stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Η μελετη μια χαρα ήτανε.
Εαν θέλαμε να κανουμε τελικά περισσοτερα πραγματα από αυτά που αρχικά θέλαμε, δηλαδή μεγαλυτερο εργο απο αυτό που αποφασιστηκε αρχικα να γινει, αυτο ειναι άλλο ζήτημα και προφανως ΑΛΛΟ ΕΡΓΟ!!!
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Αν ισχυρίζεσαι οτι η μελέτη είναι μια χαρά, τότε κατά την ταπεινή μου γνώμη δε ξέρεις τις συνθήκες της Θεσαλονίκης, γιατί δε θέλω να αμφισβητήσω την τεχνική σου γνώση και επάρκεια.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ιασωνιδου λίγο πιο πανω απο την Καμαρα αν σου λεει κατι....
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

Εσένα η Αχειροποιήτου σου λέει κάτι?
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 327
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Η κίνηση για άρνηση πληρωμής διοδίων στη "σκοτώστρα" της Πατρών-Κορίνθου απέκτησε και ιστοσελίδα !

http://www.pesoxi.gr/

Πάντως φαίνεται ότι η Τροχαία δεν μπορεί πλέον να επιβάλλει πρόστιμο σε όσους οδηγούς δεν πληρώνουν, αφού τα διόδια τα εισπράττει ιδιώτης και όχι το κράτος. Αν αρνηθείς να πληρώσεις σου δίνουν να συμπληρώσεις ένα ειδικό δελτίο με τα στοιχεία σου. Αν το αρνηθείς και αυτό μπορεί να κληθεί η αστυνομία, η οποία απλά παίρνει τα στοιχεία σου και τα δίνει στην "Ολυμπία Οδό". Από εκεί και πέρα η εταιρεία μπορεί να κινηθεί δικαστικά, αλλά μέχρι στιγμής δεν το έχει κάνει.

Νομίζω ότι ήταν μεγάλο λάθος του ΥΠΕΧΩΔΕ να δώσει τα διόδια στους κατασκευαστές από τώρα, και όχι όταν τελειώσει το έργο, αφού έτσι δεν έχουν κανένα λόγο να βιαστούν. Ίσως τώρα ο μόνος τρόπος για να πάρει μπροστά επιτέλους αυτό το έργο να είναι η άρνηση πληρωμής των διοδίων από εμάς, τους απλούς χρήστες αυτού του απαράδεκτου δρόμου.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 1:46 pm    Post subject: Reply with quote

Μου λεει ! και γνωριζω βεβαια απο πρωτο χέρι πως δυσκολα ειναι τα πραγματα απο πλευρας κυκλοφοριακου στη Θεσσαλονικη καθως επισης και ποσο επειδεινωθηκε η κατασταση από τα εργα για το ΜΕΤΡΟ. Πλην ομως η πραγματικοτητα ειναι η εξης οσο αφορα την υποθαλασσια. Το εργο δημοπρατηθηκε με βαση συγκεκριμενες μελετες οι οποιες προεβλεπαν συγκεκριμενα πραγματα. Στην πορεια και αφου μετα βαιων και κλαδων ανηρυχθηκε αναδοχος ξεκινησε η αμφισβητιση ενος εργου που πριν ολοι αρχικά ηθελαν!!!
Συμφωνω μαζι σου οτι ειναι ανεπαρκες οπως σχεδιαστηκε αφου τα αυτοκινητα στη Θεσσαλονικη σχεδον διπλασιαστηκαν την τελευταια εξαετια αλλά τωρα μεχρι να προχωρησει ενα καινουργιο σχεδιο αυτοκινητοδρομου το οποίο να συνδέει τον υπό μελετη τριοροφο υπογειο κόμβο που θα αντικαταστησει τα φαναρια του Δενδροποταμου και από εκεί υπόγεια μέσω της θάλασσας θα φτάσει στην Καλαμαρια, θα συνεχισει προς το αεροδρομιο, και να καταλήξει στην επίσης υπο μελέτη εξωτερική περιφερειακή θα περάσει καμία τριετία χώρια το κόστος.
Για το λόγο αυτό μιλάω για τα μυαλά ορισμένων.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Στο τέλος μπορεί να προκύψει και κάτι καλλίτερο

Να προκύψει τίποτε καλυτερο ξεχάστε το. Στο έργο η κρατική συμετοχή ήταν ελάχιστη άρα πέταξε το πουλάκι και ούτε προκειται να γίνει κάτι άλλο στην θέση του (άλλο που δεν θέλαν οι κακοί Very Happy Αθηναίοι...) Απλά νίκησε η άρχουσα τάξη της Θεσ/νικης που μένει Μ.Αλεξάνδρου και θα της χαλούσε την μόστρα...και για αποφυγή παρεξηγήσεων και εγώ σαλονικιός είμαι.
Όχι τίποτε άλλο δώσαμε και επιχειρήματα στους Αθηναίους.
Σε κάτι πιο ευχάριστο γιατί εν αντιθέσει με την Θεσσαλονίκη παραπέρα κάτι γίνεται στην μεσόγεια έχει δωθεί η ΑΔ ΟΡΦΑΝΙΟΥ και ο ΑΚ θα είναι έτοιμος σε 2 βδομάδες ...άρα μένει μόνο η μεγάλη ευθεία της παραλιακής για να τελειώσει το έργο στο σκέλος της ΑΒΑΞ...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε Engineer,
κατ' αρχήν δεν υπήρχε μελέτη μιας και το πακέτο ήταν "μελέτη-κατασκευή". Υπήρχαν βέβαια κάποιες σταθερές που όφειλε να ακολουθήσει η οριστική μελέτη εφαρμογής. Σου Θυμίζω πως όταν ξεκίνησε η συζήτηση για την υποθαλάσσια, η πρόβλεψη ήταν να βγαίνει μετά την Express Service, και απο κει μέσω Καλαμαριάς να σχηματίζει δακτύλιο με την εσωτερική περιφερειακή. Αυτό δεν προχώρησε γιατί η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων είπε πως υπάρχει ένα υποθαλάσσιο τμήμα βυζαντινού λιμένα δίπλα απο την Express Service. Έτσι άλλαξαν τα δεδομένα και άρχισαν οι αμφισβητήσεις. Αυτά για την ιστορία.
Αναρωτιέστε τώρα αδέλφια τί θα γίνει όταν τα αυτοκίνητα αφήνουν την υποθαλάσσια και βγαίνουν στην οδό Ανθέων?
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 2:27 pm    Post subject: Reply with quote

καθε εμπόδιο σε καλό!
η εταιρα θα πάρει έργο άλλο και επειδή θα γίνει με άμεση παραχωρηση( μαλλον) θα προχωρήσει ποιό γρήγορα!
Εγω περιμένω νεότερα απο την εξωτερική περιφερειακή οδό της θεσσαλονίκης...!
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 11:19 pm    Post subject: Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης Reply with quote

Καλησπέρα,

Αν και δεν το πίστεψα ποτέ αυτό το έργο, πιστεύω πως είναι καλύτερα ό,τι ανακοινώνεται να γίνεται κιόλας. Το να μην κάνεις τίποτε είναι συνήθως χειρότερο από το να κάνεις λάθος.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Έχει αρχίσει να κινείται η εξωτερική περιφερειακή, αρχίζουν να ζητάνε ενημερώσεις για δίκτυα άλλων οργανισμών.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 1:42 am    Post subject: Reply with quote

πολυ καλα τα νεα για την εξωτερικη περιφ. θεσσαλονικης Smile εχουμε δρομο ακομα...ευτυχως που ακυρωθηκε η υποθαλασσια ετσι οπως σχεδιαστηκε...επισης λειτουργει το site

www.aegeanmotorway.gr

το οποιο διαθετει τις βασικες πληροφοριες και την εξαμηνιαια εκθεση περιβαλλοντικης διαχειρισης της κοινοπραξιας Very Happy οπως και το site της αλλης κοινοπραξιας μεταμορφωση-σκαρφεια, ιονια οδος

www.neaodos.gr
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 12:31 pm    Post subject: Re: Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης Reply with quote

SP73 wrote:
Το να μην κάνεις τίποτε είναι συνήθως χειρότερο από το να κάνεις λάθος.

Μάλλον δεν το σκέφτηκες καλά αυτό που είπες, σε σχέση με τα έργα υποδομής τουλάχιστον!!! Ένα λάθος εδώ, πέρα απο τις βαριές οικονομικές συνέπειες που συνεπάγεται, μπορεί να δημιουργήσει τεράστια και πολυεπίπεδα προβλήματα. Γι' αυτό το λόγο οι μελέτες των έργων πρέπει να είναι σοβαρές και απόλυτα τεκμηριωμένες.
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 12:51 pm    Post subject: Re: Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης Reply with quote

Φυσικά και τα έργα πρέπει να είναι μελετημένα. Από την άλλη σκεφτείτε μόνο πόσα χρόνια και πόσους νεκρούς αργότερα, αποφασίστηκε να πάμε γύρω γύρω από το Μαλιακό, ενώ περιμέναμε την υποθαλάσσια.

Δεν ξέρω τι από τα δύο είναι καλύτερο, αλλά οποιοδήποτε θα μας είχε γλιτώσει καμιά 200αριά νεκρούς στην πενταετία (και η καθυστέρηση ήταν μεγαλύτερη από 5ετία).
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

καλημέρα παιδιά από την παρασκευή αρχίσανε οι ασφαλτοστρώσεις στο κομμάτι της καφέ αρκούδας που σημαινει ότι όλα πάνε κατ' ευχήν για παράδωση στο τέλος του 2008.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 2:10 pm    Post subject: Re: Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης Reply with quote

SP73 wrote:
Από την άλλη σκεφτείτε μόνο πόσα χρόνια και πόσους νεκρούς αργότερα, αποφασίστηκε να πάμε γύρω γύρω από το Μαλιακό, ενώ περιμέναμε την υποθαλάσσια.

Δεν έχει καμιμά σχέση η υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης με το έγκλημα που συντελέστηκε στο πέταλο του Μαλιακού, με την εγκατάλειψη της ιδέας για διπλή ζεύξη κατόπιν πιέσεων των τοπικών παραγόντων της περοχής Λαμίας!!
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

AXILLEAS81 wrote:
καλημέρα παιδιά από την παρασκευή αρχίσανε οι ασφαλτοστρώσεις στο κομμάτι της καφέ αρκούδας που σημαινει ότι όλα πάνε κατ' ευχήν για παράδωση στο τέλος του 2008.

Απο το στόμα σου και στου Γουλα το αυτί.
Δεν ξέρω αλλά με την λιγοστή πείρα που έχω απο τεχνικά θέματα πιστεύω πως οι συνδέσεις με τα τουνελ (γέφυρες κλπ) ειναι το προβλημα για να παραδοθουν και όχι η ασφαλτος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

kosimo για το κομμάτι που μπορώ να πω με σιγουριά εγώ ειναι το κομμάτι τησ καφε αρκούδας και εκεί πιστεψε είναι όλα ετοιμα, μιλάμε πάντα για τον έναν κλαδο για να μην παραρμηνευτώ.Όταν λέω ότι αρχισαν οι ασφαλτοστρώσεις μην περιμένετε να τελειώσουν σε μια εβδομάδα το καταλαβαίνετε όλοι φανταζομαι.Ίσως και να ξεκινησαν διότι θα ανέβει και ο Σουφλιάς για να επιθεωρήσει τα έργα είδωμεν
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

Αχιλλέα μιλάς πάντα για το κομμάτι 16 χλμ που έχει αναλάβει η αττικάτ? Το οποίο σε σχέση με τ' άλλα το πρώτο με τη σήραγγα Συρτού και τη Γ3 ήταν μάλλον το πιο καθυστερημένο αλλά είδαμε άλματα προόδου και όντως δείχνει να τελειώνει, όσον αφορά τον άλλο κλάδο τι ακριβώς θα γίνει, πού βρίσκεται ακριβώς? Θα παραδώσουν δηλ το δεξιό και μετά από κανά 2-3μηνο θα δώσουν τον άλλο? Γιατί η αλήθεια είναι ότι ο αριστερός δε βρίσκεται τόσο πίσω απ'το δεξιό, δηλ έχοντας ακόμα ένα τρίμηνο μπροστά τους άντε και καμιά καθυστέρηση 2μηνο σιγά δε θα τους κόψει κανείς το κεφάλι, τόσα χρόνια καθυστερήσεις αντέξαμε, δεν θα μπορέσουν να δώσουν έγκαιρα και τους δύο κλάδους? με τη σήραγγα Συρτού τι γίνεται? έχει τελειώσει η σκυροδέτηση? με τα ΗΜ όλα καλά?

Προσέξτε άσχετο τώρα corfu λεπτομέρεια αλλά σημαντικό στη γέφυρα Μετσοβίτικου σε φωτογραφία του Στάρλετ 1 Σεπτ. τα κιγκλιδώματα στον αριστ. κλάδο δεν υπήρχαν ενώ μετά από 1,5 μήνα σε φωτογραφία τού corfu ήταν και οι δύο πλευρές έτοιμες και η άσφαλτος βέβαια συν φωτισμός. Απλά είχα την εντύπωση ότι αυτό διαρκούσε πολύ. Με την ανοιχτή οδοποιία στην καφέ αρκούδα πάλι στο δεύτερο τμήμα τι γίνεται? γιατί υπάρχουν μεγάλα μήκη σε σχέση με τα άλλα που είναι σχεδόν μόνο σήραγγες και γέφυρες.
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ γράφω έχοντας στο νου τις φωτογραφιες του corfu και ξαναλεω πως δεν έχω την πειρα που χρειαζεται για να αναλυσω σωστα ότι βλέπω.
Απλά έχοντας ακούσει τόσα λόγια τόσα χρόνια κρατάω και μικρό καλάθι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 9:27 pm    Post subject: Reply with quote

Σύμφωνα πάντως με αρκετά έγκυρες πληροφορίες που έχω για το κομμάτι της αρκούδας η παράδοση θα αφορά όλο το έργο (και τους δύο κλάδους δηλαδή) και τοποθετείται μεταξύ άνοιξης και καλοκαιριού (αισιοδόξο σενάριο) Η σήραγγα Συρτού άρχισε να σκυροδετείται και μέχρι το τέλος του 2008 θα είναι έτοιμη (σκυροδετημένη). Στα Η/Μ βρίσκονται ακόμα αρκετά πίσω.
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 1:45 am    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν Beethoven για την συρτού δεν ξέρω ακριβώς μια απο της επόμενες μέρες θα μαθω και θα σου πω.Μιλάω για τα 16 χιλ. της καφε αρκούδας.Όσον αφορά τον αριστερο κλάδο σε ορισμένα σημεία είναι αρκετά προχωρημένα σε άλλα πάλι όχι.Οι σύραγγες έχουν ξετρυπηθεί όλες και μπαίνει τελική επένδυση.Πλέον έχουν πέσει όλοι στον δεξιό κλάδο και έχουν αφήσει τον αριστερό(τον οποίο δουλεύουν αλλά οχι με τόσο εντατικούς ρυθμούς).Μου έχουν πει οτι άνοιξη του 2009 θα είναι έτοιμος και ο άλλος κλάδος.Όμως επειδη βρισκόμαστε στην Ελλαδα πιστεύω πως θα τον παραδώσουν κάπου τον Μαϊο ή Ιούνιο.Αυτα μεχρι στιγμής μόλις μάθω κάτι παραπάνω θα σας πώ.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 3:06 am    Post subject: Reply with quote

Supera είσαι σίγουρος για τη σήραγγα Συρτού? Αν αρχίζει να σκυροδετείται τώρα θα είναι έτοιμη το 2009 παρακαλώ, καλά τι γίνεται την ξεχάσανε? και δεν είναι κανά 300μ η δεύτερη μεγαλύτερη του τμήματος είναι, προλαβαίνουν ίσως, με το ζόρι το δεξιό κλάδο. Περιμένω καλύτερα νεότερα απ'τον Αχχιλέα μήπως και έχει κάτι πιο ευχάριστο. Είναι πάντως κουλό να δώσουν τον έναν κλάδο μόνο. Οι μισοί απ'την εγνατία κι οι άλλοι μισοί απ'τον κατσικόδρομο. Κι όλο αυτό γιατί, για να πούνε ότι έδωσαν την εγνατία στο τέλος του 2008? Τότε όλοι θα τους κατηγορήσουν, και όχι τόσο άδικα, για μισά έργα. Μία σήραγγα λείπει εδώ, δύο γέφυρες εκεί, ένας κλάδος στα επόμενα 50 χλμ κλπ. πώς θα εγκανιάσουν κάτι τέτοιο? μιά γέφυρα πάει στο δια..λο αλλά ο ένας κλάδος?
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 3:39 am    Post subject: Reply with quote

φίλε beethoven τον ένα κλάδο θα τον δώσουνε σε κυκλοφορία κα από τις δύο κατευθύνσεις και παράλληλα θα δουλεύουνε τον άλλο.Μην ξεχνάς οτι μάλλον θα έχουμε πολύ σύντομα εκλογές οπότε έστω και έτσι θα λένε ότι επι των ημερών τους θα έχει τελειωσει ένα πολυ μέγαλο έργο για το τόπο μπλα μπλα μπλα....
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Ακριβως οπως το λεει ο AXILLEAS81. Κάθε κλάδος κυκλοφορίας της Εγνατίας έχει πλάτος περί τα 11 μετρα οπότε είναι επαρκής για αμφίδρομη κυκλοφορία μονού κλάδου. Μην ξεχνατε ότι ετσι δωθηκε αρχικα στην κυκλοφορια και ενα μεγαλο τμημα της παρακαμψης της Καστανιας.
Στο σχολιο για τις εκλογες συμωνω απολυτα. Κοιτα να δεις που τελικά 100% τελειωμενη δεν θα την προλαβει ο Σουφλιάς! Δεν ξερω αν καποιος φιλος θυμαται ποτε ξεκινησαν οι πρωτες εργασιες στην Εγνατια. Το 1993 επι Κ. Μητσοτακη ή το 1994 επι Α. Παπανδρεου?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 420, 421, 422  Next
Page 24 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr