stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jul 21, 2008 11:42 pm    Post subject: Reply with quote

Μπα κανένα επεισόδιο θα έλεγα, πριν 2 βδομάδες που πήγα Δράμα δεν είδα και κάτι εντυπωσιακό στην περιοχή για αυτό μου κάνει εντύπωση.

Με τρελαίνει στην Μεσολοκιά ότι θα έχουν το παλιό γεφύρι για το πήγαινε και το καινούργιο για το έλα! Πολιτισμός όχι αστεία. Και έχουν κάνει και διάνοιξη λίγο μετά στον δρόμο.

Περιμένουμε πλέον να βελτιωθεί η Αμφίπολη, και ίσως μια ασφαλτόστρωση σε όλο τον δρόμο ως την Δράμα (αφού αν και ο υπουργός Δραμινός δεν μπορεί να προωθήσει το έργο).
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Mon Jul 21, 2008 11:52 pm    Post subject: Παραχωρησεις αυτοκινητοδρομων Reply with quote

Δυο αρθρα που διαβασα μεσα σε ενα 24ωρο για τα εμποδια - προβληματα που αντιμετωπιζουν δυο απο τις παραχωρησεις των νεων αυτοκινητοδρομων.

Το πρωτο απο τη Κυριακατικη Ελευθεροτυπια της 20-7-2008 για την υποθαλασσια της Θεσσαλονικης και τις επιστολες "αγαπης" που εχουν αρχισει να ανταλλασσουν Υπουργειο και Κοινοπραξια (δηλ. Ακτωρ). Προσεξτε οτι τα χρονοδιαγραμματα της συμβασης εχουν αρχισει να μετρανε απο 1-7-2007 Εδω βεβαια εχουν υπαρξει πολλα πρωιμα σημαδια για τη πιο πιθανη καταληξη του εργου.

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=20.07.2008,id=33844896

Και επειδη τα κακα ερχονται δυο-δυο, σημερα η εξαιρετικα ενημερωμενη πανω στα θεματα της Ιονιας Οδου Ηχω της Αρτας - το εχουν αποδειξει τα ρεπορταζ της μεχρι τωρα - εχει ενα αρθρο για τα νταουλια που παιζουν στο εσωτερικο της Κοινοπραξιας Τερνα - Ισπανοι.

http://www.ixotisartas.gr/ShowArticle.aspx?ID=2947

Να δω τους Ισπανους, οι οποιοι αναμφισβητητα ειναι πολυ ισχυροι μαστορες σε παγκοσμιο επιπεδο αλλα οχι στα καλυτερα τους στη παρουσα φάση, να στηνουν εργοταξια μονοι τους και να νταραβεριζονται με εργολαβικο συναφι της Ελλαδας και θα μαθω το Δον Κιχωτη απ΄εξω. Ασε που η Τερνα δεν ειναι και η πιο δυνατη στα μεγαλα εργα οδοποιιας οποτε το σχημα μυριζει καθυστερηση.
Αν υποψιαστω οτι η Παλιοβουνα θα με χαιρεταει για πολυ καιρο μαλλον θα πρεπει να μαθω να πιλοταρω για να πηγαινω Κερκυρα. Corfu εισαι διαθεσιμος για μαθηματα?

Περα απο τα καλαμπουρι για να διακωμωδισω τη τραγικη κατασταση της εθνικης οδοποιιας στη παρατημενη Δυτικη Ελλαδα, πρεπει σαφως να μας προβληματισουν οι καθυστερησεις / εμπλοκες / ασαφειες που παρουσιαζονται ειδικα στις παραχωρησεις με μεγαλο κατασκευαστικο αντικειμενο. Για την Ολυμπια Οδο εχουν γραψει αρκετα αναλυτικα αλλοι συναγωνιουντες. Ιονια Οδος, Ε-65 (αληθεια που ειναι αυτες οι ψυχες), ΒΔ Πελοποννησος ακομα βολοδερνουν στο κοσμο του χαρτιου. Αυτα μαζι ειναι πανω απο 500 χλμ. νεων δρομων. Το Υπουργειο οφειλει να ενημερωσει εγκαιρα και εγκυρα για τις εξελιξεις στα πιο κρισιμα εργα της προσπαθειας για περιφεριακη αναπτυξη και ισορροπη αποκεντρωσης της χωρας.

Χωρις να εχω καμμια γνωση η εμπειρια στις κατασκευες ειχα αισθανθει την αναγκη να καταγραψω σε παλαιοτερο αρθρο μου στο φορουμ την ανησυχια του αδαους οτι ολες οι παραχωρησεις δεν θα επρεπε να βλεπονται ως φωτοτυπια της Αττικης Οδου, ενα εργο δηλ. που ετρεξε με αρκετα καλους ρυθμους και χωρις πολλες εμπλοκες για ειδικους λογους που ξερουμε. Οσο μεγαλωνει το αντικειμενο αυξανουν οι αβεβαιοτητες και τεντωνονται οι διαθεσιμοι ποροι. Θα ηθελα οι πλεον ειδικοι, και αντιλαμβανομαι οτι υπαρχουν αρκετοι μηχανικοι της πρωτης γραμμης που συμμετεχουν σε αυτο το φορουμ, να μας διαφωτισουν γαι το τι συμβαινει και αν εχουν εκτιμησεις για τι αναμενουμε να δουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Τα έργα στην ολυμπια οδο αρχιζουν τον Αυγουστο..

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=14226&Itemid=358

Τοτε ξεκιναει η παραχωρηση διοδιων..Αυτο σημαινει ότι συμφωνησαν τα οικονομικα και θα γινει εξαρχης ο δρομος Πατρων κορινθου 3+1?

Άντε να δούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίο το videaki από την Ολυμπία Οδό αλλά το 90% της εικόνας αναφέρεται στο έργο της Κακιας Σκάλας το οποίο βέβαια είναι από τα καλύτερα που έχουν κατασκευαστεί στην Ελλάδα και βέβαια ο Ακτωρας που μετείχε στην κοινοπραξία κατασκευής του και συμμετέχει και στην κατασκευή του έργου παραχώρησης δικαιούται να είναι περίφανος, αλλά αυτό δεν είναι ούτε το τμήμα Κιάτο - Ρίο ούτε το Κάτω Αχαιά - Πύργος (Το Πύργος - Τσακώνα αφήστε το για αργότερα). Παρόλα αυτά πολύ ωραίο βίντεάκι. Αν και μου φαίνεται τεράστιο για να το παίξει η τηλεόραση.

Στην ουσία. Τα πράγματα δεν πάνε καλά γιατί το ΥΠΕΧΩΔΕ στην ουσία "παρακαλάει" για 3+ΛΕΑ και ο ανάδοχος (Βλέπε Μπόμπολας) δηλώνει ότι θα τηρήσει την σύμβαση που έχει υπογράψει. Είναι και το θέμα της υποθαλάσσιας της Θεσσαλονίκης στη μέση το οποίο και τα δύο μέρη ΥΠΕΧΩΔΕ και ΕΛΛΑΚΤΩΡ το χρησιμοποιούν για να ασκήσουν πίεση και γίνεται το έλα να δεις.
Επίσης μέγα λάθος του Σουφλιά και των συν αυτώ ο επικοινωνιακός χειρισμός του θέματος και τα ψεματάκια σχετικά με τη διατομή του αυτοκινηδρόμου από το Κιάτο μέχρι το Ρίο (έλεγαν για τρεις λωρίδες αλλά εννούσαν 2+ΛΕΑ) τα οποία τώρα έχουν γίνει μπούμερανκ. Βέβαια επειδή μπορεί να πλησιάζουν και εκλογές και επειδή η Αχαία και η Ηλεία έχουν πολύ ευμετάβλητη ψήφο, πολλά μπορούν να γίνουν. Υπάρχει μια αίσθηση ότι τελικά θα πάμε σε 3+ΛΕΑ.
Και βέβαια άμα ξεκινήσει να τρέχει η σύμβαση τον Αύγουστο, μπουλντόζες και φορτηγά θα δούμε από Νοέμβρη - Δεκέμβρη.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 9:11 pm    Post subject: www.neaodos.gr Έναρξη έργων ... με καταχώρηση domain... Reply with quote

ΤΟ Σαββατοκύριακο στα διόδια στα Κιούρκα μοιραζαν φυλλάδια που σε καλούσαν να επισκεφτείς το site http://www.neaodos.gr/.
Και από περιέργεια μπήκα να δω, ότι το site είναι ακόμα under construction.

Μεγαλεία.......!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Jul 23, 2008 10:31 am    Post subject: Reply with quote

Και επειδή με ψυχοπλακώσατε με τις αναβολές και τις καθυστερήσεις σας να πως έχει η κατάσταση απο το 14 έως το 36,5 χιλ της μεσόγειας.
Λοιπόν το 15 είπαμε ότι είναι η ΚΔ Ακροποτάμου και το 36,5 η σύραγγα Συμβόλου.
Απο το 14 έως το 17,5(ρέμα ποδοχωρίου) γίνονται ασφαλτοστρώσεις τώρα βρίσκονται στο δεύτερο υπόστρωμα απο τα τέσσερα.
Απο το 17,5 έως 27,5 τελειωμένη η ασφαλτόστρωση εκτός απο 200 μέτρα της πρώτης ΑΔ που έχει τελειώσει κι αυτή (μένει ένα μικρό τεχνικό). Τώρα τοποθετούν τις μπάρες.
Απο το 27,5 και για δύο χιλ(ΚΔ Μελισσοχωρίου) τελειώνουν τα χαλίκια και ετοιμάζονται για το jersey.
Μετά και μέχρι το Σύμβολο τελειωμένη η ασφαλτόστρωση και φτιάχνουν τα ρύθρα με χαλίκι και μετά τα πρανη.
Αρα αυτο που μένει σε αυτά τα κομμάτια είναι η διαγράμμιση η περίφραξη ο ηλεκτοφωτισμός στους κόμβους και να τελειώσουν οι μπάρες.
Όταν θα βλέπετε τις φωτό παρατηρήστε και τους τίτλους για καλυτερη κατανόηση.
Άλλες φωτό προσεχώς ...επόμενο ρεπορτάζ στον Αγ.Ανδρέα και μετά απο το 14 έως το 6 χιλ απο τα οποία μόνο τα 3 (11-8 χιλ) είναι σε αρχικό στάδιο.
Επίσης τελειώνει και η μεγάλη ευθεία κοινή με παραλιακή για να γίνει και το άλλο ρεύμα (2-4 χιλ)

http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1052.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1053.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1023.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1024.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1025.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1026.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1027.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1028.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1029.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1030.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1031.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1032.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1033.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1034.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1036.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1037.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1038.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1039.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1040.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1041.jpg
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1047.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jul 23, 2008 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Jimmara πετάει η ομάδα βλέπω.
Στη σήραγγα Συμβόλου δεν μπήκες για να μας πεις από την άλλη μεριά τι γίνεται?
Μπράβο βρε φίλε άξιος
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Thu Jul 24, 2008 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Οι εργοληπτικές εταιρείες 6ης τάξης (αυτές που βρίσκονται μια κατηγορία κάτω από τις μεγάλες της έβδομης βλέπε ΑΚΤΩΡ, J&P,, Μηχανική κλπ) αντιδρούν για τον "προβληματικό" διαγωνισμό των συμβάσεων ολοκλήρωσης σε ήδη κατασκευαζόμενα έργα της Αττικής οδού. Αργήσανε λίγο αλλά ξυπνίσανε...

http://www.capital.gr/news.asp?Details=544855
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Jul 25, 2008 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα αυτό μας έλειπε, να δώσουν τις υπολειπόμενες εργασίες από Παναγια-Γρεβενά στη Μεσοχωρίτη να το δώσει σε δέκα χρονια, απ'ότι φαίνεται αυτές οι συμβάσεις αφορούν έργα που δεν θα καταφέρουν να τελειώσουν απ'τiς υπάρχουσες εργολαβίες και έργα που προορίζονται καλώς η κακώς να τελειώσουν το δυνατότερο μέσα στο 2008. Τώρα τους ήρθαν να ξυπνήσουν κι αυτοί. Μάλλον είναι τρικ του Σουφλιά να καταφέρει να κρατήσει την υπόσχεση του για ολοκλήρωση της εγνατίας μέσα στο 2008. Όσο αυτό είναι εφικτό. Η Μεσοχωρίτη εντωμεταξύ πρέπει να τελειώσει τα έργα που πρέπει να τελειώσει στην εγνατία, το Μεστn-Μακρn άντε κοντεύει, αλλα και τον Προμαχώνα. Καρκινοβατούν οι εταιρείες 7ns τάξης, αν μπλέξουμε κι άλλο δεν θα δούμε τίποτα.
Αστέρι η μεσόγεια και η ανταπόκριση ζυμαρά Cool eee zimmara θέλω να πω αλλα το πρόγραμμα μετατροπής greeklish σου άλλαξε λίγο τα φώτα. Laughing


Last edited by Beethoven on Fri Jul 25, 2008 5:18 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Jul 25, 2008 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

@Beethoven

Αν υπάρχει δυνατότητα χρησιμοποίησε ελληνικούς χαρακτήρες. Υπάρχει πάντα και αυτή η σελίδα: http://losada7.onlinewebshop.net/el.html
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Jul 26, 2008 7:08 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν, ο κόμβος στον Στρυμόνα δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Πρόσεξαν λίγο τις κλίσεις του, αλλά ουσιαστικά έχουν κρατήσει την παλιά κατάσταση.

Η γέφυρα της Μεσολακιάς έχει δοθεί στην κυκλοφορία, αλλά το μισό πλάτος από την νέα γέφυρα το έχουν αποκλεισμένο.

Στην ανηφόρακατηφόρα της Αμφίπολης πρόσεξα ότι έχουν κάνει 2-3 ασφαλτοστρώσεις κάτι σαν παράκαμψη, είναι γιατί ετοιμάζουν κάτι ή για λόγους ασφαλείας (πρόσβαση ασθενοφόρων κτλ).

Επίσης θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον εγκέφαλο που αψήφεί την βαρύτητα/φυσική/λογική.

Στην κατηφόρα της Αμφίπολης (από Θεσσαλονίκη προς Δράμα) μετά την διασταύρωση για το χωριό υπάρχει αυτή η υπέροχη ταμπέλα (είμαστε κατηφόρα έτσι; )



Προφανώς τους τέλειωσαν οι άλλες και είπαν...δεν βαριέσαι...
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sat Jul 26, 2008 9:16 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι δεν σε ενθουσιασε ο κομβος στρυμωνα?
Η μεσολακια γιατι δεν δωσαν το όλο πλάτος?
Μηπως θα εκτρέψουν τη κυκλοφορια στη νεα για να φτιάξουν και τη παλαια?
Οσο για την αμφιπολη...αν δεις εχει πινακιδα εργου που λέει για βελτιωση χαρακτηριστικων.

Edit: Θυμίζω ότι ΔΕΝ κάνουμε quote το αμέσως προηγούμενο post από το δικό μας.
Admin
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Jul 26, 2008 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω νέες φώτο από Παρμυθιά.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4005.jpg

Εδώ η Γ2. Όπως βλέπετε τελειώνει κι ο αριστερός κλάδος επίχωμα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4009.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4016.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4018.jpg

Ασφαλτοστρώθηκε και η σήραγγα Νεοχωρίου καθώς και ο δεξιός κλάδος που έρχεται από τη γέφυρα Κρυσταλοπηγής.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4019.jpg

όπως ασφαλτοστρωμένο είναι και από το σημείο αυτό έως και τη σήραγγα Κρυσταλοπηγής.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4020.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4021.jpg

Από τη Γ2 έως τη Γ4 τελειώνουν με την ανισοσταθμία των κλάδων και έπεται κι εδώ η ασφαλτόστρωση. Δουλεύουν ακόμη στον δεξιό κλάδο της Γ4.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4015.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4011.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/4014.jpg

Πάντως πραγματικά αν το θέλανε στην Παντεχνική μέχρι το τέλος του Αυγούστου θα μπορούσαν να το έχουν παραδώσει.
Back to top
View user's profile Send private message
mitsaras
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 19

PostPosted: Sun Jul 27, 2008 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Δυσκολεύομαι να πιστεψω γιατι μετα την σηραγγα Κρυσταλλοπηγης ο δρομος επρεπε να κανει αυτα τα zig-zag...και να μη γινει αλλη μια μικρη σηραγγα...και ο δρομος να πηγαίνει ευθεία.
(photo 4021)
καμμια ιδέα?
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Mon Jul 28, 2008 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

Για τη φωτό 4021 με τα zig zag που λες. Οντως από ψηλά φαίνονται ιδιαίτερα απότομα αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο ομαλά. Η λύση της σύραγγα ς βέβαια θα ήταν σαφώς προτιμότερη αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το τμήμα της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα προς τα Ιωάννινα είναι από τα πρώτα που σχεδιάστηκαν περί το 1990 και με λογικές 1980 οπότε εξ ου και τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν στη συνέχεια.
Corfu εξαιρετικές φωτό όπως πάντα !

Edit: Συνεχόμενα posts
Admin


Επίσης στην σημερινή (28-07-2008) "Ελευθερία" της Καλαμάτας υπάρχει ρεπορταζ για τα έργα στο Τρίπολη Καλαμάτα.

http://www.eleftherianews.gr/
Back to top
View user's profile Send private message
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ήμουν τις τελευταίες ημέρες για εργασία στην ευρύτερη περιοχή των Τεμπών. Μετά τις πυρκαγιές στα διόδια και προς το χωριό Ευαγγελισμός όλα τα εργοτάξια εγκαταστούνται στα δεξιά του δρόμου, με αλματώδης ρυθμούς.

Αλλά το καλύτερο είναι το επόμενο. Ένα από τα εργοτάξιο της Αθηνάς είναι στον Πηνείο ποταμό, σε σημείο που δεν φαίνεται από την εθνική. Εκεί λοιπόν έχουν καθαρίσει την πλαγιά, την τσιμέντωσαν και ήδη έχουν βάλει εγκάρσιες δοκούς και στις δύο εισόδους του τούνελ και έχουν σχηματίσει τα δύο ανοίγματα.

Συνεπώς στο άμεσο μέλλον ξεκινάει η διάτριση του τούνελ από την βόρεια πλευρά του. Δυστηχώς ελείψεως ψηφιακής μηχανής δεν μπορώ να σας δώσω και εικόνες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Aug 02, 2008 10:30 pm    Post subject: Reply with quote

Πρωταρχική σημασία έχει η ενημέρωση που μας κάνεις. Οι φωτογραφίες έπονται σε σπουδαιότητα. Ευχαριστούμε.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Wed Aug 06, 2008 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.capital.gr/news.asp?Details=552144

Αρχίζουν να τρέχουν οι προθεσμίες για το Κόρινθος - Πατρα κλπ.
Δυστυχώς 3 + ΛΕΑ μέχρι και το Κιάτο και από Κιάτο μέχρι Ρίο με 2 + ΛΕΑ.

Τον άλλο μήνα ακυρώνεται η υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης...
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Aug 06, 2008 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ντάξει αυτό είναι ότι πιο κουλό έχω ακούσει Razz Γιατί μέχρι το Κιάτο 3+ΛΕΑ? Εκεί κατεβαίνουν οι μισοί για μπάνιο και ξεμπουκώνει ή καθάρισε κανένας τοπικός βουλευτής με καταγωγή από Κιάτο? Laughing

Απόσπασμα από τη συζήτηση στο υπουργείο μεταξύ Σουφλιά και επροσώπου της Ολύμπιας οδού

"Ρε παιδία κάντε το μέχρι Ριο"

"Αποκλείεται κύριε υπουργέ μεχρί Ξυλόκαστρο και πολύ είναι μετά δε βγαίνω, δε βγαίνω με τίποτα"

"Εντάξει τουλάχιστον μέχρι Αίγιο"

"Τελευταία προσφορά Κιάτο, δε πάει παραπέρα"

"Εντάξει έκλεισε αλλά να ξέρεις ότι είσαι πολύ σκληρός διαπραγματευτής!"
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Aug 06, 2008 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

Η λεα ομως απο ότι λενε θα είναι μια ολοκληρη λωριδα!Αυτο δεν το έχω δει σε κανεναν άλλο δρομο...Οποτε θα είναι πιο πλατια απο την κλασικη 2+1 (περιμετρικη πατρων πχ)...Οι απαλλοτριωσεις παντως θα εχουν γινει για την επιπλεον μελλοντικη λωριδα..άρα εύκολα και χωρις εμποδια θα φτιαχτει στο μελλον όταν θα χρειαστει...Ελπιζω μονο τα τουνελ να είναι όλα καθαρα τριων λωριδων(χωρις λεα) όχι τιποτα 2+1,θα ήταν απαραδεκτο και επικινδυνο...


Τι λεμε τωρα?Πρεπει να χαιρομαστε ! Very Happy Επιτελους θα ξεκινησουν τα έργα!Άντε με το καλο!,(να μας αλλαξετε τα φωτα στα μποτιλιαρισματα. Laughing )
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 12:11 am    Post subject: Reply with quote

Τοπικη ειδησεογραφια απ το site της ΕΡΤ Online / Ιωαννινα για τα παρατεινομενα προβληματα της ΑΕΓΕΚ και τις επιπτωσεις τους στα εργα στη περιοχη του Αραχθου. Αν δεν μπει καινουργιος εργολαβος, το εργο θα καρκινοβατει.

QUOTE
Επίσχεση εργασίας ξεκινούν σήμερα οι εργαζόμενοι της ΑΕΓΕΚ. Νέες καθυστερήσεις στην Εγνατία. (05/08/2008)

Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν σήμερα οι εργαζόμενοι στην εταιρία ΑΕΓΕΚ που κατασκευάζει την Εγνατία Οδό, λόγω καθυστέρησης εξόφλησης των δεδουλευμένων τους προκαλώντας έτσι νέες καθυστερήσεις στην πορεία εκτέλεσης των έργων.
UNQOTE

και δηλωσεις διευθυντικου στελεχους της κοινοπραξιας για την επικειμενη (αμαν και ποτε !!!) εναρξη εργασιων στην Ιονια Οδο. Το αρθρο εχει αντιγραφει απο την τοπικη εφημεριδα των Ιωννινων ΠΡΩΙΝΑ ΝΕΑ, φθλλο της 6-8-2008

QUOTE
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΞΕΚΙΝΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ
Μέσα στον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα στην Ιόνια οδό με πρώτο κομμάτι αυτό της παράκαμψης του Αγρινίου, σύμφωνα με τον διευθύνοντα Σύμβουλο της κοινοπραξίας των κατασκευαστικών εταιρειών Σέργιο Λαμπρόπουλο, ο οποίος μιλώντας στα «ΠΝ» χαρακτήρισε υπερβολικά τα όσα ακούγονται για καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου εξαιτίας των απαλλοτριώσεων.«Οι απαλλοτριώσεις είναι μια χρονοβόρος διαδικασία η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τον 1 χρόνο «υποστήριξε ο κ. Λαμπρόπουλος ο οποίος διευκρίνισε επίσης πως παράλληλα με τις απαλλοτριώσεις προχωρούν και οι μελέτες που τροποποιούνται με βάση τις αποκλίσεις και τα τοπικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής.Σε ότι αφορά το κομμάτι των Ιωαννίνων ο κ. Λαμπρόπουλος ξεκαθάρισε πως το χρονικό διάστημα των 72 μηνών που προβλέπεται από τη σύμβαση θα τηρηθεί ως προς το μέγιστο του χρόνου παράδοσης του έργου, ενώ επισήμανε πως στόχος των κατασκευαστών είναι να ολοκληρωθεί συντομότερα. Τόνισε επίσης πως στα Γιάννενα δίνεται προτεραιότητα στην κατασκευή του τμήματος από την Εγνατία μέχρι το Αβγό.«Επιθυμούμε να υπάρξουν σωστές χαράξεις» υποστήριξε ο διευθύνων Σύμβουλος της κοινοπραξίας ο οποίος σχολιάζοντας τις αντιδράσεις που υπήρξαν μετά το μποτιλιάρισμα του Σαββάτου στο Αντίρριο τόνισε πως αυτές είναι υπερβολικές και ότι η Ιόνια οδός κατασκευάζεται για να τελειώσει το μαρτύριο των οδηγών που για πολλές δεκαετίες χρησιμοποιούν έναν ακατάλληλο και επικίνδυνο δρόμο.
UNQUOTE
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 2:03 am    Post subject: Reply with quote

Απο Μεταφορά:

jollyroger wrote:
Καλησπέρα. Μήπως έχει κανείς εικόνα απο κανένα έργο στην Λακωνία? Η παράκαμψη της Μακρυνάρας που έχει κολλήσει? Ξεκίνησε η περιφεριακή Σπάρτης? Νεάπολη Βοιών - Σπάρτη 2 ώρες! Ούτε στο Νεπάλ 120 Χλμ σε 2 ώρες! Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπέρα.Smile

Πριν 2 βδομάδες πέρασα από Μακρυνάρα κατευθυνόμενος προς Μονεμβάσια.
Τα έργα έχουν ξαναρχίσει. Πέρασα εξ ολοκλήρου από τη παράκαμψη (ευτυχώς δεν μου την είπαν οι εργαζόμενοι εκείνη την ώρα). Φωτογραφίες δεν έχω διότι είχα ξεχάσει τη φωτ. μηχανή.
Εντυπώσεις από το ήδη παραδομένο τμήμα περίπου 3km... Η χάραξη που ακολουθεί ο δρόμος είναι αρκετά καλή, με ανοικτές καμπύλες για άνετη οδήγηση. Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου και το θεωρώ ξευτίλα είναι η ποιότητα του οδοστρώματος. Πολλά καμαράκια, λες και είχαν απλώς στρώσει την άσφαλτο χωρίς να τη πατήσουν οδοστρωτήρες! Η μέγιστη ταχύτητα που έπιασα ήταν τα 90km και αισθανόμουν το αμάξι να πηγαίνει σαν βάρκα... Πραγματικά απογοητευτικά.


Για τη παράκαμψη Σπάρτης θα ανεβάσω φωτογραφίες σε λίγο καιρό. Ήδη έχω από το τμήμα Σπάρτη μέχρι και γέφυρα Ευρώτα κοντά στο χωριό Σκούρα, όπου περνά στην αντίπερα όχθη ο δρόμος και μείνει το τμήμα Σκούρα - Πυρί όπου και θα τελειώνει η παράκαμψη.


Για τη παράκαμψη Σελλασίας - Βουτιάνων έχω ήδη ανεβάσει. Μπορείς να τις βρεις στη πίσω σελίδα.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Aug 08, 2008 2:14 am    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά που ακριβώς λέει ότι θα είναι 2+1???

Quote:
Το κρίσιμο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Πάτρα, θα διαθέτει τρεις άνετες λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα, με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας πλάτους 2.0 μέτρων κατ’ ελάχιστο ανάμεσα στα δύο ρεύματα και θα εξυπηρετεί άνετα, με πλήρη ασφάλεια, υπερτριπλάσια κίνηση από τη σημερινή, επιτρέποντας σε όλα τα σημεία του την ανάπτυξη ταχύτητας 120 χλμ. την ώρα. Τα δε πρώτα 20 χιλιόμετρα, μέχρι το Κιάτο αλλά και όλα τα τεχνικά έργα μέχρι την Πάτρα θα έχουν πλάτος 33,15 μ., ικανό να δεχθεί την προσθήκη μιας τέταρτης λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν αυτό καταστεί αναγκαίο
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 763

PostPosted: Fri Aug 08, 2008 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

Πηγαινε στο site του ΥΠΕΧΩΔΕ και κατεβασε την ανακοινωση του υπουργου.

http://www.minenv.gr/

Στη σελίδα 3 του κειμενου ειναι η τεχνικη περιγραφη (ο Θεος να την κανει) του εργου. Εκεί λέει ότι το πλατος της οδού θα είναι 26,5 μετρα χωρίς να ξαναλεει την παπαρια που γραφει στην πρωτη σελιδα περι τριων ανετων λωριδων.

Επίσης ξαναβαζω το link από την γενικη γραματεια δημοσιων εργων που βρισκεται το κειμενο με τις τυπικες διατομες αυτοκινητοδρομων που κατασκευαζουμε στην Ελλαδα. Θυμίζω οτι το Κορινθος - Πατρα - Πυργος - Τσακωνα ειναι υπεραστικός αυτοκινητοδρομος συνεπως κατηγορία α. Δες τη σελιδα 16 καθως και το παραρτημα Ι που βρίσκεται στο τελος του κειμενου οπου δινονται τα διαφορα μηκη για τις νησιδες και τις λωριδες κλπ.

http://www.ggde.gr/ggde/el/downloads/omoe_2_d.pdf

Το παρήγορο είναι ότι οι δικαιολογίες τελειωσαν και πλέον πρεπει να αρχισουμε να βλεπουμε (μεσα σε ευλογο χρονικο διαστημα εννοειται) εργοταξια, εκσκαφεις και φορτηγα...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 420, 421, 422  Next
Page 12 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr