View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 12:42 pm Post subject: |
|
|
Η μείωση των τροχαίων πιστεύω ότι κυρίως θα επέλθει αν λειτουργήσουν πολλά μέτρα και στραητηγικές σε συνδυασμό.
Η κατασκευή αυτοκινητόδρομων και εθνικών οδών στο μέλλον θα αναδείξει νέες συνοικίες και προάστεια που ήταν στην αφάνεια. Θα διεκολύνει την ανάπτυξη ολόκληρων νομών, θα κάνει ευκολότερες τις συγκεκριμένες διαδρομές.
Τα περισσότερα όμως και πιο θανάσιμα ατυχήματα γίνονται εντός των πόλεων και όχι στις εθνικές οδούς. Έτσι ο κόσμος θα συνεχίζεται να σκοτώνεται στις κωμοπόλεις, στα προάστεια της Αθήνας κτλ.
Τρανό παράδειγμα, οι δρόμοι στα δυτικά προάστεια(και όχι μόνο) όπου σε αρκετές συνοικίες και προάστεια είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Κατέβηκα προχθές την Θηβών και παρατηρούσα όλο το οδόστρωμα ως τον Πειραιά. Η άσφαλτος έχει ρωγμές, ανά μικρή απόσταση, με σχήμα όπως το αστέρι της Βεργίνας. Δεν ξέρω αν έγινε από το χιόνι, ωστόσο είμαι σίγουρος ότι αν οι δήμοι δεν πάρουν μέτρα οι δρόμοι αυτοί αλλά και άλλοι παρόμοια ποιότητας ασφάλτου, θα ανοίξουν και θα δημιουργηθούν κρατήρες παντού.
Τα υλικά που συνήθως χρησιμοποιούν οι δήμοι είναι κατά πολύ υποδυέστερα από αυτά που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για την κατασκευή αυτοκινητόδρομων.
Θυμάμαι την περίοδο που ασφαλτοστρώθηκε η λεωφόρος Κηφισίας και επίσης θυμάμαι πολύ καλά την αριστερή ολυμπιακή λωρίδα. Ακριβώς έτσι συνεχίζει να είναι ο δρόμος αυτός χωρίς να έχει ρωγμές και χωρίς 500 μπαλώματα διαφορετικής υψομετρικής διαφοράς από το αρχικό οδόστρωμα.
Αυτό δείχνει ότι για κάποιους λόγους κάποιοι δρόμοι κατασκευάζονται με τουλάχιστον καλής ποιότητας υλικά και κάποιοι άλλοι κατασκευάζονται με κακής ποιότητας υλικά και σχεδιασμό.
Η Εγνατία θα αναδείξει μικρές πόλεις και κωμοπόλεις και θα κατασκευαστούν μικρότεροι δρόμοι εκατέρωθεν της. Ενώ στην Εγνατία θα μειωθούν τα ατυχήματα, θα εμφανιστούν στους νέους "αστικούς" και επαρχιακούς δρόμους. Γι' αυτό μίλησα στην αρχή για συνολική στρατηγική και μέτρα που θα δόσουν μακροπρόθεσμα λύση στο πρόβλημα των θανατηφόρων.
Τέλος, αν κάποιοι έτυχε να κινούνται πριν 1-2 χρόνια στην Αττική Οδό, διαπίστωσαν ότι διανεμήθηκε στους οδηγούς ένα κατάμαυρο βιβλίο του Ιαβέρη. Το βιβλίο με τίτλο "Εθνικό Θέμα" αναφέρεται σε πολλά μελλανά σημεία του προβλήματος των ατυχημάτων στους δρόμους και μεταξύ αυτών αποκαλύπτεται ότι η συντρηπτική πλειοψηφία(πάνω από 45% - δεν μπορώ να βρω το βιβλίο ...) των θανατηφόρων ατυχημάτων γίνεται στην διαδρομή από το σπίτι μας στην εργασία μας. Το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό θανάτων αντιστοιχεί στις επαρχιακές οδούς(π.χ. ο επαρχιακός δρόμος Δράμας-Καβάλας). Το τρίτο και μικρότερο ποσοστό θανάτων γύρω στο 10%(μόνο) γίνεται σε αυτοκινητόδρομους και εθνικές οδούς.
edit
Μόλις βρήκα το βιβλίο του Ιαβέρη. Δείτε περισσότερα στο topic των βιβλίων στο πολιτικό κλουβί !
Last edited by losada7 on Sun Mar 23, 2008 1:56 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
passat New Member
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 1:31 pm Post subject: |
|
|
radja wrote: | Περιπτωση να δοθει μεχρι τελους του ετους ο ενας κλαδος στο
Μετσοβο - Παναγια δεν υπαρχει? |
Επίσης, η γέφυρα Άραχθου ποτε θα είναι έτοιμη για παράδοση; |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 2:31 pm Post subject: |
|
|
Μια κουφη και άσχετη ερωτηση.Έχει υπαρξει ποτε προταση ή ιδεα για τουνελ υποθαλασσιο Ελλαδα- Ιταλια ή Αλβανια-Ιταλία?Σιδηροδρομικο ή οδικο?Για γρηγορη ένωση με Δυτικη Ευρωπη ξεπερνωντας τα Βαλκανια... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 2:56 pm Post subject: |
|
|
Μα φίλε μου υπάρχει ένωση με την ευρωπαική ένωση μέσω της Βουλγαρίας. Είναι πλέον μέλος της Ευρωπαικής ένωσης! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 3:05 pm Post subject: |
|
|
Δεν θα ήταν πιο γρηγορη η ένωση με ένα τετοιο τουνελ?(ίσως απο τα καινουρια που σχεδιαζουν οι Ιταλοι που επιπλεουν στο νερο σε καποιο βαθος..)Απλα λέω, αν το έχει σκεφτει κανεις και αν θα άξιζε... |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 3:13 pm Post subject: |
|
|
Εδώ για την υποθαλάσια της ΄Μάγχης κάναν τόσα χρόνια και τόσα λεφτά ξόδεψαν....
Νομίζω πως προς το παρόν κάτι τέτοιο μου φαίνεται επιστημονική φαντασία...
Ειδικά όταν υπάρχει δια ξηράς οδός. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 4:01 pm Post subject: |
|
|
passat wrote: | radja wrote: | Περιπτωση να δοθει μεχρι τελους του ετους ο ενας κλαδος στο
Μετσοβο - Παναγια δεν υπαρχει? |
Επίσης, η γέφυρα Άραχθου ποτε θα είναι έτοιμη για παράδοση; |
To να δωθεί ο ένας κλάδος στην αρκούδα έως το τέλος του έτους κατασκευαστικά το θεωρώ αδύνατο. Το ξέρω πως είναι παλιές δηλώσεις Γούλα αυτές, αλλά εδώ που τα λέμε ο άνθρωπος έχει κάνει virtual παραδόσεις σε άλλα τμήματα πολύ πιο εύκολα που ακόμα περιμένουμε να παραδωθούν. Τέλος πάντων.
Πάντως αν ρίξετε μια καλύτερη ματιά στις φωτο, θα δείτε πως σε όλα τα τεχνικά στο Παναγιά - Μέτσοβο ο αριστερός κλάδος έχει μια προτεραιότητα κατασκευής έναντι του δεξιού.
Όσο αναφορά τη γέφυρα Αράχθου, τα πράγματα δείχνουν να επιβραδύνουν μετά τα εσωτερικά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ.
Πετάξαν έξω από το Δ.Σ. τους δύο ιδιοκτήτες και τη διοίκηση ανέλαβαν οι τράπεζες. (Δεν είναι καλό αυτό).
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/300315/Article.aspx |
|
Back to top |
|
|
passat New Member
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 8:02 pm Post subject: |
|
|
Το καλό είναι ότι θα έχουμε σύντομα το Ιωάννινα-Μπαλντούμα και την Παραμυθιά οπότε απο Ηγουμενίτσα θα μπορεί να βγεί κανένας κατευθείαν Μπαλντούμα (αν εξαιρέσουμε την Σ2 πριν Τύρια). Κάποτε αυτό ήταν επιστημονική φαντασία.
Αλλά αν τελειώσει και το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι Γρεβεννά σε 2-3 χρόνια
δεν είναι και πολύς καιρός. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 8:44 pm Post subject: |
|
|
Εψαξα στο Google Earth να βρω το ιχνος του κομματιου Πεδινη- Μπαλτουμα αλλα τελικα δεν καταφερα και πολλα. Ειναι ευκολο απο τους πιο γνωστες της Εγνατιας να σχεδιασουν ενα ιχνος για να δουμε τι γλιτωνουμε |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
passat New Member
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 9:32 pm Post subject: |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. wrote: | Εψαξα στο Google Earth να βρω το ιχνος του κομματιου Πεδινη- Μπαλτουμα αλλα τελικα δεν καταφερα και πολλα. Ειναι ευκολο απο τους πιο γνωστες της Εγνατιας να σχεδιασουν ενα ιχνος για να δουμε τι γλιτωνουμε |
Φαίνεται πολύ καλά, αν και πρέπει να είναι 2-3 χρόνια πριν τραβηγμένες οι εικόνες. Συγκεκριμένα φαίνεται η είσοδος και η έξοδος της σύραγγας Δρίσκου και επίσης φαίνονται πολύ καλά είσοδος και έξοδος απο τις σύραγγες Τ6 και Τ8 μετά τη Μπαλντούμα. |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 10:44 am Post subject: |
|
|
Ρε συ Passat οχι και δεν είναι πολύ 2/3 χρόνια να τελειώσουν το υπόλοιπο κομμάτι της Ηπείρου... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 1:43 pm Post subject: |
|
|
Άρχισαν σιγά σιγά να λέγονται οι αλήθειες.
Οι υπεύθυνοι της Εγνατίας οδού εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τους ρυθμούς του έργου, επισήμως δηλώνουν ότι "στόχος είναι να παραδοθεί το 2008", όμως ανεπισήμως ομολογούν ότι "αυτό είναι ανέφικτο" και "ορισμένα δύσκολα τμήματα θα πάνε μέχρι το 2010".
http://www.fatsimare.gr/trikala_news/p2_articleid/11030 |
|
Back to top |
|
|
passat New Member
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 2:06 pm Post subject: |
|
|
iceman_13 wrote: | Ρε συ Passat οχι και δεν είναι πολύ 2/3 χρόνια να τελειώσουν το υπόλοιπο κομμάτι της Ηπείρου... |
Δεν είναι πολύ, αν σκεφτεί κανείς ότι ένα κομμάτι της εγνατίας 15 χλμ. μετα την Παραμυθιά ήταν έτοιμο στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και ότι η σύραγγα του Δρίσκου έχει τουλάχιστο 4 χρόνια που έχει διανυχθεί και περιμέναμε να γίνουν όλα τα υπόλοιπα.. για να μην αναφερω και τη σύραγγα μετά το Μέτσοβο που διανύχθηκε αν δε κανω λάθος, το 1990. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 4:25 pm Post subject: |
|
|
Mε καθυστέρηση και από εμένα συγχαρητήρια σε corfu, beethoven και starlet για τα φοβερά φωτορεπορτάζ! Αν υπήρχαν διαθέσιμα, θα επισύναπτα τα emoticons "master" και "respect" πολλές φορές...
Συμφωνώ ότι ενιαία Εγνατία θα δούμε κατά το 2010. Και κάτι ως προς την αρίθμηση των κόμβων στην Εγνατία: Ξεκινάει με το 1 αλλά στην πορεία υπάρχουν αρκετοί κόμβοι με την προσθήκη του α, σαν να μπήκαν εκ των υστέρων. Αυτό γίνεται και στο εξωτερικό καμιά φορά όταν μετά από χρόνια προστεθεί κόμβος στο σύστημα, αλλά στην Εγνατία που ακόμα καλά - καλά δεν έχει λειτουργήσει δεν μπορούσαν να κάνουν μια επαναρίθμηση των κόμβων; Αναφέρω επίσης ότι στην Αττική Οδό "λείπουν" δυο αριθμοί κόμβων, γιατί θα προστεθούν στο μέλλον (κόμβος με αυτοκινητόδρομο Ελευσίνας - Θήβας και κόμβος με οδό Ελληνικού - Σήραγγας Υμηττού - Πικερμίου). Στην Εγνατία δεν ήξεραν πού θα γίνουν έστω μελλοντικά κόμβοι;
Και κάτι ακόμα. Προ ημερών (18/3) πλήρωσα διόδια σε Αφίδνες και Σχηματάρι και πάνω - πάνω αντί ΤΕΟ έλεγε "Νέα Οδός ΑΕ" έδρα Θεμιστοκλέους 87, Αθήνα. Ανέλαβε ο παραχωρησιούχος; Πάντως στην ευθεία της Θήβας δεν κινείται τίποτε. Στην Υλίκη όμως σαν να είδα διάνοιξη εργοταξιακής οδού πίσω από τη "βραχοπαγίδα", το τοιχείο δηλαδή μεταξύ οδού και βράχων, στο ρεύμα προς Αθήνα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 4:34 pm Post subject: |
|
|
Οι ιδιωτες θα αναλαβουν (ή ήδη ανελαβαν) τα διοδια και τη συντηρηση όλων των αυτοκινητοδρομων?Και της Εγνατιας? |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 5:30 pm Post subject: |
|
|
Από τις 16 Μαρτίου έχουν αναλάβει οι ιδιώτες.
Στην εγνατία η υπεύθηνη θα είναι η Εγνατία οδός Α.Ε.
Τώρα όσον ανάφορά την αρίθμηση των κόμβων στην εγνατία από τον αρχικό σχεδιασμό προκύπτουν νέοι κόμβοι από την πίεση που ασκούν οι τοπικοί άρχοντες στο ΥΠΕΧΩΔΕ ή στην κυβέρνηση. Παράδειγμα που έμαθα τελευταία ο Α/Κ Νοτ. Γρεβενών όπως και ο Α/Κ Βενέτικου έγιναν χάρη στον τωρινό υπουργό κ. Φώλια. Που για μένα πολύ σωστά έγιναν. Γιατί ο μεν πρώτος θα εξυπηρετήσει αυτούς που θέλουν να πάνε στην Καλαμπάκα, ο δε δεύτερος, αυτούς για το ανερχώμενο και πολλά υποσχώμενο χιονοδρομικό κέντρο Βασσιλίτσας.
Για να σας πω και το άλλο που κανένας δεν το ξέρει ακόμα.
Πρόκειται να γίνει νέος ημικόμβος ανάμεσα στη γέφυρα Νέστου και της σήραγγας Θαλασσιάς, για να εξυπηρετήσει τα τοπικά χωριά. Μάλλον το εργοστάσιο μπαταριών της εταιρείας ''Γερμανός'' θα έλεγα εγώ.
Και ο νοών νοείτο . |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 5:38 pm Post subject: |
|
|
Η εγνατια αε είναι καθαρα ιδιωτικη επιχειρηση?
Θα είναι όπως και η Αττικη οδος ΑΕ απο ότι καταλαβα... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 6:20 pm Post subject: |
|
|
Corfu
O κόμβος της Εγνατίας οδού για την εξυπηρετηση του "Γερμανού" υπάρχει ήδη και είναι αυτός του Βανιάνου (XANTHI WEST) εκεί όπου τώρα σταματά η Εγνατία όπως ερχόμαστε από Κομοτηνή.
Ο κόμβος στο Νέστο θα εξυπηρετήσει μάλλον τους Τοξότες και τα χωριά δίπλα στο Νέστο από το ίχνος της σημερινής εθνικής οδού μέχρι τη θάλασσα (Εράσμιο, Μάγγανα κλπ). Ποιό οφελημένη στη περίπτωση αυτού του κόμβου έχω την εντύπωση πως θα είναι η χαρτοποιία "DIANA". Επίσης και για λόγους τουριστικούς ειναι πολύ χρησιμος εκεί, αφού από τους Τοξοτες ξεκινά το μονοπατι διπλα στο ποταμο Νεστο (διαδρομη τεραστιου φυσικου καλους) που βγαζει στα Λιβερα και στη Σταυρουπολη και πηγαινει δίπλα στην σηδηροδρομικη γραμμη. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 6:53 pm Post subject: |
|
|
Engineer μου τα είπες λίγο ανάποδα.
Για κάποιον που έρχεται από τη Θεσ/νίκη και θέλει να πάει στον Γερμανό, θα στρίψει αμέσως μετά την γέφυρα Νέστου στην παλαιά εθνική, στο ύψος δηλαδή του χωριού Τοξότες. Εκεί δηλαδή που θέλουν να γίνει ο νέος κόμβος στην εγνατία.
Αντίθετα για την χαρτοποιία θα πάρεις τον δρόμο για Εράσμιο που είναι κοντά στον κόμβο του Βανειάνου. Αλλά εν πάσει περιπτώση είτε για τη μια είτε για την άλλη ο κόμβος γίνεται για τις βιομηχανίες.
Τώρα σιγά μην το κάνανε για λόγους τουριστικούς. Το να πας στο Βανειάνο και μετά να γυρίσεις στους Τοξότες (ένας ερχόμενος από Θεσ/νίκη μεσω εγνατίας με ΙΧ) δεν κάνει ούτε 5 λεπτά. Μια νταλίκα όμως φορτωμένη... είναι τελείως διαφορετικό. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 7:08 pm Post subject: |
|
|
Corfu
Έχεις δίκιο. ο "Γερμανός" είναι στο Νεο Ολβιο και όχι κοντά στην Ξάνθη. |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 8:30 pm Post subject: |
|
|
δεν λέω πολλά απλά ότι επέστρεψα και παρακολουθώ....
φιλικούς χαιρετισμούς. |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 11:31 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητοί φίλοι Corfu kai beethoven κοίταξα με μεγάλη προσοχή τις φωτό σας και θα ήθελα να κάνω μια μικρή ανασκόπηση για τις γέφυρες απο μέτσοβο ως ΑΚ βενετικου.
Γ1 αμέσως μετά σηρ Μετσόβου πριν σηρ Μαλακασίου Α πρόδρομες εργασίες.
Γ7 μεταξύ σηρ Κωσταράκου-σηρ Μαλακασίου Β προβολοδόμηση έτοιμος ο ένας κλάδος, 20% ο άλλος.
Γ8 αμέσως πριν Μαλακασίου Γ προβολοδόμηση σχεδόν έτοιμος ο ένας κλάδος, μόλις ξεκίνησε ο άλλος.
Γ1 αμέσως πριν σηρ Παναγίας προκατασκευασμένοι κιβωτ. δοκοί έτοιμα 9/18 ανοίγματα.
Γ2 κολλημένη ανάμεσα σηρ Παναγίας σηρ Συρτού προβολοδόμηση τελειωμένη εκτός απο ακρόβαθρα.
Γ1 μετά την σηρ Συρτού προς σηρ αγ.Τριάδος αρχικό στάδιο μάλλον προκατασκευασμένοι κιβ. δοκοί.
Γ2 μεταξύ σηρ Βελανιδίων σηρ Νίκα προβολοδόμηση τελειωμένη.
Γ3 μεταξύ Σηρ Νίκα και σηρ Λαγκαδίων έτοιμα τα βάθρα με τις κεφαλές μάλλον προκατασκευασμένοι δοκοί.
Γ4 μεταξύ σηρ Λαγκαδίων και σηρ Ζίγκρα στην αρχή των βάθρων.
Γ5 μετά σηρ Καρατζά προς Βενέτικο έτοιμα 4/8 ανοίγματα προκατασκευασμένοι δοκοί.
Γέφ. Βενέτικου προβολοδόμηση α κλάδος τελειωμένος β κλάδος 95%
Γεφ μετά σηρ Βενέτικου προς κόμβο Βενέτικου α κλάδος τελειωμένος β κλάδος 70%.
Όλα καλά... αλλά σε ένα χάρτη του Beethoven(τον μοναδικό διαθέσιμο) υπάρχει τεχνικό(γέφυρα) ανάμεσα σηρ Πριονίων σηρ Βελανιδίων.Που είναι???
Οι αριθμήσεις είναι δικές μας ή έτσι αναφέρονται στα τεχνικά δελτία.Γιατί αν είναι δικές μας και υπάρχει η γέφυρα που δεν ανέφερα μάλλον η αρίθμηση πάει στράφι..
Φίλε Beethoven αν μπορούσες να κάνεις ένα νέο χάρτη απο Παναγία ως Ακ Βενέτικου θα ήσουν Θεός...
ps φίλε engineer σε βλέπω πολύ ενημερωμένο για τα ωραία του τόπου μας |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 12:51 am Post subject: |
|
|
Όχι Jimmara είναι σίγουρο 100% πως δεν υπάρχει γέφυρα μεταξύ των δύο σηραγγών που ανέφερες.
Και η αρίθμηση των γεφυρών είναι σωστή, την έχω πάρει από τεχνικές αναφορές της εγνατίας οδού ΑΕ. |
|
Back to top |
|
|
passat New Member
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 12:53 pm Post subject: |
|
|
corfu, μήπως μπορείς να μας δώσεις μια ανάλογη χάραξη απο το
google earth για το κομμάτι απο την έξοδο της σήραγγας Τ8 μέχρι
τον κόμβο Περιστερίου; και επίσης αν υπάρχουν γέφυρες ή σήραγγες
σ' αυτό το κομμάτι; |
|
Back to top |
|
|
|