View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 6:21 am Post subject: |
|
|
Αναφορά από "ΤΑ ΝΕΑ" για ένα....ξεχασμένο έργο, χωρίς να αναφέρονται συγκεκριμένες πληροφορίες για την πρόοδο των οριστικών μελετών και την συγκεκριμένη ημερομηνία δημοπράτησης του έργου...Ο λόγος για την Νέα Αττική Οδό
"(...)υπολογίζεται να αρχίσει (η δημοπράτηση) έως το Πάσχα (του 2009) με την παραλαβή των τευχών δημοπράτησης από τους ενδιαφερόμενους ομίλους(...)"
24.01.2009 http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4498397&ct=3 |
|
Back to top |
|
|
AXILLEAS81 New Member
Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 4:33 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα για τα τρίκαλα όντως ο δρόμος τρίκαλα-Λάρισα είναι ζωτικής σημασίας για την περιοχή καθώς θα ενώσει δυτικη και ανατολική θεσσαλια τα έργα βαδίζουν με πολύ αργους ρυθμούς σε ένα κομμάτι είχανε σταματήσει γιατί βρέθηκαν αρχαία με αποτέλεσμα οι διαδικασίες της αρχαιολογικης υπηρεσίας Λάρισας να καθηστερήσουν τα έργα.Βλέπω πάντως να ολοκληρώνεται σε κανενα χρόνο απο τώρα.Σημαντικο έργο είναι και το Τρίκαλα-Καλαμπάκα που εχει ολοκληρωθεί σε ένα 70% απομένει ένα 30% που κολλάει στης απαλλοτριώσεις. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 10:16 am Post subject: |
|
|
Γιατι πολλά? Λίγα είναι. Αρκεί να σκεφτεις τι θα συμβεί στον αυτοκινητόδρομο μόλις το απιθανο ελληνικο κρατος αναλαβει τη διαχειριση του (συντηρηση κλπ). |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 6:20 am Post subject: |
|
|
Στο πρώτο λινκ βγαίνει το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας, δε γίνεται να διαβάσουμε και τη σελίδα 5 που είναι το άρθρο? Το κοίταξα αρκετά και για πρόσβαση στο άρθρο έπρεπε να κάνω εγγραφή και ζητούσε domain...είναι κάποιος ήδη συνδρομητής ώστε να μας μεταφέρει το άρθρο?
Ας ξεκινήσουν κι ας μην έχουν οριστικοποιήσει τη χάραξη στην Παλιοβούνα. Το σενάριο της παράδοσης της παράκ. Αγρινίου το 2010 δεν θέλουμε να το ακούμε. Think positive.Πάντως και το μπαλκονάκι γύρω απ'την Κλόκοβα δεν θα ταν άσχημο, σκεφτείτε τη θέα που θα έχει στον Πατραικό αρκεί να μη βγαίνει πολύ κλειστή η στροφή.
Αλλά ρε παιδιά τα διόδια κάπως πολύ ακριβά θα βγαίνουν. Δηλ αν είναι να πας ένα Αντίρριο-Γιάννενα και να πληρώσεις 8 ευρώ διόδια είναι κάπως πολλά. Για Αθήνα είναι επιπλέον 8 συν τη γέφυρα 11 ευρώ. δηλ θες κοντά στα 30 ευρώ, αν κάνεις και καμιά αττική οδό, μόνο τα διόδια. Και θεωρούνται απ'τις φτηνότερες τιμές στην Ευρώπη. Δηλ στις άλλες χώρες τι γίνεται? Ποιο είναι το ακριβό? Εδώ τουλάχιστον ξέρω πληρώνεις την ετήσια βινιέτα 73 ευρώ που συμφέρει καλύτερα και γυρνάς όπου θες. Πιθανόν σε κάποια σημεία πχ μεγάλα τούνελ και το τμήμα Ιννσμπρουκ-σύνορα με Ιταλία (αυτοκ/μος Brenner) να πρέπει να πληρώσεις επιπλέον διόδια αλλά και πάλι αυτό ακούγεται πολύ φτηνότερο ειδικά αν είσαι συχνός χρήστης των αυτοκ/μων. Όποιος ξέρει από αλλού ας πει δυο τρια λόγια ίσα έτσι για μια ιδέα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 2:36 pm Post subject: |
|
|
Το μπαλκονι θα είναι επικινδυνο και αποτυχημενο όπως και της Κακιας σκαλας και χειροτερα...τα τουνελ είναι ψωμοτυρι πλεον...τοσο δυσκολα είναι?ποσο μηκος να έχει?μακρυτερο απο της εγνατιας?με το τουνελ τελειωνουμε με ελαχιστη συντηρηση(αντιθετα με την περιπετεια του μπαλκονιου ...τουνελ και καθαρισαμε για πολλα χρονια μετα(ίσως και για παντα.. πρακτικα)... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 3:43 pm Post subject: |
|
|
Το τούνελ για την παλιοβούνα στο πρώτο άκουσμα ακούγεται μια χαρά λύση.
Αλλά δε ξέρω πόσο δύσκολο είναι τεχνικά. Αν το τούνελ γίνει απλώς για να παρακάμψει το κομμάτι που τώρα "κρέμεται" από το βουνό (δηλαδή σκαέι στη Καλαβρούζα) θα έχει τεράστια κλίση καθώς η υψομετρική διαφορά στα 2 άκρα είναι αρκετά μεγάλη. Και δεν ξέρω αν είναι και τεχνικά εύκολο να σκάψεις το βουνό και το τούνελ και "ανεβαίνει".
Αν από την άλλη πούμε ότι το τούνελ θα περνάει διαμπερές όλο το βουνό (παρακάμπτει Γαυρολίμνη) και σκάει στο Ευηνοχώρι πριν περάσει τον Εύηνο τότε μιλάμε για τούνελ αρκετών km που θα κοστίσει πανάκρινα. Εκτός αυτού σε όλο αυτό το επιπλεόν κομμάτι (σαν οροπέδιο από Καλαβρούζα-Ευηνοχώρι) το ανάγλυφο είναι αρκετά ομαλότερο και η κατασκευή του δρόμου( η κατάβαση από το βουνό) επιφανειακά αρκετά εύκολη.
Προσωπικά η διέλευση από τα μπαλκόνια που φαίνεται ότι θα είναι εντυπωσιακή και τεχνικά πρωτοποριακή.. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 3:58 pm Post subject: |
|
|
Ο Μορέας δημοσίευσε στην ιστοσελιδα του
http://www.moreas.com.gr/
την πρώτη ετησια εκθεση περιβαλοντικων επιπτωσεων για το εκτελουμενο εργο. Πέρα από κάποιες "φτωχες" φωτογραφιες έχει και κάποιους πίνακες με το που έχουν ξεκινησει εργασίες καθώς ένα αναλυτικό πίνακα με το χωρισμό του έργου κατά τμήματα και την καινούργια χιλιομέτρηση.
Για τη δε παρακαμψη της Κλοκοβας άμα είναι τώρα να αποφασίσουμε ότι θα πάει κάτω από το βουνό ενώ η προμελέτη λέει για γέφυρα στην πλαγιά, θέλουμε ένα χρόνο και ίσως παραπάνω για να ξεκινήσει το τρύπημα. Να πω βέβαια ότι ταυτόχρονη διάτρηση από τα δύο μέτωπα θα μείωνε σημαντικά το χρόνο κατασκευής. Σε κάθε περίπτωση η σήραγγα είναι καλύτερη λύση από τη γέφυρα. Το θέμα είναι γιατί οι αρμόδιες υπηρεσίες είχαν προκρίνει αρχικά μια άλλη λύση. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 4:13 pm Post subject: |
|
|
H διευθύντρια του περιφ. γραφείου Ιωαννίνων της ΕΟΑΕ αποχωρεί λόγο συνταξιοδότησης. Υποψήφιος φαίνεται ο αναπληρωτής της κ. Ιωάννης Ιωάννου.
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=3229
Για την Παλιοβούνα κι εγώ πιστεύω πως θα 'ταν καλύτερα η λύση της σήραγγας. Και γεωλογικά να το δούμε, για όσους περνούν απ' εκεί και ξέρουν, το βουνο ειναι πετρώδες άρα (πάντα κατά τη γνώμη μου) σκάβεται καλύτερα σε σχέση πάντα με τα σαθρά (χωμάτινα) βουνά της Ηπείρου.
Εκεί τουλάχιστον το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα έχουμε μετατόπιση βραχομάζας όπως έχουμε στη Σ2 αλλά και γενικότερα στην περιοχή του Περιστερίου. |
|
Back to top |
|
|
chrisskg New Member
Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 12:59 am Post subject: |
|
|
Πάντως γενικά απο πλευράς ενημέρωσης και ποιότητας πληροφοριών μέσω internet όλες οι κατασκευαστικές-παραχωρησιούχοι είναι ακόμα στην εποχή του λίθου. Ακόμα και ο Μωρέας που έχει να δείξει έργο, το site το έχει ακόμα under construction. Καλά δεν μιλάμε για Ολυμπία, κεντρική και Νεα Οδό.
Αλλά βεβαίως, αν κάνανε σύγχρονα και web friendly sites δεν θα μαζεόμαστε όλοι στο forum μας, οπότε πάλι καλά. |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 6:31 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Το μπαλκονι θα είναι επικινδυνο και αποτυχημενο όπως και της Κακιας σκαλας και χειροτερα...... |
Aggele, γιατί αποτυχημένο το μπαλκόνι της Κακιάς Σκάλας? Εγώ δεν το βλέπω καθόλου έτσι. Μιά χαρά μου φάινεται εμένα? Γιατί θα πρέπει όλα να είναι τούνελ δηλαδή? Ισα Ίσα που σε ένα τούνελ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος από ασφυξία των ανθρώπων σε περίπτωση ατυχήματος με βυτιοφόρα. Και αυτός είναι και ο λόγος που σε ένα τούνελ το όριο ταχύτητας είναι κατά 20-40 χλμ χαμηλότερο από αυτό που επιτρέπει ο δρόμος. Και για όλους αυτούς τους λόγους αποφεύγονται τούνελ μεγάλου μήκους. Και στην Κακιά σκάλα αν έκαναν ενιαίο τούνελ αυτό θα ήταν για πάνω από δεκα χλμ
Το πρόβλημα ΄στην Πλαιοβούνα από ότι ξέρω είναι ότι η μελέτη προβλέπει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση...
Από τα λίγα που ξέρω είναι ότι για να φτιάξεις μπαλκόνη με 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση τελικά το κόστος είναι μεγαλύτερο από μιας σήραγγας.
Κάποιος πιο σχετικός ας διαφωτίσει....
Όσο για το μεγάλο μήκος με χρήση Google Earth βλέπω μήκος 4 χλμ και υψομετρική πρίπου 50 μέτρα,. Δεν νομίζω ότι είναι απαγορευτικό...
Πάντως συμφωνώ και εγώ να ξεκινήσουν τώρα τα έργα στο υπόλοιπο κομμάτι... |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 7:40 pm Post subject: |
|
|
Φωτογραφίες απο αυτό το μπαλκονι που μπορούμε να βρούμε? |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 9:38 pm Post subject: |
|
|
Από κάποια προμελέτη μια εικονική αποτύπωση
http://www.npapaso.gr/support/projects/structural/NAMA/Ionia_Klokova_1_gr.pdf
Πάντως εμένα 4km τούνελ δεν μου φαίνονται και λίγα. Και το διάστημα κατασκευης νομίζω θα είναι αρκετά μεγάλο. Τον Δρίσκο τόσα χρόνια τον κατασκευάζαν. Και η κοινοπραξία θα έχει πρόβλημα γιατί αυτό είναι και το πρώτο κομμάτι που δεσμεύτηκε να παραδώσει.
Για την υωομετρική διαφορά των 50 μέτρων αν κάποιος γνωρίζει αν είναι τεχνικά εφικτό ας μα ς διαφωτίσει.
Τέλος πάντων, ας ξεκινήσουν τα έργα και ας φτιάξουν ότι θέλουν. Πάντως αν επιλεγεί τελικά η λύση τούνελ ίσως δεν είναι αυτό που φανταζόμαστε. Ίσως ο δρόμος περάσει βόρεια από τον ορεινό όγκο που αν και πάλι υπάρχουν βουνά το ανάγλυφο είναι πιο ομαλό και ίσως χρειαστουν μικρότερα αλλά πάνω από 1 σίγουρα τούνελ. |
|
Back to top |
|
|
giatsiap Visitor
Joined: 19 Nov 2008 Posts: 7
|
Posted: Sat Jan 31, 2009 10:06 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά δεν μου φαίνεται άσχημη λύση το "μπαλκόνι". Είναι πολυ πιο οικονομικό και γρήγορο στην κατασκευή από ότι ένα τούνελ 3-4km.
Η μόνη μου ανησυχία είναι για τα κυκλοφοριακά προβλήματα που θα δημιουργηθούν κατα την περίοδο κατασκευής από τα εργοτάξια.
Όσο για την Κακιά Σκάλα, η λύση που τελικά υλοποιήθηκε δεν μου φαίνεται καθόλου άσχημη πάντως και σε καμία περίπτωση αποτυχία. Από όσο γνωρίζω αν δεν υπήρχαν ενεργά ρήγματα στην Κακιά Σκάλα, δεν θα είχαμε κανένα τούνελ αλλά χάραξη αντίστοιχη της Παλιοβούνας (δηλαδή με γέφυρες). |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 12:04 am Post subject: |
|
|
η μακροχρονη λυση είναι το τουνελ....στην κακια σκαλα γιατι έφτιαξαν τα τουνελ?διατηρησαν βεβαια και τη γεφυρα για περιπτωση αναγκης..αλλα τα τουνελ φθειρονται λιγοτερο απο το χρονο και τις καιρικες συνθηκες και απλα αντεχουν στο χρονο με μεγαλυτερη αποδοση ταχυτητα κυκλοφοριας... ένα τοσο μακρυ μπαλκονι 4 λωριδων φανταστειτε ποσο τη δυσκολια κατασκευης και συντηρησης..και τον κινδυνο κατολισθησεων στις πλαγιες...το τουνελ είναι πολυ πιο γνωστη ρουτινα σχεδον διαδικασια συγκριτικα με το μπαλκονι και με πιο ευθεια χαραξη πιστευω...
απο το να φτιαξουμε τωρα μπαλκονι και μετα απο χρονια να φτιαξουμε τουνελ σαν την κακια σκαλα όταν θα υπαρχει προβλημα,ας το κανουμε μια και καλη... |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 3:51 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά η επίσημη πλευρά, η Ιονία Οδός τι λέει? Υπάρχει επίσημη μελέτη?
Δεν είμαι τεχνικός,ούτε μηχανικός αλλά φαντάζομαι ότι εδώ και 2 χρόνια που έχει κατοχηρωθεί το έργο σε αυτούς, ακόμα δεν έχουν ασχοληθεί κάν με τον σχεδιασμό?
Μιλάμε για 2 ολόκληρα χρόνια!!!!!!
Δηλ. με λίγα λόγια αν θέλουν οι - με σύμβαση ψηφισμένη στην βουλή- κατασκευαστές τόσα χρόνια για να σκεφτούν και να χαράξουν 4 χλμ, πόσους αιώνες θα χρειαστούν να τα φτιάξουν?
Σταύρο86 τι γίνεται με την κλεισμένη Μακρυνάρα? Λένε ότι ο Νομάρχης Λακωνίας δήλωσε πως θα κλείσει το ψευτο-έργο για πλήρη ανακατασκευή δηλ. άλλα 2 χρόνια
Επίσης θα ήθελα καμμιά αναφορά και φωτο απο παράκαμψη Βουτιάνων και παρακαμψη Σπάρτης.
Α ρε κακομοίρα Λακωνία πόσες Μακρυνάρες θα φας ακόμη στην μάπα ... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 5:59 am Post subject: |
|
|
Prevezane ποια μελέτη προβλέπει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση στην Παλιοβούνα? Καλά πού είμαστε στο Σουδάν? Αυτό αποκλείεται για ποιο λόγο θα πρέπει να προβλεφθεί μια τέτοια διατομή σ'αυτό το σημείο και σε κάθε σημείο? Το χειρότερο που έχω δει και διαβάσει είναι πχ στην Κροατία κοντά στο Zadar που ο αυτοκ/μος Ζάγκρεμπ-Σπλιτ σ'εκείνο το σημείο προκειμένου να ανέβει γρήγορα υψόμετρο έχει κατασκευαστεί ο δρόμος με μία στροφή 180 μοιρών και μετά τούνελ αν θυμάμαι, δηλ μια τυπική καμπύλη ποπυ συναντάμε στους ορεινούς δρόμους, τις πετάλες δηλ, αλλά σε μεγαλύτερα μήκη και πλάτη. Δηλ έχει επιμηκυνθεί το μήκος του δρόμου για να ανέβει πιο ομαλά υψόμετρο. Το ίδιο συμβαίνει και κάπου στη βόρεια Ιταλία δε θυμάμαι που και αλλού φαντάζομαι.
Το υψόμετρο στην Κλόκοβα μπορούν να το ανακτήσουν ήδη από πριν , το χα δει κι εγώ κάποτε στο google earth και αν το πρόγραμμα είναι πιστό με τα υψόμετρα και βάλουμε και λίγη φαντασία πριν την Κλόκοβα ο δρόμος μπορεί να φτάσει και τα 80 και κάτι μέτρα σε υψόμετρο με πιο ορεινή χάραξη, το έδαφος είναι ούτως η άλλως λοφώδες από αρκετά πριν και μετά βγαίνει στην άλλη πλευρά του βουνού στα 100-110μ κάπου εκεί.
Πολύ ευχάριστη η εξέλιξη με τον αυτοκ/μο Αμβρακία-¶κτιο, μέσα σε δέκα μέρες, έχω βάλει ήδη ρολόι αντίστροφης μέτρησης, μη μας απογοητεύσουν. Εγώ προβλέπω αν δημοπρατηθεί κλπ να αρχίσουν τα έργα πριν την ιόνια οδό...είναι πιθανό μην το κοροιδεύετε. Εκτός και τραβήξει τα ίδια που τραβάει κι η ιονία. Θα είναι δημόσιο έργο έτσι?
jollyroger η μελέτη έλεγε γέφυρα γύρω γύρω σιγά σιγά το βουναλάκι πέτρα πέτρα τον καημό μου αλλά όπως και σε άλλα τμήματα άλλων δρόμων όπως της Ολύμπιας οδού στο Πάτρα-Κ. Αχάια, τμήμα απ'τα πρώτα που θα πρέπει να παραδοθούν, κλασικά το τμήμα στο Καιάφα και γω δεν ξέρω τι άλλα, που εκ των υστέρων θα τα ξανασκεφτούν και θα αλλάξουν τη χάραξη.
Με την εγνατία γ@μησέ τα δηλ τι να πει κανείς, είναι το επίχωμα δηλ μεταξύ Τ6 και Τ8? |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 12:42 pm Post subject: |
|
|
Μεταξύ των δύο τούνελ είναι που περνάνε πάνω απο την παλιά εθνική,άλλα πέρασα και δεν είναι όσο σοβαρό λένε στην εφημερίδα, πολύ υπερβολή! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 1:51 pm Post subject: |
|
|
,δεν μπορουν να κανουν όλο τον άλλο δρομο και να αφησουν τελευταια την παλιοβουνα?είναι μικρο κομματι έτσι και αλλιώς...μεχρι να τελειωσει
ο υπολοιπος δρομος θα έχει τελειωσει και το τουνελ...μη κολλαμε χωρις λογο...
άλλα τουνελ θα έχει η ιονια?ποσο μακρια? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 7:19 pm Post subject: |
|
|
Ουου μες τα τούνελ είναι η ιονία, από Γιάννενα μέχρι ¶ρτα ένα τούνελ 900μ, από ¶ρτα μέχρι Κουβαρά άλλο ένα 930μ κι ένα cut and cover 100μ περίπου δε θυμάμαι, και μετά μέχρι το Αντίρριο ότι τους φωτίσει ο Θεός. Αλλά διαθέτει αρκετές γέφυρες ειδικά στο τμήμα ¶ρτα-Γιάννενα διαθέτει 10 μεγάλες γέφυρες μέσο όρο μήκους 450μ, για 50 χλμ καθόλου άσχημα, έχουν πολύ δουλειά. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Feb 01, 2009 7:29 pm Post subject: |
|
|
σιγα τα τουνελ!η Πατρων Κορινθου έχει πολυ πιο μακρια... |
|
Back to top |
|
|
|