stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

aikinn wrote:
Ο εργαζόμενος που πηγαίνει στη δουλειά του, μπορεί να ξυπνήσει 3 λεπτά πιο πριν και αυτός που θέλει να πάει να πιει ένα ποτό μπορεί να περιμένει και ένα 5λεπτο παραπάνω. Δεν χάθηκε και ο κόσμος. ...


αμήν!.....σιγά τι δυναμική καθημερινότητα μας που δε μας περισσεύουν 5 λεπτά! Rolling Eyes

Δεν είναι ευχάριστο το μπούκωμα στα βαγόνια σίγουρα, αλλα μιλάμε για προσωρινή λύση, και 5 λεπτά..... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

δεν ειναι μόνο 5 λεπτά οι καθυστερήσεις του ΗΣΑΠ. Τις τελευταίες 10 ημέρες έκανα τη διαδρομή Νερατζιώτησσα Ομόνοια και πίσω 2 φορές και διαπίστωσα καθυστερήσεις τουλάχιστον 15 λεπτών, 40-45 λεπτά χρόνος για το τμήμα αυτό που αποτεέλι το ένα τρίτο της συνολικής διαδρομής του ΗΣΑΠ. Η κατάσταση στα τραίνα, μετά την Ν. Ιωνία (προς το κέντρο) ήταν το αδιαχώρητο και οι επιβάτες έμεναν έξω περιμένοντας το επόμενο τράινο που και αυτό ερχόταν γεμάτο. Αυτοί οι επιβάτες θα μετρούσαν καθυστερήσεις άνω των 25 λεπτών, σίγουρα.
Οι συρμοί έρχονται κάθε 10 λεπτα (αντί για 3 στο παρελθόν) και χιλιάδες κόσμου δε χωράει να μπει.
Δυστυχώς οι καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου είναι ήδη μεγάλη και αυτό το χάλι θα συνεχίσει για πάνω από ένα χρόνο ακόμη.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 3:02 pm    Post subject: Reply with quote

ζόρι, αλλα όπως με το metro σκέφτομαι πως μετά ο ΗΣΑΠ θα έχει μεγάλη διαφορα...

λένε κηφισιά-πειραιάς σε 35-40' ....?? Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Και όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν στον ΗΣΑΠ διότι ο τρόπος ανακατασκευης της γραμμης που επιλεχθηκε είναι 1000% λάθος. To σωστό θα ήταν να κλείνουν τμήματα της γραμμής κατα διαστήματα να μπαίνουν μέσα τα μηχανηματα να ολοκληρωνουν απερισπαστα το εργο οπως για παραδειγμα αυτο που εγινε μεταξυ Ν. Ιωνιας και Ειρηνης το καλοκαιρι που μας περασε. Α και κατι ακομη. Στα ανακατασκευασμενα τμηματα οπου ο τσιμεντενιος στρωτηρας εχει εγκιβωτιστει σε τσιμεντενια βαση (οπως ειναι οι γραμμες του μετρο) ο θορυβος ειναι σημαντικα μεγαλυτερος απο πριν παρολο που η γραμμη ειναι συγκολητη....(Καποιοι κάτι δεν σκεφτηκαν καλα). Να δουμε τωρα πως θα περιοριστει ο θορυβος (χωρις να αναγκασουμε τα τραινα να πηγαινουν πιο αργα)
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 3:20 pm    Post subject: Reply with quote

ένα πράμα με εκνευρίζει (εκτος αν άλλαξε)....γιατί γιατί γιατί δε δουλεύουν τι νύχτα??

12 - 5 είναι 5 ώρες κάθε βραδυ εργασίας όπως γίνετε σε άπειρες χώρες....γιατί?? Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Α και κατι ακομη. Στα ανακατασκευασμενα τμηματα οπου ο τσιμεντενιος στρωτηρας εχει εγκιβωτιστει σε τσιμεντενια βαση (οπως ειναι οι γραμμες του μετρο) ο θορυβος ειναι σημαντικα μεγαλυτερος απο πριν παρολο που η γραμμη ειναι συγκολητη....(Καποιοι κάτι δεν σκεφτηκαν καλα). Να δουμε τωρα πως θα περιοριστει ο θορυβος (χωρις να αναγκασουμε τα τραινα να πηγαινουν πιο αργα)

Οπως στο Μετρο φιλε Εngineer στην αρχη της λειτουργιας του που μας ειχε κανει εντυπωση οτι πηγαινε σφαιρα ,αλλα μεσα σε φοβερο θορυβο(ο οποιος μειωθηκε βεβαια). Που διαπιστωσες το θορυβο? Πριν λιγο με το αμαξι στην λεωφορο Ιωνιας πηγαινα με τραινο πλα'ι'-πλα'ι' απο Κατω Πατησια για Αγιο Ελευθεριο και ακουγοταν ενα ελαφρυ σφυριγμα της κυλισης του πανω στη νεα γραμμη, καμμια σχεση με το παλιο γκαπα-γκουπα. Αλλα και μεσα στο τρενο που ηρθα απο Αθηνα λιγο μετα την παραδοση , η αισθηση ηταν εξαιρετικη, οπως διαπιστωσε και ο φιλος agr-engineer.
Τωρα φιλε billy8181 δεν δουλευουν νυχτα, μηπως γιατι κρινουν οτι δεν μπορουν να παραδωσουν τη γραμμη νωρις το πρωι για λειτουργια? Και εχουν την ανεση για εργασιες το σαββατοκυριακο?
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

αυτό με τι νύχτα έχει να κάνει με κάποιους κανονισμούς πάλι , είτε ότι είναι εκτος ωραρίων είτε ξέρ go τι.....

φανταστείτε πεζοδρομήσεις να δούλευαν νύχτα ποτε θα τελειωναν. Λες και δεν υπάρχει άνεργος κόσμος που θα δούλευε τέτοιες ώρες? Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 4:33 pm    Post subject: ΗΣΑΠ Reply with quote

Πάντως 1 σαββατοκύριακο στις αρχές Μαΐου, 5 τα ξημερώματα δούλευαν στον Σταθμό του Θησείου. Ίσως να δούλευαν γιατί δεν είναι κατοικημένη περιοχή...με πολυκατοικίες.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως όποιος δεν έχει ζήσει την κατάσταση στον ΗΣΑΠ τώρα με τα έργα δεν μπορεί να καταλάβει για τι ακριβώς μιλάμε.
Επαναλαμβάνω το πρόβλημα δεν είναι ότι θα χρειαστείς 5 - 10 λεπτά παραπάνω αλλά ότι δεν ξέρεις πόσο θα αργήσεις και πως θα φτάσεις. Την προηγούμενη εβδομάδα και μάλιστα σε ώρα μη αιχμής χρειάστηκε να περιμένω 2 τρένα για να καταφέρω να μπω.

Από την άλλη πάντως και το κλείσιμο της γραμμής ανά τμήματα για κάποιο διάστημα δεν είναι η ιδανική λύση. Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο σε τμήματα του δικτύου με μικρότερη κίνηση και με ικανό παράπλευρο οδικό δίκτυο να αντέξει τα λεωφορεία. Ο ΗΣΑΠ σε αντίθεση με το μετρό δεν ακολουθεί μεγάλους οδικούς άξονες ώστε να είναι εύκολη η προσωρινή έστω εξυπηρέτηση με άλλα μέσα. Έγινε με επιτυχία τον Αύγουστο στο Ν.Ιωνία - Ειρήνη, πληροφορίες λένε ότι θα γίνει και για ένα δίμηνο τώρα στο Καλλιθέα - Φάληρο. Φαντάζομαι ότι έτσι θα γίνει και το τμήμα Αττική - Μοναστηράκι που και εναλλακτική υπάρχει με το μετρό και θεωρώ αδύνατο να γίνονται εργασίες σε ένα τούνελ μόνο στη μία γραμμή.

Στα κεντρικά τμήματα του ΗΣΑΠ όμως αυτό είναι αδύνατο. Π.χ. από Άνω Πατήσια - Αττική (το τμήμα που αντιμετωπίζει και τα περισσότερα προβλήματα συνωστισμού) δεν υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές καθώς και η Αχαρνών και η Πατησίων είναι απροσπέλαστες τις καθημερινές. Το ίδιο και σε τμήματα όπως Ταύρος - Μοναστηράκι κ.α.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι ο ΗΣΑΠ πριν από τα έργα εξυπηρετούσε 450.000 μετακινήσεις ημερησίως (στοιχεία ΟΑΣΑ - ΗΣΑΠ) με ένα τεράστιο ποσοστό αυτών να περνάνε από το κέντρο.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 12:16 pm    Post subject: ΗΣΑΠ Reply with quote

Μπράβο ariskop. Σωστά το πρόβλεψες. Κλειστό το τμήμα Φάληρο-Ταύρος 21/11-16/12 και επίσης το Ειρήνη-Κηφισιά Σαββατοκύριακο . Δεν μας έχει συνηθίσει ο ΗΣΑΠ σε τέτοια πράγματα. Παραθέτω κ τον σχετικό σύνδεσμο www.isap.gr

Last edited by per88 on Wed Nov 18, 2009 5:44 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

δηλαδή να καταλάβω, στα τμήματα που ανοίγουν (πχ. ειρήνη-κηφισιά) σε λίγο θα δούμε κάποια διαφορα? τι ακριβώς? ταχύτητα?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν το πρόβλεψα, σε άλλο forum είχαν μεταφέρει την πληροφορία άτομα που έχουν εσωτερική πληροφόρηση απλώς δεν ήταν σίγουρο πιο ακριβώς διάστημα θα είναι κλειστό.

Στα ανακαινισμένα τμήματα τα τρένα μπορούν να αναπτύξουν μεγαλύτερη ταχύτητα, η κύλιση είναι πολύ καλύτερη (ειδικά στις καμπύλες που πριν πήγαινε πέρα δώθε το βαγόνι) ενώ και ο θόρυβος θα είναι πολύ μικρότερος με το πέρασμα του χρόνου. Επειδή πλέον έχουμε συνεχή συγκόλληση στις σιδηροτροχιές τέρμα το κλασσικό γκουπ - γκουπ στα διάκενα!! Βέβαια στην αρχή τα νέα τμήματα κάνουν έναν εξίσου εκνευριστικό μακρόσυρτο σφύριγμα, το οποίο με τη χρήση μειώνεται. Λογικά με το τέλος όλων των έργων θα περάσει όλη τη γραμμή και speno (το μηχάνημα που πέρασε και από το μετρό πέρυσι) για να λειάνει τις ράγες.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Nov 18, 2009 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

To τμήμα Φάληρο Ταυρος θα είναι κλειστό για περίπου τρεις εβδομάδες. Μέσα σε αυτο το χρονικό διάστημα που ασφαλως ο κόσμος θα ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ θα γίνουν τα εξής:
- Θα λυθούν τα παξιμάδια από στις τωρινές σιδηροτροχιες
- Θα αφαιρεθουν οι τωρινες γραμμες
- Θα μπουνε τα μηχανηματα μεσα και θα απομακρυνουν τους ξυλινους στρωτηρες τα χαλικια και μερος της υποβασης
- Θα πεσει μπετο καθαριοτητας σε ολο το μηκος με αυλακες για την εγκαρσια τοποθετηση καλοδιων κλπ
- Θα θεμελιωθουν τσιμεντενιοι στρωτηρες μεσα σε οπλισμενο σκυροδεμα
- Θα τοποθετηθουν οι νεες συγκολητες σιδηροτροχιες και το τμημα θα αποδοθει στη κυκλοφορια
Και ρωταω ο αφελης για να ξαναδουμε και τη κουβεντα που ειχαμε παραπανω σε αυτο το topic. Γιατι δεν ακολουθηθηκε η ιδια μεθοδολογια σε ολο το μηκος της γραμμης απο τον Πειραια μέχρι την Κηφησια? Μηπως ετσι θα ηταν πιο συντομος ο χρονος των εργων?
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Nov 18, 2009 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Μακάρι να ήταν έτσι. Σε αυτές τις 3 εβδομάδες δεν θα προλάβουν να γίνουν όλα αυτά σε όλο το τμήμα. Οι πληροφορίες λένε ότι το ίδιο τμήμα θα κλείσει και με τον νέο χρόνο για άλλο ένα μήνα. Ουσιαστικά το ανοίγουν για την περίοδο των Χριστουγέννων για να μην έχουν πιέσεις από τον εμπορικό κόσμο και για να μην πληρώνουν παραπάνω μεροκάματα τις ημέρες των αργιών.

Πάντως αν κρίνουμε ότι για ένα μικρότερο τμήμα (Νέα Ιωνία - Ειρήνη) τους πήρε 1+ μήνα το καλοκαίρι λογικό ακούγεται το 2μηνο για αυτό.

Όπως ανέφερα και πιο πριν το κλείσιμο της γραμμής είναι πολύ καλή λύση σε τμήματα με όχι τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση και με κατάλληλο παράπλευρο οδικό δίκτυο για τα λεωφορεία.
Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις όμως είναι αδύνατο αυτό. Που να σηκώσουν τα στενά των Πετραλώνων, της Αττικής, των Πατησίων τόσα λεωφορεία και πόσα λεωφορεία μπορούν να σηκώσουν την καθημερινή επιβατική κίνηση του ηλεκτρικού???
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed Nov 18, 2009 11:33 pm    Post subject: ΜΕΤΡΟ Reply with quote

Θυμάμαι που έλεγε ο Σουφλιάς για την γραμμή 4 οτι θα γίνει μέσω Αττικής οδού.Τώρα βλέπουμε σε δημοσιεύματα ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο σύναψης δανείου για την υλοποίηση της νέας γραμμής. Συγκεκριμένα η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών συναντήθηκε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα επενδύσεων(μα καλά δεν κατέκριναν τότε το ΥΠΕΧΩΔΕ για αυτή την τακτική?). Εγώ το μόνο που ελπίζω είναι αυτό το μεγάλο έργο να γίνει πραγματικότητα. http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=21501153
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Nov 19, 2009 1:43 am    Post subject: Reply with quote

Κατά τη γνώμη μου το χρηματοδοτικό μοντέλο της γραμμής 4 που πρόβαλε συνέχεια ο Σουφλιάς από την αρχή μου φαινόταν λίγο επικοινωνιακό και τίποτα παραπάνω. Και δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου. 4 χρόνια (ίσως λιγότερο ίσως περισσότερο) μετά την πρώτη φορά που διατυπώθηκε αυτή η σκέψη δεν υπήρξε ποτέ ένα νέο πάνω στο θέμα, ένας σχεδιασμός, τίποτα λεπτομέρειες....

Αλλά και η ίδια η σκέψη για χρηματοδότηση μέσω των μελλοντικών εσόδων της Α.Ο. αν και εντυπωσιακή σε πρώτη ανάγνωση μου φαινόταν λίγο δύσκολη στην υλοποίηση.
Αντιγράφω από το site της Αττικό Μετρό την πρόταση
Quote:
Ένας από αυτούς είναι η χρηματοδότηση της Γραμμής 4 μέσω ενός ειδικού χρηματοδοτικού σχήματος με τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων των διοδίων της Αττικής Οδού για μια ορισμένη χρονική περίοδο μετά την παράδοσή της από την Παραχωρησιούχο Εταιρεία στο Δημόσιο.


Η υπογραφή της σύμβαση παραχώρησης για την Α.Ο. υπογράφτηκε στις 23/5/1996 για 35 χρόνια (μπορεί να κάνω λάθος για τη διάρκεια) οπότε μένουν αρκετά χρόνια ακόμα και με τα 4-5 χρόνια που μειώνεται ο χρόνος λόγω μεγάλης κυκλοφορίας της Α.Ο.

Οι οικονομικές μου γνώσεις είναι περιορισμένες αλλά θεωρώ ότι αν ένα τέτοιο μοντέλο ήταν εφικτό να γίνει θα υπήρχε κάποια πρόοδος στο θέμα. Πιστεύω ότι αυτό το σχέδιο κόλλησε απλώς δεν ανακοινώθηκε ποτέ...



Πάντως δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το δάνειο από ΕΤΕΠ. Όλα τα μεγάλα έργα ακόμα και αυτά με παραχώρηση σε μεγάλο ποσοστό χρηματοδοτήθηκαν από δάνεια της ΕΤΕΠ είτε στο Δημόσιο (μετράνε στην εθνική συμμετοχή και δεν έχουν σχέση με τα κονδύλια της Ε.Ε.) είτε στην κοινοπραξία της παραχώρησης είτε και στους 2.

Αναφέρω ενδεικτικά το 38% του βασικού έργου της Αττικό Μετρό, το 39% των επεκτάσεων, πάνω από 50% στο μετρό Θεσσαλονίκης, πάνω από 35% της Εγνατίας, το 45% της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, μεγάλο ποσοστό των κεφαλαίων των κοινοπραξιών στους νέους αυτοκινητόδρομους όσο και την Α.Ο. κ.α.
Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που έχει χρηματοδοτήσει η ΕΤΕΠ.

Σχετικά με την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση δεν υπήρξε για τα δάνεια της ΕΤΕΠ γενικά αλλά για ένα συγκεκριμένο συμπληρωματικό δάνειο για το βασικό έργο έργο του μετρό της Θεσσαλονίκης το οποίο δεν προβλεπόταν στους αρχικούς σχεδιασμούς χρηματοδότησης του έργου εκτινάσσοντας τη συμμετοχή με δάνεια για την κατασκευή του μετρό σε μεγάλο σχετικά ποσοστό. Η αρχική έγκριση ήταν για 550 εκατ. και τελικά πιστώθηκαν 650 εκατ.
Πάντως ένα στοιχείο για το μετρό της Θεσσαλονίκης που ίσως πρέπει να μας προβληματίσει είναι ότι ενώ στο μετρό της Αθήνας και γενικά στα μεγάλα έργα η κοινοτική συμμετοχή (μέσω ΚΠΣ - περιφερειακών προγραμμάτων κτλ., δηλαδή λεφτά που δεν επιστρέφουμε) είναι γύρω στο 45 - 50% στο μετρό Θεσσαλονίκης είναι μόλις 25%. ..
Back to top
View user's profile Send private message
vshadow
New Member
New Member


Joined: 12 Apr 2005
Posts: 25
Location: Athens

PostPosted: Thu Nov 19, 2009 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Νέα σχέδια για μετρό, αναθέσεις και διόδια
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=8440902

Quote:
Την ίδια περίοδο, επίσης, αναμένεται να ξεκαθαριστεί το τοπίο σε ό,τι αφορά τις επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας (αλλά και της Θεσσαλονίκης) και τον τρόπο χρηματοδότησής τους. Το υπουργείο μελετά τον επανασχεδιασμό της γραμμής 4 της πρωτεύουσας κατά τρόπο ώστε αντί για V να γίνει κυκλική, περίπου στα όρια του υφισταμένου εσωτερικού Δακτυλίου, να συνδέσει τις υπάρχουσες γραμμές 1, 2 και 3 και να εξυπηρετήσει περισσότερες πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Αθήνας, όπως ο Βύρωνας και η Καισαριανή. Το συνολικό μήκος της γραμμής 4 (περίπου 22 χιλιόμετρα) δεν μειώνεται, αλλά θα επιδιωχθεί καλύτερη εξυπηρέτηση των περιοχών που αντιμετωπίζουν οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα.


Από ότι φαίνεται βάλανε μυαλό. Βέβαια δεν είναι ξεκάθαρο ακόμη τι χάραξη θα ακολουθηθεί αλλά και μόνο που ακούω για κυκλική είναι μια πρόοδος.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Nov 19, 2009 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

Χμ, μια αλλαγή χάραξης πάντως μάλλον θα οδηγήσει σε πολύχρονες καθυστερήσεις πάντως (μια χαρά δικαιολογία για να μην δώσουν τα χρήματα για την κατασκευή του τώρα).

Επίσης, εάν το να γίνει κυκλική σημαίνει ότι το μετρό δεν φτάσει στο Μαρούσι και δεν καλύψει καλά την Κηφισίας θα είναι - κατ εμέ - μεγάλο λάθος.

Ας δούμε βέβαια τι θα προτίνουν και μετά σχολιάζουμε...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Nov 19, 2009 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Περιμένω συγκεκριμένες πληροφορίες πριν το σχολιάσω καθώς είναι ένα καινούργιο δεδομένο, ίσως είναι και δημοσιογραφική μπαρούφα.

Νομίζω όμως ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ο κλάδος της Κηφισίας και του Γαλατσίου καθώς προβλέποταν στη ΜΑΜ του 1996 και έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες μελέτες.
Μία εκτίμηση δική μου είναι ότι ίσως θα υπάρχουν αλλαγές στη χάραξη της γραμμής στο κέντρο ώστε ουσιαστικά να παρακάμπτεται αυτό. Ίσως θέλουν να αποφύγουν να ξανασκάψουν στο κέντρο της Αθήνας και να γλιτώσουν το έμφραγμα στις υπάρχουσες γαρμμές 2 -3 στο κέντρο... Ουσιαστικά ένας συνδυασμός της γραμμής 4 με τη γραμμη 8 του ρυθμιστικού.
Μία σκέψη είναι η παρακάτω
Γαλάτσι - Κυψέλη - Πλ.αμερικής - Αγ.Νικόλαος -Σεπόλια - Ελαιώνας - Καλλιθέα - Ν.Σμύρνη - Δάφνη - Βύρωνας - Παγκράτι - Καισαριανή - Ζωγράφου - Γουδή - Κατεχάκη - άξονας Κηφισίας - Μαρούσι - Πεύκη - Ειρήνη - Γαλάτσι

Μία άλλη με πιο στενό κύκλο στο κέντρο (Δικαστήρια - Βικτώρια - Μεταξουργείο - Κεραμεικός -Πετράλωνα - Ν.Κόσμος - Βύρωνας κτλ.)
Back to top
View user's profile Send private message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Συγνώμη αν το έχει ξαναποστάρει κάποιος(έψαξα και δεν το βρήκα), απλά το έβλεπα τις προάλλες έξω από το γραφείο ενός καθηγητή μου στο ΕΜΠ και είπα να το βάλω και εδώ... Smile

Νομίζω ότι λύνει αρκετές απορίες σχετικά με το «γενικό» σχεδιασμό των γραμμών του ΜΕΤΡΟ.

Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

Παντως στο χαρτη με το Σχεδιο Αναπτυξης Γραμμων της ΑΜ φαινεται σαν ενα κουβαρι το ολο συμπλεγμα. Αυτο που προτεινε ο Αρισκοπ ξεμπερδευει ηδη 2 προτεινομενες γραμμες την 4 και την 8. Επισης στην γραμμη 7 φαινεται οτι μπορει να παρει επιγεια επεκταση δυτικα προς Ελευσινα. Παλαιοτερα ειχε υποθει στο φορουμ οτι προυπαρχει καποια γραμμη προς εκμεταλευση στην περιοχη, για γραμμη LRT. Επισης πως σας φαινεται μια ενωση της γραμμης 5 μεχρι πανεπιστημιο (καταργειται το υπολοιπο τμημα της 5 εφοσων θα περναει η κυκλικη 4) και απο εκει με την Γ6 για πειραια, οπως και η Γ6Α να παρει την επεκταση της Γ6 για Μελισσια. Καλυπτει ολο το χαρτη με μολις +3 γραμμες απο τις σημερινες. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

Έχει γίνει αναφορά στο παρελθόν για αυτό το σχέδιο που περιλαμβανόταν στο νέο Ρυθμιστικό της Αθήνας.
Με μια πρώτη ματιά τότε θα το χαρακτήριζα αστείο. Σαν να έδωσες σε ένα πεντάχρονο μπογιές να ζωγραφίσει γραμμές στον χάρτη της Αθήνας. Ένα παράδοξο είναι ότι η Γ7 φαίνεται στο χάρτη να περνάει κάτω από την Ακρόπολη!!!
Στην πορεία και ακούγοντας διάφορες απόψεις συνειδητοποίησα ότι είναι και επικίνδυνο. Μεγάλα κομμάτια των γραμμών κινούνται πάνω σε διαδρόμους που σε διάφορους σχεδιασμούς και μελέτες έχουν θεωρηθεί ιδανικοί για τραμ (π.χ. Πατησίων, Νίκαια - Πέραμα κτλ). Αν ποτέ αποφασιζόταν τα κατασκευαστεί τραμ και ενώ ήταν σε ισχύ αυτό το ρυθμιστικό θα γινόντουσαν προσφυγές καθώς ο διάδρομος θα ήταν δεσμευμένος για μελλοντική επέκταση μετρό, όπως είχε παρατηρήσει τότε και ο Nozomi. Μύλος. Εκτός αυτού αχρηστεύει και την υφιστάμενη γραμμή τραμ

Ευτυχώς το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο (εκτός από το μετρό περιλάμβανε και άλλα τερατουργήματα για το μέλλον της Αττικής που θα οδηγούσε π.χ. στην πλήρη αστικοποίηση των Μεσογείων) δεν πρόλαβε να ψηφιστεί από τη Βουλή λόγω πρόωρων εκλογών και η δέσμευση της νέας κυβέρνησης είναι να το επανεξετάσει από νέα βάση με κύριο γνώμονα να σταματήσει να ξεχειλώνει ο οικιστικός ιστός της Αθήνας.
Επίσης υπάρχει και ένα θέμα με την νέα Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό που εκπόνησε ο ΟΑΣΑ και η ΑΜΕΛ σε συνεργασία με το ΕΜΠ και άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα, της οποίας αγνοείται η τύχη. Θυμάστε ότι στα πλαίσια αυτής της μελέτης για ένα διάστημα 3+ μηνών έκαναν προσωπικές συνεντεύξεις σε χιλιάδες επιβάτες των ΜΜΕ και σε οδηγούς σε πολυσύχναστους δρόμους. Μην σαν μπερδεύει το όνομα είναι μία ολοκληρωμένη μελέτη για τις συγκοινωνίες και τις μεταφορές στην Αττική που περιλαμβάνει όλα τα μέσα μεταφοράς (μετρό, τραμ, λεωφορεία, τρόλλευ, προαστιακός) αλλά και τις οδικές υποδομές της πόλης ακόμα και προτάσεις για πεζοδρομήσεις κτλ.[/img]
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ο χαρτης για το σχεδιο με την αναπτυξη των γραμμων του αθηνα'ι'κου μετρο μου εφερε αμεσως στο μυαλο μου το λονδρεζικο μετρο, το οποιο το εχω επισκεφθει δυο φορες και με εντυπωσιασε η πολυχρωμια των γραμμων δηλαδη η πυκνοτητα τους, αλλα και οι μονες σηραγγες για καθε κλαδο(οπως στη Θεσσαλονικη). Παντως για τη γραμμη 4 νομιζω οτι ο αρχικος σχεδιασμος προεβλεπε να καταληγει,στο ενα ακρο της, στον σταθμο ΗΣΑΠ του Περισσου και οχι στου Βε'ι'κου δηλαδη Μαρουσι το ενα ακρο της γραμμης ,Περισσος το αλλο για να δικαιολογει και την ονομασια της ,κυκλικη. Ενω τωρα θα καταληγει στα τυφλα.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Pindos, νομίζω ότι έχεις άδικο. Σε όλους τους σχεδιασμούς το μετρό σταμάταγε στο Γαλάτσι. Πρώτη φορά που υπήρχε επέκταση πέραν του Γαλατσίου είναι στο σχέδιο για το Ρυθμιστικό πριν 6 μήνες.
Αρχικά στις πρώτες ΜΑΜ υπήρχε ο κλάδος της γραμμής 2 Πανεπιστήμιο - Γαλάτσι (όπως και ο κλάδος της γραμμής 3 Πανόρμου - Κηφισίας). Η λύση αυτή όμως είχε πολλά προβλήματα καθώς οι κλάδοι θα δημιουργούσαν τρελά προβλήματα στην κυκλοφορία στις υφιστάμενες γραμμές.
Το 2005 ο Σουφλιάς παρουσίασε την πρόταση να ενώσει αυτούς τους κλάδους και μας προέκυψε η γραμμη 4 - U πάλι με τέρμα το Γαλάτσι και υπόγειο αμαξοστάσιο στο ύψος του Άλσους.

Από τότε κατά περιόδους υπήρχαν δημοσιεύματα που πρότειναν να συνεχιστεί η γραμμή μέχρι την Ειρήνη ώστε να κουμπώσει στον ΗΣΑΠ και να κλείσει ο κύκλος.
Τον τελευταίο καιρό υπήρξαν δημοσιεύματα και για την επέκταση προς Περισσό Ν.φιλαδέλφεια Αγ.Ανάργυροι (προσωπικά την βρήκα ωραία πρόταση).
Μετά ήρθε το σχέδιο του Ρυθμιστικού που προέβλεπε αυτή την επέκταση. Από όλο το σχέδιο συμφωνώ μόνο με αυτή την επέκταση, τις επεκτάσεις των υφιστάμενων γραμμών και τη προτεινόμενη κυκλική γραμμή 8. Τίποτα άλλο.

Και τέλος ήρθε το δημοσίευμα του Έθνους προχτές που μιλάει για τροποποιήσεις στην χάραξη της γραμμής 4 ώστε να γίνει κυκλική περίπου στα όρια του κυκλικού εσωτερικού οδικού δακτυλίου. Πάντως ως εσωτερικός οδικός δακτύλιος στους σχεδιασμούς των Ο.Α. αλλά και στη ΜΑΜ του 1996 θεωρούνταν ο δακτύλιος Λεωφ.Κηφισσού - Παραλιακή - Συγγρού - Καλλιρόης - Βασ.Κωνσταντίνου - Βασ.Σοφίας -Κηφισίας - Αττική Οδός. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 6:19 pm    Post subject: Reply with quote

Εμένα ένα πράγμα μόνο με βρίσκει αντίθετο στον όλο σχεδιασμό και αυτό είναι η μεγάλη συμφόρηση σε τρεις σταθμούς (Ομόνοια, Σύνταγμα, Μοναστηράκι). Θα μπορούσαν οι γραμμές να απλωθούν περισσότερο και να μην καταλλήγουν όλες σε αυτούς τους 3 σταθμούς. Και μιας και αναφέρθηκε το μετρό του Λονδίνου δείτε στα παρακάτω λινκ δείχνουν πως 'πραγματικά' απλώνεται το δίκτυο και τι θα πρέπει να "μιμηθούμε". Υπάρχουν γραμμές οι οποίες καταλλήγουν στο κέντρο και μερικές γραμμές οι οποίες ακολουθούν την κυκλική (η οποία στην ουσία δημιουργήθηκε αργότερα "πατώντας" σε ήδη προυπάρχουσες γραμμές, κάνοντας το δαχτυλίδι). Επίσης στους χάρτες αυτούς δεν υπάρχει και η γραμμή του Overground η οποία δεν περνάει καθόλου από το κέντρο του Λονδίνου.

Όλο το δίκτυο του Λονδίνου (εκτός από μερικούς πολύ απομακρυσμένους σταθμούς):
http://kottkegae.appspot.com/images/tubegeo.gif

Το δίκτυο στο κέντρο:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/35/London_Underground_full_map.svg/800px-London_Underground_full_map.svg.png
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Next
Page 10 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr