stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Apr 18, 2010 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Ερχονται φωτο νεας εσοδειας. Cool Cool Cool Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Apr 18, 2010 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι το βράδυ θα αναρτηθούν 6 φωτογραφίες από την περιοχή Αντιρρίου-Μακύνειας που αφορούν τα έργα κατασκευής της Ιονιας Οδού.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Apr 18, 2010 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Οι φωτο που προανηγγειλα εφτασαν απο τον φιλο μας μεσω του agr-engineer. Εδω να σημειωσω πως εχει δοθει οδηγια προς τον αγνωστο φιλο να μπορεσει να εγγραφει στο forum και να μπορει πλεον μονος του να μας παρουσιαζει το πλουσιο υλικο του, απο ενα δρομο που θα μας απασχολησει εντονα τα επομενα χρονια. Ετσι κι αλλιως τον ευχαριστουμε θερμα.

Για αρχη μας στελνει ενα χαρτη που ειχε ζητησει ο φιλος bokomolech και αφορα στην θεση της νεας γεφυρας του ποταμου Ευηνου.

Βορεια εξοδος σηραγγας Μακυνειας

Σχεδιαγραμμα χαραξης Ιονιας Οδου μεχρι Παλιοβουνα(ορος Κλοκοβα)

Προοδος νοτιας προσβασης σηραγγας Μακυνειας

Κολωνες δρομου προσβασης προς τη νοτια εισοδο σηραγγας Μακυνειας. Διακρινεται το δεξιο στομιο (ανοδου).

Προοδος εργασιων νεας γεφυρας Ευηνου ποταμου

Θεα απο την Ιονια οδο προς το βορειο τμημα του Ευηνου ποταμου


Υ.Γ. Και μια πλουσια παρτιδα απο τονους αφιερωμενη στον φιλο agr-engineer ΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Sun Apr 18, 2010 10:04 pm    Post subject: Reply with quote

Very Happy Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις φωτογραφίες, στον άγνωστο φίλο και σε εσας pindos10 και agr-engineer!

Βλέποντας τον χάρτη κατάλαβα, που θα γίνει η γέφυρα. Θα ρίξω μια ματιά την Παρασκευή που θα περάσω από εκεί.

Ερώτηση: Αυτά τα μηχανήματα που φαίνονται στην τέταρτη και πέμπτη φωτογραφία, τι ακριβώς κάνουν; Κάποιου είδους θεμελίωση; Ρωτάω γιατί έχει 2 τέτοια στο κομμάτι που φτιάχνουν ανάμεσα από Μεσολόγγι και παράκαμψη Αγρινίου.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Apr 18, 2010 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

Τα συγκεκριμένα μηχανήματα στην "αργκό" των εργοταξίων λέγονται "πασσαλάδικα" και ανοίγουν ανοίγματα (κάτι σαν πηγάδια) που διάμετρός τους και το βάθος τους καθορίζεται από τη μελέτη και σε αυτά στη συνέχεια τοποθετείται οπλισμός (σίδερα) και σκυροδετείται. Αυτή είναι η πιο κοινή μέθοδος θεμελίωσης μεγάλων τεχνικών έργων...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Apr 18, 2010 10:42 pm    Post subject: Reply with quote

Μια παρατηρηση. Στο σχεδιαγραμμα της 3ης φωτο του φιλου μας που δειχνει την πορεια του δρομου μεχρι την Παλιοβουνα, υπαρχει περιπτωση να δειχνει πως θα πηγαινε ο δρομος απο την αρχικη χαραξη δηλ. μπαλκονι στην Παλιοβουνα και τωρα που αποφασιστηκε σηραγγα να ερθει πιο μεσα? Να εχουμε δηλ. μια μικρη παραλλαγη της χαραξης μεχρι τα στομια των σηραγγων?

edit: προς Admin και Mods
Γιατι εχει ανοιξει η σελιδα και μου εχει βγει και κατω μπαρα. Τις φωτο τις ανεβασα στην επιτρεπομενη διασταση(640Χ480).
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon Apr 19, 2010 1:09 am    Post subject: Reply with quote

Γιατί έβαλες δέκα χιλιάδες τόνους!!! Το διόρθωσα όμως Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Apr 19, 2010 1:59 am    Post subject: Reply with quote

Α ρε Pindos ή του ύψους ή του βάθους είσαι Cool . Φαίνεται ότι κινούνται αρκετά κάποια πράγματα στην ιονία, ούτε καν φανταζόμουν ότι έχουν ξεκινήσει γέφυρες και σήραγγες πέρα βέβαια απ'την Καληδόνα. Στα υπόλοιπα σημεία που λέτε γίνονται χωματουργικά να υποθέσουμε ότι εκεί έχουν ολοκληρωθεί οι επιτάξεις-απαλλοτριώσεις και μπορούν να συνεχιστούν ανενόχλητα τα έργα?
Back to top
View user's profile Send private message
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Mon Apr 19, 2010 9:55 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως γυρνώντας από Λευκάδα, το Σάββατο το πρωί, παρατήρησα ότι από το νότιο κομμάτι της παράκαμψης του Αγρινίου και μέχρι το Μεσσολόγγι γίνονται καθόλο το μήκος οι χωματουργικές εργασίες. Με περιέργεια θέλω να δω πως θα περάσει ο δρόμος στους δύο κόμβους στο Μεσολόγγι. Μάλλον θα κάνουν γέφυρα ή τούνελ διότι από όσο έβλεπα έχει πυκνή δόμηση. Έχω την εντύπωση πως θα είναι το επόμενο κομμάτι που θα παραδωθεί. Υπάρχει χρονοδιάγραμμα για αυτό τμήμα;

Επίσης αν κάποιος ξέρει το τούνελ στην Παλιοβούνα θα έχει χάραξη δυτική; Διότι όπως έβλεπα τα έργα, στον κόμβο προς Γαυρολίμνη, μάλλον προς αυτήν την κατεύθυνση θα πρέπει να είναι και με ανηφορική διαδρομή!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Apr 19, 2010 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

H εφημερίδα Έθνος έχει λυσάξει για την καταστροφή του Εύηνου ποταμού.
Τα έργα βελτίωσης στην Κορίνθου-Τριπόλεως δεν έπρεπε να είχαν τελειώσει τον Μάρτιο του 2010?Δεν έχουν! Συνεχίζουν. Ελληνικό φαινόμενο.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 5:24 am    Post subject: Reply with quote

http://opeiratis.blogspot.com/2010/03/blog-post_2490.html
Λυσσάρες κακές!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Μέχρι και τα φορτηγά σας ενοχλούν που περνούν μέσα απ'το χωριό μη σας χαλάσουν το πλακόστρωτο. Ε βέβαια γιατί ακούμε τακτικά αναστολή των έργων?? Γιατί είναι μερικοί έξυπνοι και ευαίσθητοι που μάλλον δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 9:00 am    Post subject: Ε.Ο.ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Reply with quote

Αγαπητέ Φίλε Per88,

Εξ' όσων γνωρίζω απο προσωπική ενασχόληση, τα έργα βελτίωσης στον δρόμο Κορίνθου - Τριπόλεως (μάζί με όλες τις νέες σήραγγες και γέφυρες) ολοκληρώνονται τέλος Ιουλίου και μαζί με την παράδοση του τμήματος Καλογερικό - Αθήναιο στις 4 Αυγούστου, η διαδρομή μέχρι την Καλαμάτα θα μειωθεί κατά περίπου 20λεπτά ακόμα. Για όποιον κάνει συχνά το ταξίδι αυτό, θα αποτελεί πραγματικά μια όαση ξεκούρασης.

Και επειδή πολύ σωστά λές οτι "Είμαστε στην Ελλάδα", ευτυχώς που είμαστε εδώ και βλέπουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία να "τρέχει" μερικά οδικά έργα (σε όλη τη χώρα) έτσι ώστε να βελιτωθεί η ποιότητα ζωής μας. Έτσι και αλλιώς, σε λίγο καιρό, με την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας, με την οικονομία στο κόκκινο, την βενζίνη μέχρι το τέλος του έτους στα 2ευρώ το λίτρο, το ΔΝΤ κρεμάμενος πέλεκυς στο κεφάλι μας και την επερχόμενη μείωση αποδοχών σε όλους τους τομείς, θα γίνουμε μετανάστες στον τόπο μας. Άρα οι νέοι αυτοκινητόδρομοι θα χρησιμεύσουν για τη μαζική φυγή προς τις ιδιαίτερες πατρίδες μας. Μαζική φυγή μάλλον χωρίς γυρισμό.

Φίλοι vas & engineer, εσείς που είστε "πιο μέσα στα πράγματα", έχετε κανένα νέο εάν υπάρχει πιθανότητα παράδοσης του Καλογερικού πριν τις 4/8/2010?

Καλή μέρα σε όλους και προσοχή στους δρόμους.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 10:40 am    Post subject: Reply with quote

Σε ποια οικογένεια είπαμε ότι ανήκει η εφημερίδα Εθνος?

Πολύ δύσκολοι καιροί για εργολάβους....

sxiza07

Βάλε τις διακοπές σου από Δευτέρα 19 Αυγούστου για να είσαι σίγουρος ότι θα έχει τελειώσει ο δρόμος...
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 11:28 am    Post subject: Reply with quote

Απλά να προσθέσω πως το deadline αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται οι βελτιώσεις στις διαδοχικές ανηφορικές στροφές του Σπαθοβουνίου, η βελτίωση της στροφής στο κόμβο Τρίπολης και τέλος οι δύο στροφές μετά το ΣΕΑ Αλέα.
Τα παραπάνω έγιναν μετά από πρωτοβουλία του Μορέα.
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά νέα για τον άξονα Άκτιο-Αμβρακία, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας "Αιχμή", καθώς άρχισε η προετοιμασία των εργοταξίων:
http://www.aixmi-news.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=3235&Itemid=22

Από την άλλη, και στην Ελευθεροτυπία, δημοσίευμα σχετικό με τον Εύηνο και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Φυσικά και πρέπει να προστατευτεί το περιβάλλον, αλλά στην Ελλάδα των ιδιοτελών συμφερόντων εκδοτών/εργοληπτών, ας κρατάμε και μια πισινή για τη δημοσίευση ρεπορταζ αυτού του είδους.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=153427

Quote:
Πάντως γυρνώντας από Λευκάδα, το Σάββατο το πρωί, παρατήρησα ότι από το νότιο κομμάτι της παράκαμψης του Αγρινίου και μέχρι το Μεσσολόγγι γίνονται καθόλο το μήκος οι χωματουργικές εργασίες. Με περιέργεια θέλω να δω πως θα περάσει ο δρόμος στους δύο κόμβους στο Μεσολόγγι. Μάλλον θα κάνουν γέφυρα ή τούνελ διότι από όσο έβλεπα έχει πυκνή δόμηση. Έχω την εντύπωση πως θα είναι το επόμενο κομμάτι που θα παραδωθεί. Υπάρχει χρονοδιάγραμμα για αυτό τμήμα;

Το αρχικό χρονοδιάγραμμα είναι για τις 19-4-2011 (Αντίρριο - Νότιο Άκρο παράκαμψης Αγρινίου), εκτός και αν αλλάξει λόγω καθυστέρησης απαλλοτριώσεων. Προσωπικά πιστεύω ότι το τμήμα από σήραγγα Καλυδώνας μέχρι την παράκαμψη μπορεί να παραδοθεί εντός του χρονοδιαγράμματος.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

Eχουμε βρει αλλο μπελά τωρα στο ονομα της προστασιας του περιβαλλοντος. Καθε καραγκιοζης ανοιγει εν blog και αρχιζει και αραδιαζει μ@@@κιες. Απολυτως τιποτα δεν προκειται να διαταραξει την ροη και την κοιτη του Ευηνου, απο ενα μικρο τμημα που καταλαμβανει το εργοταξιο στις οχθες του. Για τα φερτα και αδρανη με προσεκτικο και νομιμο τροπο ,αφου θα εχουν εξασφαλισει και την απαραιτητη αδεια γι'αυτο, καθαριζουν και την περιοχη, αποφορτιζοντας την. Μαλλον τους χρειαζεται μια ΑΤΤΙΚΑΤ , να ανοιξει λατομεια μπροστα στη μουρη τους, ξεκοιλιαζοντας τα βουνα που φαινονται στις φωτο.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Νομιζω οτι αυτοι που γράφουν τα γνωστα, αγνοούν οτι για να θεμελιωθεί μια γέφυρα, απο τους ρωμαϊκούς χρόνους Laughing έως και σήμερα, είναι απαραίτητη η προσωρινή μετατόπιση της κοιτης του ποταμού ανάλογα το θεμέλιο που φτιάχνεται.

Φυσικά, μετα το εργο η κοιτη επανέρχεται στη φυσιολογική της ροή (εαν δεν επέλθει εγκιβωτισμός, όπως εγινε στον Αχελώο μετα το φραγμα Στράτου). Βοηθούντων βροχών και πλημμυρών, σε λιγα χρονια τιποτα δε θυμίζει εργοτάξιο
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 3:01 pm    Post subject: Reply with quote

Έτσι ακριβώς είναι, κάποιοι μέσα στην άγνοιά τους νομίζουν ότι τα έργα γίνονται με μαγικό ραυδάκι! Δεν είμαι κατά της προστασίας του περιβάλλοντος, είμαι κατά της υπερβολής. Ας μην κάνουμε τίποτα και ακόμα ας καταστρέψουμε ότι έχουμε φτιάξει και ας αφήσουμε τη φύση να οργιάσει Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Άγνωστε στρατιώτη του φόρουμ, ευχαριστούμε για τις φώτο και από μένα. Ελπίζω να έχεις καλή φωτογρ και αρκετή όρεξη.(μπράβο και στην δυάδα των "κομιστών", μη σας πιάσει ο εισαγγελές με τέτοιο όνομα που σας έδωσα).
Και εγώ συμφωνώ ότι γιατί όχι να παραδωθεί σε ένα χρόνο(πλην παλαιοβούνας)
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

per88 wrote:
Τα έργα βελτίωσης στην Κορίνθου-Τριπόλεως δεν έπρεπε να είχαν τελειώσει τον Μάρτιο του 2010?Δεν έχουν! Συνεχίζουν. Ελληνικό φαινόμενο.

Φυσικά και ξέρω-θυμάμαι τις ανακοινώσεις που έλεγαν όλα έτοιμα τον Μάρτιο πλην του Σπαθοβουνίου και της σήραγγας Στέρνας. Απλώς θυμάμαι το αφεντικό τον Κ.Κούτρα να λέει στην παράδοση του νέου κλάδου του Αρτεμισίου ότι ο νέος κλάδος παραδίδεται νωρίτερα από τον συμβατικό χρόνο και ότι τον Μάρτιο θα είναι έτοιμες οι αλλαγές. Ωστόσο τα έργα συνεχίζονται( βλέπε κλείσιμο ακ.Στέρνας).
Δεν αμφιβάλλω ότι ο δρόμος αλλάζει. Αλλά ρε άνθρωπε τι τα λες αυτά?
Υ.Γ. Ναι και το Τρίπολη-Καλαμάτα πάει καλά. Αν μου τα είπαν καλά...οι γεωλόγοι του έργου-οι πιο πολλοί- δεν περνάνε την γέφυρα του Αλφειού. Κινούνται προς Σπάρτη και Καλαμάτα.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 10:08 pm    Post subject: Reply with quote

Το 2008 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως [ΦΕΚ (2631 Β΄/29-12-2008)] η απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με την κωδικοποίηση και αρίθμηση του Ελληνικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου.

Επειδή το ΦΕΚ έχει το χάρτη σε μικρή ανάλυση με αποτέλεσμα να μην είναι αναγνώσιμος και καθώς δεν συμπεριλαμβάνει λίστα αυτής της αρίθμησης επιχείρησα να ρίξω λίγο φως στο τούνελ...

Το pdf που παραθέτω πιο κάτω αποτελεί δική μου προσπάθεια μετά από αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο για διασταύρωση στοιχείων. Επίσης η βοήθεια ενός φίλου που ασχολείται με το αντικείμενο με βοήθησε ώστε να βγάλω μια άκρη.

Το pdf μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.

Τυχόν παρατηρήσεις, ευπρόσδεκτες. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Wed Apr 21, 2010 11:19 pm    Post subject: α Reply with quote

καλησλπέρα και από εμένα...\πρώτη φορα γράφω σε forum...
και ζητώ προκαταβολικά την κατανόηση σας για τυχόν λάθη..
Κάνω συχνά το ταξίδι Γιάνννενα - Αθήνα και έχω κάποιες φώτο από
τα έργα της Ιονίας οδού...
Αν μπορεί κάποιος ας μου πει πως μπορώ να τις ανεβάσω...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 21, 2010 11:59 pm    Post subject: Reply with quote

μου την έστειλαν με μικρή καθυστέρηση αλλά αξίζει να τη δείτε:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/TsakonaBridgecloseup.jpg
Αεροφωτογραφία από τον υπό κατασκευή δρόμο στο τμήμα Παραδείσια Τσακώνα (μεταξύ Αρκαδίας-Μεσσηνίας). Η φωτό έχει ημερομηνία 9 Απριλίου 2010 (εννέα μολις ημέρες μετά το φωτορεπορτάζ που έκανα από εδάφους) και το κατάστρωμα της γέφυρας έχει πλέον ολοκληρωθεί!
Δουλεύουν ταχύτατα.
Δείτε πως ήταν το σημείο αυτό στις 31/3/10:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/61topothetisi.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/64450mgefyrapanoramic.jpg
Ευχαριστώ τους ιπτάμενους φίλους στην Καλαμάτα για τη συμβολή τους στο φόρουμ και περιμένουμε και άλλες φωτογραφίες!


Last edited by vas8 on Thu Apr 22, 2010 12:10 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 12:08 am    Post subject: Re: α Reply with quote

καλώς ήρθες φίλε Stavros333. Χαίρομαι γιατί το βόρειο μέτωπο της Ιονίας αποκτά έναν ακόμα ενεργό ανταποκριτή!
Καλά και πλούσια ποσταρίσματα.

stavros333 wrote:

Κάνω συχνά το ταξίδι Γιάνννενα - Αθήνα και έχω κάποιες φώτο από
τα έργα της Ιονίας οδού...
Αν μπορεί κάποιος ας μου πει πως μπορώ να τις ανεβάσω...


Για να ανεβάσεις φωτογραφίες πρέπει:
1. να γραφτείς σε μια δωρεάν υπηρεσία αποθήκευσης φωτογραφιών, π.χ. www.photobucket.com
2. να σμικρύνεις το μέγεθος των φωτογραφιών σου σε πιο διαχειρίσιμη διάσταση π.χ. 800x600
3. να τις ανεβάσεις στο photobucket
4. να αντιγράψεις στο post σου εδώ, το direct link που αυτόματα θα σου δώσει το photobucket μετά το ανέβασμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Thu Apr 22, 2010 1:21 am    Post subject: Reply with quote

Ο αδερφός μου είναι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα Πολ. Μηχανικών στην Πάτρα και χτες τους πήγαν εκπαιδευτική εκδρομή στον αρχαιολογικό χώρο της Μακύνειας. Εκεί τους έκανε διάλεξη ο Γερμανός αρχαιολόγος-διευθυντής των ανασκαφών σε άπταιστα ελληνικά, στο θέατρο του αρχαιολογικού χώρου, και είδανε κάποιες μελέτες αποτυπώσεων με προτάσεις αποκατάστασης. Έπειτα επισκέφτηκαν και το εργοτάξιο της Ιονίας.
Τα έργα στις σήραγγες και στις γέφυρες προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ οι εργάτες δούλευαν πυρετωδώς και ασταμάτητα και τις 4-5 ώρες που ήταν εκεί, χωρίς μεσημεριάτικη σιέστα ή lunch break. Ο εργοταξιάρχης τους είπε ότι βάζουν πρόσω ολοταχώς ώστε τα έργα να συνεχίσουν και να τελειώσουν το νωρίτερο, γι'αυτό και δουλεύουν ασταμάτητα. Εκείνη την ώρα συγκεκριμένα, ασχολούνταν κυρίως με τη σκυροδέτηση στους πυλώνες των αερογεφυρών, απ'ότι κατάλαβα, με την πορεία του έργου να είναι σε πολύ καλό στάδιο, απ'ότι μου είπε...Αυτά. Μακάρι να είχα και φωτογραφίες να δείξω, αλλά πρέπει πρώτα να πάω Πάτρα...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 420, 421, 422  Next
Page 156 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr