stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 5:18 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να λειτουργήσει αυτή η γραμμή.
Με την Εγνατία η Κοζάνη απο την Θεσ/νίκη είναι μια ώρα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως, για να παει στην Κοζάνη, το τραίνο περνάει από την Έδεσσα και σχεδόν από την Φλώρινα! (όπως και στα ανατολικά που ανεβαίνει στα Βουλγαρικά σύνορα για να πάει Σέρρες και Δράμα)...

Προφανώς πρέπει κάποτε να γίνει απευθείας γραμμή από την Βέροια. Αλλά εδώ καλά καλά δεν έχουν τελειώσει την Γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη...

Ελπίζω όταν (το 2050...) έχουν κάνει τον Δυτικό Σιδηροδρομικό ¶ξονα, τότε θα δεήσουν να ενώσουν και την Θεσσαλονίκη με τα Ιωάννινα και την Ηγουμενίτσα με μια σοβαρή ευθεία γραμμή.... Μέχρι τότε, υπάρχουν άλλες προταιρεότητες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

ΣΗΜΕΡΑ 8Α ΑΝΗΞΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΚΟΖΑΝΗ;
Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question


Δεν έχει γίνει τίποτα


Last edited by panakosXX on Thu Apr 19, 2007 8:14 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 5:19 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι θα εξυπηρετούσε η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής κατά μήκος της Εγνατίας για σύνδεση Βέροιας-Κοζάνης!
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

Με την ίδια λογική δεν χρειάζεται και ο προαστιακός που είναι κατά μήκος της Αττικής Οδού, το μετρό που είναι κατά μήκος της Μεσογείων και όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, από την στιγμή που υπάρχουν οι αυτοκινητόδρομοι. Οι σιδηρόδρομοι πάντως δεν είναι για να πηγαίνουν εκεί που δεν πάνε οι αυτοκινητόδρομοι. Είναι μία άλλη επιλογή για να πας κάπου. Και αν το πάρουμε και ιστορικά, από την στιγμή που τα αυτοκίνητα είναι μεταγενέστερα των αμαξοστοιχιών, γιατί να υπάρχει η Εθνική και η Αττική και η Εγνατία δίπλα από σιδηροτροχιές?
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτά που αναφέρεις είναι μέσα στην πόλη και λογικό είναι να υπάρχει και προαστιακός μέσα στην αττική οδό και ποδηλατόδρομος και πεζόδρομος και ότι άλλο θα εξυπηρετούσε την κυκλοφορία γιατί το έργο ξεκίνησε από την αρχή, και είναι μέσα σε αστικό ιστό.

Τώρα αφού κατασκευάστηκε η Εγνατία χωρίς να γίνει μια κάποια πρόβλεψη και για άλλο δίκτυο, πιστεύετε ότι θα ξεκινήσουν από το 0 την κατασκευή;

Και πόσο θα εξυπηρετούσε μια σιδηροδρομική γραμμή Βέροιας Κοζάνης; Αφού με το ΙΧ θα πήγαινα γρηγορότερα δεν θα είχα λόγο να πάρω το τρένο.
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 6:21 pm    Post subject: Reply with quote

ALLO PRAMA ROTISA,ALLA DEN PIRAZI
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

Nai σημερα ανοιξε ο χρονος μεταβασης ομως παραμενει μεγαλος 2 και 40 λεπτα. Δεν προβλεπω πολυ κινηση.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:

Και πόσο θα εξυπηρετούσε μια σιδηροδρομική γραμμή Βέροιας Κοζάνης; Αφού με το ΙΧ θα πήγαινα γρηγορότερα δεν θα είχα λόγο να πάρω το τρένο.

Γρηγορότερα σήμερα.Η προοπτική όμως του Σιδηρόδρομου είναι μεγάλη και μπορεί σε μερικά χρόνια να χρειάζεται τον μισό χρόνο με το τρένο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Sat Jan 20, 2007 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Ξέρει κανείς τα δρομολόγια Question Question Question
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 10:12 pm    Post subject: Reply with quote

ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΕΠΑΝΩ^^^^^!
ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ site.
ΑΡΓΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ.......
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 25, 2007 7:09 pm    Post subject: Reply with quote

H γραμμή Καλαμπάκας - Κοζάνης - Βέροιας (μονή , κανονικού πλάτους)άρχισε να κατασκευάζεται περί το 1925 και οι εργασίες διακόπηκαν 5-6 χρόνια αργότερα λόγω οικονομικής κρίσης. Είχε κατασκευαστεί πλήρως το τμήμα Βέροια - Ασώματα, αλλά η συνέχεια προς Κοζάνη λόγω κόστους και δυσχερειών στη μελέτη δεν προχώρησε. Η χάραξη από Βέροια προς τα ΝΔ είναι καταφανής στο γουγλερθ και εν μέρει έχει γίνει οδός. Η τότε απαλλοτριωμένη ζώνη στην κοιλάδα του Αλιάκμονα λέγεται ότι πλημμύρισε από τις λίμνες της ΔΕΗ στη δεκαετία του 70... Τα έργα μεταξύ Καλαμπάκας και Κοζάνης είχαν προχωρήσει πιο πολύ και ακόμα φαίνονται σήραγγες γέφυρες επιχώματα τοίχοι και κτίρια σταθμών στη διαδρομή. (Δυστυχώς το 2000 η Εγνατία κατεδάφισε τους σταθμούς Σιάτιστας και Ξηρολίμνης χωρίς βάσιμο λόγο)

Συμφωνώ ότι με διάρκεια σχεδόν 3 ώρες και μόνο 3 δρομολόγια την ημέρα είναι δύσκολο να ανταγωνιστεί το τρένο την Εγνατία στη διαδρομή Κοζάνη - Θεσ/νίκη. Υπάρχουν όμως και ενδιάμεσες διαδρομές π.χ. Έδεσσα - Κοζάνη, Φλώρινα - Κοζάνη που δεν εξυπηρετούνται από Εγνατία. Κάτσε να χιονίσει και λίγο και θα δούμε τι θα γίνεται στα εκδοτήρια του ΟΣΕ... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Jan 26, 2007 12:34 am    Post subject: Reply with quote

TA DROMOLOGIA GINONTE APO AMYNTAIO MONO
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Jan 26, 2007 12:44 am    Post subject: Reply with quote

@ panakosXX: Επειδή το κάνεις σχεδόν σε κάθε σου post, θα σε παρακαλέσω να μη γράφεις με κεφαλαία. Μπορείς να διαβάσεις σχετικά στον Κανονισμό του forum.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jan 26, 2007 10:06 am    Post subject: Reply with quote

Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό το θέμα. Νομίζω ότι πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η κεντρική ιδέα είναι ο σιδηρόδρομος κάποια στιγμή να απορροφήσει ολη την μαζική επιβατική κίνηση και αργότερα και την εμπορική. Όπως ακριβώς γίνεται και σε όλη την υπόλοιποη Ευρώπη, όπου παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο υπάρχει και σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων. Το Βέροια-Κοζάνη σκέτο ασφαλώς και δεν μου λέει τίποτα αν κατασκευαστεί. Μια σιδηροδρομική γραμμή όμως Ηγουμενίτσα Κήποι, πραγματικά σύγχρονη και παράλληλη της Εγνατίας λέει πολλά και κάποια στιγμή ΠΡΕΠΕΙ να κατασκευαστεί. Είναι ουτοπικό δυστυχώς να το συζητάμε με βάση τα σημερινά δεδομένα, όμως σε οποιοδήποτε άλλο κράτος της Δυτικής Ευρώπης θα ήταν αυτονόητο. Όπως είναι αυτονόητο ότι για να πας από την μια πόλη στην άλλη με μέσο μαζικής μεταφοράς στη Δυτική Ευρώπη θα πάρεις το τρένο και όχι ασφαλώς το ΚΤΕΛ! Έτσι ΘΑ έπρεπε να είναι ΚΑΙ στην Ελλάδα. Και όχι να υπάρχει γραμμή Θεσσαλονίκης Κοζάνης μέσω Αμυνταίου!!! και Θεσσαλονίκης Ξάνθης μέσω Δοϊράνης και Δράμας!. Και να συζητείται η σύνδεση της Καβάλας από τους Τοξότες Ξάνθης (αν είναι δυνατόν!!!!!) Δηλαδή αν κάποιος θα θέλει να πάει από Θεσσαλονίκη μέχρι Καβάλα με τρένο θα πρέπει να πάει μέσω Κιλκίς-Σερρών-Δοϊράνης-Τοξοτών Ξάνθης!!!! Το γύρο της Ανατολικής ΜΑκεδονίας δηλαδή!
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Jan 26, 2007 4:43 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ και επαυξάνω, προφανώς και είναι απαραίτητη μια ευθυτενής σιδηροδρομική Εγνατία για την ανάπτυξη της χώρας. Δυστυχώς αυτοί που αποφασίζουν στέλνουν τα πολλά κονδύλια σε δρόμους (βλ. δρόμους με διπλά διαζώματα στη Θεσσαλία στο γειτονικό thread, ενώ προγραμματίζεται ο Ε65, αλλά και ο επαρχιακός δρόμος Βέροια - Ναόυσα - Έδεσσα που επίσης κατασκευάζεται με δυο διαζώματα και ισόπεδους, ε ρε δυστυχήματα που έχουν να γίνουν...) και όχι σε σιδηροδρόμους, ενώ και όσα έχουν δοθεί για τα τρένα πολλές φορές δεν διαχειρίζονται καλά και χάνονται πηγαίνοντας και αυτά σε δρόμους. Και γω θα ήθελα να γεμίσει η Ελλάδα σιδ. γραμμές αλλά ας φτιάξουμε πρώτα το Αθήνα - Θεσ/νίκη. Ουσιαστικά στο Δ' ΚΠΣ δεν μπαίνει κανένα νέο σιδηροδρομικό έργο, όλα είναι έργα γέφυρες δηλαδή ουρές του Γ' (καλλίδρομο, Δομοκός, Κιάτο - Πάτρα). Μόνο το Λαύριο μπορεί να μπεί σαν νέα γραμμή. Ούτε το Καλαμπάκα - Ηγουμενίτσα, ούτε το Καλαμπάκα - Κοζάνη, ούτε η σύνδεση Καβάλας. Αντίθετα το ΥΠΕΧΩΔΕ με ανακοινώσεις Σουφλιά έχει τάξει δρόμους σε όλη την Ελλάδα με το Δ' ΚΠΣ.

Ειδικά για τη σύνδεση Καβάλας και τη γραμμή Θεσ/νίκη - Αμφίπολη - Καβάλα - Ξάνθη ο homo faber στο amnizia station forum έχει δώσει αρκετές πληροφορίες.
Back to top
View user's profile Send private message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

O σταθμος του προαστιακου πεντελης θα δωθει απριλιο τον μαιο του κιατου και τον νοεμβριο της μεταμορφωσης.Μου στειλε σχετικα mail o προαστιακος
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι αργει ο σταθμος της Πεντελης Evil or Very Mad Question
Δεν μπορω να τους καταλαβω Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Tue Jan 30, 2007 1:45 am    Post subject: Reply with quote

Βασικα ο σταθμος Πεντελης ειναι ετοιμος γιατι δεν τον δινουν αφου ουτως η αλλως κοβουν τα τρενα.
Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Fri Feb 02, 2007 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι το Ξυλόκαστρο ο Προαστιακός σε δύο χρόνια

http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/02/02/1297228.htm

¶ντε και στη Πάτρα! Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Feb 03, 2007 10:34 pm    Post subject: Reply with quote

Το καλοκαίρι είχαμε κάνει μια συζήτηση για τα νέα MAN του ΟΣΕ.
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/34168.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/OSE_621202.jpg

Κάπου στα Χριστούγεννα πήγα με ένα απο αυτά απο Πλατύ μέχρι Νάουσα.
Έχω να πώ ότι τα αδικεί,πολύ, η εξωτερική εμφανισή τους,και το γενικότερο desing τους.
Ελάχιστος θόρυβος και κουνήματα,καλοφτιαγμένα και σχετικά όμορφα μέσα.
Αν ειδικά σκεφτείτε ότι είναι ελληνικής κατασκευής.
Βέβαια απέχουν πολύ απο τα Desiro και τα GTW,αλλά σε σχέση με τα προηγούμενα ΜΑΝ του ΟΣΕ(τα ίδια σε κόκκινο),είναι πολύ μπροστά.
Η μετάβαση απο τα παλιά ΜΑΝ σε αυτά,είναι φυσιολογική,ενώ απο τα παλιά ΜΑΝ σε Desiro και GTW,θα ήταν ένα είδος πολιτισμικού σοκ.

Το συμπέρασμα είναι ένα:Αυτά τα τρένα έπρεπε να αντικαταστήσουν τα παλιά ΜΑΝ,πρίν 6-7 χρόνια,μην πω 10.Και όχι σήμερα.Σήμερα έπρεπε να αντικαθίστανται με Desiro και GTW.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

Eσπασε ρεκόρ ταχύτητας όλων των εποχών γαλλικό TGV μεταξύ Στρασβούργου και Παρισιού! 553 km/h. Στόχος είναι τα 560-570 km/h...Το άρθρο δυστυχώς στα γερμανικά.


http://www.20min.ch/news/kreuz_und_quer/story/17493458
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι...το άρθρο λέει ότι το TGV βελτίωσε το παγκόσμιο ρεκόρ του στα 553 km/h. Το προηγούμενο ρεκόρ σημειώθηκε το 1990 με ταχύτητα 515,3 km/h. Τον Απρίλιο θέλει να επιχειρήσει επίσημη προσπάθεια να καταρίψει πάλι το ρεκόρ και να σημειώσει ταχύτητες μεταξύ 550 και 570 χλμ/ώρα. Πρόκειται για την ανατολική γραμμή που συνδέει το Παρίσι με το Στρασβούργο. Λέει ότι το TGV-Ost συνδέει απ'τις 10 Ιουνίου τις δύο πόλεις-μια απόσταση περίπου Αθήνα-Θεσσ/νίκη- σε 140 λεπτά μέσω της σύχρονης αυτής γραμμής αλλά!! (για να μην είμαστε και υπερβολικοί) διατηρώντας ως μέσω όρο ταχήτητας τη συνήθη ταχύτητα που χρησιμοποιεί πάντα δηλ περ. 320 km/h. Το TGV παραμένει μετά απ'αυτό το γρηγορότερο τρένο διεθνώς... η γρηγορότερη γραμμή όμως είναι ο μαγνητικός σιδηρόδρομος στην Ιαπωνία με ρεκόρ ταχύτητας 581 km/h το Δεκέμβριο του 2003....
.............
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Τους πηρε 17 ολοκληρα χρονια να σπασουν το ρεκορ και τωρα θελουν να το ξανακαταρριψουν μεσα σε δυο μονο μηνες; Γιατι περασε τοσος πολυ χρονος; Εγινε καποιο σημαντικο τεχνολογικο επιτευγμα προσφατα που τους επετρεψε να κανουν το νεο ρεκορ;

Ασχετο...προς τους γερμανοφωνους του φορουμ: αυτη τη λεξουλα στο αρθρο Hochgeschwindigkeitszug ποσες φορες μπορειτε να την πειτε γρηγορα χωρις να γινει κομπος η γλωσσα σας; Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

αυτή η λέξη σημαίει "πολύ γρήγορο τρένο"! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 49, 50, 51  Next
Page 36 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr