View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 12:20 am Post subject: Τρίπολη-Καλαμάτα |
|
|
Ξέρει κανείς τις προδιαγραφές του τμήματος Αθήναιο-Λεύκτρο (περιλαμβάνει τη σύραγγα Ραψομμάτη) και της Τσακώνας (γειά σου Πολύδωρα) που κατασκευάζει το ΥΠΕΧΩΔΕ και όχι ο Μωρέας;
Τα τμήματα αυτά, μεταξύ Τρίπολης-Καλαμάτας, κατασκευάζονται πολλά χρόνια τώρα και έχουν σχεδιαστεί/μελετηθεί (μελετηθεί! - εδώ γελάμε) πριν το 2000.
Θα είναι 2+2 με ΛΕΑ ή χωρίς ΛΕΑ; Εάν δεν έχει ΛΕΑ ο Μωρέας θα κάνει ΛΕΑ; (φαντάζεστε γέλιο - θα τα τελειώσει το ΥΠΕΧΩΔΕ και θα τα ξαναχαλάσει ο Μωρέας για να κάνει ΛΕΑ!!!!!! ) |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 10:19 am Post subject: |
|
|
Στις φωτογραφιες είδα πράγματα που δεν μου αρέσουν.
Κλίσεις δρόμου, στροφες πριν τα στόμια σηραγγων και εκτός αυτού το πλάτος της οδού το βλέπω πολύ στενό! |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 12:05 pm Post subject: |
|
|
Starlet
Εξαιρετικές οι φωτό ειδικά το Μέτσοβο Παναγια. Νομιζω ότι ειναι πασιφανες οτι μεχρι 31/12/2008 θα μπορεσουμε να το χρησιμοποιησουμε οπως δηλωσε και ο Κος Γουλας....
Τωρα με τις βροχες που κανει εκει πανω τα πρανη δεν τα βλεπω και πολυ σιγουρα αλλα απο οτι ειδα σε μια φωτο τοποθετουν γεουφασματα μπας και φυτρωσει τιποτα.
Α και ενα ωραιο που τσιμπισα απο το χθεσινο video για την επιθεωρηση Σουφλια στην Μεσογεια Χαραξη.
Κος Γουλας: Αποτελει ρεκορ η κατασκευη αυτοκηνιτοδρομου 41 Km σε 2,5 χρονια.
Πσσσστ Αρχηγε? Αραξε λιγο γιατι μας ακουνε και αλλοι...
Vas8. To τμήμα Αθηναιο - Σύραγγα Ραψομάτη - Γεφυρα Αλφειου που κατασκευαζεται εδω και κατι χρονια ειχε μελετηθει με πλατος καταστρωματος 24,5 μετρα. Εχω βαλει σχετικες φωτο οπως και ενας αλλος φιλος. Το ιδιο πλατος θα εχει και το Τσακωνα - Παραδεισια μετα την ανακατασκευη που εκτελειται τωρα. Την τελευται φορα ομως που περασα απο εκει, οι σχετικες εργασιες διαπλατυνσης εχουν γινει μονο στα 3 Km ευθειας απο τα Παραδεισια και μεχρι την αριστερη κατηφορικη στροφη που ο δρομος βγαινει απο το οροπεδιο και πεφτει στη πλαγια του βουνου. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 12:07 pm Post subject: |
|
|
Starlet συγχαρητήρια κι από μένα γιατί έδρασες πριν από μένα.
Έίπα να πάω κι εγώ μια βόλτα τις επόμενες μέρες αλλά με πρόλαβες.
Κοίτα τώρα οι γέφυρες στο τμήμα Μέτσοβο - Παναγιά, δηλαδή οι Γ7 και Γ8 στον ένα κλάδο ήταν έτοιμες από τον Ιούνιο που είχα κάνει το οδοιπορικό με τον Σουφλιά στα εγκαίνεια του Δρίσκου. Όπως επίσης είχαν ξετρυπηθεί και όλοι οι κλάδοι στις εκεί σήραγγες.
Καμιά έκπληξη δηλαδή. Αυτό που βλέπω είναι πως τελειώνουν τις σκυροδετήσεις στις σήραγγες Μαλακασίου Β' και Κωσταράκου.
Τον δεξιό κλάδο στγ Γ7 τον βλέπω σαν παρατημένο. Εκεί που υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον Ιούνιο είναι στο μεγάλο επίχωμα. Μεγάλη πρόοδος.
Εκεί που λες για τα φανάρια στη σήραγγα είναι η Τ8 και όχι η Τ6. Απ' ότι βλέπω κι εδώ πάνε πολύ καλά. Από τα λεγόμενά σου αν στην Τ10 έχουν τελειώσει τα βάθρα τότε έχει σχεδόν τελειώσει και όλη η γέφυρα διότι η συγκεκριμένη γέφυρα είναι σύμικτη, δηλαδή το πάνω μέρος έχει μεταλική ανοδωμή που θα τοποθετηθεί εύκολα άρα και γρήγορα. Δηλαδή έως το τέλος του 2008.
Όσο για την Κρυσταλλοπηγή όλα δείχνουν έως το τέλος του Σεπτεμβρίου να το περπατάμε. Το λέει και ο Σουφλιάς στο τέλος της χθεσινής συνέντευξης.
http://news.pathfinder.gr/greece/news/501122.html
Εδώ σ'αυτό το άρθρο λέει και για τη γέφυρα του Νέστου θα τη δώσουν μέχρι το Δεκέμβρη.
http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1220305462.php |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 2:24 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: |
Vas8. To τμήμα Αθηναιο - Σύραγγα Ραψομάτη - Γεφυρα Αλφειου που κατασκευαζεται εδω και κατι χρονια ειχε μελετηθει με πλατος καταστρωματος 24,5 μετρα. Εχω βαλει σχετικες φωτο οπως και ενας αλλος φιλος. Το ιδιο πλατος θα εχει και το Τσακωνα - Παραδεισια μετα την ανακατασκευη που εκτελειται τωρα. Την τελευται φορα ομως που περασα απο εκει, οι σχετικες εργασιες διαπλατυνσης εχουν γινει μονο στα 3 Km ευθειας απο τα Παραδεισια και μεχρι την αριστερη κατηφορικη στροφη που ο δρομος βγαινει απο το οροπεδιο και πεφτει στη πλαγια του βουνου. |
Σε ευχαριστώ για την απάντηση engineer. |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
|
sotoscivil New Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 17
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 7:46 pm Post subject: ΜΗΧΑΝΙΚΗ |
|
|
ξερεις κανεις τι γινεται με τις παραγαλαυκιες οδους της Πατρας που εχει αναλάβει η μαχανικη? κατι ακουσα οτι εχει μπει μεσα πολλα εκατομυρια και αφηνει απληρωτους πολλες φορες τους εργατες, υπαρχει ενδεχομενο να δηλωσεις πτωχευση μια τοσο μεγαλη εταιρεια σαν την μηχανικη? ρωταω αν ξερετε να με βοηθησετε γιατι θα παω να δουλεψω εκει μαλλον, ευχαριστω |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 8:44 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Starlet για το οδοιπορικό.Η τελευταία φώτο με τα κατσίκια ήταν όλα τα λεφτά .Μετά απο αυτές τις φώτο υπάρχει κάποιος απο τους ειδικούς να κάνει καμμιά εκτιμηση για τους χρόνους παράδοσης του έργου; |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 9:29 pm Post subject: |
|
|
Το παμε και παραπάνω iceman_13, παράδοση τέλος του Σεπτέμβρη. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 03, 2008 10:01 am Post subject: |
|
|
Από το site της Ναυτεμπορικής - 2 Σεπ. 2008:
Quote: | Δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία ακόμα μια σημαντική σήραγγα που συνδέει την Ε.Ο. Τρικάλων - Άρτας. Πρόκειται για τη σήραγγα Παχτουρίου, ενώ τις επόμενες θα δοθεί στην κυκλοφορία και η σήραγγα Μεσοχώρας. |
Ενα έργο ελάχιστα ή καθόλου γνωστό! Ξέρει κάποιος κάτι περισσότερο; Πόσο μεγάλη είναι η σύραγγα; Πότε τελειώνει ολόκληρο το έργο; Πόσες σύραγγες έχει;
Καλό θα ήταν να είχαμε και καμιά φωτογραφία από κανά φίλο Θεσσαλό ή Ηπειρώτη. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Sep 03, 2008 11:18 am Post subject: |
|
|
Ωραίες οι φωτό Starlet Από γέφυρα Αράχθου κανένα νέο?
@Sotoscivil
Άστα πονεμένη ιστορία με τη μηχανική... παραγλαύκιες και διακονιάρης έχουν κολήσει εδώ και κανά δίμηνο.... Έχουν σταματήσει οι εργολαβίες
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Sep 03, 2008 2:13 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | Στις φωτογραφιες είδα πράγματα που δεν μου αρέσουν.
Κλίσεις δρόμου, στροφες πριν τα στόμια σηραγγων και εκτός αυτού το πλάτος της οδού το βλέπω πολύ στενό! |
Αυτό διέκρινα και εγώ...
Τι γίνεται βρε παιδιά; |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Sep 03, 2008 4:40 pm Post subject: |
|
|
Άρχισαν να μιλάνε για 3,90 ευρώ τα διόδια στον Πολύμυλο.
http://www.e-ptolemeos.gr/
Από ερτ
Το πρώτο τρίμηνο του 2009 διόδια στην Εγνατία οδό και στη Θράκη
(03/09/2008)
Το πρώτο τρίμηνο του 2009 θα εγκατασταθούν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας οδού.
Ωστόσο στην παρούσα φάση ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη ποια θα είναι αυτά σημεία και ποιο θα είναι το ποσό, που θα πληρώνουν οι οδηγοί, για την απαραίτητη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου.
Αυτό που σίγουρα θα διαδραματίσει ρόλο είναι το σημείο, αν θα είναι κοντά σε κόμβο και τι κόσμο εξυπηρετεί. Πάντως αυτό που πρωτεύει τώρα, είναι να ολοκληρωθεί καταρχήν το έργο και αυτό θα γίνει στο τέλος του 2008», σημείωσε μιλώντας στο σταθμό μας ο πρόεδρος της Εγνατία Οδός ΑΕ Απόστολος Γούλας.
Ολοκληρώνεται και το δύσκολο τμήμα της Ξάνθης, με την κατασκευή της γέφυρας, ενώ τις επόμενες μέρες, θα γίνει η ασφαλτόστρωση του τμήματος.
Σε ότι αφορά τους κάθετους άξονες με το πέρας της χρονιάς θα είναι ολοκληρωμένοι της Καστοριάς Σιάτιστα-Κορομηλιά, Δερβένι-Προμαχώνας και του Έβρου Αρδάνιο-Ορμένιο.
Εντατικοί είναι οι ρυθμοί υλοποίησης στον κάθετο άξονα της Κομοτηνής-Νυμφαία-Μακάζα, ενώ αυτή τη στιγμή επιχειρείται η διάνοιξη της μεγάλης σήραγγας. Πάντως μέχρι τέλος του χρόνου θα υπάρχει βατότητα του οδικού άξονα, αλλά θα είναι χωματόδρομος.
Μου το επιβεβαίωσε και ο jimmaras πως η γέφυρα Νέστου τελείωσε και ξεκινάνε με τις ασφαλτοστρώσεις στο τμήμα αυτό. Αυτό ίσως να το περπατάμε πριν τον Δεκέμβριο. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Sep 03, 2008 4:59 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά αυτές τις ημέρες βρίσκομαι στην Καστορια και βγαίνοντας από την Εγνατία και ακολουθώντας τον δρόμο για την πολή της Καστοριάς ,παρατήρησα ότι δίπλα στον παλιο δρόμο φτιάχνουν καινούργιο ,είναι βέβαια σε αρχικό στάδιο.έχουν φτιάξει πολλά τσιμεντένια στηρίγματα για γέφυρες και άλλα τεχνικά εργα.
Ήθελα να ρωτήσω αν αυτός ο δρόμος έχει σχέση με τους κάθετους άξονες της εγνατίας ή είναι ανεξάρτητο έργο;
και μια δεύτερη ερώτηση , ο δρόμος από την Κοζάνη μέχρι την Λάρισα μέσω Ελλασόνας είναι ο Ε-65 ;
είδα κάπου μια πινακίδα να το γράφει, σε αυτόν τον δρόμο πρόκειται να ξεκινήσουν έργα ; |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Sep 05, 2008 10:50 am Post subject: |
|
|
Oκ. Γούλας επιμένει και για την ακούδα για το τέλος του έτους.
Από ερτ
Καιρού επιτρέποντος η ολοκλήρωση της Εγνατίας στη Δυτική Μακεδονία
(04/09/2008)
Μέχρι τέλος του έτους αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο τμήμα Γρεβενών-Παναγιάς Τρικάλων της Εγνατίας Οδού, όπως επίσης και στο τμήμα Μικροκάστρου-Αλιάκμονα του κάθετου άξονα Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Α.Ε., Απόστολος Γούλας, στο Δίκτυο ΕΡΑ Δυτικής Μακεδονίας. Όπως επισήμανε ο κ. Γούλας αν δεν υπάρξουν μέχρι τότε απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες, τα δύο αυτά τμήματα θα δοθούν σε κυκλοφορία, ενώ σε ένα κομμάτι του τμήματος Αλιάκμονα-Κωσταραζίου, του κάθετου άξονα Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής, θα υπάρξει μία καθυστέρηση τεσσάρων μηνών, καθώς άλλαξε η χάραξη λόγω κατολισθήσεων. Σε ότι αφορά την τιμή των διοδίων της Εγνατίας Οδού στον Πολύμυλο Κοζάνης, αυτή θα καθοριστεί, όπως ανέφερε, με κοινή Υπουργική απόφαση των Υπουργών ΠΕΧΩΔΕ και Οικονομίας, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς τα διόδια αναμένεται θα λειτουργήσουν μέσα στο Φθινόπωρο.
Για να δούμε τι θα μας πει τον Δεκέμβριο. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Sep 05, 2008 11:05 am Post subject: |
|
|
corfu
Εαν ειναι ήπιο το Φθινόπωρο χωρίς βροχές και δεν εμποδίζεται η ασφαλτώστρωση και εάν όλες οι εταιρείες πέσουν στο ένα από τα δύο ρεύματα του αυτοκινητοδρομου, τότε ναι ειναι δυνατόν (πιθανότατα) να τελειώσουν το ρευμα αυτό μέχρι 31/12.
Αυτο που σκεφτομαι ομως ειναι τι θα γινει αν στο οδοστρωμα του ενος κλαδου κυκλοφοριας του αυτοκινητοδρομου το οποιο πρωρινα θα χρησιμοποιειται σαν διπλος δρομος, εμφανιστει μια αρκουδα με το μικρο της....Για το συγκεκριμενο ζητημα, φιλη που εργαζεται στο WWF, με ενημερωσε ότι μετα τα τελευταια ατυχηματα και τους θανατους των συμπαθων τετραποδων τα οποια κυνδινευουν με εξαφανιση, ασκουνται πιεσεις για να αλλαξει η προδιαγραφη για το φρακτη εκατερωθεν του αυτοκινητοδρομου. Και εδω αρχιζει να γινεται μυλος αφου το υπουργειο δεν το δεχεται, οι ετειρειες το δεχονται μετα χαρας (αφου το ξαναπληρωθουν) και το WWF απειλει με προσφυγη στη Ευρωπαικη Ενωση. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Fri Sep 05, 2008 12:53 pm Post subject: |
|
|
plati wrote: | Παιδιά αυτές τις ημέρες βρίσκομαι στην Καστορια και βγαίνοντας από την Εγνατία και ακολουθώντας τον δρόμο για την πολή της Καστοριάς ,παρατήρησα ότι δίπλα στον παλιο δρόμο φτιάχνουν καινούργιο ,είναι βέβαια σε αρχικό στάδιο.έχουν φτιάξει πολλά τσιμεντένια στηρίγματα για γέφυρες και άλλα τεχνικά εργα.
Ήθελα να ρωτήσω αν αυτός ο δρόμος έχει σχέση με τους κάθετους άξονες της εγνατίας ή είναι ανεξάρτητο έργο; |
Είναι ο Αυτοκινητόδρομος "A29" ο οποιος είναι κάθετος άξονας τις Εγνατίας
http://niba.de/
plati wrote: | και μια δεύτερη ερώτηση , ο δρόμος από την Κοζάνη μέχρι την Λάρισα μέσω Ελλασόνας είναι ο Ε-65 ;
είδα κάπου μια πινακίδα να το γράφει, σε αυτόν τον δρόμο πρόκειται να ξεκινήσουν έργα ; |
Ακόμα ναι , είναι ο E65, αλλα με την κατασκευή του νέου άξονα κεντρικής Ελλάδας αλλάζει το δεδομένο εφόσον θα καταλλαγή βόρεια της Καλαμπάκας στην A2 (Εγνατία) το πως θα ονομαστεί όλη η Διαδρομή και ποιο τμήμα θα είναι η E65 θα αποφασίσει η UN/ECE (Economic Commission for Europe). Σήμερα η E65 ξεκινα από Καλαμάτα και περνα από Κόρινθος, Λαμία, Aμφισσα, Νέο Μοναστήρι, Λάρισα, Κοζάνη έως την Φλώρινα, η νέα χάραξη όπως την θεωρεί το ΎΠΕΧΩΔΕ θα φεύγει από Λαμία προς Καρδίτσα και Τρίκαλα....... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Sep 09, 2008 9:53 am Post subject: |
|
|
Μετά από πολύ καιρό που σας παρακολουθώ είπα να ποστάρω και εγω...
Το καλοκαίρι βρέθηκα για διακοπές για πρώτη φορά καλοκαίρι στην Κρήτη. Σε μία ημερήσια εκδρομή προς την Χώρα Σφακίων πήραμε τον δρόμο που περνά μέσα από το Φαράγγι του Ιμβρου. (Ο κάθετος δρόμος που συνδέει την Εθνική με τα Σφακιά). Είχα ακούσει και το διαπίστωσα ότι είναι ένας πολύ στενός δρόμος που με δυσκολεία χωράνε 2 αμάξια.
Με εκπληξη που όμως είδα να γίνονται εκτεταμένες εργασίες διαπλάτυνσης μέσα στο φαράγγι που περιλαμβάναν και 3 μικρά τούνελ... 2 κανονικά και 1 cut & cover. από εκεί και οι φώτο ( δεν είναι καλή ποιότητα γιατί δεν μπορούσαμε να σταματήσουμε λόγω στενότητας και λόγω των φορτηγών και των μηχανημάτων.
http://i478.photobucket.com/albums/rr143/ariskop/P7310366.jpg
http://i478.photobucket.com/albums/rr143/ariskop/P7310368.jpg
http://i478.photobucket.com/albums/rr143/ariskop/P7310369.jpg
Μετά το φαράγγι ακολουθεί αυτός ο δρόμος που κατεβαίνει για τα Σφακιά. Συνεχόμενα αλλά σχετικά ασφαλή και με καλές κλίσεις S. Νομίζω ότι σε αυτό το σημείο έχει γυριστεί και η διαφήμιση του TOYOTA AURIS με τους γάλλους αστυνομικούς( ΝΑΙ σίγουρα όλη η σειρά είναι ελληνικής παραγωγής)
http://i478.photobucket.com/albums/rr143/ariskop/P7310363.jpg |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Sep 09, 2008 4:13 pm Post subject: |
|
|
@ ariskop:
Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση από τη νότια Κρήτη. Αν και επί 3 βδομάδες βρισκόμουν δυτικά των Χανιών δεν αξιώθηκα... Τα έργα δημοπρατήθηκαν πέρσι από τη νομαρχία, δυστυχώς τεμαχισμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να τα χτυπάνε μικροί ντόπιοι εργολάβοι. Φαίνεται ότι ο συγκεκριμένος κάνει καλή δουλειά. Υπάρχει και περιβαλλοντικός όρος τα τοιχεία να είναι όλα με λιθεπένδυση ή λίθινα. Ως γνωστόν στο Ν. Χανίων υπάρχει η παλαιότερη οδική σήραγγα στην Ελλάδα στο Τοπολιανό φαράγγι, κατασκευασμένη προπολεμικά, 1 λωρίδας κυκλοφορίας με καμπύλη, όπου πριν λίγα χρόνια τοποθετήθηκε φωτισμός και σηματοδότης (έμπαινες στη σήραγγα και στην καμπύλη ερχόσουν αντιμέτωπος με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ). Και άλλα τμήματα του κάθετου άξονα Βρύσες - Σφακιά βελτιώνονται. Επίσης ξεμπλοκάρει η παράκαμψη Βρυσών από την αρχαιολογία, ώστε να συνδεθεί η οδός απευθείας με τον ΑΚ Βρυσών του ΒΟΑΚ.
Εξάλλου προχωράνε κάποιες μικρές κοιλαδογέφυρες στην επ. οδό Ταυρωνίτη - Καντάνου - Παλαιόχωρας που θα μειώσουν λίγο το μήκος της διαδρομής.
Πιστεύω ότι οπωσδήποτε οι δυο παραπάνω άξονες, ίσως και ο άξονας Χανιά - Πρασές - Σούγια, θα έπρεπε να ενταχθούν στο εθνικό οδικό δίκτυο μαζί με τον ΝΟΑΚ, καθώς και οι άξονες Ρέθυμνο - Σπήλι - ΝΟΑΚ και Ηράκλειο - Βιάννος (ΝΟΑΚ) ως επέκταση της ΕΟ 99.
Είδα τα έργα Αγ. Βαρβάρα - Απομαρμά - Καστέλι (ΝΕΟ 97) αλλά δεν υπάρχουν φωτό γιατί αναπτύσσονται μακριά από την υφιστάμενη ΕΟ 97 Ηρακλείου - Μοιρών - Αγ. Γαλήνης.
Τέλος δόθηκαν στην κυκλοφορία δυο κλάδοι του ΑΚ Καλυβών στον ΒΟΑΚ (οι κλάδοι Καλύβες - Χανιά και Καλύβες - Ρέθυμνο) οι άλλοι δυο καθυστερούν λόγω απαλλοτριώσεων. Εκεί γινόταν το έλα να δεις σε μια παράνομη έξοδο που λειτουργούσε πριν. Χρειάζονται και άλλες τέτοιες επεμβάσεις σε σημεία όπου υπάρχουν ήδη άνω ή κατω διαβάσεις χωρίς ράμπες (Γεωργιούπολη, Κορφαλώνας)
Γενικά οι συνθήκες κυκλοφορίας στον ΒΟΑΚ είναι τραγική. Πολλή κίνηση, πολλοί άσχετοι ξένοι, κακό οδόστρωμα, συνεχή ατυχήματα. Νομίζω αναφέρθηκε ότι ασφαλτοστρώθηκε η παράκαμψη Ρεθύμνου πριν τις διακοπές και τα συνεργεία την εγκατέλειψαν χωρίς διαγράμμιση μόνο με κάτι κορίνες που τη νύχτα τις έβλεπες μπροστά σου μέσα στη μαυρίλα της νέας ασφάλτου να στροβιλίζονται από τον αέρα...
ΥΓ Ariskop προχώρησες μέχρι τη γέφυρα Αράδαινας την υψηλότερη γέφυρα της Ελλάδας; (υψηλότερη και από του Μετσοβίτικου στην Εγνατία! Μιλάμε για 138 μ πάνω από τον πυθμένα του ομώνυμου φαραγγιού!
Last edited by mike on Wed Sep 10, 2008 9:43 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Sep 09, 2008 4:19 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Ariskop προχώρησες μέχρι τη γέφυρα Αράδαινας την υψηλότερη γέφυρα της Ελλάδας; (υψηλότερη και από του Μετσοβίτικου στην Εγνατία! Μιλάμε για 155 μ πάνω από τον πυθμένα του ομώνυμου φαραγγιού! |
Εχω μαθει πολλα πραγματα για την συγκεκριμενη γεφυρα !
Μπορει καποιος να postαρει μια φωτογραφια της ;... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Sep 09, 2008 7:51 pm Post subject: |
|
|
Όταν λέμε ύψος της γέφυρας να ξεκαθαρίσουμε τι εννοούμε, η Μετσοβίτικου δεν ξέρουμε μεν ποσο ύψος έχει απ´τον πυθμένα της κοιλάδας τι γεφυρώνει τέλος πάντων αλλα το ψηλότερο βάθρο έχει ύψος γύρω στα 120m, κι η G12 στον Πολυμιλo έχει επίσης βάθρο ύψους 100m. Ποσο ύψος έχει το ψηλότερο βάθρο αυτής της γέφυρας στην Κρήτη?
Παρένθεση η ψηλότερη κοιλαδογέφυρα ως βάθρο φαντάζομαι βρίσκεται στην Austria, η λεγομενη "Europabridge" μεταξύ Innsbruck και Bolzen (Ιταλία) ύψους 190m. ΜΕ διόδια! Τώρα κι η "Millhau" στη Γαλλία είναι ψηλότερη αλλα είναι καλωδιωτή... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 8:30 am Post subject: |
|
|
Από προχθές θέλω να γράψω αλλά η γραμμή μου ADSL είχε πρόβλημα και μόλις που αποκαταστάθηκε.
Έχουμε νέα από την παράδοση της Παραμυθιάς.
Η μερομηνία παράδοσης είναι η 27 Σεπτεμβρίου 2008.
Ήταν ο κ. Γούλας την προηγούμενη Παρασκευή στα Ιωάννινα και απαίτησε την παράδοση του τμήματος για τις 27 του τρέχοντος χωρίς άλλη κουβέντα.
Και τώρα όλοι τρέχουνε.
Πάντως σύμφωνα με δικές μου πληροφορίες τα Η/Μ των σηραγγών οριακά θα είναι έτοιμα για αυτήν την ημερομηνία. όπως και να 'χει το πράγμα αν δεν γίνει η παράδοση στις 27 (που το ευχωμαι με όλη μου την καρδιά) σίγουρα μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου θα το περπατάμε .
Τώρα οι πληροφορίες τρέχουν και ο ανταποκριτής μου από τη Δράμα μου είπε πως παραδόθηκε επιτέλους η παράκαμψη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων στην ΕΟ Δράμας - Καβάλας. Εδώ το e-mail του.
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!
Χαρας ευαγγελια.
δοθηκε ,επιτελους ,μετα από χρονων αγωνες,ο δρομος –παρακαμψη Κρηνιδων-αρχ. Χωρου Φιλιππων-Λυδιας.
Μια ωραια ευθεια με 2 φαναρια-στο υψος Σκαρη-μαρμαρα+εξοδος-εισοδος Φιλιππων.
Φωτιστηκε λιγακι + η εισοδος για καλαμπακι.
Ετσι εγινε πιο ευκολη +γρηγορη η προσβαση σε δραμα-καλαμπακι.
Καλο δρομο |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 9:30 am Post subject: |
|
|
Η γέφυρα Αράδαινας δεν έχει μεσόβαθρα! Είναι ενός ανοίγματος περίπου 80 μ και είναι χαλύβδινη τύπου Μπέλεϋ με ξύλινο κατάστρωμα! Το ύψος από τον πυθμένα είναι 138 μ. Χρηματοδοτήθηκε από την οικ. Βαρδινογιάννη γιατί οδηγεί προς τον οικισμό Άγ. Ιωάννη Σφακίων, χωριό από το οποίο κατάγονται. Περπατάς πάνω της και από τα κενά του ξύλου βλέπεις κάτι κυπαρίσσια στον πυθμένα σαν μινιατούρες για μακέτα. Το ύψος της είναι τριπλάσιο των γεφυρών της Διώρυγας Κορίνθου (53 μ από την επιφάνεια του νερού). Κατασκευάστηκε πριν καμιά 15αριά χρόνια με προώθηση από την ανατολική πλευρά.
Μερικές φωτογραφίες από το 2006:
Γενική άποψη της γέφυρας. Στη μέση υπάρχει εξώστης για άλματα στο κενό… (Αυτό που οι ντόπιοι ονομάζουν μπάντζι τζάμπινγκ)
Το κατάστρωμα. Είναι εμφανής η καμπύλωση του φορέα λόγω ιδίου βάρους.
Ο πυθμένας του φαραγγιού φωτογραφημένος από κενό ανάμεσα στις σανίδες (μπρρρ…)
Η θέα από τη γέφυρα προς το Λιβυκό Πέλαγος. Προσέξτε τα κυπαρίσσια στο βάθος.
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 10:00 am Post subject: |
|
|
Εξαιρετικες οι φωτο απο την μεταλλικη γεφυρα. Παντως απο μια γρηγορη ματια η κατασκευη ειναι επικυνδινη αφου δεν πληροί τις προδιαγραφες για παραμορφωση φορεα λογω ιδιου βαρους που επιβαλει ο Ευρωκωδικας για τις μεταλλικες κατασκευες. Η παραμορφωση ειναι ορατη με γυμνο ματι. Αυτη τη γεφυρα την χρησιμοποιουν βαρια οχηματα? |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 1:00 pm Post subject: |
|
|
Η χρήση της συγκεκριμένης γέφυρας είναι από μικρή έως πολύ μικρή. Μετά από τη γέφυρα βρίσκονται δύο ακατοίκητα χωριά η Αράδαινα και ο Αγ.Ιωάννης. Έχει σχεδόν τουριστικό χαρακτήρα.
map
Όσο αφορά τα έργα στον δρόμο από χανια για Σφακιά που ανέφερε ο mike κάθε άλλο παρά μικρός είναι ο εργολάβος που τα έχει αναλάβει καθώς πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές των Χανίων.
Τώρα για την κατάσταση στον ΒΟΑΚ τα έχουμε πει και ξαναπεί..Πρέπει να γίνει κάτι άμεσα..Δε γίνεται άλλο να οδηγούμε σε τέτοιους δρόμους.. |
|
Back to top |
|
|
|