stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon May 28, 2007 4:02 pm    Post subject: Reply with quote

Και κάτι άλλο. Δρόμους με το καλό και σιγά σιγά τους φτιάχνουμε. Παιδεία έχουμε για να τους χρησιμοποιήσουμε;

Συχνά πυκνά στο ράδιο βγαίνουν αρκετοί και λένε για οχήματα που πηγαίνουν ανάποδα στο ρεύμα. Για κάποιο λόγο μπερδεύονται στους κόμβους και μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα και πηγαινουν και στην αριστερή λωρίδα σαν κύριοι. Όταν καταλαβαίνουν την λαλακία τους ίσως να είναι αργά. (Μου συνέβη πριν 2-3 χρόνια στην Εγνατία να είναι ένας παπούς με ντάτσουν και πραγματικά ευχαριστώ τον Θεό που είχα κάνει την προσπέραση και πήγα δεξιά αλλιώς θα τον ευχαριστούσα από κοντά.)

Στα τούνελ της Καστανιάς πάλι γίνεται το έλα να δεις. Κανείς δεν τηρεί ταχύτητες, μέσα στα τουνελ έρχονται και κολλάνε από πίσω σου, σήμερα άκουγα για έναν τύπο που έκανε προσπέραση μέσα στον 1ο τουνελ (που ακόμα είναι αμφίδρομης κατεύθυνσης). Και αρκετοί φοβούνται να ανάψουν τα φώτα τους μέσα στο τούνελ για να μην έρθει ακριβά η ΔΕΗ. Ακόμα δεν κατάλαβαν ότι τα φώτα τα ανάβουμε για να μας βλέπει ο άλλος.

Μήπως το υπουργείο μεταφορών να έκανε καμιά διαφήμιση για το πως πρέπει να κινούμαστε σε αυτοκινητοδρόμους;
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon May 28, 2007 8:09 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας παίδες!

Μόλις γύρισα από ένα μεγάλο Road Trip 3500 km στην κεντρική ευρώπη και σας μεταφέρω εντυπώσεις από το επίπεδο ποιότητας των αυτοκινητοδρόμων καθώς και την οδηγική συμπεριφορά των ευρωπαίων...

Καταρχήν δύο πράγματα για τους ευρωπαικούς αυτοκινητόδρομους. Οι χώρες που επισκέυτηκα/διέσχισα οδικώς είναι:

Σλοβακία
Πολωνία
Αυστρία
Γερμανία
Ελβετία

Λοιπόν ας αρχίσω:

Πολωνία: Με διαφορά το χειρότερο οδικό δίκτυο που έχετε δεί Exclamation Σας μιλάω ειλικρινά δεν πίστευα ότι υπάρχουν δρόμοι χειρότεροι από τους δικούς μας και όμως... Το οδόστρωμα στο μεγαλύτερο κομμάτι των δρόμων είναι ότι χειρότερο έχω συναντήσει ποτέ, η άσφαλτος είναι παλιά και έχει τα ΑΠΕΙΡΑ μπαλώματα. Μιλάμε ότι η παλιά άσφαλτος στο Κόρινθος-Αθήνα είναι αεροδρόμιο μπροστά τους... Εν τω μεταξύ ειπάρχουν κομμάτια "αυτοκινητοδρόμων" με διαβάσεις πεζών, ειδικά σημεία για αναστροφές και φανάρια Exclamation Σε αυτό να προσθέσω την πανάθλια σήμανση (100 φορές έτυχε να έχουν την ταμπέλα που ψάχνεις μετά από την διασταύρωση που έπρεπε να έχεις στρίψει χώρια που τις περισσότερες φορές έπρεπε να ρωτάμε τους περαστικούς γιατί αλλιώς δεν βγάζαμε άκρη) και τις άθλιες κλίσεις σε πολλά σημεία. Οι πολωνοί έχουν άθλια οδηγική συμπεριφορά αυτό αυτό χειροτερεύει τα πράγματα. Γενικά οι τύποι είναι οι απίστευτοι γκαζοφονιάδες... Φανταστείτε ότι χρησιμοποιούν cb μεταξύ τους για να ειδοποιούν ο ένας τον άλλον αν υπάρχουν μπάτσοι στο δρόμο... Γενικά το οδικό τους δίκτυο είναι πολύ φτωχό, λίγοι αυτοκινητόδρομοι σε κακή κατάσταση και ελάχιστα σχέδια για νέους δρόμους. Έχουν πολύ δρόμο ακόμα για να μας φτάσουν

Σλοβακία: Εδώ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα. Η Σλοβακία έχει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομους από την Πολωνία και γενικά η άσφαλτος είναι πολύ αξιοπρεπής. Σε αντίθεση με την Πολωνία οι Σλοβάκοι κατασκευάζουν πολλά καινούργια κομμάτια δρόμων (ενδεικτικά αναφέρω τον αυτοκινητόδρομο Bratislava - Zilina) και οι καινούργιοι δρόμοι τους δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους δικούς μας.

Τώρα αρχίζουν τα ωραία Very Happy

Αυστρία: Όπως μπορεί να επιβεβαιώσει και ο φίλτατος Bethooven οι αυτοκινητόδρομοι της Αυστρίας είναι σχεδόν άψογοι. Δίεσχισα όλη τη χώρα μέσω του δρόμου Βιέννη - Σάλσμπουρκ και πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος. Η άσφαλτος είναι ομαλότατη, η σήμανση κατατοπιστηκότατη και πάντου υπάρχει ΛΕΑ. Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι σε όλοκληρο το μήκος του δρόμου ειπάρχουν ηχοπετάσματα όλων των σχημάτων και μεγεθών ακόμα και στη μέση του πουθενά έστω και για ένα σπίτι. Το μόνο κακό είναι ότι σε αυτό το δρόμο γίνονται πάρα πολλά έργα για την προσθήκη ηχοπετασμάτων και την αλλαγή του οδοστρώματος και σε μερικά σημεία πέσαμε σε μποτιλιάρισμα, ειδικά στον περιφεριακό της Βιέννης το πρωί γινόταν της κακομοίρας. Το καλύτερο όλων είναι ότι οι οδηγοί στην Αυστρία παίρνουν δέκα με τόνο! Ελάχιστες φορές έτυχε να βρούμε κάποιον στην αριστερή λωρίδα για παραπάνω από μερικά λεπτά που χρειάστηκε για να προσπεράσει. Η αποθέωση της σοβαρότητας και της ωριμότητας. Όλοι στη δεξιά λωρίδα ακόμα και αν πήγαιναν με 150 km/h. Τους βγάζω το καπέλο Cool

Γερμανία: Οι φίλοι μας οι Γερμανοί μάλλον έχουν ξεχάσει να οδηγάνε... Πολλά mini μποτιλιαρίσματα επειδή κάποιος ήταν κολημένος αριστερά και αρκετές αναίτιες αλλαγές λωρίδας. Οι δρόμοι τους είναι πιο παλιοί από αυτούς των αυστριακών αλλά παρόλα αυτά το επίπεδό τους είναι πολύ υψηλό. Η άσφαλτος είναι πάρα πολύ καλή και και η σήμανση άψογη αλλά λόγω παλαιότητας κάποια σημεία χρειάζονται lifting Razz Πάντως οι Γερμανοί το παλέυουν και έχουν ξεκινήσει έργα διαπλάτυνσης και αναβάθμισης σε πολλούς από τους δρόμους τους

Ελβετία: Η αποθέωση της τελειότητας! Ο αυτοκινητόδρομος από τα σύνορα με τη Γερμανία προς τη Ζυρίχη αποτελεί παράδειγμα προς μιμηση για όλους. Τέλειο οδόστρωμα, κλίσεις, σήμανση και διαγράμμιση. Η ελβετοί δεν αφήνουν τίποτα στη τύχη, ηλεκτρονικές πινακίδες με πληροφορίες για πιθανό μποτιλιάρισμα, εμποδια στο δρόμο καθώς και θερμοκρασία της ασφάλτου υπάρχουν παντού και όλες οι σήραγγές τους είναι πολύ σωστά φωτισμένες (και όχι υπέρφωτισμένες σαν τις δικές μας Very Happy ). Πραγματικά χαίρεσαι να οδηγάς σε τέτοιους δρόμους, και σαν οδηγοί επίσης είναι τυπικότατοι και πολύ προσεκτικοί.

Μερικές γενικές παρατηρήσεις:

1. ΠΟΥΘΕΝΑ σε ολόκληρο το οδικό δίκτυο που διασχύσαμε δεν συναντήσαμε διόδια Exclamation Μόλις άλλαζες σύνορα είσουν υποχρεωμένος να αγοράσεις ένα αυτοκόλητο που σου επέτρεπε να χρησιμοποιείς τους δρόμους (εβδομαδιαίο, μηνιαίο, ετήσιο κλπ) Καλαβαίνετε πόσο βοηθάει αυτό το γεγονός στο να μην υπάρχουν μποτιλιαρίσματα στο δρόμο...

2. Σχεδόν το σύνολο των δρόμων έχει πλάτος 2+ΛΕΑ. Ελάχιστα σημεία κοντά στις πόλεις έχουν 3 λωρίδες π.χ στο Μόναχο και στη Βιέννη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι δρόμοι τους είναι τουλάχιστον 20 χρόνων και είναι δύσκολο να διαπλατυνθούν

3. Πολλές σήραγγες που σηναντήσαμε ήταν μόνου κλάδου για τον ίδιο λόγο που ανέφερα πιο πάνω. Σε αυτό το σημείο μπορώ να πώ ότι οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι έχουν καλύτερες σήραγγες μια που είναι κατασκευασμένες με τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές ασφαλείας.

Έχω και άλλα να σας πω αλλά κουράστικα Razz Συμπερισματικά θα πώ ότι οι δικοί μας σωστά κατασκευασμένοι αυτοκινητόδρομοι (αττική οδός, καινούργια τμήματα της εγνατίας, κακιά σκάλα) είναι αν όχι καλύτεροι, εφάμιλοι των ευρωπαικών. Πιστεύω πως σε μια δεκαετία που τα περισσότερα έργα υποδομής θα έχουν τελειώσει θα μπορούμε να περιφανευτούμε ότι οι οδικοί μας άξονες θα είναι από τους καλύτερους στην ευρώπη. Έχετε πίστη αδέρφια Laughing Laughing Το μόνο που μένει να διορθώσουμε είναι η οδική μας συμπεριφορά και αυτό ειναι μάλλον το πιο δύσκολο από όλα...
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Mon May 28, 2007 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

AUGalos wrote:

1. ΠΟΥΘΕΝΑ σε ολόκληρο το οδικό δίκτυο που διασχύσαμε δεν συναντήσαμε διόδια Exclamation Μόλις άλλαζες σύνορα είσουν υποχρεωμένος να αγοράσεις ένα αυτοκόλητο που σου επέτρεπε να χρησιμοποιείς τους δρόμους (εβδομαδιαίο, μηνιαίο, ετήσιο κλπ) Καλαβαίνετε πόσο βοηθάει αυτό το γεγονός στο να μην υπάρχουν μποτιλιαρίσματα στο δρόμο...

2. Σχεδόν το σύνολο των δρόμων έχει πλάτος 2+ΛΕΑ. Ελάχιστα σημεία κοντά στις πόλεις έχουν 3 λωρίδες π.χ στο Μόναχο και στη Βιέννη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι δρόμοι τους είναι τουλάχιστον 20 χρόνων και είναι δύσκολο να διαπλατυνθούν


3. Πολλές σήραγγες που σηναντήσαμε ήταν μόνου κλάδου για τον ίδιο λόγο που ανέφερα πιο πάνω. Σε αυτό το σημείο μπορώ να πώ ότι οι
ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι έχουν καλύτερες σήραγγες μια που είναι κατασκευασμένες με τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές ασφαλείας.


Πολύ κατατοπιστικό το οδοιπορικό φιλε μου.
Έχω να προσθέσω (ρωτήσω) τα έξεις:
1.Στην Γερμανία (όπως και στην Ολλανδία,Βέλγιο,Δανία)δεν υπάρχουν καθόλου διόδια.

2.Οι αυτοκινητόδρομοι σε αυτές τις χώρες κατασκευάστηκαν πριν 40 χρονια τουλάχιστον, (Βερολίνο-Μοναχο κατασκευάστηκε την δεκαετία του 30 ας πούμε!!!) Aν και οι δικοί μας μετά από 40 χρονια είναι όπως αυτωνών τώρα ....θα είμαστε και οι πρώτοι (και όχι μονο του χωριου!!!)

Και τώρα μια απορία: Που υπάρχουν, σε πια χωρα μονες σήραγγες γιατί αν και `περπάτησα´σε αυτές τις χώρες τουλάχιστον στους κεντρικούς αυτοκινητοδρομους δεν τις θυμάμαι... ox ox....η άτιμη η ηλικία λες να φταίει;;
Εκτος αν αναφέρεσαι σε Σλοβακία, Πολωνιά;;
Πάντως για την Πολωνια συμφωνώ οι δρόμοι της είναι σε κακό χαλι...σε αντίθεση με τις άλλες πρώην ανατολικές χώρες όπως ας πούμε η Ουγγαρία που οι νέοι της αυτοκινητόδρομοι είναι τέλειοι και σε ποιότητα και σε καθαριότητα (ΣEA)

Μια που το έφερε η κουβέντα για το ποτε έγιναν οι αυτοκινητόδρομοι εκεί, να μια ιστοσελίδα (στα Γερμανικά μονο δυστυχώς) που αναφέρει μερικές χρονολογίες.
http://members.a1.net/wabweb/frames/abhistDf.htm
Το ρίξαμε στην ιστορία τώρα!!!!!


Last edited by alter100 on Mon May 28, 2007 11:28 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon May 28, 2007 10:53 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά η Πολωνία έχει όντως το κακό της το χάλι στα οδικά, δηλ τα ατελείωτα μπαλώματα:
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/img_73241.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/img_73021.jpg
γέφυρες σα τσαντήρι! (τώρα ασκώ και τη λασπολογία μου Cool )
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/2006-12-20_1166618948.jpg
σε έργα που με γυμνό μάτι φαίνονται φτηνά και όχι τόσο καλοφτιαγμένα
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/67d9cafdb54fde1d.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/06bab9c651e5b65c.jpg
αλλά ρε παιδιά όχι και πλακόστρωτος δρόμος Confused
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/e06e6f62c9798352.jpg
είδα αρκετές φωτογραφίες του οδικού δικτύου της Πολωνίας και πραγματικά τα πράγματα είναι θλιβερά, δεν πρόσεξα κάποια φωτογραφία που να απεικονίζει αυτοκ/μο πάνω απ'το επίπεδο του μετρίου. Και το άλλο ότι οι αυτοκ/μοι δεν ξεκολάνε απ'το ανάγλυφο της περιοχής με αποτέλεσμα ο δρόμος να παρουσιάζει συνεχείς μεγάλες καμπύλες τόσο σε μήκος όσο και σε ύψος.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Mon May 28, 2007 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

alter100 wrote:
Και τώρα μια απορία: Που υπάρχουν, σε πια χωρα μονες σήραγγες γιατί αν και `περπάτησα´σε αυτές τις χώρες τουλάχιστον στους κεντρικούς αυτοκινητοδρομους δεν τις θυμάμαι... ox ox....η άτιμη η ηλικία λες να φταίει;; Εκτος αν αναφέρεσαι σε Σλοβακία, Πολωνιά;;

Μονές σήραγγες πάντως εγώ έχω βρει αρκετές στην Ελβετία. Εντύπωση όμως μου είχε κάνει ότι σε όλο τους το μήκος (ακόμη και στο Gotthard - 17km), το σήμα στο κινητό ήταν "καμπάνα"! Αντιθέτα με ότι συμβαίνει π.χ. στην Ιταλία.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Mon May 28, 2007 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτοκινητόδρομος στην....Aλβανια!!!!
Και όμως οι γείτονες μας έχουν....και από αυτούς!!!!
http://www.autobahnen.ch/forum/viewtopic.php?t=165
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue May 29, 2007 12:08 am    Post subject: Reply with quote

Μ η π ω ς ν α μ ε τ ε φ ρ α ζ ε τ ι π ο τ ε ο μ π ε τ ο β ε ν ;Τ ε λ ι κ α π ο σ α χ λ μ α υ τ ο κ ι ν η τ ο δ ρ ο μ ο ε χ ε ι η Α λ β α ν ι α ;Π α ν τ ω ς α ν δ ε ν ε χ ε τ ε 4 χ 4 μ η ν π α τ ε . . .
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue May 29, 2007 2:54 am    Post subject: Reply with quote

Στην Ελβετία είναι σίγουρα 2 σήραγγες που θυμάμαι από αυτό το ταξίδι εκ των οποίων η μια με μήκος 5km. Την προηγούμενη φορά που ήμουν στην Ελβετία πριν 2 χρόνια και είχα εισέλθει στη χώρα από την Ιταλία είχα διασχίσει τη μεγάλη οδική σήραγγα των 11,5 km η οποία ώς επίσης πρέπει να είναι μόνη. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και την γνωστή σήραγγα του Mont Bland (η κάτι τέτοιο Confused ) στα σύνορα με τη Γαλλία που είχε γίνει και το ατύχημα πριν 4-5 χρόνια.

Πάντως αν μου λέγατε να διαλέξω τους καλύτερους αυτοκινητόδρομους από αυτούς που διέσχισα θα έλεγα ότι τις καλύτερες εντυπώσεις μου άφησε το κομμάτι Βιέννη - Σαλσμπούργκ. Το μόνο μελανό σημείο είναι τα έργα. Τι τους έπιασε όλους και ξηλώνουν οδοστρώματα δε μπορώ να καταλάβω Twisted Evil Οι μόνοι που έπρεπε να τα ξηλώσουν όλα είναι οι πολωνοί...

Α και κάτι άλλο... Τελικά με το χρώμα των πινακίδων τι παίζει? Στην Αυστρία και την Γερμανία είναι μπλέ στην Ελβετία και την Πολωνία πράσινο... Ότι ναναι κάνει ο καθένας Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue May 29, 2007 3:25 am    Post subject: Reply with quote

Καλή ερώτηση Τάσσο, δύο τόπικ διάβασα σήμερα για τους αυτοκ/μους της Αλβανίας (ουφ υπομονή που την είχα, μη φαντάζεστε δεν το κάνω και κάθε μέρα) και με την ίδια απορία έμεινα Confused . Σύμφωνα όμως με το λίνκ του Alter100 (το άλλο τόπικ ήταν στο skyscrapercity.com) κομμάτια που λειτουργούν σήμερα είναι:
Arrow Δυρράχιο-Τύρανα μήκους 38 χλμ, ξεκίνησε το 1998 και τελείωσε το 2000 (μπράβο ταχύτητα Shocked ) ο οποίος απ'τα σχόλια και περιγραφές που διάβασα δεν είναι κανας φοβερός αυτοκ/μος, πιο πολύ σε ταχείας κυκλοφορίας με ΛΕΑ που δεν υφίσταται ιδιαίτερα ( Rolling Eyes πώς αλλιώς να το εξηγήσω?) και μερικές ισόπεδες διαβάσεις ειδικά στην περιοχή των Τυράνων. Όπως το βλέπω πάντως είναι ένας ανεκτός αυτοκ/μος με σχετικά καλές προδιαγραφές.
Μετά υπό κατασκευή βρίσκονται τα τμήματα:
Arrow Lushnje-Fier (μπείτε στο λίνκ οι χάρτες είναι στην πρώτη σελίδα) μήκους 21,6 χλμ, κόστους 24,4 εκατ. ευρώ, έναρξη κατασκευής 2005 λήξη Ιούλιο του 2007.
Arrow Τirana-Elbasan και
Arrow τμήματα του άξονα Durres-Kukes-Morine δηλ ο άξονας που βγαίνει στο Μαυροβούνιο. Μήκους 177χλμ, κόστους 400 εκατ. ευρώ περ. και όπως δείχνει ο χάρτης παρακάτω το πρώτο τμήμα με το μπλέ χρώμα δηλ Durres-Milot είναι έτοιμο κι είναι ουσιαστικά το τμήμα Δυρράχιο-Τύρανα, το δεύτερο Milot-Rreshen που είναι κοινό με τον άξονα που πάει Κροατία είναι υπό κατασκευή (πράσινο χρώμα), το τρίτο Rreshen-Kalimash μήκους 60,85χλμ (πορτοκαλί) είναι υπό κατασκευή απ'το 2007 και τελειώνει το 2009 και το τελευταίο Kalimash-Morine (σύνορα) που είναι μάλλον και το πιο δύσκολο ψάχνουν για χρηματοδότηση. Όσο γι'αυτή, τα λεφτά προέρχονται μάλλον απ'την Αλβανία (δόθηκε το ενδεχόμενο να χρηματοδοτεί η ΕΕ με το δεδομένο ότι έχει χρηματοδοτήσει και τον αυτοκ/μο Almaty-Astana (η νέα πρωτεύσουσα του Καζαχστάν)).
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/t165_durresmorinerm0.jpg

Επίσης σχετικά με το Rreshen-Kalimash ( http://www.mpptt.gov.al/lajme/shkurt4.php ) είναι τετράιχνος, διαιρείται στα υποτμήματα Rrëshen-Reps (19.5km), Reps-Thirra (26.5km) και Thirra-Kolshi (14.85km) και περιλαμβάνει διπλή σήραγγα μήκους 5.650μ ανά κλάδο (απ'τις μεγαλύτερες σήραγγες των Βαλκανίων) διάνοιξη με ΝΑΤΜ, 35 γέφυρες συν. μήκους 4.500 περ. μεγίστου ύψους 100μ Shocked (εγνατία τρέμε Twisted Evil ) και μελέτη ταχύτητας 100χλμ/ώρα (τώρα γιατί μας ξενέρωσε? Confused ), θα απασχολήσει 2.500 εργαζόμενους.

Επίσης κάτι ακούγεται συνέχεια για αυτοκ/μο Κακαβιά-Αργυρόκαστρο-Τεπελένι και ίσως παραπέρα. Δεν έχω αρκετές πληροφορίες και δεν καταλαβαίνω τι έργα γίνονται εκεί.
Ακόμα, ευχάριστα νέα για τον αδριατικό άξονα, φέτος θα ανοίξουν 37χλμ στο Split (παράκαμψη) και το 2008 θα δωθεί μέχρι τη μέση η διαδρομή μέχρι το Dubrovnik δηλ το τμήμα Bisco-Ploce (υπολογίζω γύρω στα 60 χλμ νέου αυτοκ/μου). Μέχρι το Dubrovnik θα πρέπει να παραδωθεί μέχρι το 2010. Μετά το Μαυροβούνιο θέλει να κατασκευάσει τα 110χλμ στο έδαφός της αλλά δεν έχει λεφτά και μεσ'την Αλβανία υπάρχουν κάποια τμήματα ως οδοί ταχείας κυκλοφορίας, άλλα αυτοκ/μοι και όπως τα περιέγραψα πιο πάνω. Και τελευταία (στην κυριολεξία) και καλύτερη έρχεται η Ελλάδα που θα ολοκληρώσει το μεγαλύτερο τμήμα της Ιονίας οδού το 2012 και το υπόλοιπο δεν γνωρίζουμε. Έτσι αρχίζει και ολοκληρώνεται το παζλ της αδριατικής οδού με πιο αξιόλογη δουλειά αυτή τη στιγμή της Κροατίας με το μεγαλύτερο τμήμα στο έδαφός της ολοκληρωμένο και τη δουλειά προς επίκριση μάλλον της Ελλάδας Evil or Very Mad Evil or Very Mad αφού μόλις και υπέγραψε την ιονία μην έχοντας παραδώσει μέχρι στιγμής σχεδόν τίποτα απ'το σύνολο του άξονα.

Arrow AUGalos το κομμάτι Σάλτσμουργκ-Βιέννη είναι όντως πολύ ωραίο επειδή είναι καινούριο δηλ ανακαινισμένο γι'αυτό άλλωστε τα έργα που συνεχίζονται ακόμα, γίνεται σε όλο το μήκος 3+ΛΕΑ με ωραίο οδόστρωμα και γενικά πολύ καλές προδιαγραφές αλλά δεν είναι και κανα δύσκολο κομμάτι. Η παράκαμψη Βιέννης ναι γίνεται πάντα της Πόπης εκεί και απ'ότι άκουσα γίνεται διαπλάτυνση σε κάποιο τμήμα σε 4 λωρίδες (ή 3+ΛΕΑ) λόγω του μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου.

ΥΓ. Admin το ξέρουμε φαίνεται να είμαστε εκτός θέματος μιας και υπάρχει αντίστοιχο τόπικ για τα έργα εξωτερικού αλλά όπως βλέπω πέρα απ'την Πολωνία και Αυστρία τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν εμμέσως με την Ελλάδα καθώς αφορούν την άμεση σύνδεσή της με τις γειτονικές χώρες, φαίνεται να υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τις επεκτάσεις των ελληνικών οδών προς αυτές και πολύ λιγότερο για τα υπόλοιπα άσχετα κράτη στο άλλο τόπικ που δεν κινείται. Εσύ αποφασίζεις αν θα τα μεταφέρεις στο άλλο τόπικ ή αν θα τα αφήσεις εδώ να μεταχειριζόμαστε ένα ευρύτερο τομέα της Ελλάδας οδικών έργων λέω τώρα μια ιδέα βάζω Smile Razz.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Tue May 29, 2007 8:19 am    Post subject: Reply with quote

(Προς chr04)Στο δρόμο Λαγκαδας Μ.βόλβη τα όρια έχουν αλλάξει σε 130 ,όχι στο ανάποδο.Στον κόμβο Πολυμύλου ετοιμάζονται να δώσουν την κυκλοφορία της επαρχιακής κάτω απο τη γέφυρα ώστε να γίνει και το τελευταίο κομμάτι της σύνδεσης.Τα τούνελ πάντως Σ1 και Σ2 δεν τα βλέπω να δίνονται σε 1 μήνα, στο Σ2 μάλιστα δούλευουν ακόμα (υπήρχε συνεργείο στις 8 το βράδι που πέρασα).
Ρε παίδες τι βούτυρο ασφαλτος υπάρχει απο Γρεβενά Πολύμυλο καμία σχέση με Ανατολική Μακεδονία.
Και ορισμένες δηλώσεις για τις παραδόσεις στο Ανατολικό τμήμα της Εγνατίας
http://www.xronos.gr/economy/detail.php?ID=35134&PHPSESSID=175e3ca059d4b4cca77cb90269ee149a
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Tue May 29, 2007 1:50 pm    Post subject: Reply with quote

Η αριθμοδότηση των αυτοκινητοδρομων στην Ελλάδα.
Δυστυχώς βεβαια λείπει η κρήτη!!!!!! Sad
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9d/Greek_motorways_%28Autobahnen%29_-_mainland.png
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue May 29, 2007 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά

exitmusician


speed wrote:
Ένα θέμα που νομίζω ότι λίγο έχει ασχοληθεί το φόρουμ είναι η αισθητική των δρόμων και των χώρων που τους περιβάλλουν. Με αφορμή ένα ταξίδι που έκανα πρόσφατα σε διάφορα μέρη της Πελοποννήσου σας μεταφέρω εικόνες που χτυπάνε άσχημα και δυστυχώς είναι πολύ συνηθισμένες σε όλη την Ελλάδα. Κοινός παρονομαστής είναι, πιστεύω, η εγκατάλειψη, η αδιαφορία των κεντρικών αρχών και η αμέλεια (ή, μήπως η συνενοχή) των τοπικών αρχών. Κοινός αριθμητής (ας μου επιτραπεί η έκφραση) είναι η αισθητική του Νεοέλληνα, η αντίληψη περί δικαιωματικής και αυθαίρετης χρήσης των κοινών χώρων όπου και αν αυτοί βρίσκονται.

Αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Τρίπολης: Παντού δεξιά κι αριστερά του δρόμου συνθήματα πολιτικών κομμάτων και ποδοσφαιρικών ομάδων. Συνθήματα υπάρχουν επίσης και στις περισσότερες πινακίδες σήμανσης. ¶θλιας αισθητικής διαφημιστικές πινακίδες που καταστρέφουν το τοπίο. Πάρκινγκ γεμάτα σκουπίδια και χωρίς υποτυπώδη εξοπλισμό (τουαλέτες κλπ). Καντίνες – παράγκες (φυσικά;;; παράνομές) από την έξω πλευρά των πάρκινγκ. Αν και έχει γίνει προσπάθεια να καθαριστεί ο αυτοκινητόδρομος, το μικρό κομμάτι μετά την Τρίπολη (το οποίο είναι και το πιο καινούργιο) είναι εντελώς απαράδεκτο: χαλίκι στο δρόμο, φυτά έχουν φυτρώσει στα πλάγια του στηθαίου και φθάνουν στο οδόστρωμα.

Ε.Ο. Τρίπολης – Κυπαρισσίας: Μπορεί η παλαιότητα του δρόμου να μην κάνει σκόπιμη τη συζήτηση για ασφάλεια και ποιότητα, αλλά τουλάχιστον κάποια πράγματα μπορούν να γίνουν, ώστε να βελτιωθεί τουλάχιστον το απαράδεκτο θέαμα: αυτοσχέδια κιόσκια στα οποία οι πουλάνε ντόπια προϊόντα υπάρχουν παντού (πολύ επικίνδυνο για έναν τόσο στενό δρόμο), τραγικής ποιότητας και αισθητικής καφέ – χάνια, απεριποίητα, γεμάτα σκουπίδια και με άθλιες τουαλέτες. Χωματερές δεξιά και αριστερά του δρόμου και πάρα πολλά σκουπίδια. Παντού συνθήματα και κυρίως πάνω στις πινακίδες σήμανσης (σε ορισμένες περιπτώσεις τις κρύβουν τελείως).

Θα ήθελα να συνεχίσω και με την κατάσταση άλλων δρόμων (Κυπαρισσίας – Πύλου – Μεθώνης, Πύργου – Κυπαρισσίας, Πύργου – Τρίπολης, Τρίπολης – Στυμφαλίας – Κιάτου) και να γράψω πολύ περισσότερα, αλλά φαντάζομαι ότι ο χώρος δεν επιτρέπει μεγάλες δημοσιεύσεις. Μπορεί η ποιότητα και οι προδιαγραφές των δρόμων να έχουν σημασία, αλλά όχι μικρότερη σημασία έχει και η αισθητική. Ειδικά μάλιστα όταν οι δρόμοι διασχίζουν περιοχές σπάνιας φυσικής ομορφιάς, κάτι πολύ συχνό στην Ελλάδα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue May 29, 2007 5:21 pm    Post subject: Reply with quote

Jimmara να' σαι καλά που μας έδωσες ευχάριστα νέα σχετικά με τις παραδόσεις.
Τις τελευταίες δέκα μέρες σερφάρω μπας και τσιμπήσω καμιά πληροφορία σχετικά με το θέμα, αλλά τίποτα. Έχει πέσει ξηρασία όπως λέει και ο Bethooven.
Οι παραδόσεις που αναφαίρεται ο κ. Γούλας για το καλοκαίρι ας είναι και για το Σεπτέμβρη για την έκθεση (ΔΕΘ), εγώ προσωπικά θα είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Για το βούτυρο που αναφέρεσαι στο Πολύμυλος - Γρεβενά, είναι η αντιολησθητική που είχε πέσει πέρυσι το καλοκαίρι. Το ίδιο είναι και στο Κομοτηνή - Ίασμος.
Λοιπόν να ανακεφαλαιώσω για τις παραδόσεις έως τέλος 2007.
Μέστη - Μάκρη. (Αν και το πουλάκι μου είπε για Φλεβάρη 2008).
Χρυσούπολη - Κρήνη (Νέστος).
Μ. Βόλβη - Ρεντίνα.
Κόμβος Πολυμύλου.
Γρεβενά - Βενέτικος.
Τ8 - Κόμβος Ζαγορίου.
Μπαλντούμα - Πεδινή.
Σκάλα Παραμυθιάς - Νεοχώρι.
Τι άλλο θέλετε απ' τη ζωή σας? Laughing

Επίσης ένα σχόλιο σ΄αυτά που έχει γράψει ο speed.
Θα σταθώ στο κομάτι τουάλέτες.
Μιλάμε είμαστε από τις πιο βρωμερές χώρες στο θέμα αυτό.
(Χωρίς να θέλω να θείξω τους φίλους που είναι από τα μέρη αυτά).
Ειδικά στην Ήπειρο - Θεσσαλία - και Δυτ. Μακεδονία, είναι οι περιοχές που ταξιδεύω οδικά περισότερο από καθε άλλη που έχω τις χειρώτερες εντυπώσεις.
Να εξεραίσω την Κρανιά που οι δύο καταστηματάρχες είναι άψογοι.
Πριν κάποια χρόνια είχα σταματήσει για φαγητό μετά την Κόνιτσα και η μύγα στο μέρος πήγαινε σύνεφο.
Μια άλλη φορά στη Βροσίνα τα πράγματα ήταν ελαφρώς καλύτερα.
Για να μη πω στο χάνι Μουργκάνη.
Βέβαια είναι χρόνια πολλά τώρα που δεν περνάω απο 'κει και θέλω να πιστεύω πως τα πράγματα πρέπει να είναι καλύτερα.
Πιστεύω με τα νέα ΣΕΑ η κατάσταση να βελτιωθεί πολύ.
Πας στον Χρυσανθίδη μετά το Ορφάνι και βλεπεις πολιτισμό, στον Σαμαρά στους Τοξότες, όπως και αμέσως δεξιά λας βιανδρας νομίζω λέγεται πριν μπεις στην εγνατία στον Δυτ. Ξάνθης.
Θέλω να καταλήξω και να πω πως η καθαριότητα είναι και θέμα παιδείας και ίσως για κάποιους δεν είναι πρώτης προτεραιότητας. Κάποιοι προτιμούν να βγάλουν εύκολα τα μπικικίνια ειδικά από ανθρώπους περαστικούς που ίσως δε θα ξαναδούν ποτέ άλλοτε.
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed May 30, 2007 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Και οι φίλοι μας οι Ολλανδοί ενδιαφέρονται για τα οδικά έργα στην Ελλάδα (και τις πυροβολημένες πινακίδες στην Κρήτη!!!!)
http://forum.autosnelwegen.nl/viewtopic.php?t=731&postdays=0&postorder=asc&start=15
Πάντως ρε παιδιά αυτή η κατάσταση με τις `κακοποιημένες´πινακίδες στην Ελλάδα είναι απαράδεκτη, δεν ενδιαφέρεται κανένας;;;;
Μερικές παραμένουν σε αθλια κατάσταση ζωγραφισμένες, ξεθωριασμένες, πυροβολημένες (και όχι μονο στην Κρήτη) ακόμα και για χρονια.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed May 30, 2007 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

...Oι αρμόδιοι της «Εγνατία Oδός ΑΕ» τόνιζαν χτες στον «Α» ότι, «αν δε βρέξει, τότε την ερχόμενη Παρασκευή θα παραδοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία, οπότε θα ανασάνει η περιοχή και η κίνηση των οχημάτων θα γίνεται ομαλά». Σε αντίθετη περίπτωση, μια βροχόπτωση θα έχει ως αποτέλεσμα νέα καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των 2,5 χλμ. και ένας... Θεός ξέρει πότε θα δοθεί το τμήμα στην κυκλοφορία......

------------------
....Επίσης, ένα από τα κρίσιμα τμήματα όπου εκτελούνται εργασίες είναι τα 14 χλμ. μεταξύ Μεγάλης Βόλβης και ανισόπεδου κόμβου Ρεντίνας. Και εκεί υπάρχει ταλαιπωρία, καθώς είναι τμήμα του κεντρικού άξονα του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας οδού. Oι αρμόδιοι της εταιρίας τονίζουν πως ώς το τέλος Αυγούστου θα δοθεί στην κυκλοφορία και το συγκεκριμένο τμήμα και σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του 1,5 χλμ. στη διάβαση της Καστανιάς θα παραδοθεί το σύνολο του κεντρικού αυτοκινητόδρομου στην κυκλοφορία στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. ...

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=5/30/2007&page=16
Back to top
View user's profile Send private message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Wed May 30, 2007 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

alter100 wrote:


Στην Γερμανία (όπως και στην Ολλανδία,Βέλγιο,Δανία)δεν υπάρχουν καθόλου διόδια.


Exoun kathierwthei edw kai 3 xronia ta diodia gia ntalikes kai fortyga,ebw entos tou 2008 tha mpoun kai klimakwta diodia gia ta ypoloip oxhmata (peripou 5 cent ana xiliometro)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed May 30, 2007 10:35 pm    Post subject: Reply with quote

Για τα φορτηγά πράγματι έχουν καθιερωθεί διόδια στην Γερμανία από το 2003. Περίπου 15 cent το χιλιόμετρο.
Θυμάμαι όλη την φάση με το δορυφορικό σύστημα υπολογισμού των διοδίων που μέχρι να δουλέψει είδε και έπαθε!!!!
Αλλα για διόδια στα ιδιωτικής χρήσεις οχήματα δεν έχει παρθεί τέτοια απόφαση, αν και μερικοί πολιτικοί (και η Ευρωπαϊκή κομισιόν) το υποστηρίζουν!!!! Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu May 31, 2007 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή βλέπω τη γέφυρα Αράχθου (στη φάση που είναι) και τρέμω λίγο είπα να κάνω κανα υπολογισμό και αν το κάθε άνοιγμα έχει μήκος 172μ (1036μ δια 6 βάθρα), ο φορέας προχωράει κατά τμήματα των 4μ και ολοκληρώνουν ένα τμήμα μέσα σε το πολύ 6 μέρες που γίνεται και γρηγορότερα τότε προκύπτει 172μ δια 4μ περίπου 40 τμήματα προς κατασκευή σε κάθε βάθρο, επί 6 μέρες χρειάζονται 240 μέρες για να ολοκληρώσουν το φορέα σε κάθε βάθρο δια δύο επειδή ο φορέας προχωράει αμφίδρομα σε κάθε βάθρο 120 μέρες δηλ σε 4 μήνες ο φορέας σε κάθε βάθρο μπορεί να είναι έτοιμος άντε σε 5 μήνες Shocked Είναι πολύ εντυπωσιακό και ελπίζω ότι οι φορείς θα κατασκευάζονται ταυτόχρονα όχι ένας ένας όπως γίνεται σε γέφυρες στην καφέ αρκούδα. Σχετικά με τα βάθρα πρέπει να κάνουμε μια αναδρομή και με τη βοήθεια των φωτογραφιών του corfu να δούμε ενδεικτικά πόσο χρόνο χρειάστηκε το τρίτο βάθρο κατά σειρά απ'την πλευρά του Μετσόβου για να κατασκευαστεί. Δεν το έψαξα ακριβώς αλλά θυμάμαι ότι στο ταξίδι του τις 31 Μαρτίου το βάθρο ήταν στην αρχή που σημαίνει ότι το βάθρο δεν πρέπει να κατασκευάζεται παραπάνω από 4 μήνες το πολύ και σε ένα μήνα από τώρα θα πρέπει να έχει τελειώσει καθ'ύψος. Έχοντας κατασκευαστεί σε 15 κομμάτια περίπου όσο μπόρεσα να το μετρήσω στην τελευταία φωτογραφία προχωρούσε κάθε κομμάτι σε 10 μέρες. και σε 150 μέρες έτοιμο το βάθρο. Που σημαίνει ότι σε 5 μήνες από τώρα θα πρέπει να τελειώσουν τα 2 πρώτα βάθρα στην πλευρά της Μπαλτούμας δηλ αρχές Νοεμβρίου και σε άλλους πέντε μήνες οι φορείς. Βέβαια θα χρειαστούν χρόνο για την κεφαλή του βάθρου αλλά φαίνεται να έχουν αρκετό χρόνο μέχρι τον Αύγουστο ή τέλη 2008 για να τελειώσουν τη γέφυρα. Αισιόδοξα ακούγονται όλα αυτά. Smile Confused Rolling Eyes

ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΦΤΕ ΦΛΕΒΑ!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
http://www.euro2day.gr/articles/130921/
ΥΠΕΓΡΑΦΗ Ο Ε65!!!!!
YESSSSS Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Βάζω στοίχημα ότι τα Τέμπη θα υπογραφούν τελευταία Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu May 31, 2007 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

¶ντε μας έμεινε και το Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα... Τρέχα Σουφλιά γιατί έρχονται εκλογές Exclamation Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
radja
New Member
New Member


Joined: 21 Nov 2006
Posts: 29

PostPosted: Thu May 31, 2007 3:51 pm    Post subject: Reply with quote

Tον βλεπω τον Σουφλια να υπογραφει και τα αλλα 2 εργα (υποσχεθηκε οτι αυτο θα γινει μεσα στον Ιουνιο) και μετα να αναβει μια πουρακλα να !!μεσα
στην μουρη του Λιαπη Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu May 31, 2007 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως σήμερα έμαθα ότι πιέζουν τους εργολάβους που κατασκευάζουν την διαπλάτυνση της οδού Λαγκαδά (Ολυμπιακό έργο για το 2004) και τον κόμβο του Ωραιοκάστρου να έχουν τελειώσει τα πάντα μέχρι 31 Αυγούστου.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu May 31, 2007 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
...

ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΦΤΕ ΦΛΕΒΑ!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
http://www.euro2day.gr/articles/130921/
ΥΠΕΓΡΑΦΗ Ο Ε65!!!!!
YESSSSS Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Βάζω στοίχημα ότι τα Τέμπη θα υπογραφούν τελευταία Confused Confused


Quote:

Ο Οδικός ¶ξονας Κεντρικής Ελλάδος (Ε-65) θα είναι ένας σύγχρονος κλειστός αυτοκινητόδρομός ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με έξη λωρίδες κυκλοφορίας – τρεις ανά κατεύθυνση, –ασφαλή ταχύτητα 120 χλμ/ώρα και συνολικό μήκος 232 χλμ..


γιατι τρεις λωρίδες ανα κατεύθηνση? Εδω εγνατια και ΠΑΘΕ έχουν στο μεγαλύτερο μέρος τους 2. Μήπως ο ποιητής "μετράει" και τη ΛΕΑ?
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu May 31, 2007 4:37 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι θα έχει 3+ΛΕΑ ο Ε65... Είναι πάρα πολλές, κατά 99% μετράνε και τη ΛΕΑ σαν κανονική λωρίδα. (Εδώ οδηγάνε πάνω της λες και είναι κανονική σιγά μη δεν τη μετράγανε κιόλας Mad )
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu May 31, 2007 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

Προωθείται η κατασκευή της δεύτερης Ελληνοτουρκικής Γέφυρας στον ποταμό Έβρο, με την κατάθεση Νομοσχεδίου στη Βουλή των Ελλήνων.
Στην Αιτιολογική Έκθεση του σχετικού Ν/Σ, αναφέρονται τα εξής:

Α2. Στο ελληνικό έδαφος υπάρχει η Εγνατία οδός και στην τουρκική πλευρά έχουν ήδη αρχίσει εργασίες αναβάθμισης του οδικού άξονα στην επέκταση της Εγνατίας οδού προς την Κωνσταντινούπολη.
Η υφιστάμενη διασυνοριακή οδική γέφυρα μεταξύ των δύο χωρών στην περιοχή της συνοριακής διόδου Κήποι - Ipsala είναι πεπαλαιωμένη και διαθέτει μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με συνέπεια να μην επαρκεί να καλύψει τις ανάγκες της διασυνοριακής διέλευσης των οχημάτων σε περιόδους αιχμής και ενδεχόμενα να μην πληροί τους ισχύοντες κανονισμούς ασφαλείας.
Α3. Η δεύτερη διασυνοριακή γέφυρα θα κατασκευαστεί πλησίον της υφιστάμενης οδικής Γέφυρας.
Η κατασκευή της νέας γέφυρας θα γίνει από την κάθε χωρά, στα πλαίσια της επικράτειας της.
Η Εγνατία Οδός Α.Ε. είναι αρμόδια για την ετοιμασία όλων των απαραίτητων μελετών.


http://www.evros.gr/index.php?MODULE=bce/application/news&NewsType=et&ID=3842
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu May 31, 2007 9:47 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά τα νέα από τον Έβρο. Very Happy
Παιδιά δε μπορείτε να φανταστήτε τη ουρά γίνεται όταν οι Τούρκοι κατεβαίνουν το καλοκαίρι από Γερμανία.
Η ουρά απ' τις νταλίκες φτάνουν μέχρι τον κόμβο Αρδανίου. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 152, 153, 154  Next
Page 103 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr