stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
alek2002
New Member
New Member


Joined: 13 Nov 2008
Posts: 10
Location: CHRISOUPOLI

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 Πολύ σωστός! Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου.
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 4:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς λοιπόν επειδή δεν είμαστε κομματικοί εγκάθετοι κι επίσης λόγω του ότι τα έργα αυτά έχουνε πληρωθεί από τον εργαζόμενο λαό ας σταματήσουνε ορισμένοι να λιβανίζουνε τον "παραγωγικό και με πλούσιο έργο" υπουργό θάβοντας ταυτόχρονα τους πολιτικούς του αντιπάλους.
Έχουμε δημοκρατία και φυσικά και το δικαίωμα της κριτικής, χωρίς αυτό να συνεπάγεται κομματική πόρωση.
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

καλησπέρα στην παρέα.Γιατι να μπαίνουμε στο τρυπάκι ποιος έφτιαξε τα περισσότερα χιλ. το Πασόκ ή η Ν.Δ εμένα σαν έλληνα πολίτη με ενδιαφέρει η ανάπτυξη της χώρας μου είτε είναι η μεν κυβέρνηση είτε ειναι οι δεν.Γιατι να μην κοιτάμε το ποτήρι μισογεμάτο και να λέμε ότι ευτυχώς που σιγα σιγά ολοκληρώνεται αυτό το τεράστιο έργο απο πλευράς ανάπτυξης νομών.Πρέπει να πιέζουμε με τον τρόπο μας για συνεχή εγρήγορση και για ταχύτερη υλοποίηση των άλλων έργων ανάπτυξης γιατι εμένα εν τέλει με ενδιαφέρει να πηγαίνω απο τα τρικαλα στα γίαννενα γρήγορα και με ασφάλεια απο τα γιάννενα στη αλεξανδρουπολη χωρις να σκέφτομαι θα χιονίσει στην καταρα θα μπορέσω να περάσω την καστανια και παει λέγωντας.Σκεφτέιτε οτι πλέον αυτη η δυναμικη που έχει αναπτύξη το φόρουμ δεν περνάει απαρατείρητη απο τους πολιτικους οπότε δεν θα ήταν σωστό να μπάινουμε σε παιχνίδια μικροπολιτικής.
Σε ένα άλλο θεμα όσον αφορά τα ατυχήματα έχει και να κάνει με τη μέτρα προστασίας παίρνει ο κάθε υπεύθυνος μηχανικός και δεν λέω ορισμένα απο αυτά που έχουν γίνει ητανε θέμα συγκιριών αλλά λίγη προσοχή δεν θα έβλαπτε.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 5:48 pm    Post subject: Reply with quote

Το forum είναι πεδίο άντλησης πληροφοριών για τις κατασκευές αυτοκινητοδρόμων και κατάθεσης απόψεων για θέματα οδικής ασφάλειας, κατασκευών κ.α. Παρακαλώ ας το κρατήσουμε έτσι...
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Κάτι προχωράει σχετικά με τον άξονα Σέρρες-Καβάλα. Στις σημερινές εφημερίδες ( στο site της Εγνατίας δεν έχει κάτι σχετικό) δημοσιεύεται η προκήρυξη μελέτης για το τμήμα Σέρρες- Ν. Ζίχνη - Μεσορράχη του κάθετου άξονα 61.
Άρα κάτι καλό έκανε ο Μαγκριώτης με την γκρίνια του. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

κανείς δεν τον λιβάνισε, ίσα ίσα που γελιοποιείται όταν δεν παραδίδονται τελειωμένα κομμάτια για χάρη της φιέστας ενώ δεν υπάρχουν και καθόλου ΣΕΑ αυτή την στιγμή. Και ενώ υπάρχουν 10 πράγματα που μπορεί κάποιος να τον στριμώξει και ασφαλώς χρειάζονται οι γκρίνιες, πέφτει στην παγίδα ο μαγκριώτης και κάποιοι δημοσιογράφοι να συγκρίνει εκεί που δεν τον παίρνει καθόλου και μάλιστα μιλώντας με απίστευτα χρονοδιαγράμματα περί 2010 και την επόμενη να παραδίδονται
Back to top
View user's profile Send private message
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Οι οξείς χαρακτηρισμοί για θύτες και θύματα των τροχαίων ή για τους πολιτικούς δεν προάγουν την συζήτηση ούτε τους σκοπούς του φόρουμ μας. Ο ρυθμός εκτέλεσης των δημοσίων έργων μπορεί να είναι ένας παράγοντας, σημαντικός για πολλούς, που διαμορφώνει την στάση μας απέναντι σε κάποιον πολιτικό χώρο αλλά δεν είναι ο μοναδικός που κρίνει τα γενικότερα πολιτικά και ιδεολογικά πιστεύω μας. Έχουμε φυσικά κάθε δικαίωμα να τους κρίνουμε, να επισημαίνουμε λάθη και παραλείψεις και, αν το θέλουμε, να τους αλλάξουμε. Προσοχή! γράφω να τους αλλάξουμε όχι να τους καταργήσουμε...

Πιάνω το νήμα από την πολύ εύστοχη επισήμανση του corfou, ενδεικτική των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κίνησης και των ατυχημάτων στον Α/δρομο. Κάποια συμπληρωματικά για την πληρότητα της κουβέντας.

Τα ατυχήματα μπορεί να είναι λιγότερα αλλά είναι κατά κανόνα σοβαρά και συχνά θανατηφόρα, οπότε προσοχή και πάλι προσοχή.

Όρια: μπορεί όλοι να έχουμε συναντήσει αστείες πινακίδες με ανεδαφικά όρια ταχύτητας στους υπόλοιπους δρόμους, αλλά θα ήταν παράλογο να πιστεύουμε ότι ένας δρόμος που μελετήθηκε εξονυχιστικά σε κάθε σημείο του δεν όρισε, με την αντίστοιχη επιμέλεια, τα όρια που θέτει. Φτιάχτηκε για να εξασφαλίσει την ταχύτητα αλλά πρωτίστως την ασφάλεια των μετακινήσεών μας. Ταχύτητα δε σημαίνει ότι εμείς μπορούμε να κινούμαστε πιο γρήγορα πάνω σ' αυτόν, αλλά προκύπτει από την ίδια τη χάραξη και τα τεχνικά του.

Αποστάσεις: δε θυμάμαι τον τύπο που βγάζει την απόσταση από τον μπροστινό μας ανάλογα με την ταχύτητα, αλλά ένας πρακτικός κανόνας που έχω διαβάσει λέει 4-5 διαγραμμίσεις μεταξύ μας και με ταχύτητες 100-120 χλμ.

Στον Α/δρομο κινούμαστε πάντα στα δεξιά. Έξω (Ιταλία π.χ.) υπάρχουν πινακίδες και τακτικά μηνύματα στα matrix, που φροντίζουν να το υπενθυμίζουν αυτό και θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και για εδώ, με το κακό που βλέπουμε. Οι αριστερή ή αριστερές λωρίδες είναι εκεί για να διευκολύνουν την προσπέραση.

Μεγάλη προσοχή κατά την αλλαγή λωρίδας: πολλά ατυχήματα προκαλούνται από την ελλιπή προσοχή και έλεγχο του τί και με ποια ταχύτητα έρχεται από πίσω μας όταν βγαίνουμε να προσπεράσουμε.

ΛΕΑ: η κίνηση και η στάση στις ΛΕΑ απαγορεύεται αυστηρά επί ποινή τσουχτερότατου προστίμου. Σταθμεύουμε εκεί μόνο για σοβαρό λόγο και βγαίνουμε α) μόνο όταν έχει έρθει το βαν της εταιρίας ή η τροχαία και δημιουργήσουν τις ασφαλείς συνθήκες για μας και τους διερχόμενους, β) πάνω στο γερανό της οδικής βοήθειας ή γ) μόνο με ασθενοφόρο (χτύπα ξύλο!).

Ασφάλεια: δε στέκομαι στην τεχνολογία του τομέα της παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που σιγά σιγά μπαίνει και στα νέα αυτοκίνητα. Ούτε για την εκπαίδευση, γενικότερη αγωγή και συγκρότηση του χαρακτήρα μας ως οδηγοί γιατί νομίζω ότι είναι περιττό να συζητάμε μεταξύ μας τα αυτονόητα.

Επειδή μιλάμε όμως για τους δρόμους, αναφέρω δύο παραδείγματα από το εξωτερικό που δείχνουν πως μπορεί, αυτός καθ' αυτός, να συμβάλει στη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Στην Ιταλία σε κομμάτια που έχουν πρόβλημα λόγω χαμηλής ορατότητας σχεδιάζουν τους λεγόμενους "κύκλους" καλύτερα, "ημικύκλια ομίχλης", στα δεξιά της ΛΕΑ και σε επαφή μαζί της. Δύο παραδείγματα δυστυχώς όχι και πολύ καλά αλλά διακρίνονται πιστεύω. http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view&current=cerchinebbia.jpg http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view&current=cerchinebbia2.jpg
Οι σχετικές πινακίδες λένε: "Αν βλέπετε ένα κύκλο πηγαίνετε με 50, δύο με 70, τρεις με 90". Υπάρχει μάλιστα και το σχετικό ανεκδοτάκι: αν βλέπεις έναν πάνε με 50, δύο με τόσα, τρεις με τόσα, αν βλέπεις τέσσερις χώθηκες στον κ..ο ενός Audi.

Στην Ισπανία και την Πορτογαλία σε νέους Α/δρόμους έχουν τις λεγόμενες "bandas rugosas (ζαγρέ) ή sonoras (ηχητικές) laterales"

Η γραμμή δλδ. της ΛΕΑ είναι ανάγλυφη ώστε με το θόρυβο που προκαλεί να ξυπνά τους οδηγούς που κινδυνεύουν λόγω ύπνου να βγουν από το δρόμο. Σε μας βέβαια θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως αποτρεπτικό της εισόδου και κίνησης στη ΛΕΑ είτε από "εξυπνάδα" είτε από άγνοια.

http://4.bp.blogspot.com/_BYCg8OzuM08/SWoI08TcZrI/AAAAAAAAATI/_Z1scnUCq34/s1600-h/2009+arcen+007.jpg (διακρίνεται καθαρά στο κάτω δεξιό της φώτο).
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 10:26 pm    Post subject: Reply with quote

spartakos wrote:
Κάτι προχωράει σχετικά με τον άξονα Σέρρες-Καβάλα. Στις σημερινές εφημερίδες ( στο site της Εγνατίας δεν έχει κάτι σχετικό) δημοσιεύεται η προκήρυξη μελέτης για το τμήμα Σέρρες- Ν. Ζίχνη - Μεσορράχη του κάθετου άξονα 61.
Άρα κάτι καλό έκανε ο Μαγκριώτης με την γκρίνια του. Very Happy

Τους χαιρετισμούς μου στην παρέα...
Φιλε "σπαρτακε" μπορείς να μας πεις σε πια εφημερίδα το διάβασες η αν είναι δυνατόν να ποστάρεις εδώ την σχετική ιστοσελίδα, γιατί εγώ έψαξα αλλα δεν βρήκα τίποτα.....
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 10:29 pm    Post subject: Reply with quote

Τέτοια ανάγλυφα στις ΛΕΑ είδα σε όλου τους Α/δρόμους της Κύπρου και μπορώ να πώ ότι είναι πάρα πολύ χρήσιμες.Ειδικά στην Κύπρο όπου οδηγούσα ανάποδα και μπορούσα να έφευγα αριστερά Laughing .

Επίσης ανάγλυφα που έκαναν θόρυβο,κάθετα όμως στον δρόμο, υπήρχαν πρίν απο όλες στις επικύνδινες στροφές,και μιλάω για επαρχιακό οδικό δίκτυο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 4:37 am    Post subject: Reply with quote

Και νέος φόρος αίματος με τρεις νεκρούς στην Εγνατία Οδό στο Ωραιόκαστρο...

http://www.madata.gr/index.php/24/26/30204.html και http://taxalia.blogspot.com/2009/01/3_22.html Είναι δύσκολο έως αδύνατο να αλλάξεις την νοοτροπία του Έλληνα, αλλά τέτοιες ειδήσεις πρέπει να δημοσιοποιούνται και να ενημερώνεται ο κόσμος για το τι πρέπει να κάνει σε αντίστοιχη περίπτωση, να μην σταματά ως τουρίστας και να μην εμποδίζει έτσι το ασθενοφόρο και την αστυνομία με αυτόν τον τρόπο...Στις θεωρητικές εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης που έδωσα πριν από ένα χρόνο, δεν υπήρχε καμία ερώτηση για αντίστοιχες έκτακτες περιπτώσεις (εκτός από την θέση του 'τριγώνου'), ούτε είδα κάποια άλλη αναφορά (πληροφόρηση/διαφήμιση) και καλό θα ήταν να υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση.

Σε αντίστοιχη περίπτωση στην παράκαμψη της Καστανιάς, όταν κατέβηκα τις γιορτές στην Ελλάδα, ένα αυτοκίνητο είχε πάθει βλάβη και ένα όχημα διαχείρισης της κυκλοφορίας της Εγνατίας με φωτεινό βέλος, με κώνους και με σήμανση στις ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωνε τα διερχόμενα αυτοκίνητα.

Το ζήτημα είναι ότι έγινε ένα έργο ημιτελές ως προς την λειτουργία του, με μη επαρκή σήμανση, απούσα ή πλημμελής διαχείριση της κυκλοφορίας με ηλεκτρονικά μέσα, σταθμούς ανάπαυσης και στάθμευσης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ κ.ά.), απουσία σταθμών εκχιονισμού σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου, τον καλλωπισμό και την δενδροφυτεύση των σκαμένων τμημάτων με ταυτόχρονη αποκατάσταση του τοπίου και πολιτικές πρόβλεψης ατυχημάτων και εκτίμησης κινδύνων και πολλά άλλα που συνθέτουν ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.

Όπως είναι αρκετά γνωστό, οι συστάδες δέντρων εκατέρωθεν του δρόμου κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη και ασφαλή, ενώ βοηθούν ώστε ο οδηγός του αυτοκινήτου να έχει πλήρη αίσθηση του αυτοκινήτου και του δρόμου.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν σίγουρα πράγματα που μπορούν να γίνουν, για να κάνουν οποιοδήποτε δρόμο καλύτερο. Αλλά από εκεί και πέρα, πάντοτε θα υπάρχουν θύματα, είτε από ατυχία, είτε από άγνοια, είτε από κακή συμπεριφορά, δική τους ή τρίτων, είτε από συνδυασμούς αυτών. Το γεγονός παραμένει όμως ότι σε αυτοκινητόδρομους τα θύματα είναι πολύ λιγότερα, από ό,τι σε δρόμους χωρίς διαχωρισμό ρευμάτων.

Το δεύτερο γεγονός είναι ότι τα 5 από τα 6 θύματα μέχρι στιγμής φέτος σε αυτοκινητόδρομους προέκυψαν με τον ίδιο τρόπο - σταμάτημα στη βοηθητική και παράσυρση (2 στην Υλίκη στις 7/1 και 3 χθες). Πιστεύω πάντως πως, ανεξάρτητα από την υποδομή των αυτοκινητοδρόμων, είναι πρωτίστως θέματα κουλτούρας δικής μας.

Συμπτωματικά υπάρχει ένας χάρτης στο Google, που σημειώνει τα θανατηφόρα ατυχήματα του 2009 πάνω στο χάρτη - δεν έχει απόλυτη ακρίβεια στα σημεία και δεν είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει να ενημερώνεται, όμως μπορεί να βοηθήσει σε κάποια συμπεράσματα.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&oe=UTF8&msa=0&msid=103968233599486561735.00045f983dea3eae10fae
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Μα κανείς δεν γνωρίζει τι είναι η Λωρίδα Εκτατης Ανάγκης, και ποια η χρησιμοτητά της.

Οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι 2-3 για να έχει 'αέρα' ο δρόμος, και κινούνται σε αυτή κανονικότατα.

Δεν υπάρχει παιδεία και σωστή οδηγική συμπεριφορά. Χθες περίμενα περίπου 4 φανάρια για να στρίψω, έρχεται ένας ταξιτζής φορτσάτος από τα δεξιά μου να περάσει κι αυτός παράνομα γιατί δεν περίμενε στην ουρά αλλά χώθηκε, και πάνω στην στροφή πέφτει πάνω μου. Βιαζόταν!
-----------------------------------------------------------------------
Πόσο πιθανό είναι να δημιουργηθεί ανισόπεδος κόμβος χωρίς φανάρια στην έξοδο της Εγνατία για Σίνδο και Ιωνία (δηλ, Εγνατία με ΕΟ Θεσσαλονίκης-Έδεσσας);

Η κατάσταση είναι γελοία καθημερινά με τεράστιες ουρές.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

νατα νατα τα προβλήματα...
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=67&pl=1058&pk=220&ap=362
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως τί να πει κανείς!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ατυχής συγκυρία δυστυχώς την ώρα που κουβεντιάζαμε ακριβώς αυτά τα θέματα.

Στη ΛΕΑ, εφόσον ακινητοποιούμαστε λόγω βλάβης, κυριολεκτικά δεν κάνουμε απολύτως τίποτα μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο του Α/δρόμου ή η τροχαία. Ανάβουμε αλάρμ, φοράμε το φωσφορίζον γιλέκο που οφείλουμε να έχουμε όλοι μας ΜΕΣΑ στο αμάξι, τοποθετούμε γρήγορα γρήγορα το τρίγωνο, αποβιβάζουμε τους επιβάτες ΜΟΝΟ από τα δεξιά και τους πηγαίνουμε ΠΙΣΩ από το μεταλλικό στηθαίο, και μαζί τους και μεις και απλά περιμένουμε.

Δεν καθόμαστε μέσα στο αυτοκίνητο και με τίποτα μα τίποτα δεν ανοίγουμε καπώ ή ό,τι άλλο (δεν κάνουμε ούτε αλλαγή ελαστικού αν δεν έρθουν πρώτα οι παραπάνω) προσπαθώντας να δούμε ή να επιδιορθώσουμε μόνοι μας τη βλάβη.
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Fri Jan 23, 2009 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Οι προκηρύξεις με το stadard ποσό των 5,95 εκ προφανώς είναι ενα είδος bonus στον εργολάβο για την γρήγορη κατασκευή ή εργολαβίες τύπου σκούπα (υπολειπόμενες εργασίες) με τον ίδιο χαρακτήρα ( γιαυτό και γινεται αναφορά για διαπραγμάτευση μεταξύ περιορισμένου αριθμού καλούμενων Εργοληπτικών Επιχειρήσεων). Εννοείται ότι η ανάθεση γίνεται πάντα στον ήδη εγκατεστημένο εργολάβο που κατασκεύασε και το κυρίως έργο.
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Έρχονται επιτάξεις για την ΙΟΝΙΑ;

Δείτε ολόκληρο το άρθρο της έγκυρης εφημερίδας του Αγρινίου «Πολιτεία»
http://e-politeia.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2645&Itemid=1
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 6:37 am    Post subject: Reply with quote

Ναι καλά σιγά το νέο, στο δρόμο είναι οι επιτάξεις το ξέρουμε εδώ και δύο χρόνια και σύμφωνα με τα δεδομένα θα έρχονται για πολύ καιρό ακόμα. Τα δύο βασικότερα και σημαντικότερα έργα έχουν μείνει και δεν έχουν ξεκινήσει. Το μόνο που έχει ξεκινήσει, και όχι βλακείες του τύπου ξεκίνησαν τα έργα στις δύο παρακάμψεις, αυτά είναι βλακείες, είναι μόνο τα έργα στο ημιτελές τμήμα των 13 χλμ στην παράκαμψη Αγρινίου που τουλάχιστον δεν θα πρέπει να χρειαστούν 32 μήνες για να το τελειώσουν. Δώστε εσείς όλη την παράκαμψη Αγρινίου το καλοκαίρι και μετά πείτε ότι όχι μόνο άρχισαν αλλά μόλις τέλειωσαν τα πρώτα χλμ της ιονίας οδού δεν έχουμε πρόβλημα.

Σχετικά με την εγνατία με τις κατολισθήσεις μετά το Σύμβολο παίζει να έχει γίνει ελλιπής μελέτη και το λάθος να ξεκινάει από κει?
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 8:25 am    Post subject: Reply with quote

Ένα Άθρο από την ΗΧΟ Dramas για την παράδοση τον νέον τμημάτων-Εγνατίας στην περιοχή καβαλας

http://www.hxo.gr/index.php?subaction=showfull&id=1231918617&archive=&start_from=&ucat=1
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 11:56 am    Post subject: Reply with quote

Με την ευγενική προσφορά της www.karbounis.gr εταιρεία εστιάσεως που οργάνωσε το catering του Άκτωρα στη σήραγγα του Μετσόβου στις 23/12/08, μας παραχώρησε φωτογραφίες από την ημέρα εκείνη καθώς και φώτο από το τμήμα Μετσόβου - Παναγιά. Να πω πως ο κύριος Καρβούνης είναι φανατικός αναγνώστης των σταδίων και ομοιοπαθών με τα οδικά έργα.
Οι παρακάτω φώτο είναι από την μετάβασή του στο νέο τμήμα Άραχθος - Περιστέρι.
Είσοδος στον Α/Κ Αράχθου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03044.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03045.jpg

Σήραγγα Τ6.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03047.jpg

Σήραγγα Τ8.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03049.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03050.jpg

Έξοδος από Τ8 και αμφίδρομη κίνηση σε παρακαμπτήριο.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03051.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03052.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03054.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03055.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03056.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03057.jpg

Από εδώ και μέχρι τον Α/Κ Περιστερίου κίνηση σε δύο κλάδους.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03058.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03059.jpg

Γέφυρα Τ10.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03060.jpg

http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03061.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03062.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03063.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03064.jpg

Στη συνέχεια από τον Α/Κ Μετσόβου περνάει στον αριστερό κλάδο (αντίθετο) στη σήραγγα Αγ. Νικολάου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03069.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03070.jpg

Γέφυρα Μετσοβίτικου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03073.jpg

Σήραγγα Ανηλίου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03074.jpg

Και φτάνει στη σήραγγα Μετσόβου όπου στον δεξιό κλάδο (νέα σήραγγα) έγινε το τραπέζι.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03076.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03091.jpg

Σε επόμενο post θα ανεβάσω τις φώτο από το Μέτσοβο - Παναγιά.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι να ανεβάσει τις υπόλοιπες ο corfu διαβάστε αυτό για την έναρξη εργασιών στην ιονία.Η σήραγγα Αμπελιάς είναι αμέσως πριν την σύνδεση της Ιονίας με την Εγνατία στο νέο κόμβο που θα γίνει στην περιοχή του χωριού Κοσμηρά.
http://www.super-fm.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=920&Itemid=57
Υπάρχει και η αντιπολιτευτική εκδοχή
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6736&Itemid=41
αλλά ο συγκεκριμένος νομάρχης είναι ο μοναδικός αξιόπιστος πολιτικός στην περιοχή,παράγει έργο, είναι μηχανικός και φαντάζομαι ότι κάτι θα ξέρει...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Και συνεχίζουμε με τα ωραία.
Έξοδος από τη σήραγγα Μετσόβου και συναντούμε σήραγγα Μαλακασίου Α', στο δεξιό κλάδο προηγείται η γέφυρα Γ1.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03093.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03094.jpg
Και από την άλλη πλευρά, πάλι στον δεξιό κλάδο υπάρχει τεχνικό.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03096.jpg

Σήραγγα Κωσταράκου. Προηγείται το μεγάλο επίχωμα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03097.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03100.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03101.jpg

Πάνω στη γέφυρα Γ7. Πίσω η σήραγγα Κωσταράκου από την άλλη πλευρά.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03104.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03108.jpg

Συνέχεια προς τη σήραγγα Μαλακασίου Β'.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03109.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03110.jpg

Σ' αυτή τη θέση θα κατασκευαστεί ο σταθμός διοδίων Μετσόβου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03111.jpg

Κίνηση σε ανισουψείς κλάδους.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03112.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03113.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03116.jpg

Φτάνουμε στη γέφυρα Γ8 και αμέσως μετά η σήραγγα Μαλακασίου Γ'.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03117.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03118.jpg

Και εδώ η άνω διάβαση του Α/Κ Παναγιάς.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03121.jpg

Από εδώ και μέχρι τη σήραγγα Παναγιάς την εργολαβία την έχει η ΑΤΤΙΚΑΤ που όπως βλέπετε είναι ακόμη στα χωματουργικά.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03122.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03127.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03128.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03133.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03134.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03135.jpg

Η γέφυρα Γ1 είναι πάντως έτοιμη.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03138.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03139.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03140.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03141.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03142.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03143.jpg

Εδώ ο συνδετήριος δρόμος που θα ενώσει την εγνατία με την ΕΟ Ιωαννίνων - Τρικάλων.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03144.jpg

Από εδώ ο κ. Καρβούνης επέστρεψε ξανά πίσω από τον ίδιο δρόμο. Μερικές φώτο από την επιστρωφή.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03170-1.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03171.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03172.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03173.jpg

Μαλακασίου Β'
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03174-1.jpg

Γέφυρα Γ7 και σήραγγα Κωσταράκου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03175-1.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03176-1.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03177-1.jpg

Επίχωμα και Μαλακασίου Α'.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03178-1.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03179-1.jpg

Έξοδος από Μαλακασίου Α' και σήραγγα Μετσόβου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03180.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03181.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03182.jpg

Και εδώ ο δεξιός κλάδος της σήραγγας Μαλακασίου Α' με τη γέφυρα Γ1 που προηγείται.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03186.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03187.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC03188.jpg

Για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω τον κ. Καρβούνη για την ευγενική προσφορά των φωτογραφιών.
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε και εσένα corfu που έκανες τον κόπο να τις ανεβάσεις! Οπότε βλέπουμε σύντομα να δίνεται το κομμάτι Α/Κ Μετσόβου-Α/Κ Παναγίας φαντάζομαι?
Αρκετά πίσω στα χωματουργικά απο εκεί και ύστερα, οπότε έχουμε μέλλον!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 2:38 pm    Post subject: Reply with quote

Taso,
αυτά που λες ισχύουν και τα δύο. Αφ'ενός η σιδηροδρομική Εγνατία έχει σβηστεί από το χάρτη, και αφετέρου τα έργα στην Ιονία δεν έχουν ξεκινήσει. Η παρέμβαση Καχριμάνη δεν θα έπρεπε να εντυπωσιάζει κανέναν. Όλοι θυμούνται ότι τα Χριστούγεννα είχε έρθει σε "διένεξη" με το ΠΕΧΩΔΕ με αιτία την παράδοση του Άραχθος Περιστέρι. Και τότε αυτό που λέγαμε ήταν: <<Ο Καχριμάνης είναι "σοβαρός" πολιτικός, και για να μιλαει για παράδοση, θα γίνει>> μέχρι που τον διέψευσε ο Σουφλιάς Shocked Very Happy
Μην ξεχνάμε επίσης ότι ως τοπικός άρχοντας πρέπει να δείξει και αυτός ότι "πιέζει" τα πράγματα, ότι ασχολείται και ότι τελικά έχει και αυτός μια ενασχόληση στο έργο...

Πάντως επί της ουσίας το να ξεκινήσει η Ιονία από το τούνελ λίγο πριν τη σύνδεση με Εγνατία... δεν είναι και η πρώτη προτεραιότητα, και να εξηγήσω τι εννοώ: Μιας και ο δρόμος αυτός δεν θα συνεχίζει προς το βορά, και η περιφερειακή δεν είναι φτιαγμένη, η μόνη διέξοδος είναι είσοδος στην Εγνατία και επιστροφή στην Παλιά Ε.Ο. για να μπεις στα Γιάννενα. Δεν το καταλαβαίνω... Εκτός αν το τούνελ αυτό είναι τόσο μεγάλο που παρακάμπτει όλες τις στροφές της Κατούνας, οπότε, ναι θα είχε νόημα.

Όσον αφορά στην Παλαιοβούνα, μπορεί κάποιος να μου πει αν η τελική χάραξη είναι σήραγγα ή δρόμος στην πλαγιά?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Jan 24, 2009 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον εννοεις τις στροφές της Κανέτας.
Ομως ο δρόμος δεν θα περνάει πλέον από την Κανέτα ,αλλά θα συναντά την ΕΟ στο Αυγο.(κάπου κοντά στο στρατόπεδο).Το τούνελ Αμπελιάς πρέπει να είναι κοντά στο ενα χιλιόμετρο μήκος.
Οποιος ανακαλύψει πρώτος ακριβή χάραξη και τεχνικά ας τα ποστάρει να'χουμε να ασχολούμαστε!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 420, 421, 422  Next
Page 52 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr