stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

Πλακα-πλακα, απο δω το φερνουν απο κει το φερνουν, θα δουμε αυτοκινητοδρομο στη Γορτυνια και θα κοψουμε φλεβες. Η χωρα μας εχει μια εφεση να κατασπαταλαει και να πεταει λεφτα σε αχρηστα εργα. Φιλε Arxitektona προφανως αστειευεσαι με το να δηλωνεις συνεχιση του αυτοκινητοδρομου προς την Γορτυνια και μεχρι Τριπολη. Θα μιλαμε για περιβαλλοντικο και οικονομικο εγκλημα. Οι υπαρχοντες δρομοι με βελτιωσεις εξυπηρετουν μια χαρα τα ιστορικα και τουριστικα χωρια της περιοχης, τα οποια εχουν κινηση κυριως τα σαββατοκυριακα. Τις υπολοιπες μερες η κινηση ειναι ελαχιστη συνυπολογιζοντας και το εμπορικο εργο.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

Arxitektonas wrote:
Φίλε vas8 αδυνατώ να κατανοήσω πώς η Μεσσηνία είναι ριγμένη μιας και ο η Καλαμάτα αλλά και η Κυπαρισσία θα συνδέονται και μεταξύ τους, αλλά και με την Τρίπολη και την Αθήνα με αυτοκινητόδρομο.

και με τον αρχικό σχεδιασμό η Κυπαρισσία θα συνδεόταν με αυτ/μο με την Καλαμάτα. Από το Καλο Νερό απέχει μόνο 6 χλμ ευθείας. Δηλαδή, απείχε 5 λεπτά από τον κόμβο του Καλού Νερού.

Μας πέταξε ο Χρέππας ένα ξεροκόμματο 6 χλμ και κόβει 51 χλμ προς Πάτρα!
Ξέρεις πόσοι Καλαματιανοί και Λάκωνες σπουδάζουν στην Πάτρα και στα Γιάννενα; Ξέρεις πόσο επικίνδυνο λόγω αγροτικών και τρακτέρ είναι το κομμάτι που θα παραμείνει ως έχει;
Εγω όταν φοιτούσα στην Πάτρα εκεί έπαθα την πρώτη μου τράκα με αγροτικό που πετάχτηκε από αγροτικό δρόμο στην εθνική. Ευτυχώς τον είχα δει νωρίς και είχα προλάβει να φρενάρω αρκετά. Αλλά ζημιά πάθαμε και οι δυο.

Δείτε στο συνημμένο χάρτη που έφτιαξα τι καταργείται (με κοκκινο) και τι προστίθεται (με πράσινο). Το τελικό όφελος του εργολάβου είναι γύρω στα 30 χλμ , τόσο το υπολόγισα.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Ioniaodoscancelledsection.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 1:14 am    Post subject: Reply with quote

Εφόσον είχαν δεν είχαν το πετσόκοψαν, ας κατασκευάσουν ό,τι απέμεινε με full προδιαγραφές (δηλαδή με ΛΕΑ) και όχι μισές... Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 1:44 am    Post subject: Reply with quote

Μα τι λέτε. Δεν πάτε καθόλου καλά. Εδώ το ΠΑΣΟΚ όχι δεν προώθησε τα βασικά αυτά έργα αλλά ακύρωσε ήδη μέρος τους. ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟΚ/ΜΟ ΝΑ ΠΑΤΕ ΟΛΥΜΠΙΑ??? Η κατάσταση θα πρεπε να σας ανησυχήσει λίγο όχι να κάνετε όνειρα ότι όπου να ναι θα πηγαίνετε Βυτίνα με αυτοκ/μο. Τι να πω. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Όσες ενστάσεις και να κάνουν μερικοί ταβερνιάρηδες δεν γίνεται έτσι εύκολα να καταργηθεί ένα μεγάλο έργο. Άλλο θέμα παίζει.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 4:16 am    Post subject: Reply with quote

Λέω εγώ τώρα...μήπως φταίει ο κακός σχεδιασμός του έργου από την αρχή?
Τα χιλιόμετρα της Κυπαρισσίας και της Ολυμπίας(Πύργος-Τρίπολη Idea ) δεν αντισταθμίζουν τα χαμένα ακυρωθέντα χιλιόμετρα. Σωστά? Αν τα λεφτά που ήταν να ριχτούν...ριχτούν, πρέπει να πάνε για την συντήρηση και ανακαίνιση του οδικού δικτύου Ηλείας και Μεσσηνίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην υπάρχουν αντιδράσεις από κατοίκους σε τυχόν διαπλατύνσεις,κόψιμο στροφών. Το ένα μου χωριό ήταν θύμα εξαιτίας τέτοιων ανθρώπων.
Δεν σας έχω δει να το συζητάτε, αλλά μήπως ο Κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη δεν είναι τυχαίος? Λεύκτρο-Πύργος(ή Ολυμπία)?
Για Πάτρα-Τρίπολη δεν αξίζει να μιλάμε! Αχ Αγαπημένο μου χωριό, απόμακρο θα παραμείνεις.
Vas και Μπετόβεν μην στεναχωριέστε εδώ χρόνια συζητούσαν να φτιάξουν το Κόρινθος-Πάτρα. Εκεί θα κολλήσουμε?
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Έχω σοκαριστεί απόλυτα και εγώ!... Mad Ποιές αντιδράσεις ήταν αυτές; Μόνο στην περιοχή Καϊάφα-Ζαχάρως, και εκεί ήταν όντως πολύ προβληματικά τα πράγματα. Μιλάμε για καμιά 15αριά χιλιόμετρα όλα κι όλα. Που ήταν οι αντιδράσεις; Μετά τη Ζαχάρω είναι κάμπος σχεδόν χωρίς χωριά.

Η απόφαση αυτή ΠΑΓΙΩΝΕΙ ΤΟΝ DE FACTO ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ στις εκτρωματικές 2 περιφέρειες που υπάρχουν. Για να καταλάβετε, μετά τους καινούργιους αυτοκινητόδρομους ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ! Evil or Very Mad Επίσης, διαχωρίζονται οι δυο αυτοκινητόδρομοι και περιορίζεται η δυνατότητα συνεργιών. Και να μην ακούω αστειότητες για Ολύμπια-Βυτίνα-Τρίπολη, έχει ελάχιστο ενδιαφέρον σε κυκλοφοριακό φόρτο, η διαδρομή είναι 100% ορεινή και το έργο θα ήταν πανάκριβο. Άσε που θα έπαιρνε την κίνηση από Ηλεία προς Αθήνα από την Ολυμπία Οδό.

Πολύ, μα πολύ άσχημη είδηση. Ελπίζω να μην είναι οριστική, αλλά δεν το βλέπω με τις σημερινές συνθήκες...
Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

φαινεται πως το θέμα της Ιονίας είναι ακόμα υπο συζήτηση (ελπιζω). Αλλιώς να ακυρώνεται έτσι ελαφρά τη καρδία ένα έργο που έχει αρχίσει η κατασκευή του και που έχει δρομολογηθεί με νόμους και δανειακές συμβάσεις και με άπειρες εγκίρσεις ειναι ΕΓΚΛΗΜΑ και τρομερή σπατάλη χρημάτων και πόρων.

σελ 37, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, 29/4/2010 - εκτενές δημοσίευμα:
www.eleftherianews.gr

Quote:
...Αντιδράσεις και κινητοποίηση βουλευτών και αυτοδιοικητικών της Μεσσηνίας προκάλεσε η λειψή Ολυμπία Οδός, καθώς κόβεται ο αυτοκινητόδρομος μεταξύ Αρχαίας Ολυμπίας και Καλού Νερού. Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ επικοινώνησαν με τον υφυπουργό Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη, ζήτησαν και συμφωνήθηκε την επόμενη εβδομάδα να γίνει σύσκεψη στο υπουργείο, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου και του υπουργείου Περιβάλλοντος, των βουλευτών του νομού και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.....
...........
Από τη συζήτηση που είχε μαζί του, ο κ. Μαγκριώτης του είπε πως “το πρόβλημα αφορά στο υπουργείο Περιβάλλοντος (ΥΠΕΚΑ). Θέτει θέμα πως η μηδενική λύση στον Καϊάφα (να παραμείνει ο δρόμος ως έχει) δημιουργεί το πρόβλημα του λαιμού του μπουκαλιού. Δηλαδή, όταν ξαφνικά θα στενεύει ο δρόμος, θα προκαλείται μποτιλιάρισμα και θα δημιουργείται περιβαλλοντικό πρόβλημα στον Καϊάφα.
.........
Ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας ύστερα από συνάντηση με Ηλείους βουλευτές και δημάρχους, οι οποίοι του ζήτησαν να αλλάξει η χάραξη ανατολικότερα του δρόμου από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό, κάτι που τώρα θέτουν για πρώτη φορά, ενώ οι ισχύουσες μελέτες προβλέπουν τη βυθιζόμενη διέλευση από επτά περίπου οικισμούς, δεσμεύθηκε να ξεκινήσει προκαταρκτική μελέτη για την μετατόπιση της διέλευσης ανατολικά που θα σημάνει και εκεί αντιδράσεις, κόστος τεράστιο και πιθανά περιβαλλοντικά προβλήματα.
Ακόμη επιβεβαιώθηκε ότι γίνεται συζήτηση στο υπουργείο για το σύνολο του δρόμου από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό, κάτι που σημαίνει αναθεώρηση των μέχρι τώρα ισχυόντων και που δεν αποκλείει τίποτε, ακόμη και την μη εκτέλεση του τμήματος Πύργος - Καλό Νερό. Εάν δεν είναι έτσι, θα έπρεπε ο κ. Ρέππας να το έχει διαψεύσει αμέσως.


Ε δεν είναι και τα Τέμπη ο Καιάφας βρε παιδιά. Δεν θα γίνονται σοβαρά μποτιλιαρίσματα. Αυτά είναι βλακείες. Εκαναν μελέτη προβλεπόμενου κυκλ. φόρτου πριν βγάλουν αυτό το συμπέρασμα; Δε μιλάμε εδώ για την κεντρική αρτηρία της χώρας. Ο δρόμος στο σημείο συτό έχει πολλές ευθείες. Μια μικρή διαπλάτυνση στα 6 χλμ διαδρομής στον Καιάφα της τάξης των 2-3 μέτρων για ΛΕΑ (1+1+ΛΕΑ) και θα είναι μια χαρά για τα επόμενα 30 χρόνια.
Λαϊκισμοί και μετατόπιση ευθυνών - δε φταίω εγώ αλά το ΥΠΕΚΑ.
Αυτά ειναι βλακείες.....
Ας μας πει κάποιος ποσο θα μας κοστίσει η ΑΚΥΡΩΣΗ ενός έργου συμβολαιοποιημένου και υπο κατακευή.
Πόσο θα πληρώσουμε στο μέλλον για να το μπαλώσουμε;
Πόσα ατυχήματα θα γίνουν και πόσο θα κοστίσει το μποτιλιάρισμα από τα τρακτέρ μέσα στα χωριά;
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

A ρε vas8 τι ειναι αυτο που παθατε στη Μεσσηνια? Να σας αποκλεισουν Χρεππας Laughing Laughing Laughing και Χρονοπουλος? Καλα, ποση δυναμη εχει επιτελους αυτος ο Πανταζης που μπορει και ακυρωνει τοσο μεγαλα εργα υποδομης?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Τι να πει κανεις βρε pindos.
Το ΠΑΣΟΚ δεν ακύρωσε και τη υποθαλάσσια ζευξη του Μαλιακού; Ακόμα δε μπορώ να καταλάβω πώς ένα υποθαλάσσιο τουνελ θα επηρέαζε τα πουλιά και τα ψάρια Laughing Laughing Laughing , ενώ τα βοθρολύματα της Λαμίας και της ΛΑΡΚΟ δε μας ενοχλούν.
Τελικά το πέταλο της Λαμίας και πιο πολύ μας κόστησε, και ακόμα δεν είναι έτοιμο, και 40 χλμ παραπάνω κάνουμε και έχουν σκοτωθεί πολλές δεκάδες συμπολιτών μας σε ατυχήματα εν' τω μεταξύ.

Η Βλακεια Επαναλαμβάνεται!
ελπιζω να αλλαξουν γνώμη.


Last edited by vas8 on Thu Apr 29, 2010 2:01 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτα, εδω με τη ζευξη του Μαλιακου μιλαμε για κατι εντελως διαφορετικο. Το εργο αυτο οντως μπορει να φερει τον τιτλο "φαραωνικο" και το οποιο ναι μεν θα αλλαζε τα γεωγραφικα δεδομενα της χωρας, αλλα πιστευω στα διοδια του εργου, θα μας επαιρναν το κεφαλι.
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 2:05 pm    Post subject: Υποδομές και έργα Reply with quote

XΡέππα Evil or Very Mad Evil or Very Mad ΑΙΣΧΩΣ
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Επιτρέψτε μου να καταθέσω και εγώ τις απόψεις μου για το θέμα της ακύρωσης του δρόμου Ολυμπία - Καλό Νερό. Δεν είμαι ειδήμων του θέματος αλλά ως Μεσσήνιος 41 συναπτά έτη κάτι έχω ακούσει και κάτι εξακολουθώ να ακούω σε κάποιες παρέες που γυρίζω.

Κατ'αρχήν δεν συμφωνώ με το ότι απομονώνεται η Μεσσηνία. Νομίζω οτι -δυστυχώς- παραμένει δυσκολοπρόσιτη απο τα δυτικά της χώρας και κυρίως απο το λιμάνι της Πάτρας. Ειδικά, για εναν ξένο που έρχεται για πρώτη φορά με πλοίο απο την Ιταλία και πάει για διακοπές στη Μεσσηνία, θα είναι κάπως σοκαριστικό να φτάνει στον Πύργο με εναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο και απο εκεί και πέρα να οδηγεί σε γραφικούς επαρχιακούς δρόμους σαν αυτούς που έχουν οι Ιταλοί για να μετακινούνται μεταξύ των χωραφιών τους.

Δεύτερον, όταν ο καπετάν-Βασίλης Κωνσταντακόπουλος αποφάσισε την επένδυσή του στου Ρωμανού, ζήτησε απο τον κουμπάρο του και πρώην πρωθυπουργό της χώρας Κώστα Καραμανλή να κατασκευαστεί αυτοκινητόδρομος σύγχρονος. Ζήτησε ο αυτοκινητόδρομος να φτάνει απο την Αθήνα στην Καλαμάτα σε 2 ώρες. Το ζήτησε και το πέτυχε. Σε ενμα χρόνο θα είναι πραγματικότητα. Όπως επίσης ζήτησε και πέτυχε και το Ριζόμυλος - Πύλος που κάποια στιγμή θα γίνει. Δεν ζήτησε τίποτα ο καπετάν-Βασίλης απο τα δυτικά. Μήπως ήξερε κάτι??? Λέω εγώ τώρα.

Και στο κάτω κάτω, όπως σωστά λέει ο φίλος Arxitektonas, τα μάτια τους μόνοι τους θα τα βγάλουν οι κάτοικοι της Ηλείας. Μάλλον απο ότι φαίνεται δεν θέλουν την πρόοδο του τόπου τους.

Ευχαριστώ για την κατανόησή σας.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή είμαι σχετικός με το θέμα, καθότι ντόπιος (από τον Πύργο), να σας διευκρινίσω πως η χάραξη αντιμετωπίζει όντως ανυπέρβλητα προβλήματα:

1) Καϊάφας: προστατευόμενη περιοχή Natura. Δε γίνεται με καμία δύναμη σοβαρό τεχνικό έργο εκεί, έχει ήδη από το 2008 ακυρώσει κάθε σχεδιασμό το ΣΤΕ.
2) Ζαχάρω: Δεν έχει άδικο ο δήμαρχος (τουλάχιστον για αυτό...). Η κωμόπολη αυτή είναι παραλιακή, με την παλιά πόλη να χωρίζεται από την θάλασσα από την εθνική. Αν περάσει ένας τεράστιος υπερυψωμένος (αναγκαστικά, γιατί θα περνάει από κατοικημένες περιοχές) αυτοκινητόδρομος η Ζαχάρω θα καταστραφεί. Τα έχουμε ξαναδει και στο παρελθόν αυτά τα φαινόμενα.

Το ερώτημα που δημιουργείται είναι γιατί να ακυρωθεί ΟΛΟ το τμήμα Πύργου - Καλού Νερού και όχι ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ; Question
Να πάει να κόψει κονδύλια από την Αρκαδία ο Ρέππας, που είναι μια ζωή καβατζωμένη από υπηρεσίες και έργα (οι καλαματιανοί φαντάζομαι θα με καταλαβαίνουν απόλυτα). Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Εδω στην Πατρα εχουν βαλει στο ρευμα της εθνικης προς Αθηνα μεχρι το Ριο τσιμεντενια κινητα διαζωματα ..και κανουν εργα..αντε με το καλο.. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:24 pm    Post subject: Reply with quote

Sxiza μη μας λες τώρα ότι οι Ηλείοι συμφώνησαν μεταξύ τους να μην κατασκευαστεί αυτοκ/μος επειδή τι?? Αυτό είναι σκέτη αυτοκτονία!!! Μπορεί κάποιοι να αντέδρασαν, η Αμαλιάδα που το παρακολουθούσα στενά, επί χρόνια απ'το 2000 πίεζε για την ανατολική διέλευση και το πέτυχε, αυτό είναι τελείως άτοπο ότι ακυρώνεται το έργο επειδή αντέδρασαν κάποιοι. Για τις αντιδράσεις υπάρχουν οι λύσεις. Αλλά απ'ότι φαίνεται αυτές θα παρακαμφθούν.

Quote:
Ο υπουργός Δ. Ρέππας ύστερα από συνάντηση με Ηλείους βουλευτές και δημάρχουν, οι οποίοι του ζήτησαν να αλλάξει η χάραξη ανατολικότερα του δρόμου από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό, κάτι που τώρα θέτουν για πρώτη φορά, ενώ οι ισχύουσες μελέτες προβλέπουν τη βυθιζόμενη διέλευση από επτά περίπου οικισμούς, δεσμεύθηκε να ξεκινήσει προκαταρκτική μελέτη για τη μετατόπιση της διέλευσης ανατολικά που θα σημάνει και εκεί αντιδράσεις, κόστος τεράστιο και πιθανά περιβαλλοντικά προβλήματα.


Συγγνώμη. Το πιστεύετε τώρα αυτό?? Είναι δυνατόν μετά από τόσα χρόνια και με την έναρξη κατασκευής του έργου να ζητάνε οι τοπικοί φορείς κάτι τόσο άτοπο??
Πάλι, την προκαταβολική καταστροφολογία που συνοδεύει αυτά τα άτομα εδώ και 2 δεκαετίες δεν μπορώ να την δικαιολογήσω παρά μόνο αν σκεφτώ σαν τους ίδιους. Ξέρετε τι σημαίνει διατάζει αυτός να ξεκινήσει προκαταρκτική μελέτη για νέα διέλευση. Να δημιουργηθεί νέα κατάσταση για περισσότερες αντιδράσεις και να ματαιωθεί μόνιμα το έργο λόγω αντιδράσεων και ανυπέρβλητων προβλημάτων μετά απ'τις μεγάλες και επίπονες προσπάθειες του Πασοκ να σωθεί με κάθε τρόπο το έργο. Αυτό που συμβαίνει δεν έχει προηγούμενο. Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο θρασύτητας.
Μην ξεχνάμε τα προβλήματα και σε άλλα σημεία όπως στα Βραχνέικα που εύκολα μπορεί να γίνει κι εκεί εστία προβλημάτων για περεταίρω καθυστέρηση του έργου. Εξάλλου το έχουμε δει και στο παρελθόν. Όσο πιο πολύ χρόνο ασχολούμαστε μ'ένα έργο τόσο πιστεύουμε ότι γίνεται δουλειά και το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει συνέχεια έργο να δείχνει. Εμείς το τελευταίο πράγμα που συνειδητοποιούμε εν τέλει είναι η καθυστέρηση του έργου, για παράδειγμα τα πρώτα 450 χλμ της εγνατίας που ήταν κυριώς πεδινά, που ασχολούμασταν και τα διαφήμιζαν για δέκα χρόνια. Αλλιώς είναι να κατασκευάσεις 600 χλμ μέσα σε 6 χρόνια αλλιώς σε 16. Μόλις τελειώσουν θα σταματήσουν οι συζητήσεις ο κόσμος δεν θα ασχολείται πλέον και το ΥΠΕΧΩΔΕ πλέον θα πρέπει να έχει ετοιμάσει ήδη άλλα έργα για να έχει να δείχνει στον κόσμο ο οποίος θα περιμένει. Και όσο βέβαια δημιουργούνται καταστάσεις και δυσκολίες απ'το πουθενά κυρίως, τόσο δημιουργεί το ΥΠΕΧΩΔΕ έδαφος για να δείχνει την ενασχόλησή του και την ικανότητά του με τα προβλήματα και την επίλυσή τους.

Sxiza (αν το γραψες εσύ πιο πριν), το ότι είμαστε σε δύσκολη οικονομική κατάσταση δε σημαίνει ότι πρέπει να μείνουμε στάσιμοι και να κόψουμε απ'την ανάπτυξη των υποδομών που ούτως ή άλλως χρειαζόμαστε, γιατί και να κόψουν κονδύλια απ'το έργο στο τέλος αυτοί θα τα πάρουν εμείς θα είμαστε οι χαμένοι της υπόθεσης.
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

Επομένως μετά απο 5-6 χρόνια δεν θα έχουμε ένα συγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο, αλλά μόνο μπαλώματα.... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά, καλησπέρα!

έχω καιρό να σχολιάσω, αηδιασμένος από τις τελευταίες εξελίξεις στην Ελλάδα.
Αυτό, όμως, που πάει να γίνει στην Ηλεία παραείναι χοντρό...

Να υπάρχει δρομολογημένη δουλειά, να έχουν δαπανηθεί χρήματα για μελέτες, να υπάρχουν υπογεγραμμένες συμβάσεις και να έρχεται τώρα ο χΡέππας και ο αλήστου μνήμης Λαλιώτης (αλήθεια, πού τον ξαναθυμήθηκαν αυτόνWink και να τα ακυρώνει αυτά, έτσι, ελαφρά τη καρδία, παραείναι χοντρό...

Αν το πάρουν είδηση οι Γερμανοί, θα μας κρεμάσουν κουδούνια...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

cosygatos wrote:

2) Ζαχάρω: Δεν έχει άδικο ο δήμαρχος (τουλάχιστον για αυτό...). Η κωμόπολη αυτή είναι παραλιακή, με την παλιά πόλη να χωρίζεται από την θάλασσα από την εθνική. Αν περάσει ένας τεράστιος υπερυψωμένος (αναγκαστικά, γιατί θα περνάει από κατοικημένες περιοχές) αυτοκινητόδρομος η Ζαχάρω θα καταστραφεί. Τα έχουμε ξαναδει και στο παρελθόν αυτά τα φαινόμενα.


με ένα ή δυο cut and cover στη Ζαχάρω, 600-800μ συνολικά και το πρόβλημα θα λυνόταν. Οπως στην Κατερίνη. Δηλαδή η Κατερίνη υποφέρει; Αντίθετα απέκτησε έναν ωραίο κοινόχρηστο χώρο.

Οσοι λένε δεν πειράζει με την ακύρωση, ίσως να μη γνωρίζουν σε τι κατάσταση είναι ο δρόμος στην περιοχή.
Και εν πάσει περιπτώσει εάν ακυρωθεί ο αυτ/δρομος δε θα πρέπει να βελτιώσουν ουσιαστικά τον δρόμο που θα παραμείνει με παρακάμψεις οικισμών και βελτιώσεις γεωμετρικών χαρακτηριστικών;
Και γιατί αυτά να τα πληρώσει 100% το κράτος, ενώ για τον παλαιό σχεδιασμό υπάρχουν εξασφαλισμένα χρήματα από τράπεζες και τον ιδιώτη;

Οπου και να το "πιάσεις" το πράγμα πρόκειται για μεγάλη βλακεία.
Δεν ακυρώνεις ένα έργο 51 χλμ με συμβάσεις και χρηματοδότηση επειδή σε 2 σημεία 5 χλμ και 1 χλμ υπάρχουν προβλήματα. ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ


Last edited by vas8 on Thu Apr 29, 2010 3:43 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Κανονικά θα έπρεπε να μπεί σε πλάνο κατασκευής ΟΛΟΚΛΗΡΗ η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ χωρίς καθόλου περικοπές κι ας αργήσει 2-3 χρόνια να τελειώσει...

Επιπλέον παράλληλα θα πρέπει να ανακατασκευαστούν τμηματικά ή ολόκληρες οι παρακάτω οδικοί άξονες ...


Α) Η οδός "111" που συνδέει την Πάτρα με την Τρίπολη

Β) Η οδός Ολυμπία - Λαγκάδια - Βυτίνα

και εναλλακτικά

Γ) Η οδός Κρέστενα - Ανδρίτσαινα - Μεγαλόπολη

Αν θέλουμε να μιλάμε για ΔΙΚΤΥΟ " σοβαρών " δρόμων !!!!
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:47 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
cosygatos wrote:

2) Ζαχάρω: Δεν έχει άδικο ο δήμαρχος (τουλάχιστον για αυτό...). Η κωμόπολη αυτή είναι παραλιακή, με την παλιά πόλη να χωρίζεται από την θάλασσα από την εθνική. Αν περάσει ένας τεράστιος υπερυψωμένος (αναγκαστικά, γιατί θα περνάει από κατοικημένες περιοχές) αυτοκινητόδρομος η Ζαχάρω θα καταστραφεί. Τα έχουμε ξαναδει και στο παρελθόν αυτά τα φαινόμενα.


με ένα ή δυο cut and cover στη Ζαχάρω, 600-800μ συνολικά και το πρόβλημα θα λυνόταν. Οπως στην Κατερίνη. Δηλαδή η Κατερίνη υποφέρει; Αντίθετα απέκτησε έναν ωραίο κοινόχρηστο χώρο.

Οσοι λένε δεν πειράζει με την ακύρωση, ίσως να μη γνωρίζουν σε τι κατάσταση είναι ο δρόμος στην περιοχή.
Και εν πάσει περιπτώσει εάν ακυρωθεί ο αυτ/δρομος δε θα πρέπει να βελτιώσουν ουσιαστικά τον δρόμο που θα παραμείνει με παρακάμψεις οικισμών και βελτιώσεις γεωμετρικών χαρακτηριστικών;
Και γιατί αυτά να τα πληρώσει 100% το κράτος, ενώ για τον παλαιό σχεδιασμό υπάρχουν εξασφαλισμένα χρήματα από τράπεζες και τον ιδιώτη;

Οπου και να το "πιάσεις" το πράγμα πρόκειται για μεγάλη βλακεία.
Δεν ακυρώνεις ένα έργο 51 χλμ με συμβάσεις και χρηματοδότηση επειδή σε 2 σημεία 5 χλμ και 1 χλμ υπάρχουν προβλήματα. ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ



Με μια σήραγγα στην Σμέρνα , στο όρος Λαπίθας , που είναι πάνω απο την Ζαχάρω , παρακάμπτεται ΟΛΟΚΛΗΡΟ το οικοσύστημα του Καιάφα και τελειώνουν όλα... απλά έχει αυξημένο κόστος!! Ε και ???? Τόσα λεφτά πάνε χαμένα δεξιά και αριστερά !!
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατί έχω την εντύπωση ότι οι εξελίξεις είναι ολίγον Αθηνοκεντρικές και ίσως και κατά ένα μέρος Αρκαδοκεντρικές λόγω Ρέππα???
Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Τι το συζητάμε βρε παιδιά... εδώ παίζονται άλλα υπόγεια πολιτικά παιχνίδια.
Τι είχες Γιάννη... τι είχα πάντα! Twisted Evil

@ dimline
Φίλε ποιον ακριβός δρόμο αναφέρεις ως 111.
Η ΕΟ που γνωρίζω και συνδέει τη Τρίπολη με τη Πάτρα είναι η 33 (Πάτρα - Τριπόταμα – Λεβίδι – Τρίπολη).
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 157
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
Τι το συζητάμε βρε παιδιά... εδώ παίζονται άλλα υπόγεια πολιτικά παιχνίδια.
Τι είχες Γιάννη... τι είχα πάντα! Twisted Evil

@ dimline
Φίλε ποιον ακριβός δρόμο αναφέρεις ως 111.
Η ΕΟ που γνωρίζω και συνδέει τη Τρίπολη με τη Πάτρα είναι η 33 (Πάτρα - Τριπόταμα – Λεβίδι – Τρίπολη).


Ναί , η ίδια είναι...απλά έτσι είναι ευρέως γνωστή εδώ στην περιοχή μας!
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Να σας φτιάξω λίγο τη διάθεση αλλά και τη δική μου...με αυτά που ακούω...και βλέπω..εννοώ για τα οικονομικά της χώρας και της τσέπης μου φυσικά...
Στο ψητό...λόγοι εργασίας με έφεραν στο εργοτάξιο Κυπαρρισίου του Μωρέα...ξέρετε εκεί που είναι τα όρια Λακωνίας -Αρκαδίας και μπαίνουν στα δικά μας υπηρεσιακά λημέρια...τα μηχανήματα του Μωρέα....
Κόλαση...πάνω από 40 φορτηγά...full δουλειά...και όοοοο τι έκπληξη...αρχαία και πολλά παρακαλώ...και οι τύπισες της εφορείας αρχαιοτήτων....με τα πινελάκια...αλλά τις κυνηγάνε οι μαντραχαλαίοι του εργοταξίαρχη... Laughing Laughing Laughing
Πάντως έτσι όπως τα έκοψα...για ρωμαϊκά μου φάνηκαν....γιατί είδα πολλά κεραμικά....άρα τρώνε χώσιμο γρήγορα γρήγορα και πάμε παρακάτω...
Στο μέτωπο από το Λεύκτρο προς το Λεοντάρι δεν είδα πολύ κίνηση...δεν είχα και πολύ διάθεση να κατεβώ από το Λεοντάρι προς Ρούτσι....επιφυλάσομαι σύντομα να το συμπληρώσω το παζλ...
Πάντως καλά πάνε σε αυτό το τμήμα...

http://picasaweb.google.com/lkilint/UntitledAlbum02#5465552992356586882

Το σημείο εργασίας του μετώπου..κανα δύο χιλιόμετρα από το Κυπαρρίσι προς Λογκανίκο

http://picasaweb.google.com/lkilint/UntitledAlbum02#5465553009877178402

επισημάνσεις προς σκάψιμο με το κουταλάκι Laughing Laughing

http://picasaweb.google.com/lkilint/UntitledAlbum02#5465553025985544754

Το κουταλάκι τέλειωσε??


http://picasaweb.google.com/lkilint/UntitledAlbum02#5465553035176486354

Γενικό πάνω από το Ποτάμι...εδώ γίνεται ο πρώτος κόμβος αν θυμάμαι καλά προς Μονή Αμπελάκι..Κυπαρρίση-Πετρίνα κτλ...


http://picasaweb.google.com/lkilint/UntitledAlbum02#5465553050581299666

εδώ το κουταλάκι έχει ψωμί βγάλει...οπότε περιμένουμε...κανά χιλιόμετρο από το Κυπαρρίσι προς το Λεύκτρο....

Λεωνίδας
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 6:04 pm    Post subject: Reply with quote

cosygatos wrote:


2) Ζαχάρω: Δεν έχει άδικο ο δήμαρχος (τουλάχιστον για αυτό...). Η κωμόπολη αυτή είναι παραλιακή, με την παλιά πόλη να χωρίζεται από την θάλασσα από την εθνική. Αν περάσει ένας τεράστιος υπερυψωμένος (αναγκαστικά, γιατί θα περνάει από κατοικημένες περιοχές) αυτοκινητόδρομος η Ζαχάρω θα καταστραφεί. Τα έχουμε ξαναδει και στο παρελθόν αυτά τα φαινόμενα.


Το πρόβλημα στην Ζαχάρω δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι. Δεν τη λες και παραλιακή.... Ανάμεσα στην πόλη και την παραλιακή ζώνη Νatura παρεμβάλλονται λωρίδα πλάτους σχεδόν 2 km (με χωράφια και ελαιώνες) που άνετα χωράει όχι αυτοκινητόδρομο αλλά αεροδιάδρομο.. Ας ακολουθήσουν περίπου τη χάραξη του τρένου!!!

Για την απομόνωση της Μεσσηνία ας μην είμαστε υπερβολικοί. Το δύσκολο και άσχημο κομμάτι της διαδρομής (μετά το Καλό Νερό) θα αντικατασταθεί με αυτοκινητόδρομο. Σε γενικές γραμμές το κομμάτι που κόβεται μια χαρά χάραξη έχει.
Η χρονική διαφορά είναι ελάχιστη, το μεγάλο ζήτημα είναι η ασφάλεια και εκεί θα πρέπει να ασκηθεί πίεση.

Στην τελική αν υπάρχουν τόσα μεγάλα προβλήματα με τη χάραξη σε αυτό το τμήμα λόγω περιβαλλοντικών θεμάτων και αντιδράσεων ας φτάσουν τον αυτοκινητόδρομο όσο πιο νότια γίνεται (π.χ. μέχρι το Σαμικό). Και από εκεί και κάτω να γίνουν με έξοδα της κοινοπραξίας επεμβάσεις (παρακάμψεις χωριών, διαπλατύνσεις κτλ.) στο υπόλοιπο κομμάτι ώστε τουλάχιστον να αυξηθεί η ασφάλεια.

Το επιχείρημα σχετικά με το φαινόμενο του μπουκαλιού είναι αστείο (επιεικής χαρακτηρισμός...). Εδώ στα Τέμπη που περνάει η μισή Ελλάδα δεν έχουμε προβλήματα θα έχουμε στον Καϊάφα?? Η Ιταλία με τη Γαλλία ενώνονται με ένα τούνελ 1+1 και δεν υπάρχει πρόβλημα. Έλεος

Πάντως πιστεύω ότι επειδή οι γενικές αντιδράσεις είναι περισσότερες από ότι οι τοπικές πάλι θα αλλάξει ο σχεδιασμός.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 420, 421, 422  Next
Page 158 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr