stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 2:45 am    Post subject: Reply with quote

Ωραία που φορτσάρει η ιονία οδός.
Θυμήθηκα ότι έχω τραβήξει 3 φωτογραφίες στο Σπαθοβούνι Κορινθίας από τις 9 Απριλίου και σας τις παραδίδω τώρα. Παραλλαγή και ΣΕΑ.
ΣΕΑ Σπαθοβουνίου(κατεύθυνση Τρίπολη)

http://i893.photobucket.com/albums/ac137/per88/SeaSpathovouni.jpg
Και 2 από την Παραλλαγή της στροφής
http://i893.photobucket.com/albums/ac137/per88/parallagispathovouni.jpg
http://i893.photobucket.com/albums/ac137/per88/parallagispathovouni2.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 8:47 am    Post subject: Reply with quote

Πήραν φωτιά τα δυτικά και τα Νότια κυριολεκτικά!!! Ιόνια, Αμβρακία-¶κτιο. Συνεχίζουν δυνατά φυσικά, Ολύμπια, Μωρέας... Οργασμός. Ευχαριστούμε πολύ για όλες τις φωτό, όσες περισσότερες τόσο το καλύτερο!
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

http://s925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia%20odos/?action=view&current=080420101027.jpg

http://s925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia%20odos/?action=view&current=080420101026.jpg

http://s925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia%20odos/?action=view&current=080420101022.jpg

http://s925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia%20odos/?action=view&current=080420101020.jpg

http://s925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia%20odos/?action=view&current=080420101018.jpg

http://s925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia%20odos/?action=view&current=080420101015.jpg

http://s925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/ionia%20odos/?action=view&current=080420101014.jpg


Καλημέρα και πάλι ..Οι φώτο είναι από το τμήμα της Ιονίας οδού μετά τον κόμβο της εθνικής οδού Ιωαννίνων Αθηνών με τον επαρχιακό δρόμο που πηγαίνουμε για Σκλίβανη και οδηγει μέσω χωριών στο τμήμα που έχει παραδοθεί στο περιφεριακό Αρτας...
Οι τρείς πρώτες φώτο είναι ο εργοταξιακός δρόμος που έχει διανοιχθεί νότια του χωριού Ανώγειο..
η τέταρτη φώτο είναι σε ένα κάμπο που συναντάμε μετά τη διασταύρωση για το χωρίο Πεστά και οι 3 τελευταίες έιναι 3χλμ περίπου μετά την την διασταύρωση με τον εθνικό δρόμο ..
Περισσοτερες φώτο στην νέα εξόρμηση αυτό το σκ..
Οι φώτο είναι τραβηγμένες στισ 8.4.10
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίος Σταύρος, καλώς ήρθες!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

stavros333 καλώς ήρθες στη παρέα μας. Very Happy

Απλά να αναφέρω πως οι εικόνες εφόσον δεν εμφανίζονται άμεσα στα μηνύματά σου δεν χρειάζεται να είναι αναγκαστικά μεγέθους 800x600. Αντικειμενικά η ανάλυση αυτή στις μέρες μας είναι τουλάχιστον ξεπερασμένη.
Η ανάλυση 1024x768 είναι κατά τη γνώμη μου η καταλληλότερη ως προς το μέγεθος/ποιότητα.
Για όσους δεν γνωρίζουν υπάρχει ένα εργαλειάκι της Microsoft ονόματι Image Resizer. Για τα Windows XP κατεβάζετε αυτό, ενώ για τα Windows Vista/7 32-bit αυτό και για τα 64-bit αυτό.

-------------------------------------------------------------------------------------

Παράκαμψη από τα δυτικά της πόλης των Φιλιατρών
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ


Από τη δυτική πλευρά της πόλης σχεδιάζεται η δημιουργία της παράκαμψης Φιλιατρών, που θα έχει μήκος 5,3 χιλιόμετρα. Στη Νομαρχία Μεσσηνίας έφτασε χτες από το υπουργείο Περιβάλλοντος η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τον νέο δρόμο. Στη μελέτη επισημαίνεται πως η αρχή της χάραξης της αρτηρίας βρίσκεται περί τα 500 μέτρα νότια της γέφυρας του Φιλιατρινού ρέματος, και 150 μέτρα μετά το 11ο χιλιόμετρο του δρόμου Κυπαρισσίας – Φιλιατρών αρχίζει να κινείται νοτιοδυτικά. Εκεί δημιουργείται ο ανισόπεδος ημικόμβος εισόδου στα Φιλιατρά. Η παράκαμψη διέρχεται γεωργικές εκτάσεις με ελιές αρδευόμενες και θερμοκήπια πρώιμων κηπευτικών. Στα 2.400 μέτρα προβλέπεται ο δεύτερος ανισόπεδος κόμβος που εξασφαλίζει την είσοδο - έξοδο από την πόλη των Φιλιατρών κεντρικά και την κίνηση προς την παραλία. Η παράκαμψη θα συναντήσει το δρόμο Φιλιατρά - Γαργαλιάνοι μετά από 5.300 μέτρα, όπου θα δημιουργηθεί ανισόπεδος ημικόμβος. Για την επιλογή της δυτικής παράκαμψης σε σχέση με την ανατολική σημειώνονται τα εξής: «Η ταχύτητα μελέτης είναι 90 χιλιόμετρα την ώρα. Η χάραξη στη λύση αυτή κινείται σε ηπιότερο εδαφικό ανάγλυφο και παρουσιάζει καλύτερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, λιγότερα χωματουργικά έργα με σχεδόν μηδενικά ορύγματα, μειώνοντας σημαντικά τις δυσμενείς περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε σχέση με την παράκαμψη από τα ανατολικά. Επιπλέον, κινείται σε περιοχή ελεύθερης δόμησης, με αποτέλεσμα να μη θίγονται κατοικίες και να ελαχιστοποιούνται τα προβλήματα απαλλοτριώσεων. Ακόμα, δεν παρεμποδίζει τη μελλοντική επέκταση του οικισμού, η τάση της οποίας είναι προς την ανάντι περιοχή ανατολικά, ενώ παράλληλα διέρχεται σε μικρότερη απόσταση από το εμπορικό κέντρο του οικισμού το οποίο βρίσκεται στη δυτική πλευρά του. Στη διέλευση διασταυρώνει μόνο δύο κύριες οδούς του υφιστάμενου οδικού δικτύου, και αυτές σε περιοχές ελεύθερης δόμησης, σε αντίθεση με την ανατολική παράκαμψη η οποία διασταυρώνει τουλάχιστον 4 οδούς που οδηγούν στις ανάντι οικιστικές περιοχές και μάλιστα στις περισσότερες υπάρχει ανάπτυξη δόμησης σε άμεση γειτνίαση. Εξασφαλίζει καλύτερη εξυπηρέτηση του οικισμού και καλύτερη σύνδεση της επαρχιακής οδού Φιλιατρά - Μαραθούπολη μέσω του υφιστάμενου οδικού δικτύου στα δυτικά όρια του οικισμού σε σχέση με την ανατολική. Τέλος, δίνει τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης και αξιοποίησης της παραλιακής ζώνης στην οποία σήμερα λόγω της γεωμορφολογίας των ακτών και της δυσχερούς προσπέλασής της δεν υπάρχει καμία αξιοποίηση και ανάπτυξη».

Γ.Σ.

------------------------------------

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΣΠΡΟΧΩΜΑ: Εξετάζουν λύσεις για τον υποσταθμό της ΔΕΗ

Αυτοψία στην περιοχή ανατολικά του υποσταθμού της ΔΕΗ στο Ασπρόχωμα -εν όψει της διέλευσης του εθνικού δρόμου από την περιοχή πραγματοποιήθηκε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, σύμφωνα με πληροφορίες, από στελέχη και υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου Υποδομών και της ΔΕΗ, καθώς και εκπροσώπους της κοινοπραξίας «Μορέας». Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι από τη ΔΕΗ και το «Μορέα» έγινε ήδη μια πρώτη συλλογή στοιχείων, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στην εκπόνηση των απαραίτητων μελετών για ενδεχόμενες μετακινήσεις του δικτύου διανομής. Το επόμενο χρονικό διάστημα δε, θα ακολουθήσουν και άλλες αυτοψίες για τη συλλογή περαιτέρω στοιχείων. Οι τελικές προτάσεις, όταν καταρτιστούν -δεδομένου ότι φαίνεται να εκκρεμεί ακόμα η οριστική χάραξη του δρόμου στο συγκεκριμένο σημείο- θα τεθούν υπό την έγκριση της διοίκησης της ΔΕΗ. Όπως πληροφορήθηκε η «Ε», στη συνάντηση της περασμένης Παρασκευής μετείχαν, μεταξύ άλλων, από το υπουργείο Υποδομών ο Γιάννης Καρνέσης προϊστάμενος της υπηρεσίας μελετών-κατασκευών έργων παραχώρησης Πελοποννήσου και από τη ΔΕΗ ο ένας εκ των δύο βοηθών διευθυντών στη Διεύθυνση Περιφέρειας Πελοποννήσου - Ηπείρου, με έδρα την Πάτρα. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στη συνάντηση επαναβεβαιώθηκε από πλευράς ΔΕΗ η πρόθεση να συνδράμει στην υλοποίηση του σημαντικού έργου του αυτοκινητοδρόμου, «αρκεί οι όποιες παρεμβάσεις να μη θίξουν, ούτε το αδιάλειπτο της ηλεκτροδότησης της Καλαμάτας ούτε και τις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας ευαίσθητων υποδομών της ΔΕΗ», όπως ο υποσταθμός στο Ασπρόχωμα. Το κλίμα, αναφέρουν οι πηγές της «Ε», ήταν ιδιαίτερα συναινετικό και καταβλήθηκε ιδιαίτερη προσπάθεια από όλες τις πλευρές να εξευρεθούν οι βέλτιστες λύσεις, ώστε να διευκολυνθεί η διέλευση του νέου δρόμου. Στο πλαίσιο αυτό συμφωνήθηκε, αφΆ ενός να μην ξεφύγει η χάραξη του δρόμου από τις διεθνείς προδιαγραφές -κυρίως όσον αφορά την ακτίνα καμπυλότητας- και αφΆ ετέρου να καταβληθεί προσπάθεια ώστε στη διάρκεια κατασκευής του να μην υπάρξουν εκτεταμένες διακοπές ηλεκτροδότησης στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα. Κατά τις πληροφορίες, εξ άλλου, υπήρξε και δέσμευση ότι η μελλοντική λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου δεν θα δημιουργήσει προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του υποσταθμού της ΔΕΗ στο Ασπρόχωμα.

Β.Γ.Μ.


http://www.eleftherianews.gr σελίδα 8, 21-04-2010
Back to top
View user's profile Send private message
PRIMERCG
Visitor
Visitor


Joined: 21 Apr 2010
Posts: 8
Location: DIONYSSOS, ATTIKI

PostPosted: Fri Apr 23, 2010 5:21 pm    Post subject: ΜΩΡΕΑΣ Reply with quote

θελησα να επικοινωνησω μαζι με ολους τους ακουραστους φορουμιτες
και να τους ευχαριστησω που μας κρατουν ενημερους με την προοδο των εργων. Ειδικα αυτους με τις φωτο, αλλα ακομα ειδικοτερα με τον φιλο που οδηγησε απο ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ προς ΤΣΑΚΩΝΑ και δημοσιευσε τις
φωτο απο τα δυσκολα σημεια. Και παλι ευχαριστουμε.
Πηγαινω συχνα απο Αθηνα προς Μεσσηνια και ηδη το παραδωθεν κομματι
ΑΘΗΝΑΙΟ-ΛΕΥΚΤΡΟ παρολο που ειναι μονο 14.5 χ, εβγαλε απο τη μεση το δυσκολοτερο κομματι της διαδρομης. Μπορει το κερδος για την ωρα να ειναι μονο 15 λεπτα, αλλα φτανεις στον προορισμο σου αρκετα πιο ξεκουραστος.
Αραγε γιατι επρεπε να περασουν τοσα χρονια για να δοθουν αυτες οι κατασκευες στην ιδιωτικη πρωτοβουλια!!!!!!!
PRIMERCG
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Apr 23, 2010 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω πρώτη φορά καλησπερίζω νέο μέλος στο φόρουμ, οπότε καλωσήρθες και καλά ποσταρίσματα!!!
Όπως θα λεγε και ο admin ή ο Losada διάβασε τους κανονισμούς του sitε για να αποφύγεις κακές εκπλήξεις Twisted Evil Twisted Evil
Τώρα όσον αφορά στο θέμα που θίγεις για μένα δεν είναι μονόδρομος. Δηλαδή και ένα καλά οργανωμένο κράτος με συστήματα εσωτερικών αξιολογήσεων και προϊσταμένους που κάνουν αυτό που λέει η λέξη θα μπορούσε να κάνει (ή μάλλον να είχε κάνει) αυτά που έπρεπε.
Ο ίδιος άνθρωπος που τώρα δουλεύει στην ιδιωτική κατασκευαστική επιχείριση στο παρελθόν θα δουλευε στο κράτος.

Μήπως όμως μεταξύ όλων εμάς, των πολιτών αυτού του κράτους υπήρχε μια άτυπη συμφωνία να μην κάνει κανείς τίποτα, να φοροδιαφεύγουμε όπου μπορούμε και να την βγάζουμε χαλαρά και με δανεικά, εις βάρος της επόμενης γενιάς.

Μήπως τελικά εγώ φταίω περισσότερο άπό ότι μπορώ να παραδεχτώ?
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Apr 24, 2010 7:16 pm    Post subject: Oλυμπία οδός(Ηλεία) Reply with quote

http://madmedia.gr/4239/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%89-%CE%B7-%C2%AB%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82%C2%BB/
Πωπώ τρελό το λινκ. Τελοσπάντων αυτό το λινκ από την Ηλεία περιέχει 2 φωτογραφίες από τα τεχνικά έργα. Επίσης λέει πως τα πρώτα 15 χιλιόμετρα(από Πάτρα) θα ακολουθούν τον υφιστάμενο δρόμο.
Δεν τελειώσαμε εδώ. ¶λλα θέματα είναι οι επιτάξεις-απαλλοτριώσεις, αμοχαλικοληψία και τα ευεργετικά αντιπλημμυρικά έργα από τον δρόμο.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Apr 24, 2010 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

Φορτηγό προκάλεσε ζημιές στη σήραγγα Ραψομματη

Φορτηγό που μετέφερε τσάπα, κατέστρεψε χθες το πρωί, γύρω στις 8, έναν ανεμιστήρα και ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό στη σήραγγα Ραψομμάτη. Η κυκλοφορία διακόπηκε για ένα τέταρτο περίπου, προκειμένου να απομακρυνθούν τα σπασμένα υλικά από τη σήραγγα και η κίνηση να συνεχιστεί χωρίς προβλήμα τα για τα διερχόμενα αυτοκίνητα.

www.eleftherianews.gr 24-04-2010


Τι ειρωνεία... Σήμερα το απόγευμα πέρασα παρατήρησα πως λείπει η δεξιά πινακίδα μεταβλητού ορίου ταχύτητας και αναρωτήθηκα τι να έγινε... Rolling Eyes
Να αναφέρω πως πρόκειται για το κλάδο της σήραγγας προς Τρίπολη.

Εντωμεταξύ σήμερα μετά από 3 χρόνια πέρασα ξανά από το δρόμο Καλαμάτα - Τσακώνα – Παραδείσια.
Έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα. Το τεχνικό από το οποίο θα περάσει ο αυτοκινητόδρομος πάνω από την ΕΟ 7 είναι σχεδόν έτοιμο, όπως επίσης και αυτό της Ολύμπιας Οδού προς Κυπαρισσία/Πύργο.
Τέλος στο σημείο των Παραδεισίων όπου άρχιζε ο αυτοκινητόδρομος και είχε γίνει τοπική παραλλαγή της χάραξης τότε έχει αλλάξει και πάλι, αυτή τη φορά όμως μόνιμα. Η ΕΟ 7 περνά πάνω από τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο και καταλήγει στη δεξιά πλευρά του μέσω τεχνικού παράλληλου με αυτό του τρένου (αυτό το τεχνικό θα χρησιμοποιηθεί για τον Α/Κ Παραδεισίων) και κουμπώνει στην υπάρχουσα ΕΟ 500 μετρά πιο μετά.


Και κάτι που θέλω να ρωτήσω.
Αυτό που γνωρίζω είναι πως το πολύπαθο τμήμα Παραδεισίων-Τσακώνας ανακατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή ως αυτοκινητόδρομος αυτή τη φορά και όχι ως δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πως είναι σίγουρο πως θα έχει όντως ΛΕΑ το εν λόγω τμήμα ή θα έχουμε μία από τα ίδια... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Apr 25, 2010 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

Το άρθρο αναφέρει 31 Ανισόπεδους Κόμβους για 164 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου. Απίστευτο. Μιλάμε για αυτοκινητόδρομο ή για επαρχιακό δρόμο εξυπηρέτησης τοπικής κίνησης? Α/Κ ανά 5 χιλιόμετρα δρόμου!!
Ένα παράδειγμα. Στα 120 χιλιόμετρα της Ιόνιας Οδού στην Αιτωλοακαρνανία θα κατασκευαστούν 10 Α/Κ και 2 ημικόμβοι.
Στα 196 χιλιόμετρα από Αντίρριο μέχρι Γιάννενα σύνολο θα είναι 19 αν δεν κάνω λάθος.
Βάλτε και το κόστος κατασκευής κάθε πλήρους Α/Κ και υπολογίστε τί άλλα έργα θα μπορούσαν να κατασκευαστούν.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Apr 25, 2010 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Η γνωστή ασχετίλα των δημοσιογράφων. Αλλά αυτός δεν μόνο μπερδεμένος με τις πληροφορίες αλλά και με τη σύνταξη.
Η κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινητόδρομου απαιτεί αδρανή υλικά. Μοναδική πηγή είναι ο Πηνειακός Λάδωνας. Μέχρι σήμερα όμως, αν και έχει εγκριθεί από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Ειδική Υπηρεσία του Υπ. Περιβάλλοντος, η μελέτη οριοθέτηση του ποταμού δεν έχουν καθοριστεί, από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου, τα σημεία όπου θα γίνονται οι αμμοχαλικοληψίες.
βγάζετε κανένα νόημα απ'την τελευταία πρόταση? Rolling Eyes
Απ'την Ελευσίνα μέχρι την Τσακώνα θα κατασκευαστούν οι 31 κόμβοι, 13 στο Κόρινθος-Πάτρα, 10 Πάτρα-Αλφειός και 8 Αλφειός-Τσακώνα.

Ωχ την είπα την κακία μου αλλά έχω τη δικαιολογία ότι σήμερα γράφω το 666 μου ποστ! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Apr 25, 2010 10:20 pm    Post subject: Reply with quote

Mερικες πολυ ευχαριστες ειδησεις που αφορουν οδικα εργα στην Ευρυτανια και εχουμε ασχοληθει εκτενως στο παρελθον. Υπαρχουν φαινεται χρηματα για αυτα τα εργα και εχουν εκταμιευθει , με αποτελεσμα να ξεκινα αμεσα η δημοπρατηση τους. Δημοπρατειται αμεσα το Βαρβαριαδα-Αγραφα το δευτερο και παρα πολυ δυσκολο τμημα σε ενα κρημνωδες και δυσπροσιτο ορεινο αναγλυφο και το τμημα μεχρι το μαγευτικο "Παντα Βρεχει".
http://www.evrytanika.com/article.php?id=4474

@beethoven βαλε γρηγορα κανα emoticon να γραψει 667, γιατι αν διαβαζουν το foroum η Λουκα και ο Ανθιμος, καηκες.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Apr 26, 2010 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Δομνίστα-Ρωσκά το "περπάτησα" το περσινό καλοκαίρι. Διαδρομές για λίγους μέχρι στιγμής. Δε χρειάζεται εκτενέστερη περιγραφή. Όποιος αγαπάει τη φύση ας βρει ένα παλιό αυτοκίνητο, ένα 4*4 ή ένα αγροτικό ψηλό να πάει.
Κουραστική διαδρομή, αλλά είπαμε, για λίγους ( προς το παρόν ).
1 βουλευτής Ευρυτανίας παίρνει απίστευτα μεγάλα κονδύλια για τους ορεινούς δρόμους της περιοχής.
8 βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας δεν παίρνουν απολύτως τίποτα για το μεγαλύτερο σε έκταση νομό της χώρας, με πολλαπλάσιους ορεινούς όγκους ( Μόνο η Ναυπακτία έχει πάρει πολλά κονδύλια για δρόμους ).
Από Αιτωλοακαρνανία για να φτάσεις Πρόδρομο-ρωσκά-Πάντα Βρέχει οδηγείς ια τη δύσβατη μέχρι στιγμής περιοχή της ορεινής Τριχωνίδας. Δύσκολοι ορεινοί δρόμοι, που δε θα πτοήσουν όσους αγαπούν τη φύση.
Συμβουλή, όχι με καινούριο αυτοκίνητο, κρίμα είναι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Περίεργο δημοσίευμα της Καθημερινής για την περίπτωση του Καϊάφα.
Θέλω να πιστεύω ότι κάτι δεν κατάλαβε καλά ο δημοσιογράφος και μπερδεύτηκε. Ας περιμένουμε τις ανακοινώσεις από τα υπουργεία.

Συνοπτικά αναφέρει ότι η τελική πρόταση αναφέρει κατάργηση του αυτοκινητοδρόμου όχι μόνο στα 8-10 km του Καϊάφα (που είναι απολύτως λογικό) αλλά σε όλο το τμήμα Πύργος - Καλό νερό και αντί αυτού την κατασκευή αυτοκινητόδρομου Πυργος - Αρχαία Ολυμπία και Καλό Νερό - Κυπαρισσία.

Kαι ενώ κατανοώ απόλυτα αυτή την απόφαση για τα τμήματα εντός προστατεύομενων περιοχών δεν μπορώ να καταλάβω το υπόλοιπο τμήμα τι φταίει (ειδικά η παράκαμψη Ζαχάρως) μιας και ο δρόμος περνάει από χωράφια και ελαιώνες αρκετά μακριά από τις ζώνες προστασίας NATURA
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως, το συγκεκριμένο τμήμα δεν το θεωρώ και καταστροφή που κόπηκε. Υπάρχούν πολύ σημαντικότερες διαδρομές στην Ελλάδα για να κατασκευαστούν αυτοκινητόδρομοι από αυτή. Κατά τη γνώμη μου έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα ίσως θα έπρεπε να φτάνει μέχρι την Ολυμπία και τέρμα. Επίσης μου αρέσει η ιδέα κατάργησης και του υπάρχοντος δρόμου που διέρχεται από τον Καϊάφα και η αναβάθμιση της περιφερειακής του υδροβιότοπου οδού.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

Απ ό,τι φαίνεται τελικά δυστυχώς ισχύει...
Μετά την υποβάθμιση του εν λόγω τμήματος (κατάργηση ΛΕΑ) έρχεται και η οριστική του ακύρωση.

Ο αυτοκινητόδρομος λειψός μετά την Ολυμπία

Λειψός αυτοκινητόδρομος η Ολυμπία οδός, όπως τελικά θα κατασκευαστεί, θίγει τη Μεσσηνία η οποία πρέπει από σήμερα να ξεσηκωθεί. Ουσιαστικά σταματάει στην Αρχαία Ολυμπία και αυτό αποτελεί πλήγμα για το νομό μας και την προοπτική της σύνδεσής του με την Πάτρα, τη Βορειοδυτική Ελλάδα και την Ευρώπη, ενώ ακυρώνει τις προσπάθειες για αυτοκινητόδρομο σΆ όλο το τμήμα Πύργος - Τσακώνα. Σύμφωνα με τα νεότερα δεδομένα, από την Αρχαία Ολυμπία μέχρι το Καλό Νερό δε θα γίνει αυτοκινητόδρομος. Θα παραμείνει όπως είναι ο σημερινός στενός εθνικός δρόμος, μέσα από τα χωριά. Αιτία της δυσμενούς αυτής εξέλιξης για τη Μεσσηνία αποτελούν οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών της Ηλείας - από τη Ζαχάρω και κάτω. Την είδηση αποκαλύπτει η χθεσινή “Καθημερινή“ και την επιβεβαίωσαν στην “Ε“ πηγές του υπουργείου Υποδομών. Η λύση αυτή επελέγη, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, για να απεμπλακεί το έργο από την υπόθεση του Καϊάφα, για την οποία η Ελλάδα έχει παραπεμφθεί στο Ευρωδικαστήριο. Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης επεσήμανε ότι «πραγματοποιήσαμε σειρά επαφών στην Ηλεία και τη Μεσσηνία, καθώς υπήρχαν έντονες αντιδράσεις από τις τοπικές κοινωνίες στο τμήμα, όπου ο αυτοκινητόδρομος δε θα πραγματοποιηθεί». Και μάλιστα, σημείωσε ότι αντί αυτής της διαδρομής θα φτιαχθεί αυτοκινητόδρομος έως την Αρχαία Ολυμπία και στο κομμάτι Καλό Νερό - Κυπαρισσία. Κανονικά, όπως προβλέπεται, θα φτιαχθεί η Ολυμπία οδός στο κομμάτι Καλό Νερό - Τσακώνα. Πηγές του υπουργείου μας ενημέρωσαν, διευκρινίζοντας τις δηλώσεις του κ. Μαγκριώτη για “έντονες αντιδράσεις από τις τοπικές κοινωνίες“ και απαντώντας στο ερώτημά μας γιατί δεν αποκλείστηκε μόνο το κομμάτι του Καϊάφα, ότι στην ακύρωση του αυτοκινητόδρομου από τη Ζαχάρω έως το Καλό Νερό οδήγησαν αντιδράσεις δημάρχων, τοπικών φορέων και κατοίκων των χωριών, όπου η Ολυμπία οδός προβλεπόταν να περάσει μέσα απΆ αυτά με βύθιση. Οι αντιδράσεις σΆ αυτή την προοπτική ήταν έντονες, όπως εκδηλώθηκαν σε σύσκεψη στο υπουργείο με την παρουσία και βουλευτών της Ηλείας. Οι Ηλείοι ζήτησαν ο αυτοκινητόδρομος να περάσει ανατολικά από τον Καϊάφα και από τα χωριά τους. Εξέλιξη, όμως, που πολλαπλασιάζει το κόστος του έργου, γιΆ αυτό και αποκλείστηκε. Συμφωνήθηκε, ωστόσο, να γίνει μελέτη της ανατολικής χάραξης, ώστε να γνωρίζουν πόσο ακριβώς είναι το κόστος της συγκεκριμένης κατασκευής. Αφού η ανατολική χάραξη απορρίφθηκε, οι εκπρόσωποι των τοπικών κοινωνιών της Ηλείας ζήτησαν -και πέτυχαν- ο δρόμος να παραμείνει όπως είναι σήμερα, μέσα από τα χωριά τους. Το υπουργείο αποδέχθηκε το αίτημα κάτω από την πίεση και προφανώς στηριζόμενο στο ότι οι υφιστάμενοι κυκλοφοριακοί φόρτοι στη συγκεκριμένη διαδρομή δεν πιέζουν για αυτοκινητόδρομο. Και αποφάσισε να αντικαταστήσει το τμήμα αυτό με αυτοκινητόδρομο έως την Αρχαία Ολυμπία και στο κομμάτι Καλό Νερό - Κυπαρισσία, βελτιώνοντας τη σύνδεση της τριφυλιακής πρωτεύουσας με τη νέα εθνική οδό Τρίπολης - Καλαμάτας.

www.eleftherianews.gr 28-04-2010
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

Να συνεχίσουν να σκοτώνονται ....στον Κακόβατο στην ευθεία του Αλφειού..... και στην διασταύρωση προς Κρέστενα...αυτό θέλουν....
Δεν πειράζει θα φωνασκούν σε λίγα χρόνια να γίνει διαπλάτυνση του δρόμου.....και αυτοκινητόδρομος...ά ρε ματσούκι που θέλουν....
Τρίβουμε τα χέρια μας οι σιδηροδρομόφιλοι...Η ΣΠΑΠ δεν πεθαίνει...ουπς σε άλλο φορουμ γράφω...
Laughing Laughing Laughing
Λεωνίδας
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

δυσκολεύομαι να το πιστέψω!!!!
Η δρόμος Πύργος-Καλό Νερό είναι πολύ στενός, με πολύ επικίνδυνα σημεία.
Εχω πάθει σοκ.
Φοβερό δωράκι έκανε ο Ρέππας στους εργολάβους. Τους χαρίζει 50-60 χλμ δρόμο με αντάλλαγμα 10 χλμ μέχρι την Κυπαρισσία.
Πόσα πήρες ρε λαμόγιο Αρκάδα;
Το αρκαδικό λόμπυ Λαλιώτη- Ρέππα που καταδίκασε τη Μεσσηνία 20 χρόνια με δρόμους κατασκευής του 1940, ενώ έφτιαξαν από το 1990 το δρόμο της Τρίπολης δρα και πάλι εκ του πονηρού. Να δεις πόσο σύντομα θα γίνει και το Ολυμπία-Τρίπολη για να εξυπηρετηθεί η Αρκαδία εις βάρος της Μεσσηνίας. Περιμένετε να δείτε.
ΟΥΣΤ αχρείοι....Να πάτε όλοι κει που σας αξίζει - στο σκαμνί.
Για μια ακόμα φορά η Μεσσηνία αδικείται και ακυρώνονται έργα 50-60 χλμ, για να μη χάσουν πελατεία 10 μαγαζιά σε 4-5 κ@λοχώρια της περιοχής. Πόσοι θα εξακολουθούν να σκοτώνονται περνώντας μέσα από τα χωριά με τα τρακτέρ και τα αγροτικά να αλωνίζουν; Το σκεφτήκατε αυτό; Εχετε περάσει από τη Ζαχάρω να δείτε το μπάχαλο του σημερινού δρόμου και το τι γίνετε εκεί με τα "ποιοτικά" μαγαζιά τους; Αντί να επιβάλετε την τάξη στο νταή δήμαρχο της Ζαχάρως που δε σέβεται βιότοπους και παραλίες και είναι κράτος εν κράτει στη περιοχή, τον χαϊδεύετε! ΑΙΣΧΩΣ
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 5:47 pm    Post subject: Reply with quote

Τυχαίο ήταν νομίζεις που κουβάλησε και τον Λαλιώτη στα εγκαίνια τις προάλλες...;
10 χρόνια για 15 χιλιόμετρα δρόμου. ¶ντε μην αρχίσω τώρα... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 5:49 pm    Post subject: Reply with quote

οχι βέβαια.....καθόλου τυχαίο.
Αντί να είναι στη φυλακή τολμάει να εμφανίζεται το μέγιστο λαμόγιο του ΠΑΣΟΚ που τον έβγαλαν από τη ναφθαλίνη.
Ας τολμήσει να κατέβει προς τη Μεσσηνία και πρώτος θα του ρίξω ντομάτες.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 6:00 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλ δημιουργήθηκαν σφοδρές αντιδράσεις μόλις ανέλαβε η νέα ηγεσία το ΥΠΕΧΩΔΕ?? Αυτό πραγματικά δεν το περίμενα. Όχι μόνο δεν περίμενα η ηγεσία της Βάσως και του Λαλιώτη να προωθήσουν έστω την ολύμπια οδό μέσα στη δεκαετία, αλλά να βρουν έτοιμη δουλειά στρωμένη και να την ακυρώσουν??? Αυτό παραπάει νομίζω. Κάθε φορά βρίσκουν ένα τρόπο να μας εκπλήσσουν περισσότερο. Και μ'όλα τ'άλλα μαζί που συμβαίνουν αυτόν τον καιρό και τις μεγάλες βρώμες που βγαίνουν γιατί δεν κρύβονται αυτά εγώ τουλάχιστον ανησυχώ πολύ για το τι έπεται. Και μια μέρα μετά από βίντεο που έβλεπα στο youtube. Τέλος πάντων.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

αυτά είναι όλα π@@@ρολογίες από πολιτικάντηδες.

Σκοπός τους είναι να στρέψουν το δρόμο προς την Τρίπολη, και βρίσκουν ένα σωρό "δικαιολογίες". Ακυρώνουν ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό έργο και δημιουργούν μπαλώματα, για τα οποία θα πληρώσουμε στο μέλλον ένα κάρο λεφτά για να τα ενώσουμε.
Δυστυχώς δεν είναι βλάκες. Είναι κάτι χειρότερο.....κουτοπόνηροι και χαρίζουν μυρια στους εργολάβους.
Μέρκελ ακούς!

αλλά τι να περιμένεις από Λαλιώτες και ΧΡέππες.

Αλήθεια, τα προβλεπόμενα διόδια θα ακυρωθούν ή ο εργολάβος θα εισπράττει τα ίδια ενώ θα κατασκευάσει 50 χλμ δρόμου λιγότερα;
Θα μας πεις ΧΡέππα;
Back to top
View user's profile Send private message
SP73
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Oct 2008
Posts: 146
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ καταλαβαίνω ότι κυκλοφοριακά αλλάζει εντελώς ο χαρακτήρας του έργου: το βόρειο κομμάτι είναι προέκταση (όπως ήταν) της Αθηνών Πατρών, ενώ το νότιο γίνεται τροφοδότης του Μωρέα καθαρά. Και χάνεται και ο χαρακτήρας διαμπερούς κίνησης από Καλαμάτα και Σπάρτη για Πύργο, όπως και η συνέχεια της Ιονίας Οδού (ό,τι κι αν αξίζει αυτό).

Και για να το πάω λίγο παραπέρα, κάνουμε τρεις αυτοκινητοδρόμους 2x2 που θα ενώνονται σε 1 άλλον 2x2 μέσα σε 40 χλμ από την Τσάκωνα μέχρι το Λεύκτρο. Συγγνώμη, αλλά είτε οι τροφοδότες είναι υπερβολικοί (πλέον), είτε ο Κορίνθου-Λεύκτρου ανεπαρκής ως άξονας, σε κάθε περίπτωση πρόκειται για έργο που σε 5 χρόνια θα ζητήσει επέκταση.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 8:48 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε vas8 αδυνατώ να κατανοήσω πώς η Μεσσηνία είναι ριγμένη μιας και ο η Καλαμάτα αλλά και η Κυπαρισσία θα συνδέονται και μεταξύ τους, αλλά και με την Τρίπολη και την Αθήνα με αυτοκινητόδρομο.
Ριγμένη είναι η Ζαχάρω και τα χωριά της Ηλείας νότια του Καϊάφα, οι οποίοι αντέδρασαν και δε θα έχουν αυτοκινητόδρομο, αλλά η Μεσσηνία πώς;
Και να σου πω και κάτι, αν αυτοί θέλουν να έχουν ελλιπείς υποδομές, δικό τους κακό. Όταν θα φωνασκούν και θα βελάζουν θα είναι πια αργά.
Τουλάχιστον ένας απ'τους μεγαλύτερους αρχαιολογικούς χώρους, η Αρχαία Ολυμπία, θα συνδέεται με αυτοκινητόδρομο. Και αν ο δρόμος συνεχίσει από την Ολυμπία μέχρι την Τρίπολη μελλοντικά, τότε θα μπορεί κανείς να πηγαίνει με άνεση στα πανέμορφα χωριά της Βυτίνας, Καρύταινας, Στεμνίτσας, Δημητσάνας. Τότε να δείτε αύξηση του ορεινού και χειμερινού τουρισμού.
Και όχι, δεν έχω καμία σχέση με την Αρκαδία, αλλά αν οι Ηλείοι βάζουν μονίμως τα χεράκια τους και βγάζουν μόνοι τους τα ματάκια τους, δεν τους φταίνε οι Αρκάδες, το κλούβιο τους το κεφάλι τους φταίει. Και ούτε θα κατηγορήσουμε τους Αρκάδες που ζητούν και φτιάχνουν περισσότερες υποδομές για τον τόπο τους. Μαγκιά τους, και ας το κάνουν και οι άλλοι, αντί να προσφεύγουν μονίμως στο ΣτΕ επειδή ο δρόμος τους κόβει το χωράφι. Να μάθουν μερικοί μερικοί ότι όταν δεν θες να συνεργαστείς προκειμένου να σου φτιάξουν έργο, ε, στην τελική δε θα στο φτιάξουν. Τόσο απλό.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

lkilint wrote:
Τρίβουμε τα χέρια μας οι σιδηροδρομόφιλοι...Η ΣΠΑΠ δεν πεθαίνει...ουπς σε άλλο φορουμ γράφω...
Λεωνίδας

Φίλε Λεωνίδα, και εγώ θα χαιρόμουν αν είχαμε κάποιον σοβαρό operator, αλλά το να περιμένουμε την ΤΡΕΝΟΣΕ να εκμεταλλευτεί την έλλειψη οδικών υποδομών σε μια περιοχή, είναι το λιγότερο ...ουτοπικό !
Είδαμε τι έκαναν και στα Τέμπη που παίζονταν πολύ περισσότερα.

Θλιβερά νέα τα παραπάνω, και λογική η οργή του vas8.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 420, 421, 422  Next
Page 157 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr