stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 327
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 2:42 pm    Post subject: Reply with quote

Eκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης της Δυτικής Αχαΐας θα συναντηθούν τη Μεγάλη Τρίτη με τον Ρέππα, για να ζητήσουν αλλαγή της χάραξης της Πατρών – Πύργου στο ύψος του Δήμου Βραχνεΐκων. Θεωρούν (και μάλλον έχουν δίκιο) ότι η τωρινή χάραξη διχοτομεί τα χωριά τους και ζητούν να περάσει ο δρόμος νοτιότερα. Το αίτημα είχε γίνει δεκτό πέρισυ προφορικά από τον Σουφλιά, αλλά τώρα με τη νέα κυβέρνηση οι διαπραγματεύσεις αρχίζουν απ' την αρχή.

Tο ποσό που απαιτείται για την αλλαγή της χάραξης υπολογίζεται στα 100 εκ. ευρώ, ψιλοπράγματα, ειδικά αυτή την εποχή....
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Wed Mar 24, 2010 8:16 pm    Post subject: Υποδομές και έργα Reply with quote

ΣEA στην Εγνατία A2

http://www.express.gr/express_yourself/aytokinhto/178185oz_20090608178185.php3
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Mar 25, 2010 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

Καταγγελίες για σκόπιμη αλλαγή χάραξης του οδικού άξονα Αιτ/νιας-Ευρυτανίας

Σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας "Ευρυτανικά νέα" διαμαρτύρονται έντονα οι δημότες και κάτοικοι της Δυτικής Ευρυτανίας για την αδιαφορία της πολιτείας και τη στάση κάποιων τοπικών "παραγόντων" οι οποίοι, ενώ υπάρχει η χάραξη του δυτικού οδικού άξονα Καρπενήσι - Αγρίνιο μέσω Φραγκίστας, προσπαθούν να πείσουν τους πολίτες ότι ο μοναδικός οδικός άξονας για Αγρίνιο διέρχεται μέσω Προυσού. Ζητούν να στηρίξουν τον οδικό άξονα Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο έτσι όπως έχει χαραχθεί.
Μεταξύ άλλων τονίζουν: "Βρισκόμαστε στο τέλος της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα και διαπιστώνουμε ότι το φλέγον και καίριο θέμα της βελτίωσης του Εθνικού άξονα Καρπενησίου - Αγρινίου όχι μόνο παραμένει στάσιμο, αλλά και επιδεικνύεται μια προκλητική αδιαφορία από τους αρμόδιους φορείς του τόπου μας.
Το ζωτικότερο θέμα για την επιβίωση και ανάπτυξη της Δυτικής Ευρυτανίας και όχι μόνο, φαίνεται ότι σκοπίμως εγκαταλείπεται στο έλεος της τύχης του, εγκαταλελειμμένος σαν να πρόκειται για κάποιον άνευ σημασίας δασικό δρόμο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, διάφοροι παράγοντες του νομού μας τοποθετούνται με πρωτοφανή εχθρότητα ενάντια στην προοπτική ριζικής αναδιάρθρωσης του εν λόγω οδικού άξονα θεωρώντας ότι το μέλλον της οδικής επικοινωνίας με την Αιτωλοακαρνανία είναι δια μέσω Προυσού.
Θα ήταν σκόπιμο να τονιστεί ότι τα μεγάλα οδικά έργα δεν γίνονται με βάση μικροκομματικά, καιροσκοπικά και ιδιοτελή μικροσυμφέροντα αλλά με βάση την προοπτική αναζωογόνησης του νομού μας, ο οποίος κατά τα 2/3 οφείλει την ύπαρξή του στο τμήμα της Ευρυτανίας από το όριο του ποταμού Μέγδοβα και δυτικά.
Είναι γνωστό ότι ο οδικός άξονας Καρπενήσι - Αγρίνιο χαράχθηκε και είχε και έχει σκοπό, πλην της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και την οικονομική και εμπορική ανάπτυξη όχι μόνο της Ευρυτανίας αλλά και τη διεύρυνση των παραπάνω δραστηριοτήτων με το σύνολο της Αιτωλοακαρνανίας, την πρόσβαση στην Ήπειρο.
Τα οφέλη από την παραπάνω επικοινωνία είναι αυτονόητα για το νομό μας γενικά και δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση (άλλωστε γιΆ αυτό κατασκευάστηκαν οι σύγχρονες γέφυρες Κρεμαστών και Τατάρνας).
Είναι λοιπόν απορίας άξιον πώς οι παραπάνω προαναφερθέντες «παράγοντες» εθελοτυφλούν μπροστά στα οφθαλμοφανή οφέλη που προκύπτουν από τη δραστική βελτίωση του εθνικού άξονα Καρπενησίου - Αγρινίου μέσω της υπάρχουσας χάραξης."



http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/2010/03/blog-post_2115.html




Μα καλά, η Εθνική Οδός Αγρινίου - Καρπενησίου - Λαμίας υπΆ αριθμό 30 που μάλιστα ανήκει και στο διευρωπαϊκό δίκτυο Ε με αριθμό Ε 962 δεν έχει οριοθετημένη χάραξη από τη Γέφυρα Επισκοπής - Φραγκίστα κλπ...;
Όλοι οι οδικοί χάρτες αυτή η διαδρομή υποδεικνύουν.

Ωστόσο το Μητρώο εθνικών οδών το αφήνει λίγο φλου διότι αναφέρει ως ΕΟ 38 το Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο - Θέρμο χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το τμήμα Καρπενήσι - Αγρίνιο.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Mar 25, 2010 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

Kαρπενησι-Προυσσος-Αγρινιο 80χλμ.
Καρπενησι-Φραγκιστα-Αγρινιο 110χλμ.

Εχοντας στο μυαλο μας την ελλειψη πορων, θα πρεπει να δουμε ποιες βελτιωσεις μπορουμε να κανουμε απο τη Λαμια μεχρι το Αγρινιο μεσω Καρπενησιου, καθως σκεψεις για νεες χαραξεις και μεγαλα τεχνικα θα πρεπει να εγκαταληφθουν. Μπορει π.χ. να κατασκευαστει η παρακαμψη Μακρακωμης, οπου θα βελτιωσει το χρονο για Καρπενησι. Η παρακαμψη Καρπενησιου εχει σχεδον ολοκληρωθει και ενα τμημα της εχει δοθει στην κυκλοφορια.

Απο κει και περα παρουσιαζονται μεγαλα προβληματα και στις δυο διαδρομες.

Για Αγρινιο μεσω Προυσσου εχουμε συνεχεις κατολισθησεις στην Ποταμια(Μικρο Χωριο) και μετα το "πατημα της Παναγιας" οπου ο δρομος στενευει και μεχρι τον Προυσσο εχουμε συνεχεις πτωσεις βραχων. Μετα τον Προυσσο εχουμε φοβερη κατολισθηση και ο δρομος παραμενει κλειστος.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=3835

Για Αγρινιο μεσω Φραγκιστας θα πρεπει οπωσδηποτε να βελτιωθει η χαραξη απο το Καρπενησι μεχρι τη Φραγκιστα η οποια ειναι απαραδεκτη. Ειδικα μετα τη διαβαση Μπαγασακι και μεχρι τη μεταλλικη γεφυρα του Ταυρωπου οι στροφες μπορουν να "γονατισουν" τον καθε ανυποψιαστο που θα δοκιμασει τη διαδρομη. Μιλαμε για μια υψομετρικη διαφορα περιπου 700 μετρων(απο τα 650μ. στα 1350μ.) ,με συνεχεις φουρκετες. Περνωντας τη Φραγκιστα και πριν τη γεφυρα της Επισκοπης ειχαμε πριν 1 ή 2 χρονια αν θυμαμαι καλα, αλλη μια μεγαλη κατολισθηση, οπου εχει γινει απλα ενας καθαρισμος του δρομου. Μετα τη γεφυρα εχουμε συνεχεις κατολισθησεις σε Χουνη και Αγ. Βλαση, χώρια το στροφιλικι μεχρι το Αγρινιο.

Απο Φραγκιστα βεβαια ειχαν δωσει καποια χρηματα και ειχαν κατασκευασει και βελτιωσει την προσβαση σε Αμφιλοχια και Αγρινιο, μεσω της γεφυρας Ταταρνας, οπου ειχα αναρτησει και φωτο απο τη διαδρομη.
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=1436&postdays=0&postorder=asc&start=3175
Back to top
View user's profile Send private message
heavyg
Visitor
Visitor


Joined: 25 Apr 2009
Posts: 8
Location: Ioannina

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 11:10 am    Post subject: Re: Υποδομές και έργα Reply with quote

Demis wrote:
ΣEA στην Εγνατία A2

http://www.express.gr/express_yourself/aytokinhto/178185oz_20090608178185.php3



Αν πρόσεξες την ημερομηνία του άρθρου, είναι απο πέρυσι Shocked

Δεν βλέπω καμμια πρόοδο στους ΣΕΑ της Εγνατίας, τουλάχιστον εδω στην Ήπειρο Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Ανέβηκα προχθές μέχρι το Μέτσοβο.Η Τ9-11 ειναι ετοιμη για ασφαλτόστρωση.Λείπουν ακόμη τα κιγκλιδώματα και ο φωτισμός.Ενας μήνας ακόμη σίγουρα.Οι ρυθμοί έχουν χαλαρώσει....
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Κάτι λίγο άσχετο, αλλά μου ήρθε φλασιά εκεί που έβλεπα ειδήσεις. Τα έργα στην Υλίκη για ποιο λόγο γίνονται? Αυτό που μπορώ να παραδεχτώ είναι ότι ο υπάρχον δρόμος, έχει λίγο κλειστές στροφές, ικανές όμως να σου επιτρέψουν να πάς με 100χιλ. Κατά τα άλλα ο δρόμος ποτέ δεν πήζει, μιας και είναι κανονικός αυτοκινητόδρομος με 2+1 λωρίδες ενώ ούτε ατυχήματα έχω ακούσει να γίνονται λόγο επικινδυνότητας. Επισης, με την νέα χαραξη θα μιλάμε για συντόμευση της διαδρομής της τάξης των 2-3 λεπτών? Ενώ με την ολοκλήρωση των έργων, ο παλιός δρόμος τι θα απογίνει? Μήπως η εταιρεία θα κάνει αποκατάσταση ή θα τον δώσουν για χωράφια στους ντόπιους αγρότες Confused ?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 3:47 pm    Post subject: Reply with quote

tasosGR wrote:
Ανέβηκα προχθές μέχρι το Μέτσοβο.Η Τ9-11 ειναι ετοιμη για ασφαλτόστρωση.Λείπουν ακόμη τα κιγκλιδώματα και ο φωτισμός.Ενας μήνας ακόμη σίγουρα.Οι ρυθμοί έχουν χαλαρώσει....


Α ρε Τασο, τετοιες γεφυρουλες πριν την παραδοση της Εγνατιας τις ειχαν για ψωμοτυρι.

@ aikkin γινονται βελτιωσεις χαραξης στις πολυ επικινδυνες στροφες της Υλικης η μια μετα το 90 και μια στο τελος της λιμνης, αυτη που εχει παραδοθει ο κλαδος καθοδου ηδη. Εσυ ρωτας για ποιο λογο γινονται τα εργα στην Υλικη και δεν αφηναν τον δρομο ως ειχε. Εγω θα ρωτησω γιατι μετα το 90χλμ. δεν τραβηξαν μια ευθεια μεχρι το Καστρο. Ηδη αυτο θα πρεπει να συζητιοταν στην πρωτη μετατροπη του παλαιου δρομου σε αυτοκινητοδρομο, αλλα δεν εγινε ποτε. Και η Νεα Οδος βελτιωνει την υπαρχουσα χαραξη χωρις και αυτη να βγει ευθεια για το Καστρο. Μπορειτε πολυ ευκολα να δειτε τι επρεπε να γινει ανοιγοντας εναν χαρτη, οπου θα διαπιστωσετε ιδιοις ομμασι το πεταλο μετα την Υλικη. Το ακρο του πεταλου εναι ο υπαρχων κομβος Ακραιφνιου.
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

να υποθεσω το σχεδόν αυτονόητο , πως με τις στροφές κερδίζουν περισσότερα οι εργολάβοι ;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

Κι ομως φιλε plati, εδω κατι αλλο πρεπει να συμβαινει.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

Αν εχω καταλαβει καλα για το σημειο που μιλατε, μαλλον φταει η υψομετρικη διαφορα που πρέπει να "σβησει" και αυτο μπορει να γινει σε δεδομενοι χώρο μονο μεσω στροφων..(?)
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

Η υψομετρική διαφορά είναι όντως αρκετά μεγάλη και με δεδομένο το γεγονός πως η μέγιστη κλήση σε αυτοκινητόδρομο θα πρέπει να είναι μέχρι 4% δεν ξέρω αν υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές χωρίς στροφές.

---------------------------------------------------------------------

Τι πετυχαίνει μερικές φορές κανείς στη περιπλάνηση του στο αχανές διαδίκτυο...
Κατεβάζοντας αυτό το zip θα βρείτε εικόνες για:
    Γενική Οριζοντιογραφία Κόμβου με πρανή
    Λεπτομέρεια Ανισόπεδου Κόμβου Εγνατίας
    Διατομή με αναβαθμούς (πέρασμα πάνω από σήραγγα)
    Διατομές Κλάδων Κόμβου με Εθνική Οδό (δύο σήραγγες)
    Μηκοτομή Κλάδου (διακρίνονται δύο γέφυρες)
    Μηκοτομή Σήραγγας Αγίας Παρασκευής
    Τυπική Διατομή Σήραγγας


του ανισόπεδου Κόμβου σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με τον Ε65.

---------------------------------------------------------------------

Μελέτη του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού (τμήμα 1) στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης για τον οδικό άξονα από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα

Εποπτική Προεπισκόπηση

---------------------------------------------------------------------

Μελέτη οδοποιίας του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) στο τμήμα 3

Εποπτική Προεπισκόπηση

---------------------------------------------------------------------

Και κάτι τελευταίο.
Engineer δεν ξέρω αν είδες ή γνωρίζεις, αλλά τι ετοιμάζει ο Μορέας στον κόμβο Τρίπολης...;
Απ ό,τι κατάλαβα απ όσα είδα ετοιμάζεται να διαπλατύνει το κλάδο της γέφυρας που βλέπει στη Τρίπολη από την οποία περνά ο αυτοκινητόδρομος πάνω από τη ΠΕΟ. Διαπλάτυνε τα ακρόβαθρα και έχει ήδη έτοιμους τους προκατασκευασμένα δοκάρια.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδη θα διορθώσουν την στροφή που είναι πολύ σφιχτή τώρα?
Μπράβο τους. Νομιζα ότι θα το άφηναν έτσι.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

To σημείο της Υλίκης το χα κοιτάξει από πολύ καιρό στο google και όντως ισχύει αυτό με την ευθεία, είχα μετρήσει και τις υψομετρικές διαφορές αλλά αυτό φαίνεται κι από μόνο του απ'το ανάγλυφο της περιοχής, μετά την πρώτη στροφή μπαίνοντας για Υλίκη ο δρόμος θα μπορούσε να ακολουθήσει μια διαγώνια διαδρομή ακόμα μες τα βουνά μέσα από ένα φυσικό πέρασμα και μετά βγαίνει στην πεδιάδα και συνεχίζει μέσα σ'αυτήν μέχρι να φτάσει στο Κάστρο. Πολύ περίεργο που επιλέχτηκε αυτή η χάραξη κι ακόμα περίεργο που τώρα με τη βελτίωση δε συζητήθηκε ένα τέτοιο σενάριο. Ποιος ξέρει θα χαν τους λόγους τους για να τον αφήσουν όπως ήταν. Σε κάθε περίπτωση η ΠΑΘΕ έχει κι άλλα μαύρα σημεία και μάλιστα στις καμπύλες στο ύψος της Μαλεσίνας που εκεί μάλλον δεν μπορεί να γίνει κάτι εύκολο όπως στην περίπτωση της Υλίκης, μετά άλλο ένα εκνευριστικό σημείο είναι μετά τις Ράχες με τις αλλεπάλληλες στροφές που απ'όσο ξέρουμε δεν προβλέπεται βελτίωση της χάραξης, καθώς επίσης και στο ύψος του Αερινού στο Βόλο όπου δε φαίνεται να ενδιαφέρθηκαν ποτέ να βελτιώσουν κι εκεί τη χάραξη. Για τον Κόρινθο-Τρίπολη πάντως προνόησαν σε πολλά σημεία να βελτιώσουν τη χάραξη.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Mar 26, 2010 11:36 pm    Post subject: Reply with quote

@ Engineer
Λογικά αυτό θα γίνει.
Ωστόσο δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα, έχουν δουλειά...
Επειδή επάνω στην εν λόγω στροφή είναι και ο κόμβος θα πρέπει να μετακομίσουν και τη ράμπα εισόδου στον αυτοκινητόδρομο μαζί με τη λωρίδα επιτάχυνσης.

@ Beethoven
Στη περιοχή του Μαρτίνο/Μελεσίνα δεν τους παίρνει να κάνουν κάτι καλύτερο. Και εκεί το ανάγλυφο καθώς και οι υψομετρικές διαφορές είναι τεράστιες.
Στις Ράχες με μια σήραγγα θα μπορούσαν να αποφευχθούν οι τρεις καμπύλες.
Στους Αγ. Θεόδωρους και πάλι δεν τους παίρνει για κάτι καλύτερο.
Στο Αερινό υπάρχουν κάποιες καμπύλες, αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα. Απ ότι θυμάμαι εκεί το ανώτατο όριο ταχύτητας δεν πέφτει στα 90km/h όπως στα άλλα σημεία.
Τέλος όσο αφορά τη Κορίνθου-Τρίπολης, (η οποία είχε κατασκευαστεί με διαφορετικές προδιαγραφές και κανονισμούς από τους ισχύοντες σήμερα) η βελτίωση της χάραξης επιβάλλεται σε όλα τα σημεία όπου και γίνονται αλλαγές ώστε να χαρακτηριστεί ο δρόμος αυτός αυτοκινητόδρομος.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 12:39 am    Post subject: Reply with quote

Για τη χάραξη στην περιοχή Υλίκης είχα ακούσει από στελέχη του ΥΠΕΧΩΔΕ πριν από 15 χρόνια ότι η αρχική μελέτη βελτίωσης του ΠΑΘΕ πράγματι ήταν ευθεία από το "90" μέχρι το Κάστρο, αλλά διαφώνησε ο Στρατός που τότε σχεδίαζε τη μεταφορά του ΚΕΒΟΠ από το Χαϊδάρι στην περιοχή αυτή, έτσι παρέμεινε η παλιά χάραξη. Μάλιστα ο άκυρος ΑΚ που υπάρχει εκεί προβλέφτηκε ακριβώς για την πρόσβαση του στρατοπέδου που όμως ποτέ δεν μεταφέρθηκε.

@stavros86
Οι κόμβοι της Τρίπολης δεν ήταν πλήρεις. Έτσι π.χ. από τον 2ο ΑΚ, τον καλούμενο και ΑΚ Σπάρτης, δεν μπορούσες να μπεις στην Τρίπολη , παρά μόνο να πάς προς Σπάρτη. Αυτό μάλλον για να μη χάσουν πελατεία τα καταστήματα της 1ης εισόδου π.χ. από κάποιους που ο εντός Τρίπολης προορισμός τους ήταν πιο κοντά στον 2ο ΑΚ. Αντίστοιχοι περιορισμοί υπήρχαν και στον 1ο ΑΚ. Όμως ο κόσμος έκανε διάφορες επικίνδυνες παρανομίες (πήγαινε λίγο προς Σπάρτη και έκανε επί τόπου αναστροφή) και ίσως αυτό πάει να διορθωθεί τώρα.

edit: Είδα στο google ότι στον 1ο ΑΚ δεν υπάρχει περιορισμός κινήσεων άρα τα έργα μάλλον αφορούν βελτίωση της κλειστής καμπύλης που ακολουθεί ευθυγραμμία 10 χλμ. Ελπίζω πάντως να συμπληρώσουν τον 2ο ΑΚ...
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 8:17 am    Post subject: Reply with quote

Καλημερα

Τα πρωτοσελιδα, τριων μεσσηνιακων εφημεριδων (ελευθερια, θαρρος, λογος) εχουν κοινο πρωτοσελιδο. Αφορμη η ομιλια στο ΤΕΕ Καλαματας του κ. Καρνεση.


......Το αθηναιο - λευκτρο, παραδιδεται την Μ. Τριτη..... Laughing
(σαν ψεμματα μου φαινεται)


Δυστυχως on-line ειναι ακομα τα πρωτοσελιδα, οποτε απο το μεσημερι και επειτα θα εχουμε περισσοτερες πληροφοριες, σχετικα με τα χρονοδιαγραμματα που εδωσε, για τα υπολοιπα τμηματα...ετσι για να εχουμε και κατι να γελαμε....
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

ας βάλω εδω τι λέει το ΘΑΡΡΟΣ της Μεσσηνίας σχετικά:
http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=26197&Itemid=32
Quote:
...Στην αρχή της Μεγάλης Εβδομάδας, τη Μεγάλη Τρίτη συγκεκριμένα, θα σημάνει η αρχή του τέλους στο… Γολγοθά των οδηγών από την Καλαμάτα προς την Αθήνα και ανάποδα.

Την ημέρα αυτή, σύμφωνα με όσα είπε χθες ο Γιάννης Καρνέσης, διευθυντής της ΕΥΔΕ Μελετών – Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου του υπουργείου Υποδομών, στην ημερίδα της Νομαρχιακής Επιτροπής Μεσσηνίας του ΤΕΕ για τους οδικούς άξονες, πρόκειται να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αθήναιο - Λεύκτρο, μέσω του οποίου θα παρακάμπτονται οι στροφές της Μεγαλόπολης.

Από εκεί και πέρα, η επόμενη χρονική περίοδος ορόσημο για τον «πολύπαθο» αυτοκινητόδρομο είναι οι αρχές του προσεχούς φθινοπώρου. Τότε, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα, θα είναι έτοιμο το τμήμα μέχρι τα Παραδείσια. Νωρίτερα θα έχουν ολοκληρωθεί κι όλα τα έργα στο τμήμα από την Κόρινθο μέχρι την Τρίπολη.

Για το κομμάτι Παραδείσια – Τσακώνα, ο κ. Καρνέσης επανέλαβε ότι πρόκειται για ένα από τα δυσκολότερα τεχνικά έργα και, εφόσον η χρηματοδότησή του συνεχιστεί απρόσκοπτα, θα ολοκληρωθεί κι αυτό σύμφωνα με όσα προβλέπονται. Υποστήριξε δε ότι ο δρόμος από την Τσακώνα μέχρι την Καλαμάτα, στο ύψος του νοσοκομείου, θα είναι έτοιμος το φθινόπωρο του 2011.

Όσο για την περιμετρική οδό της μεσσηνιακής πρωτεύουσας, ο κ. Καρνέσης δεν έδωσε σαφή ημερομηνία ολοκλήρωσης. Σημείωσε, όμως, ότι σε κάθε περίπτωση το έργο θα υλοποιηθεί και οπωσδήποτε πριν από το Σεπτέμβριο του 2012, οπότε και ολοκληρώνονται οι ημερομηνίες κατασκευής της ανατολικής οδού (Αθήνα – Κόρινθος – Τρίπολη - Καλαμάτα και το τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη).

Αναφορά στη χθεσινή ημερίδα έγινε και στην «Ολυμπία Οδό». Για το προβληματικό τμήμα του Καϊάφα, ο κ. Καρνέσης σημείωσε ότι φαίνεται να προκρίνεται ως λύση η «μηδενική λύση»: στο συγκεκριμένο τμήμα, μήκους 5 χιλιομέτρων, δε θα γίνει νέα χάραξη, αλλά ο υπάρχων δρόμος θα βελτιωθεί.

Επιπλέον, είπε ότι τους προσεχείς μήνες θα εντατικοποιηθούν οι εργασίες κατασκευής του στο τμήμα από το Καλό Νερό μέχρι την Τσακώνα, για να συνδεθεί έτσι με τον άλλο αυτοκινητόδρομο.


Τουμπεκί για την ημερομηνία παράδοσης της Τσακώνας και μεγάλες καθυστερήσεις στην κατασκευή του περιφεριακού Καλαμάτας.
Χαίρομαι για τη λύση που προκρίθηκε στον Καϊάφα.
"εντατικοποιηθούν οι εργασίες από Καλο Νερό έως Τσακώνα!!!!!" Laughing Laughing Laughing μα δεν έχουν ξεκινήσει καν. Α ρε δούλεμα που πέφτει. Ολοι ίδοιοι είστε....ΦΑΙΔΡΟΙ πολιτικάντηδες.

Την επόμενη εβδομάδα κατεβαίνω για Πασχα οπότε θα σας ετοιμάσω φωτορεπορτάζ όταν επιστρέψω.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sat Mar 27, 2010 8:54 pm    Post subject: Reply with quote

Vas8

για το καλογερικο και το λευκτρο παραδεισια η ημερρομηνια που εδωσε ειναι (μαλλον) για γελια, εξαλλου απο εδω και περα θα τους κανει καλο καιρο,οποτε δικαιολογιες του στυλ "δεν μας βοηθησε ο καιρος και καθυστερησαμε" δεν υπαρχουν...

για το παραδεισια-τσακωνα, πρεπει ολοι να κλαιμε μια και επαψε πια να δινει ημερομηνιες.....


παντως για το καλο νερο - τσακωνα εχουν γινει καποιες εργασιες, τις οποιες τις βλεπεις οταν κατεβαινεις τις στροφες της τσακωνας....(προσωπικη μου γνωμη)


Τουλαχιστον θα κατεβουμε για Πασχα χωρις τις στροφες της μεγαλοπολης..... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sun Mar 28, 2010 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Καλημερα

Απο το σημερινο πρωτοσελιδο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

http://www.eleftherianews.gr/


1) Μ. Τρίτη Αθηναιο-Λευκτρο (1+1 μας εμεινε) Laughing

2) Αγουστος 2010 Καλογερικό (και βελτιώσεις Κορινθος - Τρίπολη) Rolling Eyes

3) Τέλος 2011 Παραδείσια - Τσακώνα Twisted Evil και μέχρι το Νοσοκομειο Καλαμάτας

4) Σεπτεμβριος 2012 Λευκτρο - Σπάρτη κ περιφερειακος Καλαματας

5) 2014 ολοκληρωση Ολύμπιας Οδου


Κλασσικα, το χρονοδιαγραμμα για το Καλογερικο (μαλλον) ειναι για γέλια....αν το εχουμε μεχρι το δεκεβριο του 2010, ειναι καλα, ενω για το Παραδεισια - Τσακώνα Twisted Evil

Περισσότερες πληροφορίες το βράδυ, που θα ειναι διαθεσιμη ολη η εκδοση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.


Αναμένω σχόλια...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Mar 28, 2010 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Τα σχολια ειναι τα εξης....
Θυμαμαι τα δικα μου τα περσινα, τον Μαη, νεος και γω στο φορουμ, πρωτη συναντηση με τα παιδια του stadia.gr για την πρωτη διαδρομη στην "αρκουδα" και τις πρωτες φωτογραφιες.

Φιλε nvb και φιλοι ΜΩΡΕΑκηδες. Δικαιολογειστε, εν οψει εξοδου του Πασχα, να ξεχασετε στην Αθηνα πραγματα, τη γυναικα σας ακομα και τα παιδια σας. Θα ειστε ομως ασυγχωρητοι αν ξεχασετε την φωτογραφικη σας μηχανη. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

vas8 να ετοιμαζεσαι για ληψεις αρκετων εκατονταδων ποδων πανω απο το εδαφος.....
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Mar 28, 2010 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:

vas8 να ετοιμαζεσαι για ληψεις αρκετων εκατονταδων ποδων πανω απο το εδαφος.....


Tί γίνεται ρε παιδιά ετοιμάζεται κάτι και δεν το ξέρει ο πρωταγωνιστής? Rolling Eyes Embarassed Cool Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Mar 28, 2010 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιος πρωταγωνιστης? Εσυ? Κι αν μου πεις στα 3000 ποδια "δεν αισθανομαι καλα" τι πρεπει να κανω? Να πηδηξω? Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Mar 28, 2010 11:49 pm    Post subject: Reply with quote

Εν οψει ,λοιπον της Μ. Εβδομαδας με τις πολυ σημαντικες εξελιξεις που αναμενονται στα οδικα εργα, στο μετωπο του ΜΩΡΕΑ, και θα εξαλειψουν τα παθη των οδηγων, ας παμε λιγο στα Αγραφα, μπας και λαβουν τελος και εκει τα αιωνια παθη των κατοικων και επισκεπτων.
http://www.evrytanika.com/article.php?id=4117

Στην πρωτη σελιδα της εφημεριδας γραφει οτι παραδοθηκε στην κυκλοφορια ο δρομος Προυσσος-Αγρινιο που εχε διακοπει λογω μεγαλης κατολισθησης.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 12:02 am    Post subject: Reply with quote

εμ τι νόμιζες corfu δε κάνει μόνο η Κέρκυρα πορτοκάλια!
(εσεις κάνετε τα μικρά τα κουμ κουάτ αλλά εμεις τα μεγάλα τα κανονικα!!!!)
Laughing Laughing Laughing

θα είχα πεταξει χθες αλλά περιμένουμε ενα ανταλλακτικό. Το προγραμματίζουμε για Μ. Παρασκευή (μόνο αργείες μπορούμε) και ελπίζω να βοηθήσει και ο καιρός, γιατι μαθαίνω ότι θα έχουμε αέριδες τις επόμενες ημέρες. Αλλα σε κάθε περίπτωση θα έχω φώτος από το έδαφος.

corfu δε φαντάζομαι να μας "καντεμιάζεις" για να μη σου παρουμε τη δόξα! γιατί όλο το αναβάλλω, μια ταξίδια μια ανταλλακτικά βλέπεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 420, 421, 422  Next
Page 150 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr