stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sun Jul 13, 2008 9:45 am    Post subject: Reply with quote

Όταν από τις υπερβολικές εκπτώσεις που δίνωνται από τις εταιρείες δεν μπορούν να τελειώσουν τα έργα, έρχωνται οι συμπληρωματικές δημοπρασίες για να κλείσουν οι τρύπες.

http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=10&pid=5564
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sun Jul 13, 2008 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Τη γέφυρα στη ΠΕΟ Θεσσαλονίκης-Καβάλας που είχε πέσει προ διετίας, τη θυμάστε?
ΙΔου μερικές φωτογραφίες απο τη νέα γέφυρα που είναι σχεδόν έτοιμη στη θέση αυτής.





Πινακίδα στο κόμβο νέο κόμβο εγνατίας, του Βαιοχωρίου,
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jul 13, 2008 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπερίζω τη παρέα! Very Happy

Το πρώτο πακέτο περιλαμβάνει φωτογραφίες από τη παράκαμψη Σελλασίας - Βουτιάνων της Εθνικής Οδού Σπάρτης - Τριπόλεως.

Παράκαμψη Σελλασίας - Βουτιάνων. Η σειρά των φωτογραφιών είναι με κατεύθυνση από Τρίπολη προς Σπάρτη.

Με την είσοδο στο υπό κατασκευή τμήμα:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=8q857z5oy5szn0w2xbf3.jpg

Εδώ φαίνεται η τελευταία στρώση χαλικιού πριν την άσφαλτό:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=hro2n2geij3g85kd0vlj.jpg

http://www.imageshack.gr/view.php?file=6nwqeb9q1aof8qn5av9s.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=9wdublf2hv1m7ksl4otq.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=whylpyzf9asglhe8y1wp.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=qzdcn6t9bn4qp12rcwpo.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=wz8c0tubs6jmnaneybgg.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=rq3h17eoz7h3gfru6v9b.jpg
Μέχρι και εδώ έχουν τελειώσει όλα τα τεχνικά (τοιχία αντιστήριξης, οχετοί κτλ) και μένει η τελική στρώση χαλικιού και η άσφαλτός.


Από εδώ και κάτω και για όλο το μήκος μέχρι και τη κατάληξή της (μετά από το χωρίο Κλάδα) έχουν τελειώσει τα περισσότερα από τα μεγάλα χωματουργικά και τεχνικά και μένουν τα μικρά τεχνικά, τοιχία αντιστήριξης κτλ. Καθώς και λίγα χωματουργικά.
http://www.imageshack.gr/view.php?file=1j3r0bl2fq68qyma9zpq.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=y884wtzqkygeyj8co2i7.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=x6ntpw1aybrcant3gciq.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=farxg19xdd7vy1tgh898.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=pnydlwp57vm7okcd8wun.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=h948dc99qr29hwpwp0s2.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=0v7in9dn9r9kqmi7yxgr.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=8n68m1mxf8mz7t3btl3k.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=8oj8f7vimau238lcz1s6.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=5fujab9g6x91dteldfr8.jpg
http://www.imageshack.gr/view.php?file=e02jw3gko0vt70i9wpbc.jpg

Από το ίδιο σημείο προ τα πίσω (βόρεια):
http://www.imageshack.gr/view.php?file=za5axl2pjsnda8yxlxc9.jpg

Και εδώ το τέλος των εργασιών:
http://www.imageshack.gr/view.php?file=jad5pw7or00ryzmebs19.jpg
Από αυτό το σημείο και μετά δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.

Με λίγα λόγια οι εργασίες έχουν φτάσει λίγο έξω από το χωρίο Κλαδά (όπου και θα καταλήγει). Όλο το μήκος της είναι αρκετά ανηφορικό θα έλεγα. Πρόκειται για ταχείας κυκλοφορίας οδό όπου εφαρμόζεται διατομή που ανήκει στην κατηγορία Α2 των ΟΜΟΕ-Δ με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 3,75 μέτρα και διαγράμμιση 0,25 μέτρα και ασφαλτοστρωμένα ερείσματα 1,50 μέτρα.



Και το αμάξι μου μετά το οδοιπορικό:Laughing
http://www.imageshack.gr/view.php?file=rl2vk8qt1lx2cwlj94db.jpg


Θα ήθελα να αναφέρω πως είχα και την βοήθεια του Balantis7 στη λήψη των φωτογραφιών.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Sun Jul 13, 2008 7:46 pm    Post subject: E.O. Reply with quote

Μπράβο corsakias και Stavros86-Balantis7, πολύ ωραία,
χάρηκα που εμφανίστηκαν φωτογραφίες από εθνικές οδούς γιατί όσο σημαντική είναι η αυτοκινητόδρομοι, χωρίς υπόλοιπη υποδομή δεν θα ευνοούν πολύ τα μέρη που απέχουν άπου αυτούς.

και έκτους αυτού είναι επίσης πολύ ενδιαφέρον.

ευχάριστο και στους τρις σας!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 4:17 am    Post subject: Reply with quote

Το ανηφορικό τμήμα πρέπει να είναι αρκετά εκτεταμένο, Rolling Eyes Eίναι κατασκευαστικά σωστό αυτό ;
Συνήθως όταν υπάρχει απότομη κλίση σε μία πλαγιά, ο δρόμος δεν θα πρέπει να σχεδιαστεί με κάποιες μεγάλες στροφές ώστε να γίνει πιο προοδευτική η εναλλαγή υψομέτρου για να μην καταπονούνται και οι κινητήρες των οχημάτων ;
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 11:16 am    Post subject: Reply with quote

Μήπως παίζει και κανένας ωραίος χάρτης ή earth για να καταλάβουμε και μεις οι''μακρινοί'' για ποιο δρόμο μιλάτε?
Και μεις θα σας κάνουμε δώρο ωραίες φωτογραφίες!!!
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες.

Καλά, όταν τελειώσει η νέα χάραξη της ΕΟ 39 Τρίπολη - Σπάρτη ποιός θα πληρώνει διόδια να πάει μέσω... Μεγαλόπολης; Αν φαρδύνει και το πρώτο τμήμα από Τρίπολη μέχρι διασταύρωση Άστρους τέρμα, φινίτο, πάπαλα.

Ως προς τη σήμανση της Εγνατίας είναι για γέλια. Κάποιος θα πρέπει να απευθύνει στο κράτος της Εγνατίας τις εξής ερωτήσεις:
1. Γιατί χρησιμοποιεί πεζά γράμματα; Έχει εγκριθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ;
2. Γιατί προτάσσει το Α στην αρίθμηση των αυτοκινητοδρόμων; Είναι άχρηστο. Η διαφοροποίηση γίνεται με τον θυρεό.
3. Τι είναι αυτό το 15 και το 17; Οι αντίστοιχες ΕΟ βρίσκονται μερικές εκατοντάδες χλμ μακρυά. Επαρχιακές οδοί; Μπα; Τι θυρεό έχουν αυτές; Από ποιά έκδοση του ΚΟΚ προβλέπεται αναγραφή των Επ. Οδών σε πληροφοριακές πινακίδες;
4. Σε άλλα σημεία χρησιμοποιεί διάφορους τύπους θυρεών για τις εθνικές οδούς. Γιατί δεν χρησιμοποιεί αυτόν του ΚΟΚ (μπλε αριθμοί σε λευκό θυρεό με μπλε περίγραμμα);
5. Γιατί δεν επαναριθμεί εγκαίρως πριν ολοκληρωθεί σε όλο το μήκος η Εγνατία τους κόμβους της και προσθέτει το Α, Β, Γ ή C κλπ. (Θα πέσει γέλιο στο τμήμα Στρυμόνα - Καβάλας που δεν το είχαν υπολογίσει για κατασκευή όταν κάποιο σοφό στέλεχος της ΕΟΑΕ αρίθμησε του κόμβους); Μήπως θα πρέπει να αλλάξει κάποιο περίπλοκο λογισμικό όπως είχε επικαλεστεί ο εργολάβος του μετρό και πήρε από τον Λαλιώτη μερικά δις για να αλλάξει το όνομα του σταθμού Ιλίσσια σε Μέγαρο Μουσικής , του σταθμού Ακαδημία σε Πανεπιστήμιο, του σταθμού Δηληγιάννη σε Μεταξουργείο κλπ.;

Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ...
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Συγγνώμη για το ποστ-καπάκι αλλά τώρα είδα τις τρεις εργολαβίες σκούπες της ΕΟΑΕ. Είναι όλες οριακά κάτω από 60 εκ ευρώ! Και μάλιστα γύρω στα 59,3 εκ.! Φαίνεται είναι κάποιο όριο κάτω από το οποίο δεν δίνουν λογαριασμό στην ΕΕ ή καλούνται εταιρίες κάποιας συγκεκριμένης τάξης. Φοβερή σύμπτωση αναγκών σε τόσο μεγάλα τμήματα!
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕ!

ΥΓ: Μήπως θέλετε να σας πούμε και τους αναδόχους να μην κουράζεστε; Εγώ ποντάρω σε ΑΚΤΩΡ - J&P ΑΒΑΞ - ΤΕΡΝΑ. Η απόδοση είναι 0,001. Σπεύσατε!
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ εύστοχο του mike και για την αρίθμηση αλλά και για τις νέες εργολαβίες...
Παρόλα αυτά πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτές οι τρεις εταιρείες μπορούν πλέον να ολοκληρώνουν έγκαιρα τα έργα...
Και για του λόγου το αληθές απο άτομο που δουλέυει στον ΑΒΑΞ
έμαθα τα εξής για την μεσόγεια...
1. Το ασφαλτάδικο δουλέυει 24 ώρες απο Δευ-Παρ και Σαβ 1 βάρδια .Τα βράδια ασφαλτοστρώνουν με προβολεις...
2.Απο Συμβολο έως το κομμάτι που ήδη είναι τελειωμένο(των 10 χιλ) γύρω στα 9 χιλ ασφαλτοστρώνεται εντατικότατα...
3.Ο κόμβος Στρυμώνα είναι έτοιμος και με σήμανση και μάλιστα ασφαλτοστρώνεται η ευθεία στο ένα σκέλος ώστε με την παράδοση να εκτραπεί η κυκλοφορία σε αυτό το σκέλος και να δουλέψουν στο άλλο σκέλος που είναι η παραλιακή εγνατία.
Με αυτά που άκουσα μάλλον τελειώνουν φέτος....
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια κι από μένα στα παιδιά από τη Λακωνία.

mike κατά τη γνώμη μου θα τα πάρουν τα έργα στις συμπληρωματικές, οι ίδιες οι εταιρείες που τα φτιάχνουν. Δεν ξέρω βέβαια για την ΑΕΓΕΚ τι θα παιχτεί αλλά έτσι κι αλλιώς από πίσω είναι η Ιόνιος.
Όσο για την αρίθμηση των εξόδων τη γνωρίζουμε ήδη και στην μεσόγεια χάραξη. Ιδού:
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=269
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Ερχόμενος απο Καλαμπάκα εχθές είδα έργα μετά τους Σοφάλες και μετά τον Δομοκό.Αυτά εντάσσονται στα έργα του Ε65 ή δεν έχει ξεκινήσει τίποτα ακόμα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

losada7 wrote:
Το ανηφορικό τμήμα πρέπει να είναι αρκετά εκτεταμένο, Rolling Eyes Eίναι κατασκευαστικά σωστό αυτό ;
Συνήθως όταν υπάρχει απότομη κλίση σε μία πλαγιά, ο δρόμος δεν θα πρέπει να σχεδιαστεί με κάποιες μεγάλες στροφές ώστε να γίνει πιο προοδευτική η εναλλαγή υψομέτρου για να μην καταπονούνται και οι κινητήρες των οχημάτων ;

Ήδη το τμήμα αυτό έχει πολλές στροφές γι' αυτό ακριβώς το λόγο.
Πράγματι, η υψομετρική διαφορά που πρέπει να καλύψει είναι πολύ μεγάλη. Δεν νομίζω να μπορούσαν να κάνουν κάτι περισσότερο.

*************************************************************

tasosGR wrote:
Μήπως παίζει και κανένας ωραίος χάρτης ή earth για να καταλάβουμε και μεις οι''μακρινοί'' για ποιο δρόμο μιλάτε?
Και μεις θα σας κάνουμε δώρο ωραίες φωτογραφίες!!!

Ορίστε: http://img204.imageshack.us/img204/5071/001vl9.jpg Very Happy

*************************************************************

@ mike


Φίλε θίγεις ένα μεγάλο θέμα.
Παρότι υπάρχουν προδιαγραφές για τη σήμανση -μέχρι και τη παραμικρή λεπτομέρεια- σχεδόν καμία εταιρία κατασκευής δεν τις ακολουθεί... Twisted Evil

1) Όσο και να σου φαίνεται περίεργο, οι προδιαγραφές αναφέρουν πως η αναγραφή θα πρέπει να γίνεται με πεζά γράμματα και μόνο το πρώτο γράμμα κεφαλαίο, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.

Παραθέτω μερικά σημεία από τις Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων Κατακόρυφη Σήμανση Αυτοκινητοδρόμων

Διαμόρφωση των γραμμάτων
Τύπος γραμμάτων

(1) Ο τύπος γραμμάτων που έχει επιλεγεί είναι η γραμμική ANTIQUA χωρίς «πατού-
ρες» σύμφωνα με DIN 1451, μέρος 2.
(2) Κατά κανόνα χρησιμοποιείται ο τύπος γραφής Β (κανονική γραφή). Σε μεγάλα μήκη
λέξεων μπορεί να επιλεγεί ο τύπος γραφής Α (στενή γραφή). Επιτρέπεται στην ίδια
πινακίδα να συνυπάρχουν και οι δύο τύποι γραφής.
(3) Ο στενός τύπος γραφής επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί μόνο σε εκείνες τις περι-
πτώσεις, στις οποίες μια σειρά γραμμάτων λόγω έλλειψης χώρου δεν μπορεί να
χωρέσει στην επιφάνεια της πινακίδας και ταυτόχρονα δεν είναι δυνατό να μεγε-
θυνθεί η πινακίδα. Ακόμη ο στενός τύπος γραφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην
περίπτωση, που ένας προορισμός παρουσιάζει ιδιαίτερο μεγάλο μήκος λέξης και
απαιτεί υπερβολική μεγέθυνση της πινακίδας και εφόσον δεν είναι εφικτή η ανα-
γραφή του ονόματός του σε περισσότερες γραμμές. Σε αυτές τις περιπτώσεις, σε
περίπτωση αναγραφής προορισμού με δυο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να εξε-
τάζεται, αν με τη συντομογραφία της αναγραφής, χωρίς όμως συντμήσεις λέξεων,
μπορεί να αποφευχθεί ο στενός τύπος γραφής ή αντίστροφα. Παράδειγμα συντο-
μογραφίας αναγραφής: Αγ. Γεώργιος, Ν. Πέραμος, Α. Γλυφάδα και όχι Αλεξ/πολη
(βλ. και παρ. 7.6).



2) Και αυτό προβλέπεται από τις προδιαγραφές, απλά μόνο στην Ε.Ο. το έχουν πράξει...

3) Αυτές είναι αριθμήσεις εθνικών οδών, οι οποίες είναι όντως λάθος, αλλά όσο αφορά το θυρεό είναι σωστός.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Tue Jul 15, 2008 9:07 am    Post subject: Reply with quote

Και επειδη δεν ξεχνώ τους συμφορουμίτες...
http://s152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/?action=view&current=DSCN1014.jpg
http://i152.photobucket.com/albums/s164/jimmaras/DSCN1017.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 762

PostPosted: Tue Jul 15, 2008 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Vag3721

Εάν τα έργα που είδες είναι αυτά της διαπλάτυνσης της παλιάς εθνικής οδού Λαμίας Δομοκού Καρδίτσας που σε κάποια σημεία έχει πλατος 6 m τότε δεν πρόκειται για τον E-65. Είναι απλώς διαπλάτυνση (και πολύ καλή μάλιστα αλλά χωρίς νισίδα στη μέση). Ο E-65 θα περνάει δυτικότερα από το σημερινό δρόμο.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Jul 15, 2008 6:16 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι υπερβολικό που σχεδιάζουν την Ε-65 με 3 λωρίδες συν ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, ενώ για τον άξονα Κόρινθος-Πάτρα που έχει την περισσότερη κίνηση αρχικά σχεδίασαν 2+1 και τώρα τρέχουν να διορθώσουν τα κακώς κείμενα? Και δεν είναι μόνο αυτό. Με τόσα χρήματα επιπλέον που θα κοστίσουν οι 2 επιπλέον λωρίδες και κατασκευαστικά,υλικά και σε απαλλοτριώσεις,θα μπορούσε να κατασκευαστεί κάποιο άλλο οδικό ή μη έργο.

Last edited by agr-engineer on Tue Jul 15, 2008 6:27 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Jul 15, 2008 6:24 pm    Post subject: Reply with quote

Στο
http://www.airphotos.gr/etoloakarnanialimnes.htm
έχουν αναρτηθεί χαμηλά κάποιες λίμνες με την ένδειξη "new". Τώρα τις έχουν αναρτήσει ,αλλά έχει ημερομηνία Ιούλιος 2007. Προφανώς είναι τραβηγμένες πέρυσι,αλλά στη λίμνη Οζερός (βρίσκεται χαμηλά σε διάταξη φωτογραφιών ) μπορείτε να δείτε την πορεία της Ιόνιας Οδού παραλίμνια. Στο βάθος ο δρόμος έρχεται από Αγγελόκαστρο,στο ύψος του Αγρινίου, και στη λίμνη Οζερός είναι ο κόμβος Κουβαρά,λίγο πιο μετά από τη φωτογραφία ( υπάρχει κι άλλη μία που δείχνει πώς διασταυρώνεται η Ιόνια με την υπάρχουσα "εθνική-τραγική" οδό ). Σε μια άλλη φωτογραφία της λίμνης Αμβρακίας βρίσκεται το σημείο που σχεδιάζουν ( για πόσο μελλοντικά δεν ξέρω ) κόμβο ( 7-8 χιλιόμετρα πριν την Αμφιλοχία ) με παρακλάδι αυτοκινητόδρομου, προφανώς, προς Βόνιτσα-Άκτιο-Πρέβεζα και Λευκάδα.
Γενικά η Ιόνια Οδός σχεδιάστηκε σαν ένας "κουτσός" άξονας, χωρίς κάθετες συνδέσεις σε καίρια σημεία όπως αυτό που προανέφερα προς Πρέβεζα-Λευκάδα, κάθετο άξονα σύνδεσης του Αγρινίου και της ενδοχώρα ς του, άξονα σύνδεσης με το Πλατυγιάλι Αστακού όπου υπάρχει λιμάνι εξαιρετικών δυνατοτήτων, και τους άξονες σύνδεσης με ΠΑΘΕ ( Λαμία-Καρπενήσι-Αγρίνιο-Ιόνια και Άρτα-Τρίκαλα-Λάρισα ).Α, και Λαμία-Άμφισσα-Αντίρριο ).Προφανώς αυτά είναι έργα των επόμενων δεκαετιών. Ας γίνουν πρώτα τα ήδη δημοπρατηθέντα ( που σημειωτέον δεν έχουν καν ξεκινήσει )
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Tue Jul 15, 2008 9:40 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους αρχίζει τέλος Ιουλίου η κατασκευή της σήραγγας στα Τέμπη...
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=919494&lngDtrID=251
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Jul 15, 2008 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Δεν είναι υπερβολικό που σχεδιάζουν την Ε-65 με 3 λωρίδες ...... ενώ για τον άξονα Κόρινθος-Πάτρα που έχει την περισσότερη κίνηση .............

Έλα τώρα και εσυ...
Μήπως δεν ξέρεις που εκλέγεται ο Σουφλιάς...... Very Happy
Και για να μη βιαστείτε να με κρίνετε..., θυμηθείτε στα εγκαίνια του Ε-65 να κοιτάξετε την πρόοδο της Ιονίας και του Κόρινθος Πάτρα (το υπόλοιπο μπορεί να μη γίνει και ποτέ...). Το μόνο που θα έχει ήδη τελειώσει είναι ο ανατολικός άξονας πελοπονήσου Exclamation Εκεί δε χρειάζεται υπουργός...

Πάντως για εμένα καλώς κάνουν τον Ε-65 με τρεις λωρίδες. Το ότι κάναν ένα λάθος εδώ, δε σημαίνει ότι πρέπει να κάνουν το ίδιο και αλλού. Απλά τσαντίζομαι όταν το εδώ είναι πάντα ... εδώ!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jul 16, 2008 12:57 am    Post subject: Reply with quote

Ποιος είπε ότι ο Ε65 θα κατασκευαστεί 3+ΛΕΑ? Απ'όσο λένε τα επίσημα θα είναι 3 λωρίδες, δηλ πάνω κάτω 2+ΛΕΑ. Βέβαια ούτε τρεις λωρίδες του Κορίνθου-Πατρών. Rolling Eyes Σε κάθε περίπτωση τα πλάτη είναι 24,5μ για τον Ε65 και 26,5μ προς το παρόν για τον Κόρινθο-Πάτρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Jul 16, 2008 1:33 am    Post subject: Reply with quote

Η διατομή του E 65 είναι αυτή:
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Wed Jul 16, 2008 9:36 am    Post subject: Reply with quote

Καλά Σταύρο είσαι φοβερός.
Κάθε τόσο μας ανεβάζεις αυτά τα σχηματάκια και μας κλείνεις τα στόματα.
Εύγε!!!

O---------------------------------------------O

Δώθηκε επιτέλους σήμερα κι ο Α/Κ Στρυμώνα μαζί με τη δεύτερη γέφυρα.
Οι Δραμινοί θα πάρουν ανάσα ουφ!!!
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=67&pl=1058&pk=180&ap=362


Σύντμηση μηνυμάτων που έγιναν με μικρή χρονική διαφορά -- Losada
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jul 21, 2008 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

βιντεο για ολυμπια οδο.....Ακομα δεν έχουν ξεκινησει τα έργα ,ούτε σαιτ επισημο δεν έχουν ,τα βιντεο τους μαραναν Mad(τον αυγουστο θα δοθουν τα διοδια ,οποτε ΄λογικα θα μπουν και τα εργοταξια.. Smile


http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1640210594&channel=1320184603
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Jul 21, 2008 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

Δύο φωτογραφίες απο τη περιοχή του νέου κόμβου Στρυμώνα.



και πριν απο ενα περιπου χρόνο
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jul 21, 2008 8:35 pm    Post subject: Reply with quote

ο κόμβος στον Στρυμόνα έχει δοθεί πλήρως; δηλαδή και πηγαίνουμε και ερχόμαστε από Δράμα χωρίς να πηγαίνουμε ως την Ντούζλα;
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Jul 21, 2008 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

Αχ βρε chr04, καλά έχεις χάσει επισόδεια μου φαίνεται. Αν θυμάμαι καλά είσαι κι από Νικήσιανη. Άντε τυχεράκια σφαίρα θα πηγαίνεις τώρα. Απ' ότι μαθαίνω τελειώνει και η γέφυρα στη Μεσσολακιά. Αυτές τις μέρες την ασφαλτοστρώνανε.
Αυτό που καθυστερεί όμως, είναι η παράκαμψη Κρηνίδων Λυδίας και αρχαιολογικού χώρου Φιλίππων. Έπρεπε ήδη να το είχαν δώσει στην κυκλοφορία.
Ωραίο και το βιντεάκι. Τουλάχιστον έχει ωραία παρουσίαση. Για να δούμε και με τα εργοτάξια πότε θα ξεκινήσουν.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 420, 421, 422  Next
Page 11 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr