stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 49, 50, 51  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Mon Nov 20, 2006 5:59 pm    Post subject: Reply with quote

Shocked
Ο ιδιος μηχανοδηγος του συρμου δεν καταλαβε τιποτα η δεν ελεγχει ποτε ;
Τι ντροπη Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Mon Nov 20, 2006 7:36 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θα θελα να ειμαι μεσα στους επιβατες του πισω βαγονιου Confused Confused
Φανταζομαι περιμεναν μεσα στην ερημια χωρις καμια ενημερωση (και με το φοβο του ατυχηματος)
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Mon Nov 20, 2006 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Mika, όπως τα λες είναι. "Δεν θα ήθελα να είμαι μέσα στους επιβάτες του πίσω βαγονιού".

Στην αρχή όταν άκουσα την είδηση γέλασα (μα καλά, ολόκληρο βαγόνι χάθηκε στη πορεία και δεν πήρε είδηση κανείς?)
Μετά όταν έμαθα περισσότερες πληροφορίες πάγωσα. Οι άνθρωποι, εκεί που ταξιδεύανε, ξαφνικά σβήνουν τα φώτα και σταματάνε μέσα στην ερημιά. Σκέφτηκαν στην αρχή ότι υπήρξε βλάβη (λογική σκέψη). Μετά από μερικά λεπτά ηρεμίας, κάποιος σκέφτηκε να πάει μπροστά (στο μηχανοδηγό) να ελέγξει τι είχε συμβεί. Πάει να ανοίξει την πόρτα -> αδύνατο. Ψάχνοντας αντιλήφθηκαν ότι ... δεν υπήρχε μπροστα - δεν υπήρχε άλλο βαγόνι και ότι αυτοί ήταν ακινητοποιημένοι στη μέση του πουθενά. Φαντάζεσαι σοκ ? Φυσικά δεν φοβήθηκαν ότι θα τους φάνε οι λύκοι αλλά ότι θα έρθει άλλη αμαξοστοιχία και θα πέσει πάνω τους, με τις όποιες φοβερές συνέπειες.

Ντροπή βρε παιδιά ... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 12:37 am    Post subject: Reply with quote

Γουέστερν!!! Κανονικά όμως!!!! Αυτό που έλειπε ήταν ο Λούκι λουκ με την Ντόλλυ!!!!!!
Πάντως είμαστε σε καλό δρόμο! Είμαστε εκεί που ήταν η Αμερική 150 χρόνια πίσω!!!! Αρα σε 150 χρονάκια θα έχουμε γίνει Αμερική! Αντε βρε!!!! Στα τρισέγγονά μας!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Οιμε...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dimi
Full Member
Full Member


Joined: 08 May 2004
Posts: 319
Location: Leuven Belgium

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 6:51 am    Post subject: Reply with quote

Στα σοβαρά τώρα, ένα από τα σημαντικότερα ερωτήματα είναι γιατί δεν άνοιξαν οι πόρτες. Υποτίθεται ότι εάν σπάσει κανείς το σύρμα και τραβήξει το μοχλό, η πόρτα πρέπει να ανοιξει, καθώς το σύστημα είναι μηχανικό και δουλεύει και χωρίς ηλεκτρική τροφοδότηση. Δέν έχουν τέτοιο σύστημα τα βαγόνια του προαστιακού ή μήπως κανείς δε τόλμησε (ή δεν ήξερε) να γυρίσει το μοχλό; Εάν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, δεν ξέρω τί να πώ... Shocked Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Χθες άκουσα στην τηλεόραση κάποιον που είπε ότι είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μην ανοίγουν εκτός αποβαθρών. Και έρχεται η χαζή ερώτηση, αν έπιανε φωτιά θα καίγονταν επειδή δεν άνοιγαν οι πόρτες;

Υπάρχει σοβαρό θέμα, και ακόμα δεν έχουν δοθεί εξηγήσεις (πόσο μάλλον που το γεγονός μαθεύτηκε μετά από μια βδομάδα).
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Σε περιπτωση φωτιας υπαρχουν τα ειδικα σφυρακια στους τοιχους τα οποια αν τα χρησιμοποιησεις σε μια απο τις γωνιες του παραθυρου υποτιθεται οτι σπανε ευκολα. Φανταζομαι οτι ο Προαστιακος εχει τετοια, ετσι δεν ειναι;

Το σιγουρο παντως ειναι οτι οταν κανεις ταξιδευει με τρενο καλο ειναι παντα να τσεκαρει που βρισκονται τα σφυρακια, οι πυροσβεστηρες και οι εξοδοι (πχ ποσα καθισματα μακρια σου ειναι ετσι ωστε σε περιπτωση που σβησουν τα φωτα ή υπαρχει καπνος να μπορεις να βρεις αυτο που χρειαζεσαι. Την ιδια συμβουλη δινουν και στα αεροπλανα).
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
panos81c
New Member
New Member


Joined: 14 Nov 2006
Posts: 36
Location: Αθήνα (Μαρούσι) - Λονδίνο (Enfield Town)

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Να υπενθυμίσω μόνο ότι τα Stadler Railbuses που χρησιμοποιεί ο προαστιακός αποτελούνται από τρία τμήματα. Τα δύο είναι καμπίνες επιβατών με θάλαμο οδήγησης, ενώ το τρίτο έχει τον κινητήρα και έναν διάδρομο μέσω του οποίου επικοινωνούν οι καμπίνες των επιβατών. Αυτή είναι η σύνθεση κάθε unit. Περιττό να πούμε ότι σε κάθε θάλαμο υπάρχουν 4 τροχοί, οι οποίοι όμως βρίσκονται ακριβώς πίσω από τον θάλαμο οδήγησης (γι'αυτό και είναι και ψηλότερα το δάπεδο εκεί).

Εάν αποκολληθεί αυτό το "κομμάτι" τότε θα βρει στις γραμμές καθώς δεν θα μπορούν οι τροχοί - που βρίσκονται όλοι από την ίδια πλευρά - να το στηρίξουν.

Στο περιστατικό που αναφέρεται δεν μπορεί λοιπόν να αποκολλήθηκε κομμάτι ενός railbus. Απλά οι συρμοί της Κορίνθου αποτελούνται συνήθως από 2 railbus σε ζεύξη, και αποσυνδέθηκε το πίσω.
Back to top
View user's profile Send private message
mitsos
Visitor
Visitor


Joined: 20 Nov 2006
Posts: 1

PostPosted: Wed Nov 22, 2006 2:41 pm    Post subject: Reply with quote



Γεια σας.
Κατ'αρχήν καλώς σάς βρήκα Smile Smile

Σόστα, επρόκειτε για διπλό Rb, που έμεινε ο ένας συρμός πίσω (δηλαδή δεν κόπηκε ένα ραιλ-μπας σε μία από τις αρθρώσεις του).

Γιατί δεν άνοιξαν οι πόρτες; Είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μην ανοίγουν εκτός αποβαθρών;

Όχι, οι πόρτες πρέπει να ανοιχουν για κάθε έκτακτη ανάγκη, λόγω ασφάλειας. Πιθανώς οι επιβάτες δεν ήξεραν πως ανοίχουν, θα πατούσανε μόνο το κουμπί ανοίγματος πορτών. Με το άνοιγμα της πορτας, αυτόματα σταματά το τραίνο, σύστημα αυτόματης πέδησης.

Σε κάπια τραίνα, μόνο εάν ένας οδηγός είναι στο τραίνο, για την ασφάλεια των επιβατών, είχε ένα κουμπί να αποτρεψει το άνοιγμα της πόρτας, π.χ. αν το βλέπει σκόπειμο, να το πάει το τραίνο μέχρι στο επόμενο σταθμο.

Τα σενάρια για τραγωδίες, θα πέφταν άλλα τρένα πάνω, είναι φαντασίες της εφημερίδας, γιατί το κέντρο ελέγχου διαπίστωσε εύκολα ότι το μπλοκ ήταν κατειλημένο. Σε αυτό το τμήμα έχουμε σύγχρονα συστειματα ασφάλειας.

Η απόζευξη συρμού μπορεί να γίνει, σύμφωνα με το εγχειρίδιο, σε ταχύτητες κάτω των 3χαω. Εάν είχε γίνει με κάποιο τρελό τρόπο εν κινήσει και οι δύο συρμοί θα έκαναν αυτόματη πέδηση, διότι θα έχανα και οι δύο αέρα.

Τι πιστεύω εγώ, οτι συνέβη.

Η σύνδεση των δύο τραίνων θα έχει ένα πρόβλημα, έτσι ο οδηγός θα σκεφτεικε, να αλλάξει την σερρά οχιμάτων. Να πάει το πρωτο πίσω απο το άλλο. Τα χώρισε τα τραίνα. Θα εκανε τους ελιγμους, οστε να βρεθει το δικο του ραιλ-μπας πίσω απο το άλλο. Τα σύνδεσε παλι και συνέχισε το ταξίδι του με το 2. όχημα τωρα πρώτο.
Κατά τη διάρκεια αυτού οι επιβάτες του 2. Όχημα ήταν μόνοι τους.

Η εφημερίδα θα έχει κάνει τα περίπου 10 λεπτά σε τρομακτικά 30-40 λεπτά, να πουλαει η ειδήσει.

Το γεγονός έλαβε χώρα μιας εβδομάδος πριν από τις ρεπορταζ της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ. Confused Ποια σκοπιμότητα κρύβειτε πίσω από το;

Κρίμα μόνο, που μας δίνεται η εντύπωση ότι ο ΟΣΕ δε μας λέει ακριβώς την αλήθεια. Και πού ήταν το Γραφείο Τύπου του ΟΣΕ η του Προαστιακό, να τα μαζεψουν λιγακι το πράγμα;


MITSOS

Back to top
View user's profile Send private message
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Στο Λαύριο ο προαστιακός ως το 2012

http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=447114&nt=103

Λιγάκι καθυστέρημενα δεν πάει εκεί;; Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ουτε λογος για την Ραφηνα Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 10:07 am    Post subject: Reply with quote

Χθες στην ΕΡΤ3 είχε ρεπορτάζ σχετικά με τον σταθμό Κοζάνης και ότι μέχρι τέλος της χρονιάς θα ξαναλειτουργήσει η γραμμή με την Θεσσαλονίκη.

Είπαν όμως ότι ζήτησαν να γίνει σύνδεση Κοζάνης - Καλαμπάκας ώστε να έρθουν πιο κοντά στην Αθήνα. Γνωρίζετε τίποτα παραπάνω για το έργο;
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

Δύο φωτογραφίες από τον Σταθμό Αιγινίου που μου έστειλε ο petalo



Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Είπαν όμως ότι ζήτησαν να γίνει σύνδεση Κοζάνης - Καλαμπάκας ώστε να έρθουν πιο κοντά στην Αθήνα. Γνωρίζετε τίποτα παραπάνω για το έργο;


Αυτό έχει σχέση με τον ΔΥΤΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ Idea Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

Συγγνωμη αλλα που βρισκεται ακριβως το Αιγινιο Rolling Eyes Question
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 597
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

βρίσκεται στην Πιερία.Όπως βλέπετε είναι μία σύγχρονη και πολύ όμορφη κατασκευή αλλά δυστυχώς αυτός ο σταθμός δεν έχει κίνηση όπως ο "ανταγωνιστ'ης" του στους Ν.Πόρους.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 6:59 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Χθες στην ΕΡΤ3 είχε ρεπορτάζ σχετικά με τον σταθμό Κοζάνης και ότι μέχρι τέλος της χρονιάς θα ξαναλειτουργήσει η γραμμή με την Θεσσαλονίκη.

Είπαν όμως ότι ζήτησαν να γίνει σύνδεση Κοζάνης - Καλαμπάκας ώστε να έρθουν πιο κοντά στην Αθήνα. Γνωρίζετε τίποτα παραπάνω για το έργο;


Κατ' αρχήν να σας ενημερώσω ότι κάποιοι επικαλούμενοι μάλιστα την ιδιότητά τους ως τμήμα ΤΕΕ Δυτ Μακεδονίας, πρώην πρόεδροι συλλόγων μηχανικών Κοζάνης και άλλα μεγαλειώδη με επιστολές τους προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίς, τον Πρωθυπουργό κλπ. επιθυμούν να εξοβελίσουν το σταθμό ΟΣΕ έξω από την πόλη (στην περιοχή Κοίλα) και από εκεί να συνεχίσει η γραμμή προς Καλαμπάκα και επομένως να καταργηθεί η γραμμή Μαυροδένδρι - Δρέπανο - Κοζάνη και ο υφιστάμενος ΣΣ. Κατηγορούν μάλιστα τον ΟΣΕ ότι θα σπαταλήσει για σήραγγες και cut and cover (εντός Κοζάνης) πολλά λεφτά αντί να ακολουθήσει πεδινή διαδρομή. Φυσικά ζητάνε το χώρο του ΟΣΕ για δρόμο, πράσινο κλπ. κοινωφελή έργα (που δεν φρόντισαν οι ίδιοι οι μηχανικοί και οι άρχοντες της πόλης να εξασφαλίσουν με σωστές επεκτάσεις του σχεδίου πόλεως παλαιότερα). Επίσης δηλώνουν ότι δεν θέλουν προαστιακό σιδηρόδρομο προς Πτολεμαϊδα - Φλώρινα γιατί πάνε πιο γρήγορα με το αυτοκίνητο....

Η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική: Ο ΟΣΕ έχει απαλλοτριωμένη από το 1925 ζώνη που από το άκρο του υφιστάμενου ΣΣ κατευθύνεται προς Σιάτιστα-Καλαμπάκα (είχαν μάλιστα κατασκευαστεί τα χωματουργικά και τεχνικά έργα). Η ζώνη αυτή έχει καταπατηθεί και χρησιμοποιείται ως δρόμος (η περιοχή μπήκε στο σχέδιο χωρίς να προβλέψει δρόμους εκατέρωθεν της ζώνης ΟΣΕ). Ο ΟΣΕ από τη δεκαετία 1990 εκπόνησε προμελέτη νέας γραμμής προβλέποντας σήραγγα κάτω από αυτόν τον δρόμο. Οι σταθμοί πρέπει να βρίσκονται κοντά στα κέντρα των πόλεων. Επίσης η αξία της έκτασης του ΣΣ είναι τεράστια. Ποιός ξέρει τι συμφέροντα κρύβονται πίσω από την ιστορία...

Εν τω μεταξύ εκπονούνται οι μελέτες για τη γραμμή Καλαμπάκας - Κοζάνης και διακλάδωσης Σιάτιστα - Καστοριά. Τα πρώτα 10 χλμ μέχρι το Μουργκάνη είναι κοινά με τη γραμμή προς Γιάννινα - Ηγουμενίτσα. Στην Καλαμπάκα μελετάται παράκαμψη και νέος σταθμός νότια του κέντρου (ανάλογο πρόβλημα με την Κοζάνη αλλά η νέα θέση ΣΣ είναι δίπλα στο σχεδιο πόλης). Η προμελέτη του 199Χ αναθεωρείται γιατί είχε μικρή κλίση 1,4%και ταχύτητα 150km/h και προέκυπτε σήραγγα στα Χάσια 9 χλμ! Σημειωτέον ότι η γραμμή του 1925 είχε κλίση 1,8% και μικρές μόνο σήραγγες. Πάντως έχουμε ακόμα πολύ μέλλον θα σας κρατώ ενήμερους.
Back to top
View user's profile Send private message
savas
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 287

PostPosted: Fri Dec 01, 2006 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

jia na doume mazi ti etoimazei i ankyra tis tourkias...

http://www.youtube.com/watch?v=esseBFg6aUY

Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Fri Dec 01, 2006 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε γαμώτο και εμείς ακόμα παλεύουμε να έχουμε μια γραμμή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης... Και δεν έχουμε καν κεντρικό σταθμό στην Αθήνα. Ακόμα και ο νέος σταθμός που κατασκευάζεται (Wink στην Αθήνα είναι ουσιαστικά μια φτηνοκατασκευή χωρίς καμία αρχιτεκτονική φιλοδοξία... Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nassos
Full Member
Full Member


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 347

PostPosted: Sun Dec 03, 2006 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

Πράσινο φως σε ιδιώτες για χρήση του δικτύου του OΣE

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4666&subid=2&pubid=269193

Κυρίως στο εμπορευματικό κομμάτι αναφέρεται.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Dec 06, 2006 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Η εξωτερική όψη του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Θεσσαλονίκης (τη φωτογραφία μου έστειλε ο petalo)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Dec 06, 2006 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Άσχετο επειδή περνάω κάθε μέρα από τις γραμμές και πολλές φορές σταματάμε για να περάσουν τρένα μου κάνει εντύπωση ότι κάτι προπολεμικές μηχανές τις έχουν αλλάξει το σηματάκι και έβαλαν το καινούργιο.
Back to top
View user's profile Send private message
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας παιδια. Ξερετε τιποτα για τον προαστιακο που ειχαν πει οτι ξεκιναει τα βραδυνα (12/12) αν θα ξεκινησει αυριο; Αν ξεκινησει σημαινει οτι θα δουμε και τα electric desiro;
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Προσοχή, από χτες 10/12 ο ΟΣΕ άλλαξε τα δρομολόγιά του, οπότε όποιος ταξιδεύει αυτές τις μέρες να έχει το νου του γιατί έχουν αλλάξει οι ώρες... εγώ παραλίγο να την πατήσω, το 500 πήγε στις 09.21 από τις 09.54 που ήταν!

Πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Οργανισμού Smile
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Dec 12, 2006 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

«Ξεχασμένη από τον ΟΣΕ η περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης»

http://www.evros.gr/index.php?ID=14119&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg

...«Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ένα μείζον θέμα που αναδεικνύουμε εδώ και μία δεκαετία. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη όταν δεν έχουμε ένα πλήρες και λειτουργικό σιδηροδρομικό δίκτυο», ανέφερε ο κ. Πλέσιας.
Όπως σημείωσε, για τον ΟΣΕ, η περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης είναι πρακτικά ξεχασμένη, αφού, όπως εκτιμά ο ίδιος, στο πρόγραμμα του Οργανισμού περιλαμβάνονται μόνο μικροβελτιώσεις και ημίμετρα, όπως είναι η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας με τους Τοξότες της Ξάνθης.
«Αυτό το χαρακτηρίζω ημίμετρο, γιατί το να ενωθεί η Καβάλα κατ’ αυτή την έννοια με τη Θεσσαλονίκη ή με το υπόλοιπο δίκτυο της Ελλάδας είναι πρακτικά δώρον άδωρον. Όταν, η απόσταση αυτή, με την οδική Εγνατία, είναι 160 χιλιόμετρα, με αυτή την περιπορεία, για να φτάσει κανείς στην Καβάλα θα πρέπει να διανύσει σιδηροδρομικά περίπου 380 χιλιόμετρα». ...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 49, 50, 51  Next
Page 34 of 51

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr