View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 1:22 pm Post subject: |
|
|
Ίσως συντηρηται έτσι καλυτερα ο δρομος ,όπως και η Αττικη οδος.Νομιζω ότι αν όλοι οι εθνικες οδοι συντηρουνται απο ιδιωτες δεν θα ξαναδουμε τα χαλια της Κορινθου-Πατρων(παρατημενο το οδοστρωμα για χρονια! )Άλλωστε στην πραξη φανηκε ότι γιαυτη τη δουλεια είναι πολυ αργο,δυσκινητο και αναποτελεσματικο το κρατος(συμφωνα με σουφλια οι εθνικες οδοι θα συντηρουνται με ιδιωτες απο εδω και περα και αφου περασουν τα 30-40 χρονια παραχωρησης ,μετα θα τις δωσει σε άλλες εταιρίες.Έτσι και αλλιως στην Γαλλια και στην περισσοτερη Ευρωπη έτσι γινεται.Λες στην εταιρια:Παιρνε τα διοδια(που το κρατος δεν τα γυριζε στους δρομους) και συντηρησε το δρομο..Έτσι απλα..
Και μια άλλη ερωτηση:Ξερετε αν θα γινει ποτε αυτοκινητοδρομος ο δρομος Αντιρριο -Ιτεα -Λαμια?Η βελτιωση που λενε ότι θα κανουν εκει τι ακριβως θα είναι ; |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 2:57 pm Post subject: |
|
|
AUGalos wrote: | Pavel δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα μη ολοκλήρωσης της μίνι περιμετρικής. Μην ξεχνάς ότι πρόσφατα άρχισαν οι απαλλωτριώσεις και το γκρέμισμα των κτιρίων στο τρίτο και τελευταίο κομμάτι του δρόμο που καταλήγει στο νοσοκομείο του Αγίου Αντρέα. Πριν από μερικές βδομάδες είχα ακούσει σε τοπικό τηλεπτικό κανάλι από εκπρόσωπο της περιφέρειας δυτικής Ελλάδος που έκανε αυτοψία στο έργο ότι η ολοκλήρωσή του αναμένεται την άνοιξη του 2009. |
E τότε η αποτύπωση αυτού του αρχαίου υδραγωγείου κρίνεται απαραίτητη, γιατι ο μόνος τρόπος να ξεπεραστεί το εμπόδιό του είναι γκρέμισμα....
Εχε γεια μικρο μας υδραγωγείο.... αρκετά έζησες.... |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 6:59 pm Post subject: |
|
|
Θα μπορούσαν να φτιάξουν μια μικρή γέφυρα από πάνω του. Δε νομίζω ότι είναι δύσκολο ούτε ιδιαίτερα δαπανηρό |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 4:49 am Post subject: |
|
|
Ας ελπισουμε!!!! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 3:03 pm Post subject: |
|
|
Εχουν θεμελιώσει κάποια βάθρα προφανώς για την γέφυρα που λες οτι θα περάσει από πάνω απο το υδραγωγείο. Όμως σχεδόν ακουμπάνε στην αρχαία κατασκευή.... και μη μου πεις οτι δε μπορούσαν να τα πάνε τα βάθρα πιο πέρα.... Ελεος, τι άνοιγμα θα φτιάξουν??? 2 μέτρα???? Ισα ισα για το φράγμα???
Ιδού και φωτό από το κινητό μου,
παρακάτω στην προέκταση του άξονα υπάρχουν κιάλλα ερείπια...
Γενικά το μέρος μου προξένησε ένα μικρό δέος....Ελπίζω ο νέος δρόμος να το σεβαστεί και να μη προσποιηθεί ότι το σέβεται....
Ορίστε και τα ερείπια....
|
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 4:51 pm Post subject: |
|
|
Beethoven ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Η σελίδα της Μηχανικής έχει ανανεωθεί και έχει πολλές φωτογραφίες.
Η κάλυψη του χείμμαρου Διακονιάρη στην Πάτρα και η δημιουργία σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που θα ξεκινάει από το καινούργιο λιμάνι και θα καταλήγει στην μεγάλη περιμετρική φαίνεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο.
http://www.michaniki.gr/sitenew/index.cfm?pageid=15&category=construction&lang=1 |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 5:36 pm Post subject: |
|
|
Να σημειώσω ότι οι 3 τελευταίες φωτογραφίες που βρίσκονται στο έργο "Σύνδεση Ευρείας Παράκαμψης Πατρών με το νέο Λιμάνι και την Εθνική Οδό με την Κατασκευή Παραγλαύκων Αρτηριών στην Πάτρα" είναι από τα έργα για την ολοκλήρωση του κόμβου Κ1 της μεγάλς περιμετρικής (σύνδεση με την νέα εθνική οδό στο ύψος του Τόφαλου) και ολοκλήρωση της διαπλάτυνσης του δρόμου μέχρι τον ισόπεδο κόμβο της toyota. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 11:37 am Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο μέχρι τον πάσχα αρχίζει η κατασκευή των πέντε οδικών αξόνων!!!!
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=28580
Αντε να δούμε!!!!
Για την υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης λέει:
Οι κατασκευαστικές εργασίες θα ξεκινήσουν μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των προσφυγών στη Δικαιοσύνη. |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 11:57 am Post subject: |
|
|
Αυτοκινητόδρομος με έργα δύο ταχυτήτων και ο “Μορέας” στα διόδια από τις 17 Μαρτίου, είναι οι εξελίξεις στο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα/Σπάρτη.
www.eleftherianews.gr φύλλο Κυριακής 9 Μαρτίου σελίδα 5.
Φαίνεται πως το πράγμα επιτέλους επιταχύνεται αφού το χρήμα πλέον ρέει ανεμπόδιστο! |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 12:30 pm Post subject: |
|
|
Ξεχάστε το "Εθνική οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης".
Ξεχάστε και το ...ΠΑΘΕ.
Πλέον, μια πινακίδα κατεβαίνοντας από Θεσσαλονίκη αμέσως μετά τον κόμβο προς Βέροια (στο χωριό Κλειδί), από όπου αρχίζει και η σύμβαση για το Μαλιακός Κλειδί (βλέπε, Τέμπη και Πλαταμώνας) μια πινακίδα μας καλωσορίζει στον ..."Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου"!!??!! |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 5:15 pm Post subject: |
|
|
Το Μαλιακός-Κλειδί οκ ρε παιδιά, θα γίνουν τα τμήματα που πρέπει (Τέμπη-Πλαταμώνας) θα συντηρηθούν και θα βελτιωθούν τα τμήματα όπου υπάρχει ήδη αυτοκινητόδρομος... το αμαρτωλό πια τμήμα Θεσσαλονίκη-Κλειδί (38 χλμ) τι θα γίνει; Απ' ότι έχω καταλάβει το εν λόγω τμήμα θα ανήκει στη δικαιοδοσία της Εγνατίας Οδού αν και είναι κοινό τμήμα με τον ΠΑΘΕ.
Πάντως το τμήμα αυτό θεωρώ ότι είναι πια σε απαράδεκτη κατάσταση αφού έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο 20 χρόνια πριν και οι τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι μόνο στα χαρτιά, αφού η ΛΕΑ που έχει είναι υποτυπώδης. Επίσης ο φωτισμός είναι ελλιπέστατος όπως και η σήμανση. Όλα αυτά σε έναν δρόμο με τρομερά μεγάλη κίνηση, αφού είναι η είσοδος της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας και αποτελεί κοινό τμήμα των δύο σημαντικότερων αξόνων της χώρας (Εγνατία, ΠΑΘΕ). Να μην ξεχάσω και τον απαράδεκτο κόμβο Αξιού (διασταύρωση με τον δρόμο που πάει για Ευζώνους) με τις εξόδους από τα αριστερά!!! |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 9:39 pm Post subject: |
|
|
ευτηχός σε αυτό το τμήμα έχει διαχωρισμό των δύο ρευμάτων και αρκετό φάρδος.
Ειδάλλος δεν θα είχε καμιά διαφορά απο το Αθηνων-Πατρων σε ότι συνεπάγεται αυτό! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 6:22 am Post subject: |
|
|
Ε καλά όχι κι έτσι ρε συ, έτσι δε συγκρίνεται, πάντως αυτό συμπεριλαμβάνεται στη μελέτη μετατροπής του τμήματος Κλειδί-Πολύκαστρο-Ευζώνοι σε αυτοκ/μο που είναι φαντάζομαι σε εξέλιξη. |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 4:45 pm Post subject: |
|
|
30-40 χιλ την ωρα με μποτιλιαρισμα..τέλεια!Τα ατυχηματα θα μειωθουν σιγουρα.Ψιλοτσουγκρισματα θα έχουμε.Έτσι για να μαζευτουν και οι διαφοροι παλαβοι στο δρομο(με διαφορες φιγουρατζιδικες αυτοκινηταρες)Θα το ευχαριστηθω:Στρααααάτα, στρατουυυύλα. Και όσοι έχουν μυαλο ας πανε απο την Παλαια Εθνικη , να κανουν τον ίδιο χρονο και ευχαριστηθουνε και το τοπιο..... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 9:38 pm Post subject: |
|
|
Αυτα που δειχνεις (που τα είδα και εγω αρχες Φεβρουαριου που πηγα και ηρθα 2 φορες στην Τριπολη)είναι σηραγγες πλαι στο δρομο.Δεν είναι νεος δρομος που φτιαχνεται πανω στον παλιο,που είναι ο θεοστενος στο μεγαλυτερο μερος Πατρων Κορινθου. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 10:02 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο φίλε Engineer, έχω να κατέβω πολύ καιρό προς τα κάτω και δεν είχα εικόνα της πορείας των έργω εκεί.
Καλά δείχνει να τα πηγαίνουν...
***********************************
chr.04 wrote: | Δυο βιντεάκια.
Το πρώτο είναι από τον κόμβο της Νέας Σάντας μέχρι πριν τον κόμβο Πολυκάστρου στο Κιλκίς.
Το δεύτερο είναι λίγο πριν την γέφυρα του Γαλλικού μέχρι τον κόμβο Νέας Σάντας.
Τα έργα αν και αργά, σιγά σιγά προχωράνε. |
Αυτός ο δρόμος πιστεύω να θεωρείται «Οδός ταχείας κυκλοφορίας» και όχι «Αυτοκινητόδρομος»...
Αν κρίνω από την οδοσήμανση το πρώτο πρέπει να ισχύει.
***********************************
superas wrote: | Πάντως το τμήμα αυτό θεωρώ ότι είναι πια σε απαράδεκτη κατάσταση αφού έχει μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο 20 χρόνια πριν και οι τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι μόνο στα χαρτιά, αφού η ΛΕΑ που έχει είναι υποτυπώδης. Επίσης ο φωτισμός είναι ελλιπέστατος όπως και η σήμανση. Όλα αυτά σε έναν δρόμο με τρομερά μεγάλη κίνηση, αφού είναι η είσοδος της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας και αποτελεί κοινό τμήμα των δύο σημαντικότερων αξόνων της χώρας (Εγνατία, ΠΑΘΕ). Να μην ξεχάσω και τον απαράδεκτο κόμβο Αξιού (διασταύρωση με τον δρόμο που πάει για Ευζώνους) με τις εξόδους από τα αριστερά!!! |
Λογικά όπως είπε και ο φίλος Beethoven θα ανακατασκευαστεί μαζί με το τμήμα από τον κόμβο μέχρι τους Ευζώνους. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Mar 14, 2008 3:01 pm Post subject: |
|
|
Για Βορειοδυτικη Οδο Πελοποννησου(Αθηνα Τσακωνα)δειτε εδω:
link
(απο αυτα τι καταλαβαινετε;και τα δυο ρευματα θα περασουν απο την Παναγοπουλα ή το ένα ρευμα θα είναι η σημερινη εθνικη;-γιατι δεν έχω καταλαβει ακομα)Καποιοι λεγανε ότι θα είναι δυο λωριδων και ότι υπολογιζαν την ΛΕΑ(έκτακτη λωριδα) για τριτη και μας δουλευαν.Τα απλα δυο λωριδων τουνελ(όπως περιμετρικης Πατρων πχ) είναι 8 μετρα πλατος σαν αυτο link
ενω στις της νεας εθνικης θα είναι 12.75 τα <600μετρα και 10.25 >600 μετρα άρα θα έχουν τα τουνελ τουλαχιστον 3 λωριδες(ίσως λιγο πιο στενες απο το κανονικο).Η ουσια είναι ότι θα γινει ο δρομος και τα τουνελ αναμεσα της Αθηνων Κορινθου και της Εγνατιας σε πλατος.Δεν είναι καλο να κυκλοφορουν ψευτικες και υποπτες φημες για τόσο μεγαλα έργα που θα αλλαξουν πραγματικα τη ζωη των Ελληνων προς το χειροτερο στην αρχη λογω έργων -και προς το πολυ καλυτερο μετα με έτοιμους πια τους δρομους... |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Mar 14, 2008 8:49 pm Post subject: |
|
|
Ναι αδερφε το έχουμε επισημάνει σε αυτό το forum, εγώ τουλάχιστον μια φορά. Το Κορινθος - Πάτρα - Τσακωνα θα είναι όπως είναι το Λαμία - Λαρισα σήμερα με δύο λωρίδες ανακατεύθυνση και ΛΕΑ. Απλως ο Υπουργός και οι συν αυτώ τσάτσοι έχουν καταφέρει να πείσουν τον κόσμο ότι ο δρόμος θα έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Αλλά όπως είναι γνωστό σε όλους στην ΛΕΑ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΠΟΤΕ παρα μονο σταματαμε οταν υπαρχει αναγκη. Εχει ληφθεί προνοια έτσι ωστε τα έργα που θα κατασκευαστούν γεφυρες - συραγγες, να έχουν τετοια χαρακτηριστικά έτσι ωστε στην επομενη αναβαθμιση της οδου να μην χρειαζεται να ξανακατασκευαστουν απο την αρχή. Ετσι θα τα κατασκευασουν αρχικα με ΛΕΑ (πχ μια συραγγα θα εχει τρεις λωρίδες δηλαδη 2 + ΛΕΑ και μετα από καποια χρονια που θα γίνει διαπλατυνση από 2 + ΛΕΑ σε 3 + ΛΕΑ ανα ρευμα κυκλοφορίας (λεμε τωρα), η εν λογω σύραγγα θα αλλαξει απλως διαγραμμιση και απο 2 + ΛΕΑ θα γινει 3 ΧΩΡΙΣ ΛΕΑ. Τοσο απλα !
Μιλαμε για μεγαλο δουλεμα ομως απο το κρατος και οι τοπικες κοινωνιες της Δυτικης Ελλαδας αργησαν να το καταλαβουν...
Κατα την προσωπικη μου αποψη ο δρομος απο Κορινθο μεχρι Ριο θα επρεπε να κατασκευαστει εξαρχης με 3 + ΛΕΑ ανα ρευμα κυκλοφοριας. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:13 am Post subject: |
|
|
Με αυτο ακριβως που λες διαφωνω!2+λεα είναι νομιζω η Εγνατια:24.5 μετρα πλατος.Ενω το κορινθος Πατρα 26.5 πλατος και 33 μετρα πλατωμα για τεταρτη λωριδα.Οι λωριδες δεν έχουν συγκεκριμενο πλατος παντα.Εσυ τι λες δηλαδη?Οτι το Πατρα Κορινθος θα είναι σαν τη Περιμετρικη Πατρων και σαν το υπολοιπο προς Τσακωνα?Δεν θα φανει η κοροιδια?Εγω νομιζω για 3+λεα λωριδες απλα με μικροτερο συνολικο και πλατος λωριδων.Μπορει να είναι λιγο μικροτερη λεα και λιγο μικροτερη λωριδα .Δηλαδη ο δρομος θα είναι λιγο μικροτερος απο τον Κορινθου Αθηνων.Το πλατος μετραει, που θα είναι μεγαλυτερο απο τον κλασσικο αυτοκιν..Το που θα βαλουν τις γραμουλες θα το βρουν αυτοι.Και οι σηραγγες θα είναι πιστευω 3 λιγο κουτσουρεμενες λωριδες χωρις λεα(στην περιμετρικη και στις περισσοτερες σηραγγες δεν υπαρχει λεα,μονο στη κακια σκαλα).Αυτο θα κανουν για να μην φανει σαν κοροιδια .Απλα όλος ο δρομος θα έχει 3 λωριδες και μικροτερη λεα απο ότι συνηθως .Δηλαδη τριχεςΑμαν πια με την γκρινια.
12.75 στις συραγγες <600 μετρα μηκος/12,75=1.5 λεα+3*3.75 η καθε λωριδα.Αψογα βγαινει.Και 10.25 για >600 μετρα/10.25/3=3,42.Λιγο κουτσουρεμενη αλλα ενταξει .Αυτα συμφωνα με αυτο:
http://www.etae.gr/cat.asp?catid=575&subid=2&pubid=66848Όλα βγαινουν!!!!!!!!!!!!!!!
26.5=6*3,75+2*1,5+διαζωμα=25,5+1.Ποσο μεγαλο να είναι το διαζωμα επιτελους?
Και μια ασχετη διαπιστωση.Η Παναγοπουλα θα τρυπηθει απο ότι καταλαβα σε 4 περιπου παραλληλες γραμμες σηράγγων!Δυο οδικες και δυο σιδηροδρομικες!Σουρωτηρι θα την κανουνε!(πραγματικα τα τουνελ θα στριμωχτουνε αρκετα) Ζω πλαι και βλεπω ότι δεν έχει και πολυ χωρο επειδη είναι μια σχετικα στενη λωριδα λοφων παραλληλη στην ακτη... |
|
Back to top |
|
|
|