stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 3:11 am    Post subject: Reply with quote

Πουλάει ο Άκτωρας ποσοστό από το Μωρέα???

http://www.naftemporiki.gr/news/athexstory.asp?id=1937709
Quote:
Η ... ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ μεταβίβασε στην εταιρεία J&P-ΑΒΑΞ ΑΕ, ποσοστό 15% από τη συμμετοχή της στην εταιρεία ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ ... καθώς και αντίστοιχα ποσοστό στην κοινοπραξία κατασκευής του εν λόγω αυτοκινητοδρόμου, αντί συνολικού τιμήματος 25,6 εκατ. €. Έτσι το ποσοστό συμμετοχής της ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ στην εταιρεία ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ είναι πλέον 71,67%.


Για να δούμε τις μας επιφυλάσσει το μέλλον...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

ειναι γνωστό ότι ο Ακτωρας αναζητά ρευστότητα, παρ' όλη τη συμμετοχή του στην Αττική Οδό.
Εχει ξοδέψει εκατοντάδες εκατομύρια για το έργο του Μορέα τα οποία θα τα πάρει σιγά σιγά τα επόμενα 25 χρόνια από τα διόδια.
Καταλάβατε γιατί πρέπει να τα πληρώνετε όσοι ταξιδεύετε; Ειδικά στο τμήμα Τρίπολης Καλαμάτας, το οποίο θα μας κοστίζει στο μέλλον περί τα 4 ευρώ (3 σταθμοί) από τα 4, σίγουρα τα 3 τα γλιτώνουμε από τη βενζίνη που καίγαμε ανεβαίνοντας τις άπειρες στροφές καροτσάκι πισω από τα φορτηγά.

η ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ έχει πλέον τακτική ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στη Μεσσηνία.
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=4897:ο-αυτοκινητόδρομος-στη-μεσσηνία-κολλάει-στο-βάλτο-και-στα-αρχαία&Itemid=68

Εσεις οι Λάκωνες δεν έχετε καμιά online εφημερίδα που να μας ενημερώνει για το τμήμα Λευκτρο Σπάρτη;
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.eleftherianews.gr/index.php
στη σελίδα 5 της έντυπης έκδοσης της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ χθές, υπάρχει αναλυτική περιγραφή για το έργο και τα χαρακτηριστικά του περιφεριακού δρόμου της Καλαμάτας που ξεκίνησε να κατασκευάζει ο Μορέας.

για όσους θέλουν να το δουν τις επόμενες ημέρες πρέπει να πάνε στο παραπάνω σύνδεσμο, και να επιλξουν στο αρχείο, 27-2-2011, σελ 5.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

Απολύσεις και από την Ferrovial στην Ιόνια οδό.

http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/24-slide-show/3998-2011-02-25-07-55-23
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 8:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ρευστό ψάχνεις ή όταν δεν πας καλά οικονομικά, ή όταν έχεις μεγάλα ανοίγματα, ή όταν ετοιμάζεσαι να χτυπήσεις κάτι καινούριο. Τι από τα τρία θα το δείξει η συνέχεια...
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ποντάρω στα πρώτα δύο. Τα οποία είναι αλληλένδετα, βασικά.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 9:41 pm    Post subject: Reply with quote

To οποίο είναι και το πιο λογικό, δεν έχεις καθόλου άδικο, στο οικονομικό περιβάλλον που βρισκόμαστε, σίγουρα και ο Άκτωρας δεν βρίσκει έτσι εύκολα χρήματα.

Λένε όμως επίσης ότι η κρίση φέρνει ευκαιρίες (σίγουρα όχι για τους μικρούς αλλά για τους πολύ μεγάλους), ουσιαστικά για να ξαναμοιράσουν την πίτα. Επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων έρχεται, πολλά μπορεί να γίνουν. ΤΟ κράτος έχει ανάγκη (ή πιο σωστά έλλεψη από ρευστό). Αν το έχεις τώρα μπορεί να πετύχεις καλύτερους όρους για το μέλλον, βλέπε αύξηση του χρόνου παραχώρησης με μικρότερη κρατική συμμετοχή σήμερα.
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

vas8...αν και Μεσσήνιος που δουλεύω στη Σπάρτη παρακολουθώ την εξέλιξη του Λεύκτρο-Σπάρτη...και γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένος γιατί έχει φθάσει η οδοποία μέχρι το Κυπαρρίσι..σε στάδιο μέχρι και ασφαλτικού..
Τα χωματουργικά έφθασαν μέχρι την Πελλάνα..και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα..λόγω λασπουριάς αλλά και αρχαιολογικών..
Ο Ταύγετος κάθε μέρα δεν αντέχετε...Χειμώνα-Καλοκαίρι..
Δυστηχώς την Πέμπτη προς Παρασκευή είχαμε άλλη μια Σελλασία Νο2 σε πολύ μικρότερη βέβαια έκταση στην Παντάνασσα..σε ήδη υπάρχουσα καθίζηση..(δρόμος Κεραμωτή-Δαιμονιά-Νεάπολη)..
Βέβαια το πρόβλημα είναι γνωστό..και σε πολύ μικρότερη έκταση...αλλά δυστηχώς τα εδάφη είναι γιαούρτι..και να δούμε πως θα το σώσουμε...
Μας βλέπω για σαρζανέτ κάτω από το κατάστρωμα του δρόμου...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλιστα...πολύ ωραία. Έτσι μπράβο. Όπως το προβλέψαμε, όπως το σχεδιάσανε κι όπως ήταν γραφτό να γίνει. Σειρά το επόμενο. Ολύμπια οδός.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Feb 28, 2011 11:09 pm    Post subject: Reply with quote

lkilint, ευχαριστούμε για την ενημέρωση.... είδαμε και το πολυ κατατοπιστικό βίντεο πριν λίγες μέρες, εδώ, όντως ο Μορέας έχει προχωρήσει πολυ και προς Σπάρτη. Καλαματα Σπάρτη μέσω Λεύκτρου το υπολογίζω στα 50 λεπτά χαλαρά.
Απλά απέχουμε από αυτό το θαύμα 18-20 μήνες.
Απλά θα θέλαμε να έχουμε πιο τακτική ενημέρωση από το μέτωπο αυτό, όπως π.χ. μας δίνει η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Οσο για τις κατολισθήσεις....μακάρι να σταματήσουν αν και άκουσα για πολλές βροχές να έρχονται τις επόμενες ημέρες.
Αν και μόνο μια κατολίσθηση στο Δερβένι θα ξεκολλήσει την Τσακώνα....και ίσως εμείς οι Μεσσήνιοι θα πρέπει να την ευχόμαστε!
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Το μόνο τμήμα που κατασκευάζεται στην Ιόνια οδό

http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/24-slide-show/3999-2011-02-25-07-58-49
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 5:22 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έχουμε την εικόνα της μεταλλικής γέφυρας Τ4 που θα γίνει στην Τσακώνα!!!!
Από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29991&Itemid=32
Σύνδευ τρέμε.....σε κανα 2-3 χρόνια θα έχουμε και εμείς Laughing Evil or Very Mad Evil or Very Mad
αλλά από καθυστερήσεις στη χρηματοδότηση πάμε καλά, τι να λέμε τώρα τα έχω γραψει πολλές φορές εδώ.
Η ολοκληρωση της γέφυρας θα πάρει σίγουρα 18 μήνες από σήμερα, εάν πέσουν τα φράγκα. Αλλιώς 2-3-5 χρόνια ποιος ξέρει.

Υ.Γ. άντε με αυτό το post τετρακοσάρισα και έγινα senior. Να τα χιλιάσω....
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

2 θετικές ειδήσεις στην σειρά για 2 έργα που δεν μαθαινουμε συχνά νεα τους!!
Φαίνεται πως η γέφυρα στην Τσακώνα είναι παρόμοια με αυτήν στην σιδηροδρομική γραμμή του Ικονίου.Προκειται μάλλον για copy paste μελέτες του ίδιου μελετητικού γραφείου Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 7:37 pm    Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

Αγαπητέ Βσίλη - Vas8,

Δε μας λέει και τίποτα καινούργιο ο κύριος Ντονάς. Αυτά τα περί καθυστερήσεων στη χρηματοδότηση τα φωνάζουμε πολλούς μήνες τώρα και όλοι τα γνωρίζουμε. Εγώ προσωπικά -όπως γνωρίζεις- έχω ενοχλήσει άπειρες φορές όλους του βουλευτές, έχω στείλει άπειρα μηνύματα στο site του Κουσελά, αλλά βλέπω ότι ο Χ-ρέππας (όπως τον λες και εσύ) έφτασε τον δρόμο στα όρια της δικής του περιφέρειας και τώρα αναπαύεταιιιιιιι!!!!!!

Μόνο μια απορία έχω και εάν μπορεί κάποιος ας μου τη λύσει. Όταν λέει ο κύριος Ντονάς ότι το έργο είναι κατά 75% ολοκληρωμένο, να υποθέσω ότι το υπόλοιπο 25% είναι μόνο η γέφυρα Τ4? Γιατί για πολλοστή φορά, ούτε κανένας άλλος (βλέπε Καρνέσης ή καλύτερα Κοροιδέσης όπως τον λέω εγώ) ούτε ο κύριος Ντονάς, μας λένε για την παράδοση με την μαμημένη την παράκαμψη των 800-850 μέτρων. Γιατί εάν έχει μείνει μόνο η γέφυρα που υπολείπεται χρηματοδότησης για να κατασκευαστεί, ας γίνει και σε 18 μήνες.

Άντε πάλι, email στο Θάρρος και στην Ελευθερία θα γράψω για να βρούν τον Ντονά και να μας λύσουν επιτέλους αυτή την απορία. Πότε θα δοθεί η Τσακώνα με την παράκαμψη. Πάντως, εάν το φθινόπωρο ο Μορέας παραδώσει το Τσακώνα - Σπερχογεία και το δημόσιο δεν έχει δώσει τίποτα απο την Τσακώνα, θα πέσει βίντεο και θα αναρτηθεί σε όλα τα sites των υποδομών ανά τον κόσμο για να γελάσει η ανθρωπότητα.

Πλάκα, πλάκα, έμαθα ότι εχθές κάποιοι στην Καλαμάτα έκαναν δεήσεις και εύχονταν στον ύψιστο να βρέξει τόσο έτσι ώστε να πέσει ο δρόμος στο Δερβένι. Αν υποψιαστώ.....

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Tue Mar 01, 2011 9:00 pm    Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Νέα ενημέρωση απο τον κύριο Καρνέση στο παρακάτω σημερινό video απο την Νότια Ελληνική Τηλεόραση - 1/3/2011

http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=2260

Engineer, με την εμπειρία σου, τι βλέπεις απο παραδόσεις?

Ευχαριστώ
Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 12:31 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Μεγάλο αγκάθι εξακολουθεί να είναι η Κλόκοβα αν και υπάρχουν ελπίδες να ξεκινήσει εντός του επόμενου εξαμήνου η διάνοιξη της σήραγγας από τρεις ταυτόχρονα πλευρές ώστε να προχωρήσει ένα από τα δυσκολότερα τμήματα της Ιόνιας Οδού. Όλα αυτά με απαραίτητη προϋπόθεση την έμπρακτη απόδειξη καλών προθέσεων από το κράτος, τις τράπεζες και τις κατασκευαστικές εταιρείες


Τελικα αποφασιστηκε για σηραγγα;;; Ποτε εγινε αυτο;
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 1:35 am    Post subject: Reply with quote

Greekbiz και εγώ την ίδια απορία είχα Rolling Eyes Rolling Eyes

Επισήμως δεν έχει ακουστεί κάτι. Μάλλον και η δημοσιογράφος λάθος έκανε...(θεώρησε δεδομένο το αυτονόητο)

Σε ψήφισμα του περιφερειακού συμβουλίου χθές ζητείται (μεταξύ άλλων) να αλλάξει η χάραξη στην Κλόκοβα... *το ψήφισμα είναι στο τέλος
http://agriniopress.gr/politiki/ayto/2053-perifereiakomesologgi


Last edited by prevezanos on Wed Mar 02, 2011 2:09 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Τσακώνα Σπερχογεία πριν τον Νοεμβρη λίγο χλωμο μου φαίνεται για να μη πω Μαρτη του 2012. Περίμενα ότι το Cut & Cover στη Σκάλα θα ήταν έτοιμο αλλά φαίνεται ότι κόψανε ταχύτητα. Βάλε και τα αρχαία στα Αρφαρά. Βάλε και τα χαζοχαρούμενα περί φυσικών νόμων που μας αναγκαζουν και πάμε αργά την κατασκευή στην παλιά κοίτη του Πασίμου και βγαλε συμπερασμα. Να θυμίσω για τους 35 αρηδες και ανω ότι το 1998 κατασκευαστηκε το τμήμα Τραγάνα Αρκίτσα του ΠΑΘΕ το οποίο για όσους θυμούνται την όδευση της εθνικής οδού σε κάποιο σημείο διερχόταν δίπλα στην ακτή ενώ με την διαπλάτυνση για την κατασκευή του αυτοκινητοδρομου μπήκαμε μέσα στη θάλασσα. Κατά τα λοιπά οι φυσικοί νόμοι επιβάλλουν την βραδυπορία των εργασιών στο σημείο της παλιάς κοίτης του Παμίσου τα δύο τελευταία χρόνια. Θα κατεβω κάποια στιγμή στην πατρίδα, ελπίζω μέσα στο μήνα, και θα τραβήξω και τις σχετικές φωτό.
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 9:57 am    Post subject: Reply with quote

πολύ ένταση βλέπω με τα νότια μέτωπα...ας κάνω μία παρένθεση με ειδησούλες απο βορρά δια στόματος Μαγκριώτη

α) εντός Μαρτίου υπογράφεται η σύμβαση για την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος του άξονα Θεσσαλονίκη-Κιλκίς δηλαδή από κόμβο Ασσήρου έως κόμβο Ν.Σάντας περίπου 11 χιλ. Υπόψην ότι ο κόμβος Ασσήρου(ή Κιλκίς) είναι στον αυτοκινητόδρομο Θεσσαλονίκης Σερρών όπου οι εργασίες είχαν διακοπεί.

β) Στην φάση των υπογραφών για ένταξη και δημοπράτηση είναι το τμήμα της ΠΑΘΕ από κόμβο χαλάστρας έως Ευζώνους για την αναβάθμισή του σε αυτοκινητόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Μια και μεταφερθήκαμε στην βόρειο Ελλάδα..... πάνε οι δόξες με την ολοκλήρωση της Εγνατίας! Rolling Eyes .....κάτι φαίνεται να κινείται σχετικά με την ολοκλήρωση της καθετου της Εγνατίας Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Προμαχώνας που εδώ και δυο χρονια δεν κουνιέται φύλο!!
Λέει λοιπόν ο Μαγκριώτης:
«Ο οδικός άξονας «Θεσσαλονίκης-Προμαχώνα» του οποίου οι τρεις εργολαβίες είχαν σταματήσει πριν τις εκλογές του 2009, έχει διασφαλισμένους πόρους και θα ολοκληρωθεί. Μέχρι τέλους του Μαρτίου θα έχει δοθεί σε χρήση ο ανισόπεδος κόμβος στο Λαχανά. Μέχρι το Πάσχα θα έχουν δοθεί τα 12χλμ από την κάτω Αμπέλα μέχρι το Νέο Πετρίτσι. Για το τρίτο τμήμα, από το Στρυμονικό μέχρι το Χριστό, ελπίζω πως μέσα στον επόμενο μήνα θα έχουν ολοκληρωθεί οι δικαστικές διαδικασίες με τον ανάδοχο, για να ξεκινήσει η κατασκευή του»

Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε!!
http://www.infoserres.gr/serres/index.php/politiki/2009-01-05-10-01-24/3639-eftines-sth-nd-erixe-o-magriotis.html
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 1:58 pm    Post subject: ΤΟ Σ.Δ.Ο.Ε ΣΤΟΝ "ΜΟΡΕΑ" Reply with quote

Ποιός και γιατί έστειλε τώρα το ΣΔΟΕ να ελέγξει τον Μορέα? Τη μόνη κοινοπραξία που μπορεί ακόμη και δουλεύει για την ανάπτυξη της περιφέρειας? Ποιός την έκανε τη δουλειά? Σε τι αποσκοπεί τώρα αυτό το δημοσίευμα?

http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=2261

Απο το 2007 που ο Μορέας ανέλαβε το έργο ήταν όλα καλά? Κανένα πρόβλημα? Τώρα που φτάνει στο τέλος αρχίζουν τα παράξενα? Ντροπή και μόνο ντροπή σε όσους νομίζουν ότι με αθλιότητες θα προσπαθήσουν να πλήξουν την όποια -τέλος πάντων- ανάπτυξη της περιφέρειας. Όποιος φίλος ξέρει ή υπονοεί κάτι περισσότερο απο εμένα, ας το καταθέσει.

Ιδού και η απάντηση του "Μορέα" για το δημοσίευμα του zougla.gr στην σημερινή eleftheriaonline

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 2:00 pm    Post subject: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΡΕΑ Reply with quote

Συγνώμη, πάλι double post, είμαι αδιόρθωτος.

Εδώ επισυνάπτεται η απάντηση του Μορέα

http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=5001:απάντηση-μορέα-σε-ζούγκλα-σε-φορτηγά-και-μηχανήματα-υπεργολάβου-βρέθηκε-πετρέλαιο-θέρμανσης

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

κατά 99% το ΣΔΟΕ το έστειλαν Μεσσήνιοι εργολάβοι, γιατί ο Μορέας δε τους χρησιμοποιούσε και έφερε άλλους από το Αγρίνιο. υπάρχει σχετικό δημοσίευμα και διαμαρτυρία των Μεσσήνιων εργολάβων πριν μερικές μέρες στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 6:19 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά είμαστε αδιόρθωτοι!!
Ο ένας πάει να βγάλει το ματι του άλλου..
Πάντως για να είναι ανταγωνιστικοί κάποιοι εργολάβοι πρέπει να δουλεύουν στην ίδια βάση..
Και σε αυτή είναι και το πετρέλαιο αλλά και η μη αφαλισμένη εργασία..
και δεν μιλάω μόνο για τους μεγαλοεργολάβους!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 02, 2011 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

ΑΑΑ!!!!! Η ΝΔ φταίει λοιπόν που σταμάτησαν τα έργα στο Θεσνίκη-Προμαχώνα και περιήλθε το έργο σε τέλμα εδώ και 2 χρόνια!!! Μάλιστα... Και το χα απορία. Rolling Eyes
Καλός παπάρας κι ο Μαγκριώτης.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 420, 421, 422  Next
Page 215 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr