stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

Από όσο ξέρω δεν εκτελούνται τακτικά δρομολόγια ακόμα μέχρι Δομοκό. Πάντως σε μια περίπτωση που "έμεινε" εκεί συρμός πήγε ηλεκτράμαξα από Λάρισα και τον μάζεψε. Η γραμμή επαφής είναι φυσικά συνεχώς υπό τάση. Μάλλον περιμένουν την αλλαγή όλων των δρομολογίων (διάβαζε: περικοπές) αλλά τους πρόλαβε ο ανασχηματισμός, τώρα πρέπει να ενημερωθεί ο νέος υπουργός, οπότε άγνωστο πότε και αν θα γίνουν.

Ως προς τα εισιτήρια εξωτερικού μάλλον δεν πρέπει να ανησυχείς για κλείσιμο θέσης πλην ειδικών τρένων (TGV, κρεββατάδικα) Γενικά θέσεις υπάρχουν πάντα αλλά επιτρέπεται και η είσοδος ορθίων αν π.χ. πέσεις σε καμιά Παρασκευή απόγευμα. Για δρομολόγια σε όλη την Ευρώπη και αγορά εισιτηρίων μια καλή αρχή είναι το www.db.de των γερμανικών σιδηροδρόμων.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Κλείστε τους να τελειώνουμε (Μέρος 1ο)

Ο ΟΣΕ έτσι όπως λειτουργεί τώρα είναι για κλείσιμο και τίποτα περισσότερο (ουδέν νεότερο θα μου πείτε ...)
Τα άτομα ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ να παράγουν έργο, παρά μόνο να διατηρήσουν τις υψηλόμισθες θέσεις τους.
Έχουν μείνει ΜΟΝΟ 3 απλά τραίνα στον άξονα Α-Θ, και αυτά είναι συνήθως ασφυκτικά γεμάτα ανεξαρτήτως μέρας και εποχής.
Το πρόβλημα με τις επιβατάμαξες λύνεται πολύ εύκολα αν παραγγελθούν οι τροχοί (που αναμένονται εδώ και 4 χρόνια), και ενοικιάζοντας επιβατάμαξες από γειτονικές χώρες (τα ναυπηγάδικα που είναι ?). Μηχανές υπάρχουν (ειδικά όταν φτάσει το καλώδιο έως Αθήνα).
- Τι τους εμποδίζει να εξυπηρετήσουν τον κόσμο ?
- Γιατί αρνούνται να εξυπηρετήσουν τον κόσμο δρομολογώντας επιπλέον απλά τραίνα (όταν ακόμα και η υπάρχουσα χωρητικότητα της γραμμής το επιτρέπει) ?

Δεν υπάρχει δίκτυο παγκοσμίως που να δρομολογεί μόνο IC τραίνα ...
Τα δε ICE έχουν αρχίσει να φεσώνονται άγρια λόγω των έργων που γίνονται στην γραμμή (μονογραμμίσεις Αλίαρτο-Θήβα για έργα στην γραμμή επαφής).
Αν είναι δυνατόν να πληρώνεις κοντά 50 ευρώ και αντί για 4:15 να κανεις κοντά 5 ώρες (προσωπική εμπειρία). Έχουν μάλιστα το ΘΡΑΣΟΣ να ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ το συμπλήρωμα ποιότητας (έστω μέρος).
Δεν περιμένουμε να γίνει ο ΟΣΕ JR, αλλά απ' αυτό το σημείο μέχρι το σημείο να μας τα αρπάζουν κανονικά και να μας πασάρουν ως δικαιολογία για το τεράστιο έλλειμα τα "φθηνά εισητήρια", απέχουν έτη φωτός.

Ο δε κόσμος στα 50/51 έχει "χαλάσει" (επιεικώς).
Εκεί που έβλεπες (σχετικώς) καλοστεκούμενο κόσμο, τώρα βλέπεις φοιτητές-μετανάστες που αναγκάστηκαν να δώσουν τα παραπάνω χρήματα για το συμπλήρωμα γιατί απλώς δεν υπάρχει άλλο πρωϊνό τραίνο απ' την Θεσσαλονίκη για Αθήνα.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

ΟΣΕ: Αναβάθμιση των υπηρεσιών του στην Αθήνα

Αρθρο ημερομηνίας 29 Δεκ. 2008, για τα σιδηροδρομικα στην Αθήνα. Συνοπτικα αναφερει οτι μεσα στο ετος ολοκληρώνεται ο εμπορευματικος σταθμος στο Θριασιο, το ΣΚΑ αναμένεται σύντομα να ολοκληρωθεί, και τονίζει την παραληψη μελετης χώρου στάθμευσης στο νέο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 5:29 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Κλείστε τους να τελειώνουμε (Μέρος 1ο)
Ο δε κόσμος στα 50/51 έχει "χαλάσει" (επιεικώς).
Εκεί που έβλεπες (σχετικώς) καλοστεκούμενο κόσμο, τώρα βλέπεις φοιτητές-μετανάστες που αναγκάστηκαν να δώσουν τα παραπάνω χρήματα για το συμπλήρωμα γιατί απλώς δεν υπάρχει άλλο πρωϊνό τραίνο απ' την Θεσσαλονίκη για Αθήνα.


Καλά όλα τα άλλα αλλά εδώ δε σε πιάνω. Τι εννοείς καλοστεκούμενος κόσμος και ποιό το πρόβλημά σου με τους φοιτητές;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Εννοώ τους γυφτο-φοιτητές που δεν μπορείς να καθίσεις δίπλα τους (επειδή βρωμάνε), είναι ντυμμένοι με την γνωστή δική τους "μόδα", και έχουν την τάση να μην σέβονται το δημόσιο γενικώς (βάζουν τα πόδια τους στο απέναντι κάθισμα ανεξάρτητα αν δεν κάνουν το ίδιο στο σπίτι τους).
Με τους φοιτητές γενικά δεν έχω πρόβλημα, για μένα είναι τιμητικός όρος (με την έννοια αυτού που επιδιώκει την γνώση), αλλά με το πως την εννοούν πολλοί συμπατριώτες μας ναι, έχω πρόβλημα.
Τα ICE τα απέφευγαν επειδή υπήρχαν τα απλά και στα Intercity ο ΟΣΕ δεν κάνει έκπτωση στο συμπλήρωμα.

"Καλοστεκούμενους" εννοώ τους μεσοαστούς που έχουν μια σχετική οικονομική άνεση.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 6:50 pm    Post subject: Reply with quote

Εντάξει θεωρώ τουλάχιστον "ατυχές" το σχόλιό σου για τους φοιτητές.... Έχω δει πολλά κακομαθημένα πλουσιόπαιδα που μοσχοβολάνε κολώνια να μην σέβονται τίποτα. Σχόλια του τύπου "μαλλιάδες, αξύριστοι, βρωμιάριδες" κλπ για να περιγράψει κάποιος ολόκληρο το φοιτητικό πλυθησμό μου θυμίζουν άλλες εποχές....


Sorry για το Offtopic
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

Πρόθεση για την προσβολή ολόκληρου του φοιτητικού πληθυσμού σε καμμιά περίπτωση δεν υπήρχε (γι' αυτό μίλησα για μερίδα).
Πάντως το θέμα της "ποιότητας" του κόσμου στα ΜΜΜ σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει, όσο ρατσιστικό και αν ακούγεται.
Δείτε π.χ τον κόσμο στο Μετρό μετά την επέκταση προς Αιγάλεω και τον κόσμο που μαζεύει ο Προαστιακός για Κόρινθο.
Δεν έχω τίποτα με τους ξένους, και εγώ στο εξωτερικό είμαι και έχω και πολλούς φίλους.
Απλά έχουμε μαζέψει χαμηλής στάθμης μετανάστες (λαθραίους και μη).

Υ.Γ
Αν δεν το ζήσει κάποιος έστω και για λίγο δεν μπορεί να καταλάβει περί τίνος ομιλώ ...
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Fri Jan 16, 2009 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα update από Αγγλία. Οι εργατικοί προχθές ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν στην κατασκευή HS2 γραμμής στην Αγγλία για πρώτη φορα η οποια θα ξεκινάει από τον καινούργιο σταθμό του Heathrow μέσω Birmingham (phase 1 - 0:45 λεπτά), περνώντας από Manchester, Leeds και τελειώνοντας στην Γλασκόβη. Κύριος λόγος της συγκεκριμένης απόφασης είναι η υπερφόρτωση του υπάρχοντος HS1 δικτύου των δυο κεντρικών γραμμών που ενώνουν το νότιο με το βόρειο τμήμα της χώρας (WCML και ECML).
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

Πέρα από κάτι εξωπραγματικά σχέδια για γραμμές Maglev που έχω ακούσει στο UK (που φαντάζουν απίθανα υπό τις τωρινές συνθήκες), ελπίζω να είναι πραγματικά HS και όχι απλά αναβάθμιση υπαρχουσών γραμμών για χρήση συρμών Pendolino ...
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 9:41 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν υπάρχει περίπτωση για Maglev ,κάτι περίεργα thinktanks τα είχανε προτείνει, αλλα το κόστος τους είναι απαγορευτικό. Η γραμμή που προτείνεται θα είναι καινούργια παράλληλη με την West Coast Main Line. Οι υπάρχουσες γραμμές θα παραμείνουν με τα tilt τρένα που θα αντικαταστήσουν τα Pendolino το 2012, ενώ η καινούργια HS2 γραμμή μάλλον θα χρησιμοποιεί τεχνολογία Shinkansen.

Το σημαντικό της υπόθεσης είναι ότι και τα 3 κόμματα για πρώτη φορα συμφωνούν στην ανάγκη κατασκευής καινούργιας HS2 γραμμής κάτι που 2003 είχε απορριφθεί από τους εργατικούς λόγο των μικρών αποστάσεων που απέχουν οι Αγγλικές πόλεις. Νομίζω ότι και με τα 200 km/η που πάνε τα τρένα στις Intercity γραμμές της Αγγλίας η χρονική διάρκεια των ταξιδιών μεταξύ των κυριων Βρετανικών πόλεων είναι μικρότερη των Γαλλικών και των Γερμανικών. Τελικά φαίνεται ότι ο κύριος λόγος που οδηγεί στην κατασκευή δεν είναι τόσο η extra ταχύτητα αλλα η αδυναμία του σημερινού δικτύου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη κίνηση.
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Πρόθεση για την προσβολή ολόκληρου του φοιτητικού πληθυσμού σε καμμιά περίπτωση δεν υπήρχε (γι' αυτό μίλησα για μερίδα).
Πάντως το θέμα της "ποιότητας" του κόσμου στα ΜΜΜ σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει, όσο ρατσιστικό και αν ακούγεται.
Δείτε π.χ τον κόσμο στο Μετρό μετά την επέκταση προς Αιγάλεω και τον κόσμο που μαζεύει ο Προαστιακός για Κόρινθο.
Δεν έχω τίποτα με τους ξένους, και εγώ στο εξωτερικό είμαι και έχω και πολλούς φίλους.
Απλά έχουμε μαζέψει χαμηλής στάθμης μετανάστες (λαθραίους και μη).

Υ.Γ
Αν δεν το ζήσει κάποιος έστω και για λίγο δεν μπορεί να καταλάβει περί τίνος ομιλώ ...


Φίλε μου, είναι απαράδεκτα αυτά που γράφεις για χαμηλού επιπέδου κόσμο εξαιτίας της επέκτασης προς τα δυτικά προάστεια (Αιγάλεω) και προς τα Λιόσια-Κόρινθο καθώς και χαμηλής στάθμης μετανάστες...
Έχω ταξιδέψει αρκετά σε όλο τον λεγόμενο πρώτο-δεύτερο και τρίτο κόσμο και μπορώ να σου πω ότι αυτά είναι όλα βλακείες... Δηλαδή στο Μετρό πρέπει να μπαίνουν μόνο οι καλοβαλμένες μεσοαστές κυρίες του Παπάγου και η πλέμπα να κυκλοφορεί με τον ταπεινό ηλεκτρικό και άλλα τέτοια... Τι σημαίνει ποιότητα κόσμου στα τρένα... Μένω στον Άγιο Παντελεήμονα της οδού Αχαρνών και πηγαινοέρχομαι με το τρένο στη Λάρισα εδώ και χρόνια... Μπορώ να σου πω ότι και στην πρώτη θέση θα βρεις κάφρους και στην β' θέση θα βρεις ευγενικότατους βρωμοφοιτητές!

Είναι απαράδεκτα αυτά που λες (όπως τα λες τουλάχιστον) και μην προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα!


Last edited by gmmour on Mon Jan 19, 2009 2:04 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά gmmour, εσύ μπορεί να το απολαμβάνεις, αλλά πολλοί συμπολίτες μας (μεταξύ των οποίων και εγώ) ΟΧΙ, και αποφεύγουμε τα εν λόγω μέσα.

Επίσης για πολύ κόσμο αυτά που αναφέρω (οι βλακείες κατ' εσέ...) είναι αποτρεπτικός παράγοντας για να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ στην Αθήνα, και προτιμούν να μποτιλιαρίζονται στους δρόμους μέσα στα ΙΧ τους.

Προσωπικά δεν τους κατακρίνω ...

Υ.Γ
Ανέκαθεν υπήρχαν στις πολιτισμένες κοινωνίες Α' και Β' θέσεις, στα ΜΜΜ.
Σε πολλές χώρες το να ταξιδέψεις Α' θέση ή σε ένα πολυτελέστερο τραίνο (ταχεία ή κρεββατάδικο) είναι βασικά θέμα ασφαλείας ...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jan 19, 2009 8:37 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ ταξιδεύω πάντα πρώτη θέση στο intercity, όχι λόγω μεγαλομανίας ή οτιδήποτε άλλο, αλλά επειδή λόγω ύψους δεν χωράνε τα πόδια μου στην Β' θέση.

Είναι πρακτικό το θέμα!
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 12:30 am    Post subject: Reply with quote

Ε ναι, οι επιβάτες των ΜΜΜ στο "φινετσάτο" Παρίσι, στο "κοσμοπολίτικο" Λονδίνο, και στο "πολιτισμένο" Βερολίνο κυκλοφορούν λουσμένοι με Channel και Armani Code. Γι'αυτό και προτιμάει ο απλός κάτοικος τα ΜΜΜ από το αμάξι του. Όποιος έχει έστω και μία εμπειρία από τα επίπεδα καθαριότητας και ευωδίας των δικτύων μεταφοράς και κυρίως του μετρό μπορεί να με καταλάβει....

Όσο για την Α και Β θέση πες μου μία πολιτισμένη χώρα που να έχει θέσεις σε μέσο μαζικής μεταφοράς εντός πόλης. Η τελευταία πρέπει να ήταν η Νότιος Αφρική (την θεωρώ πολιτισμένη χώρα) πριν την πτώση του Απερχαιντ. Για τα υπεραστικά δίκτυα το καταλαβαίνω γιατί μιλάμε για διαφορά στην ποιότητα του ταξιδιού.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 12:50 am    Post subject: Reply with quote

Μπορεί να έχουμε πάει ariskop, και π.χ στο Μετρό της Ν.Υόρκης δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις μετά από κάποια (βραδυνή) ώρα.

Διαφορετικό service μπορείς να έχεις στον Προαστιακό με κάποια δρομολόγια non-stop για Κόρινθο, ώστε να παράσχεις μια επιπλέον επιλογή. Ο δε Προαστιακός κάνει θραύση από πλευράς επιβατικής κίνησης γιατί απλούστατα το έχουν πάρει πρέφα όλοι και πάνε τζάμπα ...

Το γνωρίζω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικώς, αλλά δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν αποτελεί πρόβλημα (και δεν το βλέπουν ως πρόβλημα μόνο οι ρατσιστές-έλεος).
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 1:36 am    Post subject: Reply with quote

Δεν είπα ότι δεν έχεις πάει. Απλώς σε ότι έχει σχέση με τα ΜΜΜ κάνουμε το λάθος να ωραιοποιούμε την κατάσταση στο εξωτερικό και να μιζεριάζουμε με τη δική μας. Προς θεού δεν λέω ότι η κατάσταση στην Αθήνα είναι καλύτερη συγκοινωνιακά από ευρωπαικές μεγαλουπόλεις. Πάντως με ενόχλησε προσωπικά η αναφορά σου για τους φοιτητές και τους νέους γενικά. Όσα μπορούν να μας προσάψουν οι μεγαλύτερες γενιές για τη συμπεριφορά μας, μπορούμε και εμείς να προσάψουμε για τη δική τους συμπεριφορά. Προκαταβολικά αναφέρω ότι δεν σκοπέυω να συνεχίσω τη συζήτηση για αυτό το θέμα.

Για την ανάγκη δρομόλογησης δρομολογίων express για Κόρινθο όπως και για την απουσία ελέγχων δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου.
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Εγώ ταξιδεύω πάντα πρώτη θέση στο intercity, όχι λόγω μεγαλομανίας ή οτιδήποτε άλλο, αλλά επειδή λόγω ύψους δεν χωράνε τα πόδια μου στην Β' θέση.

Είναι πρακτικό το θέμα!


Κι εγώ πηγαίνω συχνά με πρώτη θέση στα τραίνα (συνήθως IC και το λεγόμενο ICE αλλά καμιά φορά και στα απλά), και μπορώ να πω ότι ο δείκτης καφρίλας είναι ίδιος... Τα highlights καφρίλας: μεγαλόφωνες συζητήσεις, διπλανός που θέλει να σου πιάσει την κουβέντα, μπάρμπας που σκυλοβαριέται και παίζει το κομπολόι νευρικά...

Διαφορά από την Β' θέση για εμένα, λιγότερος κόσμος, αλλά κατά τα άλλα το επίπεδο καφρίλας είναι ίδιο... Απλά στην Β' θέση έχεις περισσότερο κόσμο και άρα περισσότερες πιθανότητες να κάτσεις κοντά σε κάποιον που κάνει κάτι από τα παραπάνω εκνευριστικά... Ευτυχώς τις περισσότερες φορές στην Α' και την Β' θέση πέφτω σε ευπρεπείς διπλανούς που δεν προσπαθούν να μου πιάσουν την κουβέντα ούτε παίζουν μανιωδώς κομπολόι, παιχνίδι στο κινητό με ανοιχτό τον ήχο κτλ...

Κατά τα άλλα, το κατά πόσο στις "πολιτισμένες" χώρες (π.χ. στην Νέα Υόρκη) ο κόσμος παίρνει το Μετρό επειδή είναι πιο καθαρό από τις Αθήνας και έχει περισσότερο "πολιτισμένο" κόσμο, το αντιπαρέρχομαι, έχουμε από τα πιο καθαρά συστήματα ΜΜΜ από όπου κι αν έχω πάει! Ο Αθηναίος που σιχαίνεται την πολυκοσμία παίρνει το αυτοκινητάκι του γιατί επικρατεί τόση καφρίλα στην πόλη μας που μπορεί να το παρκάρει όπου του γουστάρει και τότε για εμένα αυτός είναι ο απολίτιστος και όχι ο κακόμοιρος μετανάστης που παίρνει το Μετρό... Μία βόλτα σε μία από τις πόλεις που ο κόσμος παίρνει κατά κόρον το Μετρό και δεν διανοείται καν να πάρει το αυτοκίνητο (και ξαναναφέρω την ΝΥ) θα σας πείσει ότι εκεί τα ΜΜΜ ίσως είναι τρεις φορές πιο βρωμερά από εδώ αλλά στην επιφάνεια οι διάφοροι "νοικοκυραίοι" αν διανοηθούν να πάρουν το αμάξι και να παρκάρουν παράνομα ή να κάνουν καγκουριές, θα τους κόψουν τον πισινό!

Συνεπώς, οι πρώτοι απολίτιστοι στην χώρα μας είμαστε όλοι εμείς οι "πολιτισμένοι" και "νυκοκυραίοι" που ανεχόμαστε το βασίλειο της αναρχίας και της ξέσαλλης οδικής συμπεριφοράς, που δεν αγαπάμε το αστικό μας περιβάλλον και ποσώς μας ενδιαφέρει για τον συνάνθρωπο όταν παρκάρουμε όπου μας γουστάρει και το παίζουμε άρχοντες στον δρόμο... Δεν μας φταίνε οι κακομοίρηδες μετανάστες που και σε άλλες χώρες υπάρχουν αλλά επειδή εκεί οι χώρες έχουν μεγαλύτερο "πολιτισμό" ίσως τους ωθούν στο να ζουν κι αυτοί κάπως καλύτερα και δεν ρίχνουν σε αυτούς όλα τα φταιξίματα για την δική τους ανικανότητα να συντηρήσουν μία ευνομούμενη πολιτεία!
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή στα αστικά ΜΜΜ δεν μπορείς να κάνουμε και πολλά θα εστιάσω στον Προαστιακό για Κόρινθο-Χαλκίδα.
Δεν ξέρω αν ταξιδεύεις συχνά με τον Προαστιακό, αλλά ο κόσμος έχει αγανακτήσει με την κατάσταση (ειδικά στην Κόρινθο).
Είναι και το τζάμπα που σίγουρα ωθεί πολλούς να ταξιδεύουν μ' αυτόν γνωρίζοντας ότι θα μετακινηθούν δωρεάν ...

Η προσωπική εμπειρία που έχω να καταθέσω είναι η εξής:
Ταξίδεψα το καλοκαίρι για Πάτρα και έφριξα με την ποιότητα ταξιδιού που μου προσεφέρθη.
Το "προάστιο" (RB) ήταν πήχτρα στον κόσμο, και τι κόσμο? Μετανάστες, πιτσιρικάδες που πήγαιναν για μπάνιο και είχαν την ανάλογη αμφίεση, (απορώ γιατί πρέπει να μυρίζω τις μασχάλες του κάθε πιτσιρικά όταν έχω μπροστά μου ένα ταξίδι 3 ωρών...) και γενικά καταστάσεις που απωθούν τους "πολιτισμένους" και "νυκοκυραίους" (όπως ειρωνικά μας αποκάλεσες).
Το ίδιο με μένα δυσανασχέτησε και ένα νεαρό ζευγάρι που καθόταν δίπλα μου και προερχόταν απ' το αεροδρόμιο (και πήγαινε στην Κόρινθο).
Δυστυχώς απουσία άλλου (express-ακρβότερου) service αναγκάζονταν να συνωστίζονται με τους πιτσιρικάδες που πήγαιναν για μπάνιο στην Κινέττα.Shocked
Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι έτσι πρέπει να γίνεται (βλέπεις δηλαδή τον Σιδηρόδρομο ως ένα μέσο που μεταφέρει δωρεάν τον φτωχό κοσμάκη), δικαίωμά σου, αλλά ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γίνεται αυτό (εκτός από τίποτα χώρες του Τρίτου Κόσμου που επισκέφθηκες), και οφείλουμε να το κατακρίνουμε.

Όσον αφορά την εξίσωση του κόσμου που ταξιδεύει με IC (και ICE) με τα απλά (και ειδικά τα 600άρια), είτε ηθελημένα παραπληροφορείς, είτε αγνοείς βασικά στοιχεία ερευνών που έχουν γίνει κατά καιρούς για την πελατεία των Intercity.
Ο καθείς μπορεί να διαπιστώσει τι συμβαίνει στα απλά τραίνα, με τους αλλοδαπούς (και ορισμένους συμπατριώτες μας) να συνωστίζονται στις πόρτες, δυσκολεύοντας την έξοδο στους υπολοίπους.
Αυτά τα ολίγα, και αν χρειαστεί θα απαντήσουμε με στοιχεία γιατί δεν μπορούμε να αερολογούμε αενάως.

Υ.Γ
Off topic αλλά μια σύντομη αναφορά:
Όσον αφορά την μεταναστευτική πολιτική μας (την ποιά?), ανέφερε μας σε κάποιο άλλο τόπικ τι κάνουν με τους μετανάστες οι πολιτισμένες χώρες.
Εξ΄όσων γνωρίζουμε οι Ιταλοί τους βούλιαζαν στην Αδριατική, και οι Γάλλοι τους τσάκισαν με την Αστυνομία όταν παρεκτράπησαν μαζικώς στο Παρίσι.
Ουδεμία σοβαρή χώρα στον κόσμο δεν έχει επιτρέψει να μαζέψει τόσο χαμηλής στάθμης μετανάστες όπως εμείς.
Π.χ οι Γερμανοί βλέποντας τις ανάγκες της οικονομίας τους λένε "χρειαζόμαστε 50,000 πληροφορικάριους απ' το εξωτερικό για τα επόμενα 10 χρόνια" κτλ.
Υπάρχει δηλαδή Μεταναστευτική Πολιτική...


Last edited by Nozomi on Tue Jan 20, 2009 10:48 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Mην ξαναναφέρετε τo oτιδήπoτε τo oπoίo είναι εκτός θέματoς. Υπάρχoυν άλλα topic πoυ μπoρείτε να συζητήσετε για όπoιo θέμα επιθυμείτε, όπως λ.χ. τo ''εδώ κoλλ... εκτός σπoρ''
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Εκτροχιάστηκαμε. Γυρνάμε στα κατεξοχήν σιδηροδρομικά.

Κάποια καλά νέα από Σερβία, τα οποία (εμμέσως) μας αφορούν ...
Οι Σερβικοί Σιδηρόδρομοι άρχισαν την ανακαίνιση της γραμμής στο τμήμα Batajnica-Golubinci (είναι η γραμμή που οδηγεί στα σερβοκροατικά σύνορα), το οποίο αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Διαδρόμου 10.
Η συνολική αξία των εργασιών είναι 33 εκατ.ευρώ, και προβλέπεται να τελειώσει το 2010.
Μετά την ανακαίνιση, η ταχύτητα στο εν λόγω τμήμα θα αυξηθεί (από 60-120 kmph που είναι τώρα) στα 160 χλμ./ώρα
Το έργο προβλέπει την ανακαίνιση της αριστερής και της δεξιάς γραμμής ανάμεσα στην Batajnica και στην Nova Pazova (συνολικού μήκους 13,8 χλμ.), όπως και την ανακατασκευή 5 αποβαθρών στην Nova Pazova και 7 αποβαθρών στην Stara Pazova.
Εκτός αυτών θα κατασκευαστεί νέα γραμμή στο τμήμα ανάμεσα στην Stara Pazova και στo Golubinci (μήκους 9,2 χλμ.), έτσι ώστε να δημιουργηθεί διπλή γραμμή σε όλο το μήκος της γραμμής Beograd-Šid.
Εκτός της ανακαίνισης της γραμμής θα ανακαινισθούν και Η/Κ-Σ/Δ του εν λόγω τμήματος.
Προμηθευτής του εξοπλισμού (αξίας 5,7 εκατ. ευρώ) θα είναι η Siemens και η Telefonkabl.

Εκτός του παραπάνω τμήματος, η Ε.Ε χρηματοδοτεί στον Δ.Δ-10 την κατασκευή 10 χιλιομέτρων διπλής γραμμής στο τμήμα Gilje-Paraćin (γραμμή Beograd-Niš), όπως και την ανακαίνιση 58 χιλιομέτρων γραμμής στο τμήμα Niš-Dimitrovgrad, συνολικής αξίας 80 εκατ. ευρώ.

Υ.Γ
Η ανακαίνιση στα παραπάνω τμήματα βοηθά στην μείωση των χρόνων διαδρομής ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη ...
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 3:36 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ στα παραπάνω ότι για την Πελοπόννησο θα πρέπει να μπουν εξπρές/απευθείας δρομολόγια ώστε να μην χρειάζεται όλοι οι ταξιδιώτες να συνοστίζονται στον "Προαστιακό" (ο θεός να τον κάνει)!
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 4:46 am    Post subject: Reply with quote

Ενδιαφέρθηκα για την μετακίνηση μου από Πάτρα στην Αθήνα και αντίστροφα με το τραίνο και έμαθα ότι η κατάσταση είναι πολύ χάλια.
Λόγω έργων το τμήμα Διακοφτό-Κιάτο δεν κυκλοφορει από τραίνα και γίνετι αμε λεωφορειο.
Μήπως ξέρετε πως είναι ακριβως η κατάσταση γιατι θα μου χρειαστει πολλες φορες το ταξιδι αυτο;
Ευχαριστω.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 5:03 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε PAVEL_13, θα πω κάτι που μισώ (και δεν θα έλεγα σε νορμάλ συνθήκες): πάρε το ΚΤΕΛ Αχαϊας.
Εκτός αν έχεις μαζοχιστικές τάσεις. Shocked
Αυτή την στιγμή ακόμα και οι υπάλληλοι του ΟΣΕ με τις οικογένειες τους (που ταξιδεύουν τζάμπα για να καταλάβεις) ταξιδεύουν με το ΚΤΕΛ.
Υπάρχει μετεπιβίβαση στο Διακοφτό που γίνεται με τριτοκοσμικές συνθήκες (Ελλάδα γαρ) με ορθίους επιβάτες στα λεωφορεία, άλλους να προσπαθούν να βάλουν τα μπαγκάζια τους, και άλλα τέτοια όμορφα.
Αν έρχεσαι από εξωτερικό (έχοντας ήδη αρκετές ωρίτσες στην πλάτη σου), πάρε το εξπρές δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Πάτρα-Αθήνα.
Αν είσαι Ελλάδα και γουστάρεις περιπέτεια με συνδυασμούς τραίνου-λεωφορείου, τότε πήγαινε με το τραίνο και θα έχεις σίγουρα ένα "ενδιαφέρον" ταξίδι...
Εσύ επιλέγεις.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Wed Jan 21, 2009 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

Α μάλιστα. Για να το λες εσύ έτσι θα ναι. Απλά έλεγα για τραίνο γιατι βολευει καλύτερα στην Αθήνα καθως μπορω να βρω στάση του μετρό πιο εύκολα. Αλλά αν είναι τόση ταλαιπωρία, καλύτερα να μου λείπει. Τα ΚΤΕΛ ξερω οτι ειναι μια χαρά αλλά από τη μία είναι 12,70 το φοιτιτικο και απο την αλλη έχει μόνο ενα λεωφορείο που εξυπηρετει το σταθμο.
Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφοριες.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 2:32 am    Post subject: Reply with quote

Φίλοι ένα όνειρο πραγματοποιείται.. Αν βαζανε και κανένα χρονοδιάγραμμα καλά θα ήταν.. http://www.ose.gr/ose/content/Document.aspx?d=-1&rd=0&f=1791&rf=-693919601&m=5817&rm=13369312&l=2
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Next
Page 12 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr