View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 9:06 pm Post subject: |
|
|
Στο χάρτη της εγνατίας στη σελίδα, στην Ήπειρο δείχνει έναν κόμβο, τους Ανηλίου, στη θέση μεταξύ σήραγγας Ανηλίου και Μετσόβου. Προβλέπεται κάτι τέτοιο? Καινούριο τούτο. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 9:07 pm Post subject: |
|
|
Και σε αυτα που λεει ο Beethoven θα προσθεσω την απουσια φωτισμου τουλαχιστον στους κομβους. Ημουν το καλοκαιρι για το Πανευρωπαικο και καθε φορα που νοικιαζαμε αυτοκινητο ειχαμε τα ματια μας 114 για να δουμε που θα στριψουμε(δεν ειχαμε και gps..) |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 9:50 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | (...)Το θέμα μου δεν είναι να μιλήσω για τους δρόμους της Αυστρίας αλλά να δούμε και λίγο παραπέρα να έχουμε μια ιδέα παραπάνω εκτός της κατάστασης στην Ελλάδα. |
Πιάνομαι από το τελευταίο σχόλιο του Beethoven για να πω την προσωπική μου μαρτυρία για τον Καναδά...Μια πολύ ανεπτυγμένη χώρα με πολύ καλό κοινωνικό σύστημα, μέλος των G7...
Η κατασκευή δημοσίων έργων και δη αυτοκινητοδρόμων είναι πολύ ακριβή εδώ, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το κόστος κατασκευής...Σε σχέση με την Ελλάδα, το κόστος είναι τριπλάσιο πιο ακριβό...Και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο...
1. Ο εργάτης σε ένα δημόσιο έργο πληρώνεται περίπου περίπου 20 δολλάρια Καναδά (περίπου 15 Ευρώ) την ώρα, και αυτό οφείλεται εν μέρει στα υψηλά ειδοδήματα (ελάχιστη πληρωμή για μια 1 ώρα εργασίας->10 δολάρια την ώρα), αλλά και...
2. Στα παντοδύναμα εργατικά συνδικάτα (και μάλιστα σε μια ελεύθερη αγορά) τα οποία είναι πανίσχυρα...Είναι χαρακτηριστικό ότι μεγάλα ξενοδοχεία προριμούν να κλείσουν απ'ότι να υποχωρήσουν στις απαιτήσεις των καθαριστών που βοηθούνται από τα συνδικάτα...
3. Οι τιμές των ακινήτων είναι λίγο πιο αυξημένες από τις τιμές των ακινήτων στην Ελλάδα (χωρίς να δικαιολογούν σε αυτό και μόνο το υπέρογκο κόστος)...Και μάλιστα σε μια αυτάρκη πετρελαϊκά χώρα...
4. Οι κατασκευαστικες εταιρίες προτιμούν να έχουν λιγότερους υπαλλήλους και να κατασκευάσουν το έργο σε μεγαλύτερο χρόνο...
Ίσως με τους μισθούς στην Ελλάδα, είμαστε λίγο 'τυχεροί' που εκτελούνται τα έργα σε μικρό σχετικά χρόνο και προπαντώς με χαμηλότερο κόστος... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 10:58 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Στο χάρτη της εγνατίας στη σελίδα, στην Ήπειρο δείχνει έναν κόμβο, τους Ανηλίου, στη θέση μεταξύ σήραγγας Ανηλίου και Μετσόβου. Προβλέπεται κάτι τέτοιο? Καινούριο τούτο. |
Tον Ιούνιο που είχα κάνει το οδειπορικό από την Πεδινή μέχρι το Κηπουρειό, είχε συζητηθεί και ξέχασα να το αναφέρω. Οι τοπικοί άρχοντες μαζί με τους βουλευτές των Ιωαννίνων είχαν ζητήσει κόμβο μεταξύ των σηραγγών Μετσόβου και Ανηλίου για να εξυπηρετηθεί το χιονοδρομικό κέντρο Ανηλίου που πρόσφατα κατασκευάστηκε. Αν θυμάμαι καλά όμως είχαν πει για ημικόμβο. Να χρησιμοποιηθεί για την κυκλοφορία από και προς τα Ιωάννινα, ενώ αυτοί που θα έρχονται από Θεσ/νίκη να χρησιμοποιούν τον Α/Κ Μετσόβου. |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 9:55 am Post subject: |
|
|
καλημέρα
να πω και εγώ μια γνώμη
αποκλείεται να έκανε τέτοια δήλωση ο Σουφλιάς ότι σε 2 μήνες θα διασχίζει την Εγνατία απ'άκρη σε άκρη και να υπάρχει τότε μεγάλο άφτιαχτο τμήμα.
Άρα και εγώ καταλήγω ότι στην χειρότερη περίπτωση σε κάποια τμήματα θα υπάρχει αμφιδρόμηση μονού κλάδου και σε άλλα ¨τρύπες¨ κάποιων τεχνικών με μικρές παρακάμψεις των 3-4 χιλιομέτρων που παλεύονται για δικαιολογίες.
Όσον αφορά τον δρόμο κιλκίς -Σάντας είναι απαράδεκτος γιατί κόψανε την βοηθητική λωρίδα από το τελικό έργο και όποιος σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο κινδυνεύει άμεσα. Μπορεί να έχει όριο 110 αλλά αποτελεί μία ευθεία 10 χιλ. και το 140-150 είναι το σύνηθες.
Επίσης να επισημάνω την μεγάλη καθυστέρηση στους ΣΕΑ της Εγνατίας. Τα ενιαία τμήματα της Εγνατίας είναι πολύ μεγάλα πλέον και αναγκαζόμαστε να βγούμε από την Εγνατία για τουαλέτα και ένα καφέ. Βέβαια αυτό τον ρόλο τον εξυπηρέτησαν μέχρι τώρα πολύ καλά το ....δάσος μετά την Κρανιά και η κοπελιά με την καντίνα.
Άκουσα για τους πρώτους ΣΕΑ στη Βέροια και στην Παραμυθιά που μου φαίνονται άχρηστοι αυτή την στιγμή γιατί εγώ που ξεκινάω από Θεσσαλονίκη δεν χρειάζομαι στάση 1 ώρα μετά την αφετηρία και 40 λεπτά πριν την Ηγουμενίτσα. Εκεί Γρεβενά, Μέτσοβο δεν προβλέπεται τίποτα? |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 1:07 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζετε ότι έχει βγει φωτογραφικό λεύκωμα για τα έργα στην Εγνατία...αν δεν έχει πρόβλημα ο admin μπορώ να πω και λεπτομέριες...
Ένα ακόμα νέο... στον ανισόπεδο της Τούζλας έχουν φύγει και οι σκαλωσίες και ετοιμάζονται για ασφαλτοστρώσεις..όσο για την αντιολισθηρή απο Χρυσούπολη έως Καβάλα έχουν κλείσει το ένα ρεύμα αλλά οι ρυθμοί τους ειναι τουλάχιστον γελοίοι |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
|
Back to top |
|
|
Niorantes New Member
Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 3:17 pm Post subject: |
|
|
Το ασχημο στο αρθρο που αναφερει ο corfu ειναι πως,αν καταλαβα σωστα,θα αργησει η γεφυρα στο Βενετικο οποτε δε θα δωθει συντομα και το Βενετικος-Κηπουρειο. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 3:17 pm Post subject: |
|
|
Tolis7
Χωρις παρεξηγηση, το blog που μας επισυναπτεις εχει λιγοτερη πληροφορια από αυτή που μπορείς να βρεις στο δικο μας topic... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 4:25 pm Post subject: |
|
|
Ναι, αλλά το blog αυτό το διατηρεί ένας άνθρωπος μόνος του, ενώ εδώ μέσα συμμετέχουμε καμιά 20αριά άτομα και μάλιστα ορισμένα είναι αρκετά εξειδικευμένα σε θέματα υποδομών των μεταφορών. Είναι αξιέπαινη προσπάθεια σε ό,τι αφορά το εύρος της πληροφορίας που καλύπτει. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 7:41 pm Post subject: |
|
|
Τι άλλο θα ακούσουμε...
----------------------------------------
chr.04 wrote: | 110 km/h
Πρόχειρος χάρτης σε google
Πατήστε Εδώ |
Ευχαριστώ φίλε. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 9:58 pm Post subject: |
|
|
Ένα ενδιαφέρον άρθρο που αφορά την Εγνατία και δημοσιεύτηκε προχθές για την κίνηση των αυτοκινήτων στα τμήματά της...Ως προσωπικό συμπέρασμα για το άρθρο, καταδεικνύεται ότι θα κορεστεί σε σύντομο διάστημα το τμήμα της Εγνατίας στην Θεσσαλονίκη στο ύψος της Ευκαρπίας, όπως και στο τμήμα Νέας Ιωνίας-Ευκαρπίας...
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=28363
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Εγνατίας Οδού, η χρονοαπόσταση με την ολοκλήρωση του έργου θα είναι Ηγουμενίστα-Κήποι 6 ώρες και 38 λεπτά, ενώ σήμερα με ολοκληρωμένα τα 570χλμ από τα 670 χλμ (σσ. Εφ.'Μ.',562 χλμ λέει ότι είναι στην κυκλοφορία το site της Εγνατίας), η χρονική διάρκεια είναι 7 ώρες και 43 λεπτά (από 11 ώρες και 30 λεπτά πριν την αρχή της κατασκευής του άξονα)... |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 18, 2008 11:00 pm Post subject: |
|
|
ΕΤΟΙΜΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2009 Ο ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ (ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ)
"(...)..ενώ προχωρούν οι άλλοι δύο άξονες που θα συνδέουν τη Βουλγαρία με τον αυτοκινητόδρομο, στο ύψος της Κομοτηνής και της Ξάνθης.Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε ο πρόεδρος της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», Απόστολος Γούλας, σε αντιπροσωπεία της βουλγαρικής κυβέρνησης και αυτοδιοικητικών παραγόντων από τη γειτονική χώρα(...)"
Παράλληλα εξελίξεις αναμένονται και στους υπολοίπους 'παγωμένους' υπό μελέτη' ή υπό κατασκευή κάθετους άξονες της Θράκης.
(...)Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε, πέρα από τον άξονα του Προμαχώνα, παρατηρείται σημαντική πρόοδος στην πορεία των εργασιών του άξονα Κομοτηνή - Νυμφαία - ελληνοβουλγαρικά σύνορα, που ξεκίνησε πέρυσι.(...)Ο άξονας Ξάνθη - Εχίνος - ελληνοβουλγαρικά σύνορα βρίσκεται στο στάδιο πριν από την ανάθεση και ως το τέλος του 2009 θα ξεκινήσουν οι εργασίες.(...)"
Περισσότερα Εφημ. Έθνος 18.11.2008: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8787&pubid=1874839
Άντε, να ακούμε καλά νέα και για τους κάθετους άξονες που βρίσκονται υπό κατασκευή...Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους λησμονισμένους .... Ιωάννινα-Κακαβιά, Σέρρες-Αμφίπολη-Στρυμόνας και Κοζάνη-Νίκη Φλώρινας, αν και για το τελευταίο ακούγεται ότι θα ενταχθεί σε άλλο έργο με κατασκευή αναβαθμισμένου δρόμου Λάρισα-Ελασσόνα-Σέρβια(-Κοζάνη-Πτολεμαϊδα-Νίκη Φλώρινας... |
|
Back to top |
|
|
chrisskg New Member
Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 12:31 am Post subject: |
|
|
Θεσσαλονίκη Προμαχώνας 2009
Τυπογραφικό λάθος, αναφορά στο σύνολο των καθέτων αξόνων ή τό'χει ρίξει ο κος. Γούλας στην κολοκυθιά με τον υπουργό;
Δηλώσεις Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ 01/09/08 από: www.express.gr/news/ellada/69908oz_2008090169908.php3
"Ως το τέλος του 2008 θα έχει ολοκληρωθεί όλος ο άξονας εκτός από οκτώ χιλιόμετρα στην περιοχή Χριστού - Στρυμωνικού, το οποίο θα παραδοθεί το πρώτο εξάμηνο του 2009." |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 4:47 am Post subject: |
|
|
Χωρίς να χουμε επίκαιρες πληροφορίες, τα τμήματα Δερβένι-Δορκάδα και Κ. 'Αμπελα-Πετρίτσι θα πρεπε κανονικά να'χαν παραδοθεί, τουλάχιστον οι εργασίες από διάφορες πληροφορίες και πηγές ήταν σε προχωρημένο στάδιο. Τώρα αν υπάρχουν ελλείψεις, πχ η σήραγγα Δορκάδας μήκους 450μ περ. τι γίνεται δεν γνωρίζουμε. Όποιος περνάει απ'τα μέρη μπορεί να μας πει δυο πράγματα. Το Στρυμονικό-Λευκώνας-ΑΚ Χριστού απ'ότι είδαμε τελευταία είναι πίσω και θα αργήσει ακόμα. Θα ναι μάλλον αυτά τα 8 χλμ. απ΄τα 22 στο σύνολο της εργολαβίας, που ανέλαβε η ΑΤΤΙΚΑΤ, μάλλον θα φύγαν σχεδόν όλοι από κει και πήγαν στην αρκούδα να τελειώνουν. |
|
Back to top |
|
|
AXILLEAS81 New Member
Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 5:36 am Post subject: |
|
|
Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι ασφαλτώσεισ στο τμήμα της καφέ αρκούδας μέχρι εχθές ειχαν στρωθεί τα πρώτα 3 χλμ και συνεχίζουν. |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 9:45 am Post subject: |
|
|
φίλε Beethoven το Δερβένι-Δορκάδα το είδα έτοιμο εκτός από τα πρώτα 2 χιλ. όπου τώρα ξεκίνησαν τα χωματουργικά για σύνδεση με Εγνατία και κόμβο. Το Στρυμωνικό-Χριστός πράγματι είναι πολύ πίσω αλλά δεν βλέπω ιδιαίτερη δυσκολία στην κατασκευή του. Ήδη η γέφυρα του Στρυμώνα που είναι το πιο δύσκολο έχει προχωρήσει αρκετά. |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 9:48 am Post subject: |
|
|
αχιλλέα για να κάνουμε μία περίληψη ποιο κομμάτι από την αρκούδα θα ασφαλτοστρωθεί τώρα? αφορά και τους δύο κλάδους? |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 10:12 am Post subject: |
|
|
Πολλές πληροφορίες υπάρχουν για την φάση κατασκευής του σημαντικού οδικού άξονα,αλλά ας πάμε λίγο παραπέρα, στην λειτουργία της Εγνατίας Οδού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
"(...) Στόχος όλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσων είναι η σύμβαση αυτή να αποτελέσει την αρχή πολλών προσπαθειών για έργα που θα στηρίζονται σε κοινές δράσεις των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων προσδοκώντας θετικά αποτελέσματα για την Χώρα (...)"
Πηγή Καβάλα Νετ 18.11.08: http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1227045659.php
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
"(...)Η αρχική σκέψη ήταν να τεθεί σε λειτουργία και ταυτόχρονα το σύνολο των σταθμών διοδίων, ωστόσο αυτό έχει πλέον εγκαταλειφθεί και η επιβολή των διοδίων θα γίνει σταδιακά, ανάλογα και με την ολοκλήρωση παράπλευρων έργων ανά περιοχή(...)Αλλαγές όμως υπήρξαν και σε ό,τι αφορά το τίμημα των διοδίων, αφού η αρχική σκέψη να μπουν διόδια ανάλογα με το κόστος συντήρησης του έργου που είναι ακριβό έχει επίσης εγκαταλειφθεί και το αντίτιμο των διοδίων θα είναι ανάλογο με αυτό των υπόλοιπων διοδίων που διαχειρίζεται ακόμη το Δημόσιο και σήμερα είναι 2 ευρώ(...)"
Πηγή Trikki News Gr 16.11.08: http://news.trikki.gr/content/view/12874/1/
Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
"(...)Σιγά σιγά όλο το... μεταπολεμικό οδικό δίκτυο της Ηπείρου αντικαθίσταται με νέο, υπερσύγχρονο και ασφαλές. Η Εγνατία Οδός προχωρά με γοργούς ρυθμούς (σχεδόν ολοκληρώθηκε), η Ιόνια Οδός, αν και με αρκετές δυσκολίες, βρίσκεται σε καλό δρόμο, ενώ άλλα πολλά μικρότερα επαρχιακά οδικά δίκτυα έχουν συντομεύσει τις αποστάσεις και έχουν διευκολύνει τη ζωή των οδηγών κατά πολύ.(...)Οι οδικοί άξονες για να μπορεί να φτάσει κανείς σε όλα τα αξιοθέατα γίνονται. Λείπει ο κεντρικός σχεδιασμός για να αξιοποιηθεί ο Ηπειρωτικός πλούτος. Με σεβασμό στην φύση και τον πολιτισμό μας. Είμαστε μια πλούσια περιοχή, την οποία πρώτα εμείς οι ίδιοι πρέπει να την «εκμεταλλευτούμε», και να την αναδείξουμε για να ωφεληθούμε(...)"
Πηγή Πρωϊνός Λόγος Ηπείρου 17.11.08: http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=10&pid=9150
Είναι καιρός λοιπόν όλοι οι νομοί τους οποίους διαπερνά ή εξυπηρετεί η οδός, να εφαρμόσουν πολιτικές ώστε να εκμεταλευτούν όλα τα προτερήματα που διαμορφώνονται από την ολοκλήρωση της Εγνατίας, αλλά και πολιτικές για ολοκλήρωση και των άλλων καθέτων ώστε να υπάρξει συνολική πολιτική ανάπτυξης της Βορείου Ελλάδας, από την Ήπειρο έως την Θράκη... |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 12:53 pm Post subject: |
|
|
ειχα πει οτι μειναν αλλα 108 χλμ. για να ολοκληρωθει ο κεντρικος αξονας της εγνατιας.
5 κομματια ειναι στην ουσια:
Τύρια - Ιωάννινα 3 χλμ.
'Αραχθος - Περιστέρι 11 χλμ (περιλαμβανει και την γεφυρα Αραχθου)
Μέτσοβο - Ανατ. Α/Κ Γρεβενών 46 χλμ.
Στρυμόνας-Αγ. Ανδρέας (μεσόγεια χάραξη) 41 χλμ.
Χρυσούπολη - Βανιάνο 7 χλμ. |
|
Back to top |
|
|
AXILLEAS81 New Member
Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 4:19 pm Post subject: |
|
|
φιλε kostis μιλαμε αρχικα για ένα κλάδο.Αφού τελειώσουν τον ένα κλάδο θα ασφαλτωθούν και ορισμένα κομμάτια που έιναι έτοιμα στον άλλο κλάδο στην δεύτερη εργολαβία της αττικατ μετά την Συρτου. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Nov 19, 2008 8:53 pm Post subject: |
|
|
Σε αναζήτηση άρθρων για τον άξονα κεντρικής Ελλάδας Ε-65, μαθαίνουμε μία εξέλιξη που δεν αναφέρθηκε στο φόρουμ...
(Θεσσαλοί δραστηριοποιηθείτε...Επιτρέψτε μου ένα αστείο ->Μικρές Αγγελίες: Φόρουμ με θέμα τόπικ, 'Υποδομές και Έργα' στην Ελλάδα, προσκαλεί επίδοξους και εθελοντές φορουμίστες, από την περιοχή των νομών Τρικάλων, Καρδίτσας και Φαρσάλων Λαρίσης, Δομοκού Φθιώτιδας και Λαμίας, και αναζητεί πληροφορίες πάνω στον Ε-65, πληροφορίες και εγγραφές στο φόρουμ 'Στάδια.Gr`, p.s. θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, βιογραφικό αποστείλατε εντός... )
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
"Τον προσδιορισμό των δημόσιων ή ιδιωτικών εκτάσεων(...)ζητά η Εγνατία Οδός Α.Ε. (Υπεύθυνη για δικαιώματα και υποχρεώσεις Δημοσίου) από τη Νομαρχία Τρικάλων και το δασαρχείο Τρικάλων προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες χαρακτηρισμού των εκτάσεων για την κατασκευή του οδικού άξονα Ε-65(...)Εντός αποκλειστικής προθεσμίας 24 μηνών ο Παραχωρησιούχος οφείλει να έχει ολοκληρώσει το τμήμα από ΠΑΘΕ μέχρι την σύνδεση με την Εθνική Οδό Λαμία –Καρπενήσι ενώ σε προθεσμία 45 μηνών το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα- Εγνατία. Η προθεσμία περαίωσης για το σύνολο του έργου είναι εξήντα έξι (66) μήνες."
Πηγή 'Έρευνα' 12.11.08: http://www.e-erevna.gr/story.aspx?ID=50359.0000 |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
|