stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 12:27 am    Post subject: Reply with quote

Το πως ακριβώς θα λειτουργήσει το σύστημα στην Ελλάδα δεν είμαι σίγουρος αν το ξέρει κανεις.

Χρέωση ανα χλμ είναι το σύστημα που έχει π.χ η Ιταλία όπου.

Σε κάθε είσοδο παίρνεις αυτόματα χαρτάκι και όταν πας να βγεις παίρνουν το χαρτάκι (για την ακρίβεια μαγνητική ταινία) και υπολογίζουν τα χλμ που έχεις κάνει και πληρώνεις αντίστοιχα.
Αυτό είναι καθαρά χλμχρέωση. Ενδείκνυται για χώρες με εκτεταμένο δίκτυο.

Το άλλο ακραίο σύστημα είναι αυτό που σπας τον αυτοκινητόδρομο σε διακριτά τμήματα και βάζεις διόδια στην είσοδο του κάθε τμήματος. Αν θεωρείς ότι δεν σε συμφέρει δεν μπαίνεις καθόλου. Ενδείκνυται για μη εκτεταμένα δίκτυα.

Μικτά συστήματα είναι αυτά που έχουν στοιχεία και από τα δύο. Ελπίζω στην Ελλάδα στην Ε.Ο να μπουν πλευρικά και όχι μετωπικά, όπως και στην Ιταλία για να αποφεύγονται και οι ουρές. Αυτό θα σημαίνει πιθανώς αντίο στο αγαπητό E-pass (το οποίο εκτός των άλλων στην Ε.Ο δεν δίνει έκπτωση)και θα παραμείνει η χρήση του στη Αττική οδο μόνο.

Το χειρότερο για μένα σενάριο θα είναι να μικρύνουν τα μεσοδιαστήματα των διοδίων, κάνοντας πιο 'δίκαιο το σύστημα έχοντας μετωπικά διόδια ανά 20-30χλμ και ύψους π.χ 1,2 Ευρώ τη διέλευση. Τότε ¶γγελε θα έχεις μεν τη μισή χρέωση, αλλά όσο χρόνο θα κερδίζεις σε ταχύτητα από τον καινούριο δρόμο θα τον χάνεις σε ουρές διοδίων.

Sorry αλλά δε θυμάμαι πως αναφέρονται οι δύο αυτές λογικές στη βιβλιογραφία των συγκοινωνιολόγων.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 12:31 am    Post subject: Reply with quote

PAVEL_13 wrote:
Σχετικά με την Αττική Οδό.
Εαν υπήρχε χρέωση με βάση τα χιλιόμετρα, όχι πήξημο, εμφραγμα θα γινόταν. Πλήρης ακινησία.
Ο Αυτοκινητόδρομος αυτός έχει σκοπό να ελαφρύνει λίγο όσους κινούνται υπερτοπικά δηλαδή είναι διαμπερείς ταξιδιώτες και όχι αυτούς που θέλουν να μετακινηθούν 3 εξόδους όλες κι όλες. Πέρυσι είχα ερευνήσει το θέμα Αττική Οδός και είχα βρει ότι μια λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που παρατηρείται στο κεντρικό της τμήμα είναι να αυξηθούν κι άλλο οι τιμές. Έτσι θα αποθαρρυνθουν πολλοί "μικροί" χρήστες διευκολύνοντας την διαμπερή κίνηση.


Για να γίνει το θέμα πιο κατανοητό ας φέρουμε ένα ακραίο παράδειγμα.
Σκεφτείτε τα διόδια στο κέντρο του Λονδίνου (10 ευρώ ανα είσοδο).
Αν εκεί βάλεις χλμχρέωση έχεις ακυρώσει το μέτρο. Γιατί ο σκοπός είναι ο περιορισμός της χρήσης του μέσου. όπως πλεον είναι και με την Αττική οδό, αν και από ότι νομίζω δεν μπορούν να κάνουν και πολλές τροποποιήσεις στη χρέωσή τους λόγω σύμβασης.
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 1:22 am    Post subject: Reply with quote

Μάγκες ωραία τα λέμε εμείς για τα πλευρικά διόδια αλλά η μαύρη αλήθεια είναι πως οι παραχωρήσεις των αυτ/μων είναι νόμος του κράτους και δεν αλλάζει με τίποτα! ( όταν μάλιστα σε όλα σχεδόν είναι μέσα ο Μπόμπολας). Οπότε... θεωρία η συζήτηση μας.

Υ.Γ Πέρασα εχθές απο τον δρόμο Σχηματάρι-Χαλκίδα. Λοιπόν, απο τον κόμβο Σχηματαρίου μέχρι το Βαθύ ο δεξιος κλάδος είναι ασφαλτοστρωμένος με κίτρινες γραμμές, ο αριστερός κλάδος είναι στα τελευταία χωματουργικά, εχουν μπεί πινακίδες (πράσινες), μεταλλικά στηθαία και μπάρες. στο κομμάτι όμως του κόμβου στα τσιμέντα πρίν την ψηλή γέφυρα ακόμα είνμαι στα αρχικά χωματουργικά ( φάγωμα πλαγιάς και σκάψιμο)

Εμένα γιατί μου θυμίζει την νέα Λ. Μαραθώνος????
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 10:49 am    Post subject: Reply with quote

http://www.capital.gr/News.asp?id=793335

Προχωρούν τα οδικά έργα στην Πελοπόννησο

Στον πιο πάνω σύνδεσμο υπάρχει άρθρο του Capital για τα έργα στους αυτοκινητόδρομους της Πελοποννήσου.
Εχει ενδιαφέροντα στοιχεία, αλλά δε λέει και κατι που δεν το γνωρίζουμε όσοι παρακολουθούμε το φόρουμ αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 11:37 am    Post subject: Reply with quote

Arrow vas8
Και αυτοί από μας παίρνουν στοιχεία Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Το χειρότερο για μένα σενάριο θα είναι να μικρύνουν τα μεσοδιαστήματα των διοδίων, κάνοντας πιο 'δίκαιο το σύστημα έχοντας μετωπικά διόδια ανά 20-30χλμ και ύψους π.χ 1,2 Ευρώ τη διέλευση.


απο οτι εχω διαβασει..θα μπουν 2 μετωπικα διοδια παραπανω εκτος του Ζευγολατιου και του Ριου ..το ερωτημα ειναι αν θα μπουν και πλευρικα διοδια για συνδιασμο..ηδη υπαρχουν τα πλευρικα διοδια αλλωστε απο παλιοτερες εποχες στο δρομο..ας τα αναβιωσουν..!οποτε το σεναριο πολλων μετωπικων διοδιων δεν ισχυει..συνδιασμος θα γινει...ελπιζω με χαρτακι...


Quote:
Το "στοίχημα" για την κοινοπραξία είναι η γρήγορη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Κορίνθου – Πατρών. Γι΄ αυτό έχουν εγκατασταθεί εργοτάξια που δουλεύουν ταυτόχρονα σε όλο το μήκος της Αθηνών – Πατρών, σε Κιάτο, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Ανατολικό Αίγιο και Δρέπανο.

Τον περασμένο Φεβρουάριο ξεκίνησε και η κατασκευή των πέντε από τις συνολικά 19 νέες σήραγγες που θα διαθέτει το έργο. Η μεγαλύτερη θα έχει μήκος 4 χιλιόμετρα και θα βρίσκεται στην περιοχή της Παναγοπούλας, στο ύψος του Ψαθόπυργου Αχαΐας.



μακαρι να ισχυει οτι εχουν βαλει στοιχημα να γινει γρηγορα η Πατρων Κορινθου! Very Happy

παντως στην Παναγοπουλα..τρυπηματα δεν εχουν αρχισει... Cool
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

Δόθηκε στην κυκλοφορία η νέα σήραγγα Αρτεμισίου

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς επιθεώρησε τις εργασίες αναβάθμισης του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Τρίπολη και το νέο κλάδο της σήραγγας Αρτεμισίου, τον οποίο έδωσε στην κυκλοφορία.

Περισσότερα: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_12/08/2009_292402


Αθάνατο ελληνικό κράτος. Έκλεισαν τα διόδια στην Τρίπολη για να κάνει τα εγκαίνια ο υπουργός.
http://troktiko.blogspot.com/2009/08/blog-post_3982.html
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Το δελτίου τύπου του ΥΠΕΧΩΔΕ για την παράδοση της σήραγγας στο Αρτεμίσιο. Εχει στοιχεία για τμηματικές παραδόσεις του δρόμου.

http://www.minenv.gr/download/2009/2009.08.12.Dilwseis.G.Souflia.stin.siragga.Artemisiou.doc
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Σχεδιάζεται η πρώτη οδική σήραγγα στον Ταϋγετο!
Ελπίζουμε να υλοποιηθεί μέσα στα επόμενα 4-6 χρόνια γιατί θα δώσει ανάσα στην περιοχή και στο δρόμο προς τη Μάνη.

Με σήραγγα στη Βέργα ο νέος δρόμος της Μάνης

Quote:
Νέα χάραξη με σήραγγα 1.070 μέτρων στο βουνό της Βέργας, προβλέπεται για το δρόμο της Μάνης, από τον περιφερειακό της Καλαμάτας, πάνω από το τέλος της Βασ. Γεωργίου, έως τα Σωτηριάνικα....

Σημειώνεται πως «το έργο αποτελείται από τμήμα νέας χάραξης που αρχίζει από την περιφερειακή Καλαμάτας, περί τα 400 μέτρα βορείως της συμβολής τής οδού Βασ. Γεωργίου κι εκτείνεται έως το πέρας των περιοχών της Βέργας και της Μαντίνειας, σε μήκος περίπου 8,263 χλμ. Στη συνέχεια αρχικά βελτιώνει τον υφιστάμενο που παρουσιάζει πτωχά γεωμετρικά χαρακτηριστικά και μετά αποκλίνει παρακάμπτοντας τον οικισμό Κρίσκιου με συνολικό μήκος 2,699 χλμ. Περίπου 435 μέτρα πριν το τέλος της χάραξης προτείνεται ισόπεδος κόμβος με νέα προτεινόμενη συνδετήρια οδό (επί υφισταμένου χωματόδρομου) προς Σωτηριάνικα. Στον κόμβο αυτό προτείνεται να γίνει και η σύνδεση με το δρόμο προς Μεγάλη Μαντίνεια - Κιτριές. Το συνολικό μήκος της χάραξης είναι 10,962 χλμ.».


από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας, φύλλο 12/8/2009, σελιδα 7.
http://www.eleftherianews.gr
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ti?θα τρυπησουν τον Ταυγετο τελικα? Very Happy
αντε.καλο κουραγιο.. Cool

μιλαμε γιο το δρομο Σπαρτη Καλαματα?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

οχι...δε μιλάμε για το δρόμο Καλαμάτα Σπαρτη αλλά για το δρόμο Καλαμάτα - Αερόπολη (προς Μάνη). Η τρύπα θα γίνει (εάν τελικά γίνει - γιατι για προμελέτη μιλάμε) αμέσως μετά την Καλαμάτα στο "Καλάθι" και θα περνά κάτω από το χωριό Βέργα.
Ετσι δε θα χρειαστεί να απαλλοτριωθούν σπίτια.
Ο Ταϋγετος θα τρυπηθεί πλαγίως και όχι διαμπερώς, οπότε θα διατηρήσει κάποια από την αξιοπρέπειά του !!!! Razz Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

Η Βέργα δεν είναι αυτός ο οικισμός με τις πολυτελής βίλες και τα μεγάλα club σκαρφαλωμένα στο βουνό ανατολικά της Καλαμάτας??? Είναι πολλά τα συμφέροντα για να περάσει νέος επιφανεικός δρόμος στην περιοχή...


Τώρα σχετικά με τα διόδια. Σήμερα γύρισα από ολιγοήμερες διακοπές από τη Χίο, από όπου μία μέρα πέρασα απέναντι στην Τουρκία στο Τσεσμέ και πήγα στη Σμύρνη. Η απόσταση γύρω στα 80 km. Τις 2 πόλεις τις συνδέει ένας άνετος αυτοκινητόδρομος 2+2 με ΛΕΑ. Η ποιότητα κατασκευής του δρόμου της "υπανάπτυκτης" Τουρκίας απλώς δεν συγκρίνεται. Ο δρόμος τα είχε τα χρονάκια (καμιά 10ετία σίγουρα) αλλά το οδόστρωμα ήταν χαλί, ούτε ένα μπάλωμα δεν είχε, η σήμανση άψογη και η συντήρηση του δρόμου πλήρης (ούτε μία σπασμένη μπαρίερα δεν εντόπισα,σε όλο το μήκος είχαν κοπεί τα ξερόχορτα 1 μέτρο εκατέρωθεν του δρόμου κτλ...).
Βέβαια ο δρόμος είναι ιδιωτικός, όπως και το σύνολο των υποδομών της Τουρκίας....

Η χρέωση του δρόμου γίνεται με τη διανυόμενη απόσταση. Μπαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο (σε κάθε είσοδο) το όχημα περνάει από λωρίδες - διοδίων χωρίς όμως να σταματήσει όπου κρατείται ηλεκτρονικά ο αριθμός κυκλοφορίας (το λεωφορείο δεν σταμάτησε που είχε e-pass, ίσως o απλός χρήστης να σταματάει αν και μου φάνηκε πλήρως αυτοματοποιημένο). Σε κάθε έξοδο μετά υπάρχουν διόδια όπου ο κάθε χρήστης πληρώνει το ανάλογο αντίτιμο με 3 τρόπους (e-pass, κάρτα, μετρητά). Πληροφοριακά ο ξεναγός ( έλληνας ) μας είπε ότι το λεωφορείο για αυτή την απόσταση πλήρωσε σχεδόν 1 ευρώ..
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

εκτενή ρεπορταζ για την παράδοση της σήρραγγας στο Αρτεμήσιο από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας:
www.eleftherianews.gr

Παραθέτω απόσπασμα από δηλώσεις του Μαγκριώτη του ΠΑΣΟΚ για τις καθυστερήσεις και στο δούλεμα που πέφτει τόσα χρόνια από τους κυβερνώντες:
Quote:
Οι πιο μεγάλες, όμως, καθυστερήσεις είναι στα τμήματα που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα. Ειδικότερα: Το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο, με βάση τη σύμβαση, έπρεπε να παραδοθεί στα μέσα του 2008. Ο κ. Σουφλιάς στην περσινή επίσκεψή του ανακοίνωσε, πως θα παραδοθεί στα μέσα του 2009 και σήμερα ανακοίνωσε τουλάχιστον άλλους έξι μήνες καθυστέρησης. Δηλαδή συνολικά ενάμιση χρόνο καθυστέρηση. Ελπίζουμε να είναι η τελευταία αναβολή. Το 2008 επίσης έπρεπε να είχαν παραδοθεί και οι τέσσερις γέφυρες στο κομμάτι Παραδείσια - Τσακώνα.
Στην περσινή του επίσκεψη ο κ. Σουφλιάς άλλαξε την ημερομηνία παράδοσης, ενώ είχε πει πως θα παραδοθεί στα μέσα του 2009.
Είμαστε στον όγδοο μήνα του 2009 και στη σημερινή του επίσκεψη ο κ. Σουφλιάς δεν έδωσε ημερομηνία παράδοσης, εκτός και αν εννοεί ότι το έργο θα παραδοθεί το καλοκαίρι του 2011, όπως δήλωσε για το συνολικό κομμάτι Παραδείσια - Καλαμάτα.
Οι μεγάλες αυτ ς καθυστερήσεις οφείλονται στην ελλιπή χρηματοδότηση, λόγω της μεγάλης μείωσης του ΠΔΕ που επέλεξε η κυβέρνηση από το 2004 και μετά.


Ο άνθρωπος λέει αλήθειες αλλά ξεχνά τα δικά τους, επί Λαλιώτη και Βασούλας. Η σήραγγα Ραψωμμάτη άρχισε επί Λαλιώτη, πριν 10-12 χρόνια και ακόμη δεν έχει παραδοθεί!!! Ειναι συνεχές το δούλεμα και όλοι τους συνεργοί.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Μια φωτογραφία που βρήκα στο net της σήραγγα Αγ. Ηλία:
http://www.panoramio.com/photo/20967746



Και μερικές από τη παράδοση της σήραγγας Αρτεμισίου:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=wqfoalxwr56e3v2g3upz.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=wu237wouxc3hhgb1y8xw.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=tj2y6x5dx58zij92oifi.jpg

Όποιος περάσει ξέρει... περιμένουμε φωτογραφίες! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 6:00 pm    Post subject: Reply with quote

Που βρίσκεται φίλε η σηραγγα του Αγ.Ηλία?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

¶νοιξε το google earth και βάλε τις εξής συντεταγμένες
Γεωγρ. πλάτος: 38°29'55.44"Β
Γεωγρ. μήκος: 21°16'54.79"Α

Δεν γνωρίζω πολλά για τον εν λόγω δρόμο, αλλά νομίζω πως θα ενώνει τον Αστακό με την Ιόνια οδό.
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 9:24 pm    Post subject: Reply with quote

Στο προηγούμενο ποστ του Stravros86 η διεύθυνση στο Google Maps με τις Συντεταγένες. (Αν έχω καταλάβει καλά-WGS84)
---------------
Δεν είμαι από την περιοχή για να απαντήσω, πάντως οι δορυφορικές εικόνες στο GE και στο GM είναι αρκετά παλιές. Πάντως, η Ιόνια Οδός χωρίς τους κάθετους άξονες (ταχείας κυκλοφορίας ή αναβαθμισμένης δίιχνης διατομής) δεν ικανοποιεί με ασφάλεια και ταχύτητα την τοπική κοινωνία καθώς δεν εξυπηρετεί λιμάνια και άλλα αστικά κέντρα...Οι μελέτες όταν ξεκινούν καθυστερούνε (σχετικό δημοσίευμα (σελ.5) για καθέτους στην Ήπειρο), ενώ η τοπική κονωνία φαίνεται να πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση, ακόμα και όταν υπάρχουν γεωγραφικά προβλήματα (παράδειγμα οδικού άξονα Αργοστολίου-Σάμης Κεφαλληνίας, Πορθμείο Σάμης-Αστακού, Αστακός-Ιόνια Οδός.)..
Τέτοιοι ¶ξονες είναι ιδιαίτερα σημαντικοί και στην λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου από την Κοινοπραξία που θα διαχειρίζεται το δρόμο και από την Γέφυρα Ρίου-Αντιρίου καθώς για να καθαστεί η Ιόνια Οδός λειτουργική και μέσο ανάπτυξης καθώς πρέπει να υπάρχουν οι απαρραίτητες προσβάσεις.


Last edited by Squirrel on Fri Aug 14, 2009 12:42 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 9:51 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας παιδακια. Ειναι γεγονος οτι μου λειψατε. Ξοφαλτσα ,βρεθηκα σε υπολογιστη,καθως συνεχιζω τις διακοπες μου. Γραψτε εσεις για αυτοκινητοδρομους και εγω σας μαζευω υλικο καθως δεν εχω αφησει βουνοκορφουλα ,λογγους , ραχουλες και "ρουμανια"που λεει και ο ποιητης.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Aug 14, 2009 12:04 am    Post subject: Reply with quote

http://www.apela.gr/22-50.html

Αρκετές φωτογραφίες...
Ακούστε και το ηχητικό απόσπασμα.
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Fri Aug 14, 2009 1:22 am    Post subject: Reply with quote

Οσο για το ηχητικό απόσπασμα .... οι πικροδάφνες οι δύφορες!
Razz Razz Razz
Τελικά ο Σουφλιάς είναι μάγκας! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Aug 14, 2009 12:42 pm    Post subject: ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ 1999 Reply with quote

Πριν 10 χρόνια στη ΔΕΘ Θεσσαλονίκης απο το σταντ της εγνατιας οδου προμηθευτικα ενα φυλλάδιο το οποίο αναφερόταν στη πρόοδο του έργου έχοντας μάλιστα και σχεδιαγραμματα, φωτογραφιες και αρκετα στοιχεια.

¨Ετσι, μετά απο δεκα χρόνια και την σχεδόν ολοκληρωμένη εγνατία το ανακάλυψη και σκέφτηκα να το ανεβάσω εδώ για όσους θέλουν να το ρίξουν μια ματιά! Smile

DivShare File - egnatia1999.rar
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Mon Aug 17, 2009 4:05 am    Post subject: Reply with quote

Η Κόμβοι στην E.Ο. 6 Λάρισα Τρίκαλα διαμορφώνονται σε ανισόπεδους
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000001

Η δεύτερη Γέφυρα του Πηνειού στις 20.07, φαίνονται η στείλει μέσα στο Ποτάμι
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000002

Η Οριζόντιες ενίσχυσης στην άκρη του Δρόμου
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000003

και εδώ στις 03.08 περασμένες
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000004

εδώ έξω από την φαρκαδόνα, τραβηγμένη φωτογραφία πάνω από την νέα γέφυρα, δεξιά φαίνεται η Φαρκαδόνα
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000005

και από την ίδια γέφυρα κοιτώντας προς ανατολή (Προς Λάρισα)
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000006

και η εργασίες σε όλο το μήκος μεταξύ Φαρκαδόνα και κόμβο ταξιάρχες όπου συναντάει το υπό λειτουργίας κομμάτι.
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000007

http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327199/00000008
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Mon Aug 17, 2009 8:19 pm    Post subject: Reply with quote

¶ρχισαν η εργασίες για τον άξονα κεντρικής Ελλάδας Α3 (E65) στον Μαλιακό, η φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από την νέα Γέφυρα μεταξύ Κόμμα και Μοσχοχώρι.

προς Μαλιακό
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327788/00000001
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327788/00000005

προς Δομοκό
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327788/00000002
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327788/00000003

και από την γέφυρα κοιτώντας προς Λαμία, Corfu δεν είσαι μέσα στο Αεροπλάνο ?
http://de.fotoalbum.eu/Draminos/a327788/00000004
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Aug 18, 2009 12:18 am    Post subject: Reply with quote

Deamine αν και δεν είμαι 100% σίγουρος... η χάραξη που φωτογράφισες είναι της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και όχι του E-65.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Tue Aug 18, 2009 12:49 am    Post subject: Reply with quote

Για σου Σταυρο, θα ταίριαζε βεβαια αυτό που λες γιατί στρίβουν στην μεριά του μαλιακού προς την ευθεία όπου βγαίνει ο Σιδηρόδρομος από τον καλλίδρομο.
βεβαια εκείνη η στροφή στο βάθος με έκανε και εμενα σκεπτικό, για τον E65 δεν είναι αναγκαία, εκείνος μάλλον θα τερματίσει ευθεία στον A1.
Η αλήθεια είναι ότι από αυτήν την Autopistas η την Cintra δεν βρίσκεις κανέναν . Υπάρχει αυτή η εταιρία ?
που εδρεύει, στην Ισπανία ? Surprised
και ότι αφορά τον ΟΣΕ, με κυνηγούσαν από κάθε σταθμό που έβγαζα φωτογραφίες λες και είναι το πεντάγωνο.
Ας μας βοηθήσει κανένας που έχει κάποιες πληροφορίες, πάντως μπόρεσα να επισκέπτο σχεδόν όλες τις κατασκευαστικές εκτος από την Hellenic Autopistas.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 420, 421, 422  Next
Page 106 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr