stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Jun 26, 2008 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Λογικά είναι η ΕΟ Ιωαννίνων - Άρτας - Αντιρίου.
Η έξοδος είναι ο αριθμός 5 της εγνατίας οδού.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Jun 26, 2008 4:59 pm    Post subject: Re: No. 7 Reply with quote

Draminos wrote:
Φιλε Corfu, στην Φωτογραφία

http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/E18-06-08111.jpg

γραφή έξοδος προς Αθηνα Aρτα Ιωάννινα και το νούμερο 7, είναι το νούμερο τις εξόδου, γιατί ούτε Εθνική οδός ούτε Αυτοκινητόδρομος με το νούμερο 7 δεν υπάρχει στην περιοχή.

Φίλε Δραμινέ, πρόκειται για κλασσικό λάθος (για να μη πω τίποτα άλλοRolling Eyes ) στην αρίθμηση. Evil or Very Mad

Το πλαίσιο που έχουν βάλει το 7 παραπέμπει σε Εθνική Οδό (όχι σε αυτοκινητόδρομο), έλα όμως που η εθνική οδός 7 είναι στη Πελοπόννησο... Shocked

Επίσης και η αγγλική μετάφραση είναι δίπλα και όχι από κάτω από την ελληνική ονομασία. Ήμαρτον!

Και μια τελευταία λεπτομέρεια, ούτε και η γραμματοσειρά είναι η σωστή. Δεν συνάδει με το πρώτυπο Din 1451... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Jun 26, 2008 8:36 pm    Post subject: Reply with quote

Corfu περάσατε μέσα απ'τη σήραγγα Παναγιάς έτσι? Έχει γίνει η τελική επένδυση μέσα?? Γιατί απ'έξω στα στόμια εδώ και καιρό φαίνεται όπως ήταν πάντα, δηλ ένα γιαπί. Στη σήραγγα Συρτού τι ισχύει? έχει αρχίσει η σκυροδέτηση? Όταν λες στη Γ9-11 και Γ10 μεταλλικό φορέα, όπως στη Γ4?? Αυτό γενικά είναι γρηγορότερο απ'τις δοκούς? Αν ήταν να τελειώσει η εγνατία το 2008 τότε θα έδιναν και κανα χρονοδιάγραμμα παραπάνω. Την άλλη την Τ8 πριν τη γέφυρα Αράχθου την είδες καθόλου, πώς πάει? Και το 7ο βάθρο στην Αράχθου?? Αυτά μόνο!! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jun 26, 2008 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

Οι σηραγγες πρεπει να είναι παντα γυμνες ,μονο με την τσιμεντενια επενδυση?
Στην περιμετρικη πατρων αρχιζει και φαινεται εντονη λιγδα καυσαεριων στς λευκα τοιχωματα...Δεν θα μπορουσαν να βαφτουν,με ωραια χρωματα ,ή να γινει ζωγραφικη ,graffiti?Σας κούφανα ,έτσι ? Very Happy Cool

Φανταστειτε σηραγγα βαμμενη σαν ουρανος τη νυχτα ή διαστημα(και με νανοχρωματα πχ που υπαρχουν ήδη και δεν πιανουν βρωμα για πιο εύκολο καθαρισμα)!Εμπειρια ,έτσι?Πως βαφουνε τα κτηρια και τα σχολεια?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Jun 26, 2008 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Corfu περάσατε μέσα απ'τη σήραγγα Παναγιάς έτσι? Έχει γίνει η τελική επένδυση μέσα?? Γιατί απ'έξω στα στόμια εδώ και καιρό φαίνεται όπως ήταν πάντα, δηλ ένα γιαπί. Στη σήραγγα Συρτού τι ισχύει? έχει αρχίσει η σκυροδέτηση? Όταν λες στη Γ9-11 και Γ10 μεταλλικό φορέα, όπως στη Γ4?? Αυτό γενικά είναι γρηγορότερο απ'τις δοκούς? Αν ήταν να τελειώσει η εγνατία το 2008 τότε θα έδιναν και κανα χρονοδιάγραμμα παραπάνω. Την άλλη την Τ8 πριν τη γέφυρα Αράχθου την είδες καθόλου, πώς πάει? Και το 7ο βάθρο στην Αράχθου?? Αυτά μόνο!! Wink


Στη σήραγγα Παναγιάς έχει ξεκινήσει η σκυροδέτηση αλλά αν θυμάμαι καλά έχει φτάσει μέχρι τη μέση.
Στη σήραγγα Συρτού χειρότερα. Προς το τέλος κάνουν ακόμη την εσκαφή της Β' φάσης.
Στη Γ10 θα γίνει ακριβώς όπως και στην Γ4.
Το ίδιο και στην γέφυρα Τ8 πριν τον Άραχθο.
Απ' ότι μου είπαν άλαξαν τα σχέδια για να πάρουν περισότερα λεφτά οι ετειρείες. Αλλά πολύ σωστα όπως είπες θα τελειώσουν πιο γρήγορα.
Το 7ο βάθρο στον Άραχθο δηστυχώς είναι ακόμη στον πάτο. Και όπως μου είπε και ο φίλος μηχανικός είναι πολύ στρατηγικό. Διότι αν τελειώσει αυτό σχεδόν τελείωσε και η γέφυρα, γιατί όλα θα περνούν από εκεί. Εννοώ τα φορτηγά οι μπετονιέρες για τις σκυροδετήσεις και για τον άλλο κλάδο. Είναι πολύ σημαντικό.
Back to top
View user's profile Send private message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Fri Jun 27, 2008 1:02 am    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι έχουμε μια αρκετά θετική εξέλιξη..

http://www.aegek.gr/

Δείτε στις ανακοινώσεις, ότι υπήρξε συμφωνία με κάποιον Μαρούλη για αγορά μετοχών της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική απο τη εταιρεία του, ΠΡΟΜΑΧΟΣ Α.Ε (τη έχετε ακουστά?) Άντε να επιταχυνθούν και τα οδικά, και τα έργα μετρό της εταιρείας!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Fri Jun 27, 2008 5:24 am    Post subject: Reply with quote

Μπράβο corfu για το ρεπορτάζ του στα εγκαίνια του τμήματος της σήραγγας Δρίσκου, που επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις σου.
Quote:
Corfu Έγραψε(ς)
Πάντως ο κ. Μαρούλης της Ιόνιος είναι στο παραπέντε να πάρει την ΑΕΓΕΚ και ρωτούσε τους μηχανικούς της ΕΟΑΕ για το πόσο χρόνο χρειάζεται για να τελείωσει.

http://www.protothema.gr/content.php?id=10990

Ελπίζω αυτή η συμφωνία να αποτελέσει εμφαλτήριο για την επίσπευση των έργων υποδομής που έχει αναλάβει η ΑΕΓΕΚ και εμφάνιζαν πολλές καθυστερήσεις. Είδομεν...

Ιδού κάποια έργα από την Ιόνιο Α.Ε. του κ. Μυλωνά. Από τα σημαντικότερα οδικά έργα που έχει αναλάβει η κατασκευαστική είναι η παράκαμψη Γρεβενών και ένα τμήμα Γρεβενών-Κοζάνης Εγνατίας Οδού, τμήματα καθέτων Εγν. Οδ. Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής και Αρδάνιου-Ορμένιου, τμήμα αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης-Καλαμάτας.

http://www.ionios-sa.gr/gr/frames.htm
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Jun 27, 2008 9:39 am    Post subject: Reply with quote

http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1214549864.php

Απαγόρευση της κυκλοφορίας λόγω έργων στον κόμβο του Αγίου Ανδρέα
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Jun 29, 2008 11:44 am    Post subject: Reply with quote

Προχθες πηγα Κιατο και είδα να κυκλοφορει(για πρωτη φορα), ενα αυτοκινητο ελεγχου κυκλοφοριας με τη φωτεινη πινακιδα(που ήταν σβηστη) ,και την επιγραφη στο πλαι Ολυμπια Οδος! Very Happy Very Happy Very Happy Shocked Άντε ,ποτε θα έρθουν και οι μπουλντοζες?Μεσα Ιουνιου είχαν πει !Μηπως αλλαζουν τα σχεδια λιγο για κανουν με 3+1 τον δρομο(να διαπλατυνουν τωρα και όχι στο μελλον άν χρειαστει-ο χορος επιπλεον λωριδας βεβαια είχε ήδη υπολογιστει-...)?Επισημως διαβασα ότι το μελετουν σοβαρα επειδη βλεπουν αυξημενη κινηση-μην τη πατησουν σαν τη αττικη οδο...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jun 30, 2008 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγω πριν περιπου μια εβδομάδα είδα ένα κίτρινο αυτοκίνητο (νομίζω fiesta, corsa ή κάτι τέτοιο) στην αττική οδό με ζωγραφισμένο το σήμα Ολύμπια Οδος ΑΕ.
Αν κάποιος δει και μπουλντόζα με το ίδιο λογότυπο, τότε ναι τα έργα θα χουν ξεκινήσει. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

Το διάβασα στην αρχή και τρόμαξα.
Εικονικό τροχαίο ατύχημα στο πλαίσιο άσκησης στην Σήραγγα του Δρίσκου.
http://news.ert.gr/local/news.asp?id=403104

Δε μας είπαν όμως πως αναπαράστησαν και την υπό κατασκευή σήραγγα εκκαπνισμου. Θα μαζεύτηκαν όλοι μαζί και θα φυσούσαν προς τα πάνω για να φύγει ο καπνός. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
fkxan
New Member
New Member


Joined: 04 Feb 2007
Posts: 45
Location: Ξάνθη

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

το ΣτΕ μπλοκάρει προσωρινά για μια ακόμη φορά το νότιο κλάδο της Ιονίας Οδού (τμήμα της Βορειοδυτικης Οδού Πελοποννήσου)
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=29458880
Σε άλλο αναλυτικότερο άρθρο αναφέρεται ότι ζητείται από το Ναυτικό όμιλο Ζαχάρως η αναστολή της σύμβασης παραχώρησης της ΒΔ Οδού Πελοποννήσου (και όχι Ιονίας οδού όπως λανθασμένα αναφέρεται στον τίτλο του άρθρου) http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=915496&lngDtrID
Πιστεύετε ότι θα υπάρξουν και νέες καθυστερήσεις στον πολύπαθο αυτό άξονα; Για να δούμε...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 4:04 pm    Post subject: Reply with quote

Καθε μερα που η Βδ οδος πελοποννησου καθυστερει σημαινει επιπλεον νεκροι
στην ασφαλτο ....Για μενα αυτοι οι "προοδευτικοι "-οικολογοι δηθεν και οι διαφοροι με συμφεροντα που εμποδιζουν την εναρξη της κατασκευης του δρομου είναι απλα δολοφονοι.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Ειδικα αυτος ο δρομος έχει ποτιστει με αίμα ,που για χαρη του προτιμω να πατηθει λιγο χορταρι και να φαγωθουν μερικα δενδρα(αφου θα γινει υπογειοποιηση ,τι άλλο θελουν?)..Καλα τα φυτα και το περιβαλλον αλλα πανω απο όλα είναι ο άνθρωπος..τα δεντρα θα ξαναφυτρωσουν καποτε ,οι οι άνθρωποι όμως που σκοτωθηκαν στην ασφαλτο δεν θα ξαναγεννηθουν...Στον κoρινθου πατρων παω πολυ συχνα και απορω ,....Ο κορινθου Τριπολης έχει ξεκινησει και άλλοι άξονες , με λιγοτερη κινηση και νεκρους..Γιατι αυτος ο άξονας έχει τοση αδρανεια στο να ξεκινησει?(γιατι θα γινει , ...)...


Έχουν ξεκινησει τα έργα στον Καιαφα?
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε μου και εγω με αυτά τα κριτήρια "ψευτοπροοδευτικός και ψευτοοικολόγος" είμαι. Προτιμώ να μην κοπεί κανένα δέντρο και να κάνεις μια ώρα παραπάνω να φτάσεις εκεί που πας, από το να μη μείνει τίποτα από όσο περιβάλλον έχει απομείνει. Το εναλλακτικό δεν είναι ο θάνατος, όσο και αν αυτό προσπαθούν να πασάρουν αυτοί που έχουν συμφέροντα στην κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων. Και αυτοί δεν είναι μονο αυτοί που τος χρισιμοποιούν, αλλά κυρίως αυτοί που τους κατασκευάζουν. Εκτός και αν πιστεύει κανεις οτι η φασαρία γίνεται για μερικά δεντράκια. Θυμάστε την πορεία που ακολούθησε πέρισι η μεγάλη φωτιά στην πελοπόνησο. Έτυχε απλά να συμπίπτει με τον υπο κατασκευή άξονα!

Και αν πεθαίνουν άνθρωποι, αυτοί πεθαίνουν λόγω κακής συντήρησης των υπαρχόντων δρόμων, μη τήρησης των κανόνων και γενικευμένης ατιμωρησίας. Καλώς ή κακώς υπάρχουν νόμοι και κανόνες και με αυτούς υποτίθεται οτι λειτουργούμε.

Αλλά τί μαλακίες κάθομαι και λέω! Σε μια χώρα που ο υπουργός περιβάλλοντος έχει αυθαίρετο, πού να ψάξω λογική;
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Η διαφωνια είναι στο που θα περασει ο δρομος σον Καιαφα?Ας γινουν ειλικρηνεις συζητησεις να βρεθει η καλυτερη λυση(ας γινει μεγαλυτερη και βαθυτερη υπογειοποιηση ,πχ),αλλα πρεπει οι νεοι αυτοκινητοδρομοι να γινουν ,γιατι έτσι θα ελαχιστοποιηθει ο παραγων δρομος για τα ατυχηματα,κοινως θα μειωθουν παρα πολυ οι νεκροι(η πατρων κορινθου θελεις να γινει?ή σου αρεσουν οι νεκροι ?)Οι μοντερνοι αυτοκινητοδρομοι έχουν το μικροτερο ποσοστο νεκρων απο καθε άλλο δρομο...Οποτε πρεπει η χωρα να εχει πληρες δικτυο ......Σε σωστη συνυπαρξη με το περιβαλλον βεβαια.....Αυτοκινητοδρομος προς καλαματα σημαινει αναπτυξη επικοινωνια και τουρισμος για τους ντοπιους και πολυ λιγοτερα ατυχηματα...........


Μην κυνηγατε τους δρομους ,για τις φωτιες ,όλοι ξερουμε ότι οι μεζονετες ,τα συγκροτηματα κατ σπιτακια -αυθαιρετα-και απλων ανθρωπων-χτιζονται στα καμμενα...Οι δρομοι είναι συγκεκριμενοι,χτιζονται και τελειωσε(και κανουν δεκαετιες να χτιστουν καινουριοι) ,δεν είναι καρκινωμα σαν τα πολλαπλασιαζομενα σπιτακια του καθενος...........
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό που λέει ο lucretius είναι το αυτονήτο. Φύλα τα ρούχα σου να έχεις τα μισά. Αν όλοι πηγαίναμε σοφά και όχι σαν επίδοξοι σουμάχερ πόσα ατυχήματα θα είχαμε???? Σε πληροφορώ πολύ λιγότερα. Αμα πας με 200 ούτε το διπλό τσιμεντένιο στηθαίο δεσε σώζει. Αμαν πια με τις υπερβολές. Ας γίνει ο δρόμος στη κόρινθο αλλά ας μη χάσουμε όυτε δεντρο. Οι μόνοι που λυπάμαι είναι όσοι πεθαίνουν χωρίς να φταίνε επειδή τους ήρθε κάποις από απέναντι. Ας πυκνώσουν τα μπλόκα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 5:04 pm    Post subject: Reply with quote

Οι επαναλαμβανομενες κλειστες στροφες χωρις ορατοτητα και ο στενος δρομος με 1 λωριδα χωρις στηθαιο συν το μεγαλο φορτο φορτηγων,άρα προσπερασεις κλπ δεν είναι κυριος παραγοντας ατυχηματων?μετωπικη συγκρουση =θανατος.....Αμαν με τις οικολογικες υπερβολες....Εσεις απο ότι καταλαβα δεν θεωρειται ότι είναι χρησιμος ο Νεος πατρων κορινθου ,(δεν καταργειται και αυτος?Αφου κοπηκαν δεντρα για να γινει.. Wink )


Αν μπροστα σου πηγαινει ένα φορτηγο σαν κοτα ,και εσυ πρεπει να προσπερασεις και να κινδυνευσεις ,με μια μονο λωριδα....Φταιει η παιδεια σου?

Υπαρχουν οι παραγοντες:ανθρωπος,αυτοκινητο και δρομος,σε διαφορετικα ποσοστα.δεν πρεπει να χαμηλωνουμε τον καθενα σιγα σιγα?Ο παραγοντας δρομος χαμηλωνει-εως και μηδενιζεται πρακτικα σε καποιες περιοχες και περιπτωσεις,πχ Πατρων Κορινθου-με τους νεους αυτοκινητοδρομους-Οι άλλοι παραγοντες με την παιδεια ,αστυνομευση ,κλπ μπορουν να βελτιωθουν...
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 5:38 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχουν ευθειες φίλε μου. Τα ατυχήματα γίνονται πάνω σε στροφές. Τότε φταίει το ηλίθιο μυαλό σου.

Δε λέω ότι δε θέλω να γίνει δρόμος με όλες τις ασφαλείς προδιαγραφές. Παραδέχομαι ότι ο υφιστάμενος δρόμος είναι ελεεινός. Όμως μη βάζουμε την ασφάλεια σαν δικαιολογία. Η ταχύτητα ίσως. Αλλά η ασφάλεια μπορεί να διατηρηθεί και με αυτές τις συνθήκες μέχρι ναγίνει ο καινούριος.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 6:12 pm    Post subject: Reply with quote

Ο δρομος έιναι προδιαγραφων του 70 και δεν αντεχει ασφαλως τη σημερινη κινηση...Όλα τα άλλα είναι δικαιολογιες....
Back to top
View user's profile Send private message
mitsaras
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 19

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Εχεις ενα μονοπάτι με αγκάθια και αγριολουλούδια και εναν καθαρισμένο.

Η ψευτο-οικολογία λέει οτι καλός ειναι και ο δρόμος με τα αγκάθια αρκει να πατάς με προσοχή, να πηγαίνεις αργά, και να απολαμβάνεις τα λουλούδια.

Η αλήθεια ειναι ομως οτι καλύτερος ειναι ο δρόμος καθαρός χωρίς αγκάθια και τα λουλούδια δεξιά και αριστερά και να φτασεις μια ώρα νωρίτερα να κανεις κα καμμια αλλη δουλειά.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε μου προέχει το να πας με ασφάλεια στον προορισμό σου. Και αυτό συμβαίνει είτε μάσα από τα αγκάθια είτε από το πλακωστρωμένο. Απλά επιδεικνύεις περισσότερη προσοχή. Δηλαδή στην Εγνατία ή στους αυτοκινητοδρόμους δεν έχουμε ατυχήματα; Έχουμε και μάλιστα κατά κανόνα θανατηφόρα επειδή αναπτύσσονται διπλάσιες ταχύτητες. Δεν φτάνω στο άλλο άκρο (της οικοχονδρίας) που λέει οτι δεν πρέπει να πειραχτεί ούτε η αγριαγκαθιά της Πίνδου αλλά δεν μου αρέσουν τα ψευτοδιλήμματα "δρόμος ή νεκροί". Για τους παλιότερους ακούγεται σαν το "Καραμανλής ή τανκς". Και φια την συγκεκριμένη περίπτωση, αν φταίει κάποιος είναι η κοινοπραξία που προχωρά στην κατασκευή ενός έργου χωρίς μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και μάλιστα σε περιοχή όπου και λόγω των περσινών πυρκαγιών και Natura 2000 πρέπει να υπάρχει διπλάσια προσοχή. Είναι ακριβώς το ίδιο με την μελέτη της υποθαλάσσιας στην Θεσσαλονίκη όπου βγαίνει ο Σουφλιάς αυτάρεσκα και δηλώνει "ας γίνει με το καλό και μετά βλέπουμε το θέμα της κυκλοφορίας"
Back to top
View user's profile Send private message
mitsaras
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 19

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 7:34 pm    Post subject: Reply with quote

Συγνώμη αλλα έχεις ακουσει οτι η αττική οδός ειναι απο τους πιο ασφαλείς δρόμους της ευρώπης και ο πιο ασφαλής στην Ελλάδα;

Επίσης έχεις δει πως τρέχουν διαφοροι τρελλοί στην αττική οδό;

Ο ασφαλής δρόμος πρέπει να ειναι υπολογισμένος και φτιαγμενος για να προστατεύει και τους "τρελλούς"...
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

1. Όχι. Το είχα διαβάσει για το αεροδρόμιο.
2. Ναι. Και στην Εγνατία που κυκλοφορώ σχεδόν καθημερινά. Η τροχαία τί κάνει; Χτες ένας ηλίθιος είχε σταματήσει στην λωρίδα επιβράδυνσης της εξόδου προς Ασπροβάλτα, κρυμμένος από στροφή και με το τριγωνάκι στα 10 μέτρα. Το πώς τον γλίτωσα τον μαλάκα ήταν θαύμα
3. Ο τρελος δεν προστατεύεται, ο δρόμος αφ' εαυτού του δεν έχει μαγικές ιδιότητες. Όπως είπε και ο Pavel αν τρέχεις με 200 (και με 150 σου λέω εγώ) και χάσεις τον έλεγχο, δεν σε ζώσει ούτε το τσιμεντένιο στηθαίο.
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Βέβαια και έχει διαφορά.Ο τρελλός που τρέχει με 200 δεν θα "φάει λάχανο" τους απέναντι που πηγαίνουν όμορφα και ωραία στη δουλίτσα τους.
Για να γίνουν δρόμοι όλο και κανα δέντρο πρέπει να κοπεί,ας είμαστε ρεαλιστές.
Το θέμα είναι να είναι οσο το δυνατόν πιο μικρή η ζημιά στον τομέα του περιβάλλοντος.
Σ αυτο το θέμα δεν υπάρχει ασπρο και μαυρο.
Ειναι καλύτερο για το περιβάλλον για την ίδια διαδρομή να "καίω" διπλάσια ποσότητα βενζίνης επειδή πάω το πολύ με τρίτη;
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως για να επανέλθουμε στην αρχή της κουβέντας, δεν πιστεύω ότι θα επηρεαστούν τα έργα στο κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα. Ούτως η άλλως έχει διαφορετικό χρονοδιάγραμμα παράδοσης από τον υπόλοιπο δρόμο
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 420, 421, 422  Next
Page 9 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr