stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Sun Apr 04, 2010 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Εύχομαι σε όλους Χριστός Ανέστη και Χρονια Πολλά
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία και ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ
μόλις επέστρεψα από Καλαμάτα - έφαγα αρκετή κίνηση και από Κόρινθο μέχρι Ελευσίνα προτίμησα την παλαιά εθνική.
Υπήρχαν ατελείωτες ουρές στον κόμβο από Τρίπολη στην Κόρινθο και στα διόδια της Κορίνθου.

Ας αρχίσω από έναν σύνδεσμο του ΘΑΡΡΟΥΣ της Καλαμάτας με ενδιαφέροντα στοιχεία για τις απαλλοτριώσεις και τα έργα στο Νομό Μεσσηνίας.
http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=26268&Itemid=32

ακολουθεί αργότερα σήμερα φωτορεπορτάζ από Κόρινθο μέχρι και τη Μεσσηνία. Λίγο υπομνή να τις μικρύνω και να τις βάλω στον φωτοκουβά Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Apr 05, 2010 11:57 pm    Post subject: Reply with quote

http://2.bp.blogspot.com/_Moz08RhEWgo/S7pNkEVJoVI/AAAAAAACY4U/lj9wXDQ4LIY/s1600/diodia.jpg

Φωτογραφία από τα διόδια Σπαθοβουνίου σήμερα. Ρεύμα προς Αθήνα, δεξιά λωρίδα. Κατά την επιστροφή βάλανε άλλο ένα ταμείο.

http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_9510.html


Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 12:13 am    Post subject: Reply with quote

Κόρινθος Καλαμάτα - Μερος 1ον
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν την Μ. Τεταρτη (31/3/2010) και τα συνεργεία του Μορέα και του άλλου εργολάβου στο τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα δουλευαν στο φουλ - όπως θα δείτε. Επειδή θα βάλω πάνω από 70 φωτογραφίες, θα το σπάσω σε 2 μέρη. Το β μέρος αύριο. Σήμερα έφαγα ήδη αρκετες ώρες. Υπομονή Smile

Ξεκινάμε με την παραλλαγή που κάνει ο Μορέας - δεξιά όπως πάμε νότια -στην κατηφόρα πριν τα διόδια στο Σπαθοβούνι:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/1KorTripoliparallagiprinspathovouni.jpg
και τα ανανεωμένα διόδια στο Σπαθοβούνι με περισσότερες θυρίδες, ηλεκτρονικές πινακιδες και νέο σταθμό ελέγχου. Πλέον πληρώνεις και στις 2 κατευθύνσεις από 1,40 ευρώ.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/2DiodiaSpathovoyni.jpg
Ακολουθεί ο νέος κόμβος του Αγ. Βασιλείου που κατασκευασε ο Μορέας:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/3KorTripoliKomvosAgVasileiouNEOS.jpg
ο φύλακας Αγγελός μου:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/4KomvosAgVasileiouANGEL.jpg
ο δρόμος ανηφορίζει. Σε όλο το μήκος λειτουργούσαν 2 λωρίδες:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/5KorTripolianifora.jpg
κόμβος Νεμέας:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/6KorTripoliKomvosNemeas.jpg
Νέα άσφαλτος και φοβερή ποιότητα δρόμου σε όλο σχεδόν το μήκος μέχρι μετά την Τρίπολη:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/7strofipoiotitadromou.jpg
Και ανηφορίζει προς τις κεραίες (αριστερα στο τερμα-βάθος φαινεται το υπο κατασκευή τούνελ - ανάμεσα στα 2 κυπαρισσάκια)
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/8KorinthosTripoli31-3-10panoramic.jpg
Η απότομη στροφή στις κεραίες που θα παρακαμφθεί με τούνελ. Μεγάλος όγκος χωμάτων έχει πέσει στον γκρεμό. Ελπιζω να τον μαζέψει ο Μορέας και να αποκατασταθεί η ζημιά. http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/9KorTripoliKeraies.jpg
πριν τις κεραίες εξομαλυνεται η στροφή:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/10KorTripolikopsimostrofisprinkerai.jpg
Στο βάθος η γέφυρα και το τούνελ που θα παρακαμψει τις κεραίες:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/12Keraiesapproachingbridgeandtunnel.jpg
κατασκευή ράμπας προς τη γέφυρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/11kopsimostrofisgiagefyrakeraies.jpg
ο δεξιός κλάδος της γέφυρας ειναι έτοιμος:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/13gefyraandtunnelKeraies1.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/14gefyraandtunnelKeraies2.jpg
ελπίζω το χώμα που ειδαμε πριν να πάει εδώ για να γεμισει τη ράμπα ανόδου στη γέφυρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/15Keraiesbridgeclose31-3-10.jpg
Βόρεια είσοδος τούνελ κεραιων. Το τουνελ έχει σκυροδετηθεί και έχει αρχίσει η τοποθέτηση ηλεκτρομηχανολογικών:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/16Keraiesbridgeandtunnel231-3-10.jpg
Η στροφή στις κεραίες που θα καταργηθεί. Προσέξτε ότι η ΛΕΑ έχει απομονωθεί και χρησιμοποιείται από το εργοτάξιο. Αυτό συμβαίνει για αρκετά χλμ μέχρι το Αρτεμήσιο.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/17Keraiesstrofiandsideroad.jpg

Κτήριο ελέγχου του τούνελ:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/18Keraiestunnelcontrolbldg.jpg
Νότια έξοδος τούνελ κεραιών:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/19Keraiestunneltripoliside.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/20Keraiestunneltripoliside.jpg
Τουνελ Στέρνας, βόρεια (τα ηλεκτρομηχανολογικά είναι τοποθετημένα και τα φώτα αναμένα!!!):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/21Sternatunnelnorthside.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/22Sternatunnelnorthsidecloseup.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/23Sternatunnelnorthsidecloseupfully.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/24Sternatunnelnorthsidecloseup.jpg
Τουνελ Στέρνας, νότια έξοδος:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/25Sternatunneltripolisidelightsareo.jpg
"κόψιμο" στροφής πριν το Αρτεμήσιο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/26KorTripolikopsimostrofisprinArtem.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/27KorTripolikopsimostrofisprinArtem.jpg
Βόρεια στόμια Αρτεμησίου:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/28Artemisiotunnelnorthside.jpg
Νέος φωτισμός, νέα άσφαλτος φρέσκο βάψιμο. Καμιά σχέση με την παλιά κατάσταση:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/29Artemisiotunnelinsideview.jpg
Νότια έξοδος προς Τρίπολη:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/30Artemisiotunneltripoliside.jpg
"κόβονται" 2 στορφές μετά τον ΣΕΑ Αλεα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/31kopsimostrofismetaapoAlea.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/32kopsimostrofismetaapoAlea.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/33kopsimostrofismetaapoAlea.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/34kopsimostrofismetaapoAlea.jpg
Διόδια Νεστάνης (στη Τρίπολη) - ανανεωμένα και 2 κατευθύνσεων και αυτά (1,40 ευρώ)
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/35diodiaNestanis.jpg
Κόμβος Τρίπολης -διαπλάτυνση γέφυρας κόμβου για εξομαλυνση στροφής:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/36KomvosTripolis.jpg
Παράκαμψη Τρίπολης - νέα άσφαλτος χωρίς ΛΕΑ !!!! Evil or Very Mad και μάλλον θα παραμεινει έτσι:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/37ParakampsitripolisOXILEAneaasfalt.jpg
Τέλος αυτοκινητόδρομου, η μπλε γραμμή δείχει τη διαδρομή του υφιστάμενου δρόμου που ανεβαίνει το "Καλογερικό". Αριστερά τα έργα του Μορέα συνεχίζονται προς Ασέα και Μεγαλόπολη. Η άνω γέφυρα θα αποτελέσει τον νότιο κόμβο της Τρίπολης και ο Μορέας φτιάχνει τη λωρίδα εξόδου:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/38Kalogerikoendofmotorway.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/39Kalogerikoarxiergou.jpg
Μ. Τετάρτη και ο Μορέας δουλεύει εντατικά στο Καλογερικό - πριν την κοιλαδογέφυρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/40Kalogerikorampaanodoustigefyra.jpg
Καλογερικο: Ανεμογεννήτριες πάνω, η ανακαινισμένη μετρική γραμμή στη μέση και ο δρόμος κάτω - ανηφόρα και στροφές με εγγυημένες ουρές πίσω από νταλίκα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/41KalogeriooldroadandAnemogenitries.jpg
Η κοιλαδογέφυρα πριν το τούνελ του Καλογερικού που θα βάλει τέλος στις ουρές:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/42Kalogerikogefyra.jpg
προχωρούν οι πρόβολοι, αλλά δεν έχει τελειώσει η γεφύρωση:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/43Kalogerikogefyracloseup.jpg
και μια έκπληξη! πέρασε άδειο τραίνο με κατεύθυνση προς Τρίπολη.
και η γνώριμη νταλίκα με την ουρά της:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/44Kalogerikotrainandanemogenitries.jpg
Σήραγγα Καλογερικού - νοτια στόμια. Αριστερά πάνω ο τωρινός δρόμος:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/45Kalogerikotunnelnotiostomio31-3-1.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/46Kalogerikotunnelnotiostomio31-3-1.jpg
Συνεχίζουμε αμέσως μετά το τούνελο: ο νέος και ο παλαιός πλάι πλάι:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/47Kalogerikooldandnewroad31-3-10.jpg
και σκαβουμε προς την Ασέα και το Αθήναιο που ξεκινά το κομμάτι που λειτούργησε τη Μ. Τρίτη. Αραγε θα είναι έτοιμο τα Καλογερικό μέχρι τον Αύγουατο όπως μας είπανε;
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/49Kalogeriko-Asearoadworks31-3-10.jpg

Αυτά για σήμερα....48 φώτος εβαλα μέχρι εδώ.
Αυριο βράδυ το β' μέρος από Ασέα μέχρι Καλαμάτα....παρτε μια μικρή γεύση για το τι σας περιμένει Laughing Laughing Laughing
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/RapsomatiMegalopolifougara.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Tsakona450mgefyraapproaching2.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Tsakonaimistegastro1.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Tsakonaoldtunnel31-3-10.jpg


Last edited by vas8 on Tue Apr 06, 2010 2:01 am; edited 6 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 12:59 am    Post subject: Reply with quote

Φιλτατε vas8 περιμενουμε με ενδιαφερον τη συνεχεια κυριως μετα το Λευκτρο και μεχρι την πρωτευουσα της Μεσσηνιας. Εξαιρετικο οδοστρωμα, δρομος ολοκαινουργιος(ασφαλτοταπητας, διαγραμμιση, τσιμεντενια τειχια, καινουργιοι φραχτες κτλ.), αλλα μου εκανε εντυπωση που ο "Μωρεας" τουλαχιστον μεχρι την Τριπολη κατηργησε την καθετη σηματοδοτηση και οι ταμπελλες προορισμων ειναι ολες στο πλά'ι'. Π.χ. ο κομβος Στερνας ειχε καθετη σηματοδοτηση(για Αργος-Ναυπλιο) και τωρα εχει παραπλευρη ή πλα'ι'νη ή οπως αλλιως λεγεται.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 1:56 am    Post subject: Reply with quote

Stavros86 wrote:
http://2.bp.blogspot.com/_Moz08RhEWgo/S7pNkEVJoVI/AAAAAAACY4U/lj9wXDQ4LIY/s1600/diodia.jpg

Φωτογραφία από τα διόδια Σπαθοβουνίου σήμερα. Ρεύμα προς Αθήνα, δεξιά λωρίδα. Κατά την επιστροφή βάλανε άλλο ένα ταμείο.

http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_9510.html


Laughing Laughing Laughing

Η δουλεια δουλεια, αλλα τον φραπε ο Ελληνας δεν τον αποχωριζεται ποτε Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 11:05 am    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
Κόρινθος Καλαμάτα - Μερος 1ον
[...]Η στροφή στις κεραίες που θα καταργηθεί.[...]"κόψιμο" στροφής πριν το Αρτεμήσιο:[...]"κόβονται" 2 στορφές μετά τον ΣΕΑ Αλεα:[...]


αφηστε και καμια στροφή στη ησυχία της... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

vas8 wrote:
Κόρινθος Καλαμάτα - Μερος 1ον
[...]και μια έκπληξη! πέρασε άδειο τραίνο με κατεύθυνση προς Τρίπολη.
και η γνώριμη νταλίκα με την ουρά της:


Είναι αλλαγή τροχαίου υλικου απο/προς το μηχανοστάσιο Καλαμάτας
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ειδικά για ένα μη Πελλοπονήσιο οδηγό, που κατεβαίνει για 1η φορά το δρόμο και έχει συνηθίσει την υψηλής ταχύτητας - σχεδόν - ευθεία πορεία, οι στροφές αυτές αποτελούν παραφωνία και ξαφνική δυσάρεστη κατάσταση.

Από μικρό παιδί, περνώ από αυτό το δρόμο και παρότι αυτό γίνεται πολύ περιστασιακά, τυγχάνει να έχω δει, ως αυτόπτης, δύο ατυχήματα live σε αυτές τις στροφές .

Captain αν οδηγάς δύο τροχούς σε νιώθω Smile Wink , ως ένα σημείο, αλλά επειδή τυγχάνει να συναναστρέφομαι με επαγγελματία οδηγό, που έκανε καθημερινά την διαδρομή στο Κορίνθου Τριπόλεως, σε βεβαιώ ότι τα ατυχήματα σε αυτές τις δύο στροφές (κοντά στις κεραίες κινητής τηλεφωνίας) ήταν συχνότατο φαινόμενο και μάλιστα ήταν φονικότατα.


====================================

Επίσης, σας παρακαλώ ΟΛΟΥΣ τις ευχές σας στο topic "Καλό Πάσχα" στο κλουβί Idea
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Tue Apr 06, 2010 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Έχει κανεις φωτογραφίες από το ΣEA Αλέα?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 1:12 am    Post subject: Reply with quote

Κόρινθος - Καλαμάτα Μέρος 2ον
(31/3/2010)

Μετά το Καλογερικο και την Ασέα μπαινουμε στο τμήμα Αθήναιο-Λεύκτρο. Εδώ υπάρχει ΛΕΑ παντού εκτός από τη σήραγγα και τα στέγαστρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/50prosRapsomati.jpg
Βορεια είσοδος σήραγγας Ραψωμμάτη - προσέξτε τον στήλο φωτισμού και την κάμερα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/51Rapsomatitunnelnorth.jpg
Αμέσως μετά την έξοδο υπάρχιε ημιστέγαστρο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/52Rapsomatisimistegastro.jpg
Γέφυρα και cut and cover. Η γέφυρα έχει ΛΕΑ και προσέξτε ότι το C&C είναι ασσύμετρο γιατι η άνοδος έχει 3 λωρίδες!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/53Rapsomatisccaristera3lanes.jpg
Ευθεία Μεγαλόπολης: Αεροδρόμιο, αλλα τα δεντρα καμμένα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/54efthiaMegalopolis.jpg

και μετά από 5 χλμ παλαιας εθνικής περνάμε στο πολύπαθο τμήμα ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ (το τελευταίο βουνό πριν τη Μεσσηνία):
Το τμήμα αυτό λειτούργησε για 2 χρόνια και έκλεισε το 2002 μετά από μεγάλη κατολισθηση. Το ανα-κατασκευάζει η ALPINE TEPNA με εργολαβία του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Αρχή προς νότο, φωτογραφημένη από τη νέα γέφυρα της παλαιας εθνικής. Η γέφυρα απέναντι είναι του τραίνου:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/55ParadeisiaTsakonaarxi.jpg
Μ. Τετάρτη και τα συνεργεία εργάζονταν, οι πόρτες ήταν ανοιχτές και έτσι τρυπώσαμε μεσα -πλήρης φορτίου και με όλη την οικογένεια:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/56ParadeisiaTsakonatsimentodokoi.jpg
Φόρτωση προβόλων για την μεγάλη γέφυρα που ακολουθεί. Το μέγεθος εντυπωσιάζει και τα παιδιά είχαν ενθουσιαστεί:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/57tsimentodokoifortosi.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/58tsimentodokoifortosicloseup.jpg
εδώ οι πρόβολοι έχουν φύγει και έχουν μεινει οι βάσεις τους. Στο βάθος ξεπροβάλλει ο κάμπος της Μεσσηνίας:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/59tsimentodokoileipounMessinia.jpg
και φτανουμε στην κοιλαδογέφυρα των 450 μέτρων που φτιάχνεται στη θέση παλαιότερης επιχωμάτωσης που απομακρύνθηκε. Συνεργεία και γερανοί δουλεύουν στο φουλ:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/60450gefyra1.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/61topothetisi.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/62topothetisi.jpg
και προχωρήσαμε στο νότιο άκρο της γέφυρας. Μέτρησα 14 ανοιγματα και έχουν ολοκληρωθεί τα 10:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/63gefyrasideview31-3-10.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/64450mgefyrapanoramic.jpg
Αμέσως μετά μια μικρή κατολισθηση (οχι αυτή που έκλεισε το δρόμο) με σκαφτικά να καθαρίζουν τα βράχια και σπαστήρα να τα κάνει χαλικι:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/65katolisthisi1.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/66spastiras.jpg

Αναρωτιέμαι στο βουνό βούτυρο εφτιαξαν τον δρόμο; Μέτρησα 4 κατολισθήσεις συνολικά. Γιατί δεν τον πήγαν από το απέναντι βουνό που περνά το τραινο; Το έργο που γίνεται τώρα είναι πανάκριβο (115 εκ ευρώ για 11 χλμ) και τεχνικά πολύ δύσκολο.

Ακολουθεί Cut and Cover που το περάσαμε από μέσα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/67CutnCover.jpg
και ο κόκκινος σπαστήρας που ξεκουράζεται και απολαμβάνει τη θέα πίσω:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/68Spastiras2.jpg

ημιστέγαστρο - αναρωτιέμαι γιατί έχουν βάλει κάγκελα στην ταράτσα του; Ξέρει κανείς;
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/69imistegast.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/70Tsakonaimistegastro1.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/71Tsimentoimist.jpg

και βγαίνουμε σε χωματένια παρακαμψη για να περάσουμε κάτω από την επόμενη γέφυρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/72bridge.jpg
η κόρη μου σκέφτεται - "αντε τελείωνε με τις φωτογραφίες να φτάσουμε επιτέλους!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/73underbridgeCarkori.jpg

Ακολουθεί το σημείο της μεγάλης κατολισθησης (Νο2) όπου θα κατασκευαστεί μεταλλική τοξωτή γέφυρα. Τα 3 τσιμεντένια βάθρα είναι σχεδόν έτοιμα. Τα μεταλλικά μέρη κατασκευάζονται στο εξωτερικό και θα ελθουν σε μερικούς μήνες για συναρμολόγηση εντός του καλοκαιριού - σύμφωνα με το αρχικό πλάνο. Ο εργάτης που ρώτησα δεν γνώριζε πότε φτάνουν.
Εδώ το μεσαίο και το νότιο βάθρο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/74Toxotigefyravathra31-3-10.jpg
και το βόρρειο βάθρο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/78Toxotivoreiovathro.jpg
νότιο και βόρρειο ακρόβαθρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/75TsakonaToxotigefyravathra.jpg

δε γνωρίζω το ακριβές σχήμα της γέφυρας αλλά τα τόξα θα πρέπει να είναι κάπως έτσι - πιο πιθανή θεωρώ τη "πράσινη εκδοχή" με εναλλακτική τη πορτοκαλί:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/76TsakonaToxotigefyrasketch.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/77TsakonaToxotigefyra2sketch.jpg

και συνεχίζουμε πάνω σε άσφαλτο νοτια προς τη Μεσσηνια:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/79Tsakonasouth.jpg
και παλι εκτός δρόμου για να περάσουμε την κατολίσθηση Νο 3, πάνω από την οποία θα περάσει γέφυρα (θα δείτε τα βάθρα της στην 2η φωτό:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/80ektosdromouMessinia.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/81Katolisthisi2vathra.jpg

και μετά πάλι άσφαλτος. Στο μεσαίο αυλάκι περνουσε το παλαιό new jersey που έγινε χαλίκι!!! (βλεπε σωρό δεξια):
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/82Tsakonasouthpalaiaasfaltos.jpg

Αμέσως πριν το σημείο που ο δρόμος εφάπτεται το παλαιου, έγινε αυτό το τεχνικό που θα επιχωθεί:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/83Tsakonatexnikooxetos.jpg

και περνάμε στο τελευταίο τμήμα του δρόμου στα όρια το νομού Μεσσηνίας:
και εδώ το NJ έγινε κομμάτια:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/84TsakonaspasmenoNJ.jpg
Παλαιό Cut%Cover. Ο Ευκλείδης θα έπρεπε να ντρέπετε για τις άπειρες κακοτεχίες που είχε ο δρόμος και όχι να αυτοδιαφημιζεται:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/85Tsakonaoldtunnel.jpg

Στο νομό Μεσσηνίας πλεον και κατασκευάζουν τοιχο αντιστήριξης για να συγκρατεί τα χώματα που είχαν πέσει στο οδόστρωμα. Κοιτάξτε το NJ πώς έχει σπάσει απο την Κατολίσθηση Νο 4:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/86TsakonaMesstoixos.jpg

και εδω τελείωνει η ΤΕΡΝΑ και πιανει δουλειά ο Μορέας. Στο βάθος (με κίτρινο κύκλο) διακρίνεται η διάνοιξη μετά το χωριό Αλλαγή:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/87Tsakonaend.jpg

από εδω βγήκαμε από ανατολικά στη διασταύρωση της Αλλαγής και στρίψαμε αριστερα για Καλαμάτα. Γνώριμο σημείο όταν ο δρόμος ήταν σε κυκλοφορία. Προσοχή, ο φράχτης κλειδώνει με λουκέτο όταν λήξει η βάρδεια.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/88Enddiastavrosifraxtis.jpg

Στην παλαιά εθνική, πλέον, στην ευθεία της Αλλαγής κατασκευάζεται από τον Μορέα (!) άνω διάβαση για το δρόμο από Πύργο (Ολυμπία οδος).
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/89KomvosAllagi-Messinia.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/90KomvosAllagi-Messinia31-3-10.jpg

και τελευταία (90η φωτογραφία!!!!! Shocked ) οι βάσεις για την άνω διάβαση του Αυτ/μου αμέσως πριν τη διασταύρωση του Μελιγαλά. Ειμαστε 17 χλμ πριν την Καλαμάτα.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/91Meligalasbridge.jpg

Από εδώ και μετά γίνονται σποραδικά τεχνικά και εκχερσώσεις μέχρι τη Θουρία γιατι οι επιτάξεις δεν έχουν ολοκληρωθεί.

ΑΥΤΑ ΠΑΙΔΕΣ για τώρα.....επεξεργάστηκα και ανέβασα 90 Φωτογραφίες σε 2 ημέρες!
Laughing Laughing Laughing

.....την επόμενη φορά ελπίζω να σας έχω νέα από αέρος. Δυστυχώς το α/φος δε πρόλαβε να επισκευαστεί τη Μ. Εβδομάδα και μείναμε με λίγες φωτος από το έδαφος Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 1:30 am    Post subject: Reply with quote

Demis wrote:
Έχει κανεις φωτογραφίες από το ΣEA Αλέα?


Δυτυχώς δεν φωτογράφησα την ΑΛΕΑ. Εβγαλα πάνω από 130 φωτογραφίες και δημοσίευσα εδω τις 90 καλύτερες, αλλά οχι ΑΛΕΑ.

Επρεπε να το ζητήσεις νωρίτερα. Πάντως επειδή η ΑΛΕΑ είναι μόνο στο ρευμα καθόδου, μετά τα διόδια της Νεστάνης κατασκευάζεται νέο ΣΕΑ και στο ρεύμα προς Αθήνα. Νομίζω πως το βενζινάδικο λειτουργουσε, αλλά τα άλλα κτήρια έχουν προχωρίσει αρκετα.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 2:51 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστουμε παρα πολυ vas8 για τον κοπο σου, και το τραβηγμα μεσα σε χωματοδρομους και εργοταξιακους δρομους για την παρουσιαση σου(υπο συνεχη μουρμουρα φανταζομαι). Πολλα τεχνικα, δυσκολα εδαφη, συνεχεις κατολισθησεις και μεγααααααααααααααααααααααλη μασα. Η χαρα του εργολαβου. Δωσε και μενα μπαρμπα.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 9:51 am    Post subject: Reply with quote

Ναι το βενζινάδικο το είδα και εγώ ανοικτό. Τα υπόλοιπα κτήρια φαίνονταν να είναι σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής.
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Εντάξει, περαν πλάκας, η στροφή στις κεραίες στο ρεύμα προς Τρίπολη ειναι αρκετά απότομη, ακόμα και για μηχανές ( Embarassed ) και ουκ ολιγοι την έχουν πατήσει εκεί δυστυχώς. Βέβαια είχε σήμανση προειδοποιητική την οποία όλοι αγνοούμε καθε φορά...

Στην επιστροφή ειναι πιο ανετη και πιο ανοιχτή....

Απλα να μη γίνουν όλα ευθεία ρε παιδί μου Confused

υ.γ. Εξαιρετικό το report btw


Last edited by Cpt. Haddock on Wed Apr 07, 2010 10:33 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 10:31 am    Post subject: Reply with quote

Vas8

Ευχαριστούμε για τις φωτό!

Πάντως έχουν προχωρήσει καπως και στο Τσακωνα Παραδεισια. Οπότε μάλλον σε κανα χρονο απο σημερα να μπορουμε να το χρησιμοποιηούμε. Στο τμημα από το τέλος του αυτοκινητοδρομου μετα τη γεφυρα του Αλφειου μέχρι και τον νεο κομβο στα Παραδεισια πως προχωραει ο Μορεας? Θα προλαβει τον Αυγουστο?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα από Αλφειό μέχρι Παραδείσια δεν είναι δύσκολο και δεν έχει σπουδαία τεχνικά. Το πολύ ωραίο μαγαζάκι με τα παραδοσιακά προϊόντα με το cafe που ήταν πολύ δημοφιλές είναι πλεον παρελθόν Crying or Very sad Από όσο είδα από μακρυά σε κάποια σημεία κάνουν την τελική στρώση πριν την άσφαλτο και προς το τέλος του είναι πιο πίσω στα χωματουργικά. Σιγουρα θα το προλάβουν μέχρι τον Αύγουστο.

Αντίθετα, στο τμήμα μετά το Καλογερικό και πριν την κάτω Ασέα σπάνε ένα βραχώδη λόφο και αυτό φαίνεται αρκετά πίσω, εκεί θέλει τρέξιμο (υπάρχει σχετική φώτο στο τέλος του 1ου μέρους του φωτορεπορταζ, ορίστε και εδώ:

http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/49Kalogeriko-Asearoadworks31-3-10.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
road352
New Member
New Member


Joined: 09 May 2006
Posts: 50
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Vas χαρά στο κουράγιο σου. Ευχαριστούμε και την οικογένειά σου που σε άντεξε. Πολύ ωραίες φωτογραφίες μπράβο.
Έτυχε πέρσι να κάνω 2 φορές τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα (Σεπτέμβρη και Νοέμβρη). Η διαφορά ειναι εμφανέστατη στην πρόοδο των έργων. Οταν με το καλό τελειώσει ο δρόμος απο Τρίπολη μέχρι Καλαμάτα οι Αθηναίοι για πλάκα θα καταβαίνουν στη Μεσσηνία για μπανάκι.

Αυτό που πραγματικά με πειράζει στους καινούργιους αυτοκινητοδρομους είναι τα διόδια που βρίσκονται στη μέση του δρόμου αντί να ειναι πλευρικά.
Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα αν θυμάμαι καλά 8 ή 9 φορές σταμάτησα για διόδια. Δεν βάζω τους καινούργιους σταθμούς που δεν μπηκαν ακόμα σε λειτουργία. Τότε θα πάμε 12 με 13 σταθμούς διοδίων. Ειναι πραγματικά ΝΤΡΟΠΗ. Μιλάμε με νορμάλ συνθήκες (που αυτό σημαίνει 3-4 αυτοκίνητα στο ταμειο) τουλάχιστον μισή ωρα καθυστέρηση για διαδρομή 8 ωρών. Γιατί αυτο το μισάωρο να μην το ξοδέψω σε ένα διάλειμμα για φαγητό? Δεν κάνω σύγκριση φυσικά με αυτό που εγινε προχθές στις γιορτές και τις ουρές χιλιομέτρων. Δεν πα να'χεις e-pass... δεν πας, δεν πας.

Αλλα και αυτό με τα μηχανάκια ρε παιδιά τι πράγμα ειναι. Για κάθε εταιρεία διαφορετικό μηχανάκι.
Ένα για την Αττική Οδό, ένα για την Aegean motorway (αυτη δεν πιάνει τα διόδια των Μαλγάρων) Στο μέλλον ενα για την Εγνατία Οδό, ενα για την Ιονια Οδό. "Φέξε μου και γλίστρησα".Δεν έβαλα την ολυμπία οδο γιατί αυτή εχει κοινή λειτουργία με την Αττική οδό.
Μια και κάνω κουβέντα για τα διόδια, σήμερα ανακοινώθηκε οτι καταργούνται τα διοδια στο Αιγίνιο.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=121599&cid=4
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

παιδιά ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Το ταξίδι και τη φωτογράφηση τα ευχαριστήθηκα. Δε με κουρασαν και τα παιδιά γιατί και αυτά ειδαν γερανούς, μπουλντόζες, γέφυρες και ενθουσιάστηκαν. Ηταν μια ωραία και ασυνήθηστη ημέρα με καλο καιρό.
Πιο πολυ κουράστηκα από την επεξεργασία και το ανέβασμα 90+ φωτογραφιών στον φωτοκουβά - έφαγα πάνω από 6 ώρες.
Αλλά χαλάλι...
road συμφωνώ απόλυτα μαζί σου με τα πολλά μετωπικά διόδια. Ειναι ένα τεραστειο λάθος.
Σε λίγο από Αθήνα για Καλαμάτα θα περνάμε από 8 σταθμούς για 240 χλμ διαδρομή!!!! (μαζί με την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ). Από Τρίπολη και κάτω θα υπάρχουν 3 σταθμοί. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Σε μέρες με κίνηση σημαίνει 30-60 λεπτά παραπάνω με μηχανή αναμένη για χιλιάδες αυτοκίνητα.
ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ακούς; ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 ίσος να καραφέρης να βγάλεις καμια φωτογραφία των SEA άλλη φορα, πάντως συχαρητήρια για τις σπουδαίες φωτογραφίες σου
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικές φωτογραφίες από τον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού «Κομοτηνή-Νυμφαία-Ελληνο-Βουλγαρικά Σύνορα - Πανευρωπαϊκός Διάδρομος ΙΧ):

Εργοτάξιο:
http://i908.photobucket.com/albums/ac287/komotini/Makaza%20Road/P4030381.jpg

http://i908.photobucket.com/albums/ac287/komotini/Makaza%20Road/P4030386.jpg
http://i908.photobucket.com/albums/ac287/komotini/Makaza%20Road/P4030387.jpg


Λεπτομέρειες δεν γνωρίζω. Οι φωτογραφίες είναι από το μέλος alikerem του skyscrapercity.com.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

Οι προβολοι δεν εχουν τις ιδιες προδιαγραφες σε όλες τι γέφυρες?
Εδω βλέπω είναι συμπαγεις με μόνο μια τρυπα σε κάθε ακρο για να τους σηκώνουν οι γερανοι.
Σε άλλα έργα που "βλέπουμε" εχουν κατα μήκος διαμπερεις σωληνωσεις για συρματοσκηνα που θα τα "τεντωσουν ".
Επίσης πόσο μπορεί να ζυγήσει ένα τετοιο κομμάτι και το μεταφέρει ένα επικαθημενο που το ξε-φορτώνουν δύο γερανοι?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Apr 07, 2010 10:17 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 τα μπράβο κι από μένα τα έχεις προκαταβολικά.

Εγώ έχω να δώσω την είδηση για την οριστική παράδοση της γέφυρας Τ9-Τ11 στην εγνατία οδό. Πρόκειται για τα μέσα Μα'ί'ου.
http://www.super-fm.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3896&Itemid=57

φωτο απο ιονια,περιοχη πεντε πηγαδια κοντα στη σκλιβανη οι τρεις πρωτες.η τεταρτη ειναι απο το παλιο εργοταξιο στη μυροδαφνη. (Περιοχή Ιωαννίνων)
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/CIMG4887.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/CIMG4888.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/CIMG4889.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/CIMG4890.jpg

Οι φώτο στάλθηκαν από τον TasoGR
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Η είδηση της ημέρας! Ο Μαγκριώτης βρήκε λεφτά και θα δημοπρατησει οδικά έργα μεταξύ των οποίων το τμήμα Κλειδί - Εύζωνοι και το υπόλοιπο κομάτι της εξωτερικής περιφερειακης της Θεσσαλονικης. Προφανώς και αυτά ευρισκονται στην ευρυτερη περιοχη της Θεσσαλονικης. Για το Δαφνί - Ελευσινα κουβέντα...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1123994&lngDtrID=251
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

Γνωρίζει κανεις εάν ο Τρίκαλα-Καλαμπάκα δρόμος έχει διαχωριστική νησίδα παντού? Βρήκα κάτι φωτογραφίες στο internet που δείχνουν να έχει σε μερικά σημεία και να ετοιμάζονται σε αλλα. Ευχάριστω.



Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Apr 08, 2010 11:06 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε Demis οι φωτογραφιες ειναι δικες μου και αναρτηθηκαν εδω.
Οριστε η σελιδα
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=118256&highlight=#118256
Το γα'ι'δουρι που τις εκλεψε δεν εκανε τον κοπο να αναφερει τον ιδιοκτητη. Θα μου πεις και σιγα την ιδιοκτησια φωτογραφιες απο τον δρομο, αλλα φαντασου τι γινεται.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 420, 421, 422  Next
Page 153 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr