|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 9:16 am Post subject: |
|
|
Ισως αλλαξαν καποιες φωτο, αλλα αν προσεξεις καλυτερα το "Καραισκακης" δεν εχει τελειωσει, οπως και τα εργα του κομβου στα δεξια του!
Εσυ ποιο κομμάτι ειδες?
edit:
Sorry φιλε!! Ειπες google earth και εγω μιλουσα για το google maps (maps.google.com)..! |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 11:44 am Post subject: |
|
|
SpyroTheDragon wrote: | ZITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
to google earth evale nees phto apo Athina... OLE OLE OLE.... poli poli kalitera apo to 2004... ola ta erga etima OLE |
Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες γύρω στα τέλη Μαρτίου -αρχές Απριλίου το παρατήρησα από τα έργα του μετρό στην πλατεία Εσταυρωμένου στο Αιγάλεω αλλα και αποό το νέο Μουσείο της Ακροπόλεως. |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 1:21 pm Post subject: |
|
|
Εγω το κατάλαβα απο τα έργα στο Πασαλιμάνι και απο την πρόοδο μετασκευής του ΕΓ/ΟΓ Αριάδνη στο Πέραμα .
Πάντως αν προσέξετε λίγο τον χώρο στο ΟΑΚΑ, φαινεται αρκετά παρατημένος . |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 8:10 pm Post subject: |
|
|
Το άλλο αξιοσημείωτο με τις νέες φώτο είβαι το πράσινο της Αθήνας. Προφανώς οι λήψεις θα έγιναν κάποτε το φθινόπωρο, ενώ από την άλλη οι παλαιότερες αδικούσαν πάρα πολύ την όψη της πόλης. Μπορεί πολύ εύκολα να το προσέξει κανείς άμα κινειθεί ανατολικά της Αττικής. Για παράδειγμα στον Υμηττό, δεξιά της περιφεριακής και της Κατεχάκη, οι φώτο είναι ακόμα οι παλιές, όπου μόνο πράσινο δεν φαίνεται η υπάρχει. |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 4:41 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω εάν η συγκεκριμένη είδηση αφορά το thread αυτό, αλλά δεν ξέρω που αλλού να την αναφέρω.
Μετά τη σημερινή συνεδρίαση της Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα, αποφασίστηκε η κατασκευή νέων κτιριακών εγκαταστάσεων του Υπουργείου Οικονομικών στο Νομισματοκοπείο Χαλανδρίου.
Εντός του ιδίου οικοπέδου υπάρχουν τα κτίρια της Τραπέζης της Ελλάδας, τα οποία δεν θίγονται από την απόφαση αυτή.
Το νέο κτίριο θα έχει επιφάνεια ανωδομής 55.000τ.μ. με τα αντίστοιχα υπόγεια. Εντός του οικοπέδου θα κατασκευαστούν επίσης αθλητικές εγκαταστάσεις, το νέο Δημαρχιακό Μέγαρο του Δήμου Χαλανδρίου ενώ θα διαμορφωθούν και χώροι πρασίνου.
Η θέση των κτιριακών εγκαταστάσεων είναι δίπλα από τον υπό κατασκευή σταθμό μετρό "Νομισματοκοπείο".
Το κόστος της ανάπτυξης μέσω ΣΔΙΤ θα ανέλθει στα 220 εκατομύρια ευρώ.
Το ευχάριστο είναι ότι σε λίγα χρόνια θα υπάρχει η δυνατότητα για ριζική ανακαίνιση του κτιρίου που στεγάζει σήμερα το Υπουργείο, ιδιοκτησίας ΜΤΠΥ, στο Σύνταγμα.
Ελπίζω η αισθητική παράμετρος να ληφθεί υπόψην κατά τη μελέτη του νέου κτιρίου, μιας και θα μπορουσε να εξελιχθεί σε ένα ακόμη δυνατό τοπόσημο.
Περισσότερα (χωρίς όμως εικόνες) στο Δελτίο Τύπου εδώ.
Στην παρακάτω εικόνα φαίνεται η ευρύτερη περιοχή, ενώ με κόκκινο χρώμα είναι τα υφιστάμενα κτίρια της Τραπέζης της Ελλάδας.
|
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 9:48 pm Post subject: |
|
|
Ωραία. Αν το κάνουν και ψηλό θα εξοικονομήσουν και χώρο κιόλας... Γιατι από τα μαγέθη που ακούω φαίνεται ΤΕΡΑΣΤΙΟ... |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:41 am Post subject: |
|
|
Χμμμ, 55.000 sq.m. Για να δούμε...
το Gherkin είναι 516,134 square feet
Δηλαδή 515,314 Χ 0.093 =
47900 sq.m.
Άστο ρε gm... |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 3:17 pm Post subject: |
|
|
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..
ΛΑΤΡΗΣ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΤΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ..
ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΞΕΧΝΑΩ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΑΣ? ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΝΟΛΟ - ΠΛΗΝ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΩΝ.... |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 8:15 pm Post subject: |
|
|
Καλωσήλθες, αλλά μην ΦΩΝΑΖΕΙΣ!
|
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 8:53 pm Post subject: |
|
|
Περιδιαβάζοντας το δίκτυο έπεσα πάνω σε ένα άρθρο-μάλλον editorial του ΚΛΙΚ του 2005. Παρότι έχω αλλεργία στο Κωστοπουλικό παρελθόν του εν λόγω περιοδικού, το συγκεκριμένο όπως και κανα-δυο άρθρα που έχω πετύχει (πιθανόν γραμμένα και από τον ίδιο τον Τερζόπουλο, αυτός δεν το έχει; ) σπάνε κόκκαλα. Τα λέει όλα και για το ΣτΕ, και για τον τομέα των κατασκευών στην Ελλάδα, no holds barred .
Αφήστε που στο τέλος του άρθρου σκάει και η μεγάλη αποκάλυψη-βόμβα γιατι "μαράζωσε" η Κηφισίας κτιριακά όπου για το αστείο καθεστώς που υπάρχει σήμερα ευθύνεται εκείνος "που στόμα έχει και μιλιά δεν έχει"
http://www.klik.gr/216/krisi/
Quote: | Φανταστείτε τώρα τι θα γινόταν αν κάποιος είχε την ιδέα να χτίσει κάτι σαν το Mπουρτζ Aλ Aράμπ, ας πούμε κάπου στον Σαρωνικό. Tι διαμαρτυρίες και διαδηλώσεις από περιβαλλοντικές οργανώσεις, από κόμματα και από όλους εκείνους που γενικά έχουν καταστρέψει το περιβάλλον στην Eλλάδα. Tο πιθανότερο θα ήταν να τον εκτελούσαμε για εσχάτη προδοσία. Aπό περιβαλλοντική άποψη, λόγω κακομοιριάς και κόμπλεξ κατωτερότητας, επικράτησε η άποψη ότι μόνο το «μικρό» επιτρέπεται και έτσι το «μικρό», σαν τα μυρμήγκια και σαν τα σκουλήκια, αναρριχήθηκε σε κάθε πλαγιά και σε κάθε παραλία πνίγοντας την Eλλάδα με την ασχήμια του. |
Ήθελα να ήξερα ρε π***τη μου πόσο διεστραμμένοι είναι οι εγκέφαλοι των ανθρώπων σε αυτή τη χώρα. Να έλεγα πως απλά υπερεκμεταλλευτήκαμε τις ακτές, τα βουνά και τους αιγιαλούς; μα που να πάρει ο διάολος, ο Σαρωνικός μετά τη Βάρη είναι ο ίδιος εδώ και 20 χρόνια. Να πω πως χτίσαμε κτίρια-παλάτια, εντυπωσιακα μεν αλλά καταστρέψαμε το περιβάλλον; Μα με τη μετριότητα των πέντε ορόφων και της συνεχούς δόμησης και της επίπεδης ταράτσας πλυσταριού ;
Μα είναι δυνατόν να καταφέρει ΕΝΑΣ μα ΕΝΑΣ κατασκευαστής να "κλειδώσει" μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ λεωφόρο; και εμείς καθόμασταν και λέγαμε τον... κακομοίρη που δεν τον αφήνουν..
Ελπίζω οι νεοέλληνες, εσείς δηλαδή, να βρείτε μια άκρη. Δεν ξέρω, με τρομάζει η αρρωστημένη στρεβλότητα της νεοελληνικής πραγματικότητας, και κυρίως ότι σε αντίθεση με άλλες χώρες, ακόμα και με την Τουρκία, εδώ δεν μπορεί ο τίμιος ο άνθρωπος να βρεί ένα niche κάτι, κάπου να μπορεσει να προκόψει. Τάχουν πιάσει και τάχουν πνίξει όλα δέκα μαφίες.
Ηθελα να ήξερα γιατι αγωνίζομαι και καταντάω γραφικός για να χτιστούν ουρανοξύστες. Για να κάνω (πιο) πλούσιους μερικούς ανήθικους; Δεν μπορούσε ο Θεός να με έκανε και μένα λίγο πιό ανήθικο και αφελή;
Δεν ξέρω, τα πήρα πολύ άσχημα, λέω να πάω καμμιά βόλτα γιατι ξαφνικά οι τοίχοι του δωματίου νιώθω να με πιέζουν. |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 3:57 pm Post subject: |
|
|
Ξέρουμε τίποτα σχέδια για την μπλε έκταση, που σημειώνεις ότι ανήκει στη Βιοτέρ; |
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 4:17 pm Post subject: |
|
|
Εάν θυμάμαι καλά τα στοιχεία, είναι επιφάνειας ~10 στρεμμάτων και είναι εκτός σχεδίου.
Έχει εκδοθεί ΦΕΚ για την κατασκευή αθλητικού κέντρου 5χ5 και χώρου στάθμευσης, αλλά δεν γνωρίζω εάν προχώρησε η έκδοση της οικοδομικής άδειας.
Ουσιαστικά, όλο το μέτωπο του Δήμου Χαλανδρίου επί της Λεωφόρου Μεσογείων από το Μέγαρο Αρκάτ έως και το Νομισματοκοπείο είναι εκτός σχεδίου. Αναμένεται η ένταξη στο σχέδιο (εκτιμώ έως το 1ο εξάμηνο του 2009) για να είναι εφικτή η ουσιαστική ανάπτυξη της περιοχής με εμπορικές και οικιστικές χρήσεις. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 8:50 pm Post subject: |
|
|
Για φανταστείτε ΠΧ να ανακοίνωναν κάτι τέτοιο:
Αυτό κύριοι είναι το 40 και κάτι, 40 πλήν κάτι, -βαριέμαι να το ψάξω- δημαρχείο του Τορόντο.
Και κάτι άλλο: πήρατε χαμπάρι ορισμένα πράγματα που γράφω για κάποιον που στόμα έχει και μιλιά δεν έχει καποια posts πιό πάνω;
Διαβάστε προσεκτικά για το τι γράφω για τη Λ. Κηφισίας, ή μάλλον διαβάστε προσεκτικά για το ότι μάλλον δεν φταίει το... ΣτΕ από μόνο του για τη Λ. Κηφισίας που ενώ είναι πηγμένη στα γραφεία την χαρακτηρίσανε λέει -με ενέργειες εκείνου που στόμα έχει και μιλια δεν έχει- "αμιγή περιοχή κατοικίας"
Αντί λοπιπόν να ονειρέυεστε τη νέα Αθήνα, δεν πάμε καλύτερα να κάψουμε και μετά να χτισουμε σε εκείνο το οικοπεδάκι μεταξύ Βουλής και Ζαππείου; Εδώ μας λένε ότι εκείνος που στόμα έχει και μιλιά δεν έχει "κλείδωσε" ολόκληρη λεωφόρο για πάρτη του...
Ξέρω' γω, έτσι λένε... |
|
Back to top |
|
|
SpyroTheDragon Full Member
Joined: 04 Jun 2004 Posts: 249 Location: Chicago - Ilioupolis
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 12:42 am Post subject: |
|
|
Apo to kimeno you YPEXODE kano quote:
Quote: | Αναθεώρηση και επικαιροποίηση των υφιστάμενων γενικών πολεοδομικών κανόνων και σταθεροτύπων.
- Υιοθέτηση της αρχής της μέγιστης δυνατής ευελιξίας στο σύστημα του χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού.
- Πρόβλεψη, στο πλαίσιο του προηγουμένου στόχου, τρόπων έγκαιρης αντιμετώπισης προτάσεων ιδιωτικών επενδύσεων μεγάλης κλίμακας και σημαντικής δημόσιας ωφέλειας. |
[url]
http://www.minenv.gr/download/2007-07-31-geniko-plesio-xor-sxedasm.doc[/url]
Akougonde flexible oi tipoi apo to YPEXODE. Xmmm... malon yparxei elpida hia psila ktiria sthn Ellada. Pote tha einai etimh h annathorisi ton kanonon kai statherotipon? |
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 7:37 pm Post subject: |
|
|
SpyroTheDragon wrote: | Apo to kimeno you YPEXODE kano quote:
Quote: | Αναθεώρηση και επικαιροποίηση των υφιστάμενων γενικών πολεοδομικών κανόνων και σταθεροτύπων.
- Υιοθέτηση της αρχής της μέγιστης δυνατής ευελιξίας στο σύστημα του χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού.
- Πρόβλεψη, στο πλαίσιο του προηγουμένου στόχου, τρόπων έγκαιρης αντιμετώπισης προτάσεων ιδιωτικών επενδύσεων μεγάλης κλίμακας και σημαντικής δημόσιας ωφέλειας. |
[url]
http://www.minenv.gr/download/2007-07-31-geniko-plesio-xor-sxedasm.doc[/url]
Akougonde flexible oi tipoi apo to YPEXODE. Xmmm... malon yparxei elpida hia psila ktiria sthn Ellada. Pote tha einai etimh h annathorisi ton kanonon kai statherotipon? |
Αυτό παίζεται... Ο λόγος είναι ότι είναι τόσο σκληρή η κρούστα του αρνητισμού που θα θέλει προσπάθεια για να σπάσει. Τριάντα χρόνια κοντά, δεν είναι εύκολο πράγμα... |
|
Back to top |
|
|
Ydrohoos Junior Member
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 189 Location: London, UK
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 9:10 pm Post subject: |
|
|
Απογοητευση σκετη...
Γελοιο σχεδιο....
Που να δειτε και αυτο του δημαρχειου Θεσσαλονικης.... |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 10:38 pm Post subject: |
|
|
GAGAROS wrote: | ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΞΕΧΝΑΩ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘΗΝΑΣ? ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΝΟΛΟ - ΠΛΗΝ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΩΝ.... |
Kι όμως, ένα από τα (πρώην) ετοιμόρροπα στη γωνία Αθηνάς και Ευριπίδου έχει γίνει τόσο όμορφο που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις την προηγούμενη κατάσταση. Και είναι και τεράστιο. Απομένει να αποκατασταθεί και το δίδυμό του ακριβώς δίπλα, και μετά νομίζω πως δεν υπάρχουν άλλες σοβαρές εκκρεμότητες με την Αθηνάς, τουλάχιστον ως προς τα κτήρια.
Με την ευκαιρία, η Αθηνάς είναι από τους πιο ετερόκλητους δρόμους της Αθήνας. Το πρωί θες να τον βομβαρδίσεις (ας όψεται η κρεαταγορά και τα πέριξ), ενώ το βράδυ τον λατρεύεις, ειδικά όσο κατεβαίνεις προς Μοναστηράκι και χαίρεσαι τα νεοκλασσικά, τα φαρδιά πεζοδρόμια και τις ακακίες που φυτεύθηκαν για τους Αγώνες και περιέργως "έπιασαν".
Έχει χαρακτήρα αυτός ο δρόμος.
Αν πρόσεχαν λίγο περισσότερο και την καθαριότητα που πάσχει κυρίως στη Βαρβάκειο, θα χαιρόμασταν κι εμείς περισσότερο ένα από τα πιο αυθεντικά κομμάτια της Αθήνας. |
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 12:20 am Post subject: |
|
|
Πώς μου διέφυγε αυτό εμένα; Αύριο κιόλας θα κατέβω Αθηνάς να ελέγξω... Thanx Ypsilon... |
|
Back to top |
|
|
ATHENIAN Junior Member
Joined: 25 Feb 2007 Posts: 115 Location: ΑΘΗΝΑΙ
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 5:19 pm Post subject: Diodia tora!!!!!!!! |
|
|
An efarmosthi afto to metro i poli tha sothei kai to isotirko kedro tha anapneusi,ta mmm tha diplasiasoun tous epivates..diodia sto kedro,mou akougete idaniko,Ellines griniakste oso thelete....
Επί τάπητος τίθεται πλέον το θέμα των αστικών διοδίων, εφόσον αυτό περιλαμβάνεται στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο που πρόσφατα ανακοινώθηκε από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά... Εκτός από την πρωτεύουσα γίνεται πλέον λόγος για την εφαρμογή του μέτρου σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, που αντιμετωπίζουν εξίσου μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα...
Η θέσπιση διοδίων φαίνεται να αποτελεί πλέον μονόδρομο για την κυβέρνηση, εφόσον το κέρδος θα είναι πολλαπλό... Θα επιτευχθεί η μείωση των ρύπων και του καθημερινού κυκλοφοριακού... πονοκεφάλου, και επιπλέον τα έσοδα από το μέτρο αυτό θα διατεθούν, σύμφωνα πάντα με τη σχετική πρόταση, για τη χρηματοδότηση μεγάλων έργων που απαιτούνται στις πόλεις αυτές για την καλύτερη μετακίνηση των πολιτών με δημόσια μέσα μεταφοράς.
Παρ' όλα αυτά, όμως, αυτή η προοπτική συναντά αντιδράσεις τόσο από την αντιπολίτευση όσο και από τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μ. Λιάπη, καθώς και τον δήμαρχο Αθηναίων, κ. Ν. Κακλαμάνη...
Σύμφωνα με πρόταση που έχει υποβληθεί στον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γ. Σουφλιά, και στην οποία φαίνεται ότι ο χαμένος χρόνος των οδηγών του Λεκανοπεδίου αναλογεί σε 2 έως 4 εκατ. ευρώ εβδομαδιαίως, τα διόδια θα μπορούσαν να λειτουργήσουν μέσα στον επόμενο χρόνο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα...
Τα διόδια στην Αθήνα, όταν και εάν εφαρμοστούν, θα λειτουργούν στην περιοχή όπου σήμερα ορίζεται ο δακτύλιος, ενώ οι ώρες ισχύος τους θα είναι από τις 6 το πρωί έως και τις 8 το βράδυ, από Δευτέρα έως Πέμπτη, ενώ την Παρασκευή η ώρα λήξης ορίζεται στις 3 το μεσημέρι.
Το κόστος των διοδίων θα είναι περίπου 5 ευρώ για ΙΧ και δίκυκλα που θα εισέρχονται στον δακτύλιο και θα ανήκουν σε μόνιμους κατοίκους...
Παραβάτες
Σε περίπτωση που κάποιος παραβεί το μέτρο και εισέλθει στο κέντρο χωρίς να πληρώσει το αντίτιμο των διοδίων προβλέπεται πρόστιμο 200 ευρώ... Συμπληρωματικά, για την ορθή λειτουργία του μέτρου θα πρέπει να τοποθετηθούν κάμερες στην πρωτεύουσα για τον έλεγχο των παραβατών που θα γίνεται μέσω καταγραφής του αριθμού κυκλοφορίας των οχημάτων, τα οποία εισέρχονται στο κέντρο... Προβλεπόμενοι τρόποι πληρωμής θα είναι τα εξουσιοδοτημένα βενζινάδικα, ειδικά μηχανήματα, μηνύματα SMS, Ιντερνετ και μέσω τηλεφωνικών κλήσεων.
Στο πλαίσιο της «πράσινης χάρτας» για τις μεταφορές, η Κομισιόν τάσσεται υπέρ των αστικών διοδίων, εφόσον προτίθεται να συμπεριλάβει ειδικές διατάξεις που θα δίνουν τη δυνατότητα επιβολής χρέωσης ακόμα και σε χώρες στις οποίες δεν επιτρέπεται από τις εθνικές νομοθεσίες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήδη πραγματοποιεί διαδικτυακή διαβούλευση για τη σύνταξη της «πράσινης χάρτας», την οποία αναμένεται να υιοθετήσει το φθινόπωρο.
Για να μπορέσουν, όμως, να εφαρμοστούν τα διόδια, τα οποία κρίνονται αναγκαία στην ελληνική πρωτεύουσα, σύμφωνα με τους Ελληνες συγκοινωνιολόγους, θα πρέπει να γίνουν σημαντικές παρεμβάσεις που θα διαρκέσουν τουλάχιστον μία πενταετία...
Για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα διόδια, πρέπει να βελτιωθεί η περίμετρος της ελεγχόμενης περιοχής, με δεδομένο ότι το κέντρο της πόλης έχει πολλές εισόδους, η χρήση καμερών, το δίκτυο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, η αστυνόμευση, να εξασφαλιστούν χρήματα, να γίνεται ξεκάθαρη τιμολόγηση και πρωτίστως να καθοριστεί ένα φορέας ελέγχου...
Μόνο έτσι θα ευδοκιμήσει το μέτρο και θα έχουμε αποτελέσματα ανάλογα του Λονδίνου και της Στοκχόλμης, όπου μειώθηκε αντίστοιχα η κυκλοφορία των ΙΧ κατά 33% (δηλαδή 40.000-45.000 ιδιοκτήτες ΙΧ μεταφέρθηκαν σε ένα άλλο μέσο, όπως λεωφορεία, μετρό, ταξί και ποδήλατα) και κατά 25% (100.000 αυτοκίνητα λιγότερα στο κέντρο)... |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 7:12 pm Post subject: |
|
|
Να ρωτησω εγω τωρα κατι? Μενω στο κεντρο της Θεσσαλονικης, αν θελω να παω ας απουμε στην καλαμαρια θα πρεπει στην επιστροφη να πληρωσω 5 ευρω η να περιμενω να παει 8 το βραδυ και μετα να παω σπιτι μου? Επισης τι θα γινει με ολα τα στενα που βγαζουν στο κεντρο? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 7:15 pm Post subject: |
|
|
Για να εφαρμοστεί σύστημα διοδίων πρέπει να υπάρχει πρώτα ένα άψογο σύστημα δημοσίων συγκοινωνιών.
Στην Θεσσαλονίκη με τον ΟΑΣΘ και τα ταξί, τι σόι συγκοινωνία έχουμε; |
|
Back to top |
|
|
SpyroTheDragon Full Member
Joined: 04 Jun 2004 Posts: 249 Location: Chicago - Ilioupolis
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|