stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tovarich
Visitor
Visitor


Joined: 21 Oct 2007
Posts: 5
Location: Athens

PostPosted: Tue Oct 23, 2007 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Geia sas paidia kai apo mena...!!!

Fainetai oti to aerodromio ton Spaton exei pistopoiithei os "A380 compatible airport", kai mporei na dexthei taktikes ptiseis!
Stin wikipedia dilonetai oti to aerodromio tis athinas anikei stin mikri lista ayton ton aerodromion (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Airbus_A380-capable_airports)

Ostoso oi aeroporikes etaireies pou tha to entaxoun protes ston stolo tous, exoun epilexei to aerodromio mas os "Diversion Airports for A380 flight", i allios "enallaktiko aerodromio exypiretisis toy A380".

Ayto logika symainei oti mono katopin kapoiou syglonistikou gegonotos mporei na doume to A380 sta Spata. Kai an doume oti stin lista ton "compatibility airports" anikei kai to aerodromio tis Romis (Fiumicino) kai dektoume oti se ena aerodromio tis evryteris perioxis tha ektelei taktikes ptiseis, pistevo oti oses fores eidame Concord sto Elliniko, alles toses tha doume A380 sta Spata Very Happy !!!!

Xairetismata se olous tous synforoumites!!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ATHENIAN
Junior Member
Junior Member


Joined: 25 Feb 2007
Posts: 115
Location: ΑΘΗΝΑΙ

PostPosted: Wed Oct 24, 2007 1:29 am    Post subject: Reply with quote

περίμενε....πάνε να κάνουν το Ε.Β αεροδρόμιο εκπαίδευσης του Α380.....κάτι θα δούμε....
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

tovarich wrote:
pistevo oti oses fores eidame Concord sto Elliniko, alles toses tha doume A380 sta Spata Very Happy !!!!


Καλά, το Κονκόρντ δεν ερχόταν στην Ελλάδα για άλλους λόγους. Όχι επειδή δεν χώραγε να προσγειωθεί! Laughing Μιλάμε για ένα αεροπλάνο με εξαιρετικά περιορισμένο στόλο που κατείχαν μόνο δυο εταιρείες και είχε αποκλειστικότητα τις υπερπόντιες πτήσεις.
Το Α380 είναι διαφορετική περίπτωση. Ως αντικαταστάτης του 747 θα είναι κτήμα πολλών εταιρειών σε όλο τον κόσμο και σε λίγα χρόνια θα πετάει σε εκατοντάδες "αντίτυπα"! Laughing
Άρα, θεωρώ αδύνατον να μείνει ο Βενιζέλος απ' έξω. Κι αν μείνει, αυτό θα είναι επειδή οι εταιρείες δεν θα επιλέγουν να σταματήσουν εδώ, και όχι επειδή το αεροδρόμιο δεν θα' ναι ικανό να δεχτεί με ασφάλεια τις πτήσεις.

Για παράδειγμα, μια πτήση Α380 από Λονδίνο προς Σίδνεϊ, γιατί να σταματήσει στην Αθήνα, μόλις 3,5 ώρες μετά την απογείωση? Και αντίστοιχα, μια πτήση από Τόκυο προς Παρίσι γιατί να κάνει στάση εδώ μόλις τρεις ώρες πριν την άφιξη στον προορισμό του?
Άρα, το ζητούμενο είναι να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε να μπορούν να γίνονται κι από δω αυτόνομες κινήσεις, χωρίς να αντιμετωπίζεται η Αθήνα ως ενδιάμεσος προορισμός. Η Emirates είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα.
Συνεπώς, είναι περισσότερο εμπορικό το θέμα, παρά ασφάλειας.

Η ίδια η Airbus δηλώνει στην ιστοσελίδα της πως τα αρχικά αεροδρόμια επιλέχθηκαν λόγω της αναμενόμενης μεγάλης κίνησης του συγκεκριμένου αεροσκάφους, ή επειδή ζητήθηκαν από τις ίδιες τις εταιρείες και κάποια μεγάλα αεροδρόμια cargo.
Επί λέξει: Note: Airports with highest number of predicted A380 movements or requested by airlines and some leading cargo airports

Παράδειγμα το Λονδίνο, του οποίου επιλέχθηκαν και τα τρία βασικά αεροδρόμια (Heathrow, Gatwick και... Stansted Shocked )
Όσο το Χήθροου δεν εκσυγχρονίζεται και δεν επεκτείνεται, είναι λογικό κάποιες πτήσεις να φεύγουν και προς Στάνστεντ. Διότι μην μου πει κανείς πως το εν λόγω αεροδρόμιο είναι καλύτερο -μιλάω για τις υποδομές και τους διαδρόμους- από το Βενιζέλος, της Βαρκελώνης, της Κοπεγχάγης ή της Βιέννης, και πως διαφορετικά υπήρχε ποτέ η περίπτωση να επιλεγεί αντί άλλων αεροδρομίων αν το ζητούμενο ήταν μόνον η ασφάλεια! Laughing
Το ίδιο ισχύει και για το αεροδρόμιο του Λουξεμβούργου (μάλλον για κινήσεις cargo λόγω θέσης) το οποίο επίσης φιγουράρει στην αρχική λίστα.

Ευρώπη: (Λονδίνο - 3 αεροδρόμια-, Παρίσι -2-, Φρανφούρτη, Άμστερνταμ, Ρώμη, Μαδρίτη, Μόναχο, Λουξεμβούργο).


Last edited by Ypsilon on Thu Oct 25, 2007 7:33 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 5:09 pm    Post subject: Reply with quote

Για το Λουξεμβούργο δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι επιλέχτηκε για cargo, από τη στιγμή που έχεις το Schiphol που είναι το τρίτο αεροδρόμιο στην Ευρώπη σε συνολικά μεταφερόμενο φορτίο και η απόσταση των δύο αεροδρομίων είναι κάτι λιγότερο από 300 χλμ. Θα το ψάξω πάντως.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 6:54 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Όσο το Χήθροου δεν εκσυγχρονίζεται και δεν επεκτείνεται, είναι λογικό κάποιες πτήσεις να φεύγουν και προς Στάνστεντ


Vasika to Terminal 5 einai upokataskeuh. Apo mono tou otan teleiwsei tha einai to megalutero terminal ston kosmo.

http://www.baa.com/portal/page/XYZT5/
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, για δες το ρε Exit, γιατί ομολογώ πως αυτό το Λουξεμβούργο μου κάθησε κάπως ανάποδα! Laughing Κι αν σκεφτεί κανείς ότι εκτός από το Σίπχολ έχει σε απόσταση βολής και τα δυο αεροδρόμια του Παρισιού, τότε το πράγμα γίνεται ακόμα πιο περίεργο.
Μήπως επελέγη επειδή δεν μπήκαν στη λίστα οι γειτονικές Βρυξέλλες ως πρωτεύουσα της ΕΕ? Rolling Eyes Αλλά και πάλι, οι χιλιάδες κινήσεις από και προς Βρυξέλλες όσων εμπλέκονται στις δομές της ΕΕ (από βουλευτές έως αξιωματούχους και υπαλλήλους), δεν έχουν ανάγκη από τέτοιο αεροπλάνο, καθότι γίνονται όλες αποκλειστικά από Ευρωπαϊκές χώρες, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι δίπλα στο Βέλγιο. Δεν ξέρω, ιδέαν δεν έχω. Ακόμα κι αν έχει πάμφθηνα τέλη προσαπογειώσεων (ιδού ένα υπαρκτό αγκάθι για το δικό μας), και πάλι δεν παύει να είναι...Λουξεμβούργο! Laughing

Όσο για το καινούριο τέρμιναλ του Χήθροου, καμμία αντίρρηση. Ας τελειώσει με το καλό, και τότε βλέπουμε πώς και γιατί μπήκε στη λίστα το Στάνστεντ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tovarich
Visitor
Visitor


Joined: 21 Oct 2007
Posts: 5
Location: Athens

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 11:30 pm    Post subject: Reply with quote

Kalispera paidia,
mias kai milame gia airbus, kai an aisthaneste ekstasiasmenoi me to megethos tou A380, gia rikse mia matia kai sto paratato video..... Laughing

http://www.youtube.com/watch?v=V2zKUNZth5Y

Emeina me to stoma anoixto......
kai milame gia dikinitirio aeroskafos....
perissoteres plirofories...

http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_Beluga Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 11:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ειναι βασισμενο στην ατρακτο του Α300 και χρησιμοποιειται για να μεταφερει τα διαφορα κομματια των αεροπλανων απο τα εργοστασια στην Τουλουζη οπου και συρναμολογουνται. Και ειχα παντα την απορια, αν το πουλουσε σαν cargo αεροπλανο δεν θα επιανε?
Back to top
View user's profile Send private message
tovarich
Visitor
Visitor


Joined: 21 Oct 2007
Posts: 5
Location: Athens

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 12:10 am    Post subject: Reply with quote

...Kai gia tous opadous tou Liakopoulou....Antonov An-225!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ILC7KN5FmMA

(Paratiriste oti einai 6-kinitirio!!)
Size that matters!!!!

Oson afora to Concord, sas enimerono oti sto Elliniko eixe paei!!!!
Gia mia fora mono, epi epoxis Onasi, otan programmatize na to agorasei gia tin Olympiaki kai na to entaxei stin grammi twn USA!!
Itan i epoxi pou stin Olympiaki tote servirizan me xrysa maxairopirouna...!!!)
Katopin o Onasis apeviose kai i Olympiaki katelixe sto dimosio, me ta gnosta apotelesmata......

Mias kai miisame gia concord.....kai Liakopoulo Smile ass thimithoume tin sovietiki antigrafi tou aeroskafous, to Tupolev Tu-144, gnostou tin epoxi ekeini stous ditikous, me ton eironiko titlo "Concordski"!!!!
O logos, opos vlepete kai sto video, einai profanis!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GS_SnIRzFhs
Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Τρία συγκλονιστικά βίντεο:
Arrow Το Α380 σε 7 λεπτά. Από τα πρώτα στάδια μέχρι το τελικό βάψιμο. Πολύ ψαρωτική η μεταφορά της ατράκτου με πλοίο στη θάλασσα αλλά και με φορτηγίδα σε ποτάμι που περνάει μέσα από πόλη! Shocked Παρατηρήστε τη μεταφορά του αεροπλάνου από υπόστεγο σε υπόστεγο για κάθε διαφορετική φάση της συναρμολόγησης, καθώς και τη μεταφορά των μικρότερων κομματιών του με φορτηγά μέσα από πόλεις.
http://www.youtube.com/watch?v=LbEiHGZtCFA

Arrow Δοκιμαστική εκκένωση του αεροσκάφους σε τεστ πιστοποίησης που έγινε στο Αμβούργο, με τις μισές πύλες διαφυγής επίτηδες κλειστές.
873 άτομα σε 77 δευτερόλεπτα! Shocked Κάτω από ιδανικές συνθήκες εγκατάλειψης, βεβαίως (παρ' όλες τις κλειστές πόρτες), γιατί στην πραγματικότητα....
Τρελλό γέλιο η μελαχρινή αεροσυνοδός που το' χει πάρει ζεστά και έχει πέσει σε τρανς πανικού λες και είδε τον διάολο με τα μάτια της! Laughing
Επίσης τρελλό γέλιο έχει η εγκατάλειψη του πληρώματος στο τέλος. Αυτοί που κανονικά θα έπρεπε να τσουλήσουν καλύτερα απ' όλους λόγω εκπαίδευσης, τρώνε κάτι σαβούρδες ξεγυρισμένες! Razz
http://www.youtube.com/watch?v=weOcrP7u7Y8

Arrow Το εσωτερικό του πρώτου Α380 της Singapore Airlines που πέταξε προχτές για Σίδνεϊ σε κανονική εμπορική πτήση, με επιβάτες που πλήρωσαν χρυσάφι για ένα εισιτήριο και πήραν και σχετικό πιστοποιητικό για την πρωτιά τους.
http://www.youtube.com/watch?v=SIOsNVkGRN4

Facts & figures: 100.000 καλώδια και 40.300 connectors, δίνουν συνολικά 530 χιλιόμετρα καλωδίωσης σε κάθε ένα Α380. Shocked
Στο αεροπλάνο δεν υπάρχει ούτε μια λάμπα. Όλος ο φωτισμός γίνεται με LEDS που προσομοιώνουν το φως της ημέρας, του απογεύματος, ακόμα και τις σκιές!
Τα φτερά έχουν συνολική επιφάνεια 845 τετραγωνικά.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Ηράκλειο - Άραξος - Θεσσαλονίκη . Τους τρεις αυτούς προορισμούς ευελπιστεί να καλύψει η Sky Express , μια Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία που έχει την βάση της στο Ηράκλειο της Κρήτης και ήδη συνδέει πολλά νησιά του Αιγαίου με την Μεγαλόνησο .

« Θα ξεκινήσουμε με δύο πτήσεις την εβδομάδα από και προς Άραξο -Ηράκλειο και μπορούμε αναλόγως με την ζήτηση να τις αυξήσουμε , ιδιαίτερα μετά τον Μάρτιο οπότε θα παραλάβουμε τα τρία νέα αεροσκάφη που έχουμε παραγγείλει ».

Λίγο πριν ανοίξει η γραμμή Αράξου - Ηρακλείου η Sky Express θα ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ Ηρακλείου - Καλαμάτας , και στην συνέχεια θα διαμορφώσει αναλόγως τα δρομολόγιά της μεταξύ αυτής της πόλης και των νησιών του Αιγαίου . « Ήδη συνδέουμε την Κρήτη με τα νησιά του Αιγαίου όπως η Ρόδος , η Μύκονος , η Μυτιλήνη , η Σαντορίνη και άλλοι ελκυστικοί προορισμοί » παρατήρησε ο Κώστας Μαυρίκης , και σημείωσε πως ενώ η εταιρεία πετάει εντός Ελλάδος , τα αεροσκάφη της έχουν την δυνατότητα να κάνουν πτήσεις τσάρτερ στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων , την Κωνσταντινούπολη , το Κάιρο ή το Τελ Αβίβ ».

Αναφερόμενος στα αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η εταιρεία είπε ότι πρόκειται για BAe Jetsream 31 , 18 θέσεων .
http://www.aerospace-technology.com/projects/turboprop/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 9:24 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως έχουμε την πηγή του παραπάνω άρθρο για το δρομολόγιο της Sky Express? Ευχαριστώ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Έχεις απόλυτο δίκαιο Χρίστο, θα έπρεπε να είχα παραθέσει την πηγή.

Πρόκειται για την εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ της Πάτρας.

Δυστυχώς η εφημερίδα λειτουργεί ένα υπεράθλιο site το οποίο δεν χρησιμοποιει βάση ή αρχείο άρθρων. Επομένως το link που θα δώσω σήμερα δεν θα ισχύει αύριο ή μεθαύριο όταν δημοσιευθεί άλλο κείμενο ακριβώς στην ίδια σύνδεση.



Σχέδιο πτήσεων για τον Άραξο.
http://www.peloponnisos.com.gr/oikonomia/index.asp

Quote:
Ηράκλειο � ’ραξος - Θεσσαλονίκη . Τους τρεις αυτούς προορισμούς ευελπιστεί να καλύψει η Sky Express , μια Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία που έχει την βάση της στο Ηράκλειο της Κρήτης και ήδη συνδέει πολλά νησιά του Αιγαίου με την Μεγαλόνησο .

Ηδη στελέχη της εταιρείας έχουν έρθει σε επαφή με επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον τουρισμό στην Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή και τους έχουν γνωστοποιήσει ότι πρόκειται να ξεκινήσουν δρομολόγια μεταξύ Αράξου - Ηρακλείου αρχικά και Ηρακλείου - Αράξου - Θεσσαλονίκης στην συνέχεια τον ερχόμενο Δεκέμβριο .

Μιλώντας στην « Π » ο εκ των στελεχών της Sky Express Κώστας Μαυρίκης τόνισε πως πρόθεση της εταιρείας είναι να αναπτυχθεί σε μια περιοχή που είναι παραμελημένη σε ό , τι αφορά τις αεροπορικές μεταφορές . « Θα ξεκινήσουμε με δύο πτήσεις την εβδομάδα από και προς Ηράκλειο και μπορούμε αναλόγως με την ζήτηση να τις αυξήσουμε , ιδιαίτερα μετά τον Μάρτιο οπότε θα παραλάβουμε τα τρία νέα αεροσκάφη που έχουμε παραγγείλει ».

Λίγο πριν ανοίξει η γραμμή Αράξου - Ηρακλείου η Sky Express θα ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ Ηρακλείου - Καλαμάτας , και στην συνέχεια θα διαμορφώσει αναλόγως τα δρομολόγιά της μεταξύ αυτής της πόλης και των νησιών του Αιγαίου . « Ήδη συνδέουμε την Κρήτη με τα νησιά του Αιγαίου όπως η Ρόδος , η Μύκονος , η Μυτιλήνη , η Σαντορίνη και άλλοι ελκυστικοί προορισμοί » παρατήρησε ο Κώστας Μαυρίκης , και σημείωσε πως ενώ η εταιρεία πετάει εντός Ελλάδος , τα αεροσκάφη της έχουν την δυνατότητα να κάνουν πτήσεις τσάρτερ στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων , την Κωνσταντινούπολη , το Κάιρο ή το Τελ Αβίβ ».

Αναφερόμενος στα αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η εταιρεία είπε ότι πρόκειται για BAe Jetsream 31 , 18 θέσεων . Είναι αεροπλάνα που προσφέρουν την άνεση ενός jet στην τιμή ενός turboprop . Είναι αξιόπιστα , ασφαλή και γρήγορα , μπορούν και πετούν σε μεγάλο ύψος - « επάνω από τον καιρό » όταν υπάρχει κακοκαιρία , και είναι ένα πολύ συνηθισμένο μεταφορικό μέσο στις ΗΠΑ . Εκεί πετούν χιλιάδες τέτοια αεροπλάνα » παρατήρησε .

Απαντώντας για την ανταπόκριση της αγοράς στην είδηση πως ξεκινά η αεροπορική σύνδεση Πάτρας - Ηρακλείου ο Κώστας Μαυρίκης είπε πως είναι πολύ καλή και πως η έρευνα αγοράς που έχουν κάνει τους δημιουργεί μεγάλη αισιοδοξία .

[ ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΛΗ ]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Oct 28, 2007 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

παιδια μηπως εχουμε γιοα αυτη την εταιρεια καποια ιστοσελιδα η κατι τετοιο για να μαθουμε για αυτη τη προσπαθεια? ελπιζω να δυναμωσει ως εταιρεια και να παρεχει συνδεσεις ολβ\ων των περιφεριακαων αεροδρομιων και γιατι οχι και συνδεσεις με γειτονικες χωρες
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Oct 28, 2007 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Laughing
Τι να σε κάνω, ρε siakabeti. Βάλε και λίγο τον γκούγκλη να κάνει καμιά δουλειά, πρώτο-πρώτο το βγάζει ο άτιμος.
www.skyexpress.gr

Πάντως από ότι είδα στο route-table δεν υπάρχουν τα καινούργια δρομολόγια.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

Aegean: Παραγγελίες για 25 Airbus Α320

....για την παραλαβή 25 αεροσκαφών οικογένειας Airbus Α320 την περίοδο 2007-2010 .
....η Aegean ήδη έχει παραλάβει τα πρώτα 3 αεροσκάφη.
.... ο αριθμός των επιβατών που την εμπιστεύτηκαν αυξήθηκε από 310 χιλ. επιβάτες το 1999 σε 4,45 εκατ. επιβάτες το 2006, παρουσιάζοντας μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης στην επιβατική κίνηση της τάξεως του 47%.



...Typical range with 150 passengers for the A320-200 is about 5,400 km.
------------------------------------

Τι ξέρει η Aegean?

P.S. The catalogue price of each A320 is 64.5 million dollars (1)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Νομιζω οτι και η τελευταια διακριση τα λεει ολα..
http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/index.asp
Απο την παραγγελια της εχει ηδη παραλαβει τα πρωτα 3 και οντας επιβατης την πρωτη μερα της επιχειρησιακης τους λειτουργιας μπορω να πω οτι ειναι τελεια! Smile Την στιγμη που η Ολυμπιακη παιρνει αμφιβολου ποιοτητας αεροπλανα η aegean ανανεωνει τον στολο. Επισης στα 25 αεροπλανα ειναι και 2 Α321 που ειναι λιγο μεγαλυτερα. Νομιζω οτι στο αμεσο μελλον η aegean α εχει ξεπερασει κατα πολυ την Ολυμπιακη
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Πράγματι, και με τη νέα παραγγελία, αν δεν κάνει κάτι η Ολυμπιακή, θα την ξεπεράσει.

Τώρα το ισοζύγιο είναι 40 - 25, υπέρ της ολυμπιακής και θα γίνει σύντομα 40-50 υπέρ της Aegean (η οποία έχει επιπλέον option 8 αεροσκάφη).

Απλώς η Ολυμπιακή έχει και τα 4 Airbus-A340-300, τα οποία τις δίνουν ένα προβάδισμα κύρους.

http://en.wikipedia.org/wiki/Olympic_Airways
http://en.wikipedia.org/wiki/Aegean_Airways
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Και μην ξεχναμε οτι δεν παιζουν και επι ισοις οροις. Η aegean μονη της η Ολυμπιακη με την αβαντα του Ελληνικου Δημοσιου. Οπως και τα Α340 που ειναι στην ουσια δωρο στην Ολυμπιακη. Γενικα παντως και σαν εξυπηρετηση εχουν τεραστιες διαφορες. Η Ολυμπιακη μολις τωρα υοθετησε ο ηλεκτρονικο εισητηριο την ωρα που στην aegean (και οχι μονο) κανεις και check in απο το σπιτι.
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Το ζήτημα είναι ότι οι εκάστοτε Υπουργοί Μεταφορών καθυστερούν δραματικά προσπαθώντας επί ματαίω να "εξυγιάνουν" την Ολυμπιακή χωρίς να σπάσουν ούτε ένα αυγό. Αυτή η καθυστέρηση είναι βούτυρο στο ψωμί της Aegean που με τέτοιες κινήσεις εδραιώνει τη θέση της ως ο κύριος αερομεταφορέας στη χώρα. Είναι σαν να παίζει ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο.

Όχι ότι αυτό το επιχειρηματικό παιχνίδι πρέπει μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Για εμάς τους επιβάτες το ζήτημα είναι να υπάρχει μια εταιρεία που προσφέρει καλές υπηρεσίες. Το αν θα είναι ιδιωτική ή κρατική λίγη σημασία έχει, και επειδή η Ολυμπιακή ποτέ δε θα γίνει Lufthansa δε με πολυαφορά πού θα καταλήξει. Εδώ δεν αφορά τους πολιτικούς της προϊσταμένους που τόσα χρόνια δε μπορούν να βρουν μια βιώσιμη λύση.


Last edited by exitmusician on Mon Nov 05, 2007 11:29 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Ειναι κριμα που δεν αγορασε την Ολυμπιακη Αεροπορια η Aegean Airlines Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 2:03 am    Post subject: Reply with quote

worldofjustice wrote:
Πράγματι, και με τη νέα παραγγελία, αν δεν κάνει κάτι η Ολυμπιακή, θα την ξεπεράσει.

Τώρα το ισοζύγιο είναι 40 - 25, υπέρ της ολυμπιακής και θα γίνει σύντομα 40-50 υπέρ της Aegean (η οποία έχει επιπλέον option 8 αεροσκάφη).

Τα Airbus θα αντικαταστήσουν τα Β737 της Aegean (πολλά από τα οποία είναι υπέργηρα... και το δείχνουν).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 2:38 am    Post subject: Reply with quote

Και θα αυξησουν και λιγο τον στολο ανοιγοντας και νεους προορισμους.
Arrow ΡΑΟ Το θεμα δεν ειναι γιατι δεν πηρε η aegean και η καθε aegean την Ολυμπιακη αλλα γιατι οι κυριοι του Κρατους δεν θελουν να την πουλησουν Confused Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message
SaTaN
Junior Member
Junior Member


Joined: 08 Feb 2004
Posts: 131

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 8:54 am    Post subject: Reply with quote

Eho mia aporia. Pos einai dynaton kotzam aerodromio Makedonias na min ehei ena website re paidia? Einai dynaton? Edo kathe katsikoaerodromio akoma k tis anatolikis evropis ehei website me live info, eno to diko mas to kamari zei akoma sto mesaiona. Toso dyskolo einai pia?
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Εδω καναμε χρονια(και ζαμανια) για να βαλουμε ενα ρανταρ για να μην κλεινει μερα παρα μερα το πρωι και θελουμε και πολυτελειες? Δεν λεω καλο ειναι να γινει και θα ειναι και χρησιμο αλλα μην ξεχνας οτι προκειται για αμιγως κρατικο αεροδρομιο οποτε καταλαβαινεις. Αληθεια με εκεινη την επεκταση του 10-28 ξερει κανενας να μας πει τι γινεται?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 47, 48, 49  Next
Page 31 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr