View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PatraTasos Senior Member
Joined: 22 Mar 2004 Posts: 427 Location: Hellas /U.K.
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 1:15 am Post subject: |
|
|
simfono |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 1:17 am Post subject: |
|
|
Η Τουρκία μού θυμίζει την ιστορία με τον Χότζα, που πρώτα ντύθηκε γαμπρός και μετά πήγε στον μπαρμπέρη.
Αφού έλυσε όλα τα προβλήματά της, αποφάσισε πως το μόνο που θα ολοκληρώσει την ευτυχία της είναι μια πίστα F1...
Αφήστε τους Τούρκους να προοδεύσουν ρε παιδιά. Χρειάζονται λεφτά οι άνθρωποι, κοστίζουν ακριβά οι φυλακές και οι δεσμοφύλακες... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 1:21 am Post subject: |
|
|
Αυτό έχω πεί και εγώ σε προηγούμενα μου post. Τί να τα κάνεις τα καινούργια γήπεδα με τη μοντέρνα σχεδίαση όταν ο λαός εκτός του όμορφου γηπέδου νιώθει ζώο. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 1:35 am Post subject: |
|
|
ΠΑΟ
Η Τουρκία περνάει ξανά μια φάση "Κεμαλισμού" (μόνο που της λείπουν οι ηγέτες...) και είναι ικανή να υιοθετήσει σπασμοδικά οτιδήποτε την κάνει να δυτικοφέρνει και να ακούγεται προς τα έξω....έιναι ικανή να χτίσει "Turkodisney" δίπλα στην Αγιά Σοφιά...σα κάτι αρχοντοχωριάτες ένα πράμα. Οταν με τους αιώνες της φύγει το κόμπλεξ (του να είσαι Ευρωασιάτης....) και βρεί την ταυτότητα της, τότε θα γίνει και πιο επιλεκτική και θα καλμάρει.
Οσο για την ιδέα να γίνει πίστα φορμουλα 1 στην παραλιακή, το θεωρώ απαράδεκτο....εδω κάναμε αμαν να δώσουμε την παραλία στους πολίτες να ανοίγει λίγο το μάτι τους και θ΄αρχίσουμε πάλι να στρώνουμε άσφαλτο; |
|
Back to top |
|
|
wise Junior Member
Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 1:59 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχως οι πιστες αναπτυσονται εκτος ΕΕ λογω της απαγορευσης των τσιγαρων που ειναι και οι μεγαλυτεροι σπονσορς Τωρα τι να πεις και στους Γερμανους που φτιαχνουν τις BMW και Mercedes. Δεν αποκλειεται να φτιαξουν στο μελλον 2-3 πιστες στην Γερμανια και να σαμποταρουν Τουρκια, Μπαχρειν. Τι να πεις στους Ιταλους που φτιαχνουν Φερραρι. Γιατι να μην φτιαξουν 5 πιστες στην Ιταλια για να εχουν και την υποστηριξη των φιλαθλων! Τωρα εχει καταντησει αηδια Μπαχρειν, Τουρκια, κονγκο! |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 2:20 pm Post subject: |
|
|
wise,οι ιταλοι κινδυνευουν να χασουν τον ενα απο τους 2 αγωνες τους(imola)...Επισημως γιατι η FIA παρατηρησε μειωση των εισητηριων.ΟΚ, μας επεισαν με τις λαοθαλασσες του Μπαχρειν και της Μαλαισιας... |
|
Back to top |
|
|
ZORBAS Full Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 364 Location: London
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 2:31 pm Post subject: |
|
|
Exw kai 'gw megalh porwsh me thn F1 kai tha paw silverstone fetos me ena filaraki. Kai sthn pro-persinh season, eixa paei sthn SPA sto Belgio pou einai apo tis poio g***tes pistes ston kosmo kai persi xasane ki'aytoi logo tsigarwn. (eytyxws fetos einai pali mesa..poios 3erei ti epai3e?)
Tha symfonysw omws me ta perissotera pou eipothkan edw. Then einai kai mikro pragma h olympiada. Ase gia argotera thn F1. Kai malista pisteuw oti ektos apo merikous(ligous) pou asxolountai sobara sthn Ellada to thema einai poly pisw. Den yparxei kan oute enas pilotos pou na mporoume na yposthri3oume. As ftia3oume prwta merikes baseis kai meta blepoume. Alloiws tha katalh3oume Bahrain kai Tourkia kai 'meis, Tsirko gia tous touristes.
Kai paroti Athnaios, pisteuw oti an ginei pote F1 sthn Ellada h kalyterh polh tha htan h Thessaloniki |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 2:33 pm Post subject: |
|
|
assotos yios wrote: | wise,οι ιταλοι κινδυνευουν να χασουν τον ενα απο τους 2 αγωνες τους(imola)...Επισημως γιατι η FIA παρατηρησε μειωση των εισητηριων.ΟΚ, μας επεισαν με τις λαοθαλασσες του Μπαχρειν και της Μαλαισιας... |
Δεν γνωριζω τι πολιτικη ακολουθει η ομοσπονδια Φ1. Ειναι ομως γεγονος οτι τα αυτοκινητα τα κατασκευαζουν συγκεκριμενες χωρες και αν αποφασισουν για ενα κλειστο πρωταθλημα τοτε τα πραγματα αλλαζουν. |
|
Back to top |
|
|
jortheo Full Member
Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
Posted: Wed Apr 21, 2004 5:27 pm Post subject: |
|
|
Καποιες ομαδες εχουν γινει tobacco-free οπως η BMW.Williams. Εχω την εντυπωση πως θα δουμε μια διχοτομηση της F1. Ειναι ολα θεμα που και ποιο προιον θελουν οι σπονσορες να πωλησουν. |
|
Back to top |
|
|
wise Junior Member
Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Thu Apr 22, 2004 11:12 pm Post subject: |
|
|
Η πολιτικη της Φ1 (κατα τον Εκλεστονε) ειναι να γινουν οι αγωνες 20. Λογικο και για τους κατασκευαστες που αντι για τεστ αγωνες τωρα θα πληρωνονται για να τρεχουν. Ο κανονισμος για τις διαφημισεις για τα τσιγαρα ισως αγγιξει ολα τα κρατη. Δεν μπορει λογικα να μπαινει στην ΕΕ ουτε μεσω τηλεορασης. Απο οτι διαβασα υπαρχουν πολλες νεες χωρες που θελουν Φ1 πιστα. Τουρκια, Ρωσια, Εγυπτος, Ολλανδια , Πορτογαλια , δευτερη στις ΗΠΑ και το Λιβανο. Ας μην ξεχναμε και της Αργεντινης!
όπου λαλούν πολλά κοκόρια... αργεί να ξημερώσει |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Fri Apr 23, 2004 12:29 am Post subject: |
|
|
H ollandia,i portogalia kai i argentini exoun idi pistes kai itan paliotera sto calendari tis F1...
kales oi pistes re paidia alla de mou aresei auto to pragma,pou allazoun dld synexws tis pistes tou prwtathlimatos...den me endiaferei oute to bahrain oute i tourkia...egw thelw na vlepw F1 stis pistes me tis opoies syndeetai i istoria tis F1 kai me tis opoies megalwsa ki egw...yparxei kaneis pou protimaei to bahrain kai tin tourkia apo tin imola kai to spa??? fysika ki egw tha ithela pistaa F1 stin Ellada alla se kamia periptwsi gia na paroume ti thesi mias monza(kala,auto outws i' allws de nomizw na ginei pote ) i' mias xerez... |
|
Back to top |
|
|
PatraTasos Senior Member
Joined: 22 Mar 2004 Posts: 427 Location: Hellas /U.K.
|
Posted: Fri Apr 23, 2004 3:11 am Post subject: |
|
|
kseri kanis ti ginete me to aerodromio tis rodou?
oi ergasies epektasis ton egatastaseon teliosan? to exoun paradosi to ergo? |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Apr 23, 2004 3:30 am Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως θα ήθελα με 1000 να κρατήσουμε και να αναβαθμίζουμε όσο γίνεται το Acropolis και να αφήσουμε την F1 προς το παρόν. Συμφωνώ και εγώ ότι οι οπαδοί της F1 δεν είναι πάρα πολλοί στη χώρα μας και προς το παρόν δεν κρίνω σκόπιμο να γίνει. Μας λείπουν άλλες εγκαταστάσεις και υποδομές (βλέπε αναβάθμιση ποδοσφ. γηπέδων όπου έχουμε πολλούς ποδοσφαιρόφιλους και μερικούς ποδοσφαιροκανίβαλους ).
Σχετικά με το Acropolis νομίζω ότι μας ταιριάζει(Έχετε πάει αργά το βράδυ στα λημανάκια - παραλιακή . Τύφλα να χει ο Σαίνθ και ο γκρόνχολμ ) |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 3:59 pm Post subject: |
|
|
Εν όψει του αγώνα F1 του πποσεχούς Σαββατοκύριακου στο Σίλβερστόουν, οραγώθηκε κάτι σα παρέλαση στους δρόμους του Λονδίνου, με τα μονοθέσια των ομάδων.
http://editorial.gettyimages.com/source/cfw/FrameSet.aspx?s=EventImagesSearchState|1|15|1|51021079|0|0|0|0||0|0&p=2&pk=4
Ο δήμαρχος του Λονδίνου, έριξε και την ιδέα να καταργηθεί το εν λόγω γκραν πρι, και να μεταφερθεί στους δρόμους της πόλης, σε μια παραλλαγή του Μονακό!! |
|
Back to top |
|
|
obsedian Junior Member
Joined: 21 May 2004 Posts: 70 Location: Athens
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 4:26 pm Post subject: |
|
|
????? crowd control ?? ??????? ??? ?? ???? ??? ??? ???????....
???? ?????? ????? ??? ???????? ???? ??? ????? ??? topic..
________
IOLITE REVIEW
Last edited by obsedian on Mon Feb 28, 2011 12:24 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 8:02 pm Post subject: |
|
|
αμα βάζανε τα αυτοκίνητα της F1 στην αθηναική άσφαλτο δεν θα κάνανε βήμα!!!
Η άσφαλτος του λονδίνου και γενικά της αγγλίας θεωρείτε απο τις καλύτερες στον κόσμο!!! οι άνθρωποι αναγκαστικά αλλάζουνε λάστιχα καθε χρόνο διότι πολύ απλά λιώνουνε με τις τριβές, και φανταστείτε ότι το πιο πολύ χρόνο είναι βρεγμένα!!!!
οσο για τον πολιτισμένο κόσμο!!!! έτσι ακριβώς και στην Αθήνα!!!! έπρεπε να ντρεπόμαστε φορές φορές με την ¨"εξυπνάδα" που μας διακατέχει.. |
|
Back to top |
|
|
wise Junior Member
Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Wed Jul 07, 2004 11:51 pm Post subject: |
|
|
To μελλον της φορμουλα ειναι μεσα στις πολεις. Θορυβος, τουριστες και αξιοθεατα ενα concept που κανει σημερα το μονακο νουμερο 1. Σε λιγο μαλλον θα τρεχουν στο Παρισι και Λονδινο αλλα αν ειμαστε λιγο εξυπνοι μπορει και στην Αθηνα! Χα χα. Σημερα επικρατει μονοτονια στις ανοικτες πιστες δεν γεμιζουν απο θεατες. Ακομα και εκτος πρωταθληματος ο δημος αθηναιων θα μπορουσε να καθιερωσει ενα ετησιο event φορμουλα.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/formula_one/3735029.stm
Last edited by wise on Sat Jul 10, 2004 1:35 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Lothar_GR Full Member
Joined: 09 Jun 2004 Posts: 392 Location: Αθηνα
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 1:33 am Post subject: |
|
|
Βεβαια ειναι και γεγονος πως οι δρομοι της αθηνας απεχουν σε ποιοτητα απο τους δρομους του γνωστου πριγκηπατου κατα ολιγον τι |
|
Back to top |
|
|
apelpisiakos Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 277 Location: Estadio Municipal de Mytilini - "Tarlas"
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 11:47 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν, σκέφτηκα μια καταπληκτική διαδρομή για τα μονοθέσια της F1 μέσα στην Αθήνα. Λοιπόν έχουμε και λέμε,
Αφετηρία: Σύνταγμα.
Πανεπιστημίου - δεξιά Εμ. Μπενάκη - αριστερά Πλατεία Εξαρχείων - Στουρνάρα - αριστερά Σωκράτους - δεξιά Βερανζέρου - αριστερά Μενάνδρου (να χει και καμιά φουρκέτα η πίστα ε?? ) - αριστερά Ευριπίδου - δεξιά Αθηνάς - Ερμού και Μητροπόλεως αντίθετα στο σημερινό μονόδρομο - δεξιά Φιλελλήνων - αριστερά Αμαλίας και πάλι στην αφετηρία στο σύνταγμα. (Για pit -lane κατεβαίνεις την Όθωνος και μπαίνεις Σταδίου).
Το μόνο μου πρόβλημα είναι που θα βάλουμε το speed trap γιατί τα μονοθέσια θα αναπτύσσουν τρομακτικές ταχύτητες.... LOL
Το βλέπω το ράλι να γίνεται σαν το Ακρόπολις να ξεκινάνε 22 και να τερματίζουν 2!!!! |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 12:04 pm Post subject: |
|
|
Και για παγκόσμια πρωτοτυπία, οι μηχανικοί στα pit θα είναι ντυμένοι τσολιάδες (με τους κατάλληλους σπόνσορες βέβαια), μιας και θα είναι δίπλα στο Σύνταγμα.
Είναι βαριά, βαριά, η ...ρόδα του τσολιά!!! |
|
Back to top |
|
|
GEORGE Senior Member
Joined: 28 May 2004 Posts: 466 Location: GLYFADA/ATHENS
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 3:01 pm Post subject: |
|
|
... και βεβαια θα ειναι το μονο circuit στο οποιο τα μονοθεσια θα γινονται 4x4 γιατι με τετους δρομους .... καληνυχτα!!!!!!!
|
|
Back to top |
|
|
baldman New Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 20 Location: Brighton UK
|
Posted: Sun Jul 25, 2004 2:43 pm Post subject: |
|
|
Το grand prix του Μονακο, με τα σημερινα δεδομενα της F1 ειναι ακρως ακαταλληλο για αγωνες. Προκειται για το χειροτερο αγωνα του πρωταθληματος, κατι το οποιο δεν αποτελει προσωπικη μου αποψη αλλα αποψη της πλειοψηφιας των ανθρωπων που ασχολουνται με τον μηχανοκινητο αθλητισμο (και πολλων πιλοτων της F1). Oι λογοι που παραμενει και θα παραμεινει για παντα μεσα στην λιστα των αγωνων του πρωταθληματος ειναι κυριως η ιστορια του (σε σχεση με την F1) καθως και η γκλαμουρια που περιβαλει το μερος με την μαρινα, τα τρελα κοτερα, τους εκατονταδες επωνυμους και μεγιστανες που ειτε εχουν μονιμες κατοικιες εκει, ειτε το επισκεπτονται συχνα αφου το μερος ειναι αμμεσα συνδεδεμενο με το ολο star system.
Με αλλα λογια, ενα αθλημα το οποιο στηριζεται κατα 99.9% πανω στις ιδιες δομες που στηριζεται και το Hollywood (πρεστιζ, τρελα κεφαλαια, babes, δημοσιες σχεσεις κλπ) εχει αναγκη απο ενα τετοιο αγωνα ανεξαρτητως καταλληλοτητας.
Σαν ρομαντικος φιλος της F1 ομως δεν θα ηθελα σε καμια περιπτωση να καταργηθει αυτη η πιστα η οποια οσο κακη κι αν ειναι (παντα με τα σημερινα δεδομενα) αποτελει σημαια του πρωταθληματος. Ειναι σαν να εχεις ενα πρωταθλημα 17 αγωνων και μια ασχετη γιορτη που λεγεται Μονακο. Κατι σαν την τελετη εναρξης των ΟΑ. Αληθεια δεν θα ηταν ωραιο να επαιρνε μια μορφη εναρκτηριας γιορτης το Μονακο?
Ως αναφορα την μιμηση λοιπον μιας τετοιας καταστασης σε μια χωρα οπως η Ελλαδα δεν νομιζω οτι θα ειχαμε καμια τυχη. Οι λογοι πολλοι και διαφοροι και επειδη εχω ηδη γραψει πολλα δεν θα κατσω να αναλυσω (οχι τωρα τουλαχιστον....χεχε)
Αναφορικα θα πω απλα οτι μια πιστα στην Ελλαδα πρεπει να εξυπηρετει πολλους σκοπους και η εκμεταλευση αυτης θα πρεπει να συνεχιζεται καθολη την διαρκεια του ετους και οχι μονο ενος σαββατοκυριακου (οπως ειναι αναποφευκτο να γινει σε περιπτωση δημιουργιας εντος πολεως με χρηση του υπαρχοντος οδικου δικτιου). |
|
Back to top |
|
|
wise Junior Member
Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Sun Jul 25, 2004 6:50 pm Post subject: |
|
|
Ενα λιφτινγ χρειαζεται η γλυφαδα - ευκαιρια να ξηλωθει και το τραμ. |
|
Back to top |
|
|
baldman New Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 20 Location: Brighton UK
|
Posted: Sun Jul 25, 2004 11:52 pm Post subject: |
|
|
Ναι η αληθεια ειναι οτι εσπασα το κεφαλι μου για να ξεχωρισω την Γλυφαδα απο το Μονακο....
Το τραμ γιατι να φυγει? Μια χαρα μου φαινεται. |
|
Back to top |
|
|
jortheo Full Member
Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:00 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Δεν επρόκειτο για αγώνα Formula 1 επί κυπριακού εδάφους, ήταν απλώς ένας... θεωρητικός αγώνας επί χάρτου, αρκετός όμως για να εκτοξεύσει στα ύψη την αδρεναλίνη του πυκνού ακροατηρίου που παρέστη στην παρουσίαση της ολοκληρωμένης μελέτης και της μακέτας μήκους δύο μέτρων πίστας Formula 1, που έκαμε ο νεαρός αρχιτέκτονας κ. Στέφανος Αναστασίου. Η παρουσίαση μιας τέτοιας πρότασης αποτελεί την πρώτη ιδιωτική πρωτοβουλία για το σχεδιασμό μιας εξειδικευμένης πίστας, η οποία πληροί όλα τα κριτήρια από απόψεως τεχνολογίας και ασφάλειας, που πρέπει να υπάρχουν σε μια τέτοια εγκατάσταση.
Η μελέτη και παρουσίαση αποκτούν ιδιαίτερη σημασία αν υπολογισθούν τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να προκύψουν για την Κύπρο από την πραγματοποίηση ενός τέτοιου εγχειρήματος, ειδικά όσον αφορά στα τουριστικά μας πράγματα, δεδομένης της διακηρυγμένης πολιτικής της κυβέρνησης για προώθηση και ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού.
Την παρουσίαση της πίστας με όλες τις σχετικές προδιαγραφές έκανε ο Αρχιτέκτονας Στέφανος Αναστασίου. Αυτό που απομένει τώρα είναι η απόφαση και η εξεύρεση των οικονομικών πόρων για τη δημιουργία της πίστας, για να ευτυχήσουν οι χιλιάδες φανατικοί λάτρεις του αθλήματος που καθηλώνονται μπροστά στην τηλεόραση ή μεταβαίνουν στο εξωτερικό για να δουν ένα αγώνα Formula 1. Την παρουσίαση, που τελούσε υπό την αιγίδα του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου, παρακολούθησαν εκπρόσωποι όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης, αξιωματούχοι κυβερνητικών τμημάτων και Υπουργείων, εκπρόσωποι του ΚΟΑ, του ΚΟΤ και άλλοι ενδιαφερόμενοι.
Μετά την άκρως αναλυτική παρουσίαση της πίστας με διαφάνειες και λεπτομερείς επεξηγήσεις σε ό,τι αφορά στο μεγαλεπήβολο αυτό έργο, που βρίσκεται ακόμα στα χαρτιά, ο κ. Αναστασίου αναφέρθηκε στα γνωρίσματα της πίστας καθώς επίσης και στις λειτουργίες και την πολυχρησιμότητα της. Τα δύο χρόνια μελέτης καθώς και το μεγάλο ποσό χρημάτων που ξόδεψε, λειτουργούν ως μέτρο της αποφασιστικότητάς του νεαρού αρχιτέκτονα να θέσει τα θεμέλια του μεγαλεπήβολου αυτού έργου.
Ο κ. Αναστασίου ξόδεψε πάρα πολύ χρόνο και κατέβαλε τεράστιες προσπάθειες για να μελετήσει όσο περισσότερο μπορούσε το θέμα κατασκευής μιας τέτοιας πίστας υψηλών προδιαγραφών. Για να καταλήξει στο τελικό σχέδιο το οποίο παρουσίασε σήμερα, βρισκόταν σε τακτική επικοινωνία με το γραφείο του Hermann Tilke, του εγκέφαλου πίσω από πίστες οι οποίες ήδη έχουν καταφέρει να εξασφαλίσουν θέση στο ημερολόγιο της Formula 1.
Eνα πάρα πολύ ενδιαφέρον γνώρισμα της Κυπριακής πίστας είναι η διασταύρωση της διαδρομής, με το τμήμα πριν την τελική ευθεία να βρίσκεται πάνω από την είσοδο στην προτελευταία στροφή! Μέχρι σήμερα, αυτό το γνώρισμα υπήρχε μόνο στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία.
Τα εντυπωσιακά στοιχεία, όμως, δεν σταματούν εδώ. Αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα των μέχρι τώρα διαδρομών, όπου οι θεατές μπορούν να θαυμάσουν τα μονοθέσια μόνο από απόσταση, ο κ. Αναστασίου σχεδίασε μια μεγαλοπρεπή γέφυρα πάνω από την ευθεία τερματισμού. Η κατασκευή αυτή θα έχει γυάλινο πάτωμα, από ανθεκτικά υλικά, και θα επιτρέπει στους τυχερούς οι οποίοι παρευρίσκονται εκεί να βλέπουν τη δράση… αφ' υψηλού!
Η πίστα συνδυάζει μια μεγάλη ποικιλία στροφών, από φουρκέτες μέχρι μακριές αριστερόστροφες και chicanes, οι οποίες μπορούν εύκολα να ελκύσουν το ενδιαφέρον των ομάδων Formula 1 για δοκιμαστικά, αφού η πίστα πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας της FIA. Αυτή τη δυνατότητα ενισχύει το μεσογειακό κλίμα της Κύπρου, το οποίο προσφέρει ήπιες συνθήκες για δοκιμαστικά. Επίσης, οι οκτώ εναλλακτικές διαδρομές οι οποίες βρίσκονται σχεδιασμένες μέσα στην κυρίως πίστα, καθώς και η πίστα οβάλ προσφέρουν μια ιδανική τοποθεσία για άλλα επίσης πρωταθλήματα.
Στα σχέδια του κ. Αναστασίου, όμως, δεν είναι μόνο η ασφαλτοστρωμένη διαδρομή. Μάλιστα, επιλέγει να ονομάζει χαϊδευτικά την ιδέα του "κυπριακή Disneyland", αφού το σύμπλεγμα θα περιέχει, εκτός βέβαια από τις απαραίτητες εγκαταστάσεις όπως ιατρικό κέντρο και media centre, μια εντυπωσιακή γκάμα άλλων εγκαταστάσεων, όπως αίθουσες κινηματογράφου, bowling, καταστήματα, εστιατόρια, καφετέριες, ένα εκπαιδευτικό κωπηλατοδρόμιο, εκθεσιακούς χώρους, χώρους συνεδρίων και παρουσιάσεων κτλ. Ο χώρος θα μπορεί έτσι να λειτουργεί μέρα και νύχτα, αποφέροντα οικονομικά οφέλη στους επενδυτές που θα συμμετάσχουν στην πραγματοποίηση της ιδέας αυτής.
Ένα "καυτό" ερώτημα το οποίο απασχόλησε τον κ. Αναστασίου είναι φυσικά η επιλογή της κατάλληλης τοποθεσίας για ένα τέτοιο εγχείρημα. Παρ' όλο που η πίστα σχεδιάστηκε με ευελιξία στην εφαρμογή της μελέτης σε οποιοδήποτε χώρο, εντούτοις ο κ. Αναστασίου έχει προεπιλέξει τρεις πιθανές τοποθεσίες, μια εκ των οποίων φαίνεται ιδεώδης για το έργο αυτό. Το μήκος της πίστας είναι 5,8 χιλιόμετρα και μπορεί να συγκριθεί με τη γειτονική πίστα 5,4 χιλιομέτρων του Bahrain, ενώ για τη δημιουργία της θα απαιτηθεί έκταση γης 1 335 600 τ.μ.
Η πίστα, που θα έχει χωρητικότητα 70 000 θεατών, θα κοστίσει γύρω στις 85 εκατομμύρια λίρες. Τα λεφτά για την κατασκευή της μπορούν να εξασφαλιστούν από πολλούς φορείς, με μια πιθανή συνεργασία κρατικού και ιδιωτικού τομέα. Με το έργο αυτό, το οποίο θα χρειαστεί δυο με τρία χρόνια να κατασκευαστεί, η Κύπρος θα τοποθετηθεί στον παγκόσμιο χάρτη και θα προσελκύσει διεθνή τουρισμό. Η πεποίθηση του κ. Αναστασίου είναι πως για να αναπτυχθεί οικονομικά μια χώρα, πρέπει να τολμά να κάνει μεγάλα έργα τα οποία ακολούθως θα αποφέρουν μεγάλα κέρδη.
Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού.
|
Και η απαραιτητη μακετα.
|
|
Back to top |
|
|
|