stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 10:29 pm    Post subject: Reply with quote

Σε ατυχημα μετωπικης χωρις διαζωμα έχουμε συγκρουση με 220-280 χιλ. Shocked !Με τετοιες ταχυτητες μονο ελαχιστοι παλαβοι τρεχουν στην κορινθου αθηνων με διαζωμα πχ...Το διαζωμα κανει όλη την ασφαλεια και διαφορα.....

Και όντως ο καιαφας είναι ειδικη περιπτωση περιβαλλοντικα που θελει προσοχη..Η πατρων κορινθου δεν έχει τετοια προβληματα.....
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 3:18 am    Post subject: Reply with quote

Θα πρέπει να είμαστε γενικά ρεαλιστές, δηλ ο αυτοκ/μος είναι σαφώς πιο ασφαλής από ένα απλό δρόμο. Απ'την Πατρών-Κορίνθου μην το συζητάμε. Έτσι είναι και δεν αλλάζει αυτό αλλιώς δεν θα υπήρχε κανένας λόγος να ξοδεύουν πολύ περισσότερα χρήματα για πολύ μεγαλύτερα έργα που επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον ούτως ή άλλως από μικρότερα έργα, αν την ίδια δουλειά έκανε και μια απλή οδός. Τώρα αν θα πρεπε στον Καϊάφα να κάνουν μεγαλύτερη υπογειοποίηση, αν οι οικολόγοι υπερβάλλουν κλπ αυτό άλλο θέμα και αρκετά σχετικό, ποιος έχει δίκιο ή άδικο, που δεν μπορεί να μετρηθεί, ο καθένας λέει τα δικά του. Πάντως ο ανθρώπινος παράγοντας νομίζω ότι πρέπει να έρθει στην προτεραιότητα που του αξίζει, στο περιβάλλον συμβαίνουν τόσα και όχι αποκλειστικά στην Ελλάδα που ένα δέντρο παραπάνω δυσαναλογεί με τους δεκάδες νεκρούς στο δρόμο αυτό. Δεν φτιάχνουν αυτοκ/μο για να μειώσουν τα ατυχήματα στο 1% ή για να πηγαίνουμε πιο γρήγορα στη δουλειά μας. Ο αυτοκ/μος έχει τις καλύτερες προδιαγραφές είτε είναι ηλίθιος ο άλλος είτε όχι, ο βαθμός ηλιθιότητας ή η τακτική γενικά στην οδήγηση μπορεί να μην αλλάξει και καθόλου, αλλά το αποτέλεσμα σε περίπτωση ηλιθιότητας θα είναι σίγουρα διαφορετικό.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχές Αυγούστου δίνεται το Μέστη - Μάκρη. Θα δωθεί αρχικά χωρίς το στηθαίο στη μέση με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, έτσι ώστε τα συνεργεία να μπορούν να δουλέψουν για την τοποθέτησή του.
Τώρα καλά τα νέα και για τον Νέστο. Ένα βάθρο απέμεινε για να τελειώσει πλήρως η γέφυρα

http://news.ert.gr/local/news.asp?id=403106
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Το συμβούλιο της Επικρατείας μπλοκάρισε εκ νέου το υπότμήμα Πύργος - Τσακώνα. Το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα δεν το μπλοκάρει κανείς. Το αν απαιτείται ή όχι επανασχεδιασμός της οδού στον Καιάφα είναι μεγάλο θέμα. Ισως και να απαιτείται όχι μόνο για τις χαζες οικολογικές ευασθησίες που διατυπώνονται και σε αυτό το forum αλλά και για καθαρά τεχνικούς λόγους. Βέβαια εαν πας τον αυτοκινητοδρομο από την παράλια ζώνη στο βουνό θα τον πληρώσεις και πολύ ακριβότερα.

Τώρα για το Κορινθος - Πάτρα, συνάδελφος που εργαζεται στην ανάδοχο μου είπε ότι παίζει σοβαρά το ενδεχόμενο να πάμε κατευθείαν σε κατασκευή 3+ΛΕΑ αντί του 2+ΛΕΑ μετά τη συνεχή πίεση των δύο νομών που διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος. Το Πάσχα που μας πέρασε με τις ατελείωτες ουρές έδειξε το πασιφανές. Το θέμα είναι ότι οι υπολογισμοί που έχει κάνει ο ανάδοχος για το οικονομικό τίμημα του έργου ήταν για 2+ΛΕΑ και όχι 3+ΛΕΑ. Οπότε ψάχνουν να δουν πως θα τροποποιήσουν τη σύμβαση η οποία σημειώτέων έχει κυρωθεί και από τη βουλή των Ελλήνων. Το θέμα αφορά καθαρά το οικονομικό μέρος του συμβολαίου και όχι το τεχνικό. Δηλαδή πότε θα κάνει ο ανάδοχος απόσβεση με τα νέα κόστη κατασκευής και ο αυτοκινητοδρομος θα περασει στην κυριότητα του ελληνικού κράτους. Οι χρόνοι παράδωσης θα παραμείνουν αναλοίωτοι (από την ώρα που θα αρχίσουν να μετράνε βέβαια). Για να δούμε τι θα γίνει.

Α και κάτι ακόμα περί αγκαθιών και άγριας πανίδας. Οταν ο κουρασμένος νταλικιέρης χάσει τον έλεγχο και περασει στο αντιθετο ρευμα και (ξανα)παρει μαζι του 16 εφηβους σε κλασματα δευτερολεπτου προφανως δεν θα φταιει ο δρομος που είναι κατασκευασμενος από το 1960 αλλα ο κακος νταλικιερης που κοιμηθηκε στο τιμονι. Θα πρεπει όμως να ξερουμε ολοι και περισσότεροι όσοι διαβαζουμε ένα τέτοιο forum, οτι το ΚΡΑΤΟΣ οφειλει να εξασφαλιζει στους πολιτες του μεταξυ άλλων και ΑΣΦΑΛΕΙΣ και ΤΑΧΕΙΣ μεταφορές και παραλληλα να ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ παρεμβασεις ΣΕΒΟΜΕΝΟ παντα το περιβάλλον. Και οι σχεδιασμοι που γίνονται από τους μελετητες ΣΕΒΟΝΤΑΙ το περιβαλλον αφού για να τις κάνουν έχουν πληρωθεί με χρηματα της ευρωπαικης ενωσης και συνεπως οι προδιαγραφες με τις οποίες έχουν γινει οι μελετες ξεκινούν παντα από τον παραγοντα περιβαλλον. Συνεπώς ο ναυτικός όμιλος Ζαχαρω (!!!!) κρυβει πολλά άλλα πράγματα πίσω του και όχι την αγωνία για το περιβάλλον....
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 1:00 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά μην νομίζετε ότι οι κατασκευαστικές έχουν καμιά σκασίλα για το τμήμα στον Καιάφα … θα φτιάξουν το φιλέτο (Κορινθος Πάτρα) όπου θα τα κονομάνε και θα αφήσουν το άλλο κομμάτι προφασιζόμενοι το ΣτΕ. Θέλουν να το κάνουν καλώς, όχι πάλι καλώς εξάλλου αυτό το κομμάτι το φτιάχνουν για να εξηπηρετηθούν οι κάτοικοι της περιοχής και όσοι θέλουν να επισκευθούν την περιοχή (δεν περνά κανείς από εκεί για να πάει transit) …ας καταλάβουν ότι τον εαυτό του βλάπτουν οι οικολόγοι των πέντε δέντρων.
Όσο για τον Σουφλιά ας μην είμαστε αγνώμονες γιατί αν δεν υπήρχε… στο forum θα είχαμε 1 post την βδομάδα για την ανακατασκευή την 23ης επαρχιακής οδού Καρδιτσομαγουλίτσας- Περδικοκουτσουλίτσας .Σταματώ γιατί είμαι εκτός topic….
Προχθές πηγαίνοντας για Λευκάδα έκανα μια περασάδα από την Εγνατία και σας παραθέτω ορισμένες σκόρπιες πληροφορίες.
Κόμβος Αγ. Αναστασίας στην προβληματική Σ2 πολλά φορτηγά αραγμένα αλλά καμία ουσιαστική κίνηση.
Σήραγγα Δρίσκου κλειστό το ένα ρεύμα δεξιού κλάδου για άσκηση πυροσβεστικής (κάτι τελείως προσωρινό).
Μετά το C&C μετά τον Δρίσκο (προσβάσεις Αράχθου) δούλευαν αρκετά εντατικά-παραθέτω φωτό.
Από ΑΚ Ζαγορίου μέχρι έξοδο Τ8 ατελείωτα φορτηγά όχι όμως του ΑΚΤΩΡΑ αλλά ενός εργολάβου ονόματι ΣΒΩΛΟΣ. Εντατικά και το κομμάτι Τ6 Τ8 όπου κατεβάζουν και ένα τμήμα από το βουνό.
Μετά την Τ8 η γέφυρα …. σε πρώιμο στάδιο αλλά από την μεριά του ΑΚ Περιστερίου δουλεύεται καλά το χωματουργικό.
Μετά το Μέτσοβο και προς Κρανιά αρκετή κίνηση από ΑΤΤΙΚΑΤ (πρέπει να παραδεχτούμε ότι έχει τον πιο νέο και ομοιόμορφο στόλο)
Στο Κηπουργιό προς Καρατζά τελικές χαλικοστρώσεις και στον ΑΚ Βενέτικου εντατική ασφαλτόστρωση.
Τέλος στον κόμβο Στρυμώνα ασφαλτοστρώσεις και ηλεκτρολογικά (το πολύ σε 10 μέρες θα τελειώσει το μαρτύριο των Δραμινών) αλλά στην ουσία το κομμάτι που θα δοθεί θα είναι 1 χιλ.
Επίσης το μηχάνημα του jersey πλησιάζει την ευθεία μετά τον Στρυμώνα (κοινό με την παραλιακή)
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0930-1.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0931.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0932.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN0933.jpg

Μέγιστη επιτρεπόμενη ανάλυση εικόνων 640 Χ 480 εικονοστοιχεία. Losada
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Θα συμφωνήσω με τα γραφόμενα του Engineer.
Έχω ρωτήσει επαγγελματία οδηγό λεωφορείου για το ποιά χώρα της Ευρώπης είναι σε καλύτερη κατάσταση από πλευράς οδηγών-δρόμων.
Η απάντηση ήταν οι σκανδιναβικές (Σουηδία) και αυτό όχι για τους σούπερ-ντούπερ δρόμους τους όσο για την οδηγική παιδεία που έχουν εκεί.
Προσωπικά πιστεύω ότι όσα διαζώματα και να φτιάξετε στους ελληνικούς δρόμους η βλακεία του ελληνικού οδηγού είναι αξεπέραστη και θα σκοτωθεί πάραυτα.
Έχοντας δει ατύχηματα στην Αττική οδό δεν έχω παρά να το επιβεβαιώσω ...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Τώρα για το Κορινθος - Πάτρα, συνάδελφος που εργαζεται στην ανάδοχο μου είπε ότι παίζει σοβαρά το ενδεχόμενο να πάμε κατευθείαν σε κατασκευή 3+ΛΕΑ αντί του 2+ΛΕΑ μετά τη συνεχή πίεση των δύο νομών που διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος. Το Πάσχα που μας πέρασε με τις ατελείωτες ουρές έδειξε το πασιφανές. Το θέμα είναι ότι οι υπολογισμοί που έχει κάνει ο ανάδοχος για το οικονομικό τίμημα του έργου ήταν για 2+ΛΕΑ και όχι 3+ΛΕΑ. Οπότε ψάχνουν να δουν πως θα τροποποιήσουν τη σύμβαση η οποία σημειώτέων έχει κυρωθεί και από τη βουλή των Ελλήνων. Το θέμα αφορά καθαρά το οικονομικό μέρος του συμβολαίου και όχι το τεχνικό. Δηλαδή πότε θα κάνει ο ανάδοχος απόσβεση με τα νέα κόστη κατασκευής και ο αυτοκινητοδρομος θα περασει στην κυριότητα του ελληνικού κράτους. Οι χρόνοι παράδωσης θα παραμείνουν αναλοίωτοι (από την ώρα που θα αρχίσουν να μετράνε βέβαια). Για να δούμε τι θα γίνει.





Θα γινει σαν την Κορινθου- Αθηνων τοτε Shocked Very Happy ....Αλλα τα τουνελ όλα θα γινουν με 3 λωριδες(χωρις λεα ,στην κακια σκαλα μονο έχει..)?Αυτο είναι θεμα ασφαλειας!
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

Θυμίζω τον τρόπο με τον οποίο γίνεται ένα post, ούτως ώστε να εισάγετε συνδέσμους φωτογραφιών ή μικρογραφίες τους, για να μην γίνεται παράβαση του κανονισμού λειτουργίας του φόρουμ.
http://losada7.onlinewebshop.net/ps.html

Θυμίζω ότι δεν πρέπει να αναρτούμε φωτογραφίες που ξεπερνούν τις διαστάσεις 640 Χ 480 εικονοστοιχεία.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Διάβασα την αναφορά σου....
Ελπίζω την επόμενη φορά να συμμορφωθώ
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο στον Engineer για το ποιοτικό του post - όπως πάντα άλλωστε - και στον Jimmara για το εύστοχο σχόλιο ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για το τμήμα μέχρι τον Καϊάφα. Το κομμάτι αυτό ενσωματώθηκε με το φιλέτο Κόρινθος - Πάτρα και αν δεν υλοποιηθεί δεν καίγεται κανένας κατασκευαστής.

Μακάρι να δούμε 3+ΛΕΑ προς Πάτρα. Το θέμα βέβαια είναι καθαρά οικονομικό, αν λάβουμε υπόψιν και την εξαιρετικά δυσμενή γεωμορφολογία της περιοχής (ορεινή, αλλά και μίνι πεδιάδες κοντά στη θάλασσα - υψηλό κόστος γης). Ελπίζω οι πιέσεις να αποδόσουν. Δεν είμαι υπερ της δημιουργίας έργων τύπου "λευκού ελέφαντα"¨, αλλά η εκτίμηση μου είναι ότι το έργο είναι ή θα γίνει οικονομικά βιώσιμο.

Οι μεταφορικές υποδομές πέρα από την εξυπηρέτηση του υπάρχοντος κυκλοφοριακού φόρτου λειτουργούν και ως δημιουργοί νέας κίνησης. Η Πάτρα έχει το μεγαλύτερο λιμάνι προς τη Δ.Ευρώπη και θα αποκτήσει καινούργιο σύντομα. Έχει τεράστιο φοιτητικό πληθυσμό (πολλοί από τους οποίους είναι Αθηναίοι ή Β.Ελλαδίτες). Είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδος. Η περιοχή αρχίζει και εκμεταλλεύεται το τουριστικό της δυναμικό ενώ έχει μια δυναμική μίνι-βιομηχανία τεχνολογίας.


Τέλος ζητώ άδεια να χρησιμοποιώ την έκφραση copyright "οικολόγοι των πέντε δέντρων" Laughing .
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά το 'χουμε ξαναπεί για την πένα του engineer. ¶ψογος.
Ο jimmaras διακοπές πάει στη Λευκάδα και δεν ξεχνάει να κάνει φωτορεπορτάζ. ¶ντε να σε δούμε και κατά Νέστο μεριά που η γέφυρα πάει σφαίρα.

Τελικά για Σεπτέμβρη πάνε τα εννιά χιλ. στην Σκάλα Παραμυθιάς. Είπα μήπως τα προλάβω για την ΔΕΘ στις αρχές του Σεπτέμβρη αλλά μάλλον για τέλος του μήνα θα πάμε.

http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,77/task,videodirectlink/id,2536/
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jul 02, 2008 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
ενώ έχει μια δυναμική μίνι-βιομηχανία τεχνολογίας.

Μολις πριν λιγο καιρο φτιαχτηκε πχ εργοστασιο κατασκευης φωτοβολταικων στην βιπε...Στο Ριο στο τεχνολογικο παρκο πατρων έχουμε νεες τεχολογιες υδρογονου κλπ....
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Thu Jul 03, 2008 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Καλά το 'χουμε ξαναπεί για την πένα του engineer. ¶ψογος.
Ο jimmaras διακοπές πάει στη Λευκάδα και δεν ξεχνάει να κάνει φωτορεπορτάζ. ¶ντε να σε δούμε και κατά Νέστο μεριά που η γέφυρα πάει σφαίρα.

Τελικά για Σεπτέμβρη πάνε τα εννιά χιλ. στην Σκάλα Παραμυθιάς. Είπα μήπως τα προλάβω για την ΔΕΘ στις αρχές του Σεπτέμβρη αλλά μάλλον για τέλος του μήνα θα πάμε.

http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,77/task,videodirectlink/id,2536/


Καλά όλα αυτά φίλε corfu άλλα όλοι αντιλαμβάνεστε ότι μόλις δοθεί και αυτό το τμήμα μετά θα είναι επιτακτική η ανάγκη δημιουργείας ΣΕΑ στην εγνατία, πράγμα για το οποίο δεν μιλάει κανείς για την ώρα!
Έχουμε κάποιο νεώτερο απο αυτό το θέμα? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Thu Jul 03, 2008 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

Το άρθρο της εφημερίδας που αναφέρεται στους ΣEA είναι από τον Μάιο.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=17950
Να δούμε τι θα δούμε...διαφορετικά θα τελειώσει η Εγνατία και θα τρέχουμε για κατούρημα στα χωράφια!!!
Και στο τελευταίο βενζινάδικο (εκτος Εγνατίας) θα λέμε...βάλε και ένα μπιτόνι για...μαζί!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Jul 03, 2008 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν καταλαβαίνω γιατί τα αργούνε τα ΣΕΑ - δεν βγάζει λεφτά η Εγνατία από να τα νοικιάζει (ή πουλάει;) στα βεντζινάδικα και τα εστιατόρια;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Sat Jul 05, 2008 10:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα ενδιαφέρον δημοσίευμα της Καθημερινής που προσπαθεί να περιγράψει τον γρίφο της κατασκευής της Ολύμπιας Οδού, Κορίνθου-Πατρών, Πατρών-Τσάκωνας και των διαπραγματεύσεων της κατασκευάστριας εταιρίας και του ΥΠΕΧΩΔΕ. Το άρθρο αναλύει τα κυκλοφοριακά προβλήματα που θα προκληθούν κατά το στάδιο κατασκευής αλλά και τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει για το ποιός θα αναλάβει το κόστος της αύξησης των λωρίδων κυκλοφορίας από δυο σε τρεις ανά κατεύθυνση.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100014_05/07/2008_276612
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 05, 2008 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτα για απαλλοτριωσεις δεν νομιζω να ισχυουν...Γιατι επισημως είχαν προβλεψει στα σχεδια χωρο για επιπλεον λωριδα..Απλα διαπραγματευονται το επιπλεον κοστος για την κατασκευη της επιπλεον λωριδας...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με παλαιότερο post για τον βόρει κλάδο της Ιονίας Οδού, και την 'έναρξη εργασιών' απέναντι από το Olympus Plaza, μάλλον αποδεικνύεται ότι καλώς το είχα διαψεύσει.
Ακριβώς απέναντι φαίνεται να ετοιμάζεται νέο βενζινάδικο και η διαπλάτυνση θα είναι απλά τοπική για την είσοδο της εγκατάστασης.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Από Αντίριο Αμφιλοχία, χωρίς να περάσεισ από Αγρίνιο ....
Και όμως γίνεται... και είναι εμπειρία.

Αμέσως μετά το Κεφαλόβρυσο βγαίνεις στην επόμενη διασταύρωση αριστερά και μπαίνεις στον χωματόδρομο που σε οδηγεί στο ήδη κατασκευασμένο Νότιο τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου.

Σε λίγο το τμήμα τελειώνει και βγαίνεις κάπου κοντά στο Αγγελόκαστρο.
Πηγαίνοντας όλο ευθεία βρίσκεσαι σε ένα δρόμο που κιέίται παράλληλα με τον Αχελώο για να βγεις λίγο πριν τη γέφυρα της Ε.Ο.

Για τρια χιλιόμετρα κινήθηκα πάνω στην Ε.Ο (στο χωριο Στράτος) και αμέσως μετά βγήκα στην ταμπέλα που λέει Όχθια.. Και μετά από λίγο βρέθηκα στο σημείο πο έψαχνα...
Στον Βόρειο κλάδο της παράκαμψης (στον χάρτη σημειώνεται με κόκκινο)
ΣΕ όλη τη διαδρομή υπήρχαν ανεπτυγμένα εργοτάξια, και κατά περιόδους κινούμουν πάνω σε δρόμο (όχι άσφαλτο βέβαια) και άλλοτε στον΄παράδρομο των φορτηγών.
Πολλές γ΄εφυρες κατασκευασμένες για αρδευτικά που περνάν από κάτω ή δρόμους επαρχιακούς.
Ο Δρόμος κινείται ανατολικά τησ λίμνης Οζερού.

Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες με την επιστρόφή στην Αθήνα.


[img]url=http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/paragr.jpg[/img]
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

Να πως ξεκινούν να προετοιμάζουν την καθυστέρηση της παράδοσης της εγνατίας οδού εντός του 2008.

http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,77/task,videodirectlink/id,2549/

Σε λίγο θα λένε δεν φταίμε εμείς γι' αυτό αλλά τα αδρανή υλικά που δε βρίσκουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jul 07, 2008 7:22 am    Post subject: Reply with quote

Δεν έχουν καμιά δικαιολογία, αν δεν βρίσκουν υλικά όπως λένε προφανώς κάποιος έχει κάνει λάθος υπολογισμούς στις προμήθειες.
Back to top
View user's profile Send private message
mitsaras
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 19

PostPosted: Mon Jul 07, 2008 9:33 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ απόλυτα. Δεν υπάρχει δικαιολογία και αυτές είναι κατευθυνόμενες ειδήσεις για διαμόρφωση κλίματος λογικών καθυστερήσεων.
Το στενάχωρο ειναι ότι ο πρόεδρος της Εγνατιας οδού ειναι αυτός που κανει τέτοιες δηλώσεις ενώ αυτός θα έπρεπε να μην ανέχεται τετοιες δικαολογίες.
Κατι μαγειρεύεται και ας ελπίσουμε να ειναι απλά καθυστερήσεις και οχι κανα νταμάρι στην Βαλια Καλντα...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jul 07, 2008 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Παρακάτω δημοσίευμα της Πολιτείας σχετικά με τον προγραμματισμό των έργων στην Αιτωλοακαρνανία.
http://e-politeia.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2126&Itemid=1

Μου κάνει εντύπωση το παρακάτω ¨
<<Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, μέσα σε 40 μήνες δηλαδή μέχρι 19-04-2011 προβλέπεται με αποκλειστική προθεσμία η ολοκλήρωση του τμήματος Αντιρρίου-Αγρινίου. >>
Δηλαδή ο χρόνος κυλάει ήδη? Και ας μην έχει μπει μπουλντόζα ακόμη?

Επίσης αναφέρεται ότι έχουν προγραμματιστεί και ο οδικός άξονας Αστακού παράκαμψης Αγρινίου. Δυστυχώς αυτά όλα δεν τα έχω δει σε άλλο κανένα site sto internet...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jul 07, 2008 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως είχα υποσχεθεί φωτογραφίες απο το υπό κατασκευή βόρειο τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου.
Ιδιαίτερα τεχνικά σημεία δεν υπάρχουν (μεγάλες κοιλαδογέφυρες, ή σήραγγες σαν του Δρίσκου).
Όπως θα δείτε είναι σε εξέλιξη χωματουργικά.

http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050490.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050492.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050493.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050494.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050495.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050496.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050497.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050498.jpg
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/P7050500.jpg

Το ερώτημά μου είναί: όπως βλέπετε τις φώτο υπάρχει περίπτωση τα τμήματα αυτά να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Φεβρουάριο (έτσι μου λέει μια πηγή.)
Ολη η παράκαμψη υποτίθεται θα έχει ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο και κάτι...

Και τέλος και η περήφανη ταμπέλα του υπουργείου
ταμπέλα
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (¶λλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Jul 10, 2008 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20080710&nid=9154572&sn=&spid=876
Mπράβο μας! ¶λλη μια πανευρωπαική πρωτιά!!!! Πάντα τέτοια!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 420, 421, 422  Next
Page 10 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr