View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
koeman Junior Member
Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 10:58 am Post subject: |
|
|
Νέα για το Μετρό από την περιοδική έκδοση που βρίσκεται στις στάσεις αυτές τις μέρες:
Επέκταση Γραμμής 3 προς Χαϊδάρι:
Πρόκειται περί επέκτασης μήκους 1,5 χλμ με έναν νέο σταθμό (Χαϊδάρι). Σήμερα έχουν διανοιχτεί 1000 μ. σήραγγας ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται έργα πολιτικού μηχανικού στον σταθμό. Στην ίδια εργολαβία έχει ενταχθεί και η κατασκευή χώρου στάθμευσης ΙΧ οχημάτων ακριβώς στον σταθμό, χωρητικότητας 380 θέσεων.
Η επέκταση Αιγάλεω-Χαϊδάρι υπολογίζεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση περισσότερους από 30.000 επιβάτες και προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία εντός του 2009. Η απόσταση Χαϊδάρι-Σύνταγμα θα γίνεται σε 9 λεπτά.
Επέκταση Γραμμής 2 προς Περιστέρι:
Σε εξέλιξη βρίσκονται έργα πολιτικού μηχανικού στους σταθμούς Περιστέρι και Ανθούπολη ενώ στην ίδια εργολαβία έχει ενταχθεί και η ανάπλαση της κεντρικής πλατείας του δήμου Περιστερίου, έκτασης 10.000 τμ. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες διάνοιξης (ποσοστό ολοκλήρωσης 25%) των 350 μέτρων σήραγγας που υπολείπονται για να ολοκληρωθεί στο σύνολο της η επέκταση της γραμμής (1,5 χλμ). Η επέκτασης της Γραμμής 2 υπολογίζεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση περισσότερους από 50.000 επιβάτες και προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία εντός του 2009. Η απόσταση Ανθούπολη-Σύνταγμα θα γίνεται σε 11 λεπτά.
Επέκταση Γραμμής 2 προς Ελληνικό:
Η γραμμή θα προστθέσει 5,5 χλμ. και 4 σταθμούς (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό) στο υπάρχον δίκτυο. Σήμερα εκτελούνται εργασίες σε 14 εργοταξιακούς χώρους (σταθμοί, φρέατα εξαερισμού, υπόγειος χώρος εναπόθεσης συρμών του έργου) κατά μήκος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης. Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων έχει ήδη κατασκευάσει 2.200 μέτρα σήραγγας και συνεχίζει προς τον σταθμό Άλιμος. Η επέκταση αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2009 και θα εξυπηρετεί καθημερινά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση Ελληνικό-Σύνταγμα θα διανύεται σε 15 λεπτά.
Σταθμοί της Γραμμής 3:
Οι σταθμοί Νομισματοκοπείο, Χολαργός και Αγία Παρασκευή θα τεθούν σταδιακά σε λειτουργία από το ερχόμενο φθινόπωρο και προβλέπεται να εξυπηρετούν καθημερινά περισσότερους από 60.000 επιβάτες ημερησίως ενώ η διαδρομή Αγία Παρασκευή-Σύνταγμα αναμένεται να καλύπτεται σε 12 λεπτά. Με την ίδια εργολαβία στον σταθμό Νομισματοκοπείο κατασκευάζεται Σταθμός Μετεπιβίβασης από και προς λεωφορειακές γραμμές καθώς και υπόγειος χώρος στάθμευσης συνολικής χωρητικότητας 470 θέσεων ΙΧ.
Επέκταση της Γραμμής 3 Χαϊδάρι-Πειραιάς:
Έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του διαγωνισμού και το ερχόμενο φθινόπωρο (υπό την προϋπόθεση να μην υπάρξουν εμπλοκές λόγω ενστάσεων, προσφυγών κλπ των διαγωνιζομένων εταιρειών) αναμένεται να ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες. Η Γραμμής αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά 160.000 επιβάτες και η διαδρομή Πειραιάς-Σύνταγμα θα διανύεται σε 19 λεπτά.
Νέα Γραμμή (Γραμμή 4):
Η νέα γραμμή του Μετρό (Άλσος Βεϊκου – Πανεπιστήμιο – Κατεχάκη - Μαρούσι) έχει μήκος 20,9 χλμ. και 20 σταθμούς. Μια σειρά από εξειδικευμένες μελέτες βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη προκειμένου το έργο να είναι έτοιμο προς δημοπράτηση αμέσως μόλις εξασφαλιστούν οι απαραίτητοι πόροι, ύψους 2,1 δις ευρώ. Ύστερα από μελέτη της Αττικό Μετρό ΑΕ, η ανάπτυξη και λειτουργία της Γραμμής 4 μπορεί να υλοποιηθεί με την εφαρμογή ενός ειδικού χρηματοδοτικού σχήματος, που θα αφορά την τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων των διοδίων της Αττικής Οδού για μια ορισμένη χρονική περίοδο μετά την απόδοση της από την παραχωρησιούχο εταιρεία στο Δημόσιο. Η ολοκληρωμένη πρόταση για τη χρηματοδότηση της νέας γραμμής του Μετρό, η οποία δεν επιφέρει καμία επιβάρυνση ούτε στον κρατικό προϋπολογισμό ούτε στα κονδύλια του Δ’ ΚΠΣ, αλλά θα μεταφέρει πόρους από τα ΙΧ που ρυπαίνουν στο φιλικό προς το περιβάλλον Μετρό, είναι πλέον ώριμη και πρόκειται σύντομα να συζητηθεί σε κυβερνητικό επίπεδο.
Τροχαίο υλικό:
Για την υποστήριξη των προγραμματισμένων επεκτάσεων είναι απαραίτητη η προμήθεια νέων συρμών, οι οποίοι θα είναι τελευταίας τεχνολογίας και πλήρως κλιματιζόμενοι. Οι αναγκαίοι πόροι έχουν ήδη εξασφαλιστεί από το Ταμείο Συνοχής και η Αττικό Μετρό πολύ σύντομα θα προκηρύξει τον σχετικό διαγωνισμό.
Παράλληλα πρόσφατα (Νοέμβριος 2007) υπογράφηκε σύμβαση για εγκατάσταση κλιματισμού στους 14 συρμούς δεύτερης γενιάς του Μετρού, οι οποίοι σήμερα κινούνται υπογείως στις Γραμμές 2 και 3. Στόχος της Αττικό Μετρό είναι, σταδιακά απο το ερχόμενο καλοκαίρι, όλοι οι συρμοί της δεύτερης γενιάς του Μετρό (21) να διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, ενώ εξετάζεται η εγκατάσταση κλιματισμού και στους συρμούς της πρώτης γενιάς, οι οποίοι, όμως, δεν διαθέτουν τέτοια πρόβλεψη.
Ζητώ συγγνώμη για την αντιγραφή και το σκανάρισμα των φωτογραφιών αλλά δεν βρήκα το έντυπο σε ηλεκτρονική μορφή ώστε να παραθέσω απλώς link. Κράτησα μόνο τα σημαντικά κομμάτια που αναφέρονται σε δεδομένα και χρόνους παράδοσης. Περίεργο μου φαίνεται ότι όλα τα υπό κατασκευή κομμάτια αναμένεται να έχουν δοθεί σε λειτουργία ως το τέλος του 2009.
Στο ίδιο περιοδικό εξαγγέλονται και μέτρα ενίσχυσης των ΜΜΜ που αναφέρονται στο δελτίο τύπου εδώ. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 1:22 pm Post subject: |
|
|
Πολυ καλα νεα που επεκτεινεται χωρις προβλημα το Μετρο της Αθηνας
Το Νομισματοκοπειο ειναι στην περιοχη του Χαλανδριου , σωστα ; |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 1:26 pm Post subject: |
|
|
Quote: | "Περίεργο μου φαίνεται ότι όλα τα υπό κατασκευή κομμάτια αναμένεται να έχουν δοθεί σε λειτουργία ως το τέλος του 2009. " |
Σωστή παρατήρηση. Κι' εμένα μου φαίνεται αυθαίρετα λίγο -δυστυχώς- το ως άνω χρονικό διάστημα και ύποπτο ότι ντε και καλά συγκλίνουν τόσο πολύ οι χρόνοι παράδοσης. Άραγε τι ρόλο παίζει το ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι σήραγγες Τι είναι πιο εύκολο; να γίνουν οι σήραγγες ή οι σταθμοί;
Τέλος πάντων, με σημαντικότατη την επέκταση προς Ελληνικό, είναι καλό που αυτό το τμήμα επεκτάσεων βαίνει προς ολοκλήρωση, αν και ο προσεκτικός παρατηρητής θα μπορούσε να πει πως αργήσαμε... Πέντε χρόνια μετά από το 2004 για να τελειώσουν ήδη αποφασισμένες και από τότε ώριμες επεκτάσεις φαίνεται κάπως...
Αν και από την άλλη θα μου πες, μετρό είναι δεν είναι στραγάλια... Πάλι καλά που πήραμε μπρος και το προχωράμε...
Α ναι, και με την διακοπή των υπηρεσιών του μετρό προς αεροδρόμιο στη γραμμή 3 λόγω της κατασκευής του σταθμού Αγίας Παρασκευής τι γίνεται; |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 8:17 pm Post subject: |
|
|
PAO το Νομισματοκοπείο νομίζω πως ανήκει στο δήμο Χαλανδρίου, αλλά βρίσκεται ακριβώς στη "διασταύρωση" Χαλανδρίου, Χολαργού και Αγίας Παρασκευής. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:06 pm Post subject: |
|
|
Από το προηγούμενο ποστ του PAO φαίνεται πως οι αριθμοί νυχτερινών επιβατών του μετρό συνέχισαν να τραβούν την... ανιούσα. Μόνο το Σάββατο ο αριθμός τους έφτασε τις 21.000. Όπως βλέπω, το μέτρο πάει για μονιμοποίηση!
Εδώ και το σχετικό link με επιμέρους στοιχεία για τους κεντρικότερους σταθμούς:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_14/03/2008_262802 |
|
Back to top |
|
|
Droulas13 Junior Member
Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 5:09 pm Post subject: |
|
|
Eixa ena mina na xreisimopoiisw to metro savvato vradi.
Kala milame gia tin kamia sxesi oson afora sti kinisi. Doukissis plakentias to parking itan misogemato kai stous gurous dromous eixa sxetiko provlima na parkarw
Kai mesa sta vagonia tis mourlis, kamia sxesi. Otan eixa parei to teleutaio apo suntagma prin ena mina oi mises theseis itan katilimenes enw twra xwris na itan kan to teleutaio(eixe 2-3 akoma meta)itan oles piasmenes kai eixe para pollous orthious.
To metro irthe gia na meinei , opws emeinan kai stin istoria oi ligoi kamenoi pou diamarturontan stin arxi tou, ena akoma diaxroniko anekdoto, opws ekeino pou thelei tous kommounistes na diadilwnoun kata tis eleusi tis papatas gia prwti fora stin ellada (etsi exw akousei, an den isxuei zitw sugnwmi!) |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 5:41 pm Post subject: |
|
|
Για την... πατάτα δεν ξέρω, αλλά μάλλον παραπληροφόρηση μου φαίνεται (στις αρχές του 19ου αιώνα δεν υπήρχαν κομμουνιστές)!
Δράττομαι της ευκαιρίας όμως να παρακαλέσω τόσο εσένα όσο και όποιον άλλο εξακολουθεί να γράφει σε greeklish, να προσπαθήσετε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στα posts, για τους λόγους που έχουμε αναφέρει αρκετές φορές μέσα στο forum.
Αν υπάρχει κάποιο αξεπέραστο τεχνικό πρόβλημα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον μετατροπέα που επίσης έχουμε αναφέρει πολλές φορές: http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp.
Τέλος του off-topic |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 11:48 pm Post subject: |
|
|
Οριστική η μεταμεσονύκτια λειτουργία Μετρό και ΗΣΑΠ!
Τελικά ήρθε για να μείνει το μέτρο. Το ερώτημα πλέον κατά τη γνώμη μου δεν είναι πόσο θα επιβαρύνει τα οικονομικά των ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ, αλλά ΠΟΤΕ θα φτιάξουν ένα ολοκληρωμένο δίκτυο λεωφορειακών γραμμών ολονύχτιας λειτουργίας.
Και το άρθρο από το in.gr:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=889594&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 12:58 am Post subject: |
|
|
@Nameless
Εσένα μπορεί να μην σε ενδιαφέρουν τα οικονομικά των ΗΣΑΠ-ΑΜΕΛ αλλά την εκάστοτε κυβέρνηση την ενδιαφέρει (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε).
Η Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας (η εταιρία που διαχειρίζεται το Μετρό της Αθήνας) αποτελεί αυτήν την στιγμή την πλέον "νοικοκυρεμένη" απ' τις εταιρίες που διαχειρίζονται μέσα σταθερη τροχιάς (δεν είναι και τόσες πολλές) και οποιαδήποτε μέτρο επιβαρύνει οικονομικά την λειτουργία της θα πρέπει να εξεταστεί με την δέουσα προσοχή.
Ας μην καταντήσουμε την ΑΜΕΛ έναν νέο ΟΣΕ.
Επίσης στα περισσότερα δίκτυα υπογείων σιδηροδρόμων ανά τον κόσμο η διακοπή της λειτουργίας το βράδυ αξιοποιείται για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης.
Προσωπικά είμαι υπέρ της νυκτερινής λειτουργίας, αλλά περισσότερο των λεωφορείων.
Ακόμα πρέπει να τεθεί το θέμα του εισητηρίου γιατί δεν είναι δυνατόν να πηγαίνεις με το ίδιο αντίτιμο που πηγαίνεις την ημέρα.
Κάποιος πληρώνει αυτό το έξτρα κόστος και αν δεν το κάνει το κράτος (όπως δεν το έκανε κάποια στιγμή με τις παροχές της Ο.Α) τότε η εταιρία μπαίνει μέσα και κινδυνεύει να κλείσει.
Last edited by Nozomi on Thu Apr 10, 2008 1:39 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 1:12 am Post subject: |
|
|
Όμως nozomi τα εισιτήρια ΗΣΑΠ και μετρό θα ανέβουν σε λίγους μήνες και θα εξισωθούν προς τα επάνω, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός μεταφορών πριν από λίγο καιρό. Αυτή η αύξηση θα υπερκαλύψει την "ζημιά" από τη μεταμεσονύκτια λειτουργία του μετρό. Επίσης, η επέκταση του ωραρίου είναι μόνο για δυο νύχτες την εβδομάδα, οπότε υπάρχει πιστεύω ο χρόνος για την απαραίτητη συντήρηση κατά τις υπόλοιπες μέρες! |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 1:48 am Post subject: |
|
|
Φίλε Dromea εγώ είμαι επιφυλακτικός και κρατώ μικρό καλάθι γιατί έχω την εμπειρία της Ο.Α.
Δυστυχώς η εκάστοτε κυβέρνηση αφού κάνει πρώτα τα ρουσφέτια της και ασελγήσει κυριολεκτικά πάνω σε μια εταιρία που ελέγχει μετά εμφανίζεται ως "εξυγιαντής" θέλοντας να την κλείσει (όπου μπορεί και αναγκάζεται απ' την Ε.Ε) ή να την ιδιωτικοποιήσει.
Οικονομικα στοιχεία δεν έχω για να εκφέρω οριστική άποψη απλά αμφιβάλλω αν ερωτήθηκε η ΑΜΕΛ (χλωμό αν λάβει κανείς υπόψιν πως εκπαραθυρώθηκε ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος). |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 2:22 am Post subject: |
|
|
Αγαπητέ Nozomi δεν έπιασες το πνεύμα μου. Θεωρώ ότι η η νυχτερινή λειτουργία του μετρό και του ΗΣΑΠ ήταν άκρως πετυχημένες όχι όμως γιατί τα νούμερα που είδα στις παρουσιάσεις των εταιριών ήταν από μόνα τους μεγάλα. Πράγματι τα νούμερα που είδα δεν επαρκούν για να καλύψουν τις οικονομικές ανάγκες.
Όμως αυτό που πρέπει να δουμε είναι ότι ένα μέτρο, χωρις ΚΑΜΙΑ στήριξη, χωρίς ΚΑΜΙΑ οργάνωση, με όλους τους οιωνούς εναντίον του, στέφθηκε με επιτυχία, γιατί μόνο έτσι μπορώ να βαφτίσω τα αποτελέσματα υπό τις συνθήκες που πραγματοποιήθηκε το "πείραμα".
Μη στέκεσαι μόνο εκεί όμως.Ζητάω νυχτερινές λεωφορειακές γραμμές και ο λόγος είναι γιατί πιστεύω ότι:
α) Ο ΗΣΑΠ και το μετρό δε μπορούν να δουλέυουν καθημερινά επι 24ωρου ή ... 21ωρου βάσεως. Δημιουργούνται προβλήματα σε συντήρηση και στην ... τσέπη των εταιριών. Για περίπου 4 ώρες τη βδομάδα όμως, και μάλιστα σε μέρες παραδοσιακών εξόδων, δε θα χαθεί ο κόσμος.
β) Δεν καλύπτεται ολόκληρη η πόλη. Πως θα πάω από το Αιγάλεω στη Βούλα στις 4 το πρωί; Μόνο με ΙΧ ή ταξί. Και μην κάνει κάποιος το λάθος να προτείνει τις λεωφορειακές γραμμές του αεροδρομίου ...
γ) Οι γραμμές των λεωφορείων θα δράσουν ως τροφοδότες προς τα μέσα σταθερής τροχιάς. Αν το μετρό μπορεί να έχει 20 χιλιάδες άτομα σε ένα βράδυ[*] χωρίς καμία υποστήριξη, φαντάσου τι θα γίνει αν ακόμη περισσότερος κόσμος μπορέσει να το προσεγγίσει.
Για τους λόγους αυτό θεωρώ ότι καλώς έγινε η επέκταση, αλλά τώρα -κατ'όπιν εορτής βεβαίως βεβαίως!- θα πρέπει να εξετάσουμε το θέμα των νυχτερινών λεωφορειακών γραμμών.
[*] Επιβατική κίνηση ΑΜΕΛ στο διάστημα 00:30 - 2:30
22 Μαρτίου, 20.034
30 Μαρτίου, 21.909 |
|
Back to top |
|
|
Droulas13 Junior Member
Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 12:54 pm Post subject: |
|
|
Οσο περναει ο καιρος ο κοσμος θα χρησιμοποιει ολο και περισσοτερο το μετρο το βραδυ, να δειτε οτι μαλιστα θα αυξησουν και την συχνοτητα απο το μισαωρο(νομιζω τοσο ειναι τωρα) στο 20λεπτο(η' αν ειναι τωρα στο 20λεπτο ακομα πιο λιγο).
Στο τελος θα καταληξει να εχει περισσοτερο κοσμο απο οτι εχει στις ωρες αιχμης τις κυριακες(αν δεν εχει ηδη περισσοτερο). Οποτε να δω αν εκει θα παρεμβουν αυτοι που τωρα διαμαρτυρονται για να μας πουν αν και τις κυριακες δεν πρεπει να λειτουργει καθολου το μετρο γιατι "δεν βγαζει τα ξοδα του" |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 11:24 pm Post subject: |
|
|
Η Αττικό Μετρό προμηθεύεται νέους συρμούς ...
http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=39&pl=1657&pk=8&ap=1655
Περαστικά στην Καρόλου.
Θα σας αναφέρω και κάτι που δεν γνωρίζει ο πολύς κόσμος.
Η ΑΜΕΛ εδώ και αρκετό καιρό δοκιμάζει σύστημα ATO (Automatic Train Operation) που θα επέτρεπε στους ηλεκτροδηγούς να έχουν ρόλο επιβλέποντα και μόνο (στο απώτερο μέλλον ίσως καταργούνταν και τελείως). Αυτές οι κίτρινες συσκευές (σαν χελώνες) που βλέπετε μέσα στους Σταθμούς και ανάμεσα στις γραμμές είναι μέρη του συστήματος για να καλιμπραρίζονται οι συρμοί σε σχέση με την αποβάθρα.
Απ' την σιγή ιχθύος που τηρείται όμως εξάγεται το συμπέρασμα ότι μάλλον το σύστημα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχει και ψυχολογικό θέμα.
Όσο αξιόπιστο και να είναι ένα τέτοιο σύστημα δεν νομίζω να έμπαινε ποτέ ο μέσος Έλληνας σε ένα τραίνο που οδηγείται από υπολογιστές ... |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 12:17 am Post subject: |
|
|
Το ψυχολογικο δεν νομιζω να ισχυει και τοσο πολυ. Αλλωστε ακομα και στο μετρο της θεσσαλονικης που θα ειναι εξ αρχης με αυτο το συστημα θα υπαρχει ενας οδηγος-συνοδηγος απλα για να βλεπει. Μαλλον οικονομικο η συνδιαλιστικο θα πρεπει να ειναι το θεμα. Και πρεπει να θελει και καποιες εκετεταμενες εργασιες να γινουν για να λειτουργησει. Σαν να κανεις ενα νεο μετρο μεσα στο ηδη υπαρχον |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 12:43 am Post subject: |
|
|
Κοίτα στο Μετρό της Θεσσαλονίκης έγιναν λάθος επιλογές και ίσως τα αναλύσουμε σε κάποια φάση στο αντίστοιχο νήμα.
Αν το σύστημα ΑΤΟ μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια και το μπλοκάρουν οι συνδικαλιστές θα γίνει γνωστό.
Ας μην αποδίδουμε στους συνδικαλιστές και υπερφυσικές ιδιότητες ... |
|
Back to top |
|
|
tonibest24 Junior Member
Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 4:12 pm Post subject: |
|
|
Να χαιρετισω την παρεα μετα απο ακαιρο απουσιας!
Και να καλοσωρισω εστω τα νεα μελη, πολλους απο τους οποιους τους παρακολοθω απο το amnizia.
Τωρα @Nozomi τι εννοεις εγιναν λαθοσ επιλογεσς για το μετρο Θεσσαλονικης? |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 4:58 pm Post subject: |
|
|
Η επιλογή "βαρύ" κλασσικό Μετρό για την πόλη ήταν λάθος.
Ανάλογου μεγέθους πόλεις στο εξωτερικό έχουν light rail.
Δυστυχώς υπερίσχυσαν τα συμφέροντα κάποιων που βρήκαν πάτημα στα γνωστά συμπλέγματα που προσπαθούν να καλλιεργήσουν κάποιοι στην πόλη (Μετρό η Αθήνα-Μετρό και εμείς κτλ.)
Περισσότερα συντόμως στο ανάλογο τόπικ.
-edit-
Όποιος μετακινείται με τον ΗΣΑΠ αυτές τις μέρες ας κάνει τον κόπο να διαβάσει την ανακοίνωση των εργαζομένων για τις στάσεις εργασίας που πραγματοποιούν αύριο.
Εκεί θα δει ότι οι ΗΣΑΠήταροι αναφέρουν ότι απεργούν (και) ως ένδειξη συμπαράστασης στους απολυμένους υπαλλήλους της ΤΡΑΜ Α.Ε.
Υπόψιν (για όποιον δεν το γνωρίζει) ότι οι δύο ηλεκτροδηγοί της ΤΡΑΜ απελύθησαν γιατί ο ένας πιάστηκε να κάνει χρήση χασίς και ο άλλος καθυστερούσε συστηματικά στην δουλειά του.
Ευτυχώς η ΤΡΑΜ (όπως και η ΑΜΕΛ) διέπεται από συνθήκες εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου και έτσι μπορεί να προβαίνει σε τέτοιες ενέργειες.
Αν είχαμε τέτοιο περιστατικό στον Όμιλο ΟΣΕ (όχι πως δεν είχαμε δύο εκτροχιασμούς από κρασοκατάνυξη) ο υπάλληλος εισπράτει μια συμβολική τιμωρία (δυσμενή μετάθεση για κανένα χρόνο) και κατόπιν επανέρχεται στην εργασία του μετά "βαϊων και κλάδων" ...
Ας ελπίσουμε η Διοίκηση της Τραμ να έχει στοιχειοθετήσει επαρκώς νομικά τις απολύσεις και να επιμείνει, γιατί διαφορετικά αν υποχρεωθεί να τους επαναφέρει αυτό θα είναι μιας πρώτης τάξης ήττα.
Σε αυτή την περίπτωση ας δίνουμε χασίσι σε όλους τους υπαλλήλους των Μέσων Σταθερής Τροχιάς της Αθήνας προκειμένου να μην διαμαρτύρονται διεκδικώντας τα δικαιώματά τους στο "χόρτο" ... |
|
Back to top |
|
|
kounoupis Junior Member
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 10:16 am Post subject: |
|
|
Ξερετε ποτε θα κλεισει το τμημα του υπογειου σιδηροδρομου δουκισσης πλακεντιας-εθνικη αμυνα;
Εχει ακουστει το μαιο.Υπαρχει κατι επισημο;
Ενδιαφερομαι αμεσα γιατι απο τις 2 μαιου θα ειμαι στη γουδη ως υεα για ειδικοτητα και θα ηθελα να ξερω ποτε θα κλεισει (πιο πολυ στο γυρισμο γιατι στον πηγαιμο .
μαλλον με λεωφορειο θα πηγαινω).
Ο καταραμενος ο προαστιακος εχει πρωτο δρομολογιο 6.23 και θα ειναι ετσι μεχρι την 1η ιουνιου(εκεινες τις μερες θα χω φυγει) |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 4:07 pm Post subject: |
|
|
Απο όσο ξέρω τελευταία μάλλον για 1η Ιουλίου να ετοιμαζόμαστε! Λογικά για ένα εξάμηνο, οπότε απο το 2009 θα έχει ανοίξει και η γραμμή και ο σταθμός του Νομισματοκοπείου! |
|
Back to top |
|
|
kounoupis Junior Member
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 12:42 pm Post subject: |
|
|
Τελικα τον ιουλιο θα κλεισει το τμημα εθνικη αμυνα-δουκισσης πλακεντιας.Παραθετω αυτουσιο το e-mail που ελαβα με απο σχετικη ερωτηση μου στην αττικο μετρο
Εντός του Ιουλίου 2008 έχει προγραμματιστεί η διακοπή της λειτουργίας της Γραμμής 3 στο ύψος του σταθμού Εθνική Άμυνα, για μέγιστο χρονικό διάστημα 6 μηνών. Θεωρείται βέβαιο ότι θα αναδιοργανωθούν οι λεωφορειακές γραμμές έτσι ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες του επιβατικού κοινού. |
|
Back to top |
|
|
saturn Junior Member
Joined: 06 Jul 2004 Posts: 90
|
Posted: Fri May 09, 2008 12:11 pm Post subject: |
|
|
Επιθεωρώντας τα έργα του Μετρό στο Περιστέρι δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από τις επεκτάσεις της γραμμής 2 προς Ανθούπολη και της γραμμής 3 προς Χαϊδάρι, οι οποίες θα δοθούν στην κυκλοφορία στο τέλος του 2009.
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι ο διαγωνισμός της επέκτασης της γραμμής 3 από Χαϊδάρι προς Πειραιά θα έχει ολοκληρωθεί προς το τέλος του έτους και αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, με την έναρξη του νέου έτους θα ξεκινήσουν και τα έργα.
Επίσης ο κ.Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι προχωρούν οι διαδικασίες για την κατασκευή της γραμμής από Πανεπίστημιο προς Γαλάτσι και σύντομα στην Κυβερνητική Επιτροπή θα κάνει εισήγηση για τη χρηματοδότηση του έργου.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=898429&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
|
kounoupis Junior Member
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Thu May 22, 2008 6:27 pm Post subject: |
|
|
Στον προαστιακο στις ηχογραφημενες αναγγελιες για τους σταθμους λενε επομενος σταθμος ταδε και στα αγγλικα next stop και οχι next station οπως θα πρεπε |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu May 22, 2008 10:00 pm Post subject: |
|
|
Οι Προαστιακάριοι (λένε πως είναι προαστιακάριος) σήμερα έριξαν ένα EMU Desiro στον επικρουστήρα του Σταθμού Αεροδρομίου.
http://news.ert.gr/c/5/394741.asp
Θαυμάστε τα Βερελόπαιδα των 1,300 ευρώ που ο κ.Λιάπης αντάμοιψε διορίζοντάς τους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως κανονικούς μηχανοδηγούς στα αρτηριακά με μισθούς 1,900 ευρώ (όταν ο μέσος νέος ψάχνει δουλειά των 700 ευρώ)
Έτσι έχουμε διορισμένους Αιτωλοακαρνάνες με απολυτήρια Λυκείου να καταλαμβάνουν τέτοιες θέσεις ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ ...
Άντε να δούμε τι θα βγάλει κι αυτή η ΕΔΕ, αν και όλοι ξερουμε που καταλήγουν οι έρευνες για ατυχήματα που διεξάγει ο Οργανισμός.
Για να καταλάβετε τις έρευνες τις διενεργούν οι ίδιοι υπάλληλοι του ΟΣΕ και (όπως είναι ευκόλως κατανοητό) υπερισχύει η "συναδελφική αλληλεγγύη" ... |
|
Back to top |
|
|
|