View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sat Oct 10, 2009 9:11 am Post subject: |
|
|
Χτές που ταξίδεψα για Άρτα, βρήκα την παράκαμψη Αγρινίου κλειστή. Όντως έχει κλείσει το ρεύμα προς Άρτα. Η αλήθεια είναι πως μου κακοφάνηκε πολύ που πέρασα από τον παλιό δρόμο.
Κατά τα άλλα, δουλειά γίνεται στο γνωστό κομμάτι μετά την Κλόκοβα και στην σήραγγα στο Ευηνοχώρι. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Oct 10, 2009 11:32 am Post subject: |
|
|
Να δεις σε μας πώς κακοφαίνεται που μας άφησαν με τον κατσικόδρομο , 20 χιλιόμετρα από κάθε πλευρά ( και για Ανρτίρριο, Α/Κ Χαλικίου και για Αμφιλοχία, Α/Κ Κουβαρά ) για να βρούμε , μελλοντικά πάντα, αυτοκινητόδρομο ). |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sun Oct 11, 2009 7:39 pm Post subject: |
|
|
Ελεος!!!! Σημερα στα διόδια Αφιδνών στην επιστροφή είχε ουρα 4.2 χλμ. ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕ μια ωρα να περασουμε τα διόδια
(και είναι μια απλή Κυριακη) |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Oct 11, 2009 8:50 pm Post subject: |
|
|
Εγώ έβγαινα χτες Σάββατο στις 8.00 το απόγευμα και είχε κινησούλα... στα διόδια εισόδου. Και μιλάμε για είσοδο το Σάββατο...
Είναι εμφανές ότι αναγκαστηκά θα μας κάνουν να πάρουμε άλλο ένα μαραφέτι για το αυτοκίνητο... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Oct 11, 2009 9:23 pm Post subject: |
|
|
Θα δουμε. Ακουσα για επαναδιαπραγματευση. Παντως σημερα οι κατοικοι της Β.Α. Αττικης εκλεισαν τα διοδια των Αφιδνων. Μαλλον τα ανοιξαν ελευθερα για τους οδηγους αφου οι υπαλληλοι ειχαν φυγει απο τα ποστα τους. Υπαρχει εντονη δυσαρεσκεια και μακαρι να εχουμε θετικες εξελιξεις για να μην χρειαστουν ουτε μαραφετια ουτε τιποτα. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 1:10 pm Post subject: |
|
|
εδω στον κομβο Ριου στην Εθνικη,στην εισοδο προς Αθηνα ξεκινησαν εργα..κοβουν τους ευκαλυπτους... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 6:32 pm Post subject: |
|
|
Κάπου εκεί είναι και ... οι ερωδιοι του Τσίπρα!
(Admin sorry για το άτοπο του θέματος αλλά να ευθυμίσουμε και λίγο) |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 7:00 pm Post subject: |
|
|
Ποιος είναι ο ανάδοχος για το έργο της διαπλατυνσης στο συγκεκριμενο τμημα? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 7:58 pm Post subject: |
|
|
jollyroger wrote: | Κάπου εκεί είναι και ... οι ερωδιοι του Τσίπρα! |
Χα Χα. Καλο. Γενικως οταν ανεφερα οτι δεν εχει πατησει κανεις υπουργος ,τωρα θυμηθηκαν οι "δηθεν κατοικοι" να κανουν "δηθεν προσφυγες" για να μην πειραχτει ο "δηθεν Ελαιωνας". Ταμπελλα για τον αναδοχο δεν ειδα ,αλλα επειδη περναω συχνα , θα το ψαξω. Παντως η ταμπελλα στην πρωτη φωτογραφια του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν εχει σχεση με το δρομο αλλα με το ΜΕΤΡΟ. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 11:40 pm Post subject: |
|
|
Μην παραπληροφορείτε το φόρουμ, και μην λοιδορείτε τον αετιδέα της πολιτικής σκηνής, Τσίπρα.
Για τους κορμοράνους έκανε αγώνες το παιδί. Όχι για τους ερωδιούς!!
ΟΚ, sorry για τον μίνι εκτροχιασμό, συνεχίστε!!! |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 1:32 am Post subject: |
|
|
Για να ξαναγυρίσουμε στα θεματα μας, εχω εκνευριστει πολύ με την πορεία των κοινοπραξιών τελευταία. Κατ'αρχήν όπως παλιά, θα δηλώσω ότι είμαι σαφως υπερ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. ΑΛΛΑ, θέλω να σκεφτεί κανείς, τι στο καλό έχουν κάνει εδω και 2 χρόνια που έχουν υπογράψει τις συμβάσεις.
Η Ολυμπία οδος, με τεράστια έσοδα, έχει αλλάξει μπάρες στο Κιατο - Πάτρα, και έχει ανοιξει μια ποντικότρυπα στην Παναγοπούλα. Πέραν τουτου, μηδεν!
Η Ιονία μετα απο δύο χρόνια, ... ψάχνεται ακόμα για μπαλκόνι ή τούνελ (η παράκαμψη Αγρινίου μην γελιόμαστε είναι έργο δημόσιο), και εν τω μεταξύ τα κορόιδα στις Αφίδνες και στους παράπλευρους δρόμους της Εθνικής Αθηνών Λαμίας επιδοτούν αυτά τα χάλια. (Και στην επιστροφή για Αθήνα πλέον κύριοι)
Η Κεντρική οδός φυσικά είναι ανέκδοτο Θυμάμαι post που έλεγε πως βλέπει μπουλντόζες στον Δομοκό, για να απαντήσει άλλο post πως εκεί απλώς κάνουν ... βενζινάδικο. Αυτό είναι κλαψίγελος.
Ο Αιγαίου, ασχολείται με τα τουνελ στα Τέμπη -και μόνο- χωρίς να μπορούμε να δούμε την πρόοδο οπότε, ας περιμένουμε.
Ο Μορεας, είναι ο πιο σοβαρός κατασκευαστής και ο μόνος που αξίζει τα διόδια τελικά.
Και αυτό έχει μέινει τελικά.
Αν ρωτήσετε όλον τον κόσμο και τους γνωστούς σας θα σας πούν πως το κράτος έκλεβε τα διόδια τόσα χρόνια για τα δημόσια ταμεία(δηλ στο πουθενα), και οι ιδιώτες βρήκαν το μπουρδέλο ανοιχτό και είπαν απλώς ... να το οργανώσουν για το συμφέρον τους.
Losada δεν έχεις παράπονο ε? Εδωσα αρκετη τροφή για σχόλια και posts |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 2:10 am Post subject: |
|
|
ΟΚ ότι σε γενικές γραμμές δεν πρέπει να είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις κοινοπραξίες θα συμφωνήσω αλλά να διορθώσω κάποιες παρατηρήσεις σου τουλάχιστον στα τμήματα που εχω προσωπική εμπειρία.
Η Ολυμπία οδός έχει προχωρήσει σε σημαντικές εργασίες συντήρησης σε όλο τον άξονα και κυρίως στο επικίνδυνο Κόρινθος -Πάτρα. Έχει αλλάξει τις μπαριέρες μήκους πολλών χιλιομέτρων σχεδόν στο σύνολο του δρόμου έως Πάτρα. Καθάρισαν όλα τα φυτά και τα χόρτα στις άκρες του δρόμου που ήταν πολύ επικίνδυνα ενώ έχει κάνει και εργασίες στο οδόστρωμα με πολλά επικίνδυνα σημεία (κυρίως στροφές). Επίσης τα έργα έχουν ξεκινήσει για τα καλά με τρυπήματα εδώ και πολύ καιρό εκτός από την Παναγοπούλα και σε 2 ή 3 ακόμα σημεία ενώ έχουν ξεκινήσει και διάφορα χωματουργικά σε άλλα σημεία
Για την Ιονία Οδός μπορεί στην Δυτική Ελλάδα τα έργα να έχουν καθυστερήσει αλλά έκανε πολύ καλή δουλειά στην συντήρηση του δρόμου προς Λαμία. Πλέον ο δρόμος τουλάχιστον μέχρι την Θήβα είναι χαλί χωρίς ίχνος λακούβας, καμία σχέση με την προηγούμενη κατάσταση. Επίσης εδώ και πολύ καιρό είχαν ξεκινήσει τα έργα στις στροφές της Υλίκης.
Για τους υπόλοιπους άξονες δεν έχω προσωπική άποψη. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 3:39 am Post subject: |
|
|
η ιονια εχει αρχισει να τρεχει και στο τμημα αντιρριο-αγρινιο με χωματουργικα σηρραγγες κτλ..τα εργα στον παθε αθηνα-σκαρφεια πανε μια χαρα,αν εξαιρεσουμε τις αντιδρασεις απο τα διοδια.ο ταπητας εχει αλλαχθει πληρως,αναμενουμε το ηλεκτρονικο συστημα διελευσης διοδιων για εκπτωσεις.στην ολυμπια τα εργα τρεχουν εδω και καιρο και εχουν αρχισει σε δυσκολα μετωπα παναγοπουλα,τουνελ ακρατας εργοταξια αναπτυσσονται σταδιακα με γρηγορους ρυθμους και κατα μηκος της οδου.ο μορεας παει τελεια,οπως και ο αιγαιο α.ε αφου τα εργα στα 3 τουνελ των τεμπων και του πλαταμωνα συνεχιζονται με αμειωτο ρυθμο...το μονο εργο που εχει παει λιγο πιο πισω ειναι ο αξονας κεντρικης ελλαδας..το πιθανοτερο ειναι πως εκτος απο τα προβληματα απαλλοτριωσεων η κοινοπραξια περιμενει την παραδοση του πεταλου μαλιακου σε αυτην ωστε να εγκαταστησει διοδια και να προεισπραξει χρηματα για την εντατικοποιηση τν εργασιων..
δεν υπαρχει σοβαρος και μη σοβαρος κατασκευαστης..αλλωστε δυο ειναι οι βασικες κοινοπραξιες( hochtief,vinci,ακτωρ,αβαξ αιγαιο/ολυμπια) με αλλαγη των leader,vinci=ολυμπια,hochtief=αιγαιο και οι ισπανοι dragαdos,ferrovial μαζι με τερνα για ιονια/νεα οδο και κεντρικης ελλαδας..α και στον μορεα ειναι ο ακτωρας μονος του με την ιντρακομ. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 10:16 pm Post subject: |
|
|
Ποια γέφυρα είναι αυτή; |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 10:41 pm Post subject: |
|
|
Stavros86 ειναι η Τ9-Τ11 της Εγνατιας. Μετα τον κομβο του Μ. Περιστεριου οπως παμε για Γιαννενα. Η μοναδικη κατασκευαστικη εκκρεμοτητα λογω ασταθους και κατολισθαινοντος εδαφους . Σκετο ζυμαρι. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 3:24 pm Post subject: |
|
|
Thanks pindos10!
--------------------------------------------------------------------------------
Ολοκληρώνεται η μελέτη της παράκαμψης Αφήσσου
Μέχρι το τέλος του 2009, αναμένεται να ολοκληρωθεί η σύνταξη της οριστικής μελέτης για την παράκαμψη Αφήσσου - Λεφοκάστρου, ενώ τις επόμενες μέρες, θα κατατεθούν από το μελετητικό γραφείο εναλλακτικές...
προτάσεις όδευσης, προκειμένου να αποφευχθεί η κατασκευή γέφυρας μεγάλου βάθους, η οποία θα εκτοξεύσει τον προϋπολογισμό του έργου και θα υποβαθμίσει περιβαλλοντικά το τοπίο.
Για την ολοκλήρωση της μελέτης του έργου, έγινε σύσκεψη στο γραφείο του αρμόδιου αντινομάρχη Ηλία Ξηρακιά, και αναλύθηκε η αποφυγή κατασκευής μεγάλης γέφυρας, σε χαράδρα, ένα σχεδόν χιλιόμετρο μετά το Δέλτα Αφήσσου.
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας έχει λάβει την προέγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου, από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και στόχος είναι, μέχρι τέλος του 2009, να κατατεθούν προς έγκριση στο ΥΠΕΧΩΔΕ η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και η οριστική μελέτη του έργου, προκειμένου στη συνέχεια, το έργο να ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.
Η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή ισόπεδων κόμβων, γεφυρών και βελτίωση του υφιστάμενου οδικού δικτύου, ενώ με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα, συνολικού μήκους 8,2 χιλιομέτρων, θα επιτευχθεί η παράκαμψη των οικισμών Αφήσου, Λεφοκάστρου, Καλάμου, Πάου, Χόρτου και Μηλίνας. Για το έργο, έχει προεγκριθεί πίστωση 15 εκ. ευρώ από το ΠΕΠ Θεσσαλίας.
Σύμφωνα με τον κ. Ξηρακιά, το έργο θα δώσει «ανάσα» στην περιοχή του νοτίου Πηλίου, ενώ το πιο δύσκολο κομμάτι αφορά την κατασκευή του οδικού άξονα μέχρι το Λεφόκαστρο.
Πηγή: http://www.magnesianews.gr/News/Magnesia/?EntityID=aaeb1973-90ff-4214-97e5-3e035616d1e4 |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 4:52 pm Post subject: |
|
|
μια μας λένε Μάρτη μια τέλος 2009 για τη σήραγγα του Ραψωμάτη. Πάντως το υφιστάμενο τμήμα που θα αντικαταστήσει αποτελεί και το πιο προβληματικό και επικίνδυνο κομάτι της διαδρομής Τρίπολης Καλαμάτας.
Οπότε καλά θα κάνουν να τρέξουν και να το δώσουν φέτος.
Από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=24771&Itemid=32 |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 12:42 am Post subject: |
|
|
Vas8 αυτό που είπες: "Μιά μας λένε Μάρτη, μιά τέλος του '09, για τη σήραγγα του Ραψωμάτη", κάνει ωραίο ρίμα ....
Υπάρχουν μερικές ειδήσεις της εβδομάδας που 'προσπεράστηκαν' στο τόπικ και αφορούν την Εγνατία Οδό.
Εκτός από την επίσκεψη του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφ. και Δικτύων, κ. Γ.Μαγκριώτη στο Περιστέρι, είχαμε και την παραχώρηση μετά από πολλούς αναβληθέντες διαγωνισμούς, σε γνωστή εταιρία πετρελαιοειδών του Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) στο Ελευθεροχώρι, οι εργασίες του οποίου θα αρχίσουν μετά την γνωμοδότηση του Ελεγκτικού Συνεδρίου (τέλη 2009, αν δεν υπάρξουν ενστάσεις). Μετά την απόφαση, προβλέπεται να κατασκευαστεί σε 6 μήνες. Αναφορά γίνεται στο δημοσίευμα και για το ΣΕΑ στο Μικρό Περιστέρι το οποίο θα αργήσει αρκετά.
http://thesprotia-neaepoxi.blogspot.com/2009/10/motor-oil.html
(Εν τω μεταξύ, συνεχίζεται το φαινόμενο να είναι απλήρωτες αρκετές κατακευαστικές εταιρίες από τον Ελληνικό Δημόσιο που ανέβαλαν έργα σε Ήπειρο-Γρεβενά της Ε.Ο. καθώς και οι εργαζόμενοι σε αυτές.)
Ένα άλλο γεγονός είναι η πρώτη παράδοση τμήματος αυτοκινητοδρόμου της νέας κυβέρνησης (ας υπερ-βάλουμε λίγο ), αλλά εννοείται χωρίς φανφάρες και κορδέλες. Πρόκειται για τον κόμβο στο Δερβένι (Α.Κ. Λαγκαδά-Α.Κ. Δερβενίου), του κάθετου τμήματος Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας (Ε60), μήκους περίπου 5 χλμ., το οποίο παραδόθηκε την περασμένη Δευτέρα και βοηθά στην είσοδο των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν τον κάθετο άξονα στα ολοκληρωμένα τμήματά του. http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=69&ap=362&pl=1059&pk=302 και ο χάρτης http://www.egnatia.eu/files/images/va_60_OnePage.jpg
Από τα υπόλοιπα τμήματα τώρα, το έργο μέχρι τον Λαχανά μήκους 30 χλμ. είναι στην κυκλοφορία.
- Στην συνέχεια, κατασκευάζεται το τμήμα Λαχανάς-Ριζιανά (με την μοναδική σήραγγα του άξονα που είχε καταρρεύσει) και αναβαθμίζεται το τμήμα Ριζιανά-Στρυμονικό (με το επικίνδυνο διαχωριστικό στηθαίο και τις ανάποδες κλίσεις).
- Το τμήμα από το Στρυμωνικό-Α.Κ.Χριστού (22 χλμ.), γνωρίζαμε το καλοκαίρι ότι είχε κολλήσει λόγω αδυναμίας της εταιρίας ΑΤΤΙΚΑΤ να δώσει τα δεδουλευμένα στους εργάτες (με επίσχεση εργασίας τον Φεβρ."09) και χρήματα στους εργολάβους που απέσυραν τα μηχανήματα. Νεότερες πληροφορίες για αυτό το τελευταίο χρονικά κομμάτι δεν έχω, που αναμένεται να παραδοθεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εντός του 2010).
- Κατασκευάζεται το τμήμα Λαχανάς-Ριζιανά (με την μοναδική σήραγγα του άξονα που είχε καταρρεύσει) και αναβαθμίζεται το τμήμα Ριζιανά-Στρυμονικό.
- Θεωρητικά ολοκληρωμένες παλαιότερα, αλλά απαιτείται η αναβάθμιση του τμήματος Α.Κ. Χριστού-Αμπέλας (11,5 χλμ.) και Ριζιανών-Γέφυρας Κοτσάκα-Σιδηρόκαστρο (6,9 χλμ.). Η αναβάθμιση βρίσκεται στο στάδιο των μελετών, με ποιο προχωρημένο το πρώτο αναφερθέν.
- Κατασκευάζεται το τμήμα Σιδηρόκαστρο-Α.Κ. Πετριτσίου μήκους (9 χλμ.-τέλη 2009), ενώ σε κυκλοφορία είναι το τμήμα Α.Κ. Πετριστίου με Προμαχώνα (12 χλμ.).
Όποιος είναι από Σέρρες ας με διορθώσει
---------------------------------------------------------
'Τα Νέα' έχουν σήμερα ένα ενδιαφέρον άρθρο (με βίντεο για την συμπεριφορά αυτής σε περίπτωση σεισμού) για την καινούργια γέφυρα (άχαρη σε σχέση με την δική μας του Ρίου-Αντιρίου) που κατασκευάζεται στο Σαν Φραγκίσκο μήκους 15,5 χλμ., παράλληλη της γνωστής ιστορικής γέφυρας Golden Gate. http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=4541185 |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Ποιος είναι ο ανάδοχος για το έργο της διαπλατυνσης στο συγκεκριμενο τμημα? |
H μονη ταμπελα που βρηκα στην Αγ. Αννης ειναι αυτη εδω.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/DSC01492.jpg
Πανεμορφα alter100.
To κομματι Ριζιανα-Στρυμονικο ειναι το επικινδυνο κατηφορικο με μεταλλικο στηθαιο ασφαλειας πριν βγουμε στον καμπο των Σερρων? Νομιζω οτι σε ενα απο τα πολλα τροχαια που ειχαν συμβει στο συγκεκριμενο σημειο ειχε χαθει ενα μικρο κοριτσακι και ειχε βοηθησει στο δυστυχημα μια και περνουσε εκεινη τη στιγμη με την αυτοκινητοπομπη του ο σημερινος πρωθυπουργος και αρχηγος της αντιπολιτευσης τοτε Γ. Παπανδρεου.
Last edited by pindos10 on Fri Oct 16, 2009 2:40 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 763
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 2:35 pm Post subject: |
|
|
Οκ. Πάντως μου φαίνεται λίγο δύσκολο να έχει μπει ο εργολάβος να δουλέψει την κατασκευή της οδού και να μην υπάρχει ταμπέλα. Βασικά απαγορεύεται γιατί η ταμπέλα είναι αυτή που νομιμοποιει το εργολαβο στο εργοταξιο (αλλο η συμβαση). Μηπως οι εργασιες που μας εδειξες ηταν απο την εργολαβια που αναφερει αυτη η ταμπελα? |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 2:45 pm Post subject: |
|
|
Κοιτα, ετσι κι αλλιως εν οψει αναπλασης η Αγ. Αννης θα αποκτησει δυο λωριδες με νησιδα. Πιθανον να ειναι οι εργασιες που αναφερονται.Εδω ειμαστε και θα το παρακολουθουμε. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:02 pm Post subject: |
|
|
Θλίβεται κανείς όταν διαβάζει για περιστατικά σαν το παρακάτω :
http://mylefkada.fatcow.com/index.php/eidhseis/2009-07-15-13-24-59/416-2009-10-18-09-09-00
Πολύνεκρο τροχαίο στα Παλιάμπελα Βόνιτσας με 4 νεκρούς. Ας γράψουν τώρα αυτοί που με ελαφρά τη καρδία υποστηρίζουν μέσω πληκτρολογίου ότι ο δρόμος αυτός χρειάζεται μια απλή βελτίωση και μόνο.
Με ευχολόγια δε λύνεται τίποτα. Θα πείτε υπερβολική ταχύτητα, βροχή ίσως,ναι. Ας δημιουργηθούν πρώτα οι υποδομές με προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμων ή ταχείας κυκλοφορίας με στηθαία, 2+2 λωρίδες, πολλή καλή ποιότητα κατασκευής γενικά.
Αυτός ο δρόμος είναι σε επικινδυνότητα ίδιος με αυτόν Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Όσον αφορά το θέμα της οδηγικής παιδείας, πολιτικοί και πολιτικοί που όχι μόνο δε μένουν στα λόγια, ούτε καν το αναφέρουν ( να μπει επιτέλους ανάλογο μάθημα από την 1η γυμνασίου κι όλας για να εξοικειώνονται τα παιδιά από μικρή ηλικία, για να μην πω από 5η-6η δημοτικού, όταν είσαι ακόμα μικρός ). |
|
Back to top |
|
|
|