View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 6:12 pm Post subject: |
|
|
Σε όλα όσα προαναφέρθηκαν να αναφέρω ότι η συνεισφορά των εφοπλιστών ακτοπλοΐας στη λιμενική υποδομή της χώρας είναι μηδενική (ούτε ως μεμονωμένοι φορολογούμενοι πολίτες δεν συνεισέφεραν γιατί έχουν φροντίσει με τις αφορολόγητες (ούτε ΦΠΑ) ναυτιλιακές εταιρίες και off shore εταιρίες να μην φορολογούνται. Επιλέγουν δρομολόγια, τα μοιράζουν μεταξύ τους (οι ίδιοι λυμαίνονται τις ίδιες γραμμές επί χρόνια) και αν κάτι δεν τους αρέσει το αλλάζουν (ταχύπλοες συνδέσεις που καταργούνται, επιδοτούμενες γραμμές που δεν εκτελούνται με διάφορες προφάσεις π.χ. καιρός). Μετά λέμε αν η ΑΝΕΚ, η HSW κλπ. είναι ή όχι κερδοφόρες χωρίς συμμετοχή στα λιμενικά έργα, τη φύλαξη-συντήρηση των φάρων, τη φύλαξη των λιμανιών κλπ. Ομοίως με τις αεροπορικές εταιρίες. Το κράτος πληρώνει την ΥΠΑ και όλα τα αεροδρόμια (πλην του ΔΑΑ) και όχι η Aegean ή η ΟΑ. Ποιό θα ήταν το έλλειμμα της ΟΑ αν πλήρωνε και για τα έργα στα αεροδρόμια; Αμ οι μεταφορικές εταιρίες με φορτηγά; Αγοράζουν ένα φορτηγό και μια αδεια και μετά με γελοία διόδια, δρόμους ασφαλτοστρωμένους που οδηγούν σε κάθε γωνιά της χώρας και έχουμε πληρώσει εμείς, φωτισμό, συντήρηση, τροχαία στο πιάτο βγάζουν κέρδος. Άνάλογα και τα ταξί. Τους πληρώνουμε εμείς την υποδομή και τη λειτουργία της υποδομής και αυτοί κερδίζουν. Ας μην πούμε για τα ΚΤΕΛ που επιδοτολύνται και από πάνω.
Ο σιδηρόδρομος όμως πρέπει να τα πληρώνει όλα μόνος του και φυσικά είναι ελλειμματικός, σχεδόν παντού είναι. (Φυσικά σε μας είναι ακόμα παραπάνω γιατί έχουμε και κακοδιαχείριση και αυτό πρέπει χωρίς αμφιβολία να διορθωθεί.) Και διυλίζουμε τον κώνωπα για το αν θα είανι οικονομικά ανταποδοτική η γραμμή για Γιάννινα - Ηγουμενίτσα, ενώ για την Εγνατία είναι "αυτονόητο" να πληρώσει το κράτος την υποδομή (αν ήταν συμφέρον θα την είχαν πάρει ιδιώτες αλλά προφανώς δεν είναι).
Τώρα Dromea για την κακοδιαχείριση μιας εργολαβίας νομίζω ότι είναι συνηθισμένο στην Ελλάδα αλλά σπάνια βγαίνει στην επιφάνεια. Το λιμάνι της Πάτρας φτιάχνεται από το 1997 και δεν φαίνεται τίποτα, η Τσακώνα κατέρρευσε, ο Μόρνος άστα να πάνε. Φαίνεται ότι ο τύπος ήταν ή γραφικός ή έμεινε έξω από τη μοιρασιά... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 8:19 pm Post subject: |
|
|
Είναι σημαντικές οι συγκρίσεις με τις άλλες υποδομές αλλά προσοχή. Παρακαλώ να μην ξεφύγουμε και πάλι από το θέμα του topic. |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 9:27 pm Post subject: |
|
|
Δεν γνωρίζω τι ισχύει για τις ακτοπλοικές εταιρίες αλλά οι αεροπορικές πληρώνουν για το αεροδρόμιο μέσω τέλων κτλ.
Πάντως είναι σωστό να επιδοτήται η σιδηροδρομική υποδομή της χώρας, αλλά σίγουρα όχι η καθεαυτή η λειτουργία του ΟΣΕ. Και εάν διάβασα καλά, ο ΟΣΕ δεν καλύπτει ούτε τα λειτουργικά του έξοδα, πριν τόκους και επενδύσεις
Πάντως, είναι κρίμα που οι κυβερνόντες δεν έχουν καμία φαντασία: Δεν θα ήταν καλά εάν πχ. το ΄Ίδρυμα Ονάση αντί να κτίσει το (λίγο άχριστο πολιτιστικό του κέντρο και αμφιθέατρο) είχε δώσει τα χρήματα για ένα πραγματικά εντυπωσιακό Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών ο οποίος ας ονομαζόταν Ονάσειος; Γιατί είναι όντως άδικο να περιμένουμε από τον ΟΣΕ να κτίσει έναν ακριβό σιδηροδρομικό σταθμό δεδομένου της οικονομικής του κατάστασης. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 1:05 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι σωστό να μιλάμε μόνο για "κακούς" ιδιώτες και "καλό" κράτος, mike γιατί τότε έχω να σου αντιπαραθέσω το παράδειγμα των Μινωϊκών με το άψογο service και την πολύ καλή ποιότητα.
Και εντελώς πληροφοριακά όταν κατασκευαστεί Σιδηρόδρομος στην Κρήτη ο Όμιλος ΟΣΕ (είτε ως ΕΔΙΣΥ, είτε σαν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είτε σαν ΕΡΓΟΣΕ) δεν πρόκειται να βάλει χέρι.
Έχουμε πληροφορήσει καταλλήλως τα κοπέλια προς τούτο και δεν την ξαναπατάμε (και θα ήταν κουτό όταν έχουν το λαμπρό παράδειγμα των Μινωϊκών να αφήσουν τους ΟΣΕτζήδες να τους καταστρέψουν την προσπάθεια) ...
Είναι κοινώς διαδεδομένη τακτική να παίρνουμε τα αρνητικά παραδείγματα όταν θέλουμε να στηρίξουμε τις απόψεις μας.
Εγώ αν πρόσεξες δεν ομιλώ για "καλούς" ιδιώτες που θα φτιάξουν τον Σιδηρόδρομο αλλά για συμπράξεις που θα συνδυάζουν την ασφάλεια στην υποδομή που παρέχει το κράτος και την ΕΥΕΛΙΞΙΑ στο μάνατζμεντ και το μάρκετινγκ που παρέχει ο ιδιώτης (δεν νομίζω να το αρνείσαι και αυτό...). |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 11:21 am Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | έχω να σου αντιπαραθέσω το παράδειγμα των Μινωϊκών με το άψογο service και την πολύ καλή ποιότητα.
|
Το άψογο service και η καλή ποιότητα με τσάμπα λιμάνια και τσάμπα δρόμους που οδηγούν στα λιμάνια είναι κάτι εύκολο και φυσικά κερδοφόρο. Ας ήταν τσάμπα οι σταθμοί, οι γραμμές, και το τροχαίο υλικό (όπως απολαμβάνει η ΑΜΕΛ) και ας είχαμε απαίτηση από κάθε χρήστη σιδηροδρομικής υποδομής να είναι άψογος και κερδοφόρος.
Και μην ξεχνάμε: η ΑΜΕΛ και οι Μινωικές λειτουργούν γραμμές - φιλέτα με εξασφαλισμένη κίνηση (μετρό Αθήνας, Κρήτη, Ιταλία) |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 4:26 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κάποιος μέχρι τι ταχύτητες μπορεί να αντέξει η υποδομή απο Θεσ/νίκη ως Δομοκό και Αθήνα-Τιθορέα?
Το Σ/Κ ήμουν Καλαμπάκα ,πήγα με τρένο και γύρισα με αυτοκίνητο.
Πηγαίνοντας 2 ώρες καθυστέρηση(αναμονή στον Παλιοφάρσαλο) λόγω βλάβη στην μηχανή.
Είδα ότι τα έργα στο Λιανοκλάδι-Δομοκός προχωρούν,και σε κάποια σημεία είναι αρκετά εντυπωσιακά.Αλήθεια ποιό είναι το χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση? |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 4:39 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: |
Το άψογο service και η καλή ποιότητα ... |
ε όχι και άψογο σέρβις ρε παιδιά, ήρεμα! μην τρελαθούμε κιόλας |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 5:41 pm Post subject: |
|
|
Τι γίνεται ρε παιδιά. Τα ατυχήματα τελειωμό δεν έχουν.
Πραγματικά κατάντια ο ΟΣΕ. Αυτό δεν το θυμάμαι ούτε και στα μαύρα χρόνια της κάπνας και της βρώμας. Τουλάχιστον τότε υπήρχε ασφάλεια.
Νομίζω πως τα σαμποτάζ εκ των έσω για την πωλησή του έχουν αρχίσει για τα καλά.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=919110&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 6:04 pm Post subject: |
|
|
Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για αυτά τα περιστατικά.
Είναι όμως κοινό μυστικό μεταξύ των Ελλήνων ότι υπάρχει μεγάλη κρίση θεσμών, ηθών, ευσυνειδησίας και τιμιότητας.
Το σίγουρο είναι ότι σε κάθε δημόσιο οργανισμό και σε κάθε δημόσια υπηρεσία υπάρχουν δυνάμεις που υπονομεύουν την ορθή λειτουργία τους και την οικονομική τους κατάσταση.
Η γραμμή που έχει τεθεί από υψηλά στελέχη του εκάστωτε κράτους αλλά και από υψηλόβαθμους αξιωματούχους εξ Ευρώπης είναι να μην μείνει σχεδόν τίποτε κρατικό.
Ελπίζω να θυμάστε πέρυσι και φέτος τις καταγγελίες των εργαζομένων της ΔΕΗ.
Δεν ξέρω εάν και πόσο συνέβη το αυτό και στην περίπτωση του ΟΣΕ, ωστόσο οι υπονομευτικές τάσεις υπάρχουν και είναι κατευθυνόμενες.
Η λογική τους λέει, πουλήστε τα όλα για να "φτιάξουν" ... |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 6:21 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά, τι είναι όλα αυτά τα παράλλογα conspiracy theories πάλι;
Λέτε πραγματικά η κυβέρνηση ή ο υπουργός να έχουν συνειδητό σχέδιο να προκαλέσουν ατυχήματα;
Άλλωστε ο ΟΣΕ έχει τρελαθεί στα χρήματα τα τελευταία 20 χρόνια, όσα χρήματα όσα δεν είχε από την εποχή του Τρικούπη. Βέβαια πολλά από αυτά τα χρήματα κατασπαταλούνται αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Λες και υπάρχει ουρά από ιδιώτες να αγοράσει το ....φιλέτο τον ΟΣΕ...
Λες και χρειάζονται τα ατυχήματα για να πειστεί ο κόσμος ότι ο ΟΣΕ είναι μπου....ελο.
Λες και είναι τόσο καλή η διοίκηση του ΟΣΕ (και πολλών άλλων ΔΕΚΟ) που είναι απίθανο η διάλυση που βλέπουμε να έχει να κάνει με απλή ανικανότητα, διαφθορά και την γνωστή έλλειψη κινήτρων στις δημόσιες υπηρεσίες. |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Wed Jul 23, 2008 8:58 am Post subject: Εξυγίανση στον ΟΣΕ |
|
|
Τις τελευταίες μέρες υπάρχουν αλλεπάλληλα δημοσιεύματα σχετικά με τη δεινή οικονομική κατάσταση στον ΟΣΕ.
Μάλιστα έχει δημοσιευθεί και η "απόρρητη" εισήγηση του Υπουργού Μεταφορών στον Πρωθυπουργό για τη σχεδιαζόμενη πολιτική εξυγίανσης στον ΟΣΕ.
Μεταξύ των μέτρων εξαγγέλλεται και αλλαγή στην δρομολογιακή και στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΣΕ.
Σχετικά με τα δρομολόγια σχεδιάζονται περικοπές, με διατήρηση των δρομολογίων μεταξύ Πάτρας-Αθήνας-Θεασσαλονίκης, δηλαδή, για να καταλάβω, όταν ανακοινώναται ότι τα υπόλοιπα δρομολόγια θα περικοπούν, εννοείται ότι θα σταματήσουν εντελώς;
Όταν λέει ότι τα δρομολόγια Αθήνα-Πάτρα θα διατηρηθούν, πως θα επιτεευχθεί αυτό, αφού είναι γνωστό ότι για σημαντικό χρονικό διάστημα τα δρομολόγια στη μετρική γραμμή Κιάτο-Πάτρα θα σταματήσουν λόγω έργων στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή. Μάλιστα είχε γίνει σκέψη ότι θα ανοίξει αντ' αυτού η γραμμή Κόρινθος-Τρίπολη και τώρα λένε ότι τα δρομολόγια στην τελευταία αυτή γραμμή θα περικοπούν πριν καν ξεκινήσουν;
Λέγανε, πριν λίγες εβδομάδες, για Δυτικό σιδηροδρομικό άξονα, για επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου μέχρι Καβάλα και τώρα, αντ' αυτού, γίνεται λόγος για περικοπές στα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη; Μήπως η κατάργηση των δρομολογίων 602 και 603 γίνει τελικώς μόνιμη από προσωρινή που είναι έως σήμερα "λόγω έλλειψης τροχών";
Αν δεχθούμε όμως ότι αυτές οι αλλαγές είναι απαραίτητες για την εξυγίανση του ΟΣΕ, τουλάχιστον θα περιορισθούν τα σιδηροδρομικά ατυχήματα (εκτροχιασμοί, συγκρούσεις τρένων, πυρκαϊές κ.ο.κ.);
Θα επιταχυνθούν σημαντικά έργα για τη βιωσιμότητα - κατά τη γνώμη μου - του ΟΣΕ, όπως είναι το ΣΚΑ, ο νέος ΣΣ Αθηνών, το έργο της υπογειοοίηση στην περιοχή των Αθηνών και του Ρέντη; Θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων;
Ο Θεός να βάλει το χέρι Του! |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 23, 2008 9:53 am Post subject: |
|
|
Αντιλαμβάνομαι την αγωνία σου που είναι και αγωνία των περισσότερων εδώ μέσα. Ας ελπίσουμε οτι επειδή αφ' ενός ο κόμπος της ρεμούλας στον ΟΣΕ έχει φτάσει στο χτένι και αφ' ετέρου η Ε.Ε. έχει αποφασίσει να ασχοληθεί με το θέμα, τα δημοσιεύματα αλλά και οι έλεγχοι που ξεκίνησαν θα αποτελέσουν τον καταλύτη για το τέλος αυτής της απαράδεκτης κατάστασης. Τι λες Nozomi? |
|
Back to top |
|
|
Pelops Junior Member
Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Wed Jul 23, 2008 1:02 pm Post subject: |
|
|
Μιλάμε τώρα για ΟΣΕ, πολλά γέλια.
Η ιστοσελίδα www.ose.gr είναι απίστευτα μη λειτουργική! Ψάχνει κάποιος να βρει για παράδειγμα τα δρομολόγια από πάτρα για αθήνα και δεν υπάρχουν!
Τι ανέκδοτο! Υποθέτω για αυτή τη σελίδα πλήρωσαν κάποιες χιλιάδες ευρώ...
Για να μην πούμε το άλλο ανέκδοτο, για να πας π.χ. από αεροδρόμιο πάτρα πρέπει να αλλάξεις τρένο 3 (!!!) φορές!! (νερατζιώτισσα,λιόσια και κιάτο).
Και με τους χρόνους διαδρομών πότε επιτέλους θα μειωθούν ? Έγινε η νέα γραμμή μέχρι το κιάτο και οι χρόνοι παραμένουν ίδιοι, είναι λογικό αυτό? |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Wed Jul 23, 2008 2:22 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ ότι ο ΟΣΕ, ως προς την οργάνωσή του, λειτουργεί απαίσια. Γραφειοκρατία, ελαττωματική εξυπηρέτηση κ.ο.κ.
Σάς παραθέτω και δημοσίευμα το οποίο - σημειωτέον - μέ εκφράζει, στο βαθμό που δεν κομματικολογεί βέβαια.
http://www.portnet.gr/content/view/1411/49/
Όπως διαβάζετε περιγράφεται με γλαφυρότητα η κατάσταση με τη στάση του ΟΣΕ απέναντι στους επιβάτες.
Ωστόσο, θα ήθελα να θέσω την προσωπική μου άποψη για το δρομολόγιο του ΟΣΕ από το Αεροδρόμιο έως το Κιάτο. Πιστεύω πως ορθά ο ΟΣΕ έχει διασπάσει το ταξίδι στη Νερατζιώτισσα, γιατί μέχρι εκεί υπάρχει ηλεκτροκίνηση. Αν στο τμήμα αυτό βάζαν τρένο απευθείας για Κιάτο, αυτό αναγκαστικά θα ήταν Diesel. Είναι γνωστό ότι ένας ντηζελοηλεκτροκίνητος συρμός τύπου Railbus ειδικά το καλοκαίρι δεν μπορεί να ταξιδέψει καλά με τη ζέστη, εννοώ ότι σε μερικά σημεία πηγαίνει, λόγω τεχνικής του αδυναμίας, σαν ποδηλατάκι και γενικά όπως θα έχουμε διαπιστώσει οι περισσότεροι σε αυτό το forum αυτά τα "τρενάκια" σχεδόν πάντα καθυστερούν.
Από την άλλη μεριά στο ίδιο τμήμα κινούνται και οι ηλεκτροκίνητοι συρμοί Desiro Electric Multiple Unit οι οποίοι μπορούν να κινηθούν μέχρι και 160 km/h (πραγματική ταχύτητα), οπότε αν στη διαδρομή τους παρεμβάλλονται τα ποδηλατάκια τα Railbus δημιουργείται αμέσως πρόβλημα της αξιοπιστίας των δρομολογίων τους. Χαρακτριστικό είναι το παράδειγμα του τοπικού συρμού των ΧΧ:51 Νερατζιώτισσα-Αεροδρόμιο, ο οποίος στη διαδρομή του έβρισκε όλα σχεδόν τα φανάρια κόκκινα γιατί μπροστά του ήταν ο Railbus που προερχόταν από το Κιάτο και το οποίο καθυστερούσε, π. χ. αντί να περνά ΧΧ:35 από τη Νερατζιώτισσα, ως ώφειλε, περνούσε ΧΧ:47, οπότε καρυστερούσε τον ταχέως ακολουθούντα Desiro, ο οποίος, αντί να ολοκληρώσει το δρομολόγιο σε 20 min, όπως προβλεπόταν, τό ολοκλήρωνε σε 26 min, ίσως και παραπάνω (Απαράδεκτο!!). Καταργώντας λοιπόν την απευθείας σύνδεση για Κιάτο, η γραμμή Αεροδρόμιο-Νερατζιώτισσα καθίσταται πλήρως ηλεκτροκινούμενη και τα δρομολόγιά της αξιόπιστα.
Επίσης, επειδή στο σταθμό Μεταμόρφωση τα έργα - φαντάζομαι - ολοκληρώνονται μένει να αποκαταστήσουν τα σύρματα της ηλεκτροκίνηση οπότε διασπώντας το δρομολόγιο Νερατζιώτισσα-Κιάτο στα Άνω Λιόσια, δίνεται η δυντατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων Νερατζιώτισσα-Λιόσια από ένα μόνο τραίνο, το οποίο με τη σειρά του δίνει τη δυνατότητα χρήσης μόνο της μίας τροχιάς για κυκλοφορία, ούτως ώστε στην άλλη να γίνονται τα έργα αποκατάστασης στην ηλεκτροκίνηση, οπότε όταν με το καλό (αλήθεια, πότε;) ολοκληρωθεί και το ΣΚΑ, θα έχουμε ΣΚΑ-αεροδρόμιο διπλή και ηλεκτροκινούμενη γραμμή.
Όσο για τη σχετικά χαμηλή ταχύτητα των συρμών σε γραμμές υψηλών ταχυτήτων, αυτό είναι όντως πρόβλημα, πλην όμως προσωρινό αφού οφείλεται στο γεγονός ότι στη γραμμή μέχρι το Κιάτο κινούνται οι πeριορισμένων ταχυτήτων συρμοί Diesel, ΜΑΝ και Railbus (ιδίως οι τελευταίοι). Με την αποκατάσταση εγκατάσταση όμως της ηλεκτροκίνησης και στις γραμμές του ΟΣΕ μέχρι το Κιάτο το πρόβλημα αυτό θα εξαλειφθεί.
Οπότε το διαταύτα στο συγκεκριμένο ζήτημα που έθεσες (αεροδρόμιο-Κιάτο 3 αλλαγές και χαμηλές ταχύτητες) είναι ΥΠΟΜΟΝΗ. Σημειωτέον είναι από τα λίγα έργα που απ' ό,τι βλέπω προχωρούν, στο σιδηροδρομικό τομέα. |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Fri Aug 01, 2008 1:45 pm Post subject: |
|
|
Σας το μεταφέρω με επιφύλαξη.
Από συζήτηση που είχα με μηχανικό της ΕΡΓΟΣΕ η ηλεκτροδότηση του τμήματος Θεσσαλονική-Λάρισα θα ξεκινήσει την 15η Αυγούστου. Για ημερομηνία μου φαίνεται περίεργη διότι είναι αργία.
Επίσης μου ανέφερε ότι στατιστικά το πρώτο χρόνο λειτουργίας της ηλεκτροκίνησης έχουν σοβαρά εργατικά ατυχήματα, μέχρι οι μηχανοδηγοί να συνηθίσουν τα νέα μέτρα προστασίας και εργασιών. |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Sat Aug 02, 2008 3:00 am Post subject: |
|
|
Σήμερα (1/8/2008) ICE 57 έφτασε Λάρισα 20:35 (25 λεπτά καθυστέρηση), Λαμία 22:10 (45 λεπτά καθυστέρηση) και Αθήνα 00:16 (1 ώρα ακριβώς καθυστέρηση)...
Με βάση την ανακοίνωση φταίνε τα έργα που γίνονται σε όλο το μήκος της γραμμής...
Θυμάμαι την εποχή που τα IC και ιδίως τα ICE δεν καθυστερούσαν πάνω από 2 λεπτά ποτέ και σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης από 10λεπτο, επέστρεφαν την αξία του συμπληρώματος...
Εννοείται ότι οι επιβάτες ήταν έξαλλοι!
Μήπως δεν αναπτύσουν μέγιστη ταχύτητα γιατί φοβούνται μην χαλάσουν τροχούς (λέω εγώ ο άσχετος);
Επειδή έχω πάρει 6 φορές ICE τον τελευταίο μήνα μεταξύ Λάρισας και Αθήνας, συνήθως είχε 10-15 λεπτά καθυστέρηση (ποτέ στην ώρα του), αλλά σήμερα το βγάλανε από τα μάτια!!!
Και πληρότητα σχεδόν 100% και όλη η πληρότητα αγανακτισμένη να απορεί τι συμβαίνει... Τα χάλια μας... |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 4:03 pm Post subject: |
|
|
εγω θα αναφερθω σε κατι ποιο ευχαριστο, τις πραλες ταξιδεψα νε τρενο απο πατρα μεχρι αθηνα και ειδα οτ τα εργα για επεκταση της νεας γραμμης μεχρι το ξυλοκαστρο προχωρανε γρηγορα απο οσο καταλαβα και επισης υπαρχουν πολλες εργολαβιες σε εξελικη κατα μηκος ακρατας μεχρι αιγιου. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Aug 13, 2008 4:44 pm Post subject: |
|
|
Εγώ να προσθέσω ότι έχουν αρχίσει οι εργασίες ηλεκτροδότησης της γραμμής από το ΣΚΑ προς την Κόρινθο. Είδα τους στύλους που θα στηρίζουν τα καλώδια στο ύψος των διοδίων του Θριασίου της αττικής οδού. Το κακό είναι ότι προχωράνε με μάλλον αργούς ρυθμούς..... |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Aug 14, 2008 10:31 am Post subject: |
|
|
Δεν ξερω γιατι το γραφω αλλα ευχομαι να ξεπερασει τα οικονομικα προβληματα η πολυπαθη εταιρια Ο.Σ.Ε.
Ειχε δουλεψει 40 χρονια ο παππους μου και μου ελεγε ωραιες ιστοριες με τα τρενα.
Μακαρι να πιασει τοπο η εξυγιανση του Υπουργου Μεταφορων & Επικοινωνιων , Χατζηδακη... |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 12:02 pm Post subject: |
|
|
Γνωστοι-άγνωστοι οι κλέφτες υλικων και δη καλωδιών...
Σε όλη την Ελλάδα δηλώνουν τη παρουσία τους τα "καλά" παιδιά με τα χαλια, τις γλάστρες και τις πλαστικές καρέκλες... |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 2:57 pm Post subject: |
|
|
Καλά δεν πιστεύω για όλα ότι φταίνε αυτοι , υπάρχουν και υποκινούμενοι τσιγγάνοι... |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Sep 01, 2008 4:33 pm Post subject: |
|
|
Οι ζημιές από τις κλοπές/δολιοφθορές αποκαταστάθηκαν και ήδη έγινε χωρίς πρόβλημα το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο με ηλεκτράμαξα από Λάρισα σε Θεσσαλονίκη. Θα ακολουθήσει δοκιμή με Ντεζίρο (σαν του αεροδρομιου) και τη νύχτα θα γίνει κανονικό δρομολόγιο εμπορικού συρμού Λάρισα - Θεσσαλονίκη.
Η λειτουργία της ηλεκτροκίνησης θα αποδεσμεύσει τροχαίο υλικό (λίγους προαστιακούς συρμούς που εκτελούσαν το Λάρισα - Λιτόχωρο, αλλά κυρίως ντηζελάμαξες από εμπορικούς συρμούς και αργότερα και από επιβατικούς συρμούς που θα αλλάζουν μηχανή στη Λάρισα ή Δομοκό με μικρή καθυστέρηση 10 - 15΄) |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Sep 06, 2008 3:40 pm Post subject: |
|
|
Ξεκίνησαν τα δρομολόγια Θεσσαλονίκης-Λάρισας, στο ηλεκτροκίνητο δίκτυο του ΟΣΕ. Μήπως ξέρει κανείς πόση ώρα και με τι αμαξοστοιχίες γίνεται αυτό το δρομολόγιο? Ρωτάω διότι θυμάμαι παλιότερα που είχαν γίνει παράπονα επειδή σε μεγάλες αποστάσεις είχαν μπει τα τρένα του προαστιακού τα οποία δεν διαθέτουν τουαλέτες.
Σχετικό άρθρο:
http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/09/05/1559697.htm |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Sep 06, 2008 4:34 pm Post subject: |
|
|
Είναι τα γνωστά μωβ τρένα της SIEMENS (μην σκέφτεστε κακά, δεν έπεσε κι εδώ μίζα! ), που χρόνια ήταν σταθμευμένα στο αμαξοστάσιο της Μενεμένης. Πολύ ωραία, πεντακάθαρα, χλιδάτα, με κλιματισμό και δυο τεράστια WC.
Tα δρομολόγια όμως ξεκινούν αύριο Κυριακή.
Οι συρμοί που θα εκτελούν τα δρομολόγια στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Λάρισα, είναι κλιματιζόμενοι, έχουν 313 θέσεις ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για μεταφορά 251 ατόμων ορθίων. Καθημερνά θα εκτελούνται 24 δρομολόγια με 10 ενδιάμεσους σταθμούς.
Η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Λάρισα, όταν ο Προαστιακός σταματά σε όλους ενδιάμεσους σταθμούς θα διαρκεί 1 ώρα και 33 λεπτά. Σε περίπτωση που η επιβατική κίνηση το δικαιολογεί, σε ώρες αιχμής προβλέπονται δρομολόγια με μία μόνο ενδιάμεση στάση στην Κατερίνη, με διάρκεια διαδρομής 1ώρα και 8 λεπτά |
|
Back to top |
|
|
|