|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jan 29, 2008 7:24 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Κοινώς νεαρούς επιστημόνες με τεράστια διάθεση να δούν στην πράξη αυτά που άκουσαν στο αμφιθέατρο αλλά από την άλλη πλευρά με ελάχιστες οικονομικές απαιτήσεις και βέβαια μηδενική εμπειρία. ΛΑΜΠΡΑ ΛΑΜΠΡΑ, ΕΥΓΕ στην κοινοπραξία και στα αφεντικά της.
http://career.duth.gr/cms/?q=node/7020 |
Τώρα αυτό καλό δεν είναι? Το λινκ δεν ανοίγει, αλλά καλά, εδώ κι ένα χρόνο η κοινοπραξία τώρα ψάχνει για προσωπικό? Δεν θα πρεπε να το διαθέτει ήδη? Η ιονία οδός μάλλον έχει κολλήσει κάπου για τα καλά, δεν εξηγείται αλλιώς, και μην πει κανείς για την μπουλντόζα στη Θήβα, η ιόνια οδός που είναι το Αντίρριο-Ιωάννινα φαίνεται να χει πρόβλημα, δεν πρόκειται να πιστέψω ότι θα κατασκευαστεί αν δεν αρχίσει έστω μια μπουλντόζα να σκάβει, συνεχώς προβλήματα, και με τη δυτική οδό, λες και μας κοροϊδεύουν ότι κινούνται τα πράγματα, αλλά η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ από έργα. Έχει περάσει ένας χρόνος απ'την κύρωση της ιονίας και τίποτα. Έχει εγκριθεί εδώ και ένα μήνα απ'την ΕΕ αλλά ούτε η ταμπέλα δεν έχει μπει όχι ότι θα κολλήσουμε εκεί. Για την ανατ. οδό πάλι στο ύψος της Κορίνθου έχει μπει. Και τι θα πει ο πρώτος χρόνος θα περάσει έτσι για τις απαλλοτριώσεις? Ότι από τώρα μετράμε άλλο ένα χρόνο? Δεν θα αναφέρω τις εργασίες που ξεκίνησαν στην ανατ. οδό. Στα τμήματα που μας καίνε και είναι προτεραιότητας τι γίνεται? Στα Τέμπη γίνεται τίποτα? Γιατί σε όλα τ'αλλα ξέρουμε. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 1:31 am Post subject: |
|
|
Εδώ μπορείτε να δείτε και ένα άρθρο από εφημερίδα των Ιωαννίνων, σχετικό με τα αναφερόμενα πιο πάνω...
Αυτό που με ανησυχεί είναι το ακόλουθο απόσπασμα: "Οι προσφυγές που ενδέχεται να κατατεθούν το επόμενο διάστημα, καθώς σχετικές είναι πολλές πληροφορίες, ανησυχούν την ανάδοχο εταιρεία, σύμφωνα όμως με τον κ. Λαμπρόπουλο υπάρχει αισιοδοξία, ότι ακόμα και εκείνοι που θεωρούν ότι θίγονται από την χάραξη θα κατανοήσουν τους λόγους εθνικού συμφέροντος που επιτάσσουν την ταχύτερη δυνατή κατασκευή του έργου."
Δηλαδή δε φτάνει που δεν ξεκίνησε τίποτα, θα κολλάμε με διάφορες προσφυγές για κάθε χωράφι που θα πρέπει να απαλλωτριωθεί... Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...
Διαγράφτηκε το url που είχε αναρτηθεί γιατί δεν λειτουργούσε και παράλληλα δημιουργούσε πρόβλημα στην εμφάνιση της σελίδας του παρόντος topic- losada |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 3:38 am Post subject: |
|
|
Αυτό μας έλειπε τώρα, το λέει ξεκάθαρα ότι ο πρώτος χρόνος εφαρμογής της σύμβασης παραχώρησης θα είναι ουσιαστικά αφιερωμένος στην διαδικασία των απαλλοτριώσεων από το ελληνικό δημόσιο. Δηλ σε ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ απ'την κύρωση της σύμβασης θα ξεκινήσουν τα έργα! Και θα προλάβουν δηλ μέσα σε 1,5 χρόνο να κατασκευάσουν το νότιο τμήμα?? Θα μας τρελάνουν? Είναι πολύυυ μακρύς ο δρόμος, η κύρωση της σύμβασης ήταν μόνο η αρχή, σκεφτείτε ότι κάτι ανάλογο θα γίνει και με τ'άλλα έργα, αν και για το Κόρινθος-Πάτρα οι εκτάσεις νομίζω είναι απαλλοτριωμένες εδώ και δεκαετίες. Ο πρώτος χρόνος αλήθεια γιατί πέρασε έτσι χωρίς να γίνει απολύτως τίποτα? Σχετικά με τις απαλλοτριώσεις γιατί να κάνουν ένσταση οι κάτοχοι δεν ενημερώθηκαν ότι θα απαλλοτριωθούν? |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 3:55 am Post subject: |
|
|
Ενημερωθηκαν αλλα οταν ξερουν οτι υπαρχουν κατι προθεσμιες (και προστιμα) γιατι να μην κανουν ενσταση? Οτι παραπανω αρπαξουν κερδος ειναι. Ή ειναι καποιοι ιδιοκτητες οι οποιοι κατευθυνομενοι απο ανταγωνιστες ομιλους εταιριων κανουν τις ενστασεις για να πετυχουν καποια οικονομικη ζημια(αν οχι ακυρωση του εργου) στον αναδοχο ομιλο. Ετσι το βλεπω εγω. Κατα τα αλλα η Εγνατια πως παει? Θα τελειωσει εντος 2008 η καλο 2009? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 6:40 am Post subject: |
|
|
http://www.neosagon.gr/?action=new&id=9486&sb=2&page=1&comm=1
Άρθρο από τις 11-12-2007. Το Φθινόπωρο μπαίνουν σε εργασία οι μπουλντόζες για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος (Ε-65) στο τμήμα αυτού που θα διέρχεται το Νομό Καρδίτσας. Νωρίτερα θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του δρόμου από την Παναγιά, στο ύψος της Εγνατίας. |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 1:03 pm Post subject: |
|
|
ΒΟΑΚ και Ν(νοτιος)ΟΑΚ σε 5 χρονια?? Αυτο θα εξεταστει απο το περιφεριακο συμβουλιο Κρητης υπο μορφη αυτοχρηματοδοτησης(για τον ΒΟΑΚ). Επισης θα συζητηθει και ο Κ(κεντρικος)Ο(οδικος)Α(αξονας)Κ(Κρητης) και οι καθετοι!
Υπεροχο αρθρο.
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=31374 |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 4:32 pm Post subject: |
|
|
αυτο που μου κανει παντως εμενα εντυπωση ειναι οτι ο αξονας κεντρικης ελλαδας ξεκινησε ως ιδεα το 2004 και μεσα σε 3,5 χρονια μπαινουν οι μπουλντοζες ενω σε αλλα οδικα εργα εχουν ωριμασει εδω και δεκαετιες.... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 6:47 pm Post subject: |
|
|
Johnmit θα θέλαμε αλλά μάλλον δεν θα πάρουμε. Βλέπουμε τι γίνεται με τα μεγάλα έργα που ΚΑΙ ΚΑΛΑ έχουν ξεκινήσει. Όχι σε πέντε χρόνια από τώρα ούτε σε δέκα. Για να τελειώσει σε 5 χρόνια μόνο ο ΒΟΑΚ δυστυχώς θα πρεπε να έχει ήδη κυρωθεί η σύμβαση και αν. Απλά αυτά που γράφουν στο άρθρο είναι ψέματα ή φαντασιολογίες ήπιαν λίγο παραπάνω χτες και δεν ξέρουν τι λένε. Δυστυχώς έτσι είναι, αποδεικνύεται περίτρανα με τα εξόχως επείγοντα έργα της ιονίας κλπ που δεν τους καίγεται καρφί και όποιος θέλει κάνει ότι θέλει, μπορεί να ακυρώσει και το έργο κλπ. Παρ'όλο που υπάρχει ο Σουφλιάς κι όχι κανας άλλος. Αν δεν ξεκολλήσει το πρώτο πακέτο έργων που είναι στην αρχή δε νομίζω να ασχοληθεί κανείς άμεσα με ένα δεύτερο πακέτο που θα πρέπει λογικά να συμπεριληφθεί και ο ΒΟΑΚ.
Ερώτηση. ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ το καταλαβαίνω, ο ΚΟΑΚ από πού θα περνάει? |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 7:03 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | για το Κόρινθος-Πάτρα οι εκτάσεις νομίζω είναι απαλλοτριωμένες εδώ και δεκαετίες |
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Πράγματι από την αρχή (1970 περίπου) είχε μελετηθεί σε επίπεδο προμελέτης ο δεύτερος κλάδος της ΝΕΟ και οι άνω διαβάσεις είχαν γίνει με αντίστοιχο άνοιγμα (αλλού προς τα δεξιά και αλλού προς τα αριστερά ανάλογα τι έλεγε η προμελέτη αυτή). Δεν είμαι σίγουρος ότι ζώνη απαλλοτρίωσης είχε γίνει και για το β΄κλάδο, αλλά το σίγουρο είναι ότι η διαπλάτυνση θα είχε τα ίδια χαρακτηριστικά με τον μονό κλάδο δηλ. χαμηλή ταχύτητα μελέτης 80-90 χαω για οδό κατηγορίας (ή διατομής) Γ-Γ (η ΝΕΟ είναι κατηγορίας Γ) στενές ΛΕΑ και μικρές ακτίνες στις καμπύλες π.χ. 250-300μ. Διατομής Γ-Γ είναι η παράκαμψη Ρεθύμνου, ενώ οι παρακάμψεις Χανίων και Ηρακλείου είναι Β-Β ίσως και Α-Α. Τώρα ο αυτοκινητόδρομος έχει μελετηθεί για ταχύτητα μελέτης 120 χαω και ελάχιστη ακτίνα 600-650μ. Επομένως σίγουρα στις καμπύλες ξεφεύγει από το υπάρχον όριο απαλλοτρίωσης. Μεταξύ μας δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι ο παραχωρησιούχος θα κατασκευάσει το έργο με βάση την προμελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ. π.χ. δεν μπορώ να φανταστώ δρόμο χωρίς ΛΕΑ, είναι πολύ επικίνδυνος και για τον ίδιο τον διαχειριστή του. Και η Αττική Οδός άλλαξε αρκετά πράγματα κυρίως ως προς μορφές κάποιων κόμβων και επιπλέον η Αττική Οδός δεν είχε ταυτόχρονη πυκνή κυκλοφορία. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 765
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 9:51 pm Post subject: |
|
|
Αυτό σημαίνει ότι ξεμπλοκάρουν και επίσημα το Τρίπολη Καλαμάτα, ο Ε65 και οι σύραγγες των Τεμπών. Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 1:43 am Post subject: |
|
|
[quote]Ερώτηση. ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ το καταλαβαίνω, ο ΚΟΑΚ από πού θα περνάει? Quote: |
Ο Νομος Ηρακλειου εχει πλατος(δηλαδη απο βορια ακτη ως νοτια) περιπου 60χλμ. Τα Χανια και το Ρεθυμνο εχουν πανω κατω το ιδιο πλατος. Με εξαιρεση το νομο Λασιθιου που στενευει καπου στη μεση. Ο ΒΟΑΚ ειναι σχεδον παραλιακος εθνικος(βλεπεις θαλασσα σε παρα πολλα σημεια). Εστω οτι ο ΝΟΑΚ θα ειναι κι αυτος παραλιακος,το χασμα των 60 χιλιομετρων ειναι πολυ μεγαλο απο αξονα σε αξονα σε ενα βουνισιο νησι(οπου δηλαδη οι ευθιες σπανιζουν). Ωστοσο στην ενδοχωρα (στη μεση δηλ οπου και καλα θα σχεδιαστει ο ΚΟΑΚ) καθε νομου υπαρχουν απο μεγαλα και ιστορικα χωρια ως και κομωπολεις. Ας αναφερω τον πληθυσμο του 2001 σε καποια χωρια-κομωπολεις με μεγαλη επισκεψιμοτητα ειτε τουριστων ντοπιων και μη ειτε Κρητικων λογω καταγωγης. Αρχανες 10.000 κατ.- Αρκαλοχωρι 10.000 κατ. και εκατονταδες γυρω γυρω μικρα και μεγαλυτερα χωρια. το Καστελι ειναι κι αυτο μεγαλο. Αφηνοντας το Ηρακλειο και πηγαινοντας προς Ρεθυμνο συναντας Ανωγεια,Ζωνιανα,Λιβαδια,Αμαρι,Καντανο Χανιων και πολλα αλλα αγρια μερη που δε πρεπει να τα αισθανεσαι δυσπροσιτα και αποκομμενα. |
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 3:52 am Post subject: |
|
|
Κατά πόσο έχει συζητηθεί αυτό το σενάριο ως άξονας? Εκτός φόρουμ, αν και δεν διάβασα το τόπικ Ηράκλειο Κρήτης. Βασικά το μέγιστο κενό μεταξύ ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ δεν είναι και τόσο μεγάλο, αλλά το θέμα είναι πάλι από πού θα περάσει ο άξονας? Στη μέση υπάρχουν τρία τεράστια βουνά, που καλά καλά δεν ορίζεται ένας ΝΟΑΚ. Εκτός και ΚΟΑΚ εννοείται ένας δρόμος που θα διασχίζει σε μήκος 40-50 χλμ οριζόντια το νομό Ηρακλείου στο κέντρο και θα ενώνει τους κάθετους προς το Ηράκλειο, όπως πχ ένας δρόμος που θα ενώνει τις κωμοπόλεις Τυμπάκι-Ζαρός-Γέργερη-Αγ. Βαρβάρα-Προφ. Ηλία-Αρκαλοχώρι-Καστέλλι και να καταλήξει μέσω Μοχού στο ΒΟΑΚ στα Μάλια, που αυτό βέβαια είναι κανά 100 χλμ. Στο Ρέθυμνο εντωμεταξύ να καταλάβω θα τελειώνει και ο ΝΟΑΚ παίρνοντας στα τελευταία περ. 30 χλμ κατεύθυνση διαγώνια προς τα πάνω, δηλ προς το Ρέθυμνο, ή θα συνεχίσει προς Σαμαριά και Παλαιοχώρα? |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 10:42 pm Post subject: |
|
|
Το ένα απο τα δύο ρεύματα στο τούνελ, το ρεύμα προς Καβάλα, του Συμβόλου είναι ανοιγμένο και υπάρχει πρόσβαση στα δύο άκρα του. Το άλλο απομένουν μερικες δεκάδες μέτρα ακόμη. |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 10:51 am Post subject: |
|
|
Quote: | Κατά πόσο έχει συζητηθεί αυτό το σενάριο ως άξονας? Εκτός φόρουμ, αν και δεν διάβασα το τόπικ Ηράκλειο Κρήτης. Βασικά το μέγιστο κενό μεταξύ ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ δεν είναι και τόσο μεγάλο, αλλά το θέμα είναι πάλι από πού θα περάσει ο άξονας? Στη μέση υπάρχουν τρία τεράστια βουνά, που καλά καλά δεν ορίζεται ένας ΝΟΑΚ. Εκτός και ΚΟΑΚ εννοείται ένας δρόμος που θα διασχίζει σε μήκος 40-50 χλμ οριζόντια το νομό Ηρακλείου στο κέντρο και θα ενώνει τους κάθετους προς το Ηράκλειο, όπως πχ ένας δρόμος που θα ενώνει τις κωμοπόλεις Τυμπάκι-Ζαρός-Γέργερη-Αγ. Βαρβάρα-Προφ. Ηλία-Αρκαλοχώρι-Καστέλλι και να καταλήξει μέσω Μοχού στο ΒΟΑΚ στα Μάλια, που αυτό βέβαια είναι κανά 100 χλμ. Στο Ρέθυμνο εντωμεταξύ να καταλάβω θα τελειώνει και ο ΝΟΑΚ παίρνοντας στα τελευταία περ. 30 χλμ κατεύθυνση διαγώνια προς τα πάνω, δηλ προς το Ρέθυμνο, ή θα συνεχίσει προς Σαμαριά και Παλαιοχώρα? |
Beethoven
Δεν ειχει συζητηθει φιλε Beethoven,εγω εκανα λαθος στο quote και δεν ηξερα να το διορθωσω.
Οντως δεν ειναι τοσο μεγαλο το μεγιστο κενο αναμεσα σε ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ,τοσο μεγαλο ομως ειναι το μεγιστο πλατος του νησιου και το ελαχιστο ειναι 12χιλ στον ισθμο της Ιεραπετρας. Το δε μηκος ειναι 260χιλ. Γιατι χρειαζεται η Κρητη ΒΟΑΚ,ΚΟΑΚ και ΝΟΑΚ?Το μεγαλυτερο ποσοστο γεννησεων παρατηρειται εδω. Ηδη ειναι αρκετα ζωντανο το χειμωνα(Ηρακλειο κυριως).Νησι πολυλατρεμενο που δεν εγκαταλειπεται ευκολα απο τους γεννηθεις-αντιθετως ελκει κοσμο-τουρισμο.Τοπος πλουσιος,που δινει και δε περνει απ'το κεντρο,με απιστευτη δυναμικη.
Εμενα μου μοιαζει εγκλημα σε ενα πλουσιο τοπο οπως αυτον να εχεις εγκαταλλελημενο το οδικο του δικτυο και να θυσιαζεις ανθρωπους καθε μερα πανω σ'αυτο με τις φονικες του στροφες και κλισεις. Ειναι εγκλημα να χαντακωνεις αυτο τον τοπο χωρις να φτοιαξεις αεροδρομια,σιδηροδρομους,τραμ-ακομη διχως αστικους δρομους. Αν θελεις Beethoven και ΝΟΑΚ κανεις και ΚΟΑΚ κανεις,φτανει να υπαρχει ο στοιχειδης σεβασμος που αρμοζει στη Κρητη.Και μην ακουσω κανενα να αναφερει τοπικισμους και μεγαλα παθη. Να ακουσω μια λεξη μονο,ΣΕΒΑΣΜΟ που η πολιτεια δε τη κατεχει. ΕΓΩ θα παρω λοιπον Beethoven.
Η Κρητικη Πολιτεια και ο Ελευθεριος Βενιζελος ειχε οραμα σιδηροδρομο στη Κρητη. Εγω λοιπον θελω να παψει η πολιτεια να φτοιαχνει ξεμπαρκους δρομους περα δωθε και να κανει αυτα που χρωσταει στο νησι. Ενας ασφαλης δρομος ειναι το αυτονοητο. Οσο για το απο που θα περναει ο ΚΟΑΚ δε ξερω,δεν ειμαι ειδικος και ουτε θελω να υποθεσω. Σιγουρα ομως μπορει να ανεβει το μισο των Λασιθιωτικων βουνων(υπαρχει οροπεδιο) και το ενα τριτο των Λευκων ορεων(οροπεδιο του Ομαλου) και του Ψειλορειτη που ειναι ηδη μερικως αρκετα προσβασιμος. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 10:20 pm Post subject: |
|
|
Όλοι θέλουμε να πάρουμε Johnmit και δε μιλάω για τον εαυτό μας-για τον τόπο μας αλλά μιλάω ακριβώς για την Κρήτη, όλοι θα θέλαμε να αποκτήσει και ΚΟΑΚ παρόλο που μερικοί δεν έχουν καν πατήσει στο νησί (όπως εγώ ) και δεν τους αφορά άμεσα, ακόμα και ο ΚΟΑΚ έχει πιστεύω σοβαρό λόγο ύπαρξης γιατί τουλάχιστον στο νομό Ηρακλείου και δέχοντας ότι το επαρχιακό δίκτυο είναι όντως άθλιο αφού είναι και το εθνικό (στην Κρήτη) υπάρχουν στο κέντρο πολλές κωμοπόλεις, αυτές που αναφέραμε παραπάνω, ή πόλεις οι οποίες απ'ότι λες και απ'ότι φαίνεται στους χάρτες συνδέονται με καθόλου αξιόλογους δρόμους, πάλι δε νομίζω ότι θα ήταν σε άμεσα σχέδια ο ΚΟΑΚ να ανέβει τα Δίκτη και τον Ψηλορείτη, κατά τη γνώμη μου πρέπει να ανεβεί πρώτα κάμποσες φορές η Πίνδος που δεν υπάρχει σύνδεση ανατ. και δυτικής Ελλάδας πέρα απ'την εγνατία στην Κατάρα, κλασικό παράδειγμα η σύνδεση μέσω Καρπενησίου η οποία ίσα και υφίσταται. Η κατάσταση στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο στην Ελλάδα είναι γενικά κακή, τώρα πάει να γίνει κάτι με τους νέους δρόμους αλλά αυτό είναι ίσα να "μαζέψουμε τα χοντρά, εξακολουθούν να λείπουν αρκετές συνδέσεις ακόμα κλπ. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 12:59 am Post subject: |
|
|
Φίλε μου δεν είχα την τύχη να έχω έρθει ποτέ στην Κρήτη. Όσο όμως και να την αγαπάμε και να έχουμε τα δίκαια μας δεν παύει να είναι ένα νησί. Όσο μεγάλο κι αν είναι δεν παύει να έχει μόνο 600.000 κατοίκους (εκτός απο τουρίστες).
Λογικό είναι να δοθεί πρώτα βαρύτητα σε ποιο αναγκαία έργα και μετά έρχονται και τα υπόλοιπα.
Αν σκεφτείς ότι μέχρι και πρόπερσι από Θεσσαλονίκη ως την Καβάλα (δρόμος που συνδέει ουσιαστικά την Ευρώπη με την Ασία) περνούσες μέσα από όλα τα χωριά που υπάρχουν στον χάρτη σε ένα δρόμο καρμανιόλα και μόλις πριν 2-3 χρόνια δόθηκε (όχι ολοκληρωμένος) ένας ευρωπαϊκός αυτοκινητόδρομος θα δεις ότι τα πράγματα στην χώρα (δυστυχώς) πηγαίνουν με ρυθμό χελώνας ηλικίας 130 ετών. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 2:20 pm Post subject: |
|
|
νομίζω πως ο χαρακτηρισμός ότι "όλα τα πράγματα στη χώρα πάνε με ρυθμούς χελώνας είναι άδικος".
Το σωστότερο, άποψη μου, είναι ότι αργησε η χώρα να "ξυπνήσει" να αρχίσει να γίνει "ποιο ευρώπη".
Νομίζω βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. |
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 2:50 pm Post subject: |
|
|
Γεγονός αποτελεί επίσης οτι δεν υπαρχει συνεχώμενος αυτοκινητόδρομος μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, άλλα αυτα θα έπρεπε να θεωρούνται αμαρτίες του παρελθόντος και να μην θεωρούμε οτι έτσι έγινε άρα ετσι θα γίνει.
Η Κρήτη δέχεται εναν τεράστιο αριθμό τουριστών, έχω ξαναπεί πως αυτό και μόνο δικαιλογεί την σπατάλη γενέων ποσών για κατασκευή αξιοπρεπών δρόμων, και μεταξύ μας αυτο το μόνο "600 χιλιάδες" πως θεωρείται μικρό, δεν ξέρω και κάτι μεγαλύτερο εκτός των δύο μητροπόλεων. |
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 8:15 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με τον corsakia. Τα έργα που έχουν πραγματοποιηθεί κ πραγματοποιούνται την τελευταία 10ετία είναι πραγματικά τεράστια. Και το γεγονός ότι πριν τελειώσει καν η Εγνατία μιλάμε για Ιόνια οδό, αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδας κτλ κτλ είναι πολύ καλά σημάδια κ για το μέλλον. Και επειδή η χώρα μας πραγματικά υποφέρει όσον αφορά το οδικό δίκτυο, κάθε έργο που θα τελειώνει θα είναι πραγματική ανάσα, κυρίως για την επαρχία που τόσα χρόνια είναι αποκομμένη. Τώρα δεν είμαι κ ειδικός για να μπορώ να κρίνω ποια μέρη της Ελλάδας πρέπει να πάρουν από εδώ και πέρα σειρά. Πάντως θεωρώ ότι γενικά η επαρχία πρέπει να έχει την προτεραιότητα. |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 9:36 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Η Κρήτη δέχεται εναν τεράστιο αριθμό τουριστών, έχω ξαναπεί πως αυτό και μόνο δικαιλογεί την σπατάλη γενέων ποσών για κατασκευή αξιοπρεπών δρόμων, και μεταξύ μας αυτο το μόνο "600 χιλιάδες" πως θεωρείται μικρό, δεν ξέρω και κάτι μεγαλύτερο εκτός των δύο μητροπόλεων. |
Πες τα φιλε μου...Και πες οτι 600.000κατ (το 2001,γιατι τωρα ειναι περι των 660.000-πολλες γεννησεις-και το Ηρακλειο συμφωνα με τη σταστικη υπ.Ελλαδος το 2013 θα ειναι το τριτο μεγαλυτερο αστικο κεντρο της χωρας) θεωρουνται λιγοι,γνωριζατε οτι σε διαστημα 5 μηνων επισκεπτονται το νησι 2.000.000 ξενοι τουριστες ανα χρονο? Που αυτο σημαινει οτι πχ το 15αυγουστο το νησι εχει τη στιγμη εκεινη πανω απο 1μιση εκατ. πληθυσμο(γηγενεις-επισκεπτες).
Τωρα βαλτε στη φαντασια σας απο τη μια εναν απιστευτο φυσικο και πανεμορφο πλουτο(τοπια-παραλιες-αγρια φυση),τεραστιες ιδιωτικες επενδυσεις,αρχαιολογικοι χωροι παντου και απο την αλλη παντελη ελλειψη υποδομων απο το κρατος. Γιατι νομιζεται οτι ενας Βρετανος ή ενας Ολλανδος που θα ερθει Κρητη,θα εχει ξανα την ευκαιρια(?)να αναθεωρισει τη γνωμη του για το ελληνικο κρατος και τις υποδομες του οταν το μονο που θα εχει δει στη ζωη του απο Ελλαδα θα ειναι η Κρητη? Με αλλα λογια πρεπει μας ενδιαφερει εστω η γνωμη των ξενων για την ιδια μας τη πατριδα,ακομη κι αν η ιδια η πολιτεια εχει γραμμενους τους Κρητικους...
Ή ας προτειμεισουμε να αφηνουμε τους ξενους και τους γηγενεις να σκοτωνονται στους δρομους δολοφονους!! |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 10:27 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα! Χτες είχα την τύχη να είμαι στο ίδιο τραπέζι με τον πατέρα ενός φίλου μου που είναι διευθυντής στο ΥΠΕΧΩΔΕ. Όπως καταλαβαίνεται άρπαξα την ευκαιρία να ρωτήσω ότι μπορούσα. Ο συγκεκριμένος ήταν σε όλες τις επιτροπές ανάθεσης εκτός από την ανατολική οδό Πελοποννήσου και τον Ε-65. Αυτή την στιγμή επιβλέπει κυρίως τα έργα του ΠΑΘΕ.
Για την Βορειοδυτική οδό Πελοποννήσου μου είπε πως σε 6 μήνες θα έχουν τελειώσει με τα διαδικαστικά και θα αρχίσουν οι εργασίες.
Για την Ιώνια μου είπε πως τα διαδικαστικά έχουν τελειώσει και πως το έργο έχει ξεκινήσει κανονικά. Του είπα πως από ότι ξέρω δεν υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και απάντησε πως είναι θέμα της κοινοπραξίας για το πότε και με τι ρυθμό θα ξεκινήσει τα έργα αρκεί να είναι μέσα στις προθεσμίες.
Στον Μαλλιακό τα πράγματα πάνε πολύ καλά και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι μέσα στις προθεσμίες.
Εκτός από τα Τέμπη θα είναι μέσα στην σύμβαση και ένα κομμάτι που δεν είναι αυτοκινητόδρομος στον Πλαταμώνα περίπου νομίζω.
Για το Λεύκτρο - Σπάρτη μου είπε πως ήταν εξαρχής στα σχέδια να γίνει αυτοκινητόδρομος. Το 2000 ζητήθηκε πρώτη φορά η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τις εταιρίες για το κομμάτι Κόρινθος – Τρίπολη και Λεύκτρο – Σπάρτη. Το έργο όμως δεν προχώρησε, όπως και όλα τα άλλα έργα που έχει υπογράψει συμβάσεις παραχώρησης η τωρινή κυβέρνηση, γιατί οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ ήταν κατά της μεθόδου της παραχώρησης για τα δημόσια έργα. Όταν λοιπόν η τωρινή κυβέρνηση ήταν αν ζητήσει προσφορές για το έργο, ήθελε να αφήσει έξω το Λεύκτρο – Σπάρτη λόγο της χαμηλής πυκνότητας της κίνησης που δεν θα κάλυπτε το κόστος κατασκευής. Τελικά όμως συμπεριλήφθηκε γιατί αν έβγαινε εκτός θα ήταν δυνατή η προσφυγή από τις εταιρίες που θα έχαναν τον διαγωνισμό, ζητώντας εκ νέου την διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος που είχε γίνει από την προηγούμενη κυβέρνηση το 2000, με δικαιολογία την ριζική αλλαγή του έργου. Έτσι για να μην υπάρξει τόσο μεγάλη καθυστέρηση αποφασίστηκε να περιληφθεί το κομμάτι με τον όρο ότι αν δεν πληροί κάποια στάνταρ κίνησης να υπάρχει κρατική επιδότηση στην εταιρία διαχείρισης.
Τον ρώτησα και για την σήραγγα του Αρτεμισίου, γιατί δεν είχε γίνει εξαρχής ο δεύτερος κλάδος. Μου είπε πως ήταν ο ίδιος μέλος στην επιτροπή παραλαβής του έργου Κόρινθος – Τρίπολη. Το έργο ξεκίνησε να λειτουργεί το 1990. Η παραλαβή του όμως έγινε το 1998 ή 1999 επίσημα από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Αυτό λόγο του προβλήματος με τις καθιζήσεις στη Στέρνα. Το σημείο αυτό είχε πρόβλημα στο υπέδαφος και καθόταν συνέχεια. Θα θυμάστε πριν κάποια χρόνια που είχαν φτιάξει και παράκαμψη. Τώρα για την σήραγγα μου είπε πως τότε ο ένας κλάδος ήταν αρκετός για να σηκώσει την κίνηση της περιοχής, και το κόστος ήταν μεγάλο καθώς γινόταν από ξένη εταιρία (αυστριακή νομίζω). Ήταν η πρώτη σήραγγα στην Ελλάδα και δεν υπήρχε η ανάλογη τεχνογνωσία σε ελληνικές εταιρίες. Στο δεύτερο κλάδο φτιάχτηκαν μόνο τα στόμια, 50μ σε κάθε πλευρά, όχι γιατί υπήρχε περίπτωση να γίνει ολόκληρος τότε, ούτε για να φαίνεται πως και καλά θα γίνει όπως ειπώθηκε από πολλούς τότε(για να κοροϊδέψουν τον κόσμο δηλαδή), αλλά επειδή έπρεπε να γίνει για να μην αλλοιωθεί η μορφολογία του βουνού στην είσοδο και έξοδο. Καθαρά τεχνικοί λόγοι δηλαδή (οι πολιτικοί μηχανικοί του φόρουμ θα ξέρετε καλύτερα).
Ακόμα μου είπε πως στον αρχικό σχεδιασμό του δρόμου ήταν να γίνουν 2 ακόμα μικρές σήραγγες των 500μ, για να αποφευχθούν οι δύο 400άρες στροφές που βρίσκονται πριν το Αρτεμίσιο στην πλευρά της Κορίνθου. Η έλλειψη τεχνογνωσίας όμως από τις εταιρίες που είχαν αναλάβει το έργο και η έλλειψη κονδυλίων για εκτέλεση του έργου από ξένη εταιρία όπως στην περίπτωση του Αρτεμισίου, οδήγησαν τελικά να γίνουν οι δύο στροφές. Όπως μου είπε όμως και αυτές είναι μέσα στις προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές ήταν να μπορεί όλος ο δρόμος να διασχιστεί με ταχύτητα τουλάχιστον 100κμ (ουσιαστικά το μικρότερο όριο ταχύτητας να είναι τα 100κμ). Και αυτές οι στροφές θεωρητικά μπορούν να διασχιστούν με αυτή την ταχύτητα οριακά.
Επίσης τον ρώτησα για ποιο λόγο δεν προβλέφθηκε η πτώση του δρόμου Μεγαλόπολη – Τρίπολη, όπως και οι καθιζήσεις στην Στέρνα. Μου είπε πως στην Στέρνα ήταν και μάρτυρας στην εισαγγελική έρευνα που είχε γίνει τότε. Έριξε το φταίξιμο στο χαμηλό κόστος που είχαν για τις μελέτες. Μου είπε πως οι γεωτρήσεις για τον έλεγχο του υπεδάφους, λόγο του χαμηλού μπάτζετ, μπορεί να γίνονταν και ανά 1κμ με αποτέλεσμα να δουλεύουν προσεγγιστικά για τα ενδιάμεσα σημεία. Γενικά η γνώση υπήρχε αλλά αν τότε ζητούσες να κάνεις κάποιες από τις μελέτες που γίνονταν σήμερα θα σε θεωρούσαν υπερβολικό ή ότι θέλεις να φας χρήματα. Γενικά ή άποψη του είναι πως ότι πληρώνεις παίρνεις…
Τέλος να πω πως μου επιβεβαίωσε πως ο Σαρακατσάνος είναι όντος κουφός! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 4:02 am Post subject: |
|
|
Α ρε τσίφτη . Τι εννοεί ότι ο Σουφλιάς είναι κουφός? Δεν ακούει κανέναν? Όταν λες στο Μαλλιακό τα πράγματα πάνε καλά εννοείς τα Τέμπη? Εκεί δεν υπολείπονται μόνο 8 χλμ αυτοκ/μου το Ευαγγελισμός-Ραψάνη (-Πυργετός) αλλά και άλλα 5 το Πλαταμώνας-Σκοτίνα που θα περιλαμβάνει τη δεύτερη μεγάλη σήραγγα στην περιοχή μήκους περί τα 5 χλμ. Το Πυργετός-Πλαταμώνας είναι ήδη αυτοκ/μος. Και είναι τα πράγματα πολύ καλά αν κατά πάσα πιθανότητα τηρήσουν τις προθεσμίες?? Δεν περιμέναμε φυσικά ότι στη βοριοδυτ. οδό θα άρχιζαν τα έργα μεθαύριο. Αλλά σε κανα χρόνο. Όταν λέμε διαδικαστικά εννοούμε τα αυτονόητα γραφειοκρατικά? Που πλέον για τα τρία χτεσινά έργα που ενέκρινε η ΕΕ έχουν διευθετηθεί? Για την ιονία και για κάθε έργο ευτυχώς προβλέπονται πρόστιμα για κάθε ημέρα αναβολής της προθεσμίας γιατί αλλιώς θα άρχιζαν όποτε θέλανε.
Quote: | Ή ας προτειμεισουμε να αφηνουμε τους ξενους και τους γηγενεις να σκοτωνονται στους δρομους δολοφονους!! |
Ρε παιδιά για καθίστε τώρα που όλοι σκοτώνονται στην Κρήτη. Τι γίνεται δηλ στο τμήμα Πάτρα-Αίγιο και σ'όλη αυτήν την οδό? Μετράμε νεκρούς ανά χιλιόμετρο! Για να μην πιάσουμε κανά άλλο δρόμο. Πιστεύω ναι πρέπει να δούμε πρώτα αυτοκ/μο το τμήμα Πάτρα-Κόρινθος-Πύργος, την ιόνια οδό, τα Τέμπη και μετά το ΒΟΑΚ. Πόσο μάλλον ΝΟΑΚ κλπ. Βασικά τα πρώτα έπρεπε να τα είχαμε δει από πολλά χρόνια τώρα. Αυτό δε σημαίνει ότι η Κρήτη δεν πρέπει να αποκτήσει ΒΟΑΚ. Αλλά σε κάθε περίπτωση έχει μπει μια πρωτεραιότητα κι ας αργούν να προωθηθούν τα έργα. Οι ξένοι αν θες έχουν ήδη δυσαρεστηθεί με τους δρόμους μας. Δεν αποτελεί δυσφήμιση το Κόρινθος-Πάτρα έτσι όπως είναι? Και με την ΠΑΘΕ ακόμα που δεν είναι έτοιμη? Αν το πάρουμε απ'αυτήν την πλευρά γιατί υπάρχει κι η άλλη, που μου 'χουν πει ξένοι εδώ Αυστριακοί η διαδρομή Κόρινθος-Πάτρα καταπληκτική! πολύ ωραία και γραφική. Στην Κρήτη πιθανόν να πετάνε κι απ'τη χαρά τους γιατί τώρα ο Κόρινθος-Πάτρα ωραίος είναι αλλά δεν τον είχα και για τόσο αξιοθέατο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι ο ΒΟΑΚ (ειδικά τώρα με το Σουφλιά) θα έρθει πιο γρήγορα αυτοκ/μος απ'ότι ήρθαν τα 5 μεγάλα έργα τώρα. (Καλά για τον Ε 65 το συζητάμε και λίγο αν μπορούσαμε να τον δούμε να πραγματοποιείται και λίγα χρόνια αργότερα, δεν θα λεγε και κανείς τίποτα.) Αν ακριβολογήσουμε λίγο ακόμα η Πάτρα αυτή τη στιγμή είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας. Και η δεύτερη τρίτη μεγαλύτερη πύλη απ'τη θάλασσα. Και μεγάλο σταυροδρόμι προς διάφορες σημαντικές κατευθύνσεις. Δείγμα αυτοκ/μου απέκτησε μόλις το 2003 που βοηθάει ουσιαστικά μόνο στην ομαλότερη λειτουργία του κυκλοφοριακού της πόλης. Δεν έχει αυτοκ/μο ακόμα, και θα αργήσει να δει. Το Ηράκλειο είναι μια μεγάλη πόλη, η 4η μεγαλύτερη, και τα Χανιά είναι μεγάλα, παρακάμψεις διαθέτουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, όπως όπως, αλλά δεν ξέρω αν η σημερινή οδός δηλ ο ΒΟΑΚ είναι σε τόσο απαράδεκτη κατάσταση για αυτά τα δεδομένα και γενικά όσο είναι όλοι οι δρόμοι που φεύγουν απ'την Πάτρα προς Αθήνα, Αντίρριο κλπ. Η πολιτεία εντωμεταξύ μην ανησυχείτε, εμάς να δείτε που μας έχουν (άντε μας είχαν) γραμμένους, δε θέλετε να μάθετε. |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 12:18 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Α ρε τσίφτη . Τι εννοεί ότι ο Σουφλιάς είναι κουφός? Δεν ακούει κανέναν? Όταν λες στο Μαλλιακό τα πράγματα πάνε καλά εννοείς τα Τέμπη? Εκεί δεν υπολείπονται μόνο 8 χλμ αυτοκ/μου το Ευαγγελισμός-Ραψάνη (-Πυργετός) αλλά και άλλα 5 το Πλαταμώνας-Σκοτίνα που θα περιλαμβάνει τη δεύτερη μεγάλη σήραγγα στην περιοχή μήκους περί τα 5 χλμ. Το Πυργετός-Πλαταμώνας είναι ήδη αυτοκ/μος. Και είναι τα πράγματα πολύ καλά αν κατά πάσα πιθανότητα τηρήσουν τις προθεσμίες?? Δεν περιμέναμε φυσικά ότι στη βοριοδυτ. οδό θα άρχιζαν τα έργα μεθαύριο. Αλλά σε κανα χρόνο. Όταν λέμε διαδικαστικά εννοούμε τα αυτονόητα γραφειοκρατικά? Που πλέον για τα τρία χτεσινά έργα που ενέκρινε η ΕΕ έχουν διευθετηθεί? Για την ιονία και για κάθε έργο ευτυχώς προβλέπονται πρόστιμα για κάθε ημέρα αναβολής της προθεσμίας γιατί αλλιώς θα άρχιζαν όποτε θέλανε. |
Μαλλιακό εννοώ το κομμάτι που υπολοίπεται για να τελιώσει τπ πέταλο. Για την ολοκλήρωση του Αθήνα - Θεσσαλονίκη ουσιαστικά μου είπε μένει το πέταλο, και τα κομμάτια που είπες, Πλαταμώνας-Σκοτίνα και Ευαγγελισμός-Ραψάνη. Γραφειοκρατικά εννοεί τον τελικό ορισμό του αναδόχου έχοντας ξεμπερδέψει με τυχόν ενστάσεις, την κύρωση από την βουλή και την υπογραφή όλων των συμβάσεων μεταξύ των αναδόχων για την δημιουργία της κοινοπραξίας και για την σύναψη των δανείων καθώς όπως μου είπε αυτά δεν είναι και τόσο απλά επειδή εμπλέκονται πολλές πλευρές και θέλει αρκετή γραφειοκρατία.
Τώρα για τον Σουφλιά μου είπε ότι είναι φυσικά κουφός, αλλά αρκετά προσβάσιμος σαν άνθρωπος! Του ζητησα και σύγκριση με προηγούμενους υπουργούς και έμμεσα και διπλωματικά μου πένεψε τον Σαρακατσάνο σαν πιο φιλικό και πίο κοντά στους υπαλλήλους, αλλά και καλό γνώστη των έργων. Είχαμε καιρό είπε να έχουμε πολιτικό μηχανικό για υπουργό και αυτό κάνει την διαφορά.
Beethoven wrote: | Quote: | Ή ας προτειμεισουμε να αφηνουμε τους ξενους και τους γηγενεις να σκοτωνονται στους δρομους δολοφονους!! |
Ρε παιδιά για καθίστε τώρα που όλοι σκοτώνονται στην Κρήτη. Τι γίνεται δηλ στο τμήμα Πάτρα-Αίγιο και σ'όλη αυτήν την οδό? Μετράμε νεκρούς ανά χιλιόμετρο! Για να μην πιάσουμε κανά άλλο δρόμο. Πιστεύω ναι πρέπει να δούμε πρώτα αυτοκ/μο το τμήμα Πάτρα-Κόρινθος-Πύργος, την ιόνια οδό, τα Τέμπη και μετά το ΒΟΑΚ. Πόσο μάλλον ΝΟΑΚ κλπ. Βασικά τα πρώτα έπρεπε να τα είχαμε δει από πολλά χρόνια τώρα. Αυτό δε σημαίνει ότι η Κρήτη δεν πρέπει να αποκτήσει ΒΟΑΚ. Αλλά σε κάθε περίπτωση έχει μπει μια πρωτεραιότητα κι ας αργούν να προωθηθούν τα έργα. Οι ξένοι αν θες έχουν ήδη δυσαρεστηθεί με τους δρόμους μας. Δεν αποτελεί δυσφήμιση το Κόρινθος-Πάτρα έτσι όπως είναι? Και με την ΠΑΘΕ ακόμα που δεν είναι έτοιμη? Αν το πάρουμε απ'αυτήν την πλευρά γιατί υπάρχει κι η άλλη, που μου 'χουν πει ξένοι εδώ Αυστριακοί η διαδρομή Κόρινθος-Πάτρα καταπληκτική! πολύ ωραία και γραφική. Στην Κρήτη πιθανόν να πετάνε κι απ'τη χαρά τους γιατί τώρα ο Κόρινθος-Πάτρα ωραίος είναι αλλά δεν τον είχα και για τόσο αξιοθέατο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι ο ΒΟΑΚ (ειδικά τώρα με το Σουφλιά) θα έρθει πιο γρήγορα αυτοκ/μος απ'ότι ήρθαν τα 5 μεγάλα έργα τώρα. (Καλά για τον Ε 65 το συζητάμε και λίγο αν μπορούσαμε να τον δούμε να πραγματοποιείται και λίγα χρόνια αργότερα, δεν θα λεγε και κανείς τίποτα.) Αν ακριβολογήσουμε λίγο ακόμα η Πάτρα αυτή τη στιγμή είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας. Και η δεύτερη τρίτη μεγαλύτερη πύλη απ'τη θάλασσα. Και μεγάλο σταυροδρόμι προς διάφορες σημαντικές κατευθύνσεις. Δείγμα αυτοκ/μου απέκτησε μόλις το 2003 που βοηθάει ουσιαστικά μόνο στην ομαλότερη λειτουργία του κυκλοφοριακού της πόλης. Δεν έχει αυτοκ/μο ακόμα, και θα αργήσει να δει. Το Ηράκλειο είναι μια μεγάλη πόλη, η 4η μεγαλύτερη, και τα Χανιά είναι μεγάλα, παρακάμψεις διαθέτουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, όπως όπως, αλλά δεν ξέρω αν η σημερινή οδός δηλ ο ΒΟΑΚ είναι σε τόσο απαράδεκτη κατάσταση για αυτά τα δεδομένα και γενικά όσο είναι όλοι οι δρόμοι που φεύγουν απ'την Πάτρα προς Αθήνα, Αντίρριο κλπ. Η πολιτεία εντωμεταξύ μην ανησυχείτε, εμάς να δείτε που μας έχουν (άντε μας είχαν) γραμμένους, δε θέλετε να μάθετε. |
Νομίζω πως ο ΒΟΑΚ πρέπει να είναι το αμέσως επόμενο έργο μετά το Κόρινθος- Τσακώνα και την Ιόνια, τουλάχιστον για το κομμάτι Χανιά - Ηράκλειο. Όντως ο υπάρχων δρόμος είναι επικύνδυνος σε πολλά σημεία αντίστοιχα επικύνδυνος όπως ο υφιστάμενος Πάτρα - Κόρινθος.Τώρα οι σκέψεις για ΝΟΑΚ κα ειδικά για ΚΟΑΚ είναι μάλλον ουτοπικές. Ο ΝΟΑΚ θα γίνει κάποια στιγμή σίγουρα όχι με προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου μιας και η κινηση δεν νομίζω να καλύπτει το κόστος κατασκευής του. Όσο για τον ΚΟΑΚ, με βάση το κόστος να γίνει ένας τέτοιος δρόμος πάνω στα βουνά, και με μία απόσταση από τον ΒΟΑΚ στα 30κμ το θεωρώ αδύνατο ακόμα και στα επόμενα 40 χρόνια να γίνει. Νομίζω πως ένας ΒΟΑΚ με προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου και ένας ΝΟΑΚ με προδιαγραφές οδού ταχείας κυκλοφορίας και μερικοί κάθετοι σε 3-4 σημεία είναι αρκετοί για την κίνηση του νησιού. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ ουτοπίες και εκτός πραγματικότητας. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 1:45 pm Post subject: |
|
|
balantis7 wrote: |
Επίσης τον ρώτησα για ποιο λόγο δεν προβλέφθηκε η πτώση του δρόμου Μεγαλόπολη – Τρίπολη, όπως και οι καθιζήσεις στην Στέρνα. Μου είπε πως στην Στέρνα ήταν και μάρτυρας στην εισαγγελική έρευνα που είχε γίνει τότε. Έριξε το φταίξιμο στο χαμηλό κόστος που είχαν για τις μελέτες. Μου είπε πως οι γεωτρήσεις για τον έλεγχο του υπεδάφους, λόγο του χαμηλού μπάτζετ, μπορεί να γίνονταν και ανά 1κμ με αποτέλεσμα να δουλεύουν προσεγγιστικά για τα ενδιάμεσα σημεία. Γενικά η γνώση υπήρχε αλλά αν τότε ζητούσες να κάνεις κάποιες από τις μελέτες που γίνονταν σήμερα θα σε θεωρούσαν υπερβολικό ή ότι θέλεις να φας χρήματα. Γενικά ή άποψη του είναι πως ότι πληρώνεις παίρνεις…
|
Το επιβεβαιώνω κι εγώ αυτό. Με μεγαλοστέλεχος της εγνατίας οδού που είχα μιλήσει στο παρελθόν μου είπε ακριβώς τα ίδια πράγματα.
Συγκεκριμένα για τη σήραγγα Δρίσκου που ακόμα σκάβεται η σήραγγα εκκαπνισμού, μου είχε πει πως δηστυχώς για να μη χαθούν χρήματα από το ΚΠΣ το ανάθεσαν με προμελέτες. Που τί σημαίνει αυτό? Σας το εξηγώ αμέσως. Ενώ θα έπρεπε να γίνουν γεωτρύσεις για ανάλυση του υπεδάφους και την στατικότητά του ανά 50 μ., οι γεωτρύσεις έγιναν ανά 1000 μ.
Και όπως λέει και ο βαλάντης η τεχνογνωσία στο τούνελινκ υπήρχε όχι όμως και στα γεωλογικά οπώτε σε πολλά σημεία αντιμετώπισαν δυσκολίες και συνεπώς καθυστερήσεις. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|