stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Οι δρομοι 2007 -2013 είναι κοστους και χιλ.πολλαπλασια όλων των έργων επι εποχης σημιτη!......είτε εχουν ξεκινησει είτε θα ξεκινησουν το μαιο περιπου.Το 2004 ουτε μελετη δεν υπηρχε για αθηνων τσακωνα και όλους τους άλλους αξονες.Ο λαλιωτης το έλεγε δευτερευον έργο(που δεν χρειαζεται να γινει) την πατρων κορινθου,και τωρα το μαιο το πολυ ξεκινουν τα έργα...
Τα 4 χρονια αυτα γινονταν οι μελετες και οι διαγωνισμοι και αναθεσεις για όλα αυτα τα έργα(όλοι οι εθνικοι δομοι-5 άξονες- πλην εγνατιας,που και αυτη τελειωνει τωρα..) που δεν κανατε(ούτε καν αγγιξατε) τοσα χρονια πριν......
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

spartakos wrote:

Μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο Σημίτης είχει καλύτερο έλεγχο της κυβέρνησης του και δεν εξάγγέλονταν έργα για λόγους πρεστίζ του εκάστοτε υπουργού χώρις μια συνεννόηση.

Ο Σιμίτης αν και σοβαρός και ικανός όπως τουλάχιστον μου φαινόταν, χωρίς να θέλω να κάνω κριτική κι αν θέλουμε να δεχτούμε ότι ό,τι έλεγε το 'λεγε για τους προφανείς ορθούς λόγους, τότε ναι εξαγγελόταν έργα δεν ξέρω για ποιο λόγο χωρίς συννονόηση με τον αντίστοιχο υπουργό. Παράδειγμα, αν υποστήριζε κι αυτός ακόμα ότι η εγνατία θα παραδοδεί ολόκληρη το 2000 όταν το 2000 δεν είχε δημοπρατηθεί ούτε η μισή. Και μην ακούσω ...... για λειτουργικές κα. Η εγνατία είναι αυτοκ/μος όπως κι οι ίδιοι λέγανε και όχι μποστάνι.

Σχετικά με τα έργα, την Ομάδα των πέντε, ακριβώς όπως το λες. Οραματισμός. Είχαν πολλά οράματα ευτυχώς δηλ για να χουν να περνούν και την ώρα τους.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν σήμερα το μεσημέρι αποφάσισα να κάνω ένα μικρό κύκλο γυρίζοντας από το πανεπιστήμιο και να περάσω από τα έργα της μηχανικής στη νέα εθνική για να κάνω μια μικρή επιθεώρηση. Μόλις φτάνω στον Κ1 τι να δω... μποτιλιάρισμα, και πάνω που ήμουν έτοιμος να αρχίσω τα γαλλικά θυμήθηκα την επιθυμία σας να δείτε την πορεία των εργασιών δυστυχώς δεν είχα μαζί μου φωτογραφική μηχανή αλλά ανέλαβε δράση το κινητό Wink

Να πω ότι οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν μέσα από τα τζάμια του αυτοκινήτου τα οποία λόγω της βροχής (λάσπη από σαχάρα κλπ) των τελευταίων ημερών έχουν γίνει λίγο φιμέ Laughing αλλά σε γενικές γραμμές βγήκαν καλές. Οι φωτογραφίες είναι από το ρεύμα προς Πάτρα και ξεκινάνε λίγο πριν τον καινούργιο ανισόπεδο κόμβο μέχρι το φανάρι της toyota.

Γενικά το έργο προχωράει με ταχείς ρυθμούς, έχουν τελειώσει όλα τα τεχνικά (οι επεκτάσεις των δύο γεφυρών για να γίνει η διαπλάτυνση), ολόκληρο το στηθαίο new jersey καθώς και οι ράμπες του ανισόπεδου κόμβου (διαμάντι) στις οποίες έχει εκτραπεί η κυκλοφορία μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στον κύριο δρόμο.

http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00161.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00162.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00163.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00164.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00165.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00166.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00167.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00168.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00169.jpg
http://i287.photobucket.com/albums/ll121/AUGalos/ergo/DSC00170.jpg

¶ντε οι πρώτες μου φωτό, αμήν να αρχίσουν τα έργα στο Κόρινθος-Πάτρα να έχω περισσότερη δουλειά Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Μπραβο!!!!!!!!!Ευχαριστουμε για τον κοπο σου..(είμαι και πλαι και δεν αξιωθηκα ο αχαίρευτος να βγαλω και εγω καμια.... Laughing Embarassed )

Πολυ καλες!Σαν απο καμερα!Ποσα πιξελς είναι η καμερα του κινητου σου?
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

AUGale απο πού είναι οι φωτογραφίες γιατί ακόμα δεν πήρα πρέφα! Στην Πάτρα? Ή Αθήνα?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

Εθνικη,είσοδος Πατρας.....
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 5:19 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραίες οι φωτό σου και μεγάλες όπως μας τα λεγες άλλα περιμέναμε, σημαντικό έργο, μετά τα φανάρια έπεφτες στη μια λωρίδα όπως το θυμάμαι πριν κάτι χρόνια, αρκετά, τώρα η παράκαμψη μας ενώνει, και το κάνουν αυτοκ/μο πριν βγεις στον κυρίως αυτοκ/μο, από χρόνια έκαναν κάτι εργασίες διαπλάτυνσης στο τμήμα αυτό όταν ακόμα γινόταν η παράκαμψη, μετά βέβαια τα έργα αυτά χορταριάσανε. Το στηθαίο είπαμε είναι διπλό?

Με κινητό τις τράβηξες τις φωτό ή με τηλεσκόπιο? Πόσο μεγάλη την έχεις σε πίξελ?? Smile Την κάμερα?? Razz Question
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Εγω όταν εβγαινα απο την πατρα και το είδα ,διπλο ήταν...
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 6:17 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι προικισμένη η... κάμερά μου Very Happy 2 MegaPixel, ας είναι καλά ο ήλιος που βοήθησε στο να μην υπάρχει θόρυβος στις φωτογραφίες (ως γνωστόν οι φακοί στα κινητά είναι για το... Embarassed ) και φυσικά το μποτιλιάρισμα αφού όλες ήταν στατικές και άρα αρκετά καθαρές. Sony Eriscon W810i είναι το κινητό, δεν επεκτείνομαι άλλο γιατί θα με κράξει ο admin για offtopic και διαφήμιση Razz

Έχει δίκιο ο Bethooven τα έργα της διαπλάτυνσης είχαν αρχίσει και διακοπεί εδώ και χρόνια γι αυτό και τώρα το έργο προχωράει γρήγορα. Το στηθαίο είναι διπλό, μάλιστα σήμερα είδα ότι τοποθετούσαν μέσα στιμεντένιες βάσεις για στήλους φωτισμού. Αυτό που με προβληματίζει είναι το πλάτος, φοβάμαι ότι τσίμα τσίμα θα βγούν 2+1 λωρίδες. Επιπλέον κάτι πρέπει να γίνει με το φανάρι μετά τον κόμβο γιατί αν το αφήσουν ως έχει θα είναι δώρο άδωρο ο ανισόπεδος. Πάντως ο καινούργιος κόμβος θεωρώ ότι έχει "άνετα" γεωμετρικά χαρακτηριστικά και δεν τον έχουν "στριμώξει" καθόλου. ¶ντε να τελειώνουν τα έργα γιατί κάθε πρωί και μεσημέρι γίνεται τις κακομοίρας σε παλιά και νέα εθνική Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Apr 15, 2008 10:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μια φωτογραφία που μόλις βρήκα στο Google Earth από τον tkv, του Cut and cover στη παράκαμψη Μεγαλόπολης.

http://www.panoramio.com/photos/original/7700020.jpg

Οσονούπω θα έχετε φουλ φωτορεπορτάζ. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Wed Apr 16, 2008 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Από την εφημερίδα Express... αλίευσα την παρακάτω είδηση....

Σύντομα αναμένεται να δοθεί και επισήμως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή παράταση στην απορρόφηση δημόσιας δαπάνης 2,4 δισ. ευρώ του Γ' ΚΠΣ, η οποία αφορά δύο επιχειρησιακά προγράμματα, το «Οδικοί άξονες, λιμάνια, αστική ανάπτυξη» και το «σιδηρόδρομος, αεροδρόμια, αστικές μεταφορές». Αυτό σημαίνει ότι πόροι ύψους 1,6 δισ. ευρώ για τα οδικά έργα, 800 εκατ. ευρώ για τα σιδηροδρομικά και 812 εκατ. ευρώ για τα τέσσερα ΠΕΠ, μπορούν να απορροφηθούν έως το τέλος του 2009.
http://express.gr/index.php?selida_id=102&article=102849&categ=2&lang_id=1

Τώρα αν αυτό σημαίνει κάτι και για την Εγνατία;;; Question
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Apr 16, 2008 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

vag1 wrote:


Τώρα αν αυτό σημαίνει κάτι και για την Εγνατία;;; Question


¶κριβώς αυτό σημαίνει... vag1.
Όπως καταλαβαίνετε το Γ' ΚΠΣ είναι για έργα που θα τελείωναν 31/12/2008. Όσα θα παραδίδονταν μετά από αυτήν την ημερομηνία θα χάνανε τα ευρωπα'ι'κά κονδύλια.
Για την εγνατία που εγώ γνωρίζω καλά η ημερομηνία αυτή είναι άπιαστο όνειρο κι έτσι θα έπρεπε να βρεθεί λύση για να μη χαθούν τα χρήματα αυτά. Την είδηση της παράτασης μου την είχε πει ο μηχανικός της Ιόνιος στον Νέστο πριν ένα μήνα και να που επαληθεύεται. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Apr 16, 2008 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

Με αυτά τα χρήματα δε βάζουν μπρος και τη μελέτη για το Δυτικό Σιδηροδρομικό ¶ξονα επιτέλους?? Υπάρχει μονομερής ανάπτυξη της ανατολικής Ελλάδας σε βάρος της Δυτικής. Αυτό γίνεται μια ζωή. Πρέβεζα,Γιάννενα,¶ρτα,Αγρίνιο, Μεσολόγγι δεν έχουν στον ήλιο μοίρα τόσα χρόνια, κανένα ουσιαστικό έργο ανάπτυξης. Τώρα με τν εγνατία τα Γιάννενα και η Θεσπρωτία κάτι πάνε να κάνουν. Οι υπόλοιποι....χωρίς σχόλιο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 2:10 pm    Post subject: Reply with quote

Και η Πατρα ήταν παρατημενη,αλλα τωρα έρχεται ο σιδηροδρομος και και η νεα εθνικη....
¶κουσα στα καναλια ότι χτες-προχτες η Ευρωπη ενεκρινε τα λεφτα για τη Βορειοδυτικη οδο πελοποννησου.Αυτο τι σημαινει?Θα ξεκινησουν τα έργα μεσα Απριλιου-Μαιο όπως λενε?

Και μια άσχετη απορια..
Βλεπω σε φωτογραφιες ξενων(αγγλικων,γερμανικων) αυτοκινητοδρομων ,που όλοι λενε ότι ακολουθουν όλοες τις προδιαγραφες ασφαλειαςκλπ,αλλα πολλες δεν έχουν τσιμεντενιο διαχωριστικο!Έχουν μονο ψευτικα σιδερενια που ξερουμε ποσο επικινδυνα είναι .Αφου προσεχουν τοσο πολυ τους δρομους τους,γιατι δεν έχουν σε όλους τσιμεντενια διαχωριστικα,όπως θα βαλουμε εμεις?
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

Αν τα μεταλλικά στηθαία τοποθετηθούν σωστά δεν έχουν πρόβλημα και σίγουρα δεν είναι ψεύτικα. Η Γερμανία επί δεκαετίες λειτουργούσε χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων με αυτά. Πρέπει όμως να τοποθετούνται οι ορθοστάτες σε κατάλληλη απόσταση (τους πυκνώνουν στις καμπύλες και πριν από μεγάλα εμπόδια) και να έχουν "αποστάτες" ειδικά παρεμβύσματα που συγκρατούν την οριζόντια μπάρα διατομής W σε απόσταση από τον ορθοστάτη, ώστε ένα όχημα που "σέρνεται" κατά μήκος του στηθαίου να μην μπλέκεται στους ορθοστάτες και τους ξηλώνει έναν-έναν. Στην ΝΕΟ Αθηνών - Κορίνθου, τμήμα Δαφνί - Ελευσίνα υπάρχουν αμφίπλευρα στηθαία με αποστάτες που αντέχουν 30 χρόνια! Επίσης στην αρχή και το τέλος τα στηθαία πρέπει να θάβονται στο χώμα για να μη βρίσκουν πάνω τους τα οχήματα σε περίπτωση εκτροπής αλλά και για αύξηση της ακαμψίας τους. Σχετικά σωστά στηθαία τοποθετούν Εγνατία και Αττική Οδός.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

Τα τσιμεντενια δεν είναι καλυτερα?Ένα αυτοκινητο ή φορτηγο με μεγαλη ταχυτητα δεν θα τα σπασει?Οι Αγγλοι έχουν πολλα ατυχηματα απο περασμα στο αντιθετο ρευμα και σπασιμο του μετάλλου και εχουν αρχισει με προγραμμα τα τσιμεντενια παντου...
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι καλύτερα είναι τα "τσιμεντένια" ή καλύτερα διαχωρηστικά "jersey" άλλα μη φανταστείς και τίποτα τρομακτικές διαφορές, απλά δεν χρειάζονται συντήρηση ενώ τα κλασσικά μετα απο ατύχημα θέλουν αλλαγή, και συνήθως αποτρέπουν την διέλευση στο αντίθετο ρέυμα με μεγαλύτερη επιτυχία.
οι προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου όμως δεν νομίζω οτι διευκρινίζουν τον τύπο της νησίδας.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

Οι καινουριες ευρωπαικες προδιαγραφες,με τις οποιες θα φτιαχτουν και φτιαχνονται οι οδικοι αξονες,επιβαλουν τσιμεντενιο στηθαιο.Απλα επειδη εχουμε και φτιαχνουμε νεους δρομους εξαρχηςείναι και πιο συγχρονοι απο τους ευρωπαικους που ως πολυ παλαιοτεροι και πολλα χιλ, πρεπει να αναβαθμιστουν σιγα,σιγα.Είναι σαν το μετρό(όπως και τα τουνελ που είναι πιο συγχρονα και εξοπλισμενα απο το μεσο ορο των παλαιοευρωπαικων..),που επειδη φτιαχτηκε τωρα,είναι ίσως το πιο συγχρονο στην ευρωπη..

Αυτα είναι τα καλα του ότι αργησαμε να κανουμε πολλα πραγματα ,συγκριτικα με την Ευρωπη.Αφου δοκιμαστηκαν τεχνολογιες και κατασκευες για τοσα χρονια ,τα βαζουμε με τη μια εμεις και βρισκομαστε πλεον ,πιο μπροστα απο αυτους..
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 10:30 pm    Post subject: Reply with quote

αλα,δεντο είχταε καταλάβει τόσα χρόνια? Γι'αυτό ατργήσαμε να κατσκευάσουμε όλα αυτά τα έργα. Για να δοκιμαστούν και να είναι σύγχρονα τώρα που οι υπόλοιποιέχουν παλιά!! Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 17, 2008 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

Τωρα το καταλαβες? Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 12:46 am    Post subject: Reply with quote

δηλαδή είμαστε έτη μπροστά απο τους ευρωπαίους..... Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Στους νεους αυτοκινητοδρομους ναι!(η αττικη οδος πηρε διεθνες βραβειο ασφαλειας)
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:09 am    Post subject: Reply with quote

Τώρα θα πάρεικαι διεθνές βραβείο κακοσχεδιασμού!!ατάφερ να κορεστεί 3-4 χρόνια μετά την παράδοσή της , σε κάποια σημεία!!Μπράβο,συγχαρητήρια!!Παγκόσμια πρωτοτυπία!! Πάντως είναι κοινό μυστικό ότι όσο κατασκευάζουν νέους δρόμους τόσο αυτοί θα συνεχίσουν να γεμίζουν. ρένα και πάλι τρένα και ΜΜΜ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Αυτό είναι, και στην Αθήνα τι να πει κανείς πια, ότι και να κάνουν μπουκώνει. Σε λίγο θα κορεστεί και το μετρό. Η αττική οδός από μόνη της δε φταίει σε τίποτα, μια χαρά δρόμος είναι, και υπερσύγχρονος είναι και διασχίζει την Αθήνα, μεγάλο έργο. Σχετικά με τη νησίδα δε νομίζω ότι είναι τυχαίο που κατασκευάζονται και τα τελευταία τμήματα της εγνατίας με διπλό new jersey γεμισμένο με χώμα φυσικά, δεν μπορεί να μη διαφέρει και πολύ με τα μεταλλικά, λογικά τώρα, απ'το βάρος και μόνο ότι και να πέσει πάνω στην εγκιβωτισμένη νησίδα δεν θα κουνηθεί τίποτα, ενώ τα μεταλλικά στηθαία εδώ κι εκεί συνέχεια στραπατσαρισμένα τα βλέπω, σε κεντρική νησίδα όπου υπάρχει. Εντωμεταξύ το τμήμα της ιονίας από Αμβρακία και πάνω προς Γιάννενα η νησίδα θα είναι πλάτους 0.75μ με μονό τζέρσεϋ. Όσο να ναι είναι και ορεινό το τμήμα. Και μεγάλο τμήμα του δρόμου Τρίπολης-Καλαμάτας, νομίζω από Τρίπολη μέχρι Τσακώνα.

Κι όσο για τους Ευρωπαίους να πω κι εγώ την κατάσταση εδώ, η έξοδος της Βιέννης προς Linz, Salzburg δηλ τον Α1 τον κεντρικό αυτοκ/μο της Αυστρίας σα να λέμε Αθηνών-Θεσνίκης, τόσο χάλια δρόμο γιατί δεν μπορεί τώρα αυτό να θεωρείται αυτοκ/μος δεν έχω δει ούτε στην Ελλάδα, σε καμία περίπτωση δε συγκρίνεται με τις Εξόδους της Αθήνας ούτε της Θεσνίκης. 2+2 καλά χάραξη δεν το συζητώ ενός αιώνα πριν, η αριστερή λωρίδα περπατιέται η δεξιά είναι χειρότερη απ'ότι ήταν το τμήμα Κόρινθος-Αθήνα-Υλίκη τις παλιές καλές εποχές, έμεινα άναυδος, στηθαίο μεταλλικό μονό, κι αυτό στην έξοδο όπως είπα σε μήκος 25-30 χλμ. Ο δρόμος που πάει αεροδρόμιο που είναι γύρω στα 10 χλμ έξω απ'την πόλη είναι περίπου όπως ο δρόμος που πάει από Θεσνίκη για αεροδρόμιο Μακεδονία, σε ποιότητα είναι αρκετά καλύτερος αλλά δεν είναι κανας σύγχρονος αυτοκ/μος, Και γενικά τα περισσότερα έργα και οι δύο απ'τις 5 γραμμές μετρό είναι έργα πολύ παλιά, δεκαετιών, έως και λιθόκτιστα όπως αυτές οι γραμμές μετρό, μαυρισμένα και μουχλιασμένα απ'τις δεκαετίες, σε πιάνει η καρδιά σου να τα βλέπεις σου θυμίζει Β παγκόσμιο πόλεμο, εντάξει βρήκα κι εγώ το παράδειγμα, εγώ τη Βιέννη θα την έλεγα η πόλη της μούχλας, και όχι μόνο στα έργα. Συγγνώμη για τα παράπονα. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Apr 18, 2008 1:50 am    Post subject: Reply with quote

Η λύση είναι οι συνδυασμένες μετακινήσεις.
Δηλαδή με το ΙΧ έως τον πρώτο Σταθμό Μέσου Σταθερής Τροχιάς (και εκεί να βρίσκεις γκαράζ...).
Το αρνητικό όμως είναι ότι δεν μπορείς να βασιστείς στον Προαστιακό για να πας στην δουλειά σου παρά μόνο σε ΑΜΕΛ/ΗΣΑΠ.
Ελπίζω στο μέλλον τα πράγματα ν' άλλαξουν.
Νέοι δρόμοι δεν αποτελούν σε καμμία περίπτωση την λύση.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 152, 153, 154  Next
Page 149 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr