View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 1:33 pm Post subject: |
|
|
Οι δρομοι 2007 -2013 είναι κοστους και χιλ.πολλαπλασια όλων των έργων επι εποχης σημιτη!......είτε εχουν ξεκινησει είτε θα ξεκινησουν το μαιο περιπου.Το 2004 ουτε μελετη δεν υπηρχε για αθηνων τσακωνα και όλους τους άλλους αξονες.Ο λαλιωτης το έλεγε δευτερευον έργο(που δεν χρειαζεται να γινει) την πατρων κορινθου,και τωρα το μαιο το πολυ ξεκινουν τα έργα...
Τα 4 χρονια αυτα γινονταν οι μελετες και οι διαγωνισμοι και αναθεσεις για όλα αυτα τα έργα(όλοι οι εθνικοι δομοι-5 άξονες- πλην εγνατιας,που και αυτη τελειωνει τωρα..) που δεν κανατε(ούτε καν αγγιξατε) τοσα χρονια πριν...... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 2:49 pm Post subject: |
|
|
spartakos wrote: |
Μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο Σημίτης είχει καλύτερο έλεγχο της κυβέρνησης του και δεν εξάγγέλονταν έργα για λόγους πρεστίζ του εκάστοτε υπουργού χώρις μια συνεννόηση.
|
Ο Σιμίτης αν και σοβαρός και ικανός όπως τουλάχιστον μου φαινόταν, χωρίς να θέλω να κάνω κριτική κι αν θέλουμε να δεχτούμε ότι ό,τι έλεγε το 'λεγε για τους προφανείς ορθούς λόγους, τότε ναι εξαγγελόταν έργα δεν ξέρω για ποιο λόγο χωρίς συννονόηση με τον αντίστοιχο υπουργό. Παράδειγμα, αν υποστήριζε κι αυτός ακόμα ότι η εγνατία θα παραδοδεί ολόκληρη το 2000 όταν το 2000 δεν είχε δημοπρατηθεί ούτε η μισή. Και μην ακούσω ...... για λειτουργικές κα. Η εγνατία είναι αυτοκ/μος όπως κι οι ίδιοι λέγανε και όχι μποστάνι.
Σχετικά με τα έργα, την Ομάδα των πέντε, ακριβώς όπως το λες. Οραματισμός. Είχαν πολλά οράματα ευτυχώς δηλ για να χουν να περνούν και την ώρα τους. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 4:07 pm Post subject: |
|
|
Μπραβο!!!!!!!!!Ευχαριστουμε για τον κοπο σου..(είμαι και πλαι και δεν αξιωθηκα ο αχαίρευτος να βγαλω και εγω καμια.... )
Πολυ καλες!Σαν απο καμερα!Ποσα πιξελς είναι η καμερα του κινητου σου? |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 4:45 pm Post subject: |
|
|
AUGale απο πού είναι οι φωτογραφίες γιατί ακόμα δεν πήρα πρέφα! Στην Πάτρα? Ή Αθήνα? |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 4:47 pm Post subject: |
|
|
Εθνικη,είσοδος Πατρας..... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 5:19 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίες οι φωτό σου και μεγάλες όπως μας τα λεγες άλλα περιμέναμε, σημαντικό έργο, μετά τα φανάρια έπεφτες στη μια λωρίδα όπως το θυμάμαι πριν κάτι χρόνια, αρκετά, τώρα η παράκαμψη μας ενώνει, και το κάνουν αυτοκ/μο πριν βγεις στον κυρίως αυτοκ/μο, από χρόνια έκαναν κάτι εργασίες διαπλάτυνσης στο τμήμα αυτό όταν ακόμα γινόταν η παράκαμψη, μετά βέβαια τα έργα αυτά χορταριάσανε. Το στηθαίο είπαμε είναι διπλό?
Με κινητό τις τράβηξες τις φωτό ή με τηλεσκόπιο? Πόσο μεγάλη την έχεις σε πίξελ?? Την κάμερα?? |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 5:36 pm Post subject: |
|
|
Εγω όταν εβγαινα απο την πατρα και το είδα ,διπλο ήταν... |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 6:17 pm Post subject: |
|
|
Είναι προικισμένη η... κάμερά μου 2 MegaPixel, ας είναι καλά ο ήλιος που βοήθησε στο να μην υπάρχει θόρυβος στις φωτογραφίες (ως γνωστόν οι φακοί στα κινητά είναι για το... ) και φυσικά το μποτιλιάρισμα αφού όλες ήταν στατικές και άρα αρκετά καθαρές. Sony Eriscon W810i είναι το κινητό, δεν επεκτείνομαι άλλο γιατί θα με κράξει ο admin για offtopic και διαφήμιση
Έχει δίκιο ο Bethooven τα έργα της διαπλάτυνσης είχαν αρχίσει και διακοπεί εδώ και χρόνια γι αυτό και τώρα το έργο προχωράει γρήγορα. Το στηθαίο είναι διπλό, μάλιστα σήμερα είδα ότι τοποθετούσαν μέσα στιμεντένιες βάσεις για στήλους φωτισμού. Αυτό που με προβληματίζει είναι το πλάτος, φοβάμαι ότι τσίμα τσίμα θα βγούν 2+1 λωρίδες. Επιπλέον κάτι πρέπει να γίνει με το φανάρι μετά τον κόμβο γιατί αν το αφήσουν ως έχει θα είναι δώρο άδωρο ο ανισόπεδος. Πάντως ο καινούργιος κόμβος θεωρώ ότι έχει "άνετα" γεωμετρικά χαρακτηριστικά και δεν τον έχουν "στριμώξει" καθόλου. ¶ντε να τελειώνουν τα έργα γιατί κάθε πρωί και μεσημέρι γίνεται τις κακομοίρας σε παλιά και νέα εθνική |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 7:51 pm Post subject: |
|
|
Από την εφημερίδα Express... αλίευσα την παρακάτω είδηση....
Σύντομα αναμένεται να δοθεί και επισήμως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή παράταση στην απορρόφηση δημόσιας δαπάνης 2,4 δισ. ευρώ του Γ' ΚΠΣ, η οποία αφορά δύο επιχειρησιακά προγράμματα, το «Οδικοί άξονες, λιμάνια, αστική ανάπτυξη» και το «σιδηρόδρομος, αεροδρόμια, αστικές μεταφορές». Αυτό σημαίνει ότι πόροι ύψους 1,6 δισ. ευρώ για τα οδικά έργα, 800 εκατ. ευρώ για τα σιδηροδρομικά και 812 εκατ. ευρώ για τα τέσσερα ΠΕΠ, μπορούν να απορροφηθούν έως το τέλος του 2009.
http://express.gr/index.php?selida_id=102&article=102849&categ=2&lang_id=1
Τώρα αν αυτό σημαίνει κάτι και για την Εγνατία;;; |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 11:10 pm Post subject: |
|
|
vag1 wrote: |
Τώρα αν αυτό σημαίνει κάτι και για την Εγνατία;;; |
¶κριβώς αυτό σημαίνει... vag1.
Όπως καταλαβαίνετε το Γ' ΚΠΣ είναι για έργα που θα τελείωναν 31/12/2008. Όσα θα παραδίδονταν μετά από αυτήν την ημερομηνία θα χάνανε τα ευρωπα'ι'κά κονδύλια.
Για την εγνατία που εγώ γνωρίζω καλά η ημερομηνία αυτή είναι άπιαστο όνειρο κι έτσι θα έπρεπε να βρεθεί λύση για να μη χαθούν τα χρήματα αυτά. Την είδηση της παράτασης μου την είχε πει ο μηχανικός της Ιόνιος στον Νέστο πριν ένα μήνα και να που επαληθεύεται. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 11:35 pm Post subject: |
|
|
Με αυτά τα χρήματα δε βάζουν μπρος και τη μελέτη για το Δυτικό Σιδηροδρομικό ¶ξονα επιτέλους?? Υπάρχει μονομερής ανάπτυξη της ανατολικής Ελλάδας σε βάρος της Δυτικής. Αυτό γίνεται μια ζωή. Πρέβεζα,Γιάννενα,¶ρτα,Αγρίνιο, Μεσολόγγι δεν έχουν στον ήλιο μοίρα τόσα χρόνια, κανένα ουσιαστικό έργο ανάπτυξης. Τώρα με τν εγνατία τα Γιάννενα και η Θεσπρωτία κάτι πάνε να κάνουν. Οι υπόλοιποι....χωρίς σχόλιο. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 2:10 pm Post subject: |
|
|
Και η Πατρα ήταν παρατημενη,αλλα τωρα έρχεται ο σιδηροδρομος και και η νεα εθνικη....
¶κουσα στα καναλια ότι χτες-προχτες η Ευρωπη ενεκρινε τα λεφτα για τη Βορειοδυτικη οδο πελοποννησου.Αυτο τι σημαινει?Θα ξεκινησουν τα έργα μεσα Απριλιου-Μαιο όπως λενε?
Και μια άσχετη απορια..
Βλεπω σε φωτογραφιες ξενων(αγγλικων,γερμανικων) αυτοκινητοδρομων ,που όλοι λενε ότι ακολουθουν όλοες τις προδιαγραφες ασφαλειαςκλπ,αλλα πολλες δεν έχουν τσιμεντενιο διαχωριστικο!Έχουν μονο ψευτικα σιδερενια που ξερουμε ποσο επικινδυνα είναι .Αφου προσεχουν τοσο πολυ τους δρομους τους,γιατι δεν έχουν σε όλους τσιμεντενια διαχωριστικα,όπως θα βαλουμε εμεις? |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 296 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 6:39 pm Post subject: |
|
|
Αν τα μεταλλικά στηθαία τοποθετηθούν σωστά δεν έχουν πρόβλημα και σίγουρα δεν είναι ψεύτικα. Η Γερμανία επί δεκαετίες λειτουργούσε χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων με αυτά. Πρέπει όμως να τοποθετούνται οι ορθοστάτες σε κατάλληλη απόσταση (τους πυκνώνουν στις καμπύλες και πριν από μεγάλα εμπόδια) και να έχουν "αποστάτες" ειδικά παρεμβύσματα που συγκρατούν την οριζόντια μπάρα διατομής W σε απόσταση από τον ορθοστάτη, ώστε ένα όχημα που "σέρνεται" κατά μήκος του στηθαίου να μην μπλέκεται στους ορθοστάτες και τους ξηλώνει έναν-έναν. Στην ΝΕΟ Αθηνών - Κορίνθου, τμήμα Δαφνί - Ελευσίνα υπάρχουν αμφίπλευρα στηθαία με αποστάτες που αντέχουν 30 χρόνια! Επίσης στην αρχή και το τέλος τα στηθαία πρέπει να θάβονται στο χώμα για να μη βρίσκουν πάνω τους τα οχήματα σε περίπτωση εκτροπής αλλά και για αύξηση της ακαμψίας τους. Σχετικά σωστά στηθαία τοποθετούν Εγνατία και Αττική Οδός. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 7:04 pm Post subject: |
|
|
Τα τσιμεντενια δεν είναι καλυτερα?Ένα αυτοκινητο ή φορτηγο με μεγαλη ταχυτητα δεν θα τα σπασει?Οι Αγγλοι έχουν πολλα ατυχηματα απο περασμα στο αντιθετο ρευμα και σπασιμο του μετάλλου και εχουν αρχισει με προγραμμα τα τσιμεντενια παντου... |
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 8:07 pm Post subject: |
|
|
Ναι καλύτερα είναι τα "τσιμεντένια" ή καλύτερα διαχωρηστικά "jersey" άλλα μη φανταστείς και τίποτα τρομακτικές διαφορές, απλά δεν χρειάζονται συντήρηση ενώ τα κλασσικά μετα απο ατύχημα θέλουν αλλαγή, και συνήθως αποτρέπουν την διέλευση στο αντίθετο ρέυμα με μεγαλύτερη επιτυχία.
οι προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου όμως δεν νομίζω οτι διευκρινίζουν τον τύπο της νησίδας. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 8:39 pm Post subject: |
|
|
Οι καινουριες ευρωπαικες προδιαγραφες,με τις οποιες θα φτιαχτουν και φτιαχνονται οι οδικοι αξονες,επιβαλουν τσιμεντενιο στηθαιο.Απλα επειδη εχουμε και φτιαχνουμε νεους δρομους εξαρχηςείναι και πιο συγχρονοι απο τους ευρωπαικους που ως πολυ παλαιοτεροι και πολλα χιλ, πρεπει να αναβαθμιστουν σιγα,σιγα.Είναι σαν το μετρό(όπως και τα τουνελ που είναι πιο συγχρονα και εξοπλισμενα απο το μεσο ορο των παλαιοευρωπαικων..),που επειδη φτιαχτηκε τωρα,είναι ίσως το πιο συγχρονο στην ευρωπη..
Αυτα είναι τα καλα του ότι αργησαμε να κανουμε πολλα πραγματα ,συγκριτικα με την Ευρωπη.Αφου δοκιμαστηκαν τεχνολογιες και κατασκευες για τοσα χρονια ,τα βαζουμε με τη μια εμεις και βρισκομαστε πλεον ,πιο μπροστα απο αυτους.. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 10:30 pm Post subject: |
|
|
αλα,δεντο είχταε καταλάβει τόσα χρόνια? Γι'αυτό ατργήσαμε να κατσκευάσουμε όλα αυτά τα έργα. Για να δοκιμαστούν και να είναι σύγχρονα τώρα που οι υπόλοιποιέχουν παλιά!! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 10:46 pm Post subject: |
|
|
Τωρα το καταλαβες? |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 12:46 am Post subject: |
|
|
δηλαδή είμαστε έτη μπροστά απο τους ευρωπαίους..... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:00 am Post subject: |
|
|
Στους νεους αυτοκινητοδρομους ναι!(η αττικη οδος πηρε διεθνες βραβειο ασφαλειας) |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:09 am Post subject: |
|
|
Τώρα θα πάρεικαι διεθνές βραβείο κακοσχεδιασμού!!ατάφερ να κορεστεί 3-4 χρόνια μετά την παράδοσή της , σε κάποια σημεία!!Μπράβο,συγχαρητήρια!!Παγκόσμια πρωτοτυπία!! Πάντως είναι κοινό μυστικό ότι όσο κατασκευάζουν νέους δρόμους τόσο αυτοί θα συνεχίσουν να γεμίζουν. ρένα και πάλι τρένα και ΜΜΜ. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:49 am Post subject: |
|
|
Αυτό είναι, και στην Αθήνα τι να πει κανείς πια, ότι και να κάνουν μπουκώνει. Σε λίγο θα κορεστεί και το μετρό. Η αττική οδός από μόνη της δε φταίει σε τίποτα, μια χαρά δρόμος είναι, και υπερσύγχρονος είναι και διασχίζει την Αθήνα, μεγάλο έργο. Σχετικά με τη νησίδα δε νομίζω ότι είναι τυχαίο που κατασκευάζονται και τα τελευταία τμήματα της εγνατίας με διπλό new jersey γεμισμένο με χώμα φυσικά, δεν μπορεί να μη διαφέρει και πολύ με τα μεταλλικά, λογικά τώρα, απ'το βάρος και μόνο ότι και να πέσει πάνω στην εγκιβωτισμένη νησίδα δεν θα κουνηθεί τίποτα, ενώ τα μεταλλικά στηθαία εδώ κι εκεί συνέχεια στραπατσαρισμένα τα βλέπω, σε κεντρική νησίδα όπου υπάρχει. Εντωμεταξύ το τμήμα της ιονίας από Αμβρακία και πάνω προς Γιάννενα η νησίδα θα είναι πλάτους 0.75μ με μονό τζέρσεϋ. Όσο να ναι είναι και ορεινό το τμήμα. Και μεγάλο τμήμα του δρόμου Τρίπολης-Καλαμάτας, νομίζω από Τρίπολη μέχρι Τσακώνα.
Κι όσο για τους Ευρωπαίους να πω κι εγώ την κατάσταση εδώ, η έξοδος της Βιέννης προς Linz, Salzburg δηλ τον Α1 τον κεντρικό αυτοκ/μο της Αυστρίας σα να λέμε Αθηνών-Θεσνίκης, τόσο χάλια δρόμο γιατί δεν μπορεί τώρα αυτό να θεωρείται αυτοκ/μος δεν έχω δει ούτε στην Ελλάδα, σε καμία περίπτωση δε συγκρίνεται με τις Εξόδους της Αθήνας ούτε της Θεσνίκης. 2+2 καλά χάραξη δεν το συζητώ ενός αιώνα πριν, η αριστερή λωρίδα περπατιέται η δεξιά είναι χειρότερη απ'ότι ήταν το τμήμα Κόρινθος-Αθήνα-Υλίκη τις παλιές καλές εποχές, έμεινα άναυδος, στηθαίο μεταλλικό μονό, κι αυτό στην έξοδο όπως είπα σε μήκος 25-30 χλμ. Ο δρόμος που πάει αεροδρόμιο που είναι γύρω στα 10 χλμ έξω απ'την πόλη είναι περίπου όπως ο δρόμος που πάει από Θεσνίκη για αεροδρόμιο Μακεδονία, σε ποιότητα είναι αρκετά καλύτερος αλλά δεν είναι κανας σύγχρονος αυτοκ/μος, Και γενικά τα περισσότερα έργα και οι δύο απ'τις 5 γραμμές μετρό είναι έργα πολύ παλιά, δεκαετιών, έως και λιθόκτιστα όπως αυτές οι γραμμές μετρό, μαυρισμένα και μουχλιασμένα απ'τις δεκαετίες, σε πιάνει η καρδιά σου να τα βλέπεις σου θυμίζει Β παγκόσμιο πόλεμο, εντάξει βρήκα κι εγώ το παράδειγμα, εγώ τη Βιέννη θα την έλεγα η πόλη της μούχλας, και όχι μόνο στα έργα. Συγγνώμη για τα παράπονα. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:50 am Post subject: |
|
|
Η λύση είναι οι συνδυασμένες μετακινήσεις.
Δηλαδή με το ΙΧ έως τον πρώτο Σταθμό Μέσου Σταθερής Τροχιάς (και εκεί να βρίσκεις γκαράζ...).
Το αρνητικό όμως είναι ότι δεν μπορείς να βασιστείς στον Προαστιακό για να πας στην δουλειά σου παρά μόνο σε ΑΜΕΛ/ΗΣΑΠ.
Ελπίζω στο μέλλον τα πράγματα ν' άλλαξουν.
Νέοι δρόμοι δεν αποτελούν σε καμμία περίπτωση την λύση. |
|
Back to top |
|
|
|