stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 244, 245, 246 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Mon Mar 05, 2012 2:52 pm    Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

Αρχικά, χίλια συγνώμη για το διπλό post, αλλά βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον Φωτορεπορτάζ της Ελευθερίας Μεσσηνίας στα έργα της Τσακώνας και στον δρόμο μέσα στη Μεσσηνία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μέχρι τέλος Ιουνίου μπορεί να είναι έτοιμος ο δρόμος για παράδοση. Καλό Καλοκαίρι

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=16584:μετά-τις-εκλογές-ο-νέος-δρόμος-στη-μεσσηνία&Itemid=68

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Tue Mar 06, 2012 8:56 am    Post subject: Reply with quote

Βρηκα ενδιαφεροντα στοιχεια για την πορεια εκτελεσης του ακτιου -αμβρακιας , ειμαστε αρκετα πισω

http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/find/unit:3144
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Mar 10, 2012 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Αναλυτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας, από τα έργα του Μορέα στη Μεσσηνία και τις εξελίξεις με την κατασκευή του περιφερειακού δρόμου της Καλαμάτας, ο οποίος θα είναι κλειστός μέχρι την οδό Σπάρτης (εκεί θα γίνει κυκλικός κόμβος) αλλά δε θα έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου!

http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=35262&Itemid=32
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Sun Mar 11, 2012 1:46 am    Post subject: Reply with quote

και η ερώτηση που τίθεται είναι:

Τι προτιμάμε? Να μην γίνει καθόλου ένα έργο που είναι αναγκαίο λόγω οικονομικής στενότητας ή να γίνει με κουτσουρεμένες προδιαγραφές?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Mar 11, 2012 10:56 am    Post subject: Reply with quote

δε νομίζω ότι άλλαξαν οι προδιαγραφές στο συγκεκριμένο τμήμα engineer, έτσι είχε σχεδιαστεί από την αρχή. Θυμάμαι δημοσιεύματα πριν αρκετά χρόνια με αντιδράσεις του δήμου και δημοτών που ήθελαν έναν πιο ήπιο δρόμο στα όρια της πόλης, για να μπορούν να χτίζουν κοντά του!!!
Γιατί υπάρχει νόμος που απαγορεύει τις οικοδομές κοντά σε αυτοκινητόδρομο, και έτσι αλλάχθηκε ο σχεδιασμός, αλλά αυτό έγινε πριν 4-5 χρόνια και δεν έχει σχέση με το κόστος του έργου.
Νομίζω πως προβλέπεται και παράδρομος σε τμήμα του περιφερειακού- αλλά δε είμαι και 100% σίγουρος.

Αλλη μια φορά δείξαμε με τις πράξεις μας τι λαός είμαστε και πώς οι κυβερνώντες κάθε είδους υποχωρούν και χαλούν κάθε τι σωστό και τελικά κατασρέφουν τα πάντα. Δε βλέπεις που η νέα είσοδος της Καλαμάτας έγινε καρμανιόλα, με αρκετούς θανάτους, γιατί άνοιξαν 4-5 σημεία στη νησίδα για να αξυπηρετούν την τοπική κυκλοφορία.
Ελπίσω να μην έχουμε ανάλογα φαινόμενα και στο περιφερειακό που θα κατασκευαστεί.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Mon Mar 12, 2012 11:37 am    Post subject: Reply with quote

Ενα πολυ δυσαρεστο νεο για την πολυπαθη ...ΠΑΘΕ και συγκεκριμενα για την παρακαμψη στυλιδος

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_11/03/2012_475393
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Sun Mar 18, 2012 1:08 am    Post subject: Reply with quote

Σήμερα κατέβηκα στην ιδιαίτερη πατρίδα και σας φέρνω ένα mini φωτο ρεπορταζ από το Μωρέα.

Ξεκινάμε με την περιφερειακή της Καλάμάτας και την περιοχή όπου ξεκίνησε η κατασκευή της κοιλαδογέφυρας του Νέδοντα. Είναι το σημείο όπου είχαμε τα πανηγύρια της κακιάς ώρας την προηγούμενη εβδομάδα με τον Βορίδη και τον Σαμαρά. Λέω της κακιάς ώρας διότι πουθενά αλλού στην περιφεριακή της Καλαμάτας δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες παραμόνο ένα μηχάνημα που ρίχνει πασάλους (αν ρίχνει) στον Αντικάλαμο πάνω απο το νοσοκόμείο.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nevodasbridgeoverview.jpg

Βασίλη, στο σημείο που είναι η γέφυρα τελικά, δεν νομίζω να φαίνεται ιδιαίτερα από την υπόλοιπη Καλαμάτα.

Ένα κοντινό πλάνο στους πασάλους που γίνονται για τη έδραση της θεμελίωσης στους άμμους της Καλαματιανής γης.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nevodasbridgefoundation.jpg

Φεύγουμε από εκεί και αφού μάταια ψάξαμε για κάποια εργασία του Μωρέα στη Λαικα και πίσω από τήν τσιγαροβιομηχανία του Καρέλια, φτάσαμε στο ύψος της Θουρίας μετά το νοσοκομείο και συγκεκριμένα στο δρομάκο που συνδέει Θουρία με Άρη. Εδώ έχουμε κάτω διάβαση που σήμερα 17 Μάρτη του 2012 βρίσκεται στο συγκεκρίμενο επίπεδο ολοκλήρωσης.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/UnderPassageatThouriaArisroad.jpg

Ευκαιρίας δοθείσης ανεβαίνουμε στην ράμπα που έχει το έργο για την εξυπηρέτηση των εργοταξιακών οχημάτων και μπαίνουμε ανάποδα με κατεύθυνση προς βορά στο ρεύμα προς Καλαμάτα.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoPidima.jpg

Θέλει ακόμα ένα χέρι ασφαλτοτάπητα αλλά και έτσι μια χαρά είναι!

Το συγκεκριμένο τμήμα μας πάει μέχρι την ευθεία της Ανθειας όπου είναι η γνωστή κάτω διάβαση με το θέμα των αρχαιοτήτων που εχουν εντοπιστεί ακριβώς κάτω από το οδόστρωμα της τωρινης εθνικής οδού. Το θέμα έχει λυθεί τα αρχαία απομακρύνθηκαν και η εθνική οδός ετοιμάζεται να επανέλθει στην παλιά της όδευσης μέσα στην κάτω διάβαση που κατασκευάζεται. Είχε πέσει και πατηθεί 3Α και επιπλέον έχουν διαμορθωθέί και τα πεζοδρόμια. Μόλις επιστρέψει η εθνική οδός στην παλιά της θέση θα ολοκληρωθεί και ο αυτοκινητόδρομος. Φωτό δεν έχω είναι δύσκολο το σημείο. Για να ξαναμπω στον αυτοκινητόδρομο κάνω αμέσως δεξιά στο δρόμο για το πήδιμα με ελπίδα να βρω καμιά ράμπα να ξανα ανέβω στον αυτοκινητόδρομο. Πριν βρω την ράμπα όμως διαπιστώνω με έκπληξη ότι λείπει μια ολόκληρη κάτω διάβαση....

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/UnderPassageismissing.jpg

Πότε θα δοθεί ο δρόμος από την Τσακώνα μέχρι το νοσοκομείο σε κυκλοφορία ? στα τέλη Μάη αρχές Ιούνη? Εντάξει και ο Παπανδρέου είπε ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....

Η κάτω διάβαση λείπει όμως η ράμπα είναι στο αναμενόμενο σημείο και βρισκόμαστε πάλι στο δρόμο στο ρεύμα προς Τρίπολη αυτή τη φορά και πάμε για το σταθμό διοδίων των Αρφαρών.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoPlaty.jpg

και να τα διόδια

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArfaraTollstation.jpg

Συνεχίζουμε για τον κόμβο στο Πλατύ

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Platyintersection.jpg

Μετά τον ανισόπεδο φτάνουμε σε περίπου δύο χιλιόμετρα στο σημείο που είναι η νέα και η παλαιά κοίτη του Παμίσου στον Αγ Φλώρο. Δεν έχω φωτό λόγω του ότι έπρεπε να προσέξω να μην πέσω σε καμιά λακούβα αφού ο τέλειος ασφαλτοτάπητας έδωσε την θέση του σε εργοταξιακό έδαφος. Κάτι δεν πάει καλά παιδιά με το σημείο. Μάλλον κάτι δεν πάει καθόλου καλά... Σαν παρατημένο μου φάνηκε το σημείο και αυτές οι ιστορίες που λέει ο προιστάμενος του έργου από πλευράς υπουργείου περί καθηζήσεων κλπ και έχουμε αφήσει το δρόμο να κάτσει και θα τον τελειώσουμε κλπ, επίσης πλέον δεν μου κάθονται καλά. Για να δούμε.

Συνέχίζουμε βόρεια και περνάμε τον ΣΕΑ στην Σκάλα

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SEA.jpg

πάντα βόρεια σε αριστερή καμπή

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoSkala.jpg

και ακολουθεί το Cut & Cover

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/CutcovertoSkala.jpg

Βγαίνουμε από το Cut & Cover και είμαστε πλέον στο ύψος του Μελιγαλά και περνάμε την γέφυρα πάνω από την εθνική οδό.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthatMeligalaunderpassage.jpg

πάντα βόρεια στην ευθεία προς την Τσακώνα. Πλέον έχουμε και διαγράμμιση κάτω!

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoTsakona.jpg

Και μια πινακίδα που με ανατρίχιασε. Ελπίζω να με αξιώσει ο Θεος να δω μια μέρα και να χρησιμοποιήσω τον αυτοκινητόδρομο Τσακώνα Καλό Νερό Πύργος Πάτρα....

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/DrivingNorthtoTsakona2.jpg

Φτάσαμε στην Τσακώνα και δυστυχώς δεν πάμε παραπάνω. Αλυσοφραγμένα και τα δύο ρεύματα στο σημείο που ξεκινά η εργολοβία της ΤΕΡΝΑ. Από τα λίγα που είδα όμως εργάζονταν τα συνεργεία πιο πάνω παρόλο που είναι Σάββατα ώρα 17:30 και αυτό είναι το θετικό. Παρατηρήστε πόσο διαφορερικό είναι εδώ το πλάτος του δρόμου και πόσο προσεκτικοί παρόλο τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας (ανευ ΛΕΑ) θα πρέπει να είμαστε όταν ο δρόμος τεθεί σε κυκλοφορία στο ανακατασκευασμένο Τσακώνα Παραδείσια. Ελπίζω ο Μωρέας κατά τα πρότυπα του Κόρινθος Τρίπολη να κάνει μια υπέρβαση στα 14 χιλιόμετρα του τμήματος μεθαύριο.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/EndofMoreasworksatTsakona.jpg

Μια συγνώμη στο φίλο που έκανε βάρδια στη επιτήρηση του κατασκευασμένου τμήματος από το Πλατύ μέχρι την Τσακώνα. Αλλά παιδιά σαν μηχανικός που πηγαίνω σε εργοτάξια συχνά έχω να σας πω ότι ο μόνος τρόπος για να μην μπαίνει κάποιος μέσα στον κατασκευασμένο δρόμο είναι να μην υπάρχει ελεύθερη είσοδος. Για άγνωστο λόγο και κατα παρέκλιση της νομοθεσίας απουσιάζουν ακόμη και οι ταμπέλες που απαγορεύουν την είσοδο (έτσι για τα προσχήματα). Την άλλη φορά πάντως θα σταματήσω το υπόσχομαι. (Άμα θες κόντρες όμως άλλαξε το ΤΟΥΟΤΑ 4x4 με κάτι που να πηγαίνει σχετικά γρήγορα σε άσφαλτο...)
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 345

PostPosted: Sun Mar 18, 2012 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:

Μετά τον ανισόπεδο φτάνουμε σε περίπου δύο χιλιόμετρα στο σημείο που είναι η νέα και η παλαιά κοίτη του Παμίσου στον Αγ Φλώρο. Δεν έχω φωτό λόγω του ότι έπρεπε να προσέξω να μην πέσω σε καμιά λακούβα αφού ο τέλειος ασφαλτοτάπητας έδωσε την θέση του σε εργοταξιακό έδαφος. Κάτι δεν πάει καλά παιδιά με το σημείο. Μάλλον κάτι δεν πάει καθόλου καλά... Σαν παρατημένο μου φάνηκε το σημείο και αυτές οι ιστορίες που λέει ο προιστάμενος του έργου από πλευράς υπουργείου περί καθηζήσεων κλπ και έχουμε αφήσει το δρόμο να κάτσει και θα τον τελειώσουμε κλπ, επίσης πλέον δεν μου κάθονται καλά. Για να δούμε.


Λετε να εχουμε νεα Τσακωνα???? Evil or Very Mad

Engineer wrote:

Φτάσαμε στην Τσακώνα και δυστυχώς δεν πάμε παραπάνω. Αλυσοφραγμένα και τα δύο ρεύματα στο σημείο που ξεκινά η εργολοβία της ΤΕΡΝΑ. Από τα λίγα που είδα όμως εργάζονταν τα συνεργεία πιο πάνω παρόλο που είναι Σάββατα ώρα 17:30 και αυτό είναι το θετικό. Παρατηρήστε πόσο διαφορερικό είναι εδώ το πλάτος του δρόμου και πόσο προσεκτικοί παρόλο τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας (ανευ ΛΕΑ) θα πρέπει να είμαστε όταν ο δρόμος τεθεί σε κυκλοφορία στο ανακατασκευασμένο Τσακώνα Παραδείσια. Ελπίζω ο Μωρέας κατά τα πρότυπα του Κόρινθος Τρίπολη να κάνει μια υπέρβαση στα 14 χιλιόμετρα του τμήματος μεθαύριο.

http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/EndofMoreasworksatTsakona.jpg


Λογικο να ειναι η εικονα ετσι τωρα καθως ολο αυτο το κομματι ηταν με την παλια διατομη και χαραξη του 1990 κατι. Επιπλεον ισως και να πρεπει να μεινει ετσι για να σε προετοιμαζει καθως δεν νομιζω η μεταλλικη γεφυρα στην Τσακωνα να εχει το ιδιο πλατος με τον δρομο (δλδ να περιλαμβανει φουλ ΛΕΑ. Αρα απο το να στενευει ο δρομος αποτομα λιγο πριν την γεφυρα, ας σε προετοιμαζει αρκετα νωριτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Sun Mar 18, 2012 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Φαινεται πως κατι καλο παει να γινει στην δυτικη ελλαδα, συγκεκριμενα η δημοπρατηση του εργου λευκαδα - αξονα ακτιου -αμβρακιας

http://www.kolivas.de/archives/97294
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Mar 18, 2012 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

ωραιος ο engineer! άντε και άλλα τέτοια θέλουμε. Χίλια μπράβο.
Δε με ανυσηχεί τόσο ο Πάμισος, είναι πολύ μικρό κομμάτι και το άφησαν για τελευταία στιγμή για να καθήσει.
Αντίθετα έμεινα άφωνος με τη ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ κάτω διάβασης στο Πήδημα και το πόσο πίσω είναι και η γέφυρα (κάτω διάβαση) στη Θουρία.
Μα καλά πώς θα γίνουν αυτά σε 2 μήνες! Μήπως καταργείται ο δρόμος προς το Πήδημα και απλά θα τον καλύψουν;
Οσον αφορά τα έργα πίσω από τον Καρέλια, έχουν ξεκινήσει προ πολλού. Απλά δεν είναι ορατά από το έδαφος.
Σε παλαιότερη φώτο από το digital globe φαινόντουσαν εξκαφές. Δεν είμαι στην Ελλάδα αλλά θα επιστρέψω την άλλη εβδομάδα και στις 31 θα κατέβω Καλαμάτα. Θα προσπαθήσω να κάνω επιτόπια αυτοψία από τον Νέδοντα μέχρι τη Θουρία.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Mar 18, 2012 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
Φαινεται πως κατι καλο παει να γινει στην δυτικη ελλαδα, συγκεκριμενα η δημοπρατηση του εργου λευκαδα - αξονα ακτιου -αμβρακιας

http://www.kolivas.de/archives/97294

Hold small basket, when they say cherries are plenty Very Happy
Ειδικά όταν υπογράφει ο μαγκριωτης
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Mar 18, 2012 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο Engineer. Εξαιρετικό φωτορεπορτάζ. Very Happy
Προσωπικά περισσότερο με προβληματίζει η κάτω διάβαση παρά η κοίτες του Παμίσου. Είχαν πει πως θα το αφήσουν το κομμάτι αυτό τελευταία στιγμή ώστε ο δρόμος να καθίσει όσο είναι δυνατόν περισσότερο.
Όσο αφορά το τμήμα της Τέρνα (Παραδείσια-Τσακώνα) δεν ελπίζω σε τίποτα. Όλοι πιστεύω γνωρίζουμε πως οι αρχικές μελέτες προέβλεπαν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας (12,50μ -14μ πλάτος) και πως τον έκαναν τετράιχνο με διαχωριστικό στηθαίο άρον-άρον με ελλείπεις μελέτες. Άλλωστε κάνει μπαμ πως δεν πληροί τις προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί αυτοκινητόδρομος. Η τελευταία μας ελπίδα για δημιουργία ΛΕΑ και πλάτος καταστρώματος τουλάχιστον 21,5μ ήταν η ανακατασκευή που γίνεται τώρα. Mad

Πάρτε και από εμένα δύο βιντεάκια που βρήκα στο κανάλι του pelopsnews στο youtube.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Mar 19, 2012 5:58 am    Post subject: Reply with quote

Σταύρο, καταπληκτικά και τα 2 βίντεο που μας επέδειξες. Ο δρόμος στην Τσακώνα θέλει αρκετή δουλειά ακόμα.
Το σχέδιο της τοξοτής γέφυρας είναι φοβερό. Θα αποτελεί εμπειρία όταν ολοκληρωθεί.
Οσο για το κενό του δρόμου στο Πήδημα, τι να πω, φαίνεται και στο βίντεο, προς το τέλος του, όπου ο οδηγός στρίβει και βρίσκει την Π.Ε.Ο.
Mad Sad
Δε καταλαβαίνω γιατί δεν έχουν κάνει τίποτα. Μήπως αλλάξει η χάραξη της επαρχιακής οδού προς το Πήδημα και πάει μετά τη γέφυρα (με τα αρχαία) που κατασκευάζεται στην Ανθεια;
Οι παραδώσεις πάνε για Ιούνιο, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το έργο θέλει πάνω από 2 μήνες.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Mar 20, 2012 3:15 am    Post subject: Reply with quote

Εngineer, ωραια δουλεια, για αλλη μια φορα. Αυτο που κυριολεκτικα με αφησε αφωνο ηταν το βιντεο απο τον φιλο Σταυρο, το Τσακωνα-Παραδεισια. Δεν ειχα ξαναδει το κομματι, που τοσος ντορος εχει γινει γι'αυτο, παρα μονο απο μακρυα. Ολη η πλαγια δειχνει ασταθεστατη γεωλογικα και ειναι βεβαια και απορω γιατι επιλεχθηκε τελικα ο αυτοκινητοδρομος να περασει απο κει. Τελος παντων.

Υπαρχει φωτορεπορταζ του Prevezanou για το Ακτιο-Αμβρακια. Το ανεβαζω για λογαριασμο του. Επαναλαμβανω, φωτο και σχολια by Prevezanos.

Διπλα στο αεροδρομιο του Ακτιου.







Πριν το λόφο με το χαρακτηριστικό διπλό S στο Άκτιο (λίγο μετά την Πρέβεζα).









Από τον λόφο κοιτώντας προς τα κάτω.





Πάνω από τη Βόνιτσα και κοιτώντας νοτιοανατολικά.









Back to top
View user's profile Send private message
PRIMERCG
Visitor
Visitor


Joined: 21 Apr 2010
Posts: 8
Location: DIONYSSOS, ATTIKI

PostPosted: Tue Mar 20, 2012 9:55 am    Post subject: ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ/ΤΣΑΚΩΝΑ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΝΑ/ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ Reply with quote

Για μια ακομα φορα συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια.
Εισθε παραδεισος ενημερωσης για μας τους ασχετους.
Περασα το σαββατοκυριακο απο το δρομο Καλαματα-Μεσσηνη και ειδα
οτι ο Μορεας εχει σχεδον βγει διπλα απο το αεροδρομιο. Μηπως γνωριζετε
αν Μαιο/Ιουνιο που θα φτασει στο πρακτικερ, θα βγει ο δρομος και στο
αεροδρομιο; Καλο Πασχα σε ολους. Χρηστος Γ
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Tue Mar 20, 2012 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Καλώς ήρθες στην Παρέα!

Ο κλάδος του Μωρέα θα φτάσει στο δρόμο Μεσσήνης - Ασπροχώματος σίγουρα. Τώρα πως θα γίνει η σύνδεση (μάλλον με φανάρια?) δεν το ξέρω. Το καλό είναι ότι ξεμπλοκάρισε το σημείο με την αποβολή του ιδιοκτήτη που δεν έφευγε και τώρα εργάζονται στα τελευταία 100 μέτρα.

Και ο Μαρούλης παρόλα τα προβλήματα της "Ιονιος" φαίνεται να το παλεύει στο Ακτιο Αμβρακία. Ευχαριστούμε Prevezane!
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 345

PostPosted: Tue Mar 20, 2012 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:

Και ο Μαρούλης παρόλα τα προβλήματα της "Ιονιος" φαίνεται να το παλεύει στο Ακτιο Αμβρακία. Ευχαριστούμε Prevezane!


Εχουν νομιζω εγγυημενη χρηματοδοτηση απο το ΕΣΠΑ Wink
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Mar 21, 2012 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ ευχαριστώ τον ορεσίβιο για το ποσταρισμα και την φιλοξενία των φωτογραφιών.

Σημειώστε ότι είναι από τα Χριστούγεννα, άρα κάτι θα έχει προχωρήσει ακόμα.

Οι φώτο είναι λίγες και δεν αντιπροσωπεύουν το έργο σε όλη την έκταση. Επόμενη φορά θα φροντίσω να έχω φωτογράφο γιατί αλλιώς το ταξίδι γίνετια 8ωρο...
Πάντως πάρα πολλά τμήματα ήταν βατά. Αν θυμάμαι καλά, από το λόφο της 4ης-5ης φώτο βγήκα πάνω από τη Βόνιτσα και συνέχισα αρκετά, μέχρι νότια της Βόνιτσας. Έργα γίνονταν παντού και με ένταση.

Επόμενη φορά θα βάλω την κάμερα να το τραβήξω βίντεο όλο το κομμάτι.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Mar 21, 2012 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos, ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες.

Δε μου λες, οι φωτογραφίες που φαίνεται η θάλασσα, βρίσκονται δίπλα από το αεροδρόμιο του Ακτίου; Έχουν μπαζώσει τη θάλασσα?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Mar 22, 2012 10:37 am    Post subject: Reply with quote

Μην προλάβουμε να χαρούμε λίγο και να τα μαντάτα!
''Επίσχεση εργασίας στο Ακτιο-Αμβρακία''

http://epirusgate.blogspot.com/2012/03/blog-post_8491.html
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Thu Mar 22, 2012 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Υπαρχει ρεπορταζ απο καναλι του αγρινιου

http://www.acheloostv.gr/nea/index.php?option=com_content&view=article&id=3000:2012-01-19-22-25-36&catid=37:news&Itemid=69
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Fri Mar 23, 2012 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/03/2012_434422

Εφόσον δεν έχουμε έργα ας γίνει καμία μελέτη τουλάχιστον.
Θεωρώ σημαντικό το ότι έχει αρχίσει να κινείται κάτι στο συγκεκριμένο τμήμα έστω και σε νηπιακό στάδιο.
Το ότι θα αρχίσουν οι μελέτες σε αυτό το τμήμα δείχνει τουλάχιστον ότι δεν έχει αφεθεί η ιδέα να προχωρήσει η Ιονία οδός μέχρι τα ΕλληνοΑλβανικά σύνορα.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sat Mar 24, 2012 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Σε άρθρο στο ypodomes.com γίνεται αναφορά σχετικά με τη μελέτη για το Ιωάννινα-Κακκαβιά. Υπάρχουν όμως δύο θέματα. Το πρώτο είναι ότι ο Μαγκριώτης είχε δηλώσει επίσημα σε πρόσφατη επίσκεψη του στα Ιωάννινα ότι λεφτά για τη κατασκευή του συγκεκριμένου τμήματαος κόστους 300,000,000 ευρώ είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεθούν ώστε να κατασκευαστεί το τμήμα εντός της προσεχούς δεκαετίας.
Πως λοιπόν εν μέσω προεκλογικής περιόδου δίνει κονδύλι σημαντικό για τη μελέτη του έργου???? Ποιο είναι το πλάνο χρηματοδότησης ενός τόσο δαπανηρού έργου???

Εχω την εντύπωση ότι εκτός από τρωκτικά ΜΚΟ τύπου Αρκτούρου υπάρχουν και τρωκτικά μελετητές. Σε μία περιήγηση στο διαδίκτυο έπεσα στη βιβλιοθήκη του ΤΕΕ όπου βρήκα σειρά μελετών για τη σιδηροδρομική εγνατία την οποία έταζε και εξήγειλε ο γνωστός ΓΑΠ στη προεκλογική ομιλία του στην Ηγουμενίτσα το 2009. Φυσικά τέτοιο έργο δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τα προσεχή 10-20 χρόνια. Τα χρήματα όμως σε μελέτες που ανέρχονται σε εκατομμύρια ευρώ εχουν δοθεί απλοχερα για να γίνουν άχρηστες με τη πάροδο του χρόνου μελέτες.

Το δεύτερο θέμα είναι ότι οι περιαστικοί δήμοι με το καλημέρα άρχισαν τις αντιδράσεις για τη χάραξη ζητώντας αλλαγές και υποστήριξη για νομική εκπροσώπηση στο Στε!!!!!!!! Η Ιονία έχει Οδός έχει ματώσει από τα τερτίπια τους με τις απαλλοτριώσεις. Μετά παραπονιούνται και διαμαρτύρονται γιατί μια ζωή είναι τελευταίοι των τελευταίων και μόνιμα ανύπαρκτοι στους οικονομικούς δείκτες της ελλάδος και της ΕΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Sat Mar 24, 2012 6:08 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε αετε εχεις απολυτα δικιο, για του λογου το αληθες επισυναπτω ενα πολυ κατατοπιστικο ρεπορταζ

http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=387:2012-03-23-20-17-01&catid=1:2012-02-28-20-20-28&Itemid=2
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Mar 25, 2012 10:05 am    Post subject: Reply with quote

Στην εποχή της ευμάρειας και της φτηνής βενζίνης πέσανε πολλά λεφτά γιά δρόμους , ακόμα και άχρηστους , αλλά κυρίως υπερβολικούς .

Πολλοί δρόμοι θα μπορούσαν να γίνουν όχι ως αυτοκινητόδρομοι , αλλά σαν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας , όπως φτιάχνεται με αργούς ρυθμούς ο Νέο Μοναστήρι - Καλαμπάκα και όχι να κάνουμε και τον Ε-65 . Το ίδιο ισχύει γιά τους κάθετους Εγνατία - σύνορα , το Βόνιτσα - Αμφιλοχία , τον ΒΟΑΚ και άλλους δρόμους σε όλη την χώρα .

Κάποιοι θα μπορούσαν να γίνουν με αυτοχρηματοδότηση με φτηνά διόδια .

Με τα σημερινά δεδομένα , καύσιμα και διόδια κάθε κίνηση με αυτοκίνητο που μεταφέρει λιγότερο από 3 άτομα είναι ακριβό σπορ .

Αυτό αναδεικνύει ότι πρέπει να γίνουν οι σιδηροδρομικές υποδομές που απαιτούνται και κυρίως η γραμμή Ηγουμενίτσα - Καλαμπάκα - Κοζάνη-Αλεξάνδρεια και η γραμμή Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Καβάλα - Ξάνθη .

Αυτές οι γραμμές αρχικά μονές και κατά τμήματα διπλές θα μπορούσαν να γίνουν και με συγχρηματοδότηση , αφού θα κάλυπταν τις μετακινήσεις που δεν καλύπτει το αυτοκίνητο . Υπάρχει βέβαια η κόντρα με τα ΚΤΕΛ , αλλά νομίζω ότι αυτά αφορούν τον περασμένο αιώνα και η Ευρωπαική πρακτική δείχνει τον δρόμο .
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 244, 245, 246 ... 420, 421, 422  Next
Page 245 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr