View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Jul 13, 2008 4:49 pm Post subject: |
|
|
Τη γέφυρα στη ΠΕΟ Θεσσαλονίκης-Καβάλας που είχε πέσει προ διετίας, τη θυμάστε?
ΙΔου μερικές φωτογραφίες απο τη νέα γέφυρα που είναι σχεδόν έτοιμη στη θέση αυτής.
Πινακίδα στο κόμβο νέο κόμβο εγνατίας, του Βαιοχωρίου,
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sun Jul 13, 2008 7:46 pm Post subject: E.O. |
|
|
Μπράβο corsakias και Stavros86-Balantis7, πολύ ωραία,
χάρηκα που εμφανίστηκαν φωτογραφίες από εθνικές οδούς γιατί όσο σημαντική είναι η αυτοκινητόδρομοι, χωρίς υπόλοιπη υποδομή δεν θα ευνοούν πολύ τα μέρη που απέχουν άπου αυτούς.
και έκτους αυτού είναι επίσης πολύ ενδιαφέρον.
ευχάριστο και στους τρις σας! |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 4:17 am Post subject: |
|
|
Το ανηφορικό τμήμα πρέπει να είναι αρκετά εκτεταμένο, Eίναι κατασκευαστικά σωστό αυτό ;
Συνήθως όταν υπάρχει απότομη κλίση σε μία πλαγιά, ο δρόμος δεν θα πρέπει να σχεδιαστεί με κάποιες μεγάλες στροφές ώστε να γίνει πιο προοδευτική η εναλλαγή υψομέτρου για να μην καταπονούνται και οι κινητήρες των οχημάτων ; |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 11:16 am Post subject: |
|
|
Μήπως παίζει και κανένας ωραίος χάρτης ή earth για να καταλάβουμε και μεις οι''μακρινοί'' για ποιο δρόμο μιλάτε?
Και μεις θα σας κάνουμε δώρο ωραίες φωτογραφίες!!! |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 296 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 11:46 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες.
Καλά, όταν τελειώσει η νέα χάραξη της ΕΟ 39 Τρίπολη - Σπάρτη ποιός θα πληρώνει διόδια να πάει μέσω... Μεγαλόπολης; Αν φαρδύνει και το πρώτο τμήμα από Τρίπολη μέχρι διασταύρωση Άστρους τέρμα, φινίτο, πάπαλα.
Ως προς τη σήμανση της Εγνατίας είναι για γέλια. Κάποιος θα πρέπει να απευθύνει στο κράτος της Εγνατίας τις εξής ερωτήσεις:
1. Γιατί χρησιμοποιεί πεζά γράμματα; Έχει εγκριθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ;
2. Γιατί προτάσσει το Α στην αρίθμηση των αυτοκινητοδρόμων; Είναι άχρηστο. Η διαφοροποίηση γίνεται με τον θυρεό.
3. Τι είναι αυτό το 15 και το 17; Οι αντίστοιχες ΕΟ βρίσκονται μερικές εκατοντάδες χλμ μακρυά. Επαρχιακές οδοί; Μπα; Τι θυρεό έχουν αυτές; Από ποιά έκδοση του ΚΟΚ προβλέπεται αναγραφή των Επ. Οδών σε πληροφοριακές πινακίδες;
4. Σε άλλα σημεία χρησιμοποιεί διάφορους τύπους θυρεών για τις εθνικές οδούς. Γιατί δεν χρησιμοποιεί αυτόν του ΚΟΚ (μπλε αριθμοί σε λευκό θυρεό με μπλε περίγραμμα);
5. Γιατί δεν επαναριθμεί εγκαίρως πριν ολοκληρωθεί σε όλο το μήκος η Εγνατία τους κόμβους της και προσθέτει το Α, Β, Γ ή C κλπ. (Θα πέσει γέλιο στο τμήμα Στρυμόνα - Καβάλας που δεν το είχαν υπολογίσει για κατασκευή όταν κάποιο σοφό στέλεχος της ΕΟΑΕ αρίθμησε του κόμβους); Μήπως θα πρέπει να αλλάξει κάποιο περίπλοκο λογισμικό όπως είχε επικαλεστεί ο εργολάβος του μετρό και πήρε από τον Λαλιώτη μερικά δις για να αλλάξει το όνομα του σταθμού Ιλίσσια σε Μέγαρο Μουσικής , του σταθμού Ακαδημία σε Πανεπιστήμιο, του σταθμού Δηληγιάννη σε Μεταξουργείο κλπ.;
Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ... |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 296 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 11:54 am Post subject: |
|
|
Συγγνώμη για το ποστ-καπάκι αλλά τώρα είδα τις τρεις εργολαβίες σκούπες της ΕΟΑΕ. Είναι όλες οριακά κάτω από 60 εκ ευρώ! Και μάλιστα γύρω στα 59,3 εκ.! Φαίνεται είναι κάποιο όριο κάτω από το οποίο δεν δίνουν λογαριασμό στην ΕΕ ή καλούνται εταιρίες κάποιας συγκεκριμένης τάξης. Φοβερή σύμπτωση αναγκών σε τόσο μεγάλα τμήματα!
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕ!
ΥΓ: Μήπως θέλετε να σας πούμε και τους αναδόχους να μην κουράζεστε; Εγώ ποντάρω σε ΑΚΤΩΡ - J&P ΑΒΑΞ - ΤΕΡΝΑ. Η απόδοση είναι 0,001. Σπεύσατε! |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 12:54 pm Post subject: |
|
|
Πολύ εύστοχο του mike και για την αρίθμηση αλλά και για τις νέες εργολαβίες...
Παρόλα αυτά πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτές οι τρεις εταιρείες μπορούν πλέον να ολοκληρώνουν έγκαιρα τα έργα...
Και για του λόγου το αληθές απο άτομο που δουλέυει στον ΑΒΑΞ
έμαθα τα εξής για την μεσόγεια...
1. Το ασφαλτάδικο δουλέυει 24 ώρες απο Δευ-Παρ και Σαβ 1 βάρδια .Τα βράδια ασφαλτοστρώνουν με προβολεις...
2.Απο Συμβολο έως το κομμάτι που ήδη είναι τελειωμένο(των 10 χιλ) γύρω στα 9 χιλ ασφαλτοστρώνεται εντατικότατα...
3.Ο κόμβος Στρυμώνα είναι έτοιμος και με σήμανση και μάλιστα ασφαλτοστρώνεται η ευθεία στο ένα σκέλος ώστε με την παράδοση να εκτραπεί η κυκλοφορία σε αυτό το σκέλος και να δουλέψουν στο άλλο σκέλος που είναι η παραλιακή εγνατία.
Με αυτά που άκουσα μάλλον τελειώνουν φέτος.... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 1:37 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια κι από μένα στα παιδιά από τη Λακωνία.
mike κατά τη γνώμη μου θα τα πάρουν τα έργα στις συμπληρωματικές, οι ίδιες οι εταιρείες που τα φτιάχνουν. Δεν ξέρω βέβαια για την ΑΕΓΕΚ τι θα παιχτεί αλλά έτσι κι αλλιώς από πίσω είναι η Ιόνιος.
Όσο για την αρίθμηση των εξόδων τη γνωρίζουμε ήδη και στην μεσόγεια χάραξη. Ιδού:
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=269 |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 4:45 pm Post subject: |
|
|
Ερχόμενος απο Καλαμπάκα εχθές είδα έργα μετά τους Σοφάλες και μετά τον Δομοκό.Αυτά εντάσσονται στα έργα του Ε65 ή δεν έχει ξεκινήσει τίποτα ακόμα. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 7:37 pm Post subject: |
|
|
losada7 wrote: | Το ανηφορικό τμήμα πρέπει να είναι αρκετά εκτεταμένο, Eίναι κατασκευαστικά σωστό αυτό ;
Συνήθως όταν υπάρχει απότομη κλίση σε μία πλαγιά, ο δρόμος δεν θα πρέπει να σχεδιαστεί με κάποιες μεγάλες στροφές ώστε να γίνει πιο προοδευτική η εναλλαγή υψομέτρου για να μην καταπονούνται και οι κινητήρες των οχημάτων ; |
Ήδη το τμήμα αυτό έχει πολλές στροφές γι' αυτό ακριβώς το λόγο.
Πράγματι, η υψομετρική διαφορά που πρέπει να καλύψει είναι πολύ μεγάλη. Δεν νομίζω να μπορούσαν να κάνουν κάτι περισσότερο.
*************************************************************
tasosGR wrote: | Μήπως παίζει και κανένας ωραίος χάρτης ή earth για να καταλάβουμε και μεις οι''μακρινοί'' για ποιο δρόμο μιλάτε?
Και μεις θα σας κάνουμε δώρο ωραίες φωτογραφίες!!! |
Ορίστε: http://img204.imageshack.us/img204/5071/001vl9.jpg
*************************************************************
@ mike
Φίλε θίγεις ένα μεγάλο θέμα.
Παρότι υπάρχουν προδιαγραφές για τη σήμανση -μέχρι και τη παραμικρή λεπτομέρεια- σχεδόν καμία εταιρία κατασκευής δεν τις ακολουθεί...
1) Όσο και να σου φαίνεται περίεργο, οι προδιαγραφές αναφέρουν πως η αναγραφή θα πρέπει να γίνεται με πεζά γράμματα και μόνο το πρώτο γράμμα κεφαλαίο, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.
Παραθέτω μερικά σημεία από τις Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων Κατακόρυφη Σήμανση Αυτοκινητοδρόμων
Διαμόρφωση των γραμμάτων
Τύπος γραμμάτων
(1) Ο τύπος γραμμάτων που έχει επιλεγεί είναι η γραμμική ANTIQUA χωρίς «πατού-
ρες» σύμφωνα με DIN 1451, μέρος 2.
(2) Κατά κανόνα χρησιμοποιείται ο τύπος γραφής Β (κανονική γραφή). Σε μεγάλα μήκη
λέξεων μπορεί να επιλεγεί ο τύπος γραφής Α (στενή γραφή). Επιτρέπεται στην ίδια
πινακίδα να συνυπάρχουν και οι δύο τύποι γραφής.
(3) Ο στενός τύπος γραφής επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί μόνο σε εκείνες τις περι-
πτώσεις, στις οποίες μια σειρά γραμμάτων λόγω έλλειψης χώρου δεν μπορεί να
χωρέσει στην επιφάνεια της πινακίδας και ταυτόχρονα δεν είναι δυνατό να μεγε-
θυνθεί η πινακίδα. Ακόμη ο στενός τύπος γραφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην
περίπτωση, που ένας προορισμός παρουσιάζει ιδιαίτερο μεγάλο μήκος λέξης και
απαιτεί υπερβολική μεγέθυνση της πινακίδας και εφόσον δεν είναι εφικτή η ανα-
γραφή του ονόματός του σε περισσότερες γραμμές. Σε αυτές τις περιπτώσεις, σε
περίπτωση αναγραφής προορισμού με δυο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να εξε-
τάζεται, αν με τη συντομογραφία της αναγραφής, χωρίς όμως συντμήσεις λέξεων,
μπορεί να αποφευχθεί ο στενός τύπος γραφής ή αντίστροφα. Παράδειγμα συντο-
μογραφίας αναγραφής: Αγ. Γεώργιος, Ν. Πέραμος, Α. Γλυφάδα και όχι Αλεξ/πολη
(βλ. και παρ. 7.6).
2) Και αυτό προβλέπεται από τις προδιαγραφές, απλά μόνο στην Ε.Ο. το έχουν πράξει...
3) Αυτές είναι αριθμήσεις εθνικών οδών, οι οποίες είναι όντως λάθος, αλλά όσο αφορά το θυρεό είναι σωστός.
|
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 762
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 3:12 pm Post subject: |
|
|
Vag3721
Εάν τα έργα που είδες είναι αυτά της διαπλάτυνσης της παλιάς εθνικής οδού Λαμίας Δομοκού Καρδίτσας που σε κάποια σημεία έχει πλατος 6 m τότε δεν πρόκειται για τον E-65. Είναι απλώς διαπλάτυνση (και πολύ καλή μάλιστα αλλά χωρίς νισίδα στη μέση). Ο E-65 θα περνάει δυτικότερα από το σημερινό δρόμο. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 6:16 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι υπερβολικό που σχεδιάζουν την Ε-65 με 3 λωρίδες συν ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, ενώ για τον άξονα Κόρινθος-Πάτρα που έχει την περισσότερη κίνηση αρχικά σχεδίασαν 2+1 και τώρα τρέχουν να διορθώσουν τα κακώς κείμενα? Και δεν είναι μόνο αυτό. Με τόσα χρήματα επιπλέον που θα κοστίσουν οι 2 επιπλέον λωρίδες και κατασκευαστικά,υλικά και σε απαλλοτριώσεις,θα μπορούσε να κατασκευαστεί κάποιο άλλο οδικό ή μη έργο.
Last edited by agr-engineer on Tue Jul 15, 2008 6:27 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 6:24 pm Post subject: |
|
|
Στο
http://www.airphotos.gr/etoloakarnanialimnes.htm
έχουν αναρτηθεί χαμηλά κάποιες λίμνες με την ένδειξη "new". Τώρα τις έχουν αναρτήσει ,αλλά έχει ημερομηνία Ιούλιος 2007. Προφανώς είναι τραβηγμένες πέρυσι,αλλά στη λίμνη Οζερός (βρίσκεται χαμηλά σε διάταξη φωτογραφιών ) μπορείτε να δείτε την πορεία της Ιόνιας Οδού παραλίμνια. Στο βάθος ο δρόμος έρχεται από Αγγελόκαστρο,στο ύψος του Αγρινίου, και στη λίμνη Οζερός είναι ο κόμβος Κουβαρά,λίγο πιο μετά από τη φωτογραφία ( υπάρχει κι άλλη μία που δείχνει πώς διασταυρώνεται η Ιόνια με την υπάρχουσα "εθνική-τραγική" οδό ). Σε μια άλλη φωτογραφία της λίμνης Αμβρακίας βρίσκεται το σημείο που σχεδιάζουν ( για πόσο μελλοντικά δεν ξέρω ) κόμβο ( 7-8 χιλιόμετρα πριν την Αμφιλοχία ) με παρακλάδι αυτοκινητόδρομου, προφανώς, προς Βόνιτσα-Άκτιο-Πρέβεζα και Λευκάδα.
Γενικά η Ιόνια Οδός σχεδιάστηκε σαν ένας "κουτσός" άξονας, χωρίς κάθετες συνδέσεις σε καίρια σημεία όπως αυτό που προανέφερα προς Πρέβεζα-Λευκάδα, κάθετο άξονα σύνδεσης του Αγρινίου και της ενδοχώρα ς του, άξονα σύνδεσης με το Πλατυγιάλι Αστακού όπου υπάρχει λιμάνι εξαιρετικών δυνατοτήτων, και τους άξονες σύνδεσης με ΠΑΘΕ ( Λαμία-Καρπενήσι-Αγρίνιο-Ιόνια και Άρτα-Τρίκαλα-Λάρισα ).Α, και Λαμία-Άμφισσα-Αντίρριο ).Προφανώς αυτά είναι έργα των επόμενων δεκαετιών. Ας γίνουν πρώτα τα ήδη δημοπρατηθέντα ( που σημειωτέον δεν έχουν καν ξεκινήσει ) |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 10:06 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Δεν είναι υπερβολικό που σχεδιάζουν την Ε-65 με 3 λωρίδες ...... ενώ για τον άξονα Κόρινθος-Πάτρα που έχει την περισσότερη κίνηση ............. |
Έλα τώρα και εσυ...
Μήπως δεν ξέρεις που εκλέγεται ο Σουφλιάς......
Και για να μη βιαστείτε να με κρίνετε..., θυμηθείτε στα εγκαίνια του Ε-65 να κοιτάξετε την πρόοδο της Ιονίας και του Κόρινθος Πάτρα (το υπόλοιπο μπορεί να μη γίνει και ποτέ...). Το μόνο που θα έχει ήδη τελειώσει είναι ο ανατολικός άξονας πελοπονήσου Εκεί δε χρειάζεται υπουργός...
Πάντως για εμένα καλώς κάνουν τον Ε-65 με τρεις λωρίδες. Το ότι κάναν ένα λάθος εδώ, δε σημαίνει ότι πρέπει να κάνουν το ίδιο και αλλού. Απλά τσαντίζομαι όταν το εδώ είναι πάντα ... εδώ!!! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 12:57 am Post subject: |
|
|
Ποιος είπε ότι ο Ε65 θα κατασκευαστεί 3+ΛΕΑ? Απ'όσο λένε τα επίσημα θα είναι 3 λωρίδες, δηλ πάνω κάτω 2+ΛΕΑ. Βέβαια ούτε τρεις λωρίδες του Κορίνθου-Πατρών. Σε κάθε περίπτωση τα πλάτη είναι 24,5μ για τον Ε65 και 26,5μ προς το παρόν για τον Κόρινθο-Πάτρα. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 1:33 am Post subject: |
|
|
Η διατομή του E 65 είναι αυτή:
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 9:36 am Post subject: |
|
|
Καλά Σταύρο είσαι φοβερός.
Κάθε τόσο μας ανεβάζεις αυτά τα σχηματάκια και μας κλείνεις τα στόματα.
Εύγε!!!
O---------------------------------------------O
Δώθηκε επιτέλους σήμερα κι ο Α/Κ Στρυμώνα μαζί με τη δεύτερη γέφυρα.
Οι Δραμινοί θα πάρουν ανάσα ουφ!!!
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=67&pl=1058&pk=180&ap=362
Σύντμηση μηνυμάτων που έγιναν με μικρή χρονική διαφορά -- Losada |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jul 21, 2008 5:52 pm Post subject: |
|
|
Δύο φωτογραφίες απο τη περιοχή του νέου κόμβου Στρυμώνα.
και πριν απο ενα περιπου χρόνο
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 21, 2008 8:35 pm Post subject: |
|
|
ο κόμβος στον Στρυμόνα έχει δοθεί πλήρως; δηλαδή και πηγαίνουμε και ερχόμαστε από Δράμα χωρίς να πηγαίνουμε ως την Ντούζλα; |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jul 21, 2008 9:08 pm Post subject: |
|
|
Αχ βρε chr04, καλά έχεις χάσει επισόδεια μου φαίνεται. Αν θυμάμαι καλά είσαι κι από Νικήσιανη. Άντε τυχεράκια σφαίρα θα πηγαίνεις τώρα. Απ' ότι μαθαίνω τελειώνει και η γέφυρα στη Μεσσολακιά. Αυτές τις μέρες την ασφαλτοστρώνανε.
Αυτό που καθυστερεί όμως, είναι η παράκαμψη Κρηνίδων Λυδίας και αρχαιολογικού χώρου Φιλίππων. Έπρεπε ήδη να το είχαν δώσει στην κυκλοφορία.
Ωραίο και το βιντεάκι. Τουλάχιστον έχει ωραία παρουσίαση. Για να δούμε και με τα εργοτάξια πότε θα ξεκινήσουν. |
|
Back to top |
|
|
|