stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jkar
Visitor
Visitor


Joined: 04 Jul 2008
Posts: 3

PostPosted: Thu Mar 19, 2009 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
... της Ηλιος ....δε θυμαστε που αποσυμπιεστηκε στο δρομο και χαθηκαν όλοι?
και άλλα στην ευρωπη..γενικα τα στανταρ ασφαλειας των εταιριων χαμηλου κοστους πραγματικα ειναι χαμηλο..


Η ΗΛΙΟΣ δεν ήταν χαμηλού κόστους εταιρεία, νέα και μικρή ναι, χαμηλού κόστους όχι.
το αεροπλάνο δεν αποσυμπιέστηκε στον δρόμο, δεν συμπιέστηκε ποτέ ανεβαίνοντας επειδή κανείς δεν φρόντισε να βάλει το σύστημα συμπίεσης σε λειτουργία.
οι προδιαγραφές (standarts) ασφαλείας είναι ακριβώς ίδιες γιά όλους τους αερομεταφορείς που έχουν της ίδιας κατηγορίας πιστοποιητικό (AOC).
Το πόσο πραγματικά ασφαλής είναι ένας αερομεταφορέας είναι δυνατόν να εκτιμηθεί μόνον από ανθρώπους του χώρου που έχουν λεπτομερή πληροφόρηση και είναι δύσκολο να μεταφερθεί με ένα post σε ένα forum, (ακόμα και εάν αγνοηθεί ο κίνδυνος μηνύσεων για δυσφήμηση). Συνήθως σαν κριτήριο ασφάλειας ενός αερομεταφορέα χρησιμοποιήται κάποιος δείκτης ατυχημάτων, π.χ. θανατηφόρα ατυχήματα ανά επιβατοχιλιόμετρα, σκοτωμένοι ανά επιβατοχιλιόμετρα κλπ.
Έως σήμερα οι χαμηλού κόστους αερομεταφορείς έχουν σχεδόν τέλειους τέτοιους δείκτες (καλύτερους από πχ AF. BA, LH) χωρίς όμως αυτό να είναι και τελείως σωστό γιατί λειτουργούν για πολύ λιγότερα χρόνια από τίς παλιές, επομένως στατιστικά έχουν εκτεθεί για πολύ μικροτερο χρονικό διάστημα σε κίνδυνο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Mar 19, 2009 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς η Ελλάδα δεν έχει τις προυποθέσεις για να αναπτυχθεί μία εταιρεία low-cost με εσωτερικά δρομολόγια. Αναφέρω ενδεικτικά...
1) Ανυπαρξία εναλλακτικών -φτηνών αεροδρομίων κοντά στις μεγάλες πόλεις. Οι low-cost εταιρείες πετάνε συνήθως σε δευτερεύοντα αερόδρόμια
2) Μικρή (για τα ευρωπαικά δεδομένα) εσωτερική αεροπορική κίνηση. Οι low-cost ποντάρουν σε μεγάλες πληρότητες για να έχουν κέρδος
3) Είμαστε στη άκρη της Ευρώπης οπότε έχουμε ένα απομονωμένο σχετικα δίκτυο. Οι low-cost αρχικά δραστηριοποιούνται σε περιορισμένη γεωγραφική περιοχή με μεγάλη πυκνότητα προορισμών για να μειώσουν τα λειτουργικά έξοδα (μικρές πτήσεις -> περισσότερες πτήσεις ανά αεροπλάνο -> μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους). π.χ. easyjet ξεκίνησε από την Κεντρική ευρώπη, skyeurope Ανατολική ευρώπη κτλ. Αν μια εταιρεία low-cost έχει ως έδρα την Ελλάδα που θα κάνει δρομολόγια, στην Τουρκία, Βουλγαρία, Fyrom Αλβανία?? Σιγά την κίνηση...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Mar 19, 2009 8:09 pm    Post subject: Reply with quote

δε θα έλεγα και σιγά τι κίνηση.
καταρχάς λένε όπου δεν υπάρχει αγορά....τιv φτιάχνεις!.
Smile
κίνηση δεν υπάρχει επειδή ο κόσμος στην ελλάδα δεν έχει επιλογές πέρα από κάποια τρένα...

δεύτερον βουλγαρία και τουρκια θα πρόσφεραν αρκετή κίνηση. Όσο για αλβανία με 1 εκατομμύριο μετανάστες θεωρώ πως η low cost δε θα χάλαγε πoλους.


αν βάλεις και λίβανο/αίγυπτος που δεν είναι μακριά καθάρισες.

τελευταίο , το καλοκαίρι θα ήταν μια πολύ καλή λύση για τουρίστες που κάναν το γύρο της ευρώπης μέσο βαλκανίων, και μη ξεχνάμε την κύπρο.



όλο ακούμε ότι όλα δε γίνονται στην ελλάδα αλλα παράλληλα είναι h πιο τυχερή χωρα....,..τρένα δε γίνονται λόγο βουνών, ουρανοξύστες λόγο σεισμών.... Rolling Eyes

όλα γίνονται παιδιά πιστεύω Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 1:04 am    Post subject: Reply with quote

Προσωπικα πιστευω οτι καποιος που ταξιδευει συχνα με αεροπλανο σιγουρα θα κοιταξει το κοστος πρωτα και μετα ολα τα αλλα.. Απο εκει και περα νομιζω οτι στοχευουν σε αυτους που παντα ζηλευαν την πρωτη θεση αλλα δεν μπορουσαν για οικονομικους λογους και σε αυτους που πετανε σπανια και λενε για μια φορα ας τα δωσουν
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Βλαχομπαρόκ μου κάνει το εγχείρημα.

Ο φίλος μου ήταν σε μία από τις πρώτες πτήσεις, ΟΚ όλα καλά και ωραία, εντυπωσιακή εξυπηρέτηση κτλ., αλλά για μία πτήση εσωτερικού είναι υπερβολικά όλα αυτά και όταν ο άλλος ανεβοκατεβαίνει μια φορά τη βδομάδα χ***ηκε για το σαντουιτσάκι και το αρωματικό σε 40 λεπτά πτήση! Αν κόψουν το σέρβις και ρίξουν όλους τους ναύλους τότε βλέπουμε!

Βέβαια, όταν το αεροπλάνο παίρνει 50 άτομα, με αυτές τις τιμές, φαντάζομαι ότι με 35 επιβάτες στην πτήση θα κάνουν break even, οπότε δεν είναι και δύσκολο να βρεις 35 επιβάτες ανά πτήση τον περισσότερο καιρό!

Να σημειώσω πάντως ότι οι αεροπορικές μεταφορές στη χώρα μας, ακριβώς λόγω μορφολογίας (δηλαδή βουνά και έλλειψη σιδηροδρόμων στην ηπειρωτική χώρα και βέβαια τα πολλά νησιά) έχει προοπτικές για μεγάλη αύξηση της επιβατικής κίνησης!

Αρκεί να φτιάξει κάποιος ένα εναλλακτικό αεροδρόμιο κοντά αλλά εκτός της Αττικής (γιατί εντός έχει μονοπώλιο το πανάκριβο βλαχομπαρόκ Ελ.Βεν.), π.χ. στη Θήβα και θα σας πω εγώ αν πέσουν οι τιμές τι αγορά υπάρχει να αναπτυχθεί στο εσωτερικό!
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow gmmour
Συμφωνώ για την ματαιότητα της πολυτέλειας σε μια πτήση 40 λεπτών, συμφωνώ για τις χρεώσεις του Ελ.Βεν. και την ανάγκη εναλλακτικού αεροδρομίου στην Αθήνα (μελλοντικά όμως) αλλά δε συμφωνώ ότι το Ελ.Βεν. είναι βλαχομπαρόκ αεροδρόμιο. Κάθε άλλο, είναι πολύ λιτό και απέριττο σε σημείο που φαίνεται φτωχό ενώ δεν είναι.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

Το ελ,βεν. ειναι πολυβραβευμενο και οι ξενοι το εχουν σαν το καθαροτερο και πιο φιλοξενο...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 2:27 pm    Post subject: Reply with quote

της ευρώπης υποθέτω...

πάντως η καθαριότητα είναι σχετική με το μέγεθος βεβαια και την κίνηση. Όπως και η λειτουργικότητα.

Αλλα γενικά ναι, είναι καθαρό, άνετο και λειτουρικό.

Το πρόβλημα του, είναι πως απλά δε λέει πολλά για αεροδρόμιο που έχει ισα ισα 9 χρονια. από εμφάνιση μέχρι μικρές λεπτομέρειες και κάποια έξτρα στο εσωτερικό.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 3:03 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
της ευρώπης υποθέτω...

και απο τα πιο φιλοξενα για υπνο του κοσμου! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 3:03 pm    Post subject: Reply with quote

Σε σχέση με τα χάλια αεροδρόμια της Αγγλίας (με εξαίρεση το Manchester, το οποίο για το μέγεθός του το βρίσκω εξαιρετικό) το "Ελευθέριος Βενιζέλος" δεν συγκρίνεται! Αρχιτεκτονικά είναι φτωχό πραγματικά, αλλά είναι λειτουργικότατο και καθαρότατο. Επίσης, μην ξεχνάμε πως πριν από λίγα χρόνια πετάγαμε στο "Ελληνικό". Μιλάμε για βελτίωση αστρονομικών διαστάσεων! Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

και το T5 του heathrow είναι τρομερό.
Τα αεροδρόμια τhs αγγλίας έχουν υπερβολική κίνηση και ζορίζονται....αλλα ανήκουν σε ισπανική εταιρία και τώρα θα πάρει πόδι.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ πως η καθαριότητα είναι εν μέρει σχετική με το μέγεθος και την κίνηση, αλλά από την άλλη είναι και απόλυτο μέγεθος. Ή είναι καθαρό κάτι, ή δεν είναι, πώς να το κάνουμε δηλαδή. Razz Επιπλέον, το "Βενιζέλος" έχει ήδη πολλή κίνηση για το μέγεθός του.
Κανονικά θα έπρεπε να έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για μια (λελογισμένη) επέκτασή του.
Κατά συνέπεια, στη συνάρτηση κίνηση - καθαριότητα παίρνει χρυσό από τα αποδυτήρια, εντάξει τώρα, μην τα ψειρίζουμε όλα.
Ισχύει το ίδιο και για τη λειτουργικότητα και το αίσθημα ασφάλειας.

Το Τ5 το οποίο είναι ό,τι ωραιότερο έχω δει σε αεροδρόμιο στη ζωή μου (πέφτεις και παίρνεις κάμψεις άμα τη εμφανίσει, λέμε), δεν έχει καν κάδους απορριμάτων! Shocked
Κι αυτό δεν είναι καθόλου μικρή λεπτομέρεια, γιατί αναγκάζεις εκατομμύρια κόσμου να περιφέρονται με κυπελλάκια καφέ και περιτυλίγματα από σάντουιτς ανά χείρας και να μην ξέρουν τι να τα κάνουν.
Αποτέλεσμα? Όπου υπάρχει εσοχή, γωνία, σκάλα κλπ, να βλέπεις βουναλάκια από σκουπίδια γιατί κάπως πρέπει να τα ξεφορτωθεί ο άλλος.
Οι πιο ευαισθητοποιημένοι που προσπαθούν να αποφύγουν τις γουρουνιές, απλά πάνε στα καφενεία, και όπου βλέπουν τραπεζάκι που μόλις άδειασε από πελάτες πάνε και αφήνουν και τα δικά τους σκουπίδια.
Αποτέλεσμα? Μια μπίχλα και μια ακαταστασία άνευ προηγουμένου.
Αυτά!

Κι εντάξει, μπορώ να κατανοήσω ότι αυτή είναι η πολιτική του αεροδρομίου για να μην αφήσει ο άλλος καμμιά βόμβα (παρωχημένο και προβλέψιμο). Αλλά από την άλλη, στο πιο τεχνολογικά προηγμένο αεροδρόμιο του κόσμου, όπου τα πάντα τα χειρίζονται ρομπότ, δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν μπορεί να βρεθεί μια λύση για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Δεν μπορώ να λέω στον υπάλληλο του μετρό "συγγνώμη κύριε, αυτά τα σκουπίδια θα τα πάρω μαζί μου στο τρένο?" και να μου απαντάει "έχετε δίκιο κύριε, αφήστε τα πάνω στο παγκάκι και κάποιος θα τα μαζέψει!" Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

χωρίς παρεξήγηση...αλλα έλεος.
Smile

ένταξη το T5 δεν έχει και τόση πια βρόμα να τι νιώθει κανεις άμεσα...εκτος αν την αναζητά.

το ίδιο ισχύει σε σταθμούς τρένων και metro αλλα συνηθίζεις και περνάνε σχετικά τακτικά και καθαρίζουν.

Ας μου φτιάξουν ένα T5 και τα μαζεύω εγώ τα πλαστικά μετά. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ypsilon wrote:
Επιπλέον, το "Βενιζέλος" έχει ήδη πολλή κίνηση για το μέγεθός του.
Κανονικά θα έπρεπε να έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για μια (λελογισμένη) επέκτασή του.


Ένεκα της οικονομικής κρίσης η κίνηση και τα έσοδα έχουν πέσει και στον ΔΑΑ, με αποτέλεσμα τα σχέδια επέκτασης να έχουν μπει όλιγον στο ψυγείο.

Πάντως από ό,τι μαθαίνω στα άμεσα σχέδια είναι η επέκταση των χώρων στάθμευσης προς τα... πάνω και η δημιουργία περισσότερων εμπορικών χώρων σε συνδυασμό με την αξιοποίση του satellite terminal.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:

Ας μου φτιάξουν ένα T5 και τα μαζεύω εγώ τα πλαστικά μετά. Laughing


Όχι αγαπητέ μου. Αν σου έφτιαχναν Τ5 στην Αθήνα και χρειαζόσουν να μαζεύεις εσύ τα σκουπίδια από τα πατώματα, άλλα θα έλεγες τώρα, και όχι αυτά που λες. Θα μιλούσες για Ουγκάντα κλπ. Για την Αγγλία το παραβλέπουμε κάπως, αλλά Αγγλία είναι αυτή. Σωστό κι αυτό!
Τον δε αφορισμό ότι τη βρώμα τη βρίσκει όποιος την αναζητά, ας τον αφήσω ασχολίαστο καλύτερα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

1) το σχόλιο για την αναζήτηση δεν πάει σε σένα αλλα ισχύει, για αυτό και τα σχόλια γενικά θέλουν φίλτρο.

2) εγώ δε τα λέω όλα καλά για αγγλία ούτε καμια αγγλία, όπως είπα πως η ισπανική εταιρία που τα διαχειρίζεται θα πάρει πόδι.και είπα T5...όχι T 1-5...

3) και όσο για τι βρόμα, απλά είπα πως ας μου φτιάχναν T5 με τέτοια βρόμα και θα ήμουν μια χαρά....εννοείτε όχι T5 με ενσωματωμένο σκουπιδότοπο.

τέλος, όλοι θέλουμε έργα στην ελλάδα, αν αδιαφορούσαμε δε θα ρωτάγαμε εδώ μέσα. Δεν υπάρχουν trolls, υπάρχουν όμως και άτομα με πολλές γνώσεις όσον αφορά της ελληνικές υποδομές χωρίς όμως την ίδια ευαισθησία για εξωτερικές υποδομές δυσκολεύοντας τι σύγκριση. Smile

ακούγεται συχνά η καραμέλα πως μερικές χώρες λόγο prestige δε της σχολιάζουμε. Σε πληροφορώ στην Uganda όπου ήμουν το 2006, στο chibale είδα ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία που έχω δει ποτε.και όχι, δεν ήταν σκουπιδότοπος στα ματια μου.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Στο Τ5 δεν έχω πάει και προφανώς δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά ειλικρινά είμαι στη Μ. Βρετανία 4 1/2 χρόνια τώρα και σε θέματα αεροδρομίων, τρένων και σιδηροδρομικών σταθμών έχω μείνει απογοητευμένος! Τώρα σχετικά με την έλλειψη κάδων, σε πολλούς σιδηροδρομικούς σταθμούς έχουν αρχίσει και βάζουν διαφανείς σακούλες αντί για τους παραδοσιακούς κάδους. Θα μπορούσαν να έκαναν το ίδιο και στο Τ5...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 9:23 pm    Post subject: Reply with quote

δε διαφωνώ (απογοήτευση σε σχέση με τι όμως..?). Και για να ξέρετε ο λόγος γιατί το metro έχει πάντα εργασίες και προβλήματα είναι πως αγόρασαν επιτήδειες φτηνό υλικό στης rages όταν πρώτο χτίστηκε.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

Σε σχέση με τα standards που πρέπει να έχει μία πρώην υπερδύναμη φυσικά... Τα λέω στους Άγγλους φίλους μου και μου απαντούν: "Μα στην Ελλάδα είναι καλύτερα?" και εγώ ανταπαντώ "Μα δεν έφυγα από την Ελλάδα για να τα βρω ίδια ή χειρότερα..." Laughing Laughing Laughing
Πάντως, πέρα από τα αστεία, είναι καλό να συγκρίνει κανείς είτε είναι Άγγλος είτε Έλληνας. Το ωραίο και το εξελιγμένο θα πρέπει να λέγεται από όπου και αν προέρχεται. Σε τελική ανάλυση αυτό μας βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

μα για αυτό είναι πρώην! Laughing

νομίζω εννοούν πάντως πως αν είσαι από ελλάδα δε πρέπει να κρίνεις...διαφωνώ με αυτό αλλα συμφωνώ πως καλο είναι να σεβόμαστε τι χωρα που μας φιλοξενεί (εκτος αν μας φέρεται χαλια..)
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
υπάρχουν όμως και άτομα με πολλές γνώσεις όσον αφορά της ελληνικές υποδομές χωρίς όμως την ίδια ευαισθησία για εξωτερικές υποδομές δυσκολεύοντας τι σύγκριση.


Καμμία αντίρρηση, με τη διαφορά ότι εγώ δεν συνέκρινα υποδομές. Μόνος μου είπα ότι αεροδρόμιο σαν το Τ5 δεν υπάρχει, και θα αργήσει στο μέλλον να υπάρξει αντάξιό του.
Και μόνος μου έχω πει ότι έχω κι εγώ τις ενστάσεις μου για το αισθητικό (και μόνο) κομμμάτι του αεροδρομίου της Αθήνας.
Ή ένσταση επικεντρώθηκε μόνο στην καθαριότητα και είπα ότι δεν μπορώ την αναντίρρητη καθαριότητα του "Βενιζέλος" να τη θεωρώ... σχετική, ενώ την ανεπαρκή καθαριότητα του Τ5 να τη χρεώνω μόνο ως πλημμέλημα μόνο και μόνο επειδή αποτελεί υποδομή αιχμής!

Είναι σαν να λέει ένας κάτοικος μιας μικρής χώρας "φτιάξτε μου εμένα μετρό σαν της Αθήνας (ή της Θεσσαλονίκης αύριο-μεθαύριο) κι ας είναι όσο βρώμικο θέλει". Ε, με συγχωρείτε, αλλά αυτή η συλλογιστική πάσχει, δεν ξέρω, μήπως δεν γίνομαι κατανοητός εδώ μέσα? Razz

Τέλος πάντων, για να επανέλθω στο θέμα και να μην το κουράζουμε, αυτήν την κατάσταση στο Τ5 την αντιμετώπισα τον περασμενο Ιούλιο και Σεπτέμβριο, όταν το αεροδρόμιο ακόμα ρονταριζόταν. Δεν ξέρω αν ισχύει και σήμερα.
Και προφανώς δεν την καταλογίζω ως αδυναμία του αεροδρομίου, (από άποψης κατασκευής και φιλοσοφίας.)
Είναι καθαρά θέμα ανθρώπινου παράγοντα. Κάποιοι αποφάσισαν ότι οι κάδοι απορριμάτων είναι από περιττοί ως επικίνδυνοι. Ας δεχτούν και την κριτική λοιπόν, δικό τους πρόβλημα....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Mar 20, 2009 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

σίγουρα αλλα στο κάτω κάτω το T5 το καθαρίζεις αν θες....το el.βενιζέλος τι το κανεις; το ξαναχτίζεις?

και στο κάτω κάτω είπαμε, δε μιλάμε για σκουπίδια επιπεδου napoli με της απεργίες... Laughing

όλα σημαντικά είναι, αλλα πιο σημαντικά είναι τα μη αναστρέψιμα νομίζω.

προσωπικά πχ. το metro της αθηνας φτιάχτηκε με πολύ γούστο ώστε και graffiti να δω(που είδαμε) δε θα εκνευριστώ όσο αν το έβλεπα στον ΟΣΕ πχ.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

Σαν να πήρε φόρα...

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ
http://walking-greece.ana-mpa.gr/articleview2.php?id=8557

...στην τελική επιλογή των οποίων θα συμμετέχει και το κοινό ψηφίζοντας την στολή που επιλέγει μέσα από το διαδίκτυο....

...Στον διαγωνισμό μπορούν να υποβάλλουν προτάσεις σχεδιαστές ρούχων ελληνικής ιθαγένειας που έχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος στην Ελλάδα ή σε άλλη χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης....

...Το ερώτημα που θα κληθεί να απαντήσει ηλεκτρονικά το κοινό είναι «Αν ήσασταν επιβάτης της εταιρίας ποια στολή θα προτιμούσατε να βλέπετε;». Όσοι απαντήσουν στην ερώτηση, ψηφίζοντας την στολή που προτιμούν, συμμετέχουν σε διαγωνισμό με 100 τυχερούς που θα πάρουν δωρεάν από δύο εισιτήρια για δρομολόγια που θα επιλέξουν στην Ελλάδα ή το εξωτερικό....

...Η νέα στολή θα είναι σε μπλε ή σε μπλε και πράσινο χρώμα και επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν ως διακοσμητικά στοιχεία τα χρώματα από το σήμα με τους ολυμπιακούς κύκλους στο σήμα της Ολυμπιακής, δηλαδή κίτρινο, κόκκινο, γαλάζιο, μαύρο....

Άντε καλοφόρετα!
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

πολύ ευχάριστo! είμαι σίγουρος θα βγει κάτι καλο. Very Happy

Τώρα λείπει η χημική ουσία για μόνιμο χαμόγελο.....όλα και κάπου θα χρειαστεί Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Fri Mar 27, 2009 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Συμφωνώ πως η καθαριότητα είναι εν μέρει σχετική με το μέγεθος και την κίνηση, αλλά από την άλλη είναι και απόλυτο μέγεθος. Ή είναι καθαρό κάτι, ή δεν είναι, πώς να το κάνουμε δηλαδή. Επιπλέον, το "Βενιζέλος" έχει ήδη πολλή κίνηση για το μέγεθός του.


Περίεργο οποτε έχω πετάξει με από το Βενιζέλος όλο μισό-άδειο μου φαινότανε. Δεν έχω πειστεί καθόλου ότι χρειάζεται η επέκταση. Πεταμένα χρήματα μου φαίνονται. Το αεροδρόμιο του Birmingham έχει περίπου 10m επιβάτες τον χρόνο και είναι το 1/3 του Βενιζέλος.

Quote:
Στο Τ5 δεν έχω πάει και προφανώς δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά ειλικρινά είμαι στη Μ. Βρετανία 4 1/2 χρόνια τώρα και σε θέματα αεροδρομίων, τρένων και σιδηροδρομικών σταθμών έχω μείνει απογοητευμένος! Τώρα σχετικά με την έλλειψη κάδων, σε πολλούς σιδηροδρομικούς σταθμούς έχουν αρχίσει και βάζουν διαφανείς σακούλες αντί για τους παραδοσιακούς κάδους. Θα μπορούσαν να έκαναν το ίδιο και στο Τ5...


Σε ότι έχει να κάνει με τα τρένα στην Αγγλία η’ βασική διαφορα του τρόπου λειτουργίας της συγκεκριμένης αγοράς σε σχέση με τις λοιπές δυτικό-Ευρωπαϊκές χώρες έχει να κάνει με το imi-ιδιωτικό καθεστώς που την διέπει. Για να εξηγούμε καλύτερα στην Βρετανία οι Γραμμές ανήκουν στο δημόσιο (National Rail – non profit company) ενώ οι εταιρίες που διαχειρίζονται τις διαδρομές είναι ιδιωτικά franchise (TOC’s – Virgin, First Group κτλ) τα οποια έχουν συμβόλαια 5 αιτίας (διά την χρονική διάρκεια δεν είναι απόλυτα σίγουρος) και τα οποια πρέπει να διατηρούν το minimum αποδεκτό service (αριθμό διαδρομων, καθυστερήσεις), σε περίπτωση που δεν το κάνουν πληρώνουν πρόστιμα ενώ προβλέπεται και η ακύρωση του συμβολαίου σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Τα τρένα του χρησιμοποιούν τα franchise δεν είναι ιδιοκτησία τους αλλα leases εγγυημένες από το δημόσιο.

Τέλος πάντων το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου μικτού συστήματος είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα στην βρετανία. Ένα σύστημα το οποιο προσφέρει στην πλειοψηφία του συστήματος απέριττους σταθμούς τρένων σχεδιασμένοι ώστε να έχουν πολύ χαμηλό λειτουργικό κόστος και πολύ καλους κεντρικούς σταθμούς Λονδίνο, Manchester, Leeds (Birmingham 2013) exoun top class kedrikous stathmous. Σε ότι έχει να κάνει με το service μπορεί η Αγγλία να μην έχει HS2 όπως η Γαλλία και η Γερμανία (HS1 στα 125 μίλια είναι οι δυο κυριες γραμμές) και να πάσχει σε σχέση τα το μήκος των ηλεκτροφόρων γραμμών από την άλλη όμως έχει τις περισσότερες γραμμές στην Ευρώπη με ταχύτητες 100+ μίλια, και ένα από τα ποιο ισορροπημένα συστήματα (αντίθετα με την γαλλία που αν βγάλει κανεις τα TGV το υπόλοιπο σύστημα είναι πολύ κατώτερο). Σε ότι έχει να κάνει με τους μητροπολιτικούς σιδηροδρομους όπως έχω πεικαι προηγουμένως το πρόβλημα είναι κυρίως η μορφή των Αγγλικών πόλεων (εκτος Λονδίνου) με πολύ χαμηλή πυκνότητα πληθυσμού που στην ουσία καθιστά τα metro συστήματα απαγορευτικά λόγο κόστους.
Πάντως από ότι φαίνεται στο μέλλον οι Γερμανία και η Γαλλία όπως έχουν δηλώσει στο παρελθόν θα κατευθυνθούν προς ένα μοντέλο αντίστοιχο του Βρετανικού σε μια προσπάθεια να μειώσουνε τις ζημιες που παρουσιάσουν τα δικά τους συστήματα.

Τώρα για τα αεροδρόμια το καθεστώς είναι μικτό, το heathrow ανήκει σε ισπανική εταιρία (Grupo Ferrovial, S.A.), το Luton στην EasyJet, το Birmingham και το Manchester νομίζω έχουν μικτό καθεστώς (δήμος και ιδιώτες). Για την επέκταση τους χρειάζεται να περάσουν από ειδική επιτροπή στην οποια πρέπει έμπρακτα να αποδείξουν ότι υπάρχει Business case για μελλοντική επέκταση αν θέλουν κρατική επιχορήγηση. Προσωπικά θα προτιμούσα το Ελληνικό κράτος να είχε ένα παρόμοιο σύστημα ώστε να αποφεύγετε η κατασκευή white elephants ειδικά με τα χρέη που μας μαστίζουν (επέκταση βενιζέλος, αν όντως γίνει πραγματικότητα).
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 47, 48, 49  Next
Page 39 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr