stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 240, 241, 242 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Dec 30, 2011 4:17 am    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
Ευκολο το κουίζ αλλά Σταύρο εσύ ξέρεις πολλά! Στο Μορέα εργάζεσαι;
Οντως το ΣΕΑ λέει Αρφαρά αλλά βρίσκεται στον Αγιο Φλώρο, αρκετά μακρυά από τα Αρφαρά.
Ο Μορέας έχει βάλει συστήματα συναγερμού στο δρόμο, μου το εξήγησε ευγενικά ένας τεχνικός τους που με σταμάτησε, και είναι δύσκολο κάποιος να μπει ανενόχλητος και να τον φωτογραφίσει.
Εγώ τελικά έκανα μια μικρή διαδρομή περίπου 10 χλμ μέσα στη Μεσσηνία.
Αργά το βράδυ ή αύριο οι υπόλοιπες φωτογραφίες.

Βασίλη μπα, που τέτοια τύχη.
Ένα χρόνο στα ξένα που είμαι ούτε φωτογραφίσεις δεν μπορώ να κάνω πλέον. Γι' αυτό άλλωστε δεν έχω ανεβάσει στο φόρουμ τίποτα πολύ καιρό τώρα.
Σε πρόδωσε η σήμανση...
Στη πρώτη φαίνεται η πινακίδα για το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης. Τέτοιες μόνο ο Μορέας χρησιμοποιεί.
Επίσης, μόνο ο Μορέας χρησιμοποιεί τη γραμματοσειρά Helvetica αντί της DIN 1451 στις πληροφοριακές πινακίδες.

Ανυπομονώ να δω και τις υπόλοιπες φώτο.
Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Dec 30, 2011 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

ξεκινάω το φωτορεπορταζ!
Ημ/νία: 28 Δεκ. 2011, απόγευμα.
Τόπος: Μεσσηνία, έργο αυτοκινητόδρομος Α7, Μορέα.
Εκκίνηση διόδια Πηδήματος, τέλος: cut and cover Σκάλας.
Μήκος διαδρομής 8 χλμ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο Μορέας έχει βάλει συστήματα συναγερμού στο δρόμο, μου το εξήγησε ευγενικά ένας τεχνικός τους που με σταμάτησε, και είναι δύσκολο κάποιος να μπει ανενόχλητος και να τον φωτογραφίσει.

Διόδια "Αρφαρά" στην πραγματικότητα βρίσκονται στο χωριό Πήδημα (μάλλον έχουν τους λόγους τους που τα τοποθέτησαν στο Πήδημα!)
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/1DiodiaPidima.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/3DiodiaPidimasouth.jpg
άποψη από τα διόδια προς νότο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/2DiodiaPidimasouth.jpg
και προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/4DiodiaPidimanorth.jpg
κινούμαστε προς βορρά και αφήνουμε τα διόδια πίσω μας:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/5DiodiaPidimasouth.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/6DiodiaPidimasouth.jpg
άποψη προς Αθήνα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/7prosarfaranorth.jpg
Διασταύρωση και κόμβος με ΠΕΟ στα Αρφαρά - εργάτες τοποθετούν μεταλλικό στηθαίο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/8barsdiastavrmePEO.jpg
πλευρικά διόδια του κόμβου:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/9diastavrmePEOpldiodia.jpg
συνεχιζουμε προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/10AgFloros.jpg
Στο ύψος του Αγ. Φλώρου ο δρόμος περνά από τις πηγές του ποταμού Παμίσου - το έδαφος είναι βαλτώδες και έχουν γίνει 2 μικρές γέφυρες:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/11AgFlorosPamissos.jpg
Το σημείο αυτό δεν έχει ασφαλτοστρωθεί γιατί περιμένουν να καθίσει το έδαφος, ανάμεσα στις 2 γέφυρες. Τα μεταλλικά δοκάρια έχουν τοποθετηθεί για να μετρούν τη μετακίνηση του εδάφους:
άποψη της 1ης γέφυρας προς νότο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/12gefyraPamissossouth.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/13Pamissoskathizisinorth.jpg
2η γέφυρα, άποψη προς νότο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/14gefyramikriPamissossouth.jpg
τα νούφαρα στον Πάμισο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/15Pamissosnoufara.jpg
περίπου 1 χλμ μετά ακολουθεί το ΣΕΑ στον Αγ. Φλώρο (ο Μορέας το ονόμασε Αρφαρα):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/16SEAAgFlorou-Arfara.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/17SEAAgFlorou-Arfara.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/18SEAAgFlorou-Arfara.jpg
το ΣΕΑ από της απέναντι πλευράς (προς Καλαμάτα):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/19SEAAgFlorou-Arfarawest.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/20SEAAgFlorou-Arfarawestmakeasfalt.jpg
στην περιοχή του ΣΕΑ και για 500μ περίπου δεν έχει μπει ασφαλτος:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/21towardsskala.jpg
μικρή κοιλαδοφέφυρα και C&C στο χωριό Σκάλα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/22koiladogefyraCandCskala.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/23SkalaCandC28Dec2011.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/24SkalaCandC28Dec2011.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/25SkalaCandC28Dec2011.jpg
δε προχώρησα άλλο, εμφανίστηκε 2ο αυτοκίνητο του Μορέα και δε τόλμησα να μετακινήσω τα εμπόδια και να συνεχίσω.
Δείτε κάτω δεξιά και αριστερά στην είσοδο του C&C τα μαύρα "μάτια" του συναγερμού! Σίγουρα η κίνησή μου στο δρόμο προκάλεσε κάποια κινητοποίηση. Ήταν πάντως ευγενικοί μαζί μου.
και επιστροφή προς Καλαμάτα για να βγούμε στην ΠΕΟ από τον κόμβο στα Αρφαρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/SEA28Dec2011.jpg

Κατά τη γνώμη μου ο δρόμος άνετα θα μπορούσε να έχει παραδοθεί τον Δεκέμβρη του 11, αλλά γιατί να βιαστεί ο Μορέας αφού δε θα εισπράττει διόδια.
Περιμένουν το τμήμα της Τσακώνας τον Μάιο για να ανοίξουν και τα διόδια στα Παραδείσια.
Τα διόδια στη Μεσσηνία θα τα ανοίξουν μαζί με το πρώτο τμήμα του περιφερικού της Καλαμάτας, το 2013.

Καλή Χρονιά σε όλους, με πολλά νέα και ξεκολλημένα έργα και παραδώσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Fri Dec 30, 2011 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους, η νότια Πελοπόννησος και ειδικά η Μεσσηνία αποκτά έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο όπως έπρεπε να ήταν εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια.

Βασίλη, πολλά μπράβο για το φωτο-ρεπορτάζ σου. Ευχαριστούμε. Ωραία πράγματα θα "περπατάμε" σε λίγους μήνες. Και μαζί με την Τσακώνα, δεν θα καταλαβαίνουμε πότε θα πατάμε Καλαμάτα. Όσο για το ...."Πήδημα" στα διόδια.... τι να κάνουμε? Θα το υποστούμε. Για όσο το αντέξει η τσεπούλα μας.

Καλή Χρονιά Σε Όλους

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Sat Dec 31, 2011 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Vaz8 Μπράβο για τις φανταστικές σου φωτογραφίες.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Sat Dec 31, 2011 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Θέλω να ευχηθώ επίσης, Καλή Χρονιά σε ολους
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Dec 31, 2011 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητε μου φιλε vas8 τα συγχαρητηρια μου, αλλη μια φορα για την καταπληκτικη δουλεια σου και τις πανεμορφες φωτογραφιες, που δειχνουν οτι καποιοι καπου δουλευουν σε αυτη την χωρα.

Υ.Γ. Πολυ διοδιο λεμε.Το (χωριο) Πηδημα θα παει συννεφο.

Φιλοι, καλη χρονια και υγεια σε ολους σας.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Dec 31, 2011 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

σας ευχαριστώ όλους.
Καλή Χρονιά και εύχομαι περισσότερα ποσταρίσματα γιατί το φόρουμ έχει και αυτό ψιλοπαγώσει μαζί με τα έργα.
Οι βορειοελλαδίτες πρέπει να δράσουν και αυτοί, να δούμε τα έργα στο τμήμα Νίκη Φλώρινα (οταν ξεκινήσουν), στον Προμαχώνα, στο Ορμένιο, στο Αμβρακία-Πρέβεζα, στο Κομοτηνή-Βουλγαρία.
Αντε....παρτε κάμερες και εξορμήστε. Laughing

-------

Ψάχνοντας σήμερα στο digital globe βρήκα "διαμαντάκι"!!!!
το τμήμα από Μεγαλόπολη μέχρι Καλαμάτα με ημερομηνία 29 Δεκ 2011!!!!
εγώ φωτογραφιζα στο έδαφος και ο δορυφόρος από πάνω μου!
Laughing Laughing Laughing

ιδού τι είδε ο δορυφόρος - λίγο πειραγμένο από εμένα:
Μεγαλόπολη μέχρι Παραδείσια - φαίνεται και τμήμα του Λεύκτρο Σπάρτης.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Megalopoli-Paradeisia.jpg

Παραδείσια-Αλλαγή (τμήμα Τσακώνας που κατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Paradeisia-Allagitsakona.jpg

Αλλαγή - Αρφαρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/29Dec2011Allagi-Arfara.jpg

Αρφαρά - Καλαμάτα - φαίνονται εργασίες στο 1ο τμήμα του περιφερειακού της Καλαμάτας!!!!!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Arfara-Kalamata.jpg

και για όσους δε γνωρίζουν την περιοχή, κάποιες επεξηγήσεις - δείτε και το φωτορεπορτάζ μου που πόσταρα χθες):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Skala-Kalamatatags.jpg


και ο αρχική εικόνα στο site Digital Globe:
http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=1030010010648A00&imageHeight=natres&imageWidth=natres
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sun Jan 01, 2012 11:14 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρες και χρόνια πολλά με υγεία
Και το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη είναι έτοιμο το πρώτο τμήμα του από Λεύκτρο μέχρι Σουλάρι (7 χλμ)...και προχωρημένη οδοστρωσία μέχρι το Κόμβο Κυπαρρισίου 12χλμ...
τα οποία και περπάτησα την προηγούμενη εβδομάδα...κάμερα δεν είχα μαζί μου αλλά σύντομα θα κάνουμε φωτορεπορτάζ...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jan 02, 2012 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ανταπόκριση από Αμβρακία - Άκτιο:
Αυτή τη φορά μπήκα στο χώμα ξεκινώντας από Πρέβεζα. Μπήκα λοιπόν στο Αεροδρόμιο, ξαναβγήκα 2 χλμ παρακάτω, και μετά ξαναμπήκα στο λόφο με τα Sακια και ξαναβγήκα μετά την Βόνιτσα λόγω λάσπης.
Στο τμήμα αυτό υπάρχει αρκετή δουλειά στα χωματουργικά καθώς λίγο πριν τη Βόνιτσα ο δρόμος λογικά θα κατέβει πολύ ακόμα (καμια 10 μέτρα) . Στο σημείο που βγήκα υπήρχε ένα τεχνικό που υψώνονταν από το επίπεδο που ήμουν πάνω από 4 μέτρα και στα πλάγια είχε τόση λάσπη που δεν ήταν βατό. Ο δρόμος συνέχιζε για άλλα 500 μέτρα αλλά μετά φαινόταν λες και δεν είχε γίνει τίποτα. Σε αρκετά τμήματα όμως ο δρόμος ήταν σε πολύ προχωρημένο σημείο, επίπεδος και πλατύς.

Τα υπόλοιπα τα έχω περιγράψει σε προηγούμενο ποστ, με τη διαφορά ότι στο τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας τα έργα είναι πιο πίσω από ότι φαινότανε. Και αυτό γιατί ο δρόμος δεν είναι διαμπερής, όπως νόμιζα. Στο μέσο υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά, και οι υψομετρική διαφορά για να δέσει ο δρόμος αρκετά μεγάλη. Αν υπολογίσει κανείς και τη νότια απόληξη που φτάνει περίπου μέχρι 3 χλμ πριν το στρατόπεδο στο Στανο, τα πράγματα υπό το φως της μέρας φαίνονται πολύ πιο απογοητευτηκά σε σχέση με το γλυκό ηλιοβασίλεμα της προηγουμενης φοράς. Οτιδήποτε λιγότερο από ένα χρόνο για το κομμάτι αυτό είναι υπερεκτιμημένη προβλεψη. Μακάρι να διαψευστώ.

ΣΗμ. Υπαρχουν και ζητήματα με απαλοτριώσεις: Η αρχή (προσ την πλευρά της Πρέβεζας, κοντά στις μαρίνες του Ακτίου) δεν εχει ξεκινήσει ενώ μετά το αεροδρόμιο ένα σπίτι στέκει στη μέση του δρόμου. Επίσης στο Δρυμό υπάρχουν κάποια σημεία σαν τρύπες στην εκτέλεση του έργου.

Σε γενικές γραμμές το έργο δουλεύεται πολύ έντονα και η πρόοδος ακόμα και σε σύντομες επισκέψεις φαίνεται. Συνολικά συνάντησα παρα πολλά μηχανήματα. Το κακό είναι ότι σύμφωνα με τους ντόπιους ή κοινοπραξία χρωστάει στους εργαζομένους αρκετά χρήματα.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Mon Jan 02, 2012 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπερα και καλη χρονια. ευχαριστω πρεβεζιανε για την ανταποκριση απο το ακτιο-αμβρακια. θα ηθελα να σε ρωτησω δυο τρια πραγματα.

καταρχας λιγο πριν την βονιτσα ερχομενος απο λευκαδα συναντας τα εργα. ο αυτοκινητοδρομος θα διελθει κατω απο την εθνικη οδο η απο πανω?

επισης στο 15χλμ περιπου απο την αμφιλοχια υπαρχει ενας δρομος της κοινοπραξιας, δηλαδη ο αυτοκινητοδρομος απο την αμβρακια θα συναντα τον υπαρχοντα δρομο σ αυτο το σημειο η πιο κατω στο υψος του δρυμου ?

ευχαριστω
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Jan 04, 2012 1:11 am    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς θα σε απογοήτευσω κάθως με σιγουρία δε μπορώ να απαντήσω. Εκειπου συναντιούνται οι δυο δρόμοι για το πρώτο ερώτημα σου θα έλεγα ότι ο νέος δρόμος λογικά θα πήγαινε από π΄ανω γιατί από τη μια μεριά υπάρχει ύψωμα.νδεν υπάρχει όμως προς το παρόν κάποιο τεχνικό που να υποδεικνύει κάτι τέτοιο.
Το δεύτερο ερώτημα δεν το καταλαβαίνω πλήρως. Σίγουρα στο δρυμό ο δρόμος θα έχει παράλληλη χάραξη με τον υπάρχοντα, ουσιαστικά θα πρόκειται για διαπλάτυνση. Μετά το δρυμό προς Πρέβεζα ο δρόμος παει αριστερά στα λοφακια. πιο πριν αν θυμάμαι καλά έρχεται από τη μεριά της θ΄αλασσας οπου κινηται σχεδόν παράκτια για μεγάλη απόσταση.
Ελπίζω να βοηθησα!
Back to top
View user's profile Send private message
Spirus
Visitor
Visitor


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 7

PostPosted: Wed Jan 04, 2012 3:28 am    Post subject: Reply with quote

Η πορεία του αυτοκινητόδρομου μετά την Αμφιλοχία όπως συναντά την παλαιά εθνική είναι η ακόλουθη:

http://imageshack.us/f/210/ambrakia.jpg

Το τεχνικό(γέφυρα) στον χείμαρρο πριν από το χωριό Δρυμός προς Βόνιτσα δεν έχει ξεκινήσει καθόλου...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Wed Jan 04, 2012 3:57 pm    Post subject: Reply with quote

Σας ευχαριστω θερμα για την αμεση πληροφορηση. πολυ κατατοπιστικο το διαγραμμα του spiru, δειχνει την χαραξη του αυτοκινητοδρομου μετα την αμφιλοχια.

Μια χρησιμη επισημανση, Με την ολοκληρωση του αυτοκινητοδομου θα θελουμε περιπου 20 λεπτα απο το ακτιο στην αμβρακια αντι της μιας ωρας σημερα, κερδος 40 λεπτων οσο ειναι και της ζευξης ριου-αντιρριου.

Και παλι ευχαριστω
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Jan 04, 2012 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

giannis p, θα ελεγα οτι η πρωτη χρησιμη επισημανση ειναι η ασφαλεια που θα παρεχει ο νεος δρομος εναντι του παλιου. Ακομα εχω στο μυαλο μου τις εικονες ενος φοβερου πολυνεκρου τροχαιου σε αυτο τον δρομο, που ειχε αναρτησει εδω ο agr-engineer, περυσι νομιζω.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Wed Jan 04, 2012 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω απολυτα ο,τι η ασφαλεια που θα παρεχει ο νεος αυτοκινητοδρομος ειναι το πιο σημαντικο .

οντως η τωρινη οδος ειναι επιεικως απαραδεκτη, γινονται συνεχως ατυχηματα κυριως στο κομματι απο το τελος δρυμου (θεση 18χλμ) μεχρι και την εισοδο της βονιτσας. η

Η μονη αντιδραση στα πολλα τροχαια προηλθε απο τον καποδιστριακο δημο ανακτοριου, νυν ακτιου, με αναρτηση πολλων πινακιδων που επισημαινουν τα πολλα θανατηφορα δυστηχηματα.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jan 05, 2012 1:14 am    Post subject: Reply with quote

http://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=1030050013F99F00&imageHeight=natres&imageWidth=natres

η παραπάνω φωτογραφία από το digital globe με ημερομηνία 17 Σεπ. 2011 νομίζω πως θα διαφωτίσει το φίλο giannis p.

Φαίνεται το έργο να είναι αρκετά πίσω και σίγουρα θέλει 12 μήνες για να λειτουργήσει έστω και το τμήμα της παράκαμψης της Αμφιλοχίας.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Jan 05, 2012 4:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ο νέος δρόμος είναι ασφάλεια άνεση ταχύτητα.

Έχοντας φέρει σβούρα λίγο πριν τη βόνιτσα καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάω.

Όσο για το χρόνο αυτός μπορεί να γίνει και πολύ παραπάνω, αν πέσεις καλοκαίρι στην Αμφιλοχία, εώς και 2 ώρες. (Βέβαια σε στεγνό και βράδυ μπορείς να το κάνεις και 37 λεπτά Very Happy Very Happy )
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 43
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Fri Jan 06, 2012 2:54 am    Post subject: Reply with quote

Καλή χρονιά με υγεία


Για την Ε.Ο. Τρικάλων-Λάρισας αναφέρανε παράδοση σε 18 μήνες. Ενάμιση χρόνο για ένα κομμάτι 16 χλμ με προχωρημένες εργασίες. Σε πολλά σημεία το μόνο που χρειάζεται είναι να στρωθεί άσφαλτος. Είναι να απορείς... Δεν μπορούν να επικεντρωθούν σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι και να το παραδώσουν άμεσα και μετά λίγο λίγο να προχωράνε στο επόμενο?

Π.χ. από τα φανάρια Μεγαλοχωρίου μέχρι το Πετρόπορο (6 χλμ) το μόνο που χρειάζεται για να παραδοθεί άμεσα και επιτελους με 2+2 αυτό το κομμάτι είναι μια ασφαλτόστρωση για το ρεύμα προς τρίκαλα, το ρεύμα προς Λάρισα είναι ήδη έτοιμο και είναι αυτό που χρησιμοποιείται προς το παρόν για την εθνική οδό.

Για να γίνει αντιληπτή η όλη παραλογή κατάσταση με αυτό τον δρόμο, μερικές πληροφορίες:

-Είναι μια ευθεια περίπου 55 χλμ που ενώνει την πόλη της Λάρισας με των Τρικάλων, ενώ αν ποτέ γίνει ο Ε-65 θα είναι τμήμα του άξονα Ηγουμενίτσα-Βόλος
-Περνάει από ίσιωμα, κάμπο, ο ορισμός της πεδιάδας, δεν έχει καμιά απολύτως δυσκολία σαν κομμάτι.
-Δεν είχε νέα χαραξη στο μεγαλύτερο μέρος πλην της παράκαμψης κάποιων χωριών οι οποίες είναι ήδη έτοιμες. Είναι διαπλάτυνση με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση της υπάρχουσας Ε.Ο.
-Ξεκίνησε να κατασκευάζεται στα τέλη της δεκαετίας του '90, είμαστε στο 2012 και θα συνεχίσουν να περνούν τα χρόνια από ότι φαίνεται. Πάνω από 14 ολόκληρα χρόνια για να φτιαχτεί ένας δρόμο σαν κι αυτόν...
-έχει παροδοθεί και είναι ήδη σε χρήση εδώ και πολλά χρόνια το μεγαλύτερο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου, εκτός του τμήματος Φαρκαδόνα-φανάρια Μεγαλοχωρίου (16 χλμ) το οποίο κατασκευάζεται με διακοπές από το 2006 !
-Έχει πολύ μεγάλη κίνηση όλη μέρα και είναι άκρως επικίνδυνος δρόμος στα σημεία που γίνονται τα έργα. Εχουν γίνει πολλά τροχαία σε αυτά τα σημεία τα τελευταία χρόνια
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Fri Jan 06, 2012 2:10 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε prototype εδω να επισημανω και αλλη μια απαραδεκτη κατασταση στην θεσσαλια. αναφερομε στον δρομο καρδιτσας - λαμιας και συγκεκριμενα στο κοματι των σοφαδων και του νεου μοναστηριου. Ξεκινησαν εργασιες διαπλατυνσεως του υφισταμενου δρομου απο το 2005, σε απολυτη πεδιαδα, εφθασε το 2012 και παραμενει ημιτελης, επικινδυνος, αποπροσαναλιστικος.

ειλικρινα υπαρχουν στιγμες που νοιωθω μεγαλη οργη για τους ιθυνοντες.
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 43
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Fri Jan 06, 2012 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

Πέρασα πριν κάτι μήνες από το κομμάτι Σοφάδες-Νέο Μοναστήρι, το είδα αρκετά προχωρημένο από πλευράς εργασιών. Και το έχουν παρατήσει τόσα χρόνια έτσι...
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat Jan 07, 2012 10:49 am    Post subject: Reply with quote

Αν είχαν φτιαχτεί αυτοί οι θεσσαλικοί δρόμοι με 2+2 λωρίδες , πιθανότατα δεν θα υπήρχε λόγος να φτιαχτεί ο αυτοκινητόδρομος .

Αλλά κάποιοι νταβατζήδες δεν το ήθελαν αυτό .
Ετσι οι δρόμοι φτιάχνονται πολύ αργά και τα ατυχήματα αυξάνονται .

Σε πολλά μέρη της Ελλάδας , ένας δρόμος ταχείας κυκλοφορίας θα ήταν αρκετός .
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 43
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Sun Jan 08, 2012 1:06 am    Post subject: Reply with quote

cruiser συμφωνώ ότι ο Ε-65 δεν είναι και τόσο άμεσα αναγκαίος από Καλαμπάκα μέχρι Σοφάδες. Αντί για αυτό θα πρεπει άμεσα να γίνει το Καλαμπάκα-Εγνατία που είναι μείζονος σημασίας.

Η ήδη υπάρχουσα Ε.Ο. Τρικάλων-Λάρισας είναι ο αυτοκινητόδρομος που θα ενώσει Ε-65 με ΠΑΘΕ στην Θεσσαλία. Γι' αυτό το λόγο πριν μερικά χρόνια είπανε κάτι περί κλειστού αυτοκινητόδρομου. Εχει ήδη περίφραξη και διαχωριστικό σε πολλά σημεία που είναι με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση. Όλοι οι κόμβοι γίνονται ανισόπεδοι. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας νέος περιφερειακός-παράκαμψη της Λάρισας από Ε.Ο. Τρικάλων-Λάρισας μέχρι ΠΑΘΕ. Τωρα γιατί καθυστερεί η Τρικάλων-Λάρισας...από τις πιο τραγικές περιπτώσεις κωλυσιεργίας σε οδικό έργο πανελλαδικά αυτή τη στιγμή. Από την δεκαετία του '90 περιμένουμε για να γίνει ολόκληρο 2+2 ένα ίσιωμα 50 χλμ και έχουμε συχνά τροχαία επειδή καθυστερεί να τελειώσει.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sun Jan 08, 2012 9:44 am    Post subject: Reply with quote

Γενικά έγιναν πολλά φαραωνικά έργα στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια
Ηταν η πολιτική του Σημίτη που συνεχίστηκε από τον Σουφλιά γιά να έχουν δουλειά οι εργολάβοι

Ετσι δημιουργήθηκε και από την άλλη πλευρά το επίσης απαράδεκτο σύνθημα του "δεν πληρώνω" και το αποτέλεσμα ήταν να παγώσει όλο το σύστημα και ταυτόχρονα να χαθούν οι νηφάλιες φωνές .

Πέρα από τον ΠΑΘΕ , τον δρόμο Κόρινθος - Καλαμάτα και την Εγνατία , οι άλλοι δρόμοι έπρεπε να είναι ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 λωρίδες όπου δεν θα υπήρχαν διόδια , αλλά τοπικά τέλη γιά τους κατοίκους και ελεύθερη πρόσβαση Αντίθετα θα υπήρχαν χαμηλά διόδια γιά τους διερχόμενους . Βέβαια δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε κλειστούς αυτοκινητόδρομους αρκετούς από τους κάθετους της Εγνατίας , αλλά έτσι θα είχαμε περισσότερα χλμ ασφαλών δρόμων στα ίδια λεφτά

Αυτό όμως δεν βόλευε αυτούς που όλοι ξέρουμε

Τώρα στο θέμα του Ε-65 προφανώς πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα το τμήμα Καλαμπάκα - Παναγιά ακολουθώντας το ποτάμι και βέβαια σε επίπεδο δρόμου ταχείας κυκλοφορίας και όχι αυτοκινητόδρομου
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 43
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Sun Jan 08, 2012 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Μια διόρθωση: Η κατάληξη στην Παναγία έχει εγκαταλειφθεί. Καλαμπάκα- Εγνατία στο Κηπουρείο Γρεβενών λένε τα τελευταία στοιχεία σε σχέση με την χάραξη αν δεν εγκαταλειφθεί τελείως αυτό το κομμάτι.



Ταχείας κυκλοφορείας ή αυτοκινητόδρομος δεν είναι τόσο θέμα ...2+2 να είναι και όσο πιο ευθεία γίνεται, να γλιτώσουμε από τους τωρινούς καρόδρομους.


Συμφωνώ ότι θα μπορούσαν να γίνουν περισσότερα έργα στα ίδια λεφτά, αλλά δεν έγιναν. Οπότε το δεν πληρώνω είναι δικαιολογημένη αντίδραση όταν δεν γίνεται τίποτα σωστά.


Last edited by prototype on Sun Feb 05, 2012 9:25 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Jan 08, 2012 4:24 pm    Post subject: Reply with quote

Δυο δρομοι που θα ενωνουν τον ΠΑΘΕ με την Μακεδονια. Ο Ε-65 που θα βγαινει στα Γρεβενα, γιατι το Κηπουρειο ειναι διπλα, και ο βελτιωμενος Λαρισα-Κοζανη. Τι να πεις...
Αν μου ελεγαν οτι η "ΓΕΦΥΡΑ", η "Ολυμπια Οδος" και η "Νεα Οδος" εχουν βαλει το χερακι τους, θα μου φαινοταν τοσο φυσιολογικο...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 240, 241, 242 ... 420, 421, 422  Next
Page 241 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr