stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Apr 22, 2009 3:05 am    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Πάντως το τούνελ είναι η μόνη αποδεκτή λύση από την τοπκή κοινωνία ,αλλά και από όλους όσους εξυπηρετούνται από αυτό τον δρόμο. Δε μπορεί στην Εγνατία και στην κάθε Εγνατία να γίνονται ένα σωρό τούνελ της προκοπής κι αντίστοιχες κοιλαδογέφυρες κι εδώ στο μοναδικό σοβαρό τούνελ-τεχνικό έργο να πάνε να τη βγάλουν τζάμπα. Η περίπτωση επιττάσει τούνελ, πώς να το κάνουμε?


Επέτρεψε μου να διαφωνήσω σε αυτό που λες περί τζάμπα. Η λύση του μπαλκονιού σαν τεχνική πρόκληση είναι εξίσου δύσκολη με την κατασκευή ενός τούνελ στην περιοχή. Και από οικονομικό κόστος η διαφορά δεν πιστεύω ότι είναι μεγάλη (αν ήταν μεγάλη η διαφορά στο κόστος δεν θα κόπτονταν η κοινοπραξία να "περάσει" η λύση του τούνελ). Το μόνο που ενδιαφέρει την κοινοπραξία είναι να φύγει από πάνω της ο βραχνάς των δεσμευτικών ημερομηνιών για την παράδοση του τμήματος.

Τα μοναδικά κριτήρια με τα οποία θα πρέπει να επιλεγεί η τελική λύση είναι:
1. Η πιθανότητα έγκαιρης ολοκλήρωσης του έργου χωρίς απρόοπτα στην διάρκεια κατασκευής (π.χ. ακατάλληλο υπέδαφος στη λύση του τούνελ, σαθρά πρανή στην περίπτωση του μπαλκονιού)
2. Η ασφάλεια της διερχόμενης κίνησης μετά την ολοκλήρωση του έργου.

Ως διερχόμενος οδηγός της περιοχής (έστω και στις γιορτές) το ποιά λύση θα επιλεγεί δεν με ενδιαφέρει καθόλου αρκεί να επιλεγέι κάποια κάποτε και να ξεκινήσουν τα έργα. Η Ιονία Οδος είναι ο μοναδικός αυτοκινητόδρομος των συμβάσεων παραχώρησης που δεν έχει στηθεί ούτε εργοτάξιο. Πότε θα προλάβουν μέσα σε 2 με 3 χρόνια να έχουν έτοιμο αυτοκινητόδρομο μέχρι το Αγρίνιο πολύ θα ήθελα να ήξερα???
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Apr 22, 2009 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Το "τζάμπα" είναι σχήμα λόγου. Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι κάθε αυτοκινητόδρομος πρέπει να έχει και παράλληλο εναλλακτικόδρόμο χωρίς διόδια. Εδώ δε θα υπάρχει τίποτα παρά μόνο βουνό και γκρεμίλα. Από πού θα διέρχονται τα διάφορα γεωργικά μηχανήματα της περιοχής,όπως κατα κόρον συμβαίνει σε τέτοιες περιοχές??
Προτιμώ να περιμένω 2 χρόνια επιπλέον για να γίνει το τούνελ και να υπάρχει ο παράπλευρος δρόμος,παρά να κατασκευαστεί το επονομαζόμενο "μπαλκόνι". Οι σύγχρονες επιταγές αυτό επιττάσσουν όπως και να το κάνουμε. Κι ας δώσει το ΥΠΕΧΩΔΕ και μια επιπλέον παράταση για το συγκεκριμένο τμήμα. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει ,όλοι το ξέρουμε. Αλλά να δοθεόι παράταση μόνο για το τμήμα του τούνελ και να μην επεκταθεί για όλο το κομμάτι μέχρι παράκαμψη Αγρινίου.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Wed Apr 22, 2009 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Μια είδηση που αφορά την κατασκευη του Ε-65 (Προφανώς χάθηκε κάποιο ή κάποια μηδενικά κατά τη συγγραφή του άρθρου.... )

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=719652

Και εδώ η ίδια πληροφορία με το σωστό ύψος για την αμοιβη του υπεργολαβου. Ξεκινά το έργο σιγα σιγα...

http://www.reporter.gr/default.asp?pid=16&la=1&art_aid=208951
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Thu Apr 23, 2009 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Ευχαριστώ όλους για τα ρεπορτάζ από τα διάφορα μέτωπα. Μια είδηση από τη χθεσινή Καθημερινή που μας ξέφυγε: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_22/04/2009_311780

Αντιγράφω τα πιο ενδιαφέροντα:

"Γολγοθάς για οδηγούς προσεχώς...

...
Αρχίζει το αμέσως επόμενο διάστημα η ταλαιπωρία των οδηγών στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών. Μέσα στο προσεχές δεκαήμερο θα καθοριστούν οι πρώτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, καθώς σταδιακά θα στηθούν εργοτάξια σε όλο το μήκος του δρόμου μειώνοντας τα ρεύματα κυκλοφορίας. Ο άξονας θα γίνει... για γερά νεύρα από τις αρχές του καλοκαιριού, όταν θα ξεκινήσουν οι εργασίες διαπλάτυνσης του δρόμου. Εν τω μεταξύ, η καταβολή διοδίων στην Κορίνθου - Πατρών εξακολουθεί να διχάζει.

Σύμφωνα με την κοινοπραξία «Ολύμπια Οδός», που έχει την ευθύνη του άξονα (Ελευσίνα - Πάτρα - Τσακώνα) για την επόμενη 30ετία, οι εργασίες ανακατασκευής θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα σε πολλά μέτωπα, προκειμένου να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα (ολοκλήρωση του τμήματος Κορίνθου - Πύργου σε τρία χρόνια από σήμερα).

Το πλάνο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα οριστικοποιηθεί μέσα στο επόμενο 10ήμερο, οπότε και θα ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των οδηγών. Η κυκλοφορία στον άξονα θα δυσχερανθεί περαιτέρω από τα τέλη Μαΐου, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες διαπλάτυνσης του άξονα.

Οσον αφορά το προσεχές διάστημα, οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:

1. Κόρινθος - Κιάτο. Κατασκευή δύο κάτω διαβάσεων και μιας άνω διάβασης οχημάτων, προκειμένου να διευκολυνθεί η τοπική κυκλοφορία.

2. Κιάτο - Αίγιο. Εχουν ξεκινήσει εργασίες σε τρεις σήραγγες. Πρώτη η σήραγγα Δερβενίου (αποτελείται από δύο τμήματα, 620 μ. και 610 μ., μόνο στην κατεύθυνση προς Αθήνα), στην οποία έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές εργασίες και πρόκειται να ξεκινήσουν οι εργασίες εκσκαφής. Ακολουθεί η σήραγγα Μαύρων Λιθαριών (περίπου 1.150 μ.) και η σήραγγα Πλατάνου (περίπου 1.500 μ.), στις οποίες ξεκινάει η υπόγεια εκσκαφή. Επίσης ξεκίνησε η κατασκευή δύο γεφυρών, δύο άνω διαβάσεων και οκτώ κάτω διαβάσεων.

3. Αίγιο - Αραχωβίτικα. Θα ξεκινήσουν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για τη μεγαλύτερη σήραγγα του έργου, τη σήραγγα Παναγοπούλας (περίπου 4 χλμ.).
..."

Ελπίζω το site της Ολυμπίας να ενημερώνεται συχνά και να ενημερωνόμαστε και εμείς με φωτογραφίες και πληροφορίες για την πρόοδο των έργων. Την άλλη βδομάδα θα πάω προς τα εκεί (μετά από αρκετούς μήνες) και θα σχηματίσω ιδίαν άποψιν τόσο για τα οδικά όσο και τα σιδηροδρομικά έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu Apr 23, 2009 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Χαμηλότερη των προσδοκιών η μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1006905&lngDtrID=244

"Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σύνολο των θανατηφόρων τροχαίων το 2008, τα 43 έγιναν στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Πατρών (στοίχισαν τη ζωή σε 55 πολίτες) και τα 54 στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης (65 νεκροί)."

Με το καλό να τελειώσει ο δρόμος...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Apr 23, 2009 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Μακαρι να γινουν γρηγορα τα εργα και να μπλοκαρει και η κυκλοφορια στο δρομο,ωστε να γινει και ασφαλεστερος..ετσι δεν θα μπορουν να αναπτυχθουν επικινδυνες ταχυτητες....εδω απο Αραχωβιτικα-Παναγοπουλα παρακολουθω...

Cool
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 12:18 am    Post subject: Reply with quote

Eκτος απο τους μεγαλους αυτοκινητοδρομους που κατασκευαζονται στη χωρα,θα ηθελα οποιος ξερει να με πληροφορησει για το μοναδικο χωματοδρομο που παει σε πρωτευουσα Δημου στην Ελλαδα και συγκεκριμενα στα Αγραφα Ευρυτανιας. Ειχα παει πριν 2 χρονια ,κατι φτιαχνανε και επειδη θα ξαναπαω το Μαη,ξερει κανεις κατι περισσοτερο?
Back to top
View user's profile Send private message
cosygatos
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 8:11 am    Post subject: Reply with quote

Τα νέα έρχονται από την εφημερίδα Πατρίς του Πύργου: μέσα στο Μάιο ξεκινάει σταδιακά η ανάπτυξη νέων εργοταξίων από την Ολυμπία Οδό. Δε ήταν σαφές το που αλλά εννοούταν σε πολλά τμήματα από Πύργο εως Αθήνα. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στη φάση οριστικοποίησης των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, έγραφε. Άρα, μπαίνουν στο παρόν σίχαμα για έργα.

Καλή μας αρχή και καλό κουράγιο!
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 9:53 am    Post subject: Reply with quote

@ ΠΙΝΔΟΣ

Ο δρόμος παραμένει στο μεγαλύτερο μήκος χωματόδρομος αλλά κι έτσι η διαδρομή είναι φανταστική!
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 10:49 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Eκτος απο τους μεγαλους αυτοκινητοδρομους που κατασκευαζονται στη χωρα,θα ηθελα οποιος ξερει να με πληροφορησει για το μοναδικο χωματοδρομο που παει σε πρωτευουσα Δημου στην Ελλαδα και συγκεκριμενα στα Αγραφα Ευρυτανιας. Ειχα παει πριν 2 χρονια ,κατι φτιαχνανε και επειδη θα ξαναπαω το Μαη,ξερει κανεις κατι περισσοτερο?

χωματοδρομος? Shocked
Δηλαδη η προσβαση ειναι μόνο απο αυτό το χωματοδρομο?
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Όσον αφορά τα Άγραφα,τα διπλανά Επινιανά κλπ τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα ( βελτίωση της βατότητας κι ασφαλτόστρωση ), ενώ τα έργα νομίζω συνεχίζονται ή έχουν δημοπρατηθεί ( αν δεν κάνω λάθος ).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 11:41 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε pindos10 έψαξα στο google erth τον τόπο σου και εντυπωσιάστηκα.
Επίσης εντύπωση μου έκανε πως όλα αυτά τα ορεινά χωριά μέχρι πριν από λίγα χρόνια δεν είχαν ούτε καν ασφαλτοστρωμένη οδό για να τα προσεγγίσεις.
Πάντως το δάσος δείχνει πανέμορφο και ο αυχένας Χαλικίου φαντάζωμαι το χειμώνα πως δεν θα καθαρίζεται από τα χιόνια συχνά ή κάνω λάθος.
Μίλησέ μας γι' αυτή τη διαδρομή δείχνει πολύ ενδιαφέρον.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχάριστα τα νέα από Ολυμπία μέτωπο το είδα και ιδίοις όμασι τώρα που μουν κάτω κι ήθελα να μεταδώσω τα νέα αλλά με προλάβανε, με τις σήραγγες ισχύει, αλλά το μόνο προχωρημένο μέχρι στιγμής είναι η σήραγγα Λιθαριών ή κάτι τέτοιο που έχουν ανοιχτεί και τα δυο στόμια και προχωρούν κανονικά, οι άλλες σήραγγες είναι στην αποψίλωση και κανα τσιμεντάρισμα των μετώπων. Επίσης τράβηξα φωτογραφίες απ'το εργοτάξιο που έχει στηθεί στην Αμαλιάδα, δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο αν θέλετε τις φωτογραφίες τις ανεβάζω, τα κοντέινερς έχουν φέρει για τα γραφεία κλπ, περίφραξη, ρεύμα δεν έχουν ακόμα, μου άνοιξε ένας υπεύθυνος και μου πε κάποια πράγματα, μπουλντόζες δεν έχουν έρθει ακόμη, είναι έτοιμοι τώρα να φτιάξουν ένα γεφυράκι για να έχουν επικοινωνία με την κύρια έκταση που θα ναι σταθμευμένα τα οχήματα κλπ και από Ιούνιο ξεκινάνε εργασίες. Είναι το εργοτάξιο της Τέρνας και έχει αναλάβει το τμήμα Κουρτέσι-Άγιος Γεώργιος Πύργου συν τη μικρή σήραγγα στο σημείο αυτό, σας φώτισα τώρα αλλά ανοίχτε το χάρτη. Έχει μήκος περίπου 40 χλμ όπως το δα με το μάτι.

Mike όταν λένε σήραγγα Δερβενίου σε δύο τμήματα εννοούν δηλ δύο σήραγγες? Και μεταξύ τους τι θα υπάρχει γέφυρα?

Επίσης ένα μεγάλο μπράβο για τις τέλειες φωτογραφίες από εγνατία και Αγρίνιο Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Τα Μαυρα Λιθαρια ειναι το συνορο Αχαιας κορινθιας...εχει και πινακιδα... Wink ξεκινησαν τα τρυπηματα! Very Happy Very Happy Cool
στο Δερβενι το ρευμα προς Πατρα θα ειναι πανω στη σημερινη χαραξη..ενω το άλλο θα ειναι οι δυο συνεχομενες σηραγγες(με καμια γεφυρα ενδιαμεσα βεβαια) ενω εδω στην Παναγοπουλα πχ και τα δυο ρευματα θα τρυπησουν το βουνο..η νεα εθνικη θα μεινει σαν βοηθητικη ...
Στη αμαλιαδα τα εργα δεν ειναι για την Ολυμπια οδο...Η Τερνα δεν ανηκει στην κοινοπραξια...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 1:42 pm    Post subject: Reply with quote

To ότι η ΤΕΡΝΑ δεν ανήκει στην κοινοπραξία δεν λέει κάτι από μόνο του. Μπορεί να το πήρε υπεργολαβία όπως αυτή έδωσε στην ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ενα τμημα του Ε-65.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

για τη νεα εθνικη ήταν το εργοταξιο στην Αμαλιαδα?Αν το είπαν στον Beethoven εκει δεν εχω λογο να αμφισβητω.... Smile Cool


Α, Beethoven μια ερωτηση..στα Λιθαρια που ειδες τις σηραγγες,σου φανηκαν το ίδιο πλατιες με της Εγνατιας ή της περιμετρικης Πατρων πχ?Δυο λωριδων δηλαδη?
8 μετρα νομιζω οτι ειναι το επισημο τελειωμενο πλατος αυτων..Στην Πατρων Κορινθου όμως οι σηραγγες θα ειναι μεγαλυτερες ,2,5 -3 λωριδων κλπ
εσενα πως σου φανηκε?
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Θυμάμαι ότι κάποιος είχε γράψει πως θα είναι αρκετά πλατιές... Λέτε να είναι σαν της κακιάς σκάλας? Κανονικά αφού ο δρόμος προβέλεπεται να γίνει 3+1 στο μέλλον πρέπει να έχουν τουλάχιστον 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Απο τον Ασπροποταμο Τρικαλων,με τα πυκνα και απεραντα δαση του,οπου διαβιουν πλεον αρκετες αρκουδες,δεν ξερω αν οφειλεται στην οχληση απο βορρα λογω Εγνατιας, ενα μικρο οδοιπορικο προς Ανηλιο. Απο το Χαλικι αρχιζουμε αναβαση(ή καταβαση ερχομενοι απο Ανηλιο) στις ανατολικες πλαγιες του Περιστεριου,εντελως γυμνο κομματι, για 8 χλμ. μεχρι τον αυχενα Μαντρα-Χοτζα σε υψομετρο 1650μ. Ο αυχενας ειναι φυσικα το υψηλοτερο σημειο της διαδρομης,συνορο νομων Ιωαννινων-Τρικαλων και συνορο της Ελλαδας πριν τον ελληνοτουρκικο πολεμο του 1897. Κατηφοριζοντας στη συνεχεια,μπαινουμε αμεσως σε πυκνοτατο δασος οξυας και για 10χλμ δεν βλεπουμε ουρανο καθως οι φυλλωσιες δημιουργουν μια συνεχη καμαρα.Στο τελος της καταβασης περναμε ενα μικρο ρεμα(παραποταμος του Μετσοβιτικου)και μπαινουμε στην πλαγια του Ανηλιου,οπου μετα απο 2χλμ. σε ελατοδασος πλεον,μπαινουμε στο Ανηλιο.
Προσοχη μεγαλη θελει το δασωμενο κομματι καθως ο ασφαλτοδρομος ειναι παρα πολυ στενος(εγιναν τεχνικα και ασφαλτοστρωση στον υπαρχοντα στενο χωματοδρομο,χωρις να χαλασουν ουτε μια οξυα)ενω στο γυμνο κομματι εγινε φαρδια διανοιξη.Μαλλον απιστευτη εφαρμογη μελετης περιβαλλοντικων επιπτωσεων στη χωρα μας. Ευτυχως, γιατι οταν τελειωσε το εργο καποιοι αναφωνησαν..."φερτε μας την ΑΤΤΙΚΑΤ"
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Θέλουμε φωτό Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Το Μετσοβο(νομαρχια) στελνει μηχανημα το χειμωνα μεχρι το συνορο αλλα η νομαρχια Τρικαλων οχι τουλαχιστον για φετος. Επισης καινουργιος ασφαλτοδρομος Ασπροποταμος- Καλλαρυτες,Ματσουκι ανεβαινει στη διαβαση του Μπαρου στα 1900μ. Γνωριζει κανεις ψηλοτερο περασμα στην Ελλαδα? Οχι τελος προορισμου αλλα περασμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Dromeas
Full Member
Full Member


Joined: 25 Oct 2007
Posts: 367
Location: Λονδίνο

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Pindos, η περιοχή σου έχει αρκετές αρκούδες πια ως αποτέλεσμα του τριπλασιασμού του αριθμού τους κατά τα τελευταία 20 χρόνια και της φυσιολογικής εξάπλωσής τους (από 80 περίπου σε πάνω από 200)! Very Happy
Επίσης, για να απαντήσω και σε ένα προηγούμενο ποστ, Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, η μη κυβερνητική οργάνωση για τις αρκούδες και τα άλλα μεγάλα θηλαστικά, πραγματοποιεί πρόγραμμα αξιολόγησης των επιπτώσεων της κατασκευής του Ε65 στα ενδιαιτήματα της αρκούδας και του λύκου εκεί που ο Ε65 θα ενώνεται με την Εγνατία οδό (στο ύψος της ορεινής περιοχής των Χασίων). Συνεπώς, στην περιοχή αυτή θα προβλέπονται αυστηρότεροι περιβαλλοντικοί όροι, όπως και στο αντίστοιχο κομμάτι της Εγνατίας!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Εχω περασει το Βασιλιτσα-Διστρατο και δεν ξερω επισης το Αγραφα -Καμαρια. Ας δωσει καποιος τα υψομετρα των διαβασεων αυτων αν τα ξερει.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Pindos 10

Ειχα περασει απο τον περιοχη το Δεκεμβριο του 2008 και τοτε ειδα το εργοταξιο του δρομου Χαλικι Ανηλιο στην εισοδο του χωριου. Τοτε δεν ειχε πεσει ακομη ασφαλτος. Σήμερα ειναι ασφαλτοστρομένο μέχρι και το Ανηλιο?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιο εργοταξιο.. Ο δρομος ειναι ασφαλτος απο Αυγουστο 2008

Εngineer,εκει που σκαει η γεφυρα στα στομια των σηραγγων διπλα εχει ενα χωματοδρομο που χρησιμοποιουσε το εργοταξιο. Ο δρομος Ανηλιο- Χαλικι ειναι λιγο πιο πανω.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7817&Itemid=41
Δεν το βλέπουμε για ιονία...
Ας χαιρόμαστε τουλάχιστον για την ολύμπια που άρχισαν τα έργα και υπάρχει κινητικότητα, λίγο καιρό ακόμη υπομονή και θα βλέπουμε περισσότερα έργα. Το εργοτάξιο της Τέρνα στην Αμαλιάδα φυσικά είναι της ολύμπιας οδού, μιλήσαμε και λίγο για τη χάραξη, αποκλείεται να μιλούσαμε για διαφορετικά έργα μια και δεν προβλέπεται τίποτα άλλο στην περιοχή!! Rolling Eyes

Σχετικά με το πλάτος της σήραγγας στο Δερβένι οπτικά μου φάνηκαν ίσα με τυπική σήραγγα της εγνατίας δηλ 2 λωρίδες. Αλλά δεν μπορούμε τώρα να υπολογίσουμε με το μάτι, 3 μέτρα παραπάνω δεν πιάνονται έτσι. Πρέπει να το μετρήσουμε με τη μεζούρα Wink .


Last edited by Beethoven on Fri Apr 24, 2009 6:19 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 420, 421, 422  Next
Page 77 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr