View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 11:02 pm Post subject: |
|
|
Πραγματι ειναι σημαντικες μεταγραφες!γνωριζουμε αν υπαρχουν πλανα για ανανεωση του "υπεργηρου" στολου? Εκτος απο τα Α340 τα οποια εχουν και αυτα κοντα στα 10 χρονια ολα τα αλλλα ειναι τουλαχιστον 15ετιας. Αν και κατα τη γνωμη μου ειναι οτι θα χρειαστει καιρος για να αποκτησει ο κοσμος ξανα την εμπιστοσυνη του προς την Ολυμπιακη. Και ειδικα τους ευχαριστημενους απο την Aegean (οπως εγω) |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 11:16 pm Post subject: |
|
|
Το ζητούμενο από τη σκοπιά του καταναλωτή είναι να πέσουν οι τιμές..
Αν και με τόσο ακριβά αεροδρόμια είναι λίγο δύσκολο λόγο φόρων..Όσο για το χαμένη εμπιστοσύνη δε νομίζω ότι είναι δύσκολο να την κερδίσει πίσω η Ολυμπιακή, μια δυο καλές κινήσεις στρατηγικής χρειάζονται.. |
|
Back to top |
|
|
LaPrimavera Visitor
Joined: 09 Jul 2007 Posts: 2 Location: Athina
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 9:07 am Post subject: Καστελι |
|
|
Γεια σας συνφορουμητες!
Καθ'οτι το πρωτο μου post στο forum, ειπα να συνεισφερω με καποια πληροφορια και 'γω.
Μου εκανε εντυπωση που δεν προσεξατε τα σχεδια για το νεο αεροδρομιο και τους συνδετηριους αξονες (βλ. www.minenv.gr)
Πολυ καλο για να 'ναι αληθινο! Τι λετε? |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 1:50 pm Post subject: |
|
|
Αν εννοεις το αεροδρομιο στην Κρητη εχει αναφερθει στο μεσο της σελιδας 35 |
|
Back to top |
|
|
LaPrimavera Visitor
Joined: 09 Jul 2007 Posts: 2 Location: Athina
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 3:25 pm Post subject: Καστελι |
|
|
...δεν το προσεξα .
Παντως μου εκαναν μεγαλυτερη εντυπωση τρια πραγματα:
- Μηκος διαδρομου (3.8km!)
- Υπαρξη jetways (17 τον αριθμο! Αν και δεν ξερω κατα ποσο το σχεδιο ειναι αξιοπιστο)
- Προβλεψη για επεκταση
Θα προτιμουσα βεβαια η επενδυση να γινει απο την τοπικη αυτοδιοικηση (δημος/νομαρχια/περιφερεια), αλλα ολοι ξερουμε οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες, αυτο θα ηταν αδυνατο. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 6:00 pm Post subject: |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. wrote: | Πραγματι ειναι σημαντικες μεταγραφες!γνωριζουμε αν υπαρχουν πλανα για ανανεωση του "υπεργηρου" στολου? Εκτος απο τα Α340 τα οποια εχουν και αυτα κοντα στα 10 χρονια ολα τα αλλλα ειναι τουλαχιστον 15ετιας. |
Αυτή τη στιγμή με την συμφωνία που έγινε η νεα εταιρεία δεν έχει κανένα αεροπλάνο. Στα 170 εκατ. δεν περιλαμβάνονται τα αεροπλάνα της Ολυμπιακής. Απλώς η νέα εταιρεία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να αγοράσει πρώτη όσα από τα υπάρχοντα αεροπλάνα της Ολυμπιακής θέλει σε τιμή ίση με την τιμή αποτίμησης του καθενός που εγινε πριν από την έναρξη του άγονου διαγωνισμού πέρυσι. Είναι σίγουρο ότι κάποια από τα υπάρχοντα αεροπλάνα θα αγοραστούν καθώς η τιμή αποτίμησης σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολύ συμφέρουσα και κάτω από την πραγματική αξία.
Πάντως χτες είδα συνέντευξη του Βγενόπουλου (νομίζω είναι πριν την συμφωνία απλώς την αναπαράγανε χτες) που δήλωσε ότι έχει ως σκοπό την ανανέωση του στόλου της Ολυμπιακής. Και συγκεκριμένα δήλωσε μέσα στις άκρες ότι είναι ευκαιρία η αγορά αεροπλάνων αυτή την περίοδο καθώς λόγω της οικονομικής κρίσης έχουν ακυρωθεί πολλές παραγγελίες παγκοσμίως και η ΜΙG λόγω της ρευστότητας που έχει μπορέι να επιτύχει πολύ ευνοικούς όρους για νέες αγορές. Το παν στην επιχειρηματική ζωή πια είναι η ρευστότητα....
Αυτό που ισχύει με τα αεροπλάνα ισχύει και με τα περισσότερα περιουσιακά στοιχεία της Ολυμπιακής (γραφεία, χώροι στο Αεροδρόμιο, τμήμα της τεχνικής βάσης και των κτιρίων της επίγειας εξυπηρέτησης). Δεν περιλαμβάνονται στα 170 εκατ. αλλά αν θέλει η νέα εταιρεία μπορεί να τα αγοράσει από το Δημόσιο στην τιμή της αποτίμησης. Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχει αυτό το περιθώριο των 6 μηνών στη συμφωνία που η Ολυμπιακή θα λειτουργεί με την παλιά της δομή ώστε να γίνουν όλες αυτές οι διαδικασίες και να λανσαριστεί η νέα εταιρεία χωρίς τα βαρίδια. Βέβαια ακούγεται ότι αυτό το 6μηνο μπορεί να μειωθεί σε 3μηνο για να προλάβουν το καλοκαίρι!!! |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 9:27 pm Post subject: |
|
|
LaPrimavera
Καλώς Όρισες στη δικτυακή μας παρέα.
Για την καλύτερη ενημέρωση σου σε σχέση με το αντικείμενο και το τρόπο λειτουργίας του stadia.gr μπορείς να διαβάσεις τον κανονισμό λειτουργίας.
Ιδιαίτερης σημασίας κομμάτι είναι ο όρος 5 του κανονισμού.
Καλή συνέχεια. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 2:19 am Post subject: |
|
|
ευχομαι καλη αρχη στην mig και την νεα ολυμπιακη μακαρι να αποκτησει ξανα την χαμενη της αιγλη και αξιοπιστια ελπιζω να λειτουργησει ο ανταγωνισμος προς οφελος των ταξιδιωτων και οχι να δημιουργηθει καρτελ.. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 4:23 am Post subject: |
|
|
Μην περιμένετε ότι θα υπάρχουν τεράστια οφέλη για τον καταναλωτή όσο αφορά τις τιμές των εισιτηρίων. Ο ανταγωνισμός σε αυτό τον τομέα λειτούργησε τα προηγούμενα χρόνια και τα αεροπορικά εισιτήρια έχουν πεσει αρκετά οπότε δεν υπάρχουν σημαντικά περιθώρια περαιτέρω μείωσης. Το πρόβλημα της Ολυμπιακής δεν ήταν η τιμή των εισιτηρίων.
Ούτε η Aegean ούτε η Ολυμπιακή είναι ούτε πρόκειται λογικά να γίνουν low cost για να προσφέρουν πολύ φτηνά εισιτήρια (βλ.Easyjet).
Εκεί που πιστεύω ότι θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός είναι στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς σε αυτό τον τομέα η aegean έπαιζε χωρίς αντίπαλο τα τελευταία χρόνια ( σε αυτό οφείλεται και η προτίμηση του καταναλωτή προς αυτή). Προσωπικά έχω προτιμήσει να πετάξω με aegean ενώ ήταν λίγο ακριβότερη γιατί ήξερα ότι θα πετάξω σίγουρα και ότι θα ευχαριστηθώ καλύτερα το ταξίδι. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 4:14 pm Post subject: |
|
|
Η διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταξύ Aegean και σημερινής Ολυμπιακής είναι κάτι περισσότερο από τη νύχτα με τη μέρα. Δεν είναι τυχαίο ότι σύμφωνα με το Skytrax οι ΟΑ κατατάσσονται στην κατηγορία των two-star airlines που υποδηλώνει σοβαρή υστέρηση σε σχέση με το μέσο όρο. Για να καταλάβετε πόσο χαμηλή είναι αυτή η κατάταξη σας λέω ότι η μόνη εταιρεία με ένα αστερι είναι η Air Koryo της Βόρειας Κορέας (που έχει απαγορευτεί να πετάει προς την Ευρώπη) ενώ δύο αστέρια έχουν τα μεγαθήρια των αιθέρων Air Malawi, Turkmenistan Airlines, Air Zimbabwe και Sudan Airways μεταξύ άλλων.
Αλλά νομίζω ότι όλοι όσοι πετάμε με αμφότερες τις εταιρείες το έχουμε προ πολλού αντιληφθεί. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 4:45 pm Post subject: |
|
|
Τι προβλημα εχουν οι παρεχομενες υπηρεσιες στην Ολυμπιακη?Εγω στο μονο ταξιδι στο Μοντρεαλ που πηγα πριν 5 χρονια ήταν αψογες(και με ταινιες ,φαι ,απ ολα)Τι καλυτερο εχει η Aegean?Μηπως στα εσωτερικα ειναι η διαφορα? |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 5:29 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες onboard, είναι και οι επίγειες υπηρεσίες, η τήρηση του προγράμματος πτήσεων και πολλά άλλα. Η Ολυμπιακή και μόνη της να πετάει πάλι καθυστέρηση θα έχει. Αλλά και πάλι, 5 χρόνια πριν ίσως τα πράγματα ήταν καλύτερα.
Πάντως στο φαγητό βάζω χαλαρά 4 αστέρια. Το κοκκινιστό που σέρβιραν σε μια πτήση από Βρυξέλλες πριν 4 χρόνια δεν το έχω φάει ούτε από τη γυναίκα μου! |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 10:37 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω να μη διαβάζει το forum γιατί θα έχεις άσχημα ξεμπερδέματα!
Πέρα από την πλάκα η Aegean τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια λειτουργίας ήταν άψογη, είχε ολοκαίνουριο στόλο, είχε δώσει έμφαση στη λεπτομέρεια και πολλά άλλα που την καθιέρωσαν έναντι της Ολυμπιακής που έμοιαζε σαν όλες τις δημόσιες επιχειρήσεις.. Αλλά αυτό είναι κάτι που αλλάζει γρήγορα προς το καλύτερο αν γίνουν σοβαρές κινήσεις από μεριάς Βγενόπουλου..
Εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο..Πόσο σωστή επιχειρηματικά κίνηση είναι η αγορά μιας αεροπορικής εταιρίες σχεδόν χρεοκοπημένης και με πάρα πολλά λειτουργικά προβλήματα εν μέσω της κρίσης;; Πόσες πιθανότητες έχει να βγάλει κέρδος από την όλη υπόθεση έχει ο Βγενόπουλος; Προφανώς ξέρει πολύ καλά τι κάνει, αλλά σαν καθαρά επιχειρηματική κίνηση εμένα με βάζει σε σκέψεις για το πόσο καλή επιλογή είναι. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 11:11 pm Post subject: |
|
|
Πάντως δεν το κάνει ούτε για την ψυχή της μάνας του ούτε από εθνική υποχρέωση. H Ολυμπιακή είναι ελλειματική τις τελευταίες δεκαετίες όχι γιατί δεν είχε πληρότητες- έσοδα - πελάτες αλλά γιατί ήταν ένα διοικητικό και λειτουργικό χάος χωρίς στοιχειώδη προγραμματισμό (ενοικίαζε τελευταία στιγμή αεροπλάνα σε απίστευτα υψηλές τιμές για να βγάλει το πρόγραμμα δρομολογίων) με υπεράριθμους υπαλλήλους σε κάποιες θέσεις και ελλείψεις αλλού που εκτίναξε τα λειτουργικά κόστη στα ύψη.
Η Ολυμπιακή που αγόρασε ο Βγενόπουλος δεν έχει ούτε 1 ευρώ χρέος (θα τα πληρώσει ο προηγούμενος μέτοχος δηλαδή το δημόσιο) και δεν έχει και κανένα λειτουργικό προβλημα καθώς ξεκινά με 0 υπαλλήλους (θα προσλάβει όσους θεωρεί ότι χρειάζεται και όχι αναγκαστικά από την παλιά Ολυμπιακή με ότι επαγγελματικούς όρους θέλει- όσοι περισσεύουν σύμφωνα με το σχέδιο του Υπουργείου είτε θα απορροφηθούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου είτε θα αποζημιωθούν είτε θα συνταξιοδοτηθούν πρόωρα με ευνοικούς όρους).
Επίσης τα 170 εκατ. δεν είναι και κανένα τεράστιο ποσό για να αγοράσεις μια αεροπορική. Ενδεικτικά η επέκταση του μετρό στον Πειραιά θα κοστίσει 515 εκατ. ευρώ. Βέβαια όπως έχω αναφέρει τα 170 εκατ. δεν περιλαμβάνουν ούτε αεροπλάνα, ούτε κόστη για νέες προσλήψεις, ούτε άλλα περιουσιακά στοιχεία της Ολυμπιακής οπότε η τελική επένδυση της ΜΙG θα είναι πολύ μεγαλύτερη.
Επίσης ένα στοιχείο που θέλω να αναφέρω ενδεικτικά είναι τα καθαρά κέρδη της Aegean για το 9μηνο του 2008 που ανέρχονται σε 26,5 εκατ. ευρώ |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 12:37 am Post subject: |
|
|
Στις ειδήσεις είπαν ότι μέσα σε ένα μήνα θέλουν να αγοράσουν 12 καινούργια αεροσκάφη, είτε ολοκαίνουργια είτε ηλικίας μέχρι 3 ετών. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 1:40 am Post subject: |
|
|
Έχει η Ολυμπιακή κανένα καινούριο αεροπλάνο να το πουλήσουμε; Τώρα πήραμε φόρα! |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 2:05 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τον ariskop. Το εγχείρημα της MIG έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας. Ένας από τους λόγους είναι ότι η Ολυμπιακή μπορεί να ανταγωνιστεί όχι μόνο την Aegean αλλά και τις ξένες αεροπορικές εταιρείες που έχουν πάρει μεγάλο μερίδιο των δρομολογίων εξωτερικού. Αυτή τη στιγμή η Ολυμπιακή εξυπηρετεί τους βασικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς με σχετικά καλά και κερδοφόρα slots (κυρίως τα πρωινά δρομολόγια προς και τα απογευματινά δρομολόγια από το εξωτερικό). Αν καταφέρει να παρουσιάσει ακόμα πιο ανταγωνιστικά δρομολόγια εξωτερικού θα μπορέσει να πάρει σημαντικό μερίδιο, με δεδομένο ότι ο κόσμος θα την προτιμάει έστω και για συναισθηματικούς λόγους. Απαραίτητο βέβαια είναι να επιτευχθεί συμφωνία με κάποιο alliance εταιρειών - Skyteam (KLM - Air France) ή OneWorld (BA, Iberia κλπ.) H Star Alliance (Lufthansa) είναι ήδη καπαρωμένη από την Aegean (ως regional partner).
Μην ξεχνάμε ότι ακόμα και τα τελευταία χρόνια της πλήρους απαξίωσης, της συνεχούς πτώσης της ποιότητας και του αβέβαιου μέλλοντος συνέχιζε να μεταφέρει κατά μέσο όρο 5-6 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο. Άρα υπάρχει μια δυναμική, έστω κι αν το brand name της είναι "τόσο ξεπερασμένο όσο και η Αρχαία Ελλάδα" όπως είπε πρόσφατα κάποιος του οποίου το όνομα μου διαφεύγει. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 2:18 pm Post subject: |
|
|
το brand name ίσος είναι ξεπερασμένο έξω, αλλα με lifting όλα γίνονται. aσε που όπως είπατε στην ελλάδα δε ξεπερνιέται το brand name. Ίσος να έχει δυσφημιστεί τόσο καιρό με όλες της φασαρίες αλλα είναι κλασικό πια (για εμάς...). |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 2:39 pm Post subject: |
|
|
η Ολυμπιακη δεν ειχε ποτε ατυχημα!ειναι η καλυτερη σε ασφαλεια...ενω μεγαλες ευρωπαικες εταιριες δεν ειναι τοσο ασφαλεις...η αδελφη μου με
KLM ελεγε οτι με καταιγιδα απιστευτη με κεραυνους και αναταραξεις απογειωνοταν αεροπλανο(τρομαξανε !) ενω η ολυμπιακη ουτε που το τολμαγε αυτο...ασχετο αν μετα γκρινιαζουμε για καθυστερηση...
και απο φαγητο service συμπεριφορα κλπ χωρο θεσεων η british airways ειναι πολυ χειροτερη πχ..(στενες θεσεις και φαγητο για πεταμα)
οικονομικα πρεπει να βελτιωθει η ολυμπιακη και στις καθυστερησεις...
στο υπεραντλαντικο αιρμπας 340 ειχε οθονες σε καθε καθισμα και προγραμμα ταινιων και μουσικης!η λουφτχανσα δεν ειχε αντιστοιχα απο οτι ξερω.. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 3:19 pm Post subject: |
|
|
για τι british διαφωνώ, τι χρησιμοποιώ για υπερατλαντικά και εντός ευρώπης και έχει πάντα λογικές τιμές, ευγενικό και φερέγγυο service, και πάνω απόλα παρα παρα πολύ καλές υπηρεσίες online, από κράτηση μέχρι executive club.
τα ατυχήματα είναι πολύ σημαντικά, αλλα όπως ξέρετε η υπηρεσίες δίνουν στο μάτι.
όσο για της οθόνες σε κάθε κάθισμα 99% τον εταιριών στα υπερατλαντικά έχουν.....η singapore έχει και καμπίνες πια! όσο για τι virgin ,δεν έχει οθόνες μονο έχει ολόκληρα playstation (που λένε..) |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 4:17 pm Post subject: |
|
|
Όπως είπα, δεν είναι μόνο το θέμα των υπηρεσιών onboard, που λίγο-πολύ όλες οι εταιρείες προσφέρουν. Είναι πολλοί άλλοι τομείς που συμμετέχουν στη συνολική αξιολόγηση της εταιρείας. Συγκεκριμένα το Skytrax αξιολογεί πάνω από 800 διαφορετικούς τομείς της λειτουργίας τς εταιρείας. Αυτοί που εμείς βλέπουμε και απολαμβάνουμε σε μία πτήση είναι ελάχιστοι.
Όσι για την ασφάλεια δεν διαφωνώ. 20 χρόνια έχει να υπάρξει δυστύχημα αεροπλάνου της ΟΑ (χτύπα ξύλο) από εκείνη τη φρικτή πρόσκρουση στη Σάμο το καλοκαίρι του '89.
Η συνοπτική αξιολόγηση της ΟΑ εδώ. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 5:13 pm Post subject: |
|
|
ειναι το φαι της british ιδιο με της Ολυμπιακης?
εγω απο σχολια στο ιντερνετ διαβασα τετοιες συγκρισεις...
διαβαζα πχ οτι αν ζηταγες δευτερο ποτηρι νερο η γαλα ή κατι τετοιο σε αγριοκοιταζανε οι αεροσυνοδοι..
γενικα δεν ήταν δηλαδη τοσο ευγενεις και εξυπηρετικοι οσο οι ελληνες ... |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 10:25 pm Post subject: |
|
|
Αγγελε, με τις αεροσυνοδούς εξαρτάται βέβαια σε ποιον/ποια θα πέσεις αλλά γενικά οι αεροσυνοδοί της Ολυμπιακής έχουν την χειρότερη φήμη για αγένεια και έλλειψη professionalism, δημόσιοι υπάλληλοι γαρ. |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 12:41 am Post subject: |
|
|
Ατυχήματα με την Ολυμπιακή έχουν γίνει, μπορείτε να τα δείτε στο παρακάτω link:
Ατυχήματα
Μάλιστα σε αυτό του 1969 στην Κερατέα, που είναι και το πιο θανατηφόρο που έχει γίνει με την Ολυμπιακή αεροπορία (90 νεκροί) ήταν και ο παππούς μου.. |
|
Back to top |
|
|
|