View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 5:52 pm Post subject: |
|
|
Ε τότε αν η τρίτη λωρίδα θα είναι μια έκτακτης ανάγκης αλλά λίγο πιο φαρδιά, τι αλλάζει στις προδιαγραφές του έργου και τι σημαίνει ότι έχει πλάτος όχι 24μ αλλά 26μ και τόσος λόγος αφού δεν θα μπορεί ο άλλος να τη χρησιμοποιεί σαν κανονική λωρίδα? Τελικά η λύση είναι να γίνει κανονικά με 3+ΛΕΑ. Ούτως ή άλλως λωρίδα 3μ δεν είναι κανονική λωρίδα. Engineer είσαι σίγουρος γι'αυτό που λες για τις σήραγγες? Όντως φαίνεται κουλό να στενεύουν μελλοντικά οι 3,5 λωρίδες σε δύο. Αυτό είναι και τελείως επικίνδυνο αν μιλάμε για προδιαγραφές αυτοκ/μου. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 6:57 pm Post subject: |
|
|
ποιες 3,5 λωριδες ?
εγω μιλάω για 2 + ΛΕΑ
Για τις σύραγγες να ξαναπω οτι στην αρχή θα εχουν ΛΕΑ οποτε θα ειναι 2+ΛΕΑ οπως ο υπολοιπος δρομος και οταν αυτος διαπλατυνθει καποτε στο μελλον η ΛΕΑ της συραγγας, αφού αλλάξει η διαγράμμιση της, θα γινει η τριτη λωριδα κυκλοφοριας. Οποτε ετσι θα εξασφαλιστει η ομαλη συνεχεια της οδου χωρις να πρεπει να φτιαχτει καινουργια συραγγα. Βεβαια θα υπαρχει το ζητηματακι της εκτακτης σταθμευσης.
Το ορο πολιτικο marketing τον εχεις ακουσει? Στην προκειμένη περιπτωση εχει επιτυχει (για αρχή τουλαχιστον) 100%. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 10:43 pm Post subject: |
|
|
Από το παραπάνω άρθρο:
Quote: | όλο το υπόλοιπο τμήμα με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα ασφαλείας τύπου New Jersey και συνολικό πλάτος 26,5 μέτρα. Επιπλέον, όλα τα τεχνικά έργα στο τμήμα αυτό των τριών λωρίδων ανά κατεύθυνση, έχουν πλάτος 33,15 μ., ικανό να δεχθεί την προσθήκη μιας τέταρτης λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όπου και όταν αυτό καταστεί αναγκαίο. |
Άρα αν καταλαβαίνω καλά, το ίδιο το υ.πε.χω.δ.ε. βαφτίζει την ΛΕΑ ως 3η λωρίδα, και στην ουσία μιλάμε για 2+1, και για επέκταση με μια ακόμη εάν χρειαστεί όπως μας εξήγησε και ο engineer δηλαδή.
Τώρα εγώ εχω μια απορία πάντως, είδα πιο πάνω αντιδράσεις περίεργες, δηλαδή σας προκαλεί έκπληξη που η σήραγγες δεν θα έχουν ΛΕΑ;γιατί βρε παιδιά πότε είχαν δηλαδή;
Ορίστε και οι νέες σήραγγες στο μαλιακό(οι φωτό από προηγούμενο post του Stavros86)
http://www.imageshack.gr/viewer.php?file=yny2lmqfujywj3dzymmn.jpg
http://www.imageshack.gr/viewer.php?file=2ywmiddzjjawgmm2numx.jpg
δεν βλέπω καμιά λεα, ούτε και στην εγνατία θυμάμαι κάτι τέτοιο, δηλαδή εδώ φτιάχνουν σήραγγα με 3 λωρίδες και όχι με λεα. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 11:23 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Ποιος σου είπε ότι δεν θα έχει ? απλώς αντι για πλάτος 2,20 θα εχει πλατος
3,00 μετρα. Από εκεί και μετά κοβουμε μια λωριδα κυκλοφοριας και παμε σε δυο λωριδες + ΛΕΑ οπου ομως η ΛΕΑ ειναι μεγαλυτερη του απο το standard και εχει πλατος 3 μετρα. |
Από τις ανακοινώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ αυτό αφήνει να εννοηθεί, γι αυτό παραξενεύτηκα, και μου ξένισε κιόλας... Τέλος πάντων 2 + ΛΕΑ είναι πιο λογικό, αν και 3+ ΛΕΑ θα ήταν το ιδανικό.
pilotos wrote: | δεν βλέπω καμιά λεα, ούτε και στην εγνατία θυμάμαι κάτι τέτοιο, δηλαδή εδώ φτιάχνουν σήραγγα με 3 λωρίδες και όχι με λεα. |
Ακριβώς... Βασικά οι μόνες σήραγγες που έχουν ΛΕΑ στην Ελλάδα είναι αυτές της Κακιάς Σκάλας. ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού δεν υπάρχει σήραγγα με ΛΕΑ.
Last edited by Stavros86 on Tue Dec 04, 2007 8:40 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 11:58 pm Post subject: |
|
|
παιδια καλησπερα.
καινουργιος στο φορουμ
το www.pathe.gr θα το ανοιξουν καμια φορα? ολο υπο κατασκευη ειναι...
επειδη ανα 2 βδομαδες ανεβαινω οδικος στη θεσσαλονικη θα ηθελα να ξερω περισσοτερες πληροφοριες (αλα εγνατια site) για την ΠΑΘΕ και πως προχωρουν τα εργα στο μαλλιακο, τι θα γινει με τα τεμπη και πως θα παει η νεα χαραξη στην υλικη. |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 11:45 am Post subject: |
|
|
Παιδιά όπως έγραψε ο Engineer τα έργα στο αρτεμίσιο προχωρούν.Πέρασα την παρασκευή το πρωι. Γύρω στις 10 είχαν κλείσει για λίγο την κυκλοφορία στο ρεύμα για Τρίπολη πριν τα έργα γιατί μας είπαν είχαν βάλει δυναμίτη και για λόγους ασφαλείας. Για περίπου 15 λεπτά.Τα στόμια της νέασ σύραγγάς νεοχωρίου είναι έτοιμα. Έχουν κλέισει την ΛΕΑ με New Jersey στο σημείο, στο ρεύμα προς τρίπολη, για να περνούν τα φορτηγά. Υπάρχουν κανα δύο μηχανήματα διάνοιξης στον δεύτερο κλάδο της σύραγγας αρτεμισίου και έχει εγκατασταθεί πρόχειρος εξαερισμός για τα έργα. Η φώτο πρακάτω είναι τα δύο στόμια της σύραγγας νεωχωρίου στην πλευρά της τρίπολης. Δεν μπορούσα να πάρω άλλες παιδία ήμουν με λεωφορείο.
http://img518.imageshack.us/img518/4408/898dq7.jpg |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 10:59 am Post subject: |
|
|
tolis7 wrote: | παιδια καλησπερα.
καινουργιος στο φορουμ
το www.pathe.gr θα το ανοιξουν καμια φορα? ολο υπο κατασκευη ειναι...
επειδη ανα 2 βδομαδες ανεβαινω οδικος στη θεσσαλονικη θα ηθελα να ξερω περισσοτερες πληροφοριες (αλα εγνατια site) για την ΠΑΘΕ και πως προχωρουν τα εργα στο μαλλιακο, τι θα γινει με τα τεμπη και πως θα παει η νεα χαραξη στην υλικη. |
Τόλη, γιατί δεν στέλνεις ένα mail εκεί που σου γράφει στη σελίδα να δεις αν σου απαντήσουν; |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 11:43 am Post subject: |
|
|
balantis7 wrote: | Παιδιά όπως έγραψε ο Engineer τα έργα στο αρτεμίσιο προχωρούν. |
Τι λες τώρα ; Ξυπνήσανε μετά από τοοοοσα χρόνια λήθαργου ; Θα γκρεμίσουν ΟΛΟΙ οι φούρνοι στην περιοχή (που λέει και ένα ρητό σε τέτοιες περιπτώσεις).
Επιτέλους, στο μέλλον θα γλυτώσει ο κόσμος την ταλαιπωρία ωρών κυκλοφοριακής συμφόρεσης εκατέρωθεν της σήραγγας. |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 12:54 pm Post subject: |
|
|
iceman_13 wrote: | tolis7 wrote: | παιδια καλησπερα.
καινουργιος στο φορουμ
το www.pathe.gr θα το ανοιξουν καμια φορα? ολο υπο κατασκευη ειναι...
επειδη ανα 2 βδομαδες ανεβαινω οδικος στη θεσσαλονικη θα ηθελα να ξερω περισσοτερες πληροφοριες (αλα εγνατια site) για την ΠΑΘΕ και πως προχωρουν τα εργα στο μαλλιακο, τι θα γινει με τα τεμπη και πως θα παει η νεα χαραξη στην υλικη. |
Τόλη, γιατί δεν στέλνεις ένα mail εκεί που σου γράφει στη σελίδα να δεις αν σου απαντήσουν; |
εχω στειλει δυο μεχρι στιγμης αλλα δεν απαντανε |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 1:09 pm Post subject: |
|
|
Αρχίζει άμεσα η σύνταξη μελέτης, για την άρση της επικινδυνότητας στα επίμαχα σημεία της Εθνικής οδού Κορίνθου – Πάτρας – Πύργου. Η μελέτη θα έχει ολοκληρωθεί τέλος Ιανουαρίου και αρχές Φεβρουαρίου θα αρχίσουν βελτιωτικές παρεμβάσεις, οι οποίες θα ολοκληρωθούν σε 12 μήνες και θα εξελίσσονται ανεξάρτητα από τις εργασίες για την κατασκευή του νέου σύγχρονου οδικού άξονα. ερτ (προχτεσινό νέο).
Να επαναλάβουμε ότι το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα εκτός 22 χλμ στην Παναγοπούλα με τις σήραγγες θα είναι έτοιμο σε μόλις 3 χρόνια (34 μήνες). και σε 3,5 χρόνια (42 μήνες) θα είναι έτοιμο όλο το τμήμα Κόρινθος-Πύργος. Δηλ γύρω στα 200 χλμ νέου αυτοκ/μου συν τη βελτίωση μέχρι την Ελευσίνα και την περιμετρική Πατρών Αθήνα-Πύργος 280 χλμ νέου αυτοκ/μου σε μόνο 3,5 χρόνια! . Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε. Αυτό που θέλω να ρωτήσω, ξεκινάει η σύμβαση, τι έχουν έτοιμο για να ξεκινήσουν άμεσα? Μελετούν την άρση επικινδυνότητας γενικά από μελέτες τι διαθέτουν? Δεν θα πρεπε κανονικά αυτή η μελέτη να είναι έτοιμη? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 768
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 2:27 pm Post subject: |
|
|
Αλλο πραγμα η μελετη που ακομη δεν εχει ξεκινησει να γινεται και αλλο πραγμα η εφαρμογή της μελετης δηλαδη η κατασκευη των οσων προβλεπει η μελετη. Και ακομη, ο αναδοχος κατασκευης του αυτοκινητοδρομου θα κανει την αρση της επικυνδινοτητας της οδου στα διαφορα σημεια που θα προβλεψει η μελετη ? |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 6:04 pm Post subject: |
|
|
http://epirotikosagon.gr/viewpdf.asp
Προβλήματα παρατηρούνται ακόμα με τη Σ2 μήκους 850μ στην Αγ. Αναστασία. Στη μέση για μία ακόμη φορά οι εργασίες λόγω κατολισθήσεων.
Όποιος περνάει καθόλου από κει τι γίνεται? Κινείται τίποτα? Και αν γκρεμίζεται συνέχεια τι θα γίνει θα το ξαναχτίζουνε? |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 6:26 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή ούτε στο επόμενο πακέτο μπαίνει το Λαμία-Αντίρριο;;;
Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα μπει το Θήβα-Αντίρριο, αλλά για το τμήμα Λαμία-Ιτέα κουβέντα!!! (υποθέτω ότι στο Θήβα Αντίρριο περιλαμβάνεται το τμήμα Ιτέα-Ναύπακτος-Αντίρριο) |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 8:26 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάλι κόλλησα αλλού:
Στα νέα έργα της Αττικής περιλαμβάνονται:
* Η επέκταση της Αττικής οδού προς Λαύριο.
* Η λεωφόρος Κύμης.
* Η ολοκλήρωση του εξωτερικού και του ενδιάμεσου δακτυλίου του πολεοδομικού συγκροτήματος της Αθήνας.
* Η δημιουργία υπόγειου αυτοκινητοδρόμου στη τμήμα από τον κόμβο της Δουκίσσης Πλακεντίας ως την Εθνική οδό,
Μα καλά ... τώρα τι θα προκυρήξουν; Μόνο επέκταση προς Ραφήνα, επέκταση προς Ποσειδώνος (της Περιφερ.Υμηττού) και την σήραγγα Υμηττού; Δε λέω ότι είναι άσχημα, αλλά η ΑΟ ήδη μποτιλιάρει στο τμήμα ΕΟ-Δ.Πλακεντίας. Αν δεν κάνουν κάτι σύντομα γι'αυτό, τότε "τζάμπα" θα πάνε οι άλλες επεκτάσεις!!! Καλύτερα να γίνει τώρα η δημιουργία υπόγειου αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα ΕΟ-Πλακεντίας και η επέκταση προς Ραφήνα να γίνει μαζί με την επέκταση προς Λαύριο στο επόμενο σετ έργων. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 10:04 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Δηλαδή ούτε στο επόμενο πακέτο μπαίνει το Λαμία-Αντίρριο;;; |
Απο ότι φαίνεται όμως αυτή η διαδρομή θα εξυπηρετείται απο τον δρόμο Λαμία-Αγρίνιο-Αντίριο.
Βέβαια με το Θήβα-Αντίριο,το μόνο κομάτι που μένει εκτός είναι το Μπράλος-Δελφοί. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 1:53 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με αυτή τη νέα γενιά έργων τίποτα δεν είναι σαφές και καθορισμένο πέρα από μερικά έργα απ'αυτά που γνωρίζουμε τι προβλέπεται γι'αυτά όπως Πρέβεζα-Φιλιπιάδα, για τα άλλα δεν κυκλοφορεί κάτι σαφές ούτε καν για το έργο καθεαυτό, πχ τώρα βγάζουν το Θήβα-Αντίρριο, σα να μην έχουν καν αποφασιστεί τα έργα. Το Αντίρριο-Λαμία πέρα από επεκτάσεις και συνδέσεις αυτοκ/μων όπως Ελευσίνα-Θήβα μου φαίνεται μαζί με τον ΒΟΑΚ τα δύο επόμενα μεγάλα έργα ως αυτοκ/μοι. Για τον ΒΟΑΚ ευτυχώς προβλέπεται η μερική έστω αναβάθμισή του σε αυτοκ/μο. Για το Λαμία-Αντίρριο πάλι δεν έχει λεχθεί τίποτα συγκεκριμένο όπως άλλωστε και για τα περισσότερα έργα απ'τα καινούρια. Επίσης μου φαίνεται ότι οι προδιαγραφές κάποιων έργων αλλάζουν με τον καιρό πχ οι συνδέσεις της ιονίας οδού με την Πρέβεζα και το Άκτιο που με τις τελευταίες πληροφορίες θα κατασκευαστούν ως τετράιχνοι αυτοκ/μοι. Μάλλον είναι πολύ νωρίς ακόμα για να ξέρουμε τι προβλέπεται για το δρόμο Λαμία-Αντίρριο και για πολλά έργα ακόμη. Σήμερα διάβασα στη www.eleftherianews.gr ότι το τμήμα του νέου δρόμου που μελετάται Ριζόμυλος-Καλαμάτα μήκους 14,5 χλμ. μελετούνταν ως δίιχνος και τώρα αποφασίστηκε να γίνει τετράιχνος και πάνε να ακυρώσουν την υπάρχουσα σύμβαση μια και προσφέρεται συνδρομητής να χρηματοδοτήσει τη νέα μελέτη κλπ. Και μιλάμε για τμήμα του δρόμου Πύλου-Καλαμάτα. Υπάρχει πολύς καιρός ακόμη για να αρχίσουν να υλοποιούνται τα έργα αυτά και τα δεδομένα αλλάζουν συνέχεια, δε νομίζω να μην προβλέπεται απολύτως τίποτα για τον άξονα Αντίρριο-Λαμία. Και δε φαίνεται να προβλεφθεί κάτι καλύτερο για το δρόμο Αγρίνιο-Λαμία. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 3:18 am Post subject: |
|
|
Για τον ΒΟΑΚ πιστέυω οτι είναι έργο ζωτικής σημασίας για όλη την Κρήτη, η σημερινή κατάσταση του δρόμου είναι μαύρο χάλι..
Δεν μπορώ να καταλάβω πως προβλέπεται μερική αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο όπως λέει ο Beethoven αφού υπάρχουν πάμπολα τμήματα με εντελώς λάθος χάραξη, στροφές με ανάποδη κλίση και πολλά άλλα. Θα κάνουν απλά μια διαπλάτυνση και θα τοποθετήσουν διάζωμα;
Το σημαντικό είναι πως είτε γίνει μερική αναβάθμιση είτε εξ ολοκλήρου χάραξη αυτό θα πάρει αρκετά χρόνια. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να παρέχουν τις στοιχειώδεις υποδομές που διαθέτει ο συγκεκριμένος δρόμος, όπως ο νυχτερινός φωτισμός. Αλλά ούτε και αυτό δε γίνεται.. Η πλειοψηφία των πυλώνων είναι πάντα κλειστοί, σε άλλα σημεία ανάβουν μόνο από τη μία μεριά του δρόμου και άλλωτε ανά δύο ή τρεις πυλώνες ανάβει ένας. Αν είναι να γλιτώσουν χρήματα απο το ρεύμα και γι αυτό το κάνουν τότε τι να πω..
Πάντως πιστέυω πως θα έπρεπε να αναλάβει το έργο μια ιδιωτική εταιρία ( στο στιλ της Αττικής οδού) και να γινόταν αποπληρωμή του κόστους από τα διόδια. |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 8:00 am Post subject: |
|
|
Ενα θα πω μονο.. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ που αφηνουν ενα νησι μηκους 256χιλιομετρων και τοσο πυκνοκατοικημενο να χαραμιζεται με εναν ΒΟΑΚ που αφαιρει ζωες καθε μερα(ντοπιων και τουριστων)!!θα επρεπε η πληρης ανακατασκευη να τελειωνει το 2013 και οχι τοτε να αρχιζει η μερικη.
Το 2013 θα επρεπε να ξεκινουσε ο ΝΟΑΚ(η νοτια χαραξη) και παραλληλα να γινονταν μελετες για μεση χαραξη(και σιδηροδρομο). Να μη μιλησω για τους καθετους,αλλα ευτυχως καποια (λιγα)κομματια(πχ Ηρακλειου-Μοιρων)ειναι υπο κατασκευη. Αλλα ανεκαθεν ηταν γνωστο (τουλαχιστο σε εμας τους μονιμους κατοικους) το ποσο προσφερε και το ποσο επερνε πισω αυτο το νησι... Αυτα,(για να γινω σαφεστερος)θα ε-π-ρ-ε-π-ε να ηταν εργα ολοκληρωμενα εδω και 10ετιες!! |
|
Back to top |
|
|
balantis7 Junior Member
Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 11:40 am Post subject: |
|
|
Η αλήθεια είναι πως ο ΒΟΑΚ είναι σε μαύρο χάλι. Ελπίζω μόνο η αναβάθμιση που λένε να μην είναι όπως το καινούργιο κομμάτι της περιφερειακής Ρεθύμνου. Ο κόμβος που έχουν φτιάξει είναι για γέλια και επικίνδυνος. Ο δρόμος περνάει απο κάτω και απο πάνω είναι ο κόμβος. Δείτε την φώτο παρακάτω.
Προσέξτε ότι στον κόμβο εισέρχονται αυτοκίνητα από 4 κατευθύνσεις. Φανάρι δεν υπάρχει. Σε όλες τις εισόδους έχει στοπ νομίζω και δεν ξέρεις ποιος έχει προτεραιότητα. Και το κομμάτι αυτό έχει παραδωθεί 2-3 χρόνια περίπου.
Μην πω για τις περιφεριακές Ηρακλείου και Χανίων που απλά έχουν κάνει διαπλάτυνση και έχουν πετάξει και μια νησίδα και το λένε αυτοκίνητόδρομο. Το οδόστρωμα είναι τόσο κακό που με 80κμ κουνάει πάρα πολύ. |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 6:47 pm Post subject: |
|
|
Βρήκα τυχαία μια ερώτηση του βουλευτή Στρατάκη για το αν θα μπορούσε η κατασκευή του ΒΟΑΚ να παραχωρηθή σε ιδιώτες. Αναφέρει μεταξύ άλλων ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται γιατί
"για να υπάρχει δυνατότητα είσπραξης τελών και άρα απόσβεσης του κόστους του έργου, πρέπει η μέση ημερήσια κίνηση ετησίως να είναι 12000 αυτοκίνητα. Τέτοια νούμερα όμως δεν σημειώνονται στην Κρήτη, ούτε κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που τα αυτοκίνητα πολλαπλασιάζονται."
Ισχύει κάτι τέτοιο; Το αστείο είναι ότι στην αρχη της ερώτησης γράφει πως το ΥΠΕΧΩΔΕ αναφέρει ότι ξεκίνησε νέα οικονομοτεχνική μελέτη για το πως θα πρέπει να είναι ο ΒΟΑΚ το 2028 !!! Πλάκα μας κάνουν;
http://vo.pasok.gr/mstratakis/?p=509 |
|
Back to top |
|
|
johnmit Full Member
Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 8:32 pm Post subject: |
|
|
Η ερωτηση εγινε πριν κατι μηνες,η απαντηση θα ερθει με αοριστολογιες σε λιγο καιρο,θα ξαναγινει ερωτηση σε κανα χρονο που θα ζηταει λεπτομεριες,θα ερθει η απαντηση η πιο"ειδικη" πολυ αργοτερα και παει λεγοντας. Αντε να γινουν μελετες,αντε να γινουν ενστασεις επι των μελετων,κλασσικα θα πανε στα δικαστηρια,θα ξαναγινουν ερωτοαπαντησεις,αντε να εγκριθουν οι μελετες,αντε να γινει η δημοπρασια κανα χρονο μετα τις εγκρισεις. Αν δωθουν καλες προσφορες μη ξαναγινει δημοπρατηση. Αντε και καμια ενσταση απο τις υποψηφιες εταιρειες...αν ποτε εγκατασταθει ο εργολαβος και.....τι ρυθμους θα εχει το εργο....Με αλλα λογια η υλοποιηση για ενα τοσο μικρο εργο (που με την αδιαφορια τους μας εχουν κανει να το χαρακτηριζουμε μεγαλο) δε θα ερθει ουτε το 2028 η υλοποιηση!!! Λενε για δρομους στην Ηπειρωτικη Ελλαδα,για οριζοντιους για καθετους,για λοξους και οτι αλλο θες,λες και στην Τριπολη ή τη Λαμια ή τα Γιαννενα ή το Αγρινιο θα υπαρχουν πανω απο 12.000 αμαξια την ημερα εν κινηση... μη τρελαθουμε!! ακου κει 2028!!!εκει που βλεπεις εργα επιστημονικης φαντασιας να εχουν ημερομηνια το 2020!! Ελεος πια!! Κι εδω Ελλαδα δε λετε πως ειναι???? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 10:56 pm Post subject: |
|
|
Ο ΒΟΑΚ αν και δεν ξέρω τι κίνηση έχει μόνο ότι ενώνει 2-3 απ'τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας χώρια την τουριστική κίνηση που έχουν αυτές σε σύγκριση με άλλες πόλεις της ηπειρωτικής φαίνεται να είναι πιο σημαντικός άξονας κι από άλλους που προωθούνται αυτή τη στιγμή. Η μερική αναβάθμιση αφορά γύρω στα 150 χλμ. σε περίπτωση που βρεθούν ιδιωτικά κεφάλαια. Τουλάχιστον για το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο μάλλον θα πρέπει να προβλεφθεί κάτι σοβαρό για το άμεσο μέλλον. Τώρα για τους άλλους οδικούς άξονες όπως ΝΟΑΚ και κάποιοι άλλοι που ήδη κατά τμήματα προωθούνται χρειάζεται όντως υπομονή, σκεφτείτε μόνο ότι το 2013 υπάρχει περίπτωση να ολοκληρωθεί η ΠΑΘΕ. Οπότε το 2028 για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ σε πρώτη φάση, αν και πολύ δυσάρεστο μου φαίνεται τουλάχιστον ειλικρινές. |
|
Back to top |
|
|
|