stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 5:09 am    Post subject: Reply with quote

Μπήκα στον κόπο και τους έκανα τους υπολογισμούς χμμμ... Cool μια και 2 το πολύ τρία άτομα εδώ μέσα θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό χωρίς να ξεφυλλίζουν το ιντερνετ για μέρες, ο άλλος είναι ο corfu που την ξέρει απ'έξω, και για την ιστορία της εγνατίας ξέρει αρκετά, με βάση ένα ποστ μου πριν μήνες με το πότε παραδόθηκαν όλα τα τμήματα της εγνατίας (δε σας λέω ποιο είναι!) και με πληροφορίες που διάβαζα σχετικά με τις δημοπρατήσεις έκανα τους υπολογισμούς, αλλά ρωτάω τώρα, γιατί ο συντελεστής για την εκτέλεση να είναι 5 και όχι 6? Τα πήρες από κάπου τα νούμερα πρεβεζάνε ή έτσι τα σκέφτηκες? Τα ορεινά τμήματα διαφέρουν μεταξύ τους σε δυσκολία, άλλο είναι το Ασπροβάλτα-Στρυμώνας 21 χλμ με 6 μικρές σήραγγες και 3 γέφυρες και άλλο το Παναγιά-Αγ. Παρασκευή 6 χλμ που είναι μόνο σήραγγες και γέφυρες και δεν έχεις πού να πατήσεις για να τα στεριώσεις όλα αυτά. Κι παράκαμψη Καβάλας 26 χλμ είναι σε ορεινό τοπίο αλλά είναι μόνο στροφές και 6 γέφυρες και 3 μικρές σήραγγες σήραγγες (τη μέτρησα ημιορεινή Cool ). Επίσης μπορούσε να γίνει υπολογισμός με βάση τον προυπολογισμό του κάθε τμήματος ή να συμπεριληφθεί. Ή ανάλογα με τον αριθμό και το μήκος των τεχνικών. Επίσης ο Σουφλιάς ταυτόχρονα με την εγνατία είχε και το στρες των καθέτων αξόνων που οι άλλοι μάλλον τα συζήταγαν με τον καφέ στον καναπέ.
Back to top
View user's profile Send private message
nikosKyr
New Member
New Member


Joined: 22 Dec 2008
Posts: 14

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 9:40 am    Post subject: Reply with quote

Μάλλον από το πολύ άγχος ξέχασε και την άδεια του εξοχικού!!!Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ένας υπουργός (οποιοσδήποτε) έχει τόσο άγχος για να είναι εντάξει απέναντί μας.
Back to top
View user's profile Send private message
heavyg
Visitor
Visitor


Joined: 25 Apr 2009
Posts: 8
Location: Ioannina

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 10:51 am    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Πριν λίγες μέρες ακούστηκε ότι ξεμπλόκαρε ο νέος δρόμος Αμβρακία-Άκτιο από το Ελεγκτικό Συμβούλιο. Τελικά κάτι επίσημο βγήκε? Ή απλά προεκλογική παραπληροφόρηση?
Όχι τίποτ'άλλο, αλλά για να λειτουργήσει σωστά η Ιόνια Οδός απαιτούνται κάθετοι άξονες της προκοπής, οι οποίοι πρέπει να κατασκευάζονται παράλληλα με την Ιόνια Οδό, ώστε να είναι έτοιμοι προς χρήση με το που θα παραδοθεί η Ιόνια.



Φαινεται οτι ξεμπλοκάρισε απο το Ελεγκτικό ο δρόμος.
Περισσότερα στο capital.gr : http://www.capital.gr/news.asp?id=814808
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ελπίζω να μην είναι κάτι προεκλογικό. Θα φανεί μετά τις εκλογές,Οκτώβρη-Νοέμβρη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow heavyg
Νομίζω οι πιο πολλοί εδώ μέσα έχουν ήδη διαβάσει το άρθρο που σωστά παρέθεσες, αλλά δικαιολογημένα ο φίλος agr συνεχίζει να διερωτάται, γιατί το άρθρο αναφέρεται σε "καλά διασταυρωμένες πηγές" και κυρίως γιατί όποιο δημοσίευμα μιλάει για το εν λόγω ξεμπλοκάρισμα, είναι ουσιαστικά αναδημοσίευση του capital.

Δηλαδή κανείς άλλος σε αυτή τη χωρα δεν το επιβεβαιώνει, παρά τους τόσους δημοσιογράφους. Και ειδικά σε προεκλογική περίοδο θα περίμενα όλο και κάποιος να καυχιέται τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο στα μέρη μου.

Άρα μάλλον οι καλά πληροφορημένες πηγές είναι ίσως κάποιος από την ίδια την κοινοπραξία...
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόσφατα οι 3 νομάρχες της περιοχής, Αιτωλοακαρνανίας,Πρέβεζας,Λευκάδας είχαν βρεθεί στη Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας και είχαν κάνει δηλώσεις κλπ κλπ. Καλό είναι τέτοιες ενέργειες ,συναντήσεις και από κοινού διεκδικήσεις να πληθαίνουν, γιατί αλλιώς δε βλέπω προκοπή. Αν δεν είσαι από Θεσσαλία, Γρεβενά,Ευρυτανία και Μακεδονία, πρέπει να έχεις μπάρμπα από την Κορώνη για να γίνει κάποιο έργο ( δε λέω κάποια, γιατί εδώ δε γίνεται ούτε το κάποιο ).
Μια βόλτα στις περιοχές αυτές,όμορφες κατά τα άλλα, θα σας πείσει.
Ένα πράγμα έχω να πω, είναι και η δυτική πλευρά της χώρας Ελλάδα κύριοι υπεύθυνοι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Beethoven, τώρα είδα το σχόλιό σου.

Η κλίμακα που χρησιμοποίησα δεν είναι αποτέλεσμα αναζήτησης στη βιβιογραφία, αλλά τυχαίοι αριθμοί που στο μυαλό μου εκφράζουν κάποιο βαθμό δυσκολίας και φτιάχνουν ένα πολυκριτηριακό σύστημα, καταόητό σε όλους.

Η στάθμιση των συντελεστών δεν έγινε με επιστημονική προσέγγιση, αλλά με την αίσθηση ενός βαθμού δυσκολίας.
Κάθε αλλαγή είναι ευπρόσδεκτη λοιπόν, εξάλλου εξαρχής δεν ξεκίνησα τόσο σοβαρά αυτό το ποστ, αλλά αν το βρίσκεται και οι υπόλοιποι ενδιαφέρον, κανένα πρόβλημα να το ακολουθήσουμε.

Η μόνη προϋπόθεση είναι να θέτουμε τα κριτήρια πριν κάνουμε τη μέτρηση και όχι παράλληλα, ώστε να μην επηρρεάζεται το αποτέλεσμα από την υποκειμενικότητα αυτού που θέτει τους κανόνες, και ταυτόχρονα βλέπει αποτελέσματα. Στο τέλος ελέγχεις κριτικά το αποτέλεσμα, να δεις και τι βγήκε.

Εγώ πάντως έχω αρχίσει και ψήνομαι με την ασκησούλα μας οπότε αν τα έχεις τα στοιχεία ρίξτα στη δημόσια διαβούλευση. Και με ότι συντελεστές κρίνεις εσύ, I trust.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή κι εγώ στο τέλος το κοίταξα το αποτέλεσμα από μακρυά, μου φάνηκε αρκετά άνισο, γιατί επί ΠΑΣΟΚ μέσα σε 10 χρόνια παραδόθηκαν μόλις 74 χλμ παραπάνω απ'ότι σε 5 χρόνια με τη ΝΔ, βέβαια υπήρχαν και τα έργα γέφυρες που άρχισαν επί Πασοκ και τελείωσαν επί Σουφλιά, και βέβαια μιλάμε κυρίως για τη λάτζα της εγνατίας δηλ τα ατελείωτα πεδινά τμήματα που μπορούν να τελειώσουν σε έως και 2,5 χρόνια (μεσόγεια χάραξη, δεν υπάρχει άλλο παράδειγμα ανάλογο). Αλλά σημαντικό είναι και σε πόσο χρόνο τελείωσαν τα έργα, ειδικά τα δύσκολα. Πχ Το Περιστέρι-Μέτσοβο 8 χλμ το παλεύανε πάνω από 6 χρόνια και δόθηκε το Νοέμβρη του 2005, ενώ όλη η καφέ αρκούδα τελείωσε μέσα σε 4,5 χρόνια. Άσε δε το Μέτσοβο-Παναγιά. Σπασμένο σε 5 εργολαβίες και η τελευταία ήταν η μεγαλύτερη, και σε προυπολογισμό και σε αντικείμενο. Η κατασκευή θεωρώ ότι πρέπει να χει μεγαλύτερη βαρύτητα γιατί ποιος ξέρει τι μελέτες παραδόθηκαν και στο κάτω κάτω το θέμα είναι να κατασκευαστεί και να τελειώσει το έργο γιατί από μελέτες έχουμε αρκετές. Και βέβαια βασικό είναι και τα έργα να δημοπρατούνται αυτά καθ'εαυτά γιατί μέχρι το 2000 περίπου δημοπρατήθηκε μια πρώτη γενιά έργων συν.μήκους γύρω στα 430 χλμ, τα περισσότερα πεδινά και από κει και πέρα στασιμότητα μέχρι και το 2004 όπου συνέχιζαν να κατασκευάζονται τα παλιά τμήματα και δημοπρατήθηκαν κάποιες μικροεργολαβίες, και πριν εκπνεύσει η διακυβέρνηση του Πασοκ δημοπρατήθηκαν οι 4 μεγάλες εργολαβίες, του Νυμφόπετρα-Ρεντίνα-Ασπροβάλτα 32 χλμ, η ολοκλήρωση του Νεοχωρίου, του Δρίσκου και του Μετσόβου-Παναγιάς. Οι τρεις τελευταίες κολλήσανε και νομίζω επαναδημοπρατήθηκαν με το καινούριο σύστημα ή απλά ξεκόλλησαν. Έπειτα εκρεμούσαν γύρω στα 150 χλμ τα πλέον δύσκολα και ούτε είχαν αγγιχθεί ως κατασκευή. Δηλ η δεύτερη και τελειωτική γενιά έργων έγινε απ'το 2004 επί Σουφλιά. Και μέσα σ'αυτά τα έργα προστέθηκαν και σχεδόν όλα τα χλμ των 2 νέων αυτοκ/μων προς Κρυσταλλοπηγή και Προμαχώνα. Τους έχω τους υπολογισμούς, αν ενδιαφέρεται κανείς τα γράφω. Αντιγράφω πάλι από παλιό ποστ τις παραδόσεις όλων των τμημάτων.

Από τον Φεβρουάριο του 2000 έως τον Δεκέμβριο του 2004 δόθηκαν στην κυκλοφορία συνολικά 393 χλμ.
Τον Φεβρουάριο του 2000 δόθηκαν σε κυκλοφορία τα πρώτα 51 χλμ. στη Θράκη και 3χλμ. στη Θεσσαλονίκη, τον Ιούλιο 24 χλμ. στην περιοχή Σιάτιστας και Κοζάνης, τον Αύγουστο 14 χλμ. του τμήματος Αγ. Ανδρέας - Αγ. Σύλλας στην Παράκαμψη Καβάλας και τον Οκτώβριο 4 χλμ. της Παράκαμψης Κομοτηνής.

Τον Μάρτιο του 2001 δόθηκαν στην κυκλοφορία 20 χλμ. στην περιοχή Πολυμύλου Κοζάνης και τον Απρίλιο 12 χλμ. της Παράκαμψης Καβάλας, 18χλμ. στην περιοχή Γρεβενών Σιάτιστας και 7χλμ. στην περιοχή Πυλαίας Αρδανίου. Τέλος τον Σεπτέμβριο του 2001 δόθηκαν 9χλμ. στην περιοχή Βέροιας - Κουλούρας.

Εντός του 2002 δόθηκαν στην κυκλοφορία τμήματα συνολικού μήκους 107χλμ. Δόθηκαν τα πρώτα 25χλμ. στην Ήπειρο, 15 χλμ στο τμήμα Προφήτης - Νυμφόπετρα και 67χλμ στη Θράκη.

Εντός του 2003 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 79 χλμ. από την Παράκαμψη Καβάλας μέχρι την Χρυσούπολη και στα τμήματα Κουλούρα - Κλειδί (26χλμ.), Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης Κ2 (Ιωνία) - Κ4 (7χλμ.) και Δερβένι - Ανάληψη (17χλμ.). Εντός του 2004 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 45 χλμ. Συγκεκριμένα δόθηκαν 10 χλμ στην ΄Ηπειρο από την Ηγουμενίτσα έως το Νεοχώρι, 26 χλμ. στην Δυτική Μακεδονία, το τμήμα Πολύμυλος -Βέροια (διάβαση Καστανιάς) και 9 χλμ. στη Κεντρική Μακεδονία (Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης).

Σύνοψη. έτος 2000. 96 χλμ, 2001. 66 χλμ, 2002. 107 χλμ, 2003. 79 χλμ, 2004. 45 χλμ

2005. 33 χλμ Σήραγγα Δωδώνης 4 χλμ, Περιστέρι-Μέτσοβο 8χλμ, Ασπροβάλτα-Στρυμώνας 21χλμ

2006. 36 χλμ Αγ.Αναστασία-Δωδώνη 8(χλμ), τα πρώτα 21 στη Βόλβη και τα πρώτα 7 στο Μέστη-Μάκρη.

2007. 38 χλμ Γρεβενά-Βενέτικος 13, Κόμβος Πολυμύλου 5, τα υπόλοιπα 11 στη Βόλβη και Χρυσούπολη-Παράδεισος 9.

2008. 35 χλμ Παραμυθιά 9, Ιωάννινα-Μπαλτούμα 19 και τα τελευταία 7 στο Μέστη-Μάκρη.

και 2009. 110χλμ Σ2 3χλμ, γέφυρα Αράχθου 3, Άραχθος-Περιστέρι 10, Μέτσοβο-Παναγιά 15, Παναγιά-Βενέτικος 31, Μεσόγεια χάραξη 42 και Νέστος 7.

Δηλ μέχρι τον Απρίλιο 2004 είχαν ολοκληρωθεί 372 χλμ (συμπερ/μένων και των 24χλμ Κλειδί-Κ1 το παλιό τμήμα με την ΠΑΘΕ) και τα υπόλοιπα 298 χλμ επί Σουφλιά.

Που σαι Πίνδος αυτό σε αφορά άμεσα
Παραδόθηκε ο δρόμος Παλαιοχώρι Συρράκου - Μιχαλίτσι - Κτιστάδες
http://neoiagones.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10295:2009-09-24-13-00-21&catid=14:2009-05-17-13-43-13&Itemid=41
6 μέτρα δρόμος ε? αεροδρόμιο.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 8:12 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατι με τσιγκλας Beethoven, και ημουν στο Παλαιοχωρι πριν καποιες μερες? Δεν ειχα χρονο και για κει να μπω μεσα να φορτωσω υλικο. Προς το παρον ,προειχαν και προεχουν αλλοι οδικοι αξονες ,οι οποιοι και θα παρουσιαστουν συντομα.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

Πότε τα προλαβαίνεις όλα pindos?? Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 8:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ότι έχει σχέση με Συρράκο (εννοείται και τα ""προάστειά"" του) αφορά και μένα...

Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη σύνδεση προς τα βόρεια με την Εγνατία? (Πίνδος???) Το καλοκαίρι ένας κάτοικος μου είπε ότι σκάβουμε...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

Aγαπητοι φιλοι και πριν ενημερωσω για τις εξελιξεις για διαφορα οδικα εργα που συζηταμε ελαβα με mail ενα ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ βιντεο για τις ολεθριες συνεπειες της χρησης των κινητων τηλεφωνων κατα τη διαρκεια της οδηγησης. Το βιντεο γυριστηκε απο την αστυνομια του Gwent της Μ. Βρετανιας και βεβαια εχει σκοπο την αποτροπη της χρησης των κινητων οταν οδηγουμε. Οπως διαβαζω συμμετειχαν σπουδαστες δραματικων σχολων και αναφερεται κυριως στην αποστολη SMS. Οι εικονες ειναι πραγματικη γροθια στο στομαχι.
http://www.youtube.com/watch?v=8I54mlK0kVw&feature=player_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 3:45 am    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:

Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη σύνδεση προς τα βόρεια με την Εγνατία? (Πίνδος???) Το καλοκαίρι ένας κάτοικος μου είπε ότι σκάβουμε...

Εγώ ήμουν αυτός Πρεβεζάνε που σου το πα εγώ ήμουν και ξεκινήσαμε εκεί να σκάβουμε θα βάλουμε ντομάτες. Έχει καλό χώμα εκεί πάνω. Πίνδος υποννοείς ότι έχεις φωτογραφικό υλικό στη διάθεσή σου? Μήπως να το πόσταρες...Τώρα αν γίνεται..Στην Ολυμπία οδό όσοι περνάνε έχουν γίνει άλλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εκτός απ'την Παναγοπούλα?

Καλό το βίντεο. Βέβαια να ταν μόνο τα σμσ και τα κινητά. Όταν ο άλλος κάνει αναστροφή στον αυτοκ/μο...και να μπαίνει και στην αριστερή! Εγώ πάντως θα τον ανάγκαζα να... πάει από κει που ήρθε. Μάλλον όχι αυτό δε γίνεται! θα του λεγα να συνεχίζει ευθεία κι όπου βγει. Πριν λίγο διάβασα (λίγο εκτός θέματος) ότι το καλοκαίρι σε τροχαία ατυχήματα η Αλβανία μέτραγε 2 νεκρούς την ημέρα. Μεγάλος αριθμός.
Back to top
View user's profile Send private message
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 9:12 am    Post subject: Reply with quote

Άμα δεις πως οδηγούνε οι Αλβανοί θα πεις ότι λίγα είναι τα 2 άτομα την ημέρα.Την αναστροφή οι Αλβανοί την έχουν έχουνε για ψωμοτύρι. Σε εθνική σε επαρχιακή οδό μέσα στην πόλη, σε φανάρι με κόκκινο. Σωστό τρελοκομείο. Δύο χρόνια που πάω για δουλειές τα έχω δει όλα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
nikosKyr
New Member
New Member


Joined: 22 Dec 2008
Posts: 14

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 9:30 am    Post subject: Reply with quote

Οι άνθρωποι δεν παίζονται.

http://taxalia.blogspot.com/2009/09/blog-post_4209.html

Τις προάλλες μου είπανε από Γιάννενα (δεν ξέρω αν πρόκειται για ράδιο αρβύλα) ότι ηλικιωμένος κύριος οδηγούσε ανάποδα στην Εγνατία στην περιοχή της Δωδώνης για αρκετά χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να προκαλέσει ατύχημα! Δεν κατάλαβε τι έγινε και συνέχισε το δρόμο του. Η τροχαία αφού ειδοποιήθηκε τον σταμάτησε κάποια χιλιόμετρα πιο κάτω και τον οδήγησε στον τόπο του ατυχήματος για να δει τι είχε προκαλέσει! Σύμφωνα με τον θρύλο (περιγραφή) ο γίγαντας παππούς είπε στον οδηγό του άλλου αυτοκινήτου (αυτού που άλλαξε ξαφνικά λωρίδα καθώς είδε στην αριστερή λωρίδα του δρόμου να έρχεται αντίθετα άλλο αυτοκίνητο και έπεσε πάνω σε άλλο αυτοκίνητο):
"Εσύ φταις που έκανες προσπέραση πάνω σε στροφή χωρίς να βλέπεις"!!!!!!
ΚΟΡΥΦΑΙΟ????
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 11:59 am    Post subject: Reply with quote

Lalas wrote:
Άμα δεις πως οδηγούνε οι Αλβανοί θα πεις ότι λίγα είναι τα 2 άτομα την ημέρα.Την αναστροφή οι Αλβανοί την έχουν έχουνε για ψωμοτύρι. Σε εθνική σε επαρχιακή οδό μέσα στην πόλη, σε φανάρι με κόκκινο. Σωστό τρελοκομείο. Δύο χρόνια που πάω για δουλειές τα έχω δει όλα

Περίπου αυτή είναι και η γνώμη αρκετών στο εξωτερικό (όχι Ελλήνων) όταν αναφέρονται στους Έλληνες οδηγούς.
Το πιο ωραίο το άκουσα από Ολλανδούς σαν αστείο (η μήπως σοβαρά?)
Ξέρετε λέει γιατί οι οδηγοί στην Ελλάδα δεν σταματάνε στο STOP...γιατί νομίζουν ότι είναι διαφήμιση προφυλακτικού!!! Shocked
Τέλος πάντων άσχετα με το τι λένε οι άλλοι (δικαια η άδικα) εμείς πρέπει μονοι μας να λογικευτούμε σαν οδηγοί...δεν μας παίρνει άλλο... διαφορετικά το κόστος είναι αβάστακτο Sad
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

ειδικά όταν δεν υπάρχει η δήθεν δικαιολογία της έλλειψης συγκοινωνίας η καλών δρόμων......όπως σε αρκετά μέρη ας είμαστε ειλικρινής.

όταν τα κανεις αυτά στην αττική οδό, η βαριέσαι να πάρεις metro, η κανεις κόντρες σε μια άδεια εθνική το βραδυ......έχεις πρόβλημα στον εγκέφαλο. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Πότε τα προλαβαίνεις όλα pindos??

Εχω ποστα σε καιρια σημεια της οροσειρας
prevezanos wrote:
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη σύνδεση προς τα βόρεια με την Εγνατία? (Πίνδος???) Το καλοκαίρι ένας κάτοικος μου είπε ότι σκάβουμε...

Prevezane, ο δρομος απο κομβο Περιστεριου της Εγνατιας μεχρι Συρρακο ειναι χωματοδρομος και για να ανεβεις την ανηφορα μεχρι τα μαντριά ,πριν τα 2000μ. υψομετρο, θα χρειαστεις ενα τετοιο αυτοκινητο:
http://www.bigfoot4x4.com/
Beethoven wrote:
Πίνδος υποννοείς ότι έχεις φωτογραφικό υλικό στη διάθεσή σου? Μήπως να το πόσταρες...Τώρα αν γίνεται..

Λιγο υπομονη, ολα στην ωρα τους.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 3:27 pm    Post subject: Reply with quote

νεο συστημα διοδιων απο τη ΝΕΑ ΟΔΟ,αρχης γενομενης απο την προσεχη τριτη..εφαρμοζεται χιλιομετροχρεωση 3.1 λεπτα/km
αναλυτικα:
http://www.capital.gr/News.asp?id=820326
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

(25/09/2009)
Μετά από δύο αναβολές εκδικάστηκε τελικά χθες από το Πρωτοδικείο Αμαλιάδας η υπόθεση απαλλοτριώσεων για την Ολυμπία Οδό, που αφορά στην ευρύτερη περιοχή της Βουπρασίας και περίπου 330 ιδιοκτήτες. Στις 15 Οκτωβρίου θα εκδικαστεί η υπόθεση για τις περιοχές Αμαλιάδας, Γαστούνης, Ανδραβίδας και Μυρτουντίων.

(24/09/2009)
Δεκτές έγιναν οι αιτήσεις αναβολής που κατέθεσαν χθες στο Δικαστήριο οι συνήγοροι υπεράσπισης των πολιτών σχετικά με τις υποθέσεις αποζημίωσης των απαλλοτριώσεων της Ολυμπίας Οδού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Ν. Θεοδώρου, η υπόθεση που αφορά το κομμάτι των Δήμων Ιάρδανου και Πύργου αναβλήθηκε για τις 23/2/2010 κατόπιν υποβληθέντος αιτήματος, ενώ οι υποθέσεις που αφορούσαν κομμάτι του Δήμου Βώλακος και το πρώτο τμήμα του Δήμου Ζαχάρως της περιοχής του Καϊάφα, αναβλήθηκαν λόγω ωραρίου για τις 13/1/2010 και 27/1/2010 αντίστοιχα.

Μπράβο στους πρώτους μπράβο και στους δεύτερους που θα βράσουν στο ζουμί τους. Ερώτηση. Όσο εκκρεμούν τα δικαστήρια δεν ξεκινάνε κι κατασκευές?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Sep 25, 2009 7:30 pm    Post subject: Reply with quote

gouperman wrote:
νεο συστημα διοδιων απο τη ΝΕΑ ΟΔΟ,αρχης γενομενης απο την προσεχη τριτη..εφαρμοζεται χιλιομετροχρεωση 3.1 λεπτα/km
αναλυτικα:
http://www.capital.gr/News.asp?id=820326


ετσι θα γινει και στην Ολυμπια οδο υποθετω...σωστο και δικαιο για τοπικη κινηση

αν και δεν το καταλαβα τελειως... Crying or Very sad Wink Cool Cool Laughing
αυτο δηλαδη τι σημαινει?
Quote:
Σε κάθε μετωπικό σταθμό θα χρεώνεται σε κάθε κατεύθυνση μόνο το μήκος της ζώνης του.


και αν δεν εχεις διανυσει ολη τη ζωνη?τα διοδια να ειναι πχ αναμεσα σε δυο κομβους..

μπερδευτηκα
Rolling Eyes Confused Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sat Sep 26, 2009 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Oι οδηγοί που θα διανύουν την απόσταση Αθήνα- Λαμία μετ' επιστροφής θα πληρώνουν 12,60 ευρώ Sad
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1057407&lngDtrID=244
Δηλαδή περισσότερα θα πληρώνουμε για διόδια από ότι για βενζίνη!!!!
Και η απόσταση Θεσσαλονίκη - Αθηνα ποσο θα κοστίζει???
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Sep 26, 2009 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

φτηναίνουν οι τοπικες μετακινησεις ακριβαινουν οι υπεραστικες.

θα δουμε...παντως εμενα εδω κοντα στην Πατρα που ειμαι με συμφέρει πολυ.. Very Happy Very Happy Cool
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Sep 27, 2009 11:06 pm    Post subject: Reply with quote

vag1 wrote:

Και η απόσταση Θεσσαλονίκη - Αθηνα ποσο θα κοστίζει???


Αν τώρα είναι 0,031ευρώ/km θα έχουμε 15,5 Ευρώ
Όταν ολοκληρωθούν τα έργα με το όριο 0,04 ευρώ/km (χωρίς ΦΠΑ) θα έχουμε 20 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) ή 23,8 με 19% ΦΠΑ χωρίς όμως τις αναπροσαρμογές λόγω πληθωρισμού κτλ. που προβλέπονται στις συμβάσεις.


Γύρισα πριν λίγο από Σ/Κ στην Ναύπακτο (pindos καθαρίστηκε το πάρκο του Thervantes). Τελικά στην Παναγοπούλα δεν γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας στην παλιά εθνική. Και τα 2 ρεύματα κινούνται στην Ν.Ε.Ο. απλώς ο δρόμος έχει στενέψει (χωράει 1 όχημα ανά κατεύθυνση) έχουν τοποθετηθεί συνεχόμενα πλαστικά κολωνάκια (όπως αυτά που βάζουν σε στροφές για να μην παρκάρουν) για να διαχωρίζονται τα 2 ρεύματα και η μία άκρη του καταστρώματος (προς το βουνό στο μεγαλύτερο μήκος αλλά όχι μόνο) έχει απομονωθεί με τσιμεντένια στηθαία για χρήση ως εργοταξιακή οδός.
Και στην παλαιά έχουν γίνει στο ίδιο σημείο κάποιες παρεμβάσεις με στένεμα καταστρώματος και τα σχετικά καθώς σε κάποια σημεία γίνονται χωματουργικά ανάμεσα στους 2 δρόμους
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Sep 27, 2009 11:48 pm    Post subject: Reply with quote

Αν το είχα καταλάβει καλά από την ανακοίνωση είναι ότι κατά διαστήματα θακλείνει τελείως ο δρόμος στο ένα ρεύμα με κετροπή στην παλιά Ε.Ο.
Ίσως ανάλογα με τα έργα (π.χ. αν πέρασες βράδυ μπορεί οι εργασίες να είναι περιορισμένες). Ή μπορεί το στάνταρ της κίνησης να διεξάγεται όπως το είδες, και όταν υπάρχει αυξημένη κίνηση, π.χ έξοδοι να μονοδρομείται η κίνηση της Ν.Ε.Ο στο ρεύμα με τη μεγαλύτερη ανάγκη...
Anyway, σε μια βδομάδα θα περάσω και γω και θα ενημερώσω!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 420, 421, 422  Next
Page 120 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr