stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 3:35 am    Post subject: Reply with quote

chr.04
Σουφλί-Μάνδρα 7 Εκπονείται μελέτη για αναβάθμιση–4o ΚΠΣ
Μάνδρα-Ψαθάδες (Διδυμότειχο) 14 Υπό κατασκευή

απο τα 21 χλμ. τα 14 φτιαχνονται και τα αλλα 7 πανε για το 4ο ΚΠΣ...
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με την παράκαμψη που αναφέρει ο corfu : έχουμε κάποιες πληροφορίες για το πόσες στροφές έχει η διαδρομή αυτή?
Δείχνει πως μετά την ολοκλήρωση του Μέτσοβο Παναγιά θα μπορούσε να είναι πιο κοντά η απόσταση προς Γρεβενά , αλλά με την προυπόθεση πως δεν θα αργεί κανείς στον δρόμο που ανέφερε ο corfu.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

kosimo έκανα πρόχειρα τη χάραξη και στο google erth σε 6 εικόνες για να υπάρχει μεγαλύτερη ανάλυση.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos1.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos2.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos3.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos4.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos5.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos6.jpg

Βέβαια το ζήτημα είναι επίσης πως τώρα το χειμώνα, κατά πόσο καθαρίζεται αυτός ο δρόμος από χιόνια και πάγους.

Εδώ σε μια παλαιότερη φώτο της Γ2, από κάτω περνά ο δρόμος προς Πλατανιστό.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC01222.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 2:27 pm    Post subject: Reply with quote

Τις έχει τις στροφούλες του , αλλά δεν μου μοιάζει τουλάχιστον στον χάρτη και ο χειρότερος δρόμος. Τώρα αυτό που λές για το χειμώνα όντως είναι θέμα με τα χιόνια ...
Πάντως σίγουρα είναι πιο κοντά.
Αν έχει γίνει άσφαλτος θα είναι πολύ τωρινή , γιατί στο google earth η φωτογραφία που βλέπω τώρα που άνοιξα το πρόγραμμα μου είναι χωματόδρομος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

την διαδρομή που αναφέρει ο corfu είχα αναγκαστεί να την κάνω πριν 3-4 χρόνια όταν είχε κλίσει για αναβάθμιση η κρανιά-μηλιά απροειδοπείητα αλλά θυμάμαι ότι ήταν χαλικόδρομος. Αν ξέρετε για άσφαλτο έχει καλώς. Σίγουρα από πλευράς στροφών ήταν πολύ καλός. Και πάλι όμως το δίλημμα παραμένει α) 30 χιλ. ΕΟ κρανιά-κόμβος Ανηλίου ή β) 15 χιλ εγνατία και 20 χιλ. επαρχιακός. Νομίζω σε χρόνο είναι το ίδιο, ένα μισάωρο
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 5:57 pm    Post subject: Reply with quote

Mίλησα με το αστυνομικό κλιμάκιο Κρανιάς και μου είπαν πως ο δρόμος είναι άσφαλτος εκτός από περίπου 3 χιλ. από τον Πλατάνιστο έως τη σύνδεση του με τον επαρχιακό δρόμο Κρανιάς - Καλιθέας. Εδώ είναι το μη ασφαλτοστωμένο τμήμα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos3.jpg

Ο ίδιος μου πρότεινε τον δρόμο από Κορυδαλλό προς Καλιθέα Κρανιά, αλλά είναι μακρύτερος κατά 4 χιλ. Πάντως είτε ο ένας, είτε ο άλλος, καθαρίζονται κανονικά από τα μηχανήματα εκχιονισμού κατά τη διάρκεια της χιονόπτωσης.
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

Χαιρετώ άπαντας.

Σχετικά με τη συζήτηση για τον αυτοκινητόδρομο ‘Αμβρακία-Άκτιο’ θεωρώ ότι αξίζει να γίνει παρά το υψηλό κόστος (προσωπικά εμένα με συμφέρει απόλυτα διότι ως Αγρινιώτης θα μπορώ ειδικά το καλοκαίρι να εκδράμω σε ημερήσια βάση μέχρι την ωραία Πρέβεζα για καφέ και για μπανάκι στις υπέροχες παραλίες ).

Παρόλα αυτά θα ήθελα ΠΡΩΤΑ να γίνει ο αυτοκινητόδρομος Αντίρριο- Λαμία. Γιατί στον βορρά με την Εγνατία, πάει, την καβαλήσαμε την άτιμη την Πίνδο, αλλά στο νότο για να πας από Αντίρριο ανατολικά …βράσε όρυζα στη Γκιώνα! Τουλάχιστον ας κάνουν σύντομα δύο σήραγγες, μία στο ‘51’ και άλλη μία στο Μπράλλο!

Αν δεν γίνει αυτοκινητόδρομος ΚΑΙ ΑΥΤΟ το τμήμα θεωρώ πως θα είναι κουτσό το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ακόμη και μετά την ολοκλήρωση όλων όσων είναι τώρα δρομολογημένοι (Ιόνια, Ε65 κλπ).
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 6:34 pm    Post subject: Reply with quote

Ο άξονας "Αμβρακία-Άκτιο" πρέπεινα γίνει τουλάχιστον οδός ταχείας κυκλοφορίας--ήτοι 2+2 λωρίδες με διαχωριστικό,αλλά ποιοτικός ( ανοιχτές καμπύλες,οδόστρωμα,στηθαία,οριζόντια και κάθετη σήμανση πλήρης,ανίσοπεδοι Κόμβοι -- ΟΧΙ ισόπεδοι φυσικά) κι όχι προχειροδουλειά. Το καλοκαίρι,δηλαδή μιλάμε για τουλάχιστον 3 μήνες που η κυκλοφορία είναι ιδιαιτέρως αυξημένη. Κάθε μήνα γίνονται θανατηφόρα τροχαία δυστυχώς ( ρωτήστε τις τοπικές αστυνομικές διευθύνσεις να μάθετε πόσοι ήταν οι νεκροί πέρυσι ). Η αναφορά στους νεκρούς μας,στους συμπολίτες μας πρέπει να γίνεται ωμά,διότι πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι το να δώσεις 5-6-7 ευρώ σε διόδια είναι ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ από το να χαθεί μια ολόκληρη ζωή,ή ακόμα και μια οικογένεια σε ένα ατύχημα,καθώς επίσης να συνηδητοποίησουν και οι πολιτικοί ταγοί τη σπουδαιότητα τέτοιων έργων (τα οποία έπρεπε να έχουν ήδη κατασκευαστεί ).
Σε ορισμένα,δε,σημεία,αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες,ενώ δίπλα υπάρχουν αγροτικοί δρόμοι που βγαίνουν κάθετα στο δρόμο,ισόπεδες διαβάσεις κι ότι άλλο κακό μπορεί να φανταστεί κάποιος για να γίνει μια σφοδρή σύγκρουση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 9:04 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Παρόλα αυτά θα ήθελα ΠΡΩΤΑ να γίνει ο αυτοκινητόδρομος Αντίρριο- Λαμία. Γιατί στον βορρά με την Εγνατία, πάει, την καβαλήσαμε την άτιμη την Πίνδο, αλλά στο νότο για να πας από Αντίρριο ανατολικά …βράσε όρυζα στη Γκιώνα! Τουλάχιστον ας κάνουν σύντομα δύο σήραγγες, μία στο ‘51’ και άλλη μία στο Μπράλλο!



συμφωνω απολύτως!ας τρυπηθει ο μπραλος τουλαχιστον!
Το "51" ποιο είναι?

τωρα ,όπως έγινε η περιμετρικη ναυπακτου,θα ήταν τοσο δύσκολο να γινει -μερικα τουνελ- και ο υπόλοιπος δρομος μεχρι ιτέα?
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 10:53 pm    Post subject: Reply with quote

@άγγελε,

το "51" είναι η "καμπούρα" στο μέσον της διαδρομής (πανω) από την Άμφισσα και πρίν από Γραβιά, (όπου και οι βωξίτες).
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

agriniotis wrote:
Σχετικά με τη συζήτηση για τον αυτοκινητόδρομο ‘Αμβρακία-Άκτιο’ θεωρώ ότι αξίζει να γίνει παρά το υψηλό κόστος ...

...Αν δεν γίνει αυτοκινητόδρομος ΚΑΙ ΑΥΤΟ το τμήμα θεωρώ πως θα είναι κουτσό το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ακόμη και μετά την ολοκλήρωση όλων όσων είναι τώρα δρομολογημένοι (Ιόνια, Ε65 κλπ).


Αγρινιώτη και Agr(inio)engineer
Εγκρίνω και επαυξάνω για εμφανείς λόγους....
Όμως για τους μη γνώστες της περιοχής θα ήθελα να πω τα παρακάτω, για να γίνει κατανοητό ότι δεν πρόκειται για ένα δρόμο τοπικής σημασίας.
-Επειδή η Ελλάδα είναι 'κτισμένη γύρω από την Αθήνα', ένα από τα πιο σημαντικά για τη χώρα ετούτη είναι κατά πόσο είναι εύκολη η πρόσβαση στο αστικό κέντρο που συγκεντρώνει την μισή αγοραστική και καταναλωτική δύναμη της χώρας. Ο δρόμος λοιπόν αυτός ΄΄οσον αφορά το παραπανω κριτήριο εξυπηρετεί όχι μόνο το νομο Πρέβεζας αλλά και το νομό Λευκάδας, Θεσπρωτίας και Κέρκυρας. Σκεφτείτε... Exclamation 4 νομοί δεν είναι καθόλου λίγο...
-Στο Άκτιο υπάρχει αεροδρόμιο με πολύ καλή υποδομή. Το καλοκαίρι δέχεται πτήσεις τσάρτερ από όλη την Ευρώπη, και αυτό γιατί έχει πολύ μεγάλο αεροδιάδρομο. Συνδέεται ήδη με τακτικές πτήσεις με Αθήνα Θεσσαλονίκη και Κρήτη δυστυχώς όχι και τόσο πυκνές). Επίσης σε σχέση με άλλα αεροδρόμια της περιοχής, εκτός του μεγάλου αεροδιαδρόμου έχει το πλεονέκτημα ότι δεν κλείνει λόγω κακοκαιρίας. Ο δρόμος για τον οποίο μιλάμε καταλήγει στο αεροδρόμιο.
-Ο δρόμος αυτός θα φέρει πιο κοντά περιφέρειες που γειτνιάζουν μεν, απέχουν σε χρόνο όμως, με το υπάρχον οδικό δίκτυο, με αποτέλεσμα τοπική ανάπτυξη. Κωμοπόλεις όπως η Πάλαιρος, και η Βόνιτσα θα βγουν από την απομόνωση. ΄(Είναι πραγματικά άξιο θαυμασμού να δει κανείς πόσο χρόνο χρειάζεται κανείς για να πάει από την Βόνιτσα ως την πρωτεύουσα του νομού - Μεσολόγγι. Μιλάμε για 120 χλμ και περίπου μιάμιση ώρα δρόμο).
-Και τέλος ο φόρος αίματος στην άσφαλτο που δεν μετριέται σε νούμερα, και έχει ήδη αναφερθεί... Mad Crying or Very sad

Η σύνδεση του Αστακού με την Ιονία και το Αμβρακία Άκτιο είναι δύο τμήματα που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι μέσα στη σύμβαση κατασκευής, ενός έργου που το περιμέναμε πολύ (και δυστυχώς δεν έχει αρχίσει). Τουλάχιστον να ολοκληρωθούν οι οριστικές μελέτες και ας ελπίσουμε να δούμε κάποια στιγμή να ξεκινούν τα έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Jan 18, 2009 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Για εσάς που αναρωτιέσται σχετικά με τα ΣΕΑ σε εγνατία αλλά και στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, βλέπω πως η Olympus Plaza να σαρώνει τους διαγωνισμούς.
http://www.olympusplaza.gr/site/images/kerdos.pdf

Στο Κλειδί θα είναι μάλλον το πρώτο που θα λειτουργήσει. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Sun Jan 18, 2009 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

παιδιά καλημέρα σας μεταφέρω κάτι που έγινε πρίν απο λίγο δυστηχώς ένας συνάνθρωπος μας έχασε την ζωή του στη γέφυρα Γ2.Ανάψανε ένα βαρέλι για να ζεσταθούνε πήρε φωτιά και έπεσε απο την Γ2 Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Το παλικάρι ήταν 28 χρόνων και ελπίζω να είναι το τελευταίο ατύχημα στην εγνατία συλληπυτήρια στη οικογένειά του.sorry αν βγήκα off topic.
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Sun Jan 18, 2009 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα μπήκα και "περπάτησα" στο υπό κατασκευή τμήμα της παράκαμψης Άρτας. Το τμήμα αυτό είναι μέρος της Ιονίας Οδού, αλλά κατασκευάζεται από το δημόσιο όπως και το μισό κομμάτι της παράκαμψης Αγρινίου.
Μιας και δεν οδηγούσα, βρήκα την ευκαιρία να βγάλω μερικές φωτογραφίες για να πάρετε μια ιδέα. (Οι φωτογραφίες είναι εν κινήσει και από κινητό, γι'αυτό ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη για την ποιότητα...)

Η παράκαμψη ξεκινάει λίγο μετά τη διασταύρωση Κομποτίου με κατεύθυνση προς Άρτα. Η είσοδος είναι ορατή από την υφιστάμενη εθνική οδό Αγρινίου - Άρτας και στο σημείο εκείνο υπάρχει και πινακίδα της Ιονίας Οδού μιας και από εκεί και προς Αγρίνιο, θα συνεχίσει το έργο η "Νέα Οδός".
Έχει τελειώσει η χάραξη του δρόμου και κάτω έχει χαλίκι.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00393.jpg
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00394.jpg
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00395.jpg

Μετά από περίπου 500 μέτρα υπάρχει στη μέση του δρόμου αυτό το τσιμεντένιο αυλάκι.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00396.jpg

Και προχωρώντας βρίσκουμε new jersey.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00397.jpg
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00398.jpg

Στο τέλος του δρόμου που φαίνεται σε αυτή τη φωτογραφία:
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00399.jpg
ο ένας κλάδος είναι ακόμα υπό κατασκευή (και ο άλλος υποθέτω άσχετα αν περνάει αυτοκίνητο). Προφανώς σκάβουν ακόμα το λόφο.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00400.jpg

Εκσκαφέας που δούλευε σήμερα (Κυριακή). Μου έκανε εντύπωση το που βρίσκεται το επίπεδο κάτω από τον εκσκαφέα σε σχέση με το επίπεδο του δρόμου που βρισκόμασταν την ώρα που έβγαζα την φωτογραφία. Φαντάζομαι ότι όταν τελειώσουν το σκάψιμο κάπως θα τα φέρουν στα ίσια τους! Very Happy
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00401.jpg

Συνεχίζουμε και αρχίζει να ξαναγίνεται "διπλός" ο δρόμος.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00402.jpg

Εδώ ένα μηχάνημα που μάλλον βγάζει χαλίκι.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00403.jpg

Στο βάθος αριστερά φαίνεται η Άρτα.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00404.jpg

Στη συνέχεια βρίσκουμε άλλο ένα κομμάτι με new jersey. Στα σημεία αυτά είμαστε στο ύψος των Αγίων Ανάργυρων (οικισμός πριν την Άρτα).
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00405.jpg
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00406.jpg
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00407-1.jpg
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00408-1.jpg

Μέχρι που φτάνουμε στο τέλος κοντά στον υπό κατασκευή κόμβο του Αγίου Δημητρίου Πέτα (Ο κόμβος που θα βγαίνει στην Άρτα). Δυστυχώς σε αυτό το σημείο υπάρχει πρόβλημα καθώς τα έργα έχουν σταματήσει λόγω διαφόρων προσφυγών των κατοίκων του οικισμού. Το σχέδιο πάντως είναι να περνάει η Ιονία από πάνω και από κάτω ο δρόμος Άρτα - Πέτα (ή εθνική οδός Άρτας - Τρικάλων Very Happy )
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00409-1.jpg
Τέλος, στο βάθος φαίνεται η είσοδος στο κατασκευασμένο τμήμα της παράκαμψης Άρτας το οποίο έχει δοθεί στην κυκλοφορία εδώ και κάποια χρόνια και καταλήγει στο στρατόπεδο μετά τη Φιλιππιάδα.
http://s546.photobucket.com/albums/hh433/bokomolech/?action=view&current=DSC00410-1.jpg

Ελπίζω να έριξα φως σε αυτό το τμήμα του δρόμου. Πέρα από το σημείο που σκάβεται ο λόφος και τον κόμβο στο τέλος, πιστεύω ότι πάει καλά.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 1:38 am    Post subject: Reply with quote

Bokomolech,
Ευχαριστούμε για τις φώτο...
Κατατοπιστικές πολύ για την πρόοδο του έργου, που προσωπικά είχα πολύ καιρό να ακούσω οτιδήποτε πέρα από τη γνωστή διένεξη για τον κόμβο του Πέτα...
Καλό να προχωρήσει και άυτό, γιατί η κίνηση του δρόμου στα όρια του δήμου Άρτας δεν παλεύεται καποιες φορές.
Πόσα χλμ είναι ο δρόμος που διήνυσες συνολικά?

Και μιας και βλέπω ότι το Ford αντέχει το ... χωματόδρομο... να ζητήσω να έχω φωτογραφίες κάποια στιγμή και από παράκαμψη Αγρινίου... Στο δρόμο σου είναι και αυτή Wink Cool

Μήπωσ ξέρει κανείς ποια θα είναι η χάραξη της Ιονίας μετά την Άρτα προς Γιάννενα? Από ότι ξέρω στο ύψος της Φιλιπιάδας ο δρόμος θα φύγει βορεια χωρίς να περνάει από Αγιο Γεώργιο!?! Ισχύει? Δηλαδή από Φιλιπιάδα μέχρι Αυγό ακολουθεί τελείως καινούρια χάραξη...
Back to top
View user's profile Send private message
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 2:05 am    Post subject: Reply with quote

Prevezanos μάλλον έτσι είναι, χωρίς λεπτομέρεις πάντως ούτε εδώ:
http://4.bp.blogspot.com/_72s-tb1Tq24/SSAttOst8FI/AAAAAAAABIs/4KrnZJUrhWk/s1600-h/xaraksi1.jpg

ούτε στο χάρτη του υπουργείου:
http://www.minenv.gr/download/2006-12-19.map.ionia.odos.pdf

Α ναί! Να μη ξεχάσω και τις μελλοντικές επεκτάσεις της, ιδίως προς το Νότο (η Ιόνιος των δύο ηπείρων και των δύο ή περισσοτέρων θαλασσών):
http://savoura.blogspot.com/2007/08/blog-post_30.html Wink
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 2:23 am    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά πολύ καλές οι φώτο από Άρτα,ευχαριστούμε bokomolech. Περπατάει κι αυτό το τμήμα αν και νόμιζα πως το ΥΠΕΧΩΔΕ δούλευε μόνο την παράκαμψη Αγρινίου.
Λυπάμαι πολύ για τον εργάτη στη Γ2. Τελικά στο τμήμα της αρκούδας έχουν γίνει αρκετά θανατηφόρα ατυχήματα.
Prvezanos απ' ότι φαίνεται καθαρά στους χάρτες, η νέα χάραξη της Ιονίας βόρεια της Φιλιππιάδας κινείται ανατολικά της ΕΟ Ιωαννίνων - Άρτας.
Για το Αμβρακία - Άκτιο, έχει ειπωθεί από τον ίδιο τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ πως το τμήμα αυτό θα γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος και όχι οδός ταχείας κυκλοφορίας 2+2 λωρίδων.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 3:10 am    Post subject: Reply with quote

Chris ευχαριστώ, αλλά δεν φαίνεται τόσο καλά... Το ερώτημά μου είναι αν ο δρόμος θα συνεχίσει να ανεβαίνει στην κοιλάδα του Λούρου ή αν θα πάει ανατολικότερα (ένα βουνό δεξιά...) στην κοιλάδα του Αράχθου. Thnx anyway. Αν ξέρει κανείς....

Τώρα, σχετικά με το Αμβρακία-Άκτιο από δήλωση του Τρυφωνίδη (Πρεβεζάνος πολιτευτής της Ν.Δ, πρωην ΓΓ Δημοσίων έργων και κουμπάρος του Σουφλιά) πριν ένα μήνα, ο δρόμος θα έχει ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με την Εγνατία!
".....για τις εξαγγελίες του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά με τις οποίες ανήγγειλε την άμεση δημοπράτηση του Αυτοκινητοδρόμου Αμβρακία-Ακτιο μήκους 50χλμ με προδιαγραφές Εγνατίας Οδού και κόστους 300 εκ. ΕΥΡΩ....."

Πάντως οι δύο μήνες που είχε πει ο Σουφλιάς όταν παρέδιδε το Νοέμβρη κομμάτι της Εγνατίας πέρασαν, οπότε περιένουμε τις επόμενες μέρες την δημοπράτηση του έργου...(και μετά διαγωνισμό, ανάθεση, προσφυγές, καθυστέρηση και κατασκευή...)
Για αυτό λέω, ότι έπρεπε να είναι τμήμα της Ιονίας εξ'αρχής...
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 3:24 am    Post subject: Reply with quote

Για να απογοητεύσω λίγο, το κομμάτι Κομπότι-Άρτα είναι περίπου 7 km (το αντίστοιχο σημερινό είναι 7,3 μετρημένο στο maps.google.com), αν κρίνω από το χάρτη της παράκαμψης Άρτας στο http://greek-motorway.net/html/a5.html . Επίσης μου φαίνεται και πολύ εύκολο κομμάτι, όχι ότι κάτι τέτοιο είναι κακό, με μόνο τον κόμβο στο τελείωμα ως τεχνικό, χωρίς ποτάμια και βουνά.Φυσιολογικά δεν πρέπει να θέλει πάνω από χρόνο για να τελειώσει, αν δουλευεται πραγματικά.

Ο πιο λεπτομερής χάρτης για το τμήμα μέχρι το Αβγό που έχω βρει είναι στο http://greek-motorway.net/html/a5_particular_north.html . Και όντως κινείται ανατολικά του παρόντος δρόμου, όχι όμως τόσο ώστε να βρεθεί στην κοιλάδα του Αράχθου, διασχίζει στο Αβγο και πέφτει στην Εγνατία δυτικότερα από τη σημερινή ΕΟ στην Πεδινή. Η λογική θα έλεγε ότι θα έπρεπε να φτάνει τουλάχιστον μέχρι τον Περιφερειακό των Ιωαννίνων, αλλά δε νομίχω ότι προβλέπεται κάτι τέτοιο, οπότε ο οδηγός θα μπαίνει για 3-4 χλμ στην Εγνατία, για να πάρει τη σημερινή ΕΟ για άλλα τόσα, πριν στρίψει για τον περιφερειακό. Μου μυρίζει συμπληρωματικό έργο - ένα από τα πολλά.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 3:45 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίες οι φωτό bokomolech και κατατοπιστικές. Το τμήμα είναι μήκους 8,5 χλμ και όπως φαίνεται (εξάλλου η εταιρεία είναι 6ης τάξης αν δεν απατώμαι) δε βιαζόμαστε καθόλου έχουμε τα χρόνια μπροστά μας μη σκοτωθούμε κιόλας. 8,5 χλμ με ζήτημα αν περιλαμβάνει κάτι παραπάνω από δυο τρεις άνω-κάτω διαβάσεις. Προυπολογισμός 48 εκατ. ευρώ. Αλλά απ'ότι φαίνεται είναι σχεδόν έτοιμο και από 2008 θα πρέπει να το δώσουν μέσα στο 2009. Ο ΑΚ στην Άρτα δεν γίνεται? Εκεί καθυστερούν τα έργα?

Που σημαίνει μετά τα 70 συν 50 της εγνατίας συν άντε καμιά 30 χλμ απ'τους κάθετους, 8,5 της Άρτας και 35 της παράκ. Αγρινίου (του πούστη δε μπορούν να τελείωσουν τα πρώτα 13 χλμ) θα χουμε πανηγύρι παράδοσης χιλιομέτρων αυτοκ/μου για το 2009. Καμιά 200 χλμ. δηλ. Μια χαρά.

Και για να θυμηθούμε. Υπάρχει ένα τελείως ξεχασμένο τμήμα που αν περνάει κανείς από κει να φέρει καμιά πληροφορία και καμιά φωτό, το τμήμα Σχηματάρι-Χαλκίδα που κατασκευάζεται ως 3+3 αν όχι 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και έπρεπε να παραδοθεί το 2008 αλλά πού. Έχει μήκος 11 χλμ.

Σχετικά με το Κόρινθος-Τρίπολη Engineer και άλλοι που περνάτε από κει όταν λέτε πέφτει η άσφαλτος εννοείτε έχει τελείωσει η διαπλάτυνση, έχει μπει το new jersey και τελειώνει ως σύγχρονος αυτοκ/μος?

Πρεβεζάνε η ιονία πριν τα τελευταία 5 χλμ εκεί που τελειώνει η τετράιχνη διατομή δηλ πριν το Λούρο θα κινηθεί στο ύψος των χωριών Καμπή, Γυμνότοπος, Γοργόμυλος, Γραβιά, Βαρλαάμ, Αγ. Τριάδα και πριν το Αβγό θα διασταυρωθεί με την εο και μετά ανατολικά μέχρι την Πεδινή. Η κοιλάδα του Αράχθου πέφτει πολύ ανατολικά, βρες αυτά τα χωριά στο χάρτη, υπάρχει και ένας επαρχιακός δρόμος- χωματόδρομος που ακολουθεί αυτή τη χάραξη και θα καταλάβεις. Όταν λέμε προδιαγραφές εγνατίας για το Αμβρακία-Άκτιο εννοείται φυσικά και διαχωριστική νησίδα και όχι...λωρίδα ασφαλείας, έτσι?
Back to top
View user's profile Send private message
chrisskg
New Member
New Member


Joined: 22 Oct 2008
Posts: 40

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 4:23 am    Post subject: Reply with quote

Προς επιβεβαίωση όσων αναφέρει ο SP73 και ο Beethoven σημειώνω και αυτό: "Το πρώτο αφορά στο Νομό Ιωαννίνων και συγκεκριμένα από τον Κόμβο της Εγνατίας, στην Πεδινή, μέχρι το Αβγό και το δεύτερο στο Νομό της Άρτας, από την έξοδο της παράκαμψης στην Φιλιππιάδα και προς τον Γοργόμυλο."
http://www.epiruspost.gr/ipiros/115-2008-12-02-02-21-45.html

Για το Αμβρακία-Άκτιο μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις, κυρίως για τη χρηματοδότηση (μάλλον από δημόσιες επενδύσεις). Σίγουρα, σε ό,τι αφορά την παραχώρηση της Ιονίας, χάθηκε μια ευκαίρια, λόγω των γνωστών διαφωνιών, για το Ιωάννινα-Κακαβιά: http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1575

Το ότι οι μελέτες προχωρούν είναι θετικό: http://www.super-fm.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=219&Itemid=57 αλλά το ότι δεν αναφέρεται ρητά σε όσα μεχρί σήμερα, έχουν δει το φως της δημοσιότητας για το ΕΣΠΑ: www.minpress.gr/minpress/scriptpage-bultn.html?id=125796582 (σελ. 3) μας βάζει σε σκέψεις. Πρεπεί και εδω να περιμένουμε τις πρώτες προκηρύξεις, τα περιφερειακά προγράμματα κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 5:21 am    Post subject: Reply with quote

Καλά μας δουλεύουν τελείως? Για την ιόνια οδό όχι μόνο είναι μες τα χρονοδιαγράμματα αλλά έχουν πιο εντατικούς ρυθμούς για να κερδίσουν χρόνο να δουλέψουν? Δηλ τώρα είναι φυσιολογικό μετά από σχεδόν δύο χρόνια μετά την κύρωση της σύμβασης να μην έχει ξεκινήσει ούτε χαλίκι, να μην ανησυχούμε δηλ? Θα μας κουφάνουν, φανταστείτε να είχαν και καθυστερήσεις τι θα γινόταν. Όλο από μήνα σε μήνα ακούμε για έναρξη αλλά όλα αυτά είναι παπαριές, και για την Ολύμπια οδό, έριξαν 100μ άσφαλτο, και ξεκίνησαν ήδη οι προκαταρκτικές εργασίες. Τι άλλες βλακείες θα ακούσουμε. Προκαταρκτικές εργασίες είδαμε στην καφέ αρκούδα, δηλ διάνοιξη εργοταξιακών οδών και θεμελίωση γεφυρών, και μόλις υπογράφηκαν οι 4 εργολαβίες σε μερικούς μήνες είδαμε να ξεφυτρώνουν γέφυρες. Τουλάχιστον να τελειώσουν μέσα στο έτος την παράκαμψη Αγρινίου για να χουν να δείξουν κάτι το ελάχιστο. Αν μάλιστα είχε συμπεριληφθεί στη σύμβαση και το Ιωάννινα-Κακκαβιά εκεί μπορεί το έργο να μην είχε υπογραφεί ακόμα αν τους είναι τόσο ασύμφορο.

Πριν που πα για Κόρινθο-Τρίπολη εκεί που έπαιζα με το google map ζωγράφισα και λίγο (ευχάριστη ενασχόληση Smile ) και βάζω μια φωτό με το τμήμα Στέρνα-Αρτεμήσιο και την πιθανή νέα βελτιωμένη χάραξη με δεδομένα ότι υπάρχει μια σήραγγα Νεοχωρίου (στη μεγάλη στροφή κάτω αριστερά με μπλε χρώμα) και μια σήραγγα Στέρνας κοντά στις κεραίες που δεν ξέρω που πέφτει αλλά από δω κι εκεί υποθέτω ότι πέφτει εκεί που την έβαλα Laughing λίγο πιο πέρα δηλ μετά της Νεοχωρίου. Πλάκα πλάκα απ'ότι φαίνεται στο σχέδιο ( Laughing ) με δυο τρεις παρεμβάσεις και δυο σήραγγες (παίζει μάλλον και μια γέφυρα που θέλουν να την κάνουν σήραγγα κοντά στο Νεοχώρι) η χάραξη βελτιώνεται πολύ και οι καμπύλες ανοίγουν πολύ. Για να δούμε τι θα κάνουν.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Clipboard011.jpg

Τελικά η σήραγγα Στέρνας πού πέφτει εκεί που την έβαλα?
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven

Για το ερώτημα που έθεσες πιο πάνω η απάντηση είναι όχι προς το παρόν δηλαδή όπου έχει τελειώσει η διαπλάτυνση και έχει τοποθετηθεί άσφαλτος αυτό δεν σημαίνει ότι έχει γίνει και η αντικατάσταση των εσωτερικών μπαριέρων σε τσιμεντένιο στηθαίο τύπου new jersey. Υποτίθεται ότι αυτό πρέπει να γίνει.
Για τη φωτό που έφτιαξες από το google map πρεπει να σου πω ότι περίπου σωστά έβαλες τις σήργγες μετά την Στερνα πλην ομως η κίτρινη γραμμή που έχει βάλεις δεν ισχύει αφού ο αυτοκινητόδρομος δεν αλλάζει κατά τα λοιπά χάραξη.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 5:18 pm    Post subject: Reply with quote

Και για να είμαστε ακριβείς ορίστε και η χάραξη.
http://www.imageshack.gr/files/o5zzg31stxqlxainwgle.png
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:

Πόσα χλμ είναι ο δρόμος που διήνυσες συνολικά?

Και μιας και βλέπω ότι το Ford αντέχει το ... χωματόδρομο... να ζητήσω να έχω φωτογραφίες κάποια στιγμή και από παράκαμψη Αγρινίου... Στο δρόμο σου είναι και αυτή Wink Cool



Γύρω στα 7,5 χιλιόμετρα όσο είναι και το μήκος του τμήματος, όπως ειπώθηκε και από άλλους συμφορουμίτες.

Δυστυχώς το Ford δεν είναι δικό μου. Εγώ ένα ταπεινό Polo έχω... δεν είναι και το κατάλληλο όχημα για off road διαδρομές. Smile

Beethoven wrote:

Ο ΑΚ στην Άρτα δεν γίνεται? Εκεί καθυστερούν τα έργα?


Ο Α/Κ Άρτας της Ιονίας θα γίνει στο σημείο που τελειώνει το κομμάτι της παράκαμψης που κατασκευάζεται και αρχίζει το κατασκευασμένο τμήμα. Αυτό το σημείο είναι ο οικισμός Αγ. Δημητρίου Πέτα. Από αυτό το σημείο, η είσοδος της Άρτας απέχει λιγότερο από χιλιόμετρο. Υπάρχει μια μεγάλη ιστορία με προσφυγές σε αυτό το σημείο σχετικά με την κατασκευή του κόμβου. Αυτή τη στιγμή δε μπορώ να πω με σιγουριά που ακριβώς βρίσκεται το θέμα, έχω την εντύπωση πάντως ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει πάρει την απόφαση να γίνει ο κόμβος όπως είπα νωρίτερα (Ιονιά πανω, Τρικάλων-Άρτας από κάτω) κάτι που ικανοποιεί τους κατοίκους του οικισμού. Αν έχω νεότερα για αυτό το θέμα θα ενημερώσω, καθώς πολλές φορές υπάρχουν άρθρα στον τοπικό τύπο της Άρτας.

corfu wrote:

Για εσάς που αναρωτιέσται σχετικά με τα ΣΕΑ σε εγνατία αλλά και στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, βλέπω πως η Olympus Plaza να σαρώνει τους διαγωνισμούς.


Μιας και το θυμήθηκα, χτες που πέρασα από το Αντίρριο, είδα ότι δίπλα στο καινούργιο βενζινάδικο ανοίγει προσεχώς νέο Olympus Plaza. (Απέναντι από το υπάρχον).

Τέλος περνώντας από Κουβαρά πάνω από την παράκαμψη Αγρινίου, είδα ότι άρχισαν να βάζουν τσιμεντένια αυλάκια στις άκρες του δρόμου (δεν ξέρω τον ακριβή ορισμό). Μάλλον ετοιμάζονται για ασφαλτόστρωση. Εύχομαι τον Αύγουστο το αργότερο να δοθεί στην κυκλοφορία αυτό το τμήμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 420, 421, 422  Next
Page 50 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr