stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Feb 01, 2009 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

jollyroger wrote:
Σταύρο86 τι γίνεται με την κλεισμένη Μακρυνάρα? Λένε ότι ο Νομάρχης Λακωνίας δήλωσε πως θα κλείσει το ψευτο-έργο για πλήρη ανακατασκευή δηλ. άλλα 2 χρόνια Exclamation
Επίσης θα ήθελα καμμιά αναφορά και φωτο απο παράκαμψη Βουτιάνων και παρακαμψη Σπάρτης.
Α ρε κακομοίρα Λακωνία πόσες Μακρυνάρες θα φας ακόμη στην μάπα ...



Στη Λακωνία οι ρυθμοί των έργων δεν είναι και οι μεγαλύτεροι γι αυτό και η όχι και τόσο συχνή ενημέρωση.

Λοιπόν, όσο αφορά τη Μακρυνάρα έχει κλείσει ο δρόμος για ένα κομμάτι περίπου 500 μέτρων και η κυκλοφορία να γίνετε από την παλιά εθνική οδό.
Ο εργολάβος ξήλωσε το δρόμο για πάνω από ένα μέτρο ύψος, σε όλο το κομμάτι εκείνο που παρουσιάστηκε το πρόβλημα της καθίζησης και των τεράστιων λακκουβών.
Και λέω εγώ τώρα...Ok, το συγκεκριμένο κομμάτι θα γίνει σαν καινούριο, αλλά ο υπόλοιπος δρόμος πως ξέρουμε πως δεν θα παρουσιάσει τα ίδια αν όχι χειρότερα προβλήματα...;
Το είχα αναφέρει και εδώ το καλοκαίρι που είχα πάει βόλτα στη Μονεμβάσια πως το τμήμα που είχαν παραδώσει τότε (τμήμα μετά το χωριό Μακρυνάρα μέχρι το πέρας της παράκαμψης) και το περπάτησα, η ποιότητα του οδοστρώματος ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Με ταχύτητα 90km/h το αμάξι μου πήγαινε σαν βάρκα από τις αναταράξεις. Χάλια μαύρα...!
Ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες για τι επιδιόρθωση γίνεται. Δεν είναι δικές μου, της άντλησα από το site apela.gr:
http://img172.imageshack.us/img172/8474/41393209em2.png
http://img153.imageshack.us/img153/7168/18082225tg9.png
http://img212.imageshack.us/img212/7656/42446331jf5.png
http://img101.imageshack.us/img101/8638/32607289vl8.png
http://img87.imageshack.us/img87/4320/45773886jr5.png
http://img201.imageshack.us/img201/1681/48791716ai7.png


------------------------------------------

Από τη παράκαμψη Σπάρτης, δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικά καινούριο.
Προχωράνε τα επιχώματα εκατέρωθεν της κοίτης του Ευρώτα καθώς και η γέφυρα. Μάλιστα στη γέφυρα έχουν ολοκληρωθεί τα ακρόβαθρα καθώς και όλα τα μεσόβαθρα και είναι έτοιμη για να τοποθετηθούν τα τσιμεντένια δοκάρια του καταστρώματος.
Δυστυχώς από φωτογραφίες έχω μόνο αυτές:
http://img204.imageshack.us/img204/7995/dsc02332largeac4.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/51/dsc02339largefj9.jpg

Λόγω των έργων αλλά και των βροχών ο χωματόδρομος που οδηγεί στη γέφυρα έχει καταστεί απροσπέλαστος από ΙΧ αμάξια. Μόνο φορτηγά και αγροτικά 4x4 (navara κτλ) μπορούν να περάσουν.
Συν ότι έχουν αρχίσει να φτιάχνουν και τα επιχώματα από τη βόρεια πλευρά της γέφυρας μέχρι τον υπάρχον δρόμο σκεπάζοντας έναν εργοταξιακό δρόμο που χρησιμοποιούσα παλιότερα.


------------------------------------------

Στη παράκαμψη Σελασίας - Βουτιάνων τα έργα προχωρούν ικανοποιητικά ως προς τη κατασκευή των τεσσάρων cut&covers.
Κατά τα άλλα όπως τα ξέρεται από τη προηγούμενη φορά.
1ο cut&cover:
http://img177.imageshack.us/img177/633/64410042yl3.jpg
Από πάνω θα περνά ο δρόμος του χωριού Σελασία.

2ο cut&cover:
http://img167.imageshack.us/img167/3362/38832795rn1.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/9387/22wn3.jpg

3ο cut&cover:
http://img177.imageshack.us/img177/9544/33933545be5.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/2441/33tc9.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/6229/333bg5.jpg

4ο cut&cover:
http://img147.imageshack.us/img147/4793/20669112ct8.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/9173/44ay5.jpg

Αυτή τη φορά κατάφερα να φτάσω μόνο μέχρι το 4ο cut&cover διότι δεν πέρναγε το αμάξι μου από το σημείο εκείνο.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Mon Feb 02, 2009 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορεί αυτή η ανάρτηση να μην έχει ειδήσεις...Αλλά είναι αρκετά ενδιαφέρουσα...'Ενα ενδιαφέρον άρθρο για το τμήμα 'της αρκούδας' που η αλλαγή της χάραξής του, κόστισε όσο και ο Ε65...

Εμπρός στον δρόμο που… χάραξε η αρκούδα
01.02.09 http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_01/02/2009_301702

"(...)...αναδεικνύεται πλέον ως μοναδικό παράδειγμα για τα περιβαλλοντικά δεδομένα τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, για το οποίο καυχιέται πλέον ανοιχτά και η Εγνατία Οδός Α.Ε., αλλά και η Ελλάδα στην Ευρώπη.(...)"
Back to top
View user's profile Send private message
giatsiap
Visitor
Visitor


Joined: 19 Nov 2008
Posts: 7

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Βασικά το άρθρο δεν λέει ότι το πέρασμα της αρκούδας κόστισε όσο θα κοστίσει ο Ε65 αλλά ότι:

"Οση αξία έχει το τμήμα Παναγιά - Γρεβενά ως οδικό κομβικό σημείο, αφού εκεί θα καταλήγει ο άξονας Ε-65 που θα συνδέει Λαμία - Εγνατία, άλλη τόση έχει και για τα άγρια θηλαστικά το Πέρασμα"


Πέρα από αυτό, θεωρώ ότι ήταν μια από τις εύλογες περιβαλλοντικές διαμαρτυρίες και σωστά έγινε αλλαγή όχι μόνο στη χάραξη αλλά και στη λογική με βάση την οποία σχεδιάζουμε τα έργα υποδομής.
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 2:53 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά αν είναι αυτό που νομίζω τότε τα νέα είναι καλά. Smile
Arrow Στο ύψος του Ψαθόπυργου και πάνω από τη νέα εθνική οδό εδώ και κάποιες μέρες εκτελούνται έργα (εκχερσώσεις κτλπ) από μπουλντόζες.
Έχω την υποψία ότι είναι πρόδρομα έργα της σήραγγας παναγοπούλας η οποία θα έχει την μια είσοδό της κάπου εκεί.
Επίσης σε όλο το διάστημα πριν από αυτό το σημείο και σε κατεύθυνση Πάτρα προς Αθήνα ανοίγονται κάποιοι μικροί δρόμοι στα δύσβατα πρανή και γίνονται γεωτρήσεις και αποτυπώσεις από τοπογράφους της ολυμπιας οδού.
Ελπίζω να μην διαψευθώ..
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 3:31 am    Post subject: Reply with quote

μενα πλαι στην παναγοπουλα(στο δρεπανο,στην εξοδο των σηραγγων προς πατρα ,οποτε μολις δω κατι θα ενημερωσω....! Cool Cool Wink Laughing Laughing Very Happy
άντε μακαρι! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίο το άρθρο της "Καθημερινής" σχετικά με το τμήμα Παναγία Γρεβενά και την ιστορία του αφού πέρασε από σαράντα κύματα προς όφελος της Αρκουδας. Δυστυχώς όμως υπάρχει και ένα αλλά. Οι αρκουδιτσες και τα μικρά τους εξακολουθούν να μπαίνουν στο υπο κατασκευή τμήμα αφού οι φράχτες που έχουν τοποθετηθεί είναι οι γνωστοί κοντοί και ανίσχιροι να αντισταθούν στα 300 κιλά βάρους θυλαστικό. Όμως τα έργα μελετήθηκαν αρκετές φορές (άρα φάγανε καλά αρκετοί), κατά την διάρκεια της κατασκευής κάναμε και κάτι συμπληρωματικές συμβασούλες με τον Πανούση και τα άλλα παιδιά και ο λαμπρός επιχηρηματίας από το Νυμφαίο εμφανίζεται σήμερα ως προστάτης του περιβάλλοντος. Μέχρι στιγμής έχουμε μια αρκούδα νεκρή το μήνα από τροχαίο και το εν λογω τμήμα της Εγνατίας οδού δεν έχει παραδωθεί ακόμη. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

δεν μπορουν να βαλουν ηλεκτροφορα συρματα?
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Λύσεις υπάρχουν. Το θέμα είναι πότε θα δοθούν και πόσο επιπλέον θα μας κοστίσουν!
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάλι τα νέα που έχω για τον Πανούση δεν είναι καθόλου καλά. Ήδη χρωστάει και της Μιχαλούς. Όλοι ή καλύτερα οι περισότεροι εργάτες αλλά και μηχανικοί έχουν κάνει επίσχεση εργασίας. Πολλοί απ' αυτούς ήδη ψάχνουν αλλού για δουλειές.
Όπως καταλαβαίνετε η παράδοση της αρκούδας είναι αβέβαιη, για να μην πω και για το κομάτι Μέτσοβο - Παναγιά που κατά τα άλλα το περιμένουμε για τέλος του τρέχοντος μήνα.
Ίσως γι' αυτό έχει να γράψει καιρό και ο Αχιλλέας στο φόρουμ.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως σήμερα έχει καλό καιρό!Δεν πας μια βόλτα να δεις τι γίνεται?!!!
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 7:01 pm    Post subject: Reply with quote

φίλε corfu ειτε το θέλουν ειτε οχι το κομμάτι θα παραδωθει μέχρι τέλος Μάρτη τώρα απο ποία ετερεία δεν ξέρω πάντως μυρίχομαι εκλογέ τέλη Μάρτη και εκλογές χωρις παράδοση εγνατίας δεν γίνεται.
Back to top
View user's profile Send private message
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 7:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Αχιλλέας μπορεί πράγματι, από την στενοχώρια του, να μη βρίσκει το κέφι να γράψει, αλλά τα νέα από τον τύπο της ιδιαίτερης πατρίδας του δείχνουν ότι τα πράγματα είναι σοβαρά: http://www.e-erevna.gr/story.aspx?ID=56044.0000 και http://www.e-enimerosi.gr/article/155

Δε γνωρίζω αν κάτι μεσολάβησε από την προηγούμενη εβδομάδα, πάντως αυτό που φαίνεται είναι ότι τα έργα έχουν ουσιαστικά διακοπεί. Τι έγιναν δλδ. τα 400εκ του ΤΤ; Ούτε αυτά δε φτάνουν για να τελειώνουμε; Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι η ΓΕΚ, που συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, θα κάνει κάτι.

edit
πόσταρα ταυτόχρονα, οπότε το πρώτο μέρος της αρχικής φράσης μου ας αγνοηθεί. Γίνονται όμως εργασίες αυτές τις μέρες Αχιλλέα;
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

Αχιλλέα μου θέλω να ξέρεις πως από τα πιο αισιόδοξα άτομα σ'αυτό το φόρουμ είναι η αφεντιά μου. Παρόλα αυτά δε βλέπω κινητοποίηση από πλευράς ΑΤΤΙΚΑΤ για να με διαψεύσει.
Τα βλέπω όλα για μέσα Καλοκαιριού όπως πάνε.
Δείτε και τα παρακάτω. Εγώ θα ντρεπόμουν αν είμουν στέλεχος της ΕΟΑΕ.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=11&pid=987
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=3239
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6850&Itemid=41

Στην ίδια εφημερίδα δείτε και τα προβλήματα για τη σήραγγα Αμπελώνα της Ιόνιας οδού.
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6851&Itemid=41

Ενώ εδώ λέει πως οριστικοποιήθηκαν οι έξοδοι της Ιονιας οδού, από τα Ιωάννινα έως την Κακαβιά.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=11&pid=1011
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 7:57 pm    Post subject: Reply with quote

Το κομμάτι από Ιωάννινα έως Κακαβιά δεν ανήκει στην κοινοπραξία της Ιονίας Οδού. Η παραχώρηση φτάνει μέχρι τον κόμβο της Ιονίας με την Εγνατία στα νότια των Ιωαννίνων. Τα υπόλοιπα είναι δημόσια έργα οπότε τα βλέπω να αργούν πολύ, ΄πάρα πολύ....
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 7:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά, ο Πανούσης της ΑΤΤΙΚΑΤ δεν είναι 'παιδί' του αμαρτωλού χρηματιστηριακού '99 όταν εταιρίες της πλάκας πλησίαζαν σε κεφαλαιοποίηση γερμανικούς τραπεζικούς κολοσσούς;

Τί περιμένουμε, λοιπόν, άσπρη μέρα από τέτοιους τενεκέδες;
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 8:03 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Το κομμάτι από Ιωάννινα έως Κακαβιά δεν ανήκει στην κοινοπραξία της Ιονίας Οδού. Η παραχώρηση φτάνει μέχρι τον κόμβο της Ιονίας με την Εγνατία στα νότια των Ιωαννίνων. Τα υπόλοιπα είναι δημόσια έργα οπότε τα βλέπω να αργούν πολύ, ΄πάρα πολύ....


Σωστά με διόρθωσες. Ήθελα να πω ''προέκταση της Ιόνιας οδού''.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 8:06 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν το είπα για να σε διορθώσω αλλά για να πω την εκτιμησή μου ότι θα αργήσει πολύ αυτό το κομμάτι ως δημόσιο έργο τώρα που τα ταμεία είναι μειον
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ενδιαφέρουσες οι φωτογραφίες από τη Λακωνία. Αλήθεια ποιός θα πληρώνει διόδια και θα κάνει περιπορεία από Λεύκτρο, όταν θα υπάρχει και μια πολύ καλή ΕΟ 39;

Και τώρα κάτι άλλο ενδιαφέρον.
Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (2631 Β΄/29-12-2008) χάρτης με τη ΝΕΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
Δυστυχώς ο χαρτης στο ηλεκτρονικό ΦΕΚ είναι χαμηλής ανάλυσης, αλλά ξεχωρίζω τα εξής:

Αυτοκινητόδρομοι:
1: ΑΘΗΝΑ - ΕΥΖΩΝΟΙ
2: ΕΓΝΑΤΙΑ
3: ΤΡΙΚΑΛΑ - ΛΑΜΙΑ (δηλ. ο Ε65) - ΑΝΤΙΡΡΙΟ (!) δυσδιάκριτο
4: ΤΡΙΚΑΛΑ - ΛΑΡΙΣΑ (!)
5: ΑΝΤΙΡΡΙΟ - ΓΙΑΝΝΕΝΑ - ΚΑΚΚΑΒΙΑ (ΙΟΝΙΑ)
6: ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΛΑΥΡΙΟ
7: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ
8: ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΠΑΤΡΑ
9: ΠΑΤΡΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ (ΔΥΣΔΙΑΚΡΙΤΟ)

Αυτοκινητόδρομοι - διακλαδώσεις:
11. ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ - ΧΑΛΚΙΔΑ
12. ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ - ΒΟΛΟΣ (υποθετω, πολυ δυσδιακριτο)
13. ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΘΗΒΑ
14. ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ - ΑΓΡΙΝΙΟ
21. ΑΡΔΑΝΙΟ - ΟΡΜΕΝΙΟ
22. ΣΕΡΡΕΣ - ΚΑΒΑΛΑ
23. ΚΟΜΟΤΗΝΗ - ΝΥΜΦΑΙΑ
25. ΜΟΥΔΑΝΙΑ (!) - ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ
27. ΚΟΖΑΝΗ - ΝΙΚΗ
29. ΣΙΑΤΙΣΤΑ - ΙΕΡΟΠΗΓΗ
53;. ΑΜΒΡΑΚΙΑ - ΠΡΕΒΕΖΑ
61. ΣΤΑΥΡΟΣ - ΡΑΦΗΝΑ
71. ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ
72; ΝΕΣΤΑΝΗ - ΒΥΤΙΝΑ - ΠΥΡΓΟΣ (!)
90. ΚΑΣΤΕΛΙ - ΣΗΤΕΙΑ (ΒΟΑΚ)
97;. ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΑΓ.ΔΕΚΑ
98;. ΑΓ.ΔΕΚΑ - ΠΑΧΕΙΑ ΑΜΜΟΣ (ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΝΟΑΚ)

Τοπικοί αυτοκινητόδρομοι συνδέσεις αστικών περιοχών (πολύ δυσδιάκριτα):

ΑΤΤΙΚΗ 61 - 69
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 121 - ;
ΠΑΤΡΑ 111 - 11;
ΛΑΡΙΣΑ 141 - 14;
ΙΩΑΝΝΙΝΑ 12χ - ;
ΗΡΑΚΛΕΙΟ 901 - 90Χ

Γενικά διατηρείται η λογική τα μονά σε κάθετους άξονες Β-Ν και τα ζυγά σε οριζόντιους άξονες Α-Δ

Αν κάποιος έχει πρόσβαση στον πρωτότυπο χάρτη ας μας διαφωτίσει όλους.

Αυτά τα ενδιαφέροντα
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 9:03 pm    Post subject: Reply with quote

mike το έχεις το pdf του φεκ;
Πρέπει να είσαι συνδρομητής για να το κατεβάσεις από το επίσημο site.
Back to top
View user's profile Send private message
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Από το site του εθνικού τυπογραφείου www.et.gr μπορεί κανείς να αναζητήσει το συγκεκριμένο τεύχος.

Ο Stavros έχει δίκιο ως προς το pdf αλλά σε μορφή svg ανοίγει: http://www.et.gr/view_publication/2008/2/2631/svg/3?form.submitted=True

Προσπαθώ να δω αν μπορεί να "καθαρίσει" κάπως.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Feb 04, 2009 2:24 am    Post subject: Reply with quote

Aπό Mεταφoρά
PEFKI wrote:
Γνωρίζει κάποιος αν δρόμος Τρίκαλλα-Λάρισα έχει προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου ? Κάποιο νέο για το νέο αυτοκινητόδρομο Λάρισα-Κοζάνη- Φλώρινα που έχει εξαγγελθεί ?
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Feb 04, 2009 3:37 am    Post subject: Reply with quote

mike wrote:

3: ΤΡΙΚΑΛΑ - ΛΑΜΙΑ (δηλ. ο Ε65) - ΑΝΤΙΡΡΙΟ (!) δυσδιάκριτο

53;. ΑΜΒΡΑΚΙΑ - ΠΡΕΒΕΖΑ


το 3 για το Τρίκαλα-Λαμία-Αντίρριο, υποθέτω πως είναι για ιστορικούς λόγους, γι'αυτό και δε θα αλλάξει και τώρα. Άλλωστε είναι όλο πάνω στην πορεία του ευρωπαϊκού ε65

το Αμβρακία-Πρέβεζα είναι πράσινο στο χάρτη, άρα θα περίμενα να είναι ζυγό και μάλιστα ίδιο με το Αγρίνιο-Καρπενήσι(-Λαμία;)

Πάντως αυτό που δεν καταλαβαίνω από όλα είναι η αρίθμηση των κάθετων της Εγνατίας. Αφ'ενός αρχίζουν από 2 γιατί η Εγνατία είναι η 2, αφ'ετέρου θα βρεθούν όλοι μονοί, γιατί είναι βορρά-νότου. Με αυτόν τον τρόπο δεν έχουμε αρίθμηση διαθέσιμη για το Ξάνθη-Εχίνος, για το Θεσσαλονίκη-Κιλκίς και για το Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα, γιατί μας τέλειωσαν τα μονά.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

παίζει να κηρυχθεί έκπτωτη η ΑΤΤΙΚΑΤ? μετά τι γίνεται? με συνοπτικές διαδικασίες να γίνει απέυθείας ανάθεση?

τα προβλήματα στο Περιστέρι οφείλονται στις γρήγορες κατασκευές ή σε κατασκευαστικά/μελετητικά λάθη του Άκτορα?

αληθεύει ότι η γέφυρα Τ9-Τ11 έχει πρόβλημα λόγω έδρασης πάνω σε κατολίσθηση?
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Wed Feb 04, 2009 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

εδώ ενα δημοσίευμα της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ που αφορά την Παλιοβούνα.

http://e-politeia.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2662&Itemid=1
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Feb 04, 2009 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
mike το έχεις το pdf του φεκ;
Πρέπει να είσαι συνδρομητής για να το κατεβάσεις από το επίσημο site.


Ναι έχω το pdf αλλά είπαμε έχει κακή ανάλυση. Πρέπει να βρεθεί το πρωτότυπο στο ΥΠΕΧΩΔΕ υπεύθυνη η κ. Κασάπη που είναι αρμόδια για θέματα σήμανσης και αναφέρεται και στην πινακίδα του σχεδίου.

@ SP73
Σωστά, το Αμβρακία - Πρέβεζα πρέπει να είναι ζυγό ίσως το 52 ως παρακλάδι του 5.

Πράγματι λείπει το Ξάνθη - Εχίνος αν και δεν είναι αυτοκινητόδρομος θα πεις ούτε το Κομοτηνη - Νυμφαία είναι. Μήπως όμως παίζει ρόλο αν μια οδός είναι σε διευρωπαϊκό άξονα ή όχι; Το Κομοτηνή - Νυμφαία είχε και το πρόβλημα ότι δεν ήταν καν εθνική οδός με την κατάταξη του 1963. Ενώ το Ξάνθη - Εχίνος είναι ΕΟ όπως και το Δράμα - Νευροκόπι. ΕΟ δεν ήταν και το Ν. Ζίχνη - Κρηνίδες - Καβάλα, ενώ τώρα εντάσσεται.

Πριν κάμποσο καιρό (ίσως το 2007) είχα βρει ένα ΦΕΚ με την αρίθμηση των συνδέσεων της Περιμετρικής Πάτρας (δυστυχώς το έχασα) που έπαιρναν τριψήφιο αριθμό και είχα κουφαθεί τώρα εξηγείται.

Συμπερασματικά λιοπόν ο χάρτης της EURO MAP που είχε κυκλοφορήσει προ ετών βάζοντας 1 τον άξονα Εύζωνοι - Αθήνα - Καλαμάτα και 3 την Ιονία οδό και ενιαία αύξουσα αρίθμηση κόμβων σε όλη την Ελλάδα (χάος) δεν βγήκε αληθινός ίσως ήταν κάποια ΄προσωρινή ιδέα που μεταφέρθηκε στους συντάκτες του (προφανώς και δεν το είχαν βγάλει από το μυαλό τους).
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 420, 421, 422  Next
Page 55 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr