ'ενός ούτε τα Σκόπια, ούτε η Αλβανία είναι καλοί εμπορικοί δρόμοι για την Ευρώπη. Είτε το θέλουμε είτε όχι ο σύντομος δρόμος είναι μέσω Βουλγαρίας, ώστε να μη φεύγουμε από την ΕΕ και σταματάμε σε 5 τελωνεία στο δρόμο. Αφ' ετέρου, ούτε η Ήπειρος είναι η περιφέρεια με τον τεράστιο πληθυσμό, ούτε η Δυτική Μακεδονία, όσο και να μας λυπεί αυτό, αφήστε που η πρόσβαση και στις δύο περιοχές από το Νότο είναι σχετικά εύκολη, με τους υπόλοιπους άξονες που σχεδιάζονται. Το μόνο αντεπιχείρημα που προσωπικά ακούω, είναι πως στην Ήπειρο δεν έχει πρόσβαση τρένο, οπότε όλες οι μετακινήσεις καλύπτονται με αυτοκίνητα. Αλλά και εκεί που υπάρχει τρένο, τι ποσοστό των μετακινήσεων μαζεύει;

Συμπερασματικά, ας βρεθεί κάποιος να μας εξηγήσει το σχέδιο. Όχι το εκατονταετές πλάνο, αλλά το πενταετές, δηλαδή τον τρόπο που θα συμπληρώνονται όλοι οι Αυτοκινητόδρομοι, όταν και εάν γίνουν. Τότε όλοι θα είμαστε πιο καλόπιστοι, γιατί θα βλέπουμε το σκεπτικό
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Το θέμα δεν είναι αν οι δρόμοι θα εξυπηρετούν τα Γιάννενα(αλλιως δεν θα είχε γίνει ακόμη τίποτε),αλλά όπως είπε και ο πρεβεζάνος η καινούρια αγορά στα βόρεια,η Αλβανία.Ηδη η μία σύνδεση από καστορια είναι σχεδόν έτοιμη.
javascript:emoticon('Arrow')sp37
όλα καλά τα λες,μόνο που νομίζω οτι οι δρόμοι προς τα σύνορα δεν γίνονται από πλευράς ελλάδος για να βγούμε πιο γρήγορα προς την ευρώπη,αλλά για να κατέβουν οι πελάτες προς εμάς!!!
Προφανώς ο πιο σύντομος δρόμος για να κοπεί η ελλάδα στη μέση είναι ο ΛΑ.Κ.Αμφιλοχία.Αυτός συζητειται εδώ και 40 χρόνια (έγινε και η γέφυρα Τατάρνας για αυτό το σκοπό)
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

SP73 wrote:
Συνολικά πάντως θα διαφωνήσω με τον ε65 ως χρησιμότητα. Αφ'ενός ούτε τα Σκόπια, ούτε η Αλβανία είναι καλοί εμπορικοί δρόμοι για την Ευρώπη. Είτε το θέλουμε είτε όχι ο σύντομος δρόμος είναι μέσω Βουλγαρίας, ώστε να μη φεύγουμε από την ΕΕ και σταματάμε σε 5 τελωνεία στο δρόμο. Αφ' ετέρου, ούτε η Ήπειρος είναι η περιφέρεια με τον τεράστιο πληθυσμό, ούτε η Δυτική Μακεδονία, όσο και να μας λυπεί αυτό, αφήστε που η πρόσβαση και στις δύο περιοχές από το Νότο είναι σχετικά εύκολη, με τους υπόλοιπους άξονες που σχεδιάζονται. Το μόνο αντεπιχείρημα που προσωπικά ακούω, είναι πως στην Ήπειρο δεν έχει πρόσβαση τρένο, οπότε όλες οι μετακινήσεις καλύπτονται με αυτοκίνητα. Αλλά και εκεί που υπάρχει τρένο, τι ποσοστό των μετακινήσεων μαζεύει;



@SP73

θα διαφωνήσω με τη σειρά μου μαζί σου διότι ο Ε65 (με σύνδεση Παναγιά), με την ολωκλήρωση ή έστω βελτίωση του δρόμου Καλαμπάκα - Βόλος, θα εξυπηρετεί και τον διευρωπαικό διάδρομο μεταφορών ' ΙΤΑΛΙΚΑ λιμάνια - ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ - ΒΟΛΟΣ - ΛΑΤΑΚΕΙΑ ΣΥΡΙΑΣ'
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

@agriniotis

Κάνε edit το μήνυμα σου για να δεις πως γίνεται ο επιμέρους σχολιασμός όπως αυτός απεικονίζεται στο προηγούμενο μήνυμα(κατόπιν δικής μου επεξεργασίας).

Code:
[quote="losada7"] mpla mpla mpla του losada7[/quote]
mpla mpla mpla  αυτου του μέλους που σχολιάζει τα λόγια του losada7
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 12:16 am    Post subject: Από επίσκεψη Καραμανλή στο Αγρίνιο Reply with quote

Από επίσκεψη Καραμανλή στο Αγρίνιο


"Προηγουμένως, ο Κώστας Καραμανλής επιθεώρησε τα έργα παράκαμψης του Αγρινίου, στον ανισόπεδο κόμβο Ρίγανης, που αποτελεί τμήμα της Ιόνιας Οδού. Σε δηλώσεις του, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην επιτάχυνση των έργων και στη σημασία του συνολικού έργου της Ιονίας Οδού για την ευρύτερη περιοχή, ενώ γνωστοποίησε πως το έργο αναμένεται να παραδοθεί το ερχόμενο καλοκαίρι."


http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/14/1641060.htm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 1:02 pm    Post subject: Reply with quote

Φρέσκιες φώτο που μου έστειλε μόλις ο Τάσος από γέφυρα Αράχθου και τεχνικό Τ8. Κατά τη γνώμη μου θα το περπατάμε για την Κυριακή των Βα'ί'ων.





Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu πολύ χαίρομαι οταν βλέπω post σου! Very Happy
Το τούνελ μετά τη σύραγγα του δρίσκου που οδηγεί στη γέφυρα θα είναι και αυτό έτοιμο η θα μπαίνουμε μέσω παράκαμψης?
Απο την αρκούδα κανένα νέο?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Φρέσκιες φώτο που μου έστειλε μόλις ο Τάσος από γέφυρα Αράχθου και τεχνικό Τ8. Κατά τη γνώμη μου θα το περπατάμε για την Κυριακή των Βα'ί'ων.

Μάλλον είσαι λίγο αισιόδοξος για την παράδοση στις 10 Απριλίου (μιλάμε για 25 μέρες απο τώρα) , αλλά ας ελπίσω μαζί σου γιατί θα ξαναπεράσω τότε για Λευκάδα.....
Το τούνελ της εξόδου δεν είναι ακριβώς τουνελ , αλλά ταυτόχρονα απο επάνω του περνάει η παλιά εθνική οδός , οπότε λογικά είναι έτοιμο.



O########################O

Arrow kosimo στο παρόν post έγραψες

Code:
[quote="corfu"]


αλλά στο τέλος του τμήματος του μηνύματος του corfu έπρεπε να βάλεις το tag τερματισμού, δηλαδή
Code:
[/quote]


Με αυτή τη γραφή επιτυγχάνεις να εμφανίζεις το υπο σχολιασμό μήνυμα σε κατάλληλο πλαίσιο.

losada


Κατάλαβα ότι έκανα πατάτα , αλλά φαινότανε ετσι και αλλιώς και γι'αυτό το άφησα . Ευχαριστώ για τη συμβουλή....


Last edited by kosimo on Sun Mar 15, 2009 11:10 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Mar 15, 2009 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

ακόμα ένα ρεπορτάζ στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Καλαματας για τα έργα του δρόμου Τρίπολης Καλαμάτας. Από ότι φαίνεται τα έργα πάνε καλά και εντός του 2009 να ρίξουμε μαύρη πέτρα στις στροφές της Μεγαλόπολης.

Για τα αρχαια στο Καλογερικό γράφει:
"Στο Καλογερικό το θέμα των αρχαίων που βρέθηκαν, αντιμετωπίστηκε και οι εργασίες της σήραγγας προχωρούν κανονικά. Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η διαδικασία των επιτάξεων και το τμήμα Καλογερικό - Αθήναιο"....
Για το Τσακώνα - Παραδείσια: «Η Τσακώνα είναι δύσκολη. Πρόκειται για πολύ δύσκολο έργο σε κατολισθήσεις. Η προσπάθεια είναι να τελειώσει το 2010». Σύμφωνα με πληροφορίες μας, προχωρούν οι εργασίες στην κοιλαδογέφυρα των 470 μέτρων (δημιουργείται εκεί που υπήρχε επικίνδυνη στροφή σε τεράστια επιχωμάτωση) και στις δύο 160άρες γέφυρες, ενώ στην τοξωτή δουλεύεται η θεμελίωση του μεσόβαθρου. Παράλληλα, εξελίσσονται οι χωματουργικές εργασίες. Το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα περπατιέται η κοιλαδογέφυρα."

Μάλλον εννοεί το φθινόπωρο του 2010.
Υπάρχουν και νέα για άλλα τμήματα και φωτογραφίες.

Σελίδα 40, φύλο 15-3-2009.
www.eleftherianews.gr
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Mon Mar 16, 2009 12:44 am    Post subject: Reply with quote

καλησπέρα στην παρέα για μεχρι το πάσχα θα δωθεί και ο κόμβος στην παναγία οπότε μιλάμε σχεδόν για ολοκλήρωσει του κοματιού Γιάννενα-Παναγία.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Mar 16, 2009 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια χαρά σε όλους. Υποσχέθηκα οδοιπορικό στην παράκαμψη Αγρινίου ( η οποία θα παραδοθεί τέλος καλοκαιριού περίπου ) και ξεκινώ σε ένα τέταρτο περίπου. Θα τις έχετε φρέσκες σε 2-3 μέρες ( αφού πρώτα τις στείλω σε κάποιον ).
Θα βγάλω και φωτό από τον υπό κατασκευή νέο σταθμό υπεραδτικών λεωφορείων ( τον οποίο είδα και βρίσκεται σε πολύ καλό σημείο ).
Άντε,φεύγω. Η μέρα είναι ηλιόλουστη,καλή θερμοκρασία.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Mar 16, 2009 11:54 pm    Post subject: Reply with quote

Very Happy Arrow agr-engineer.
Μην ξεχάσεις να ανάφέρεις σημεία εισόδου εξόδου στον αυτοκινητόδρομο (σε λίγο καιρό θα περάσω και εγώ και να μην ψαχνόμαι πάλι)
Καλή επιτυχία και καλή φωτογράφηση.
(Ελπίζω το γεφυράκι πριν τη γέφυρα Αχελώου, στο σημείο που ενώνονται οι δύο εργολαβιες να είναι βατό και να μην ταλαιπωρηθείς. Αλλιώς θα βγεις στο Αγγελόκαστρο... Crying or Very sad )
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν,έχω φρέσκο πράμα που σαλεύει παίδες. Οι φωτογραφίες βγήκαν όλες πολύ καλές. Οι μισές τουλάχιστον εν κινήσει,μέσα από το αυτοκίνητο,είτε βγάζοντας τη μηχανή από το παράθυρο είτε πίσω από το παρμπρίζ.
Μπήκα από Αγγελόκαστρο μέχρι Κουβαρά,γιατί από Κεφαλόβρυσο ή Α/Κ Χαλικίου θυμόμουν ότι είχαν κλείσει τις εισόδους,οπότε δε διακινδύνευσα να κάνω τζάμπα δρομολόγια,μιας και οι είσοδοι στην παράκαμψη του Αγρινίου απέχουν 20 χιλιόμετρα καθεμιά,οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν και πολύ εύκολο.
Να πω πάντως ότι σε αυτή την εργολαβία ( Αγγελόκαστρο-Κουβαράς ) οι ρυθμοί είναι εντατικοί. Σχεδόν σε όλο το μήκος των 21 χιλιομέτρων υπήρχαν μηχανήματα,είτε για την άσφαλτο,είτε για τα ρύθρα,είτε για τη νησίδα,είτε για την επίστρωση των σκύρων. Σίγουρα το καλοκαίρι οι Ηπειρώτες,οι Λευκαδίτες και οι Αλβανοί θα αποφεύγουν την όποια ταλαιπωρία,ενώ οι Αγρινιώτες θα κινούνται με περισσότερη άνεση στην ευρύτερη περιοχή,μιας και θα μειωθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος.
Εντός 2-3 ημερών,όποτε μπορέσω θα τις στείλω στο losada να τις ανεβάσει.
Έχω βγάλει και μερικές από το νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων. Δεν πρόλαβα να βγάλω κι από τονεοανεγειρόμενο και πολύπαθο νέο νοσοκομείο Αγρινίου που βρίσκεται σε καλά επίπεδα.Κάποια άλλη φορά ίσως.
prevezane,ΌΠΩς ΑΝΈΦΕΡΑ μπήκα από Κόμβο Αγγελοκάστρου και βγήκα λίγο πριν από τη γέφυρα που υπάρχει στην ένωση με την υπάρχουσα κατσικίσια εθνική,τραγική οδό ( δεν είχα προσέξει την έξοδο που υπάρχει τώρα και ψάχτηκα για λίγο. Προς στιγμή σκέφτηκα ότι έπρεπε να περάσω πάλι ανάμεσα από φορτηγά και θα γυρίσω στο Αγγελόκαστρο ).
Όσον αφορά το τμήμα Αγγελόκαστρο-Κεφαλόβρυσο, δεν ξέρω τί γίνεται. Και δε μπορώ να πάω σύντομα,οπότε αν βρεις καμιά είσοδο μπες και βγάλε καμιά φωτό. Γενικά προσοχή στα φορτηγά και στα μηχαν΄ματα,γιατί υπάρχει συνεχής κίνηση.


Last edited by agr-engineer on Tue Mar 17, 2009 1:14 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 2:10 am    Post subject: Reply with quote

ευχαριστουμε πολυ για τις πληροφοριες για την παρακαμψη αγρινιου Very Happy αναμενουμε τις φωτογραφιες Cool ενα αρθρο για την ΙΟΝΙΑ απο την ελευθεροτυπια: σε καθυστερηση των απαλλοτριωσεων αποδιδεται η καθυστερηση καθως και το αιτημα της κοινοπραξιας για σηραγγα στην κλοκοβα..

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=60625172

Arrow ξερει κανεις να μου απαντησει γιατι δεν προχωρανε γρηγορα οι απαλλοτριωσεις??εγω νομιζα οτι ισχυουν οι διαδικασιες εξπρες της επιταξης οπως γινοταν και κατα την κατασκευη των ολυμπιακων εργων.. Surprised
aggele αν μπορεις κανε μια ερευνα για την εγκατασταση εργοταξιων της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ..ακουσα πως αναπτυσσονται εργοταξια σε ακρατα,αιγιο και αμαλιαδα Cool αλλα δεν εχω βρει κατι συγκεκριμενο...γνωριζετε μηπως τι εργασιες εκτελουνται απο την ΝΕΑ ΟΔΟ Α.Ε μετα τα διοδια των αφιδνων και εχουν κλεισει την αριστερη λωριδα για αρκετα km?περναει συγγενικο μου προσωπο πολυ συχνα απο εκει αλλα δεν μπορει να καταλαβει τί κανουν...δεν ασχολειται και ιδιαιτερα με τα εργα..
Arrow ρεπορταζ στον "κιτρινο τυπο"για τις συμβασεις παραχωρησης..λεει οτι κλεβουν 22εκ το χιλιομετρο.. Surprised
http://www.zougla.gr/news.php?id=29275


Last edited by gouperman on Tue Mar 17, 2009 4:05 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 2:18 am    Post subject: Reply with quote

Agr-engineer, καταλαβαίνεις ότι ανυπομονώ να δώ το υλικό σου... Smile Smile Smile
Το κομμάτι που έκανες ( που είναι και τα 2/3 περίπου του έργου) είναι και το πιο προχωρημένο, οπότε ελπίζω να δω ότι έχει στρωθεί παντού με το πρώτο στρώμα ασφάλτου, jersey παντού κλπ (pls μη με διαψευσεις)

Όσο για το πρώτο κομμάτι (που ήταν για χρόνια ημιτελές) την προηγούμενη φορά που είχα περασει (Δεκέμβρη) ξανασκάβαν σε σημεία το δρόμο λόγω καθίζησής του σε σημεία (κυρίωσ στο ρεύμα προς Ρίο). Παρεπιπτόντως σε αυτό το κομμάτι είναι πιο εύκολο να μπεις
-Μετά το Κεφαλοβρυσο στην πρώτη διασταύρωση αριστερά, μετά σε ένα χωματόδρομο- άνοιγμα, πάνω από την γέφυρα και είσοδος από το "αντίθετο ρεύμα"
-Έξοδος λίγο πριν το Αγγελόκαστρο (από τη γέφυρα του δρόμου βγαίνεις δεξιά). Εκτός και αν έχουν ήδη ενώσει τα δύο κομμάτια, οπότε μπορείς να το κάνεις όλο συνεχόμενα...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 6:52 am    Post subject: Reply with quote

Ζούγκλα η εκπομπή ζούγκλα και χειρότερα. Ανέτρεξα σε επίσημες ιστοσελίδες για να επαληθεύσω τα κόστη των ευρωπαικών δρόμων που αναφέρει αλλά μετά μου πέρασε απ'το μυαλό να επαληθεύσω τα νούμερα για τους ελληνικούς δρόμους. Λοιπόν, η ιονία οδός θα κοστίσει 1,4 δισ ευρώ και έχει μήκος 200 χλμ περίπου. Αλλά ΜΟΝΟ η ιόνια οδός, δεν συμπεριλαμβάνω τις βελτιώσεις και νέες χαράξεις στο τμήμα μέχρι τη Σκάρφεια αν και θα πρεπε γιατί αυτό λέει η σύμβαση. Τέλος πάντων χοντρικά τώρα 1,4 δισ δια 200 χλμ κάνει 7 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο. Από πού κι ως πού 10-15 εκατ. δεν μας λένε. Μετά, βόρειοδυτ. άξονας 2,8 δισ δια 365 χλμ κάνει γύρω στα 8 εκατ. ανά χιλιόμετρο. Πού τα 25 εκατ.

Δεύτερον πώς σύγκριναν ελληνικό αυτοκ/μο με αυστριακό στις τιμές που δε συγκρίνονται με τίποτα. Απ'τον άξονα Brno-Βιέννη μήκους 109 χλμ, 5,8 εκατ. ανά χλμ δηλ όλος ο άξονας στοιχίζει 630 εκατ. ευρώ και ο μισός άξονας που είναι στο αυστριακό έδαφος κοστίζει ήδη τα 500 σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα κατασκευής αυτοκ/μων στην Αυστρία.
http://www.asfinag.at/index.php?module=Pagesetter&type=file&func=get&tid=287&fid=ddownload1&pid=9
Το χουμε ξανασυζητήσει το θέμα για την υπερβολική ακρίβεια των δρόμων εδώ.

Ο ρεπόρτερ προφανώς σύγκρινε με ότι του πεσε στα χέρια ή με ότι τον συνέφερε αλλά δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκρίνει τους νέους ελληνικούς δρόμους που θα ναι πιο σύχρονοι κι απ'την αττική οδό (λέμε τώρα) που είναι ο πιο σύγχρονος δρόμος της Ευρώπης με ένα αυτοκ/μο κατωτέρου επιπέδου όπως ο δρόμος Ντάντσιχ-Κατοβίτσε της Πολωνίας. Έχει δει έστω και μια φωτογραφία του δρόμου αυτού? Έχει δει σε τι ανάγλυφο κατασκευάζεται αυτός και οι άλλοι δρόμοι που αναφέρεται που διατρέχουν όλες τις πεδιάδες της Ευρώπης? Ρώτησε αν οι Πολωνοί έχουν άλλα λεφτά για να φτιάξουν έναν καλύτερο αυτοκ/μο? Αυτή η ασχετίλα που τους δέρνει και βγαίνουν να κάνουν εκπομπή.

Καλά, τα ποσά για τους ελληνικούς δρόμους πού τα βρήκε? Μήπως μου διαφεύγει κάτι ή έκανα λάθος υπολογισμούς?

Ο δρόμος Ιρλανδία-Η. Βασίλειο μήκους 1.000 και χιλιομέτρων πώς ακριβώς πάει?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Στην Παναγοπουλα εδω..δεν εχουν μπει εργοταξια ακομη για τα τουνελ,αλλα κατω απο την παλαια εθνικη στο Δρεπανο-εχει και πινακιδες-εγκαθιστανται τα γραφεια της vinci(εκει που λεγανε να φτιαξουν τον καταυλισμο Αφγανων που εχουν γεμισει την Πατρα )..το ποταμι εχει πολυ πολυ χωρο ..
Γραφεια,πολλα μηχανηματα,τσιμεντενιες πλατφορμες,και κατι ορθια σιδερενια παλουκια Smile
αντε με το καλο... Very Happy Very Happy Cool


Last edited by Agg3los on Tue Mar 17, 2009 11:36 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Mar 17, 2009 11:30 pm    Post subject: Reply with quote

Σιγά σιγά ετοιμάζονται για τα εγκαίνεια με παρουσία πρωθυπουργού.Αν και κατά τη γνώμη μου όταν θα 'ρθει ο Καραμανλής τέλη Μα'ί'ου ή αρχές Ιουνίου, θα εγκαινειάσει ολόκληρη την εγνατία με παράδοση και του τμήματος Παναγιά - Βενέτικο. Αυτά που γράφουν οι Νέοι Αγώνες για γέφυρα Αράχθου και Μέτσοβο - Παναγιά θα τα δώσουν μάλλον με Σουφλιά πριν το Πάσχα.
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7452&Itemid=46
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Mar 18, 2009 12:46 am    Post subject: Reply with quote

Έρχονται και οι εκλογές...

Εδώ και αρκετούς μήνες έχει σταματήσει ο η κατασκευή του Βέροια - Νάουσσα - Έδεσσα, ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω;
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 328
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Mar 18, 2009 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Smile Καλά νέα για την Ολυμπία Οδό, σε άρθρο της Σημερινής της Πάτρας. Αναφέρει ότι: "Πάνω από 3.500 εργαζόμενοι θα απασχοληθούν στα έργα κατασκευής της Νέας Εθνικής Οδού Πατρών - Κορίνθου. Οι εργαζόμενοι αυτοί θα έχουν προσληφθεί έως τα τέλη Μαΐου, οπότε και τα πέντε εργοτάξια της κατασκευαστικής κοινοπραξίας θα δουλεύουν σε πλήρεις ρυθμούς. Ήδη ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες κατασκευής τριών σηράγγων σε Πλάτανο, Δερβένι και Ακράτα. Εργάζονται 400 άτομα και ο αριθμός τους θα αυξάνεται καθημερινά. Μετά το Πάσχα το έργο θα είναι επισκέψιμο για τις Αρχές και εκπροσώπους του Τύπου".

http://www.simerini.gr/?section=32&category=1&newspage35=3&newsid35=14656

Κάλλιο αργά παρά ποτέ, λοιπόν... Εκτός από την προφανή αναγκαιότητα του έργου, είναι πολύ σημαντική και η δημιουργία τόσων θέσεων εργασίας, ειδικά αυτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Ελπίζω το έργο να πάρει μπροστά και να μην ξανακολλήσει σε άλλα προβλήματα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Mar 18, 2009 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Cool Cool Cool Cool

ΟΟΟΛΕΕΕΕ!!!!!ΟΟΛΕΕΕΕ!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Cool
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Mar 18, 2009 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πέρασα το Σάββατο από Αθήνα έως την έξοδο για τα Καλάβρυτα και δε διαπίστωσα έργα. Μόνο πολλά μπαλώματα στην άσφαλτο και σε λίγα σημεία πλήρη ασφαλτόστρωση.
Γίνονταν πολλά έργα για το τραίνο, και ίσως αυτό να κρύβει και κάποιες εργασίες για το δρόμο.
Απογοητεύτηκα από την ποιότητα των μπαλωμάτων και γενικότερα την ποιότητα του οδοστρώματος σε παρα πολλά σημεία. Υπάρχουν ακόμα πολλά σαμαράκια να ανώμαλο οδόστρωμα, ιδίως στο τμήμα μετά την Ακράτα που είναι 2+2+ΛΕΑ με μπάρες.
Επρεπε να έχει γίνει ριζική αλλαγή οδοστρώματος σε μεγάλο μέρος του δρόμου, αλλά αντί γι αυτό έκαναν μπαλώματα, τα οποία έχουν κατασκευαστεί με κακό τρόπο με αποτέλεσμα να πηδάει το αυτοκίνητο.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ δρόμος, και είναι ανεπίτρεπτο μετά από ένα χρόνο να μην έχουν κάνει σωστή δουλειά, ενώ εισπράτουν ακριβά διόδια.
Evil or Very Mad Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 420, 421, 422  Next
Page 65 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr