stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 421, 422, 423  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίες φωτο Mozart, ευχαριστούμε. Very Happy

Η σήραγγα που επισημαίνεις είναι μάλλον αποστραγγιστική.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο Mozart. Πολύ ωραίο το φωτορεπορτάζ σου. Από αυτά που βλέπω, πάμε για παράδοση κατά Μάρτη (και με μικρές παρακαμψεις) και σε καμία περίπτωση στο τέλος του χρόνου. Άσε που άρχισαν και τα χιόνια, οπότε θα βρουν δικαιολογίες οι "αναρμόδιοι".
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Πολυ ωραίες φωτό Mozart !
Και επιπλέον φαίνεται να προχωρούν αρκετα γρήγορα. Βοηθάει πολύ το γεγονός ότι σε κάποιους φορείς γεφυρών χρησιμοποιείται σήμικτη κατασκευή από ατσάλι. Από την άλλη αυτές οι κατασκευές είναι πολύ περισσότερο εκτεθειμένες στις θερμοκρασιακές διαφορές της ατμόσφαιρας με αποτέλεσμα να χρειαζονται συχνότερη επιθεώρηση και ενδεχόμενα έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 4:50 pm    Post subject: Reply with quote

Που είσαι εσύ ρε ψυχή. Κάνεις κάτι μήνες να εμφανιστείς αλλά όταν αποφασίζεις επανέρχεσαι δριμύτερος.
Μπράβο ρε φίλε γιατί οι φώτο σου είρθαν σε στιγμή που άρχιζε η στέρηση.
Η σήραγγα που ρωτάς δεν είναι αποστραγγιστική αλλά παλιά σήραγγα της ΔΕΗ που συνδέεται με την λίμνη Αώου.
Η σήραγγα Τ8 έχει μήκος 2600 μ.

Τώρα απ' αυτά που είδα το τμήμα πάει πάρα πολύ καλά. Δεν έχουμε φώτο από πάνω για να δούμε το επίχωμα μεταξύ σηραγγών Τ6-Τ8, πιστεύω να ασφαλτοστώθηκε και αυτό. Δηλαδή από Α/Κ Αράχθου μέχρι και ανατ. έξοδος Τ8 το τμήμα πρέπει να 'χει τελειώσει και ν'ασχολούνται με φώτα καθαρισμούς κλπ.
Το βάρος του Ακτωρα έχει πέσει στο υπόλοιπο. Η γέφυρα Τ10 κι αυτή πάει σφαίρα.
Από τις φώτο δε φαίνεται καλά, αλλά όπως γράφεις από τον Α/Κ Περιστερίου προς Τ10 έχουν ξεκινήσει ασφαλτοστρώσεις? Τότε τα πράματα πάνε όλα κατ' ευχήν.
Κάτι που δεν κατάλαβα η παράκαμψη από την Τ8 προς Τ10 που πάει ακριβώς να ''κουμπώσει''? Πάει μετά την Κ/Δ του Μ.Περιστερίου (Το cut & cover που αναφέρεις) ή πριν? Εγώ έχω την ιδέα πως πάει πριν.

Σήμερα μίλησα με μηχανικό της εγνατίας από το περ. γραφείο της Κομοτηνής σχετικά με τη γέφυρα Νέστου. Ξεκίνησαν οι ασφαλτοστρώσεις και το έργο είναι για παράδοση μέχρι το τέλος του έτους, το μόνο πρόβλημα τους είναι ο καιρός. Παράδειγμα σήμερα βρέχει στην περιοχή και δεν μπορούν να ρίξουν άσφαλτο, τουλάχιστον έτσι μου είπε. Κατά τα άλλα δεν υπάρχουν προβλήματα ούτε με το επίχωμα, όυτε με τη γέφυρα, αλλά ούτε και με χρηματοδότηση.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Nov 20, 2008 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Μόλις μάθαμε τι είναι η σήραγγα στη φωτό του Mozart.Είναι η είσοδος προσπέλασης του υπό κατασκευήν (εδω και εκατό χρόνια) νέου υδροηλεκτρικού εργοστασίου της ΔΕΗ του Μετσοβίτικου.Η άλλη μικρή τρύπα δίπλα είναι η σήραγγα φυγής.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 2:24 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά πολλά συγχαρητήρια για την αναλυτικότατη πληροφόρηση! Mozart ωραίες οι φωτό σου! Πάντως αυτό το σημείο στο στόμιο της Τ8... Τόσα χρόνια, τόσες φωτό, μια ζωή γιαπί είναι. Τι διάολο γίνεται με αυτή τη σύραγγα τέλως πάντων Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Εεεε ναι. Λάθος έκφραση οι ασφαλτοστρώσεις. Εννοούσα στρώσεις με χώμα χαλίκια και ό,τι άλλο χρειάζεται πριν την άσφαλτο αλλά σε πολύ εντατικό ρυθμό. Πραγματικά δεκάδες τα μηχανήματα από Τ10 έως Περιστέρι. Το ίδιο και ανάμεσα σε Τ6-Τ8 (δεν έχω φωτογραφία από το ...τσέζνα μου, αλλά φαινόταν ότι ρίχναν χώμα ακόμα). Laughing

Εδώ φαίνεται η παράκαμψη μετά από την Τ8.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSC01197b.jpg
μετά ακολουθεί τον υπάρχοντα δρόμο, και 300μ πριν την Τ10 αριστερά έχει άλλη μια παράκαμψη
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6952.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6954.jpg
λίγο πιο πάνω από το δρόμο, που κατεβαίνοντας φτάνει στη δυτική άκρη της Τ10.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Σουφλιάς τους έβαλε στην πρίζα εν'όψη εκλογών! Laughing Εμείς θα βγούμε κερδισμένοι πάντως!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

καλημέρα παιδιά έχουμε τις πρώτες ασφαλτοστρώσεις στα τμήματα απο Αγία Παρασκευή μέχρι Αγναντερο και απο Αγναντερό μέχρι Πριόνια το πάχος της ασφάλτου ειναι 10 πόντοι και απομένουν άλλοι 10 για να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο κομμάτι.Μέχρι Κυριακή τρέχουν να ολοκληρώσουν αλλα 2χλμ για να μην τους προλάβει ο καιρός. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Ο φίλος που μου εξήγησε τι είναι το μικρό τούνελ και περνάει κάθε μέρα από το σημείο γιατι δουλεύει στο υδροηλεκτρικό πηγών Αώου μου είπε πως πρώτη φορά έχει δει τόσα φορτηγά και κινητικότητα στην Εγνατία!Ηδη το cut 'n cover σχεδον σκεπάστηκε και οι παρακάμψεις ασφαλτοστρώθηκαν.Από Τ10 μέχρι Περιστέρι ρίχνουν και jersey!
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Πάμε για την έκπληξη? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

μόλις πριν απο λίγο έβλεπα τηλεόραση (STAR) και ξαφνικά
πέφτει μιά διαφήμιση για την Εγνατία!! ότι ολοκληρώνεται το 2008, μεγάλο
έργο κτλ.!! σοβαρά τα πράματα..
Back to top
View user's profile Send private message
Niorantes
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 25

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

Μπα,η διαφημιση αυτη υπαρχει εδω και καιρο.Μαλιστα,θεωρει οτι τελειωνει η εγνατια και κανει ιδιαιτερη αναφορα στο Γιαννενα-Μετσοβο.ΟΚ,πολιτικοι ειναι αυτοι,τους συνηθισαμε.Εδω ερχεται και ο παραγων της κρισης του καθενος και το ψαξιμο για να μην καταπινουμε αμασητα των πολιτικων.Ενθεν κατειθεν.
Mozart,σε ευχαρισουμε πολυ για το φωτογραφικο υλικο!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Nov 21, 2008 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

Θερμαίνεται το κλίμα πολύ αλλά και το πρώτο σχόλιο στις φωτογραφίες του Μότσαρτ ότι στην Ήπειρο το κλίμα έχει ήδη ψυχρανθεί πολύ...κοντά στο μηδέν, χιόνια βλέπουμε και δεν είναι καλό. Με τις παρακάμψεις τώρα στην Τ10 τι παίζει? Γίνανε δύο? Μότσαρτ η δεύτερη παράκαμψη δηλ θα χρησιμοποιηθεί για να παρακάμψει ένα επιπλέον τμήμα πριν την Τ10? αν γίνει έτσι θα δοθεί συνολικά μόνο το μισό τμήμα απ'το Τ8-Περιστέρι δηλ δύο χλμ. Πιο πριν υπάρχει επίχωμα και πιο πριν είναι το cut and cover κάτω διάβαση δείτε παλαιότερες φωτογραφίες για να θυμηθείτε.
το τμήμα μετά την Τ9-Τ11 (που δε φαίνεται στη φωτό) με το cut and cover. Προσέξτε και τις αλλαγές που γίνονται στην κυκλοφορία, που έβγαινε πριν ο ισόπεδος κόμβος και ο δρόμος προς Περιστέρι (ή δεν ξέρω πού) δηλ αρκετά πιο μακρυά απ'το cut and cover και σήμερα υπάρχει νέος κόμβος στο ύψος του cut and cover.
πριν
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/CIMG2176.jpg
και μετά
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/38proT10.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/22.jpg

Και άκρως αποκαλυπτική φωτογραφία πιο παλιά βέβαια με το τμήμα πριν την Τ10
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/40T10.jpg

Τώρα το θυμήθηκα η παράκαμψη που λες πριν την Τ10 που πηγαίνει αριστερά την παλαιάς εο προς Μέτσοβο και θα πρεπε ήδη να χε δοθεί, τουλάχιστον είναι έτοιμη όπως λέει ο Τάσος, όπως φαίνεται και στη φωτό θα πρέπει να είναι νέα χάραξη της εο πιο αριστερά και στην παλιά να πατήσει η εγνατία επειδή απ'ότι φαίνεται δεν υπάρχει χώρος. Γι'αυτό άλλωστε και η παράκαμψη βγαίνει στο ύψος της εο γιατί θα είναι σε λίγο η εο. Θα γλυκάνει και η στροφή της εο. Για να δούμε όμως θα το προλάβουν αυτό σ'ένα μήνα, αλλά μιλάμε για κανά 300-400 το πολύ μέτρα.
στη φωτό σου (δείτε πώς κόβει τη στροφή της εο)
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/prosT10a.jpg

και μια άλλη φωτογραφία από άλλη όψη (και οι δύο τέλη Σεπτεμβρίου τραβηγμένες) που επάνω δεξιά φαίνεται καθαρά η εο με τη στροφή που πετάγεται έτσι μες τη χάραξη της εγνατίας.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/39T10.jpg

οπότε εδώ που γράφεις
Quote:
και εδώ στο σημείο που φτάνει στον υπάρχοντα δρόμο, ένα μικρό άνοιγμα από την πάνω μεριά:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6949.jpg

η φωτοφραφία αυτή δεν είναι απ'την πρώτη παράκαμψη αλλά απ'τη δεύτερη, γιατί στην πρώτη, η παράκαμψη δε βγαίνει στο ύψος της εο αλλά μένει από κάτω στη χάραξη της εγνατίας και αν έβγαινε θα ήταν απ'την άλλη πλευρά.
Οπότε έφτιαξαν και τον κόμβο της εο σε νέα θέση γιατί πρώτον ο παλιός πέφτει ακριβώς πάνω στη χάραξη της εγνατίας και δεύτερον γιατί πέφτει μακρυά απ'το γεφυράκι πάνω απ'το Μετσοβίτικο (προσέξτε πόσο πίσω πρέπει να επιστρέψει κανείς στρίβοντας απ'την εο για να φτάσει στο γεφυράκι αυτό όπως φαίνεται στην πρώτη φωτό επάνω όταν ήταν ο παλιός κόμβος).

φωτογραφικό υλικό και πνευματικά δικαιώματα: gp corfu και ΣΙΑ.

Η άλλη παράκαμψη μετά την Τ8 που βρίσκεται κάτω απ'την εο θα παρακάμπτει προσωρινά την εγνατία (να δούμε για πόσο) μέχρι να τελειώσουν οι Τ9-Τ11.
Και μια και το βρήκα πρόχειρο προσέξτε την ταχύτητα προόδου στο επίχωμα πριν την Τ6 που έχει πέσει ήδη κι η άσφαλτος πώς ήταν το Μάρτιο που κράτησε βέβαια κάποιους μήνες ακόμα μέχρι να ξεκινήσει.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/CIMG2166.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/CIMG2165.jpg
Ίσα είχε διαμορφωθεί το ίχνος του δρόμου και πολυσχιδές το έδαφος. Το επίχωμα μεταξύ Τ6 και Τ8 την ίδια περίοδο ήταν πολύ πιο πίσω, μόλις είχε αρχίσει το επίχωμα της εο.

Η άλλη Τ8 στην Αράχθου όπως και η Αράχθου προχωρούν γρήγορα, ο δεξιός κλάδος της Αράχθου σχεδόν τελείωσε και πρέσσα από πάνω ρίχνει μπετό στον αριστερό κλάδο αν κατάλαβα καλά στη φωτό, πολύ ωραίες φωτογραφίες, αποκαλυπτικές. Η Τ10 θα περιμέναμε να είχε τελειώσει και το τμήμα στο Κηπουρειό να είχε ασφαλτοστρωθεί. Πολλά ζητάμε?
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Sat Nov 22, 2008 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Η δικαιολογία για τις καθυστερήσεις πάντως τώρα μπορεί να στηριχτεί και στον κακό μας τον καιρό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Nov 23, 2008 10:45 pm    Post subject: Αυτοκινητόδρομος Τρίπολης Καλαμάτας Reply with quote

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΚΩΝΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Το Κτηματολόγιο «φρένο» στις απαλλοτριώσεις

Τίτλος άρθρου της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ της Καλαμάτας, φύλλο 23 Νοεμβρίου 2008, σελ 40.
http://www.eleftherianews.gr

Αναφέρεται ότι:
"...Περίεργο -αλλά και ενδεικτικό, ίσως, της ελληνικής πραγματικότητας- είναι το γεγονός ότι η διαδικασία προσδιορισμού των ιδιοκτησιών, κατά μήκος της χάραξης του νέου αυτοκινητόδρομου Τσακώνα-Καλαμάτα, δυσκολεύει στις περιοχές που έχει εφαρμοστεί το Εθνικό Κτηματολόγιο, καθώς προκύπτουν όχι λίγες λάθος εγγραφές.....
....τα αποσταλέντα στην ΚΥΔ αποσπάσματα κτηματογραφικών διαγραμμάτων της «Κτηματολόγιο Α.Ε.» δεν συμφωνούν με τα δεδομένα του κτηματολογικού πίνακα."

Και εγώ που νόμιζα ότι το Κτηματολόγιο έγινε για να διευκολύνει τέτοιες καταστάσεις. Α ρε Ελλαδάρα....ΑΡΠΑ ΚΟΛΑ
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 12:38 am    Post subject: Reply with quote

Σήμερα πήγα στα Γιάννενα και πέρασα από το νεοπαραδωθέν τμήμα Νεοχώρι - Ελευθεροχώρι. Στον πηγαιμό έκανα 5 λεπτά διότι ο δρόμος είναι ανηφορικός και πάνω από 120 χλμ/ώρα δύσκολα τα πιάνεις. Στην επιστρωφή που βιαζώμουνα να προλάβω το φέρρυ για Κέρκυρα, το έκανα σε 3,5 λεπτά. Σας παραθέτω μερικές φώτο.

Γέφυρα Κρυσταλλοπηγής.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08001.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08002.jpg

Πάνω στο τελείωμα της παραπάνω γέφυρας. Αριστερά στον άλλο κλάδο είναι η σήραγγα Νεοχωρίου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08003.jpg

Σήραγγα Κρυσταλλοπηγής.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08004.jpg

Γέφυρα Γ4.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08005.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08006.jpg

Σήραγγα Σ1.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08007.jpg

Γέφυρα Γ7 και στο βάθος σήραγγα Σ2.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08008.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08009.jpg

Προς την έξοδο της Σ2.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/23-11-08010.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 11:47 am    Post subject: Reply with quote

Δε καταλαβαίνω γιατί τόσο μπέρδεμα. Μερικές διευκρινιστικές για κάποια τμήματα που στο κάτω κάτω δεν έχουν και τόσο σημασία. Προσωρινά είναι.

Beethoven wrote:
Quote:
και εδώ στο σημείο που φτάνει στον υπάρχοντα δρόμο, ένα μικρό άνοιγμα από την πάνω μεριά:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6949.jpg

η φωτοφραφία αυτή δεν είναι απ'την πρώτη παράκαμψη αλλά απ'τη δεύτερη, γιατί στην πρώτη, η παράκαμψη δε βγαίνει στο ύψος της εο αλλά μένει από κάτω στη χάραξη της εγνατίας και αν έβγαινε θα ήταν απ'την άλλη πλευρά.


Γιατί να συμβαίνει αυτό ενώ είπα το αντίθετο?
ΚΑΙ βγαίνει στο ύψος της εο:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6948b.jpg
ΚΑΙ για 10-20 μέτρα φτιάχνεται αυτό, στο σημείο που την ακουμπάει, από την πάνω μεριά:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6949.jpg
Μία απλή διαπλάτυνση ίσως είναι.

Σε ότι αφορά τη δεύτερη παράκαμψη,

Beethoven wrote:
Με τις παρακάμψεις τώρα στην Τ10 τι παίζει? Γίνανε δύο? Μότσαρτ η δεύτερη παράκαμψη δηλ θα χρησιμοποιηθεί για να παρακάμψει ένα επιπλέον τμήμα πριν την Τ10? αν γίνει έτσι θα δοθεί συνολικά μόνο το μισό τμήμα απ'το Τ8-Περιστέρι δηλ δύο χλμ. Πιο πριν υπάρχει επίχωμα και πιο πριν είναι το cut and cover κάτω διάβαση δείτε παλαιότερες φωτογραφίες για να θυμηθείτε.


ακριβώς. Το τμήμα πριν και μετά το cut and cover θα δοθεί λίγο αργότερα. Η δεύτερη παράκαμψη που λέω, είναι ίσως για να κατασκευαστεί η ένωση με την Τ10 με την ησυχία τους. Σε μια φωτογραφία από ψηλά που έβαλες
( http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/40T10.jpg )
σημείωσα 3 διαδρομές.

http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/40T10b.jpg

Η κίτρινη, είναι η πορεία της εο τη στιγμή που τραβήχτηκε η φωτογραφία.
Η μπλε, είναι η πορεία της εο ΣΗΜΕΡΑ. (για αυτό στο σημείο αυτό «βλέπεις» την άκρη της Τ10 δίπλα σου http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6953.jpg )
Και η κόκκινη είναι η παράκαμψη που λέω.

(Ελπίζω να φαίνονται οι γραμμές).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Να σας πω και τις δικές μου πληροφορίες σχετικά με το κομάτι που φωτογράφησε ο Mozart.
Η προσπάθεια της ΕΟΑΕ είναι να δώσει το τμήμα ολοκληρωμένο με μία παράκαμψη στο σημείο των Τ9-Τ11.
Συγκεκριμένα η παράκαμψη που σήμερα έχει ασφαλτοστρωθεί, βγαίνει προσωρινά στην ΕΟ. Τα έργα που γίνονται αριστερά όπως έγραψε ο Beethoven γίνονται για μετατώπιση της ΕΟ, έτσι ώστε η παράκαμψη της εγνατίας να μην έχει καμία σχέση με την ΕΟ.
Τώρα η παράκαμψη θα μπαίνει στο επίχωμα πριν την Κ/Δ και από εκεί και πέρα σαν ολοκληρωμένη εγνατία θα πηγαίνει έως τον Α/Κ Περιστερίου.
Ήδη η Κ/Δ (cut & cover), έχει ήδη σκεπαστεί πλήρως.
Τωρα σε περίπτωση που δεν τελειώσει η Τ10 έγκαιρα, θα δώσουν το τμήμα από τον Α/Κ Αράχθου έως την έξοδο της Τ8 και συγκεκριμένα στο σημείο που δένει τώρα με την ΕΟ.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/DSCN6948b.jpg

Αλάζω θέμα.
Χθες κατά την επιστρωφή μου αυτό που παρατήρησα στο κομάτι της Παραμυθιάς, είναι πως όλο το τμήμα το 'χουν με όριο ταχύτητας 80 χιλ/ώρα. Ο φωτισμός δεν λειτουργούσε, παρά μόνο στις σήραγγες. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως ο υποσταθμός ακόμη να θέλει ρυθμίσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Από τη σημερινή (24/11/2008) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σε εκτεταμένο ρεπορταζ με φωτογραφίες της εκδήλωσης του ΤΕΕ που έγινε το Σάββατο στην Τρίπολη:
4-8 μήνες αργότερα ο αυτοκινητόδρομος σε σχέση με τις εξαγγελίες του Γ. Σουφλιά

http://www.eleftherianews.gr

Μεταξύ άλλον αναφέρονται ενδιαφέροντα στοιχεία για παραδόσεις τμημάτων και για τα χάλια του νομαρχιακού και επαρχιακού οδικού δικτύου της Πελοποννήσου.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Παραξενα πράγματα αυτά που ανακοινώθηκαν στην ημερίδα δεδομένου του γεγονότος ότι η σύρραγα Νεοχωρίου έχει διανοιχτεί (ξετρυπηθεί) και προχωρούν στην μόνιμη επένδυση. Ενω το ίδιο πρεπει να ισχύει για τον β κλαδο της Αρτεμησιου. Μάλλον η οικονομική κρίση αναγκάζει της εταιρείες να περιορίσουν τα ανοίγματα τους (αριθμό υπεργολάβων). Για δε τις αποκλίσεις από τους συμβολαιοπημένους χρόνους παράδοσης όπου βγάζουν στεγνα τον Σουφλιά στη σέντρα θα πρέπει λογικά (και το λεω αυτο εκ πειρας αφου εργαζομαι σε τεχνικη εταιρεια) να υπαρχουν ήδη καμια 500 αρια δικαιολογίες...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

Οντως, δε μας τα λέει 100% καλά το άρθρο. Π.Χ. λέει ότι η σήραγγα στο Νεοχώρι γίνεται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ ενώ γίνεται από τον Μορέα.
Για τη σήραγγα στο Καλογερικό (600 μ που έχει ήδη αρχίσει η κατασκευή της) λέει ότι θα τελειώσει Ιουνιο 2010, πράγμα που είναι υπερβολικό. Μαλλον εννοεί ολόκληρο το τμήμα Τρίπολη Αθήναιο, το οποίο περιλαμβάνει πολλές απαλλοτριώσεις και που δεν έχει ξεκινήσει ακόμα - πλην της σήραγγας.
Για τη σήραγγα στο Αρτεμήσιο ίσως να ενοούν την πλήρη ολοκλήρωση που περιλαμβάνει και ανακατασκευή του κλαδου που λειτουργεί τώρα, και ο οποίος θα κλείσει προσωρινά, όταν δοθεί ο καινούργιος κλάδος.

Πιστεύω ότι ο δημοσιογράφος που ήταν παρόν στην εκδήλωση δε γνωρίζει πολλά για το έργο και έχει κάνει κάποια λάθη.

Νομίζω πως εάν δεν αλλάξουν οι ρυθμοί θα έχουμε παραδόσεις τμημάτων μέσα στο 2009.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 6:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιά είναι η μέγιστη μέση ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ένα καλό αυτοκίνητο στον νέο δρόμο Τρίπολη-Καλαμάτα ?

Πόσο χρόνο ταξιδιού θεωρείτε εφικτό να κάνει κάποιος με ΙΧ από Αθήνα για Τρίπολη και πόσο για Καλαμάτα ?

Δεν μιλάμε φυσικά για τρελές καγκουριές ...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 768

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτα το όριο για όλα τα ιδωτικά επιβατικά αυτοκινητα ιδιωτικής χρήσης στην Ελλάδα μέχρι 3,5 τόνους μεικτό βάρος είναι 120 Κm/h για κίνηση σε αυτοκινητοδρομο με διαχωρισμένους κλάδους κυκλοφορίας. Από εκεί και πάνω όλα τα υπόλοιπα ειναι ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ είτε μας αρέσει είτε όχι. Στην πράξη και άρα παράνομος και εγώ, στις ευθείες τις Αρκαδίας δηλαδή έξοδος σύραγγας Καλογερικού - σύραγγα Ραψωμάτη και μετά τη σύραγγα μέχρι τα Παραδείσια και στη συνέχεια στις ευθείες Μεσσηνίας δεν νομιζω να παω κατω από 160-170!!!
Σόρυ για το απωθημένο αλλά πρόλαβα πολύ μικρό παιδάκι τον κωλοσούρτη καθώς και το ανέβα κατέβα πίσω από τον κωλοσουρτη στον Αχλαδόκαμπο.
Αθήνα - Καλαμάτα 7-8 ώρες με το λεωφορείο...
Προσδοκώ τη μέρα όπου θα ξεκινήσω από την Αθήνα και θα φτάσω στην Καλαμάτα σε 1 και 45 λεπτά μαζί με την κίνηση. (Τώρα κάνω 1 και 10 μέχρι την ΑΛΕΑ στην έξοδο της σύραγγας Αρτεμησίου).
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 7:55 pm    Post subject: ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΠΛΟΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Οτι πήγα να "ανεβάσω" στο post τα νεότερα, είδα με ανακούφιση οτι με προλάβατε και χαρηκα πάρα πολύ. Επίσης είδα (με πολύ μεγάλη χαρά) τα σχόλια του engineer και πλέον βλέπω οτι ένας επιστήμονας μηχανικός και γνώστης της ταλαιπωρίας του κωλοσούρτη δίνει τις δικές του γνώσεις και επισημάνσεις για ενα εργο που περιμένει πως και πως η Πελοπόννησος.

Δυστυχώς φαίνεται οτι η κρίση χτυπάει και τις εργολαβίες και το όνειρό μας να φτάνουμε στην Αλλαγή (χωριό στην εισοδο του νομού Μεσσηνίας) στα τέλη του 2009 με αρχές του 2010 πάει περίπατο. Κρίμα τις τυμπανοκρουσίες του Σαρακατσάνου πριν απο ενα μήνα. Αδειασμα ολκής όπως σωστά αναφέρετε.

Θα σας παρακαλούσα, ότι νεότερο έχετε για τους λόγους της καθυστέρησης ή οτι μάθετε τις επόμενες ημέρες, να το φέρετε στο post μας για να γνωρίζουμε.

Με την εξέλιξη αυτή, μάλλον και οι όποιες πρόωρες εκλογές δεν πρόκειτε να μας σώσουν. Υπομονή αδέλφια. Θα γίνει και αυτό......κάποτε

Ευχαριστώ - Βαγγέλης (το mail στη διάθεσή σας εάν επιθυμείτε κουβέντα και συζήτηση).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 421, 422, 423  Next
Page 34 of 423

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr