|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 7:03 pm Post subject: Έργα στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας |
|
|
mias kai yparxoun topics gia ta erga pou lamvanoun xwra sthn Athina kai th Thessaloniki,thewrhsa swsto na yparxei kai kapoio pou tha mporoume na postaroume ta kataskeuastika nea twn ypoloipwn polewn ths xwras.
Admin kai Mods:an thewreite pws auto mporei na kalyfthei apo ta yparxonta topics,tote kleidwste to.
aformh gi auto to topic apotelese h parakatw eidhsh pou kanei logo gia kataskeuh grammhs tram sthn Larissa(oi meletes exoun oloklhrwthei edw kai kairo):
Τραμ, πάρκινγκ και ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού θα συμβάλουν όχι μόνο στην άμβλυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Λάρισας, αλλά και στην αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης της πόλης. Τα τρία αυτά μέτρα συγκαταλέγονται στα οκτώ, τα οποία περιλαμβάνονται στο επιχειρησιακό σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ, που εκπονήθηκε με χρηματοδότηση από το 3ο Κ.Π.Σ., σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κοινοτικής οδηγίας 96/67.
-ΜΕΤΡΑ - ΤΙΤΛΟΣ ΜΕΤΡΟΥ - ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Ενδυνάμωση των μηχανισμών ελέγχου εκπομπών καυσαερίων από οχήματα
Αποπεράτωση και λειτουργία των σχεδιαζόμενων χώρων στάθμευσης
Δημιουργία περιφερειακής οδού
Κατασκευή γραμμής τραμ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εντατικοποίηση των ελέγχων μέσω ενδυνάμωσης του στελεχιακού δυναμικού της Νομαρχίας
Αποπεράτωση των 5 χώρων στάθμευσης συνολικής χωρητικότητας 2.208 θέσεων
Ολοκλήρωση της περιφερειακής οδού. Κατασκευή του βόρειου κλάδου. Διαπλάτυνση του νότιου κλάδου. Διαμόρφωση του ανατολικού κλάδου
Κατασκευή των γραμμών τραμ που προβλέπονται στη μελέτη που έχει εκπονήσει ο Δήμος Λαρισαίων
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ
Μείωση των εκπομπών από οχήματα που δεν ακολουθούν τα προβλεπόμενα όρια
Μείωση των εκπομπών μέσω της βελτίωσης των μετακινήσεων
Βελτίωση της ταχύτητας ροής των οχημάτων, μείωση των διελεύσεων φορτηγών από το κέντρο της πόλης
Μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου και κατά συνέπεια μείωση των εκπομπών
apo www.eleftheria.gr |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 12:04 am Post subject: |
|
|
Αν το μετρο το κατασκευασει ο δημος με αυτοχρηματοδοτηση θα ειναι πολυ καλο και θα ειναι πρωτος μανγκας ο Δημαρχος. Αν γινει με κρατικα κονδυλια παλι θα ειναι καλο αλλα αυτοι που θα δωσουν τα λεφτα θα ειναι για ξυλο. Οχι γιατι εδωσαν τα λεφτα αλλα γιατι μας ταλαιπωρουν 20 χρονια τωρα... |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 3:15 am Post subject: |
|
|
ael , δλδ μας λες οτι η (νομιζω πως ειχες πει πως ειναι γυναικα) δημαρχος σας ειναι κολλημενη και με το τραμ ?
Μακαρι !!!! Παντως αν ειναι ... θα το κανει και ειμαι σιγουρος !!
Ειστε τρελοι εσεις οι Λαρισαιοι !!
Αααα, Οι ποδηλατοδρομοι που συζητουσαμε σε προηγουμενο post χρησιμοποιουνται ή οχι ?
Οσο αφορα το τραμ τωρα ...
Δεν ειναι δυσκολο με τοσες πεζοδρομησεις που εχουν γινει ? και με τον τροπο που ειναι δομημενη η πολη ? |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 3:27 am Post subject: |
|
|
esy eixes pei file mou pws einai gynaika,kai se diorthwsa kai tote!
nai,einai kollhmenos me to tram,gia auto allwste kai h meleth exei oloklhrwthei edw kai 4-5 xronia!!gia na pw thn alhtheia pantws de xerw kata poson auto einai efikto!ti ennow?pws par'olo pou yparxei xwros gia grammes,de nomizw na yparxei xwros gia tous pylwnes hlektrodothshs.ektos kai an auto ginei ypogeiws...
oso gia tous podhlatodromous,de tha elega pws xrhsimopoiountai fanatika para mono opote exei poly kinhsh.pio poly xrhsimopoiountai ws pezodromeia |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 3:30 am Post subject: |
|
|
Υπογειες γραμμες για τραμ γινονται , σε post για το τραμ το ειχα δει..
Τωρα για ΤΟΝ δημαρχο σας τι να πω .. ΤΟΥ ζητω ταπεινα συγνωμη !! |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 3:37 am Post subject: |
|
|
ki egw gi auto to egrapsa,epeidh to eida se kapoio allo post alla mallon tha anevazei to kostos kataskeuhs katakoryfa! idwmen!
oso gia to dhmarxo,tha tou diavivasw th syggnwmh sou metaxy mas,tha protimousa na htan gynaika...isws kai na vlepame ligo prasino...o sygkekrimenos exei mia anexhghth porwsh me to...tsimento! |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 3:40 am Post subject: |
|
|
Ενω η Αθηνα με την Ντορα ας πουμε εχει πηξει στο πρασινο ...
Εχουν αρχισει και ξεριζονουν τα εκ δεντρα που φυτεψε γιατι δεν μπορουν αλλο πρασινο..
Δυστυχως κανεις δημαρχος και καμια δημαρχος δεν εχουν κολημα με το πρασινο .. |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 2:13 pm Post subject: |
|
|
http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nta_nea.print_unique?e=A&f=18150&m=N14&aa=1
σύγκριση ελληνικών και ευρωπαικών πόλεων σε επίπεδο συγκοινωνιών...μη συγκρίνετε καλύτερα
Σχετικά με την ελβετική πόλη Μπέλ...μάλλον εννοούν το Biel, όπου ζούσα μέχρι τον Νοέμβριο. Η πόλη έχει 55.000 κατοίκους ( στη δεκαετία του 70 είχε 70.000 ) και όντως έχει εκτεταμένο δίκτυο λεωφορείων και τρόλλευ...αλλά όχι μεγαλύτερο της Αθήνας (υπερβολάκιας τα ΝΕΑ όπως πάντα, 3-4 γραμμές τρόλλευ έχει το Μπίελ, και σε πληθυσμό είναι όσο τα Τρίκαλα), μια από τις πόλεις με το μεγαλύτερο δίκτυο τρόλλευ στον κόσμο. Η Ελβετία και η Ελλάδα (βασικά η Αθήνα...) έχουν το μεγαλύτερο στόλο τρόλλευς στην ευρώπη.
Επίσης συγκρίσεις του στύλ Λάρισα-Μάντσεστερ είναι άστοχες καθώς το κέντρο μπορεί να έχει 130.000....αλλά επιπλέον κανένα εκατ. στα περίχωρα. Καμμία πόλη στον κόσμο με 130.000 σε όλο της το πολεοδομικό συγκρότημα (και χωρίς κοντινές πόλεις-δορθφόρους) δεν έχει 2 γραμμές μετρό....βασικά ούτε κάν!
Πάντως οι επαρχιακές πόλεις είναι πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα... |
|
Back to top |
|
|
Argyris Senior Member
Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:03 pm Post subject: |
|
|
Loipon den xerw apo pou ta exoun ola auta ta stoixeia ALLA den einai ola swsta!!
Epeidh zw edw, oxi kai tipota allo!!! Loipon exoume kai leme:
Plh8ysmos Stutgkardhs: 590.000 (gyrw sto 1.000.000 me perifereia)
Metakinhseis 2003: 182.200.000
Grammes ypogeio kai ypergeiou Proastikou (S-Bahn): 6 (S1-S6)
Grammes ypogeiou & ypergeiou Metro (dhl. to idio & san Tram): 12 (U1-U9, U13-U14, 15)
Leoforeia: 255 (dystixws den xerw poses grammes)
Oles oi sidhrodromikes grammes:
http://www.vvs.de/download/71.pdf
Ola ta statistika stoixeia 2002 + 2003
http://www.ssb-ag.de/08-ssb/zahlen_und_fakten/index.html |
|
Back to top |
|
|
sonugr Junior Member
Joined: 19 Nov 2004 Posts: 76 Location: Docklands-London,Heraklion-Crete
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:09 pm Post subject: |
|
|
Καλά μωρέ θα μας τρελάνουν εντελώς???
Άκου το Μαντσεστερ 130.000... έλεοοοοος. Η τρίτη μεγαλύτερη πόλη στην Αγγλία είναι ίση με την 6η 7η της Ελλάδας...
Μόνο τους φοιτητές να βάλεις ( 3 πανεπιστήμια, δεν βάζω το Salford μέσα ) μια 50άρα την έχεις
Και το μετρό που το είδανε?? Ένα τραμ θυμάμαι εγώ να έχει...που ήταν και ιδιέταιρα επικύνδινο εκεί στo Picadilly
Τα 4 μεγάλα ευρωπαικά πανεπιστήμια δεν μας είπανε που έκαναν την έρευνα... |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:24 pm Post subject: |
|
|
Tha symfwnisw apolyta me to proigumeno sxolio....
siga min einai to manchester 130.000 (20000 foitites eimastan mono sto Salford University!!!! kai to Manchester exei alla 3 panepistimia!!!
Episeis den exei Metro, exei tram kai sidirodromo pantos OXI METRO!!
To manchester exei peripou 4ek katoikous meta to Birmingham pou exei peripou 7ek. Ektos an piran ton dimo(!!) Manchester kai oxi tin perioxi, opote etsi kai i Athina exei peripou 700.000 katoikous kai oxi 4 ek.
An kai opos fainetai exoun syggrinei ligo axetes poleis, den pavoun na lene tin alitheia gia tis ellinikes......
Tram tha eprepe na yparxei toulaxiston se Larissa kai Irakleio, gia na min pw kai Patra. Sidirodromos tha eprepe na yparxei stin Boreia Kriti ap'akri s'akri....Alla ti na leme twra...ta leme kai ta xanaleme apo edw, les kai kanenas mas akouei |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:37 pm Post subject: |
|
|
Μαλλον θα συγκρινανε τον "δημο" Manchester, ο οποιος εκτος απο μερικος φοιτητες (που μενουν περιξ του Πανεπιστημιου που ειναι πολυ κοντα στο κεντρο) δεν εχει σχεδον καθολου σπιτια, οπως αλλωστε τα περισσοτερα αστικα κεντρα στις μεγαλες πολεις. Ασε που σιγουρα δεν θα υπολογιζουν το Salford, που ειναι ξεχωριστος δημος αλλα απεχει οσο το Παγκρατι απο την Καισαριανη (και μην μου πειτε οτι δεν ειναι Αθηνα η Καισαριανη...)
Υ.Γ. Λιγο ασχετο με το θεμα, αλλα το Manchester εχει πλεον 3 και οχι 4 πανεπιστημια (University of Manchester - ενωθηκε με το UMIST -, Manchester Metropolitan και University of Salford. Στο συνολο τους τα πανεπιστημια αυτα αριθμουν περι τους 80.000 φοιτητες). |
|
Back to top |
|
|
sonugr Junior Member
Joined: 19 Nov 2004 Posts: 76 Location: Docklands-London,Heraklion-Crete
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:39 pm Post subject: |
|
|
Sorry Tzinos, αλλά θα διαβωνίσω μαζί σου φίλε. Το πρόβλημα στο Ηράκλειο το έχει ο κάθε βλαμμένος νεόπλουτος Ηρακλειώτης (και γω Ηρακλειώτης είμαι) που για να κατέβει στο κέντρο θέλει να πάει καβάλα ακόμα κι αν μένει λίγο πιο έξω. Δεν τα βάζει πια τόσα αυτοκίνητα. Κάθε μήνα αλλαξουν και σειρά οι πινακίδες.
Το tram τώρα που έλεγε ο πρώην δήμαρχος , ποθ δεν θέλω να γίνω κακός και να τον χαρακτηρίσω μάλλον δεν μας κάνει. Λες και υπάρχει χώρος για να περνάει το τραμ απο τα στενοσόκακα του Ηρακλείου. Στην Πάτρα ίσως.
Για τον σιδηροδρόμο, απόσβεση ένα τετοιο έργο δεν θα κάνει ούτε σε 500 χρόνια. Με τόσα αυτοκίντητα που υπάρχουν ποιος θα παίρνει τρένο? Εδώ δεν έχουν κάνει τούνελ για την εθνική , θα κάνουν για τα τρένα??
Η Κρήτη δεν είναι ακριβώς θεσσαλικός κάμπος... είναι λίγο πιο rocky... |
|
Back to top |
|
|
sonugr Junior Member
Joined: 19 Nov 2004 Posts: 76 Location: Docklands-London,Heraklion-Crete
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:41 pm Post subject: |
|
|
Manchester, και τον δήμο να βάλουν με απογραφή που έχς βρει εγώ 700.000 ειναι. 400 ειναι το Liverpool, Κανείς δεν μίλησε για Greater Manchester, για αυτό άλλωστε δεν έβαλα το Salford |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 4:45 pm Post subject: |
|
|
Ασε, καλυτερα να μην πιασουμε το Greater Manchester (με ποια εννοια το εννοεις, γιατι κανονικα το Greater Manchester ειναι ο νομος ουσιαστικα - που ειναι και παρα πολυ μικρος) γιατι θα φτασουμε στο Bolton . |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 5:40 pm Post subject: |
|
|
sonugr
h efstoxi perigrafi sou, den xaraktirizei mono tous Irakleiwtes alla tus perissoterous Ellines.
Afto omws den simainei pos den prepei na allaxoume nootropia. Diladi ti?? An kati den mas aresei egw kserw oti prospathoume na to allaxoume. H nootropia "etsi einai-den allazei" as tin afisoume gia allous, oxi gia emas pou theloume na exoume apopsi kai na prospathoume gia to kalytero.
Ritoriki erwtisi: Pisteveis pos an eixe to Irakleio metro (min sou fainetai apistefto, koita tin germania), an eixame ta xrimata na to ftiaxoume, o irakleiwtis den tha afine to amaxaki tou spiti?? Edw eidame diafora stin Athina, kai to ergo den exei teleiwsei akoma...
To simantiko einai ti tou dineis tou politi, kai pws tou to parousiazeis. Afto allazei kathe tabou kai kathe synitheia.
Oso gia to tram, isws exeis dikio, oles ki'oles 3 fores exw erthei sto Irakleio, alla mia grami kentriki den tha xwrothetoutan pouthena???? |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 5:59 pm Post subject: |
|
|
to na sygkrineis th Larissa me to Manchester einai teleiws ilithio...milame gia thn 3h se plythismo polh ths agglias pou exei gyrw sta 4-5 ek. katoikous!mh trelathoume kiolas...h Larissa ti na ta kanei twra tosa lewforeia?osa exei einai yperarketa kathws den yparxoun megales aposatseis,se antithesh me to Manchester... |
|
Back to top |
|
|
sonugr Junior Member
Joined: 19 Nov 2004 Posts: 76 Location: Docklands-London,Heraklion-Crete
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 6:09 pm Post subject: |
|
|
Κοίτα αν δεν μπορείς να βάλεις στο metro κανένα subwoofer να σου βγαζει καμμιά 300αρια watt και να έχεις και την βανδή να χτυπιέται δύσκολο το βλέπω... (εντάξει είμαι ίσως λίγο υπερβολικός και άδικος) .
Η μόνη λύση για το Ηράκλειο ειίναι να μπλοκάρουν τον εμπορικό σταυρό
(25 αυγούστου-1821, δικαιοσύνης-καλοκαιρινού...) αλλά όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν πολλές αντιδράσεις.. Πάλι καλά που ανοιγεί το παραλιακό μέτωπο τώρα , κάτι είναι και αυτό... είδωμεν.
Για το Tram τώρα έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!
Έτσι όπως είναι χτισμένο του Ηράκλειο. Κέντρο δεν μπορεί να πιάσει με τίποτα. Το πολύ πολύ να μπορει να κάνει την παραλιακή αλλά τότε θα μιλάμε να μεταφερθεί και το κέντρο προς τα εκεί, αλλιώς δώρον άδωρον.
Anyway, το θέμα είναι πολύπλοκο όπως ακριβώς και η ίδια η πόλη. Ελπίζω όταν μπορώ να βρω χρόνο να το αναλύσω περισσότερο
Ίδου και του λόγου το αληθές....
"Η πόλη που με μαγεύει, η πόλη που με μπερδεύει..."
|
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 4:40 am Post subject: |
|
|
ela kai kainourio theatro sth Larissa me ypogeio parking!
ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ Η ΜΕΛΕΤΗ ΚΙ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟ 2007 - Ιδού το θέατρο στον ΟΥΗΛ!
Το πολυπόθητο θέατρο που χρόνια ονειρεύεται η Λάρισα και χρόνια προσπαθεί γι΄ αυτό ή «Θέατρο ΟΥΗΛ» όπως συνηθίζεται να λέγεται, παρουσιάζει σήμερα η «Ε». Καθώς, παραδόθηκε στο Δήμο Λαρισαίων η μελέτη του θεάτρου από την ανάδοχο εταιρία δημιουργίας του υπογείου πάρκινγκ στο ΟΥΗΛ - όπως είχε συμφωνηθεί - και έτσι σήμερα μπορούμε να έχουμε μια πρώτη όψη και «γεύση» του «πώς» θα είναι το θέατρο όταν εν τέλει κατασκευασθεί. Διότι θεωρητικά, μπορεί να είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί το 2007 αλλά καθώς εκκρεμεί ακόμη το σοβαρότατο ζήτημα της χρηματοδότησής του - η κατασκευή του προϋπολογίζεται σε 8.500.000 ευρώ - δεν μπορεί κανείς να πει με βεβαιότητα ότι η θεωρία θα συναντήσει την πράξη. Και, άπαξ και δημοπρατηθεί, η άλλη θεωρητική προσέγγιση είναι ότι σε δύο χρόνια μπορεί και να ολοκληρωθεί. Δηλαδή, αν το δούμε σφαιρικά, μέχρι το 2010 η Λάρισα μπορεί - και πρέπει να προσθέσουμε - να έχει επιτέλους το δικό της θέατρο. Υπενθυμίζεται ότι η ανάδοχος εταιρία του υπογείου πάρκινγκ είναι η «Ανώνυμος Εταιρία PARKING ΟΥΗΛ Α.Ε.» και οι μελετητές οι κ.κ.: Κ. Σκρουμπελος και συνεργάτες, Γ. Σκούρας, Τρύφων Τοπιντζης, Χρ. Τσεκούρας και Π. Παπαδάκος. Και όπως επισημαίνει στην «Ε» η προϊσταμένη του τμήματος Νέων Εργων της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου κ. Λίλη Γιοβρή, ο Δήμος τους ανέθεσε να κάνουν την μελέτη του θεάτρου (αρχιτεκτονικά, στατικά, μηχανολογικά) μέχρι τη φάση της οριστικής μελέτης καθώς είναι ιδιαίτερα έμπειροι μηχανικοί οι οποίοι μετείχαν και στη μελέτη του Μεγάρου Μουσικής. Ενώ, κατά τη διάρκεια της εκπόνησης έγινε συνεργασία και με τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και συμπληρώθηκαν οι υποδείξεις και οι προτάσεις τροποποιήσεων που έγιναν από την Υπηρεσία. Η μελέτη έγινε σύμφωνα με όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές για την κατασκευή ενός σύγχρονου θεάτρου, χωρητικότητας συνολικά 556 ατόμων. Αφορά δε, στην κατασκευή ενός κτιρίου συνολικού εμβαδού 4,5 χιλ. τ.μ. που θα οικοδομηθούν σε ισόγειο και τρεις ορόφους.
ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ
Η είσοδος του θεάτρου θα είναι από την οδό Κουμουνδούρου η οποία μελλοντικά θα πεζοδρομηθεί και μέσω του πλέγματος των πεζοδρόμων το θέατρο θα συνδέεται με το κέντρο. Στο ισόγειο θα υπάρχει δε, και μία αίθουσα πολλαπλών χρήσεων εμβαδού 560 τ.μ. περίπου, η οποία θα διατίθεται για εκδηλώσεις, εκθέσεις και άλλες κοινωνικές δραστηριότητες. Η κυρία είσοδος του θεάτρου θα βρίσκεται στον πρώτο όροφο και θα οδηγεί στην πλατεία όπου τοποθετούνται 400 θέσεις ενώ οι υπόλοιπες 156 βρίσκονται στον εξώστη. Η δε είσοδος του εξώστη βρίσκεται στο δεύτερο όροφο. Στον πρώτο όροφο όλη η γωνία του κτιρίου (Κουμουνδούρου - Ανθίμου Γαζή) που κατασκευάζεται με τζάμι διαμορφώνεται σε φουαγιέ με μπαρ - κυλικείο, ενώ προβλέπεται και η δημιουργία ειδικού ξεχωριστού χώρου που θα λειτουργεί αναψυκτήριο για τους ηθοποιούς. Φουαγιέ στην ίδια γωνία, επίσης από τζάμι, θα υπάρχει και στο δεύτερο όροφο όπου επίσης θα λειτουργεί μπαρ - κυλικείο. Εξάλλου, για την πλατεία του θεάτρου προβλέπεται και πρόσβαση για άτομα με ειδικές ανάγκες στο χώρο της πλατείας. Δίπλα και πίσω από τη σκηνή και στους τρεις ορόφους κατασκευάζονται πολλά καμαρίνια και βοηθητικοί χώροι για τους ηθοποιούς, καθώς και γραφεία για το ΔΗΠΕΘΕ. Ακόμη προβλέπονται ειδικοί χώροι για όλες τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις που απαιτούνται και η κατασκευή ενός τετάρτου ορόφου (του τελευταίου) όπου θα υπάρχουν μόνο μηχανολογικές εγκαταστάσεις. Επίσης βοηθητικοί χώροι, τουαλέτες, δυο ανελκυστήρες για το κοινό και ένα κλιμακοστάσιο σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
Η ΣΚΗΝΗ
Η σκηνή είναι σχεδιασμένη να έχει μήκος 28 μ. και βάθος 16 μ. ενώ το ύψος της είναι 13 μ. Κάτω από τη σκηνή προβλέπεται υπόγειος χώρος από τον οποίο με ειδικό μηχανισμό θ΄ αλλάζουν τα σκηνικά. Μπροστά από τη σκηνή υπάρχει σχεδιασμός χώρου για την εγκατάσταση πολυμελούς ορχήστρας. Ακόμη, η σκηνή έχει δική της ειδική πρόσβαση για φορτοεκφόρτωση υλικών και σκηνικών από την οδό Βελή.
Ο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Σε ό,τι αφορά στην περιμετρική διαμόρφωση θα γίνουν πλακοστρώσεις και ειδική διαμόρφωση που θα τονίζει την είσοδο καθώς και μεγάλη έκταση πρασίνου. Στις δυο γωνίες επί της Ανθίμου Γαζή θα υπάρχουν οι απολήξεις των κλιμακοστασίων που θα οδηγούν στον υπόγειο χώρο στάθμευσης και δε θα ενοχλούν τη λειτουργία και είσοδο του θεάτρου. Οι ράμπες δε, ανόδου και καθόδου στο υπόγειο πάρκινγκ είναι από τη Βελή ανάμεσα στο κτίριο του θεάτρου και τη Νομαρχία και επίσης δεν επηρεάζουν τη λειτουργία του θεάτρου. Ακόμη, προβλέπεται περιμετρικά να δημιουργηθούν περί τις 30 θέσεις στάθμευσης (όπως αυτές ορίζονται από το Νόμο) για την εξυπηρέτηση και λειτουργία του θεάτρου. Να υπενθυμίσουμε ότι στη στατική μελετη του υπό κατασκευή υπογείου πάρκινγκ έχουν προβλεφθεί στον υπολογισμό των οπλισμών τα επιπλέον φορτία λόγω της μελλοντικής κατασκευής του θεάτρου και στη μελέτη αρχιτεκτονικών και ηλεκτρομηχανολογικών έχουν προβλεφθεί η διαμόρφωση ειδικών χώρων για τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του θεάτρου και η κατασκευή όλων των απαιτούμενων υποδομων.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Όπως επισημαίνέι στην «Ε» η κ. Γιοβρή, όσον αφορά στο διαδικαστικό μέρος μετά τον τελικό έλεγχο της μελέτης αυτή θα υποβληθεί προς έγκριση στο δημοτικό συμβούλιο σαν αποδοχή δωρεάς και στη συνέχεια για να δημοπρατηθεί το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί η μελέτη με την εκπόνηση της μελέτης εφαρμογής αρχιτεκτονικών, στατικών και μηχανολογικών (στην οποία συμπεριλαμβάνονται και ειδικές μελέτες όπως η ακουστική μελέτη, η μελέτη της σκηνής, του ειδικού φωτισμού) και των τευχών δημοπράτησης του έργου. Η αμοιβή για τις παραπάνω μελέτες εκτιμάται στο ποσό των 340.000 ευρώ και έχει ενταχθεί προς χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ». Η μελέτη εφαρμογής υπολογίζεται να εκπονηθεί μέσα στο 2006. Το βασικό, βεβαίως, πρόβλημα παραμένει η εξασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου η οποία ακόμη... αιωρείται. Όπως ανέφερε και στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Λαρισαίων Κων. Τζανακούλης, ο Δήμος ήταν πανέτοιμος και είχε καταθέσει το φάκελο στο ΥΠ.ΠΟ για χρηματοδότηση του έργου, αλλά την τελευταία στιγμή εφαρμόστηκε το αμφισβητούμενο σύστημα της άμεσης αξιοποίησης και έμεινε απέξω. Ανέφερε όμως ότι και τα έργα που εγκρίθηκαν δεν... περπατάνε και υπάρχουν πληροφορίες ότι θα γίνει απένταξή τους. Στην περίπτωση αυτή, είπε ο κ. Τζανακούλης, υπάρχει υπόσχεση από την ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ. προς το Δήμο ότι το θέατρο του ΟΥΗΛ θα είναι το πρώτο έργο που θα ενταχθεί. Σε διαφορετική περίπτωση, ανέφερε ο δήμαρχος Λαρισαίων, το Φθινόπωρο θα φέρει το ζήτημα στο Δημοτικό Συμβούλιο καθώς η Δ.Α. επεξεργάζεται και άλλες εκδοχές χρηματοδότησης προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις.
apo Eleftheria Larissas
yg:kata thn tapeinh mou apopsh,kaname akoma mia xontrh mal**ia... kalo to theatro,alla tha mporouse na ginei kai allou.sto shmeio sto opoio tha xtistei,yphrxan ta dhmosia loutra kai o pyrgos tou OYHL,kthrio to opoio tha eprepe na xarakthristei diathritaio! kapoioi fwnazan tote alla mallon kaneis den tous akouse(ws synithws...)... |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 12:16 am Post subject: |
|
|
Μεταφορά posts από άλλο topic
limito wrote: | Εδώ θα μπορούμε να καταθέτουμε πληροφορίες σχετικά με έργα της Λάρισας καθώς και ορισμένες ανακοινώσεις που αφορούν αυτή.
Παρακάτω θα θέσω ορισμένα στοιχεία για την πόλη έτσι ώστε να γνωρίσετε(όσοι θέλετε βέβαια...)ορισμένα πράγματα για την πόλη μας.
Η πόλη της Λάρισας
Η πρωτεύουσα της Θεσσαλίας και του ομώνυμου νομού απλώνεται νωχελικά στον απέραντο κάμπο, εκεί που ο Πηνειός αρχίζει τη βόρεια, οφιοειδή πορεία του, κατευθύνοντας τα νερά του στα Τέμπη.
Σήμερα η πόλη έχει 134.000 κατοίκους και είναι η τέταρτη σε πληθυσμό πόλη της χώρας μας, πρωτεύουσα του ομώνυμου νομού και έδρα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Σημαντικό εμπορικό βιομηχανικό, συγκοινωνιακό και στρατιωτικό κέντρο, συγκεντρώνει την εμπορική και την ταξιδιωτική κίνηση της Θεσσαλίας. Είναι επίσης η έδρα των Ιατρικών Σχολών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και συγκροτήματος Τ.Ε.Ι.
Από πού πήρε το όνομα της η πόλη;
Σύμφωνα με τον αρχαίο μύθο, η νύμφη Λάρισα παίζοντας με τη μπάλα της δίπλα στον Πηνειό γλίστρησε και πνίγηκε στα νερά του και από αυτή πήρε το όνομα της η πόλη. Η Λάρισα, κατά τη μυθολογία, ήταν σύζυγος του Ποσειδώνα και μητέρα του Αχαιού, του Φθία και του Πελασγού ή σύμφωνα με άλλη εκδοχή, ήταν κόρη του Πελασγού.
Μακριά από τους θρύλους και τις παραδόσεις για την όμορφη νύμφη οι ειδικοί στην προσπάθεια τους να ερμηνεύσουν την ονομασία της πόλης θεωρούν ότι αυτή προήλθε από αλλού και δόθηκε κατ'ευφημισμό, μιας και ο χαμηλός γήλοφoς του Φρουρίου με τίποτα δεν ταιριάζει στη σημασία της λέξης Λάρισα, δηλαδή αυτής της λίθινης ακρόπολης.
Περισσότερες πληροφορίες στα παρακάτω site:
http://www.larissacity.com/
http://www.larissa-dimos.gr/
http://www.thessalia.gr/
Επίσης και ορισμένες φωτογραφίες:
Πλατεία Σάπκα(Κεντρική)
http://www.larissacity.com/images/larissa/wallpapers/Kentrikh_plateia2.jpg
Φωτογραφία τραβηγμένη πάνω από τον Λόφο του φρουρίου
http://www.larissacity.com/images/larissa/wallpapers/gefyraAlcazar.jpg
Αντικαταστάθηκαν οι 2 προηγούμενες όμορφες φωτογραφίες από τη Λάρισα με τα links τους γιατί ξεχειλώνουν τη σελίδα του φόρουμ -- Losada
Οδός Κύπρου
http://www.larissacity.com/images/larissa/gallery/kyprou2.jpg
Μητροπολιτικός Ναός Αγίου Αχιλλείου
Αρχαίο Θέατρο στο κέντρο της πόλης
Περιοχή Αγίου Κωνσατντίνου
http://www.larissacity.com/images/larissa/gallery/dromos6.jpg
Οδός Φαρσάλων
http://www.larissacity.com/images/larissa/gallery/ypogeia_diavash1.jpg
Πινακοθήκη
Πλατεία Ταχυδρομείου
Επίσης αντικατέστησα κάποιες από τις παραπάνω φωτογραφίες με τα links τους για να διευκολύνουμε τους αναγνώστες με αργή σύνδεση -- Losada |
limito wrote: | Aπό τα ΝΕΑ
Μπορεί η Λάρισα να μην έχει θάλασσα, θα αποκτήσει όμως λιμάνι. Στα έργα της ανάπλασης και της διαμόρφωσης της κοίτης του Πηνειού, που δημοπρατήθηκαν πριν από μερικές ημέρες, περιλαμβάνεται και η κατασκευή λιμανιού για τον ελλιμενισμό λέμβων, ενώ ο δήμος σχεδιάζει ακόμη και τη λειτουργία... πλωτής καφετέριας στον Πηνειό.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων Λάρισας κ. K. Καλαμπαλίκη, μέσω του προγράμματος «Ευ ζην› στη φάση της ολοκλήρωσής τους βρίσκονται τα αντιπλημμυρικά και τα έργα που θα διασφαλίζουν την ελεγχόμενη ροή των νερών του Πηνειού. Στο επόμενο διάστημα ξεκινούν οι εργασίες διαμόρφωσης της κοίτης του ποταμού από τη γέφυρα Αλκαζάρ έως το γήπεδο των Αμπελοκήπων και της κατασκευής του μικρού λιμανιού. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1.376.000 ευρώ και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (σε ποσοστό 75%) και το περιφερειακό επιχειρησιακό πρόγραμμα Θεσσαλίας.
Πεζόδρομος
Με βάση τον σχεδιασμό προχωρά η κατασκευή πεζόδρομου κατά μήκος της παραποτάμιας διαδρομής από τη γέφυρα του Αλκαζάρ έως και το γήπεδο των Αμπελοκήπων. Το πλάτος του πεζόδρομου θα είναι 5 μ. και θα χρησιμοποιείται ως χώρος περιπάτου από τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Παράλληλα, κατασκευάζονται τρεις ράμπες για την πρόσβαση στον πεζόδρομο. Οι δύο από αυτές θα είναι ασφαλτοστρωμένες, η πρώτη δίπλα στη μεγάλη πεζογέφυρα και η δεύτερη πριν από το γήπεδο των Αμπελοκήπων. H τρίτη ράμπα, περίπου απέναντι από την εκκλησία του Αγίου Αχιλλείου, θα κατασκευαστεί με άσφαλτο και η επένδυση των τοιχίων θα γίνει με πέτρα.
Πλωτή καφετέρια
Το λιμανάκι θα κατασκευαστεί δίπλα στη χαμηλή πεζογέφυρα για λιμενισμό λέμβων. Θα περιλαμβάνει χώρους λιμενικών εγκαταστάσεων περίπου 1.125 τ.μ. μια ράμπα ανέλκυσης σκαφών και μια πλωτή προβλήτα. Για την προσαρμογή των εγκαταστάσεων στον χώρο θα κατασκευαστούν κατάλληλες βαθμίδες.
«Στόχος μας είναι να έλθει ακόμη πιο κοντά στους Λαρισαίους ο Πηνειός και να ενταχθεί στον ιστό της πόλης, ενώ το λιμανάκι που θα κατασκευαστεί - κάτι τελείως ξεχωριστό για τα δεδομένα της Λάρισας - θα δώσει μία ξεχωριστή πνοή στην πόλη με κάποιες βάρκες που θα μπορούν να κάνουν κάποιες διαδρομές στο ποτάμι. Σκεφτόμαστε ότι είναι εφικτό να λειτουργήσει και μια πλωτή καφετέρια›, δήλωσε στα «NEA› ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων κ. Κώστας Καλαμπαλίκης |
Giannis wrote: | Βασικά πιστεύω ότι σε λίγες ώρες αυτό το τόπικ θα γίνει μέρος του ¨έργα σε άλλες πόλεις της ελλάδας¨...
Σχετικά με τον Πηνειό....πολύ πρωτοποριακά ακούγονται όλ΄αυτά, αν και πιστεύω ότι παράλληλα θα πρέπει να λυθούν τα περιβαλλοντικά προβλήματα του ποταμού (θεωρείται νεκρός...από τα φυτοφάρμακα...)...αλλιώς θα κάνετε βαρκάδα ανάμεσα σε νεκρά ψάρια! |
Sheepy wrote: | Kai vero pou 8a brouve? Exw paei polles fores Larissa kai dev eida toso vero sto potami pou va dikaiologei limavaki. Akomn dev eida kati to idiaitero katamnkos tou potamou. Sta trikala exouv kavei kalutern douleia.
Pavtws priv me kra3ete exw va paw stnv poln apo perusi to kalokairi. |
limito wrote: | Giannis wrote: | Βασικά πιστεύω ότι σε λίγες ώρες αυτό το τόπικ θα γίνει μέρος του ¨έργα σε άλλες πόλεις της ελλάδας¨... |
Δεν νομίζω γιατί υπάρχει και θέμα Ηράκλειο-Κρήτης οπότε δεν πιστεύω να κλείσει,αλλά τι να πω δεν ορκίζομαι κιόλας... |
|
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 3:05 pm Post subject: |
|
|
Με συγχωρείτε κιόλας Admin αλλά αυτό δεν είναι αδικία;;;;Γιατί θέμα για το Ηράκλειο το αφήσατε και το θέμα για την Λάρισα το μεταφέρατε εδω...;;;Δεν μου άρεσε ο διαχωρισμός να πω την αλήθεια!Αν είναι έτσι τότε να μεταφέρετε και το θέμα του Ηρακλείου εδω! |
|
Back to top |
|
|
ael Stadium Expert
Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 7:25 pm Post subject: |
|
|
nomizw pws prepei na parw thesh gia to sygkekrimeno thema.pragmati yparxei topic gia to Hrakleio kai thn Patra,dhmiourgithikan omws prin anoixw auto to topic gi auto kai einai ligo dyskolo na metaferthoun.anoixa auto to topic me ton sygkekrimeno titlo gia tous exhs logous:
1.giati dystyxws sthn Ellada de ginontai tosa erga sthn eparxeia,opote opoidhpote topic gia kathe polh ths Elladas xexwrista tha perieixe to poly 5-6 replies kai tha katelhge topic-fantasma
2.giati to sygkekrimeno topic mporei na sygkentrwsei perissoteres eidhseis,gegonos pou syxna pykna tha fernei thn eparxia sto proskynio twn syzhthsewn
3.giati de tha ithela na yparxoun polla topics ta opoia tha emenan gia kairo anenerga kai parallhla tha dyskoleuan ta melh sthn anagnwsh.pisteuw file limito,pws kala ekanes kai anoixes to topic gia th Larissa,omws,dystyxws,ta monadika melh pou tha mporousan na parexoun plhrofories gia ta diafora erga eimai egw ki esy.kai an skefteis pws egw den exw amesh enhmerwsh para mono apo thn eleftheria,katalavaineis pws auto to topic tha katelhge sta xamhlotera 'strwmata' tou 'ypodomes kai erga' logo eleipshs enhmerwshs.
isws kai na kanw lathos,alla auto htan to skeptiko mou(eidika apo th stigmh pou tote den yphrxan alloi Larissaioi sto forum).
elpizw sto mellon na ginoun tosa erga sth Larissa wste pragmatika na xreiastei to xekleidwma tou topic gia th Larissa.alla me to myalo ths topikhs hgesias(xereis ti ennow,vlepe aerodromio ktl ),mallon tha th vgaloume me nea syntrivania kai podhlatodromous ths plakas... |
|
Back to top |
|
|
oute psilos Full Member
Joined: 22 Feb 2005 Posts: 394 Location: glasgow
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 7:42 pm Post subject: |
|
|
i plaka einai stin athina kai den ehei podilatodromous!!
kala plaka kano
meta apo afto to exeretikis efiias asteio, na po oti simfono me ton ael, kai tha mou arese afto to topic na ehei kai pio sihna plirofories gia tin eparheia kai foto apo ta meli pou zoun se polis opos i larissa i kavala ta giannena akoma kai an den aforoun idietera megala erga. Gia na pernoume kai mia idea tou ti paizi genikos, opos stis foto tou limito.
Den tha itan kako na pername mia gefsi |
|
Back to top |
|
|
grego Full Member
Joined: 01 Jul 2004 Posts: 288 Location: volos
|
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|