stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ανησυχία για τα τροχαία στην Κρήτη


http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_31_10/06/2007_193333


Κατανοώ ότι η Κρήτη έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, ειδικά όσο αφορά την κατασκευή του ΒΟΑΚ...αλλά...για την θλιβερή πρωτιά στα τροχαία φταίνε σε πολύ μεγάλο βαθμό και οι κάτοικοι. Την τελευταία φορά που ήμουν εκεί για διακοπές ( πριν 2 χρόνια), οι καθημερινές μας εξορμήσεις σε παραλίες του νομού Χανίων συνοδέυονταν από προσευχές. Δε θα ξεχάσω ποτέ τον τρόμο μας όταν βυτιοφόρο με κάυσιμα Exclamation προσπέρασε 3 αυτοκίνητα πάνω σε στροφή με καθόλου ορατότητα!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Πιστεύω πως άθλια οδηγική συμπεριφορά έχουν οι Λαρισαίοι και οι Τρικαλινοί. Επίσης από τότε που έδωσαν την Καστανιά οδηγούν επικίνδυνα οι Κοζανίτες (τόσα χρόνια στην απομόνωση...).

Αντίθετα εξαιρετικοί είναι οι Εβρίτες.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

Παρακαλώ να μην ξεφύγουμε από το θέμα.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
...
Αντίθετα εξαιρετικοί είναι οι Εβρίτες.

σορρυ για το offtopic, αλλά θέλω πολύ να απαντήσω για τους Εβρίτες...
Έχεις οδηγήσι πολυ΄στον Εβρο? διότι εγώ τους εχω απο τους χειρότερους οδηγους σε μέρη που έχω πάει.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 10:33 am    Post subject: Reply with quote

Συγνώμη βρε παιδιά αλλά βρήκα αυτό και αγανάκτησα όταν η Βασσούλα είχε το πάνω χέρι το 2002.
Η Εγνατία Οδός θα περπατιέται από την Ηγουμενίτσα έως τους κήπους του Έβρου στο τέλος του 2004
Shocked Shocked Shocked Evil or Very Mad
http://www.egnatia.gr/flash/news_press3_gr.html
Βρε Σαρακατσάνος και πάλι Σαρακατσάνος
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 10:38 am    Post subject: Reply with quote

Ελπίζω να λες το ίδιο και σε λίγα χρόνια που υποτίθεται θα είναι έτοιμοι οι άξονες της Πελοποννήσου και η Ιονία, και κατά τα ειωθότα δεν θα έχουν φτάσει ούτε στη μέση. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

Με όλο το σεβασμό πιστεύω ότι η σύγκριση δεν είναι δόκιμη:
1.Τα έργα δημοπρατήθηκαν και παραχωρήθηκαν εξ ολοκληρου και όχι κομματούδια κομματούδια.
2.Υπάρχουν ενδιάμεσες δεσμευτικές απο την σύμβαση (και με νόμο) προθεσμίες
3.Οι κατασκευαστές είναι μες τα δάνεια(κατά μικρό ποσοστό είναι ίδια κεφάλαια) τα οποία αν δεν φτιάξουν τους άξονες να παίρνουν τα διόδια πως θα τα ξεχρεώσουν.
4.Τα έργα είναι σε φάση έναρξης κατασκευής.'Ολοι ξέρουν ότι περισσότερο διαρκεί η διαδικασία μελετών δημοπράτησης ενστάσεων προσωρινών αναδόχων κ.λ.π. παρά η κατασκευή.
[/quote]
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 2:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ξέρω κι έναν αγωγό ομβρίων υδάτων στο ύψος του Περιστερίου που αντικαθιστά μια χαρά την κυκλοφορία στο τμήμα αυτό της εγνατίας που δεν έχει δημοπρατηθεί ακόμα για να περπατιέται όλος ο δρόμος απ'την Ηγουμενίτσα μέχρι τον Έβρο. Ρε Βασσούλα μου δεν πας καλύτερα να μαζέψεις βύσσινα εκεί παρέα με το συμπαθέστατο Κωστάκη (το Λαλιώτη) να γλυκαθείτε και λίγο γιατί πεθάνατε στη δουλειά τόσα χρόνια, άντε γλυκιά μου καλό θα σας κάνει.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Για να κλείσω το θέμα που εγώ άνοιξα. Κατ'αρχήν δεν είμαι κοματόσκυλο που γαβγίζει για να κάνει φασαρία.
Εγώ τα βάζω με τη Βάσω για τη σιγουριά της ότι τα έργα θα τελείωναν το 2004. Αφού βρε κοπέλα μου το ήξερες (και μη μου πείτε πως όχι ή πως την γέλασαν οι εταιρείες), γιατί μας παραμύθιαζες με αυτόν τον τρόπο?
Αυτή είναι η πίκρα μου και σας μιλώ σαν Έλληνας που αγαπά την χώρα του και ειδικά στις υποδομές θέλω να την δω, αυτήν την έρμη χώρα να βαδίζει με γοργά βήματα προς την πρόοδο.
Καταλάβατε τώρα το ύφος μου? Wink
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το 1999-2000 που ήμουν φαντάρος και πήγα 2-3 φορές με λεωφορείο στην Ορεστιάδα (μετά ανακάλυψα το τρένο), όλα τα μηχανήματα είχαν εξαφανιστεί από την Εγνατία και τα έργα είχαν χορταριάσει. Άκουσα δε ότι τα κατέβασαν όλα στην Αθήνα για τα Ολυμπιακά έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

JIMMARAS wrote:
Με όλο το σεβασμό πιστεύω ότι η σύγκριση δεν είναι δόκιμη:
1.Τα έργα δημοπρατήθηκαν και παραχωρήθηκαν εξ ολοκληρου και όχι κομματούδια κομματούδια.
2.Υπάρχουν ενδιάμεσες δεσμευτικές απο την σύμβαση (και με νόμο) προθεσμίες
3.Οι κατασκευαστές είναι μες τα δάνεια(κατά μικρό ποσοστό είναι ίδια κεφάλαια) τα οποία αν δεν φτιάξουν τους άξονες να παίρνουν τα διόδια πως θα τα ξεχρεώσουν.
4.Τα έργα είναι σε φάση έναρξης κατασκευής.'Ολοι ξέρουν ότι περισσότερο διαρκεί η διαδικασία μελετών δημοπράτησης ενστάσεων προσωρινών αναδόχων κ.λ.π. παρά η κατασκευή.

Well, αν αναφέρεσαι στο δικό μου σχόλιο, θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά μόνον επί της αρχής.
Διότι δεν υπάρχει δύναμη στον κόσμο που να με πείσει πως σε μόλις έξι χρόνια από σήμερα θα πηγαίνω από Αθήνα στην Πάτρα μέσα από 45 σήραγγες κι εξήντα γεφυρούλες. Δηλαδή μην τρελλαθούμε εδώ μέσα!

Κατά την ίδια λογική λοιπόν, και κατ' απόλυτη αντιστοιχία, ο "εύκολος" αφορισμός "δεν ήξερες, δεν ρώταγες Βασούλα μου", ισχύει απολύτως και για τον Σαρακατσάνο.
Μη μασάτε. Οι πολιτικοί θα είναι πάντα πολιτικοί και θα λένε πάντα τα δικά τους, και πάντα στο τέλος θα μένουν αδικαίωτοι και εκτεθειμένοι, και πάντα θα συνεχίζει το έργο τους μια άλλη κυβέρνηση επιχειρώντας μάλιστα να το καρπωθεί κιόλας. Είναι πολύ απλό.
Το θέμα είναι να μην πέφτουμε κι εμείς στην παγίδα, αλλά να περιμένουμε να κριθούν οι πάντες σε βάθος χρόνου. (και μόνον)

Μακάρι ο Σαρακατσάνος να μας προκύψει ένας νέος Τρικούπης, να τον μνημονεύουν και τα εγγόνια μας. Μακάρι, σοβαρά μιλάω. Οι ανάγκες της χώρας μας έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από το γλείψιμο των "δικών μας" πολιτικών, ή την απαξίωση των απέναντι.
Προς το παρόν τελειώνει έργα άλλων και μας δίνει καταληκτικές ημερομηνίες παράδοσης έργων. Πολλές ημερομηνίες. Πάρα πολλές ημερομηνίες. Μα πάρα πάρα πολλές ημερομηνίες! Razz
Και για να σας προλάβω, ναι, το έκαναν και οι άλλοι. Συμφωνώ. Διαπιστώνετε λοιπόν και οι ίδιοι πως η σύγκριση, τουλάχιστον ως προς τα μεγάλα δημόσια έργα, κάτω από αυτούς τους όρους, δεν μπορεί παρά να καταλήγει σε φαυλότητα.

Αυτά τα ολίγα και καλοπροαίρετα, κι αν ο Admin κρίνει πως το σχόλιο κομματίζει (δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου) τον παρακαλώ να το διαγράψει και να με τιμωρήσει παραδειγματικώς! (ε όχι και πολύ παραδειγματικώς!) Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Giorgos Kollias
New Member
New Member


Joined: 05 Jun 2007
Posts: 14

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το 1999-2000 που ήμουν φαντάρος και πήγα 2-3 φορές με λεωφορείο στην Ορεστιάδα (μετά ανακάλυψα το τρένο), όλα τα μηχανήματα είχαν εξαφανιστεί από την Εγνατία και τα έργα είχαν χορταριάσει. Άκουσα δε ότι τα κατέβασαν όλα στην Αθήνα για τα Ολυμπιακά έργα.


Το καλοκαίρι του 2001 μπήκα από Καστανιές και κατηφόρισα προς Αλεξανδρούπολη. Σχεδόν όλος ο δρόμος ήταν υπό επανακατασκευή (χονδρικά, από 8 να γίνει 14 μέτρα). Κάθετος άξονας της Εγνατίας γαρ...

Την εποχή εκείνη στη Θράκη, το μόνο τμήμα Εγνατίας που είχε δοθεί ήδη για χρήση, ήταν από Μέστη μέχρι Κομοτινή. Στο επόμενο ταξίδι που έκανα Θράκη (Πάσχα του 2002) η κατάσταση είχε αλλάξει άρδην: από δυτική είσοδο Ξάνθης μέχρι Μέστη, η Εγνατία ήταν σε χρήση. Κι από Μάκρη μέχρι τελωνείο Κήπων επίσης.

Συνεπώς, δε νομίζω ότι μέσα σε εννιά μήνες (Καλοκαίρι 2001-Πάσχα 2002) φτιάχτηκαν ξαφνικά όλα αυτά τα έργα.

Η Εγνατία είναι μία πολύ πονεμένη ιστορία Sad
Εξαγγέλθηκε για πρώτη φορά από τη χούντα (και υποτίθεται ότι το 1968 ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την "κατασκευή" της). Ανατέθηκε στον οίκο McDonald, ο οποίος όμως έφαγε αρκετά λεφτά ως αμοιβή και τελικά δεν έκανε τίποτα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες! (Είχε αναλάβει την υποχρέωση να βρει κεφάλαια από το εξωτερικό και καλά...)

Τελοσπάντων, τα χρόνια περνούσαν και το μόνο που έγινε τα επόμενα ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ήταν δύο τμήματα (με διατομή που ούτε για αστείο δε μπορούσε να θεωρηθεί αυτοκινητόδρομος): 1) κόμβος Κλειδίου - κόμβος Νησελίου - κόμβος Κουλούρας - Κόμβος νότια Βέροιας (35χμ / 14μ πλάτος) και 2) κόμβος Αμφίπολης - Λουτρά Ελευθερών - Νέα Πέραμος (45 χμ / 14μ).

Δε θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το 1997 ξεκινήσαμε από το μηδέν!
Για δέκα χρόνια δουλειά, δεν είναι κι άσκημα εδώ που φτάσαμε. Πάλι καλά να λέμε.
Τι να πει κανείς π.χ. και για την ΠΑΘΕ... Από το 1984/85 ξεκίνησαν τα έργα κι ακόμα δεν έχουν τελειώσει.
Μετά από όλα αυτά, μου λένε για Ιόνια οδό, δυτικούς άξονες και άξονα στην κεντρική Ελλάδα και δυσκολεύομαι να τους πιστέψω. Εγώ φταίω που είμαι τόσο καχύποπτος Confused πείτε μου να ξέρω...
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως, όλες οι συμβάσεις παραχώρησης προβλέπουν για την παραχωρησιούχο εταιρεία πέρα από τα ίδια κεφάλαια, πέρα από τα δάνεια και την προείσπραξη αυξημένων διοδίων από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Γνώμη μου είναι ότι πέραν από τεχνικά προβλήματα ή/και nimby αντιδράσεις, τα έργα αυτά θα παραδοθούν εντός χρόνου ού μη και νωρίτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάλι θυμάμαι ότι τον Αύγουστο του 1999 το λεωφορείο περνούσε μέσα από την Καβάλα, το Πόρτο Λάγος κτλ.

Το καλοκαίρι του 2001 που πήρα αυτοκίνητο, θυμάμαι πήγα από τον παλιό δρόμο μέχρι την Καβάλα, εκεί μπήκα στο περιφερειακό πάνω από την πόλη, μετά βγήκα στον παλιό δρόμο και κάπου μετά την Κομοτηνή μπήκα πάλι στην Εγνατία. Η Εγνατία έξω από την Αλεξανδρούπολη πρέπει να δώθηκε το 2003.

Μετά κάθε χρόνο μέχρι το 2004 που πήγαινα στον Άρδα, έμπαινα και σε κάποιο καινούργιο κομμάτι.

Ο δρόμος Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, για τον βόρειο Έβρο. Το 1999 η Μηχανική είχε ήδη κατασκευάσει την γέφυρα του Άρδα, αλλά τι έκπληξη δεν υπήρχαν προσβάσεις. (Με άλλα λόγια έπρεπε να πας μέσα από τον Άρδα). Το 2000 τον Μάιο που απολύθηκα ξεκίνησαν κάτι χωματουργικά στον δρόμο μέχρι την Ορεστιάδα. Η παράκαμψη της Ορεστιάδας παραδόθηκε αν θυμάμαι καλά το 2004, αλλά και πάλι υπήρχαν κενά στον δρόμο (περιοχή Βάλτου). Για τον Νότιο Έβρο δεν έγινε και καμιά εργασία, ο δρόμος ήδη ήταν μεγάλος.

Μακάρι τα όσα εξαγγέλει ο Σουφλιάς να είναι αλήθεια και ως το 2008 να έχει παραδοθεί ολόκληρη η Εγνατία (όταν λέμε ολόκληρη εννοούμε ολόκληρη όμως, και με την Μεσόγεια χάραξη και με την γέφυρα του Νέστου).
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Απ'ό,τι διάβασα σε pdf της βουλής σχετικά με τις δύο τελευταίες υπογραφείσες συμβάσεις οι καθυστερήσεις στις παραδώσεις των έργων απ'τις προβλεπόμενες προθεσμίες θα κοστίζουν στην κοινοπραξία ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ποσά από 10.000 ευρώ έως 45.000 ευρώ ανάλογα με τις προθεσμίες, αυτά περιλαμβάνονται στην προκήρυξη (τεύχη δημοπράτησης?) δηλ τα γνωρίζουν οι ανάδοχοι, οπότε δε νομίζω να θέλουν να καθυστερήσουν ούτε ημέρα να παραδώσουν έργο την προβλεπόμενη ημερομηνία, τουναντίον μπορεί να σκοτωθούν στη δουλειά και να τα παραδίδουν νωρίτερα κάτι το οποίο είναι πολύ ευχάριστο. Για μπόνους σε περίπτωση πρώιμης παράδοσης δεν διάβασα αν και θα ήταν καλή ιδέα, αλλά τα πρόστιμα είναι ήδη τσουχτερά ώστε να μη ρισκάρουν καθυστερήσεις. Το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 42 μήνες Shocked Shocked Shocked είναι πραγματικά απίστευτο αλλά όχι ότι δεν μπορούν. Ypsilon 45 σήραγγες από Κόρινθο μέχρι Πάτρα?? Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε? πού το διάβασες?? Πολλές ακούγονται. Η μεγαλύτερη σήραγγα θα βρίσκεται στην Παναγοπούλα που σύμφωνα με μέχρι τώρα πληροφορίες θα είναι γύρω στα 6 χλμ. Δεν θα είναι μόνο η μεγαλύτερη οδική σήραγγα της Ελλάδας αλλά και όλων των Βαλκανίων και θα έπεται η σήραγγα σε τμήμα αυτοκ/μου στην...Αλβανία Shocked Shocked στο τμήμα Durres-Kukes-Morine μετά το Kukes μήκους 5.600μ περίπου. η οποία ακόμα δεν έχει ξεκινήσει ελπίζω σύντομα. Εκεί στα Τέμπη τι μήκη θα έχουν οι σήραγγες?? η μεγαλύτερη πλησιάζει τα 6 χλμ από πληροφορίες που διάβασα πριν 5 χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Thu Jun 14, 2007 12:27 am    Post subject: Reply with quote

εχω την εντυπωση οτι η μια σηραγγα των τεμπων θα εχει μηκος 5800 μετρα Cool

και ενα καλο νεο.. Very Happy

http://www.euromoney.gr/news.asp?id=10154

η ΑΕΓΕΚ υπεγραψε καταστατικο συνεργασιας με την νομαρχια λαρισας Smile οπου να ναι υπογραφεται και η συμβαση παραχωρησης Wink
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Jun 14, 2007 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Μεταφορά από άλλο φόρουμ (bloka .com).

Παράδοση μέσα στον Ιούλιο το τμήμα Μικροκάστρου - Σιάτιστας του καθέτου άξονα Σιάτιστας – Κρυσταλοπηγής όπως τόνισε μιλώντας σήμερα στο Δίκτυο της ΕΡΑ ο Πρόεδρος της εταιρείας ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. Καθηγητής Απόστολος Γούλας.

Aυτό δεν το είχα στο προγραμμά μου.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Jun 15, 2007 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

Περιβάλλον και εγνατία χεράκι-χεράκι
http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1504

Το πρόγραμμα του πρωθυπουργού δεν ανακοινώθηκε ακόμη, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Σαββατοκύριακο 30 Ιουνίου και 1 Ιουλίου θα βρίσκεται στα Γιάννενα. Την πρώτη μέρα στα σχέδια της κυβέρνησης είναι να δώσει στην κυκλοφορία το τμήμα της Εγνατίας Οδού από την Πεδινή μέχρι και την Μπαλντούμα. Για τον λόγο, άλλωστε, στα Γιάννενα θα βρίσκεται αυτές τις μέρες και ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς...
Ωστόσο, ακόμη δεν είναι βέβαιο αν στο συγκεκριμένο τμήμα της Εγνατίας Οδού έχουν ολοκληρωθεί πλήρως οι εργασίες. Το πρόβλημα αφορά κυρίως στην σήραγγα του Δρίσκου...Ο «Η.Α.» έχει ήδη αναφέρει ότι η σήραγγα του Δρίσκου ενδέχεται να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι το φθινόπωρο, με τους τεχνικούς της Εγνατίας όμως να είναι επιφυλακτικοί σε ό,τι αφορά την ολοκλήρωση των δύο κλάδων κυκλοφορίας.


Ντροπή τόσα χρόνια για μια σήραγγα 4,5 χλμ. Ντροπή.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Jun 15, 2007 8:24 pm    Post subject: Reply with quote

Θα μας πέσουν τα μαλιά αν είναι αλήθεια φίλε Beethoven.
Οι πληροφορίες λένε ότι είναι λίγο δύσκολο σε 15 μέρες να είναι έτοιμος έστω και ο ένας κλάδος.
Θα είναι πάντως η πιο ευχάριστη έκπληξη.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 6:12 pm    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα της εγνατίας από τη σήραγγα συμβόλου μέχρι το κόμβο Αγίου Ανδρέα "δουλεύεται". Ξεχωρίζει όλη η χάραξη της οδού και έχουν φτιαχτεί ήδη αρκετές διόδους ρεμάτων για τα υπό μπάζωμα ρέματα.
Παρατήρηση ότι εκεί που καταλήγει το υπό κατασκευή τμήμα είναι 1-2 km ανατολικά πριν τον υπάρχοντα κόμβο Αγ. Ανδρέα. Άρα υποθέτω ότι θα φτιαχτεί νέος κόμβος. Η χάραξη περνάει πίσω (αν όχι ακριβώς) απο υπάρχον στρατιωτικό φυλάκιο στη περιοχή (για όσους γνωρίζουν.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως τα έσοδα και τα κέρδη της Αττκής οδού και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου πάνε καλά!!!!!
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=99605540
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά παραμύθια μας έλεγε ο Ηπειρωτικός Αγώνας.
Ήρθε η διάψευση σχεδόν αμέσως κι απ' τον ΤassoGR που πήγε το Σάββατο κι έβγαλε φωτο αλλα κι απο ρεπορτάζ του ΙTV.
Τάσο όποτε μπορείς ανέβασε τις φωτο να δούμε. Απ' ότι μου είπε, ούτε για Σεπτέμβρη δεν το βλέπει να είναι έτοιμο Evil or Very Mad
Δείτε εδώ και θα καταλάβετε.

17/06/2007 Δεν εγκαινιάζεται το Πεδινή-Μπαλτούμα στην επίσκεψη του πρωθυπουργού
http://www.enp.gr/binteo/videodirectlink-300.html

Είπα κι εγώ γίνονται θαύματα σ' αυτήν τη χώρα? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 12:34 am    Post subject: Reply with quote

Corsakia μήπως πέρασες κι απ'την υπόλοιπη μεσόγεια έχεις κανα άλλο νεότερο?? Πολύ ευχάριστο που αυτό το τμήμα (που καλά καλά δεν ξέρουμε επίσημα ότι έχει ξεμπλοκάρει) είναι σε τόσο καλό στάδιο, έτσι για να ελπίζουμε και για την υπόλοιπη μεσόγεια χάραξη που είναι δεκαπλάσια σε μήκος.
Ε βέβαια σιγά που θα ήταν έτοιμη η Μπαλτούμα τον Ιούλιο. Δώστε τη εκεί το χειμώνα να είμαστε σίγουροι.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ακριβώς έτσι είναι!Από το συγκεκριμένο τμήμα περνάω κάθε βδομάδα!
Είναι γνωστό ότι αυτοί που κάνουν τους δημοσιογράφους στις τοπικές εφημερίδες είναι άσχετοι που δημοσιεύουν τα δελτία τύπου.Τώρα ούτε κι αυτό κάνουν σωστά...
Αν λοιπόν είναι έτοιμο το τμήμα αυτό τέλος του φθινοπώρου(βλ.τέλος του έτους) να είμαστε και ευχαριστημένοι!Πήγα το Σάββατο απόγευμα και είδα οτι έλειπαν ακόμη τμήματα του δρόμου βάθους 30 μέτρων!(έρχονται και οι φωτο!).
Μάλλον εννοούσαν ότι ο Καραμανλής θα επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών...
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Να ‘μαι και εγώ.
Θέλω καταρχάς να συγχαρώ τα παιδιά που δείχνουν ΤΟΣΟ ενδιαφέρον και ζήλο για τα οδικά έργα και μας ενημερώνουν για οποιαδήποτε είδηση σχετικά με τα οδικά έργα, και όσους γυρίζουν τα εργοτάξια για να μας δείξουν τόσο χρήσιμες φωτογραφίες (Καλά corfu, τι να πω. Είσαι Θεός. Συνέχισε έτσι!!). Να λοιπόν και η δική μου συνδρομή.

Η ποιότητα των φωτογραφιών δεν είναι και πολύ καλή, γιατί σε αρκετές ήμουν κόντρα στον ήλιο, οι περισσότερες ήταν εν κινήσει και είναι θαύμα πως μόνο σε λίγες σημάδεψα λάθος, και επίσης σε κάποιες θα δείτε κάτι σημάδια στο τζάμι! Ε, βρήκε ώρα να μου τελειώσει το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες (νόμος του Μέρφι, σου λέει)!!!

Μεγάλη Βόλβη – Α/Κ Ρεντίνας

Ερχόμενοι από Θεσσαλονίκη πάνω στην Εγνατία, πριν το χωριό Μεγάλη Βόλβη, υπάρχει μια προσωρινή έξοδος, προς τον παλιό δρόμο, από όπου φαίνεται στην ευθεία ότι είναι ο δρόμος έτοιμος (με άσφαλτο), αλλά δε μπόρεσα να βγάλω φωτογραφία γιατί ήμουν ανάμεσα σε φορτηγά.
Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι αμέσως μετά το χωριό.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/01_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/02_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/03_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/04_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/05_Megali_Volvi.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/06_Megali_Volvi.jpg

Μέχρι την παρακάτω φωτογραφία ο δρόμος είναι έτοιμος (ή έστω σχεδόν έτοιμος).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/07_Megali_Volvi.jpg

Από εκεί αρχίζει ένα τμήμα 1-1,5 χιλιομέτρου, που αν και πρόκειται για πλαγιά βουνού, είναι πολύ εύκολο, αλλά είναι το τελευταίο τμήμα που “πιάσανε” να κάνουν. Αν θυμάστε σας το είχα αναφέρει παλαιότερα ότι δεν το είχαν ακουμπήσει καθόλου αυτό το κομμάτι, ενδεικτικό της ευκολίας του. Κάνανε πρώτα 6-7 τεχνικά, συν ένα τοιχίο γιατί η κλίση του βουνού είναι σχετικά μεγάλη και μετά απλά μετακίνησαν χώμα από το βουνό. Τα παρακάτω έργα άρχισαν μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο (μιλάω για το 2007!!).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/08_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/09_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/10_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/11_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/12_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/13_Teleutaio_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/14_Teleutaio_tmima.jpg

Αυτή είναι μια μεγάλη ευθεία που υπάρχει αμέσως μετά η οποία είναι έτοιμη, με την άσφαλτο και το Jersey της…
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/15_Megali_eutheia.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/16_Megali_eutheia.jpg

…εκτός από ένα σημείο, όπου θυμήθηκαν (αφού προηγουμένως είχε γίνει ο δρόμος) ότι υπάρχει ανάγκη για ένα ακόμα τεχνικό (ή κάτω διάβαση)!!!
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/17_Megali_eutheia.jpg

Αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του τμήματος. Είναι το σημείο όπου ο υπάρχων δρόμος είναι από τη μια μεριά βουνό και από την άλλη τη λίμνη, αμφότερα σε απόσταση 2-3 μέτρων περίπου!!
Άσχετο. Όποιος έχει τυχόν δει μια ταινία προ 10ετίας “Αυτό που θέλουν οι γυναίκες” (ή κάπως έτσι), με τον Ζουγανέλη και τον Μπακιρτζή (τον τραγουδιστή των “Χειμερινών κολυμβητών” με τη χαρακτηριστική φωνή (“Συχνάζεις στο μικρό καφέ”, “Από το πάρκο στη Μυροβόλο”), ε, είναι το σημείο όπου είχαν μείνει με το αυτοκίνητο στο δρόμο και σταμάτησαν ένα άλλο που οδηγούσε μια γυναίκα που ερωτεύτηκε ο Ζουγανέλης! (Ξέρω ότι συγκινηθήκατε με την πληροφορία, αλλά τέλος πάντων. Η ταινία πάντως ήταν αηδία, μη τυχόν την πάρει κανείς να τη δει)!
Γενικά είναι και το πιο δύσκολο τμήμα και το δουλεύουνε όλο το διάστημα που είναι εκεί η εργολαβία (από αρχές 2004). Αρχικά φαίνεται όλο το τμήμα και μετά μικρά κομμάτια του. Ενδιαφέρον έχει και μια κατασκευή από πέτρα, στο σημείο όπου το βουνό έχει απίστευτα μεγάλη κλίση.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/18_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/19_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/20_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/21_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/22_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/23_Steno_tmima.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/24_Steno_tmima.jpg

Ο δρόμος σε αυτό το σημείο όπως βλέπεται είναι σε αρκετά μεγάλο ύψος και προφανώς θα έχει τέλεια θέα της λίμνης, η οποία από τον σημερινό δρόμο, φαίνεται κάπως έτσι (την αδικεί κατάφορα η φωτογραφία).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/25_Thea_limnis_volvis.jpg

Αυτός είναι ο δρόμος μετά το χωριό Μικρή Βόλβη, ο οποίος είναι εντελώς έτοιμος (όπως θα δείτε παρακάτω).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/26_Mikri_volvi.jpg

Ο Α/Κ Ρεντίνας όπου μπαίνουμε πάλι στην Εγνατία.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/27_AK_rentinas.jpg

Ο ίδιος κόμβος όπου φαίνεται και η σήμανση (για τους φίλους που έχουν πώρωση με αυτό).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/28_AK_rentinas_Simansi.jpg

Και στο σημείο που πλέον μπαίνεις στην Εγνατία, κοιτώντας προς τα πίσω (προς Θεσσαλονίκη). Βλέπεται ότι είναι εντελώς έτοιμο, εκτός τις διαγραμμίσεις. Μέχρι και οι πινακίδες έχουν μπει.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/29_AK_rentinas_asfaltostrwsi_pros_T.jpg

Α/Κ Ρεντίνας – Στρυμόνας

Θέλω να κάνω μια εισαγωγή εδώ. Γενικότερα, τα τελευταία χρόνια παρακολουθώντας από κοντά τα έργα της Εγνατίας, πραγματικά χάζευα κάθε μα κάθε φορά που περνούσα από τον παλιό δρόμο, πόσο προχώρησαν οι γέφυρες, τα χωματουργικά, βάθρο προς βάθρο, χιλιόμετρο το χιλιόμετρο. Δε πέρασα πχ μια φορά από Παληό, Ηρακλείτσα, Παράκαμψη Ασπροβάλτας, πάνω από τις λίμνες, από Δερβένι, ή όποτε περνούσα από σημεία του ΠΑΘΕ, και να μη γυρίσω να δω “πως πάνε τα έργα βρε παιδί”; Ούτε μία φορά (όπως και όλοι που ασχολούνται με αυτό το τόπικ φαντάζομαι) δε μου ‘φυγε αυτό το ενδιαφέρον, και πιστέψτε με πέρασα άπειρες φορές κυρίως από το τμήμα Θεσσαλονίκη-Καβάλα. Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω (και σας πρήζω τόση ώρα), πολλές φορές αφού έχω περάσει από ένα καινούριο τμήμα μια-δυο φορές, ψιλοξενερώνω θυμούμενος με πόση λαχτάρα έβλεπα τα έργα και τώρα “δεν έχει άλλο”!!! Είμαι πολύ άρρωστος γιατρέ μου; Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και άλλοι το έχουν νιώσει αυτό. Ευτυχώς έχω ακόμα τη μεσόγεια!!! Προδότη Σουφλιά, γιατί δεν την άφησες για το Δ ΚΠΣ όπως ξέραμε τόσα χρόνια και τώρα θα μας τελειώσουν τα έργα σε δυο χρόνια (θα σας εξηγήσω παρακάτω); Ε, γιατί;

Λοιπόν όλα αυτά τα έγραψα γιατί παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες έτοιμου δρόμου (έτσι για αλλαγή) από τον Α/Κ Ρεντίνας μέχρι τον Α/Κ Ασπροβάλτας (που παραδόθηκε Σεπτέμβριο 2006) και στη συνέχεια την παράκαμψη Ασπροβάλτας (Ιούλιος 2005).

Μετά τον Α/Κ Ρεντίνας λοιπόν:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/30_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/31_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg

Εδώ είναι το σημείο που στην αρχή είχε ένα πρόβλημα το πρανές (πήγαινε να πέσει το άτιμο το βουνό μέσα στο δρόμο) και κάνανε ένα αρκετά μακρύ τοιχίο.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/32_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/33_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg

Σήραγγα Βρασνών (περίπου 200 μέτρα)
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/34_Tmima_Rentinas_Asprovaltas_sirag.jpg

Εδώ μετά τη σήραγγα, μια άσχετη γέφυρα (προφανώς για πιθανή μελλοντική χρήση)
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/35_Tmima_Rentinas_Asprovaltas.jpg

Ο Α/Κ Ασπροβάλτας
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/36_AK_Asprovaltas.jpg

Εδώ στο βάθος διακρίνεται πως χαράζει ο δρόμος το βουνό πάνω από Ασπροβάλτα και μέχρι τον Στρυμόνα.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/37_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg

Αυτός είναι ο βράχος που ήθελαν να κάνουν την …προτομή του Μέγα Αλέξανδρου για τουριστικούς λόγους (θα θυμάστε τα απίστευτα σχόλια του Λουκρήτιου!!).
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/38_Meg.jpg

Και απέναντι η θέα προς Ασπροβάλτα και Στρυμονικό κόλπο.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/39_Asprovalta.jpg

Οι σήραγγες στη περιοχή. Στη πρώτη διακρίνεται ο μεγάλος Σταυρός πάνω στο βουνό (προφίλ) και στη δεύτερη ο συνδυασμός σήραγγας με cut and cover, στο ίδιο σημείο! Αρχικά δε προβλεπόταν αυτό, και υπήρχε μια κατολίσθηση (διακρίνεται καθαρά) η οποία οδήγησε στη ματαίωση της παράδοσης όλου του τμήματος για σχεδόν ένα χρόνο.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/40_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/41_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg

Εδώ είναι ένα κομμάτι απόλαυση να οδηγείς (κατηφόρα-ανηφόρα στο καπάκι, με στροφές). Πραγματικά είναι απόλαυση, αν και χάλια σχεδιασμός, δε κάνω πλάκα.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/42_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/43_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/44_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg

Μια σήραγγα παρακάτω και κάποιες άνω διαβάσεις, αμέσως μετά.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/45_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/46_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg

Μια κατασκευή από πέτρα σε ένα από τα ΠΟΛΛΑ πρανή της περιοχής.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/47_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg

Και κατηφορίζοντας πλέον προς Στρυμόνα όπου ο δρόμος στενεύει και ενώνονται οι δύο κατευθύνσεις.
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/48_Tmima_Asprovaltas_Strimona.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 152, 153, 154  Next
Page 106 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr