stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 63

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

η περιοχη Πεστα που βρισκεται?
Μεταξυ Ιωαννινων και Αρτας?
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

Κανονικά το παρακάτω "άρθρο" θα έπρεπε να μπει σε τόπικ που να λέγεται "απίστευτα και ελληνικά", το αναρτώ όμως εδώ μιας και έχει σχέση με τους αυτοκινητοδρόμους στην Ελλάδα και την ανάπτυξή τους σε "ασφαλείς" δρομους.

Quote:
«Έκλεισαν» τις στάσεις του ΚΤΕΛ
Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009, 16:17

Τις στάσεις των υπεραστικών λεωφορείων που βρίσκονται επί της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας στον κόμβο της Ατάλαντης έκλεισε η ιδιωτική εταιρία που διαχειρίζεται το εθνικό δίκτυο. Η εταιρία τοποθέτησε προστατευτικές μπάρες μπροστά από τις στάσεις, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να κινδυνεύουν όσοι χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις τους, καθώς καλούνται, προκειμένου να επιβιβαστούν στα λεωφορεία, να υπερπηδήσουν εμπόδια!


ΠΗΓΗ:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54273&cid=4

Καλά, να δεχτώ πως απο την Ζούγκλα δε χρειάζεται κανείς να περιμένει σοβαρό ρεπορτάζ. Παρ΄ολα αυτά είναι αρκετοί αυτοί που την διαβάζουν ή την βλέπουν και δέχονται μια άσχετη πληροφόρηση.
Απο την άλλη όμως το άρθρο αυτό αντικατοπτρίζει και την οδική παιδεία των ελλήνων. Είναι δυνατόν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο να υπάρχουν στάσεις λεοφορείων πάνω στις ΛΕΑ;
Είναι δυνατόν να σταματάνε τα ΚΤΕΛ στη μέση του αυτοκινητοδρόμου για να πάρουν κόσμο, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή των επιίδοξων επιβατών του λεοφορείου, των επιβαινόντων του και των υπόλοιπων ΙΧ και ΔΧ;

Είναι δυνατόν να κλείνει ΣΩΣΤΑ η νέα εταιρία διαχείρησης του δρόμου αυτές τις παράνομες στάσεις και να διαμαρτύρονται γι' αυτό κάποιοι, υποδυόμενοι μάλιστα τους υπερασπιστές της ασφάλειας των επιβατών;
Πάμε καλά σε αυτη την χώρα; Question

Τις προάλλες σκοτώθηκε εργάτης μιας εταιρίας διαχείρησης των νέων αυτοκινητοδρόμων την ώρα που έκανε εργασίες συντήρησης στον ΛΕΑ, επειδή κάποιος ανόητος πάλι οδηγούσε σε αυτήν. Evil or Very Mad

Τι να πω. Θα αποκτήσουμε σύγχρονους δρόμους, αλλά θα σκοτωνόμαστε λόγω έλλειψης παιδείας Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 6:22 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu μήπως εννοούσες το Πέτα της Άρτας?

Superas, έχει ανανεωθεί ο χάρτης με έργα που γίνονται τώρα?
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως Πέστα υπάρχει μεταξύ Ιωαννίνων και Άρτας και είναι κοντά στα Γιάννενα και λίγο ανατολικότερα της σημερινής χάραξης της εθνικής οδού. Κάντε search με τη λέξη "Πέστα" στο google earth.

Prevezane δεν πόσταρα εγώ κάποιον χάρτη!!! Smile ο Barabakos έστειλε!
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Wed Jul 22, 2009 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Aquis Granum wrote:
Κανονικά το παρακάτω "άρθρο" θα έπρεπε να μπει σε τόπικ που να λέγεται "απίστευτα και ελληνικά", το αναρτώ όμως εδώ μιας και έχει σχέση με τους αυτοκινητοδρόμους στην Ελλάδα και την ανάπτυξή τους σε "ασφαλείς" δρομους.

Quote:
«Έκλεισαν» τις στάσεις του ΚΤΕΛ
Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009, 16:17

Τις στάσεις των υπεραστικών λεωφορείων που βρίσκονται επί της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας στον κόμβο της Ατάλαντης έκλεισε η ιδιωτική εταιρία που διαχειρίζεται το εθνικό δίκτυο. Η εταιρία τοποθέτησε προστατευτικές μπάρες μπροστά από τις στάσεις, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να κινδυνεύουν όσοι χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις τους, καθώς καλούνται, προκειμένου να επιβιβαστούν στα λεωφορεία, να υπερπηδήσουν εμπόδια!


ΠΗΓΗ:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54273&cid=4

Καλά, να δεχτώ πως απο την Ζούγκλα δε χρειάζεται κανείς να περιμένει σοβαρό ρεπορτάζ. Παρ΄ολα αυτά είναι αρκετοί αυτοί που την διαβάζουν ή την βλέπουν και δέχονται μια άσχετη πληροφόρηση.
Απο την άλλη όμως το άρθρο αυτό αντικατοπτρίζει και την οδική παιδεία των ελλήνων. Είναι δυνατόν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο να υπάρχουν στάσεις λεοφορείων πάνω στις ΛΕΑ;
Είναι δυνατόν να σταματάνε τα ΚΤΕΛ στη μέση του αυτοκινητοδρόμου για να πάρουν κόσμο, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή των επιίδοξων επιβατών του λεοφορείου, των επιβαινόντων του και των υπόλοιπων ΙΧ και ΔΧ;

Είναι δυνατόν να κλείνει ΣΩΣΤΑ η νέα εταιρία διαχείρησης του δρόμου αυτές τις παράνομες στάσεις και να διαμαρτύρονται γι' αυτό κάποιοι, υποδυόμενοι μάλιστα τους υπερασπιστές της ασφάλειας των επιβατών;
Πάμε καλά σε αυτη την χώρα; Question

Τις προάλλες σκοτώθηκε εργάτης μιας εταιρίας διαχείρησης των νέων αυτοκινητοδρόμων την ώρα που έκανε εργασίες συντήρησης στον ΛΕΑ, επειδή κάποιος ανόητος πάλι οδηγούσε σε αυτήν. Evil or Very Mad

Τι να πω. Θα αποκτήσουμε σύγχρονους δρόμους, αλλά θα σκοτωνόμαστε λόγω έλλειψης παιδείας Exclamation

Αν είναι δυνατόν....και μετά απορούμε γιατί έχουμε τόσα πολλά θύματα τροχαίων...
Με τα μυαλά που κουβαλάμε δεν είναι και περίεργο
Sad
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jul 23, 2009 9:38 am    Post subject: Reply with quote

Το χωριό Πεστά είναι μεταξύ Αρτας και Ιωαννίνων αλλά πάνω στην νέα διαδρομή που θα περνά η Ιονια οδός.Αυτός είναι ο δρόμος που χρησιμοποιούνταν επί τουρκοκρατίας για την σύνδεση των Ιωαννίνων και είναι πιο ευθύς και σύντομος από τoν σημερινό.
Το τμήμα που φαίνεται στις φωτό είναι μόλις 1100 μέτρα και βρίσκεται μεταξύ των χωριών Πεστά και Μυροδάφνης.Εφτιαξα και έναν χάρτη αλλά μάλλον θα τον ανεβάσει σε λίγο ο corfu...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Jul 23, 2009 11:10 am    Post subject: Reply with quote

Iδού
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Fri Jul 24, 2009 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Παραπέμπονται για κακούργημα λόγω σοβαρών παραλείψεων στον Περιφερειακό Βόλου

Πέντε άτομα παραπέμπονται στο Κακουργιοδικείο Λάρισας με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Βόλου σχετικά με τις σοβαρές παραλείψεις στο έργο του περιφερειακού, που είχαν ως αποτέλεσμα την πρόκληση δύο θανατηφόρων τροχαίων...

Περισσότερα: http://troktiko.blogspot.com/2009/07/blog-post_3572.html
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Jul 24, 2009 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Σημερα, τα "Οδικα Εργα", οι αυτοκινητοδρομοι ,οι εθνικες οδοι, οι τοπικες οδοι ,οι παραδρομοι(κυριως αυτοι),αλλα και οι σιδηροδρομοι οδηγουν σε ενα προορισμο, στο topic ''τι μουσικες ακουει το Stadia.gr''
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Jul 24, 2009 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Ετοιμη η δευτερη σήραγγα στο Αρτμεμήσιο. Φαίνεται μάλιστα ότι προσωρινά για το καλοκαιρι θα λειτουργήσουν και οι δυο σήραγγες πρωτού ξεκινήσουν οι εργασίες βαριάς συντήρησης της παλιάς σήραγγας

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/07/24/1694399.htm
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Jul 24, 2009 5:50 pm    Post subject: Reply with quote

Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία (πλήρους ανάλυσης) έχουν τελειώσει τα η/μ (υποθέτω...) και ασχολούνται με την ασφαλτόστρωση.

(ανατολικό στόμιο)
Ημερομηνία: 19-07-2009


Επίσης...
Σήραγγα Νεοχωρίου:
(δυτικό στόμιο)
(ανατολικό στόμιο)
(ανατολικό στόμιο)

Σήραγγα Στέρνας:
(δυτικό στόμιο)
(ανατολικό στόμιο)
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Fri Jul 24, 2009 6:40 pm    Post subject: Reply with quote

Δίδεται στην κυκλοφορία η νέα σήραγγα Αρτεμισίου

Έτοιμος είναι ο νέος κλάδος της σήραγγας Αρτεμισίου στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Τριπόλεως και αυτές τις ημέρες πραγματοποιούνται οι τελευταίες εργασίες από την κατασκευάστρια κοινοπραξία, προκειμένου να δοθεί στην κυκλοφορία από 1ης Αυγούστου.

Με απόφαση του αστυνομικού διευθυντή Αρκαδίας από 1ης Αυγούστου έως και 31 Αυγούστου, αποφασίστηκαν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που αφορούν τη λειτουργία και των δύο κλάδων της σήραγγας Αρτεμισίου και μόνο όμως της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας ανά κλάδο (δηλαδή σε ένα στοίχο ανά σήραγγα) και ανώτατο όριο ταχύτητας 60 χιλιόμετρα.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AΠΕ-ΜΠΕ


http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/07/2009_290063
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Alexandros
Junior Member
Junior Member


Joined: 22 Dec 2005
Posts: 168
Location: ATHENS

PostPosted: Sat Jul 25, 2009 5:06 am    Post subject: Reply with quote

Γιατι ρε παιδια μονο μια λωριδα ???
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Sat Jul 25, 2009 7:17 am    Post subject: Reply with quote

Τούνελ, η ενδεδειγμένη λύση
- Στο στάδιο της σύνταξης βρίσκονται οι μελέτες για την υπόγεια διάβαση
- Σταμάτησαν οι απαλλοτριώσεις στη Ρίζα, για να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις


«...Αυτό σημαίνει ότι προκρίνεται η λύση της υπόγειας διάβασης, αφού ο ίδιος ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, διαβεβαίωσε το δήμαρχο ότι κατά 95% θα γίνει τούνελ, κρατώντας όμως μια ελάχιστη επιφύλαξη σε ότι αφορά τη δαπάνη, δεδομένου ότι η κατασκευή του είναι σαφώς πιο δαπανηρή από το λύση των προβολών....»

Τελικά υποχωρεί κατά πάσα πιθανότητα το ΥΠΕΧΩΔΕ στο θέμα της διέλευσης της Κλόκοβας στην Ιόνια Οδό.

«...Από την κατασκευή του τούνελ, προκύπτει και ένα επιπλέον όφελος, αφού τα αδρανή υλικά που θα εξορυχτούν θα αρκούν για την κατασκευή του έργου και δεν θα απαιτηθεί η λειτουργία του λατομείου της Καλαβρούζας, για το οποίο αντιδρά η τοπική κοινωνία και ο δήμος Χάλκειας. Αξίζει να παρατηρήσουμε ότι τα υλικά που θα εξασφαλιστούν θα είναι υπεραρκετά, αφού ουσιαστικά μιλάμε για δυο τούνελ, ένα για κάθε κατεύθυνση, μήκους 2,4 χλμ., το καθένα, δηλαδή συνολικά πρόκειται για ένα δρόμο μήκους 5 χλμ. περίπου...»


Η τελευταία διατύπωση της συντάχτριας του άρθρου είναι πολύ, μα πολύ γελοία...Άκους εκεί τα δύο τούνελ 2,4 χλμ το καθένα θα σχηματίζουν έναν δρόμο πέντε χιλιομέτρων... Surprised 25/07 http://www.aixmi-news.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=301&Itemid=22
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Jul 25, 2009 9:11 am    Post subject: Reply with quote

Μου προξενεί πραγματικά εντύπωση παιδιά το γεγονός οτι κανείς σας δε θέλει να ασχοληθεί πλέον με τα θέματα της Εγνατίας οδού. Εκτός κι αν με αγνοείτε προσωπικά, οπότε να σας ευχαριστήσω.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 25, 2009 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Γιατι ρε παιδια μονο μια λωριδα ???


για ασφαλεια..πολυ εξυπνο...μια λωριδα ανα σηραγγα..αντι μια σηραγγα και για τα δυο ρευματα..ελπιζω να μπορουν να κανουν τα εργα ανανεωσης της παλιας σηραγγας με ενα ρευμα.. σε κυκλοφορια,.. Cool Cool


μπραβο για την Κλοκοβα.... Very Happy Very Happy Very Happy
η λογικη πρυτανευσε....καλα για 2,4 χιλκ σηραγγα μιλαγαμε τοσο καιρο? Shocked


και ειναι και η πιο οικολογικη λυση...γιατι θα βγουν τα αδρανη απο τις σηραγγες...οι σηραγγες ειναι παντα πιο οικολογικες λυσεις..λιγοτερη επιβαρυνση στο περιβαλλον..
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Jul 25, 2009 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

@ damianos: Δεν νομίζω ότι έχει κανείς προσωπικά μαζί σου! Προς Θεού δηλαδή! Ρώτησες κάτι. Αν υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που γνωρίζει και διάβασε το post σου, θα σου απαντούσε. Επειδή προφανώς όσοι το διάβασαν δεν ήξεραν την απάντηση, δεν έλαβες και απάντηση. Τόσο απλό και τίποτα προσωπικό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Sat Jul 25, 2009 5:27 pm    Post subject: Reply with quote

στα νεα εχει αφιερωμα στην εγνατια οδο
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jul 26, 2009 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

Σημαντικές αλλαγές στο νέο αυτοκινητόδρομο
Συμπληρωματική περιβαλλοντική για Τσακώνα - Καλαμάτα

Τροποποιήσεις στη διέλευση του Παμίσου στον Άγιο Φλώρο, νέα χάραξη στο ύψος
του Νοσοκομείου και αλλαγές στον περιμετρικό της Καλαμάτας με ανισόπεδο κόμβο
στα Λέικα και κυκλικό κόμβο στη Σπάρτης, καθώς και άλλες τεχνικές μεταβολές, περιλαμβάνει η συμπληρωματική μελέτη για την τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Τσακώνα - Καλαμάτα. Η συμπληρωματική μελέτη κατατέθηκε στο Ν.Σ. Μεσσηνίας από την ΕΥΠΕ του ΥΠΕΧΩΔΕ και θα αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης. Συγκεκριμένα, στην περιοχή του νοσοκομείου εξετάζονται τρεις νέες παραλλαγές της χάραξης, με επικρατέστερη αυτή που θίγει λιγότερες κατοικίες και δεν είναι τόσο κοντά στο Νοσοκομείο. Η περιμετρική της Καλαμάτας λειτουργεί ως “κλειστός” αυτοκινητόδρομος από την αρχή μέχρι και τον κόμβο Σπάρτης, ενώ μετά η περιμετρική έχει χαρακτήρα “ανοικτής” αρτηρίας αστικού τύπου. Στα Λέικα δημιουργείται ανισόπεδος κόμβος. Στον κόμβο του Νέδοντα γίνονται αλλαγές για να μην επηρεαστεί το Σχέδιο Πόλεως. Ο κόμβος της Σπάρτης
προβλέπεται κυκλικής μορφής, δεδομένου ότι ο ανισόπεδος είχε επιπτώσεις στους περίοικους, δυσχέραινε την τοπική κυκλοφορία και καθιστούσε προβληματική την πρόσβαση στο Στρατόπεδο.


Πηγή: Ελευθερία, φύλλο 25-07-2009
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Sun Jul 26, 2009 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Τοσες επιπτωσεις ενας ανισοπεδος κομβος? ουαου...
Με τον αυτοκινητοδρομο Λευκτρο Σπαρτη τι γινεται?
Στον δρομο 'σκοτωστρα' Καλαματα - Σπαρτη προκειται να κανουν καποια βελτιωση?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jul 26, 2009 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

Έχουμε πολύ καιρό μπροστά μας για να δούμε χωματουργικά στο τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη.

Όσο αφορά την Ε.Ο. 82 στο τμήμα Σπάρτη-Καλαμάτα, προβλέπονται μερικές βελτιώσεις όσο αφορά την οδική ασφάλεια με μικρές παρεμβάσεις ασφαλτόστρωσης, οριζόντιας & κάθετης οδοσήμανσης καθώς και κατασκευή τοιχίων αντιστήριξης σε κάποια σημεία.
Το ανάγλυφο (πέρασμα της Λαγκάδας) είναι πάρα πολύ δύσκολο για να υπάρξει κάτι καλύτερο όπως πχ παραλλαγή χάραξης σε δύσκολα σημεία κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Sun Jul 26, 2009 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

Θα μπορουσε να γινει καποια σηραγγα στον ταυγετο οπως εγινε και στον τυμφρηστο στο Καρπενησι. (Ετσι για να λεμε κατι τωρα)
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Jul 26, 2009 4:35 pm    Post subject: Reply with quote

αυτος δεν ειναι ο δρομος που περναει καθετα τον Ταυγετο?δεν του βαρανε και εκει ενα τουνελ λεω γω..τωρα που βρηκαμε παπα ας θαψουμε πεντε εξι.. Laughing Laughing Laughing Cool

ποση αποσταση να ειναι καθετα?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jul 26, 2009 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, αυτός είναι.
Η κίνηση που έχει ο δρόμος δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το κόστος μιας σήραγγας, η οποία θα πρέπει να έχει μήκος αρκετά km για να πει κανείς πως όντως βελτιώνεται η κατάσταση.
Back to top
View user's profile Send private message
rush
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jul 2009
Posts: 72

PostPosted: Sun Jul 26, 2009 5:04 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι αυτος ειναι.
Ο υπαρχον δρομος εχει μηκος 60 χιλιομετρα και τα 40 ειναι συνεχης στροφες σαν κυκλικος κομβος.
Οντως για να βελτιωθει ενας τετοιος δρομος θελει αλλαγη χαραξης το οποιο ειναι πολυ δυσκολο οπως αναφερει και ο stavros86 λογω αναγλυφου.
Παντως η αποσταση φαινεται πολυ μεγαλυτερη απο την αντιστοιχη στον Τυμφρηστο που ειναι 1850 μετρα. Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 420, 421, 422  Next
Page 100 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr