stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ο δρόμος πρόσβασης στη νέα γέφυρα κατασκευάζεται σε δύο λόφους εκατέρωθεν του ποταμού γι΄αυτό και το σχετικά μεγάλο ύψος των πυλώνων στήριξης. Άλλωστε αυτό ήταν και το στενότερο σημείο του ποταμού.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η νέα γέφυρα θα είναι εντυπωσιακή λόγω ύψους και στο σημείο που κατασκευάζεται τα γύρω βουνά είναι καταπράσινα όλο το χρόνο. Αν είχε και το ποτάμι λίγο περισσότερο νερό.....αλλά το φράγμα για την ύδρευση της Αττικής βλέπετε....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Mon Jun 14, 2010 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

Είσαι σίγουρος; Νομίζω από το φράγμα του Μόρνου γίνεται η ύδρευση της Αττικής. Ο Εύηνος από το φράγμα του μέχρι το σημείο που κατασκευάζεται η γέφυρα αυτή, ταξιδεύει 50 χιλιόμετρα. Έχει απόσταση για να μαζέψει νερά συν το ότι η τεχνητή λίμνη από το φράγμα του δεν είναι δα και καμιά μεγάλη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 2:18 am    Post subject: Reply with quote

Για του λόγου του αληθἐς, ιδού τα στοιχεία που δίνει η ΕΥΔΑΠ...

http://www.eydap.gr/index.asp?a_id=64
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Δόθηκε στην κυκλοφορία και ο κλάδος προς Αθήνα, της σήραγγας Νεοχωρίου στον Α7.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Jun 15, 2010 5:10 pm    Post subject: Reply with quote

Νέα και χρονοδιαγράμματα για το δρόμο Α7 Κόρινθος-Καλαμάτα από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας:
Περιμετρικός Καλαμάτας: Καθυστερεί η υλοποίησή του
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=26980&Itemid=32

οτι θα καθυστερήσει ο Περιμετρικός είναι το μόνο σίγουρο. Το έχω αναφέρει και παλαιότερα. Εννοεί 4 μήνες από το ήδη καθυστερημένο χρονοδιάγραμμα.
Εγώ τον βλέπω να αρχίζει το 2011 και να τελειώνει μετά τα μέσα του 2012, δηλαδη με καθυστέρηση ενός έτους. Και αυτό εάν δε προσφύγει στα δικαστήρια καποιος θιγόμενος.

Δείτε τι λέει σχετικά το site του Μορέα:
Quote:

ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ » ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της Σύμβασης Παραχώρησης, προβλέπεται προθεσμία 54 μηνών για την ολοκλήρωση του συνόλου των εργασιών, αρχής γενομένης από την ημερομηνία Έναρξης της Παραχώρησης του έργου (3/3/ 08 ).

Ειδικότερα

24 μήνες για την ολοκλήρωση των εργασιών στο υφιστάμενο τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη (συμβατική ημερομηνία παράδοσης: Μάρτιος 2010)
40 μήνες για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Τρίπολη-Καλαμάτα (συμβατική ημερομηνία παράδοσης: Ιούλιος 2011)
54 μήνες για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη (συμβατική ημερομηνία παράδοσης: Σεπτέμβριος 2012)
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Jun 19, 2010 10:16 am    Post subject: Reply with quote

Μεγάλη ξεραίλα εχει πέσει στα οδικά έργα...
Πάρτε ένα νέο για την καθυστέρηση παράδοσης της Τ9-11 της Εγνατίας

http://www.super-fm.gr/content/view/4461/1/lang,el/
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Sun Jun 20, 2010 6:42 pm    Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Μετά απο ένα Σ/Κ στην Καλαμάτα, τα νεότερα έχουν να κάνουν με την μεγάλη πρόοδο των εργασιών στη δεύτερη γέφυρα πρόσβασης προ την σήραγγα στις κεραίες. Τίποτε άλλο. Στο Καλογερικό ούτε την Παρασκευή τπ πρωί είδα να δουλεύουν πρίν ή μετά τισ σήραγγες, το ίδιο και στο κομμάτι προς τα Παραδείσια.

Προχωράνε πολύ γρήγορα οι γέφυρες των ανσόπεδων κόμβων μέσα στη Μεσσηνία. Σήμερα το πρωί (Κυριακη) που επέστρεφα, εργάζονταν εντατικά

Σας Χαιρετώ και Καλό Καλοκαίρι με Ασφάλεια
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 20, 2010 7:17 pm    Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Σε ευχαριστουμε για τις (ασχημες) πληροφορίες sxiza07

Θα ηθελα να σου κανω καποιες ερωτησεις, μια και εχω να κατεβω απο το Πασχα....και μαλλον εχουν αλλαξει αρκετα τα πραγματα:

1) Οι μπαρες και τα κολωνακια (στο τμημα κορινθος - τριπολη) εχουν φύγει ή υπαρχουν σε καποια τμηματα;;;;

2)Στα ΣΕΑ (οχι του Αρτεμισου) εχουν ανοιξει τα εστιατορια;;;;;

3) οι νεες σηραγγες, διαθετουν και ΛΕΑ;;;;;

4) με τις νεες σηραγγες μειωθηκε ο χρονος;;;;;

5) Το τμημα Λευκτρο - παραδεισια ειδες αν το δουλευουν;;;;;

Ευχαριστω
NVB
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jun 20, 2010 10:47 pm    Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

1) Δεν καταλαβαίνω ποια κολωνάκια-μπάρες εννοείς...
2) Όχι ακόμη.
3) Όχι δεν διαθέτουν.
4) Όχι διότι δεν παρακάμπτουν μεγάλο τμήμα του δρόμου, απλά για να απαλλαγούμε από δύο 400αρες καμπύλες έγιναν και οι δύο οι σήραγγες.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sun Jun 20, 2010 11:20 pm    Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Εννοουσα (δικη μου κακη διατυπωση), αν εχουν τελειωσει οριστικα τα εργα στο κορινθος - τριπολη, λογω των οποιων εβαζαν κολωνακια και εκαναν τις δυο λωρίδες μια.

Για το Λευκτρο - Παραδεισια, ειδες καποια κινηση;;;;
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jun 20, 2010 11:51 pm    Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ Reply with quote

Σε ελάχιστα σημεία υπάρχουν ακόμη, αλλά όχι για δημιουργία ΛΕΑ, αλλά για άλλες εργασίες. Με τη ΛΕΑ έχουν ξεμπλέξει νομίζω.

Όσο αφορά το (5) τελευταία φορά που πέρασα από εκεί ήταν 1 Μαΐου γι αυτό απέφυγα να απαντήσω. Τουλάχιστον τότε δούλευαν στο φουλ.


------------------------------------------------------------

Επί τη ευκαιρία δείτε και αυτό: http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_2569.html Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

μολις ανακοινωσαν δημοπρατηση αυτοκινητοδρομου Ελευσινα -Θηβα..
πολυ καλο....
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ σημαντικό νέο αυτό. Που το έμαθες? Στο επίσημο site του υπουργείου δεν αναφέρει ακόμα τίποτα. Έμαθες αν θα είναι με σύμβαση παραχώρησης?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Άγγελε είσαι σίγουρος ότι άκουσες δημοπράτηση αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας -Θήβας και όχι δημοπράτηση εργασιών βελτίωσης της Ε.Ο. Ελευσίνας -Θήβας????
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόκειται για δημοπράτηση, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός στην ομιλία του σε ένα συνέδριο για τους αυτοκινητόδρομους, σήμερα το πρωί.

"Τέλος σχεδιάζεται να δημοπρατηθεί τον επόμενο χρόνο, με σύμβαση παραχώρησης, ο αυτοκινητόδρομος ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΘΗΒΑ. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός - μήκους 50 χλμ. περίπου- θα συνδέσει δύο σημεία του ΠΑΘΕ παρακάμπτοντας την Αθήνα, και τα τμήματα του ΠΑΘΕ που γειτνιάζουν με αυτή και τα οποία έχουν αρχίσει να δείχνουν τις πρώτες ενδείξεις κορεσμού."

Όλη η ομιλία στο ακόλουθο link:
http://www.yme.gr/?aid=2429&tid=21
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

καλα νεα...μακαρι να γινει..θα ειναι η μεγαλη παρακαμψη της πρωτευουσας..οικονομικο για όλους..
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Κόρινθος-Τρίπολη, οι σήραγγες :
Βίντεο που βρήκα στο youtube.com(χρήστης MrAngelos17)
http://www.youtube.com/user/MrAngelos17#p/u/2/u8n40hgTauY
http://www.youtube.com/user/MrAngelos17#p/u/1/7jD9lLxyUE4
Αυτά είναι προς Τρίπολη και...
Νεοχώρι(προς Κόρινθο). Πολύ γέλιο έχει το βίντεο! Very Happy
http://www.youtube.com/user/MrAngelos17#p/u/0/mAjYxT6X9qM
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους μια αναπτυξιακή πρόταση από τον Ρέπα.
Το μήκος της οδού είναι μικρό 50 km οπότε θα βρει εύκολα χρηματοδότηση από τις τράπεζες αν και μάλλον θα είναι ακριβό αφού τα τεχνικά θα είναι πολλά (κοιλαδογέφυρες και σήραγγες). Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες που είχαμε ο δρόμος ξεκινά αμέσως το αεροδρομιο της Ελευσίνας και κανονικά καταλήγει στην ΠΑΘΕ πριν τα διόδια Θηβών παρακάπτωντας την πόλη της Θηβας. Για να δούμε.

Επίσης μου έκανε εντύπωση και η διόρθωση του "ΜΟΡΕΑ" σε ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ αντί ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΔΟ που ελεγε ο Σουφλιας αφού είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή ο ανατολικός αυτοκινητοδρομος θα πρεπει να φτιαχτεί αναδεικνύωντας πολλές ομορφιές της Πελοποννήσου.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

Το Ελευσίνα-Θήβα δεν είναι μόνο παράκαμψη της Αθήνας.
Εξυπηρετεί τα Δυτικά Προάστια πιο γρήγορα(προς και απο Λαμία),απο οτι ο ΠΑΘΕ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά όλα αυτά, αλλα αντί για το δρόμο θα έπρεπε ο Ρεππας να δώσει προτεραιότητα στην υπο μελέτη χαραξη σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων απο το Θριάσιο έως τη Σφίγγα (Θηβα στην ουσία).

Θα αποσυμφορήσει την υφιστάμενη γραμμη ΣΚΑ-Οινοη-Θηβα απο της υπεραστικές και εμπορικές κινήσεις και θα συνδέσει απ' ευθείας το Θριάσιο με βόρεια Ελλάδα. Κατ' επεκατση και Πελοπόννησο με Β. Ελλαδα.

Τεσπα, η ελλαδα ειναι η χώρα του ΙΧ, οπότε....
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Το έργο αυτό από πολλές πλευρές είναι πάρα πολύ σημαντικό. Παράκαμψη της Αθήνας με πολλαπλά ωφέλη για τις υπεραστικές μετακινήσεις, περιβαλλοντικό ώφελος για την Αθήνα, πρόσβαση στα δυτικά του νομού, γρηγορότερη και πιο εύκολη πρόσβαση στο εμπορικό λιμάνι του Ν. Ικονίου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη εκει της Cosco καθώς επίσης και μεγάλη ευκαιρία για το κατασκευαστικό κλάδο καθώς είναι ένα έργο με πολλά τεχνικά κοντά στην Αθήνα και προσφέρει δυνατότητες να συμπαρασύρει και άλλα έργα σε αναπτυξιακή τροχιά. Οι προβληματισμοί μου είναι όσο αφορά τα οικονομικά δεδομένα της σύμβασης παραχώρησης καθώς είναι ανταγωνιστικός σε δύο αυτοκινητόδρομομους διαφορετικών ομίλων εταιρειών, την Αττική Οδό και τη Νέα Οδό...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ θα έλεγα να μην ενθουσιάζεστε από τέτοιες δηλώσεις πυροτεχνήματα. Σε συνέδριο της διεθνής ένωσης αυτοκινητοδρόμων με διόδια μίλαγε ο άνθρωπος πέταξε εκεί μια μπαρούφα να ευχαριστήσει αυτούς που τον κάλεσαν.

Αλήθεια ποιος ιδιώτης θα ενδιαφερθεί για έναν τέτοιο δρόμο. Μιλάμε για μόλις 50km σε ένα πολύ δύσκολο ανάγλυφο (τεράστιο κόστος), με διέλευση από περιοχές περιβαλλοντικής προστασίας (Κιθαιρώνας) και με όλα τα έτοιμα τμήματα αυτοκινητοδρόμων ήδη δοσμένα προίκα σε άλλους.

Επίσης ποια θα είναι και η τεράστια κίνηση που θα εξασφαλίσει την βιωσιμότητα αυτού του δρόμου?? Εκτός από την Αθήνα θα παρακάμπτει και την μεγαλύτερη βιομηχανική ζώνη της χώρας στα Οινόφυτα. Από το λιμάνι του Πειραιά θα χρειάζεται κάποιος ~18km για να πιάσει τον νέο άξονα μέσω την Ε.Ο. Σκαραμαγκά - Ελευσίνα , τόσα περίπου(22-23) θέλει και για να πιάσει τον ΠΑΘΕ από τη Μεταμόρφωση (Μέσω ΔΠΛ Αιγάλεω - σε χρόνο dt αν κάποτε ξεκολλήσει ο Α/Κ Σκαραμαγκά). Εκτός αν είναι τόσα πολλά τα φορτηγά από Πελοπόννησο προς Β.Ελλάδα χωρίς ενδιάμεση στάση στην Αθήνα.

Επίσης το υπάρχον δίκτυο δεν έχει κορεσθεί και σε τέτοιο μεγάλο βαθμό. Η Αττική Οδός στο τμήμα Ελευσίνα-Μεταμόρφωση δεν έχει κανένα πρόβλημα ενώ και ο ΠΑΘΕ στο τμήμα Μεταμόρφωση - Θήβα όσα προβλήματα έχει είναι μέχρι τον Άγιο Στέφανο (και κυρίως στην είσοδο λόγω των κατασκευαστικών λαθών σε νοτιότερα τμήματα). Το μοναδικό πραγματικό πρόβλημα στην εν λόγω διαδρομή είναι ο κόμβος Α.Ο. και ΠΑΘΕ που λόγω περιορισμένου χώρου εμφανίζεται το φαινόμενου του μπουκαλιού. Με 1-2 απαλλοτριώσεις λύνεται το πρόβλημα..


Από την άλλη θα συμφωνήσω με τον cp.Haddock για την ΣΓΥΤ Σφίγγα - Θριάσιο που στην αντίστοιχη υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή και κορεσμός θα υπάρξει και λόγω χάραξης μικρές ταχύτητες σε σχέση με το υπόλοιπο δίκτυο όταν ολοκληρωθούν τα έργα
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
[...]Από την άλλη θα συμφωνήσω με τον cp.Haddock για την ΣΓΥΤ Σφίγγα - Θριάσιο που στην αντίστοιχη υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή και κορεσμός θα υπάρξει και λόγω χάραξης μικρές ταχύτητες σε σχέση με το υπόλοιπο δίκτυο όταν ολοκληρωθούν τα έργα


Κορεσμός υπάρχει ήδη, μην ξεχναμε οτι στο τμ. Αγιος Στεφανος-Αφίδνες λειτουργεί μια γραμμή μονο λογω προβλημάτων στη σηραγγα και οτι η επιδομή σε αυτο το τμήμα (ειδικα στο κομματι της Παρνηθας) ειναι σε κακή κατάσταση.

Αλλα βγαινουμε εκτός θέματος, πιστεύω κι εγω οτι ήταν μια ανακοινωση-πυροτέχνημα για το συνέδριο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Jun 21, 2010 6:12 pm    Post subject: Reply with quote

Για την αποκατασταση της αλήθειας γιατί βλέπω ότι μας έπιασε πάλι πόνος για το περιβαλλον.

Από τις πλαγιές του Κιθαιρώνα διέρχεται η τωρινή εθνική οδός (παλιά εθνική Αθηνών - Θηβών) με τις συνεχεις στροφες μέσα στα κυπαρήσια και στα έλατα πριν φτασουμε στις Ερυθρες (Κριεκουκι για όσους είναι παλαιότεροι).
Ο αυτοκινητοδρομος θα ξεκινά από το ύψος της Ελευσίνας φεύγει πισω από την Μάνδρα στο τμήμα της οδού που ξεκινησε κάποτε να κατασκευαζεται και δεν τελειωσε ποτε, συνεχιζει για τα λατομεια της Χαλυψ (αν δεν κανω λαθος την εταιρεία), συνεχίζει για την Αγ Σωτήρα, βγαίνει στο οροπεδιο της Οινοης και με σήραγγα σκάει ανατολικά της κωμοπολης των Ερυθρων και από εκεί παρακάμπτει βόρεια την πόλη των Θηβών. Περνά σε κάθε περίπτωση εκτός της Δασικής ζώνης της Πάρνηθας (αν και είναι καμένη πλέον σε αυτή την πλευρά) και εκτός του Κιθαιρώνα. Σε κάθε περίπτωση διέρχεται μέσα από την φύση αλλά πρόκειται για χορτολιδαβικές και θαμνώδεις περιοχές και όχι δάσος.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Κινητικότητα εμφανίζει το έργο Άκτιο-Αμβρακία......

http://xiromeronews.blogspot.com/2010/06/blog-post_1077.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 420, 421, 422  Next
Page 168 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr