View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 3:05 am Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Πάντως το τούνελ είναι η μόνη αποδεκτή λύση από την τοπκή κοινωνία ,αλλά και από όλους όσους εξυπηρετούνται από αυτό τον δρόμο. Δε μπορεί στην Εγνατία και στην κάθε Εγνατία να γίνονται ένα σωρό τούνελ της προκοπής κι αντίστοιχες κοιλαδογέφυρες κι εδώ στο μοναδικό σοβαρό τούνελ-τεχνικό έργο να πάνε να τη βγάλουν τζάμπα. Η περίπτωση επιττάσει τούνελ, πώς να το κάνουμε? |
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω σε αυτό που λες περί τζάμπα. Η λύση του μπαλκονιού σαν τεχνική πρόκληση είναι εξίσου δύσκολη με την κατασκευή ενός τούνελ στην περιοχή. Και από οικονομικό κόστος η διαφορά δεν πιστεύω ότι είναι μεγάλη (αν ήταν μεγάλη η διαφορά στο κόστος δεν θα κόπτονταν η κοινοπραξία να "περάσει" η λύση του τούνελ). Το μόνο που ενδιαφέρει την κοινοπραξία είναι να φύγει από πάνω της ο βραχνάς των δεσμευτικών ημερομηνιών για την παράδοση του τμήματος.
Τα μοναδικά κριτήρια με τα οποία θα πρέπει να επιλεγεί η τελική λύση είναι:
1. Η πιθανότητα έγκαιρης ολοκλήρωσης του έργου χωρίς απρόοπτα στην διάρκεια κατασκευής (π.χ. ακατάλληλο υπέδαφος στη λύση του τούνελ, σαθρά πρανή στην περίπτωση του μπαλκονιού)
2. Η ασφάλεια της διερχόμενης κίνησης μετά την ολοκλήρωση του έργου.
Ως διερχόμενος οδηγός της περιοχής (έστω και στις γιορτές) το ποιά λύση θα επιλεγεί δεν με ενδιαφέρει καθόλου αρκεί να επιλεγέι κάποια κάποτε και να ξεκινήσουν τα έργα. Η Ιονία Οδος είναι ο μοναδικός αυτοκινητόδρομος των συμβάσεων παραχώρησης που δεν έχει στηθεί ούτε εργοτάξιο. Πότε θα προλάβουν μέσα σε 2 με 3 χρόνια να έχουν έτοιμο αυτοκινητόδρομο μέχρι το Αγρίνιο πολύ θα ήθελα να ήξερα??? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agr-engineer Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 10:58 am Post subject: |
|
|
Το "τζάμπα" είναι σχήμα λόγου. Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι κάθε αυτοκινητόδρομος πρέπει να έχει και παράλληλο εναλλακτικόδρόμο χωρίς διόδια. Εδώ δε θα υπάρχει τίποτα παρά μόνο βουνό και γκρεμίλα. Από πού θα διέρχονται τα διάφορα γεωργικά μηχανήματα της περιοχής,όπως κατα κόρον συμβαίνει σε τέτοιες περιοχές??
Προτιμώ να περιμένω 2 χρόνια επιπλέον για να γίνει το τούνελ και να υπάρχει ο παράπλευρος δρόμος,παρά να κατασκευαστεί το επονομαζόμενο "μπαλκόνι". Οι σύγχρονες επιταγές αυτό επιττάσσουν όπως και να το κάνουμε. Κι ας δώσει το ΥΠΕΧΩΔΕ και μια επιπλέον παράταση για το συγκεκριμένο τμήμα. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει ,όλοι το ξέρουμε. Αλλά να δοθεόι παράταση μόνο για το τμήμα του τούνελ και να μην επεκταθεί για όλο το κομμάτι μέχρι παράκαμψη Αγρινίου. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Engineer Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mike Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 296 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 12:21 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Ευχαριστώ όλους για τα ρεπορτάζ από τα διάφορα μέτωπα. Μια είδηση από τη χθεσινή Καθημερινή που μας ξέφυγε: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_22/04/2009_311780
Αντιγράφω τα πιο ενδιαφέροντα:
"Γολγοθάς για οδηγούς προσεχώς...
...
Αρχίζει το αμέσως επόμενο διάστημα η ταλαιπωρία των οδηγών στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών. Μέσα στο προσεχές δεκαήμερο θα καθοριστούν οι πρώτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, καθώς σταδιακά θα στηθούν εργοτάξια σε όλο το μήκος του δρόμου μειώνοντας τα ρεύματα κυκλοφορίας. Ο άξονας θα γίνει... για γερά νεύρα από τις αρχές του καλοκαιριού, όταν θα ξεκινήσουν οι εργασίες διαπλάτυνσης του δρόμου. Εν τω μεταξύ, η καταβολή διοδίων στην Κορίνθου - Πατρών εξακολουθεί να διχάζει.
Σύμφωνα με την κοινοπραξία «Ολύμπια Οδός», που έχει την ευθύνη του άξονα (Ελευσίνα - Πάτρα - Τσακώνα) για την επόμενη 30ετία, οι εργασίες ανακατασκευής θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα σε πολλά μέτωπα, προκειμένου να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα (ολοκλήρωση του τμήματος Κορίνθου - Πύργου σε τρία χρόνια από σήμερα).
Το πλάνο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα οριστικοποιηθεί μέσα στο επόμενο 10ήμερο, οπότε και θα ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των οδηγών. Η κυκλοφορία στον άξονα θα δυσχερανθεί περαιτέρω από τα τέλη Μαΐου, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες διαπλάτυνσης του άξονα.
Οσον αφορά το προσεχές διάστημα, οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:
1. Κόρινθος - Κιάτο. Κατασκευή δύο κάτω διαβάσεων και μιας άνω διάβασης οχημάτων, προκειμένου να διευκολυνθεί η τοπική κυκλοφορία.
2. Κιάτο - Αίγιο. Εχουν ξεκινήσει εργασίες σε τρεις σήραγγες. Πρώτη η σήραγγα Δερβενίου (αποτελείται από δύο τμήματα, 620 μ. και 610 μ., μόνο στην κατεύθυνση προς Αθήνα), στην οποία έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές εργασίες και πρόκειται να ξεκινήσουν οι εργασίες εκσκαφής. Ακολουθεί η σήραγγα Μαύρων Λιθαριών (περίπου 1.150 μ.) και η σήραγγα Πλατάνου (περίπου 1.500 μ.), στις οποίες ξεκινάει η υπόγεια εκσκαφή. Επίσης ξεκίνησε η κατασκευή δύο γεφυρών, δύο άνω διαβάσεων και οκτώ κάτω διαβάσεων.
3. Αίγιο - Αραχωβίτικα. Θα ξεκινήσουν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για τη μεγαλύτερη σήραγγα του έργου, τη σήραγγα Παναγοπούλας (περίπου 4 χλμ.).
..."
Ελπίζω το site της Ολυμπίας να ενημερώνεται συχνά και να ενημερωνόμαστε και εμείς με φωτογραφίες και πληροφορίες για την πρόοδο των έργων. Την άλλη βδομάδα θα πάω προς τα εκεί (μετά από αρκετούς μήνες) και θα σχηματίσω ιδίαν άποψιν τόσο για τα οδικά όσο και τα σιδηροδρομικά έργα. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AUGalos Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 1:07 pm Post subject: |
|
|
Χαμηλότερη των προσδοκιών η μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1006905&lngDtrID=244
"Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σύνολο των θανατηφόρων τροχαίων το 2008, τα 43 έγιναν στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Πατρών (στοίχισαν τη ζωή σε 55 πολίτες) και τα 54 στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης (65 νεκροί)."
Με το καλό να τελειώσει ο δρόμος... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Agg3los Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 1:23 pm Post subject: |
|
|
Μακαρι να γινουν γρηγορα τα εργα και να μπλοκαρει και η κυκλοφορια στο δρομο,ωστε να γινει και ασφαλεστερος..ετσι δεν θα μπορουν να αναπτυχθουν επικινδυνες ταχυτητες....εδω απο Αραχωβιτικα-Παναγοπουλα παρακολουθω...
![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pindos10 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 12:18 am Post subject: |
|
|
Eκτος απο τους μεγαλους αυτοκινητοδρομους που κατασκευαζονται στη χωρα,θα ηθελα οποιος ξερει να με πληροφορησει για το μοναδικο χωματοδρομο που παει σε πρωτευουσα Δημου στην Ελλαδα και συγκεκριμενα στα Αγραφα Ευρυτανιας. Ειχα παει πριν 2 χρονια ,κατι φτιαχνανε και επειδη θα ξαναπαω το Μαη,ξερει κανεις κατι περισσοτερο? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
cosygatos New Member
![New Member New Member](images/rank/rank1.gif)
Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 8:11 am Post subject: |
|
|
Τα νέα έρχονται από την εφημερίδα Πατρίς του Πύργου: μέσα στο Μάιο ξεκινάει σταδιακά η ανάπτυξη νέων εργοταξίων από την Ολυμπία Οδό. Δε ήταν σαφές το που αλλά εννοούταν σε πολλά τμήματα από Πύργο εως Αθήνα. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στη φάση οριστικοποίησης των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, έγραφε. Άρα, μπαίνουν στο παρόν σίχαμα για έργα.
Καλή μας αρχή και καλό κουράγιο! |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agriniotis New Member
![New Member New Member](images/rank/rank1.gif)
Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 9:53 am Post subject: |
|
|
@ ΠΙΝΔΟΣ
Ο δρόμος παραμένει στο μεγαλύτερο μήκος χωματόδρομος αλλά κι έτσι η διαδρομή είναι φανταστική! |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
corsakias Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 10:49 am Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Eκτος απο τους μεγαλους αυτοκινητοδρομους που κατασκευαζονται στη χωρα,θα ηθελα οποιος ξερει να με πληροφορησει για το μοναδικο χωματοδρομο που παει σε πρωτευουσα Δημου στην Ελλαδα και συγκεκριμενα στα Αγραφα Ευρυτανιας. Ειχα παει πριν 2 χρονια ,κατι φτιαχνανε και επειδη θα ξαναπαω το Μαη,ξερει κανεις κατι περισσοτερο? |
χωματοδρομος?
Δηλαδη η προσβαση ειναι μόνο απο αυτό το χωματοδρομο? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agr-engineer Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 10:51 am Post subject: |
|
|
Όσον αφορά τα Άγραφα,τα διπλανά Επινιανά κλπ τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα ( βελτίωση της βατότητας κι ασφαλτόστρωση ), ενώ τα έργα νομίζω συνεχίζονται ή έχουν δημοπρατηθεί ( αν δεν κάνω λάθος ). |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
corfu Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
![](http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/CIMG2261-1.jpg)
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 11:41 am Post subject: |
|
|
Φίλε pindos10 έψαξα στο google erth τον τόπο σου και εντυπωσιάστηκα.
Επίσης εντύπωση μου έκανε πως όλα αυτά τα ορεινά χωριά μέχρι πριν από λίγα χρόνια δεν είχαν ούτε καν ασφαλτοστρωμένη οδό για να τα προσεγγίσεις.
Πάντως το δάσος δείχνει πανέμορφο και ο αυχένας Χαλικίου φαντάζωμαι το χειμώνα πως δεν θα καθαρίζεται από τα χιόνια συχνά ή κάνω λάθος.
Μίλησέ μας γι' αυτή τη διαδρομή δείχνει πολύ ενδιαφέρον. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 12:34 pm Post subject: |
|
|
Ευχάριστα τα νέα από Ολυμπία μέτωπο το είδα και ιδίοις όμασι τώρα που μουν κάτω κι ήθελα να μεταδώσω τα νέα αλλά με προλάβανε, με τις σήραγγες ισχύει, αλλά το μόνο προχωρημένο μέχρι στιγμής είναι η σήραγγα Λιθαριών ή κάτι τέτοιο που έχουν ανοιχτεί και τα δυο στόμια και προχωρούν κανονικά, οι άλλες σήραγγες είναι στην αποψίλωση και κανα τσιμεντάρισμα των μετώπων. Επίσης τράβηξα φωτογραφίες απ'το εργοτάξιο που έχει στηθεί στην Αμαλιάδα, δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο αν θέλετε τις φωτογραφίες τις ανεβάζω, τα κοντέινερς έχουν φέρει για τα γραφεία κλπ, περίφραξη, ρεύμα δεν έχουν ακόμα, μου άνοιξε ένας υπεύθυνος και μου πε κάποια πράγματα, μπουλντόζες δεν έχουν έρθει ακόμη, είναι έτοιμοι τώρα να φτιάξουν ένα γεφυράκι για να έχουν επικοινωνία με την κύρια έκταση που θα ναι σταθμευμένα τα οχήματα κλπ και από Ιούνιο ξεκινάνε εργασίες. Είναι το εργοτάξιο της Τέρνας και έχει αναλάβει το τμήμα Κουρτέσι-Άγιος Γεώργιος Πύργου συν τη μικρή σήραγγα στο σημείο αυτό, σας φώτισα τώρα αλλά ανοίχτε το χάρτη. Έχει μήκος περίπου 40 χλμ όπως το δα με το μάτι.
Mike όταν λένε σήραγγα Δερβενίου σε δύο τμήματα εννοούν δηλ δύο σήραγγες? Και μεταξύ τους τι θα υπάρχει γέφυρα?
Επίσης ένα μεγάλο μπράβο για τις τέλειες φωτογραφίες από εγνατία και Αγρίνιο ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Agg3los Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 1:12 pm Post subject: |
|
|
Τα Μαυρα Λιθαρια ειναι το συνορο Αχαιας κορινθιας...εχει και πινακιδα... ξεκινησαν τα τρυπηματα!
στο Δερβενι το ρευμα προς Πατρα θα ειναι πανω στη σημερινη χαραξη..ενω το άλλο θα ειναι οι δυο συνεχομενες σηραγγες(με καμια γεφυρα ενδιαμεσα βεβαια) ενω εδω στην Παναγοπουλα πχ και τα δυο ρευματα θα τρυπησουν το βουνο..η νεα εθνικη θα μεινει σαν βοηθητικη ...
Στη αμαλιαδα τα εργα δεν ειναι για την Ολυμπια οδο...Η Τερνα δεν ανηκει στην κοινοπραξια... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Engineer Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 1:42 pm Post subject: |
|
|
To ότι η ΤΕΡΝΑ δεν ανήκει στην κοινοπραξία δεν λέει κάτι από μόνο του. Μπορεί να το πήρε υπεργολαβία όπως αυτή έδωσε στην ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ενα τμημα του Ε-65. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Agg3los Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 1:55 pm Post subject: |
|
|
για τη νεα εθνικη ήταν το εργοταξιο στην Αμαλιαδα?Αν το είπαν στον Beethoven εκει δεν εχω λογο να αμφισβητω....
Α, Beethoven μια ερωτηση..στα Λιθαρια που ειδες τις σηραγγες,σου φανηκαν το ίδιο πλατιες με της Εγνατιας ή της περιμετρικης Πατρων πχ?Δυο λωριδων δηλαδη?
8 μετρα νομιζω οτι ειναι το επισημο τελειωμενο πλατος αυτων..Στην Πατρων Κορινθου όμως οι σηραγγες θα ειναι μεγαλυτερες ,2,5 -3 λωριδων κλπ
εσενα πως σου φανηκε? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AUGalos Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 2:17 pm Post subject: |
|
|
Θυμάμαι ότι κάποιος είχε γράψει πως θα είναι αρκετά πλατιές... Λέτε να είναι σαν της κακιάς σκάλας? Κανονικά αφού ο δρόμος προβέλεπεται να γίνει 3+1 στο μέλλον πρέπει να έχουν τουλάχιστον 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pindos10 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:10 pm Post subject: |
|
|
Απο τον Ασπροποταμο Τρικαλων,με τα πυκνα και απεραντα δαση του,οπου διαβιουν πλεον αρκετες αρκουδες,δεν ξερω αν οφειλεται στην οχληση απο βορρα λογω Εγνατιας, ενα μικρο οδοιπορικο προς Ανηλιο. Απο το Χαλικι αρχιζουμε αναβαση(ή καταβαση ερχομενοι απο Ανηλιο) στις ανατολικες πλαγιες του Περιστεριου,εντελως γυμνο κομματι, για 8 χλμ. μεχρι τον αυχενα Μαντρα-Χοτζα σε υψομετρο 1650μ. Ο αυχενας ειναι φυσικα το υψηλοτερο σημειο της διαδρομης,συνορο νομων Ιωαννινων-Τρικαλων και συνορο της Ελλαδας πριν τον ελληνοτουρκικο πολεμο του 1897. Κατηφοριζοντας στη συνεχεια,μπαινουμε αμεσως σε πυκνοτατο δασος οξυας και για 10χλμ δεν βλεπουμε ουρανο καθως οι φυλλωσιες δημιουργουν μια συνεχη καμαρα.Στο τελος της καταβασης περναμε ενα μικρο ρεμα(παραποταμος του Μετσοβιτικου)και μπαινουμε στην πλαγια του Ανηλιου,οπου μετα απο 2χλμ. σε ελατοδασος πλεον,μπαινουμε στο Ανηλιο.
Προσοχη μεγαλη θελει το δασωμενο κομματι καθως ο ασφαλτοδρομος ειναι παρα πολυ στενος(εγιναν τεχνικα και ασφαλτοστρωση στον υπαρχοντα στενο χωματοδρομο,χωρις να χαλασουν ουτε μια οξυα)ενω στο γυμνο κομματι εγινε φαρδια διανοιξη.Μαλλον απιστευτη εφαρμογη μελετης περιβαλλοντικων επιπτωσεων στη χωρα μας. Ευτυχως, γιατι οταν τελειωσε το εργο καποιοι αναφωνησαν..."φερτε μας την ΑΤΤΙΚΑΤ" |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Admin Site Owner
![Site Owner Site Owner](images/rank/ranka.gif)
![](http://www.stadia.gr/newsite/forumlogo.jpg)
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:22 pm Post subject: |
|
|
Θέλουμε φωτό ![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pindos10 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:26 pm Post subject: |
|
|
Το Μετσοβο(νομαρχια) στελνει μηχανημα το χειμωνα μεχρι το συνορο αλλα η νομαρχια Τρικαλων οχι τουλαχιστον για φετος. Επισης καινουργιος ασφαλτοδρομος Ασπροποταμος- Καλλαρυτες,Ματσουκι ανεβαινει στη διαβαση του Μπαρου στα 1900μ. Γνωριζει κανεις ψηλοτερο περασμα στην Ελλαδα? Οχι τελος προορισμου αλλα περασμα. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Dromeas Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
![](http://farm3.static.flickr.com/2267/1779518175_dad9f9ebbf_t.jpg)
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:33 pm Post subject: |
|
|
Pindos, η περιοχή σου έχει αρκετές αρκούδες πια ως αποτέλεσμα του τριπλασιασμού του αριθμού τους κατά τα τελευταία 20 χρόνια και της φυσιολογικής εξάπλωσής τους (από 80 περίπου σε πάνω από 200)!
Επίσης, για να απαντήσω και σε ένα προηγούμενο ποστ, Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, η μη κυβερνητική οργάνωση για τις αρκούδες και τα άλλα μεγάλα θηλαστικά, πραγματοποιεί πρόγραμμα αξιολόγησης των επιπτώσεων της κατασκευής του Ε65 στα ενδιαιτήματα της αρκούδας και του λύκου εκεί που ο Ε65 θα ενώνεται με την Εγνατία οδό (στο ύψος της ορεινής περιοχής των Χασίων). Συνεπώς, στην περιοχή αυτή θα προβλέπονται αυστηρότεροι περιβαλλοντικοί όροι, όπως και στο αντίστοιχο κομμάτι της Εγνατίας! |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pindos10 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:59 pm Post subject: |
|
|
Εχω περασει το Βασιλιτσα-Διστρατο και δεν ξερω επισης το Αγραφα -Καμαρια. Ας δωσει καποιος τα υψομετρα των διαβασεων αυτων αν τα ξερει. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Engineer Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 5:00 pm Post subject: |
|
|
Pindos 10
Ειχα περασει απο τον περιοχη το Δεκεμβριο του 2008 και τοτε ειδα το εργοταξιο του δρομου Χαλικι Ανηλιο στην εισοδο του χωριου. Τοτε δεν ειχε πεσει ακομη ασφαλτος. Σήμερα ειναι ασφαλτοστρομένο μέχρι και το Ανηλιο? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pindos10 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 5:13 pm Post subject: |
|
|
Ποιο εργοταξιο.. Ο δρομος ειναι ασφαλτος απο Αυγουστο 2008
Εngineer,εκει που σκαει η γεφυρα στα στομια των σηραγγων διπλα εχει ενα χωματοδρομο που χρησιμοποιουσε το εργοταξιο. Ο δρομος Ανηλιο- Χαλικι ειναι λιγο πιο πανω. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Beethoven Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 5:20 pm Post subject: |
|
|
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7817&Itemid=41
Δεν το βλέπουμε για ιονία...
Ας χαιρόμαστε τουλάχιστον για την ολύμπια που άρχισαν τα έργα και υπάρχει κινητικότητα, λίγο καιρό ακόμη υπομονή και θα βλέπουμε περισσότερα έργα. Το εργοτάξιο της Τέρνα στην Αμαλιάδα φυσικά είναι της ολύμπιας οδού, μιλήσαμε και λίγο για τη χάραξη, αποκλείεται να μιλούσαμε για διαφορετικά έργα μια και δεν προβλέπεται τίποτα άλλο στην περιοχή!!
Σχετικά με το πλάτος της σήραγγας στο Δερβένι οπτικά μου φάνηκαν ίσα με τυπική σήραγγα της εγνατίας δηλ 2 λωρίδες. Αλλά δεν μπορούμε τώρα να υπολογίσουμε με το μάτι, 3 μέτρα παραπάνω δεν πιάνονται έτσι. Πρέπει να το μετρήσουμε με τη μεζούρα .
Last edited by Beethoven on Fri Apr 24, 2009 6:19 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|