View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ypsilon Moderator
![Moderator Moderator](images/rank/rankm.gif)
![](http://i885.photobucket.com/albums/ac52/ypsilon1967/th_che.gif)
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 6:59 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
ChristosP wrote: | Πρεβεζάνε!
Εσύ που πας συχνά εκεί κάτω και περνάς από Αμφιλοχία, ξέρεις τίποτα καινούργιο με τα έργα εκεί? Σκεφτόμουνα να έρθω για Πάσχα, αλλα με τέτοιες ουρές, που να πάμε? Το ότι "ασφησανε" την Αμφιλοχία στο τέλος ήταν λάθος!
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/04/16/1654166.htm |
Prevezanos Φωτογραφίες από αρχείο υπολογιστή δεν μπορούν να ανέβουν στο forum. Μόνο από περιβάλλον Internet μπορεί να γίνει αυτό (πχ Flickr, Picasa, Photo Bucket, blog ή όποιον άλλο χώρο μπορεί να δεχθεί φωτογραφίες). Διάβασε σε παρακαλώ τις αναλυτικές οδηγίες που έχει ανεβάσει ο Losada7.
Y |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vag1 Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 9:14 pm Post subject: |
|
|
19 δισ. ευρώ σε δρόμους, μετρό, λιμάνια και αεροδρόμια
http://www.protothema.gr/content.php?id=29288
Στο άρθρο της εφημερίδας λέει (Μέχρι τα τέλη του έτους το υπουργείο εκτιμάται ότι θα παραδώσει 235 χλμ. νέων αυτοκινητοδρόμων, τα οποία μαζί με τα 509 χλμ. που ήδη έχουν παραδοθεί θα φτάσουν τα 744 χλμ)
Και ποια είναι αυτά τα 235 χλμ. που θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους.... ![Question](images/smiles/icon_question.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
prevezanos Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 9:29 pm Post subject: |
|
|
Προφανώς εννοεί τα τμήματα που ανακατασκευάζονται...
Υλίκη, Θήβα . Αθήνα - Ελευσίνα
συν αυτά που είναι όντως καινούρια (σχηματάρι - Χαλκίδα, παρ. Αγρινίου, άρτας, κάτι λίγα στην Εγνατία κια κάθετους άξονες.
ΣΥνολικά καμιά 100 καινούρια και 170 ανακατασκευή έχει νόημα, αλλιώς δεν βγαίνουν τα νούμερα με τίποτα...
Christos P : Προς το παρόν κανένα νέο από την παράκαμψη της Αμφιλοχίας όσον αφορά στον κλάδο που πηγαίνει προς Άρτα Γιάννενα. Αυτός λογικά θα ξεκινήσει μετά από το τμήμα Αντίρριο - Αγρίνιο (νότιο άκρο παράκαμψης) γιατί έχει ημ/νία παράδοσης μεταγενέστερη.
Σε αυτό συνυπολόγισε την εμπλοκή με το θέμα της Κλόκοβας που εχει συζητηθεί εκτενώς....
Όσον αφορά στον άλλο κλάδο που πάει προς Άκτιο, Πρέβεζα Λευκάδα, (θα παρακάμπτει την Αμφιλοχία στο ύψος της λίμνης) σε παραπέμπω στο προπροηγούμενο ποστ μου, που λέει ότι η δημοπράτηση πάει για 2 μήνες μετά λόγω απεργίας των μηχανικών.
Το μόνο που κινείται είναι η παράκαμψη Αγρινίου που καταλήγει 10 χλμ νοτίως της Αμφιλοχίας και για το θέμα έχω ανεβάσει πολλές φώτο στο τελευταίο μου ποστ, που δείχνουν την εξέλιξη του έργου.
Υ Με πέτυχες τη στιγμή που έκανα upload... το όνομα αρχείου το είχα σαν tag για να θυμάμαι από που αρχίζω. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
megail Visitor
![Visitor Visitor](images/rank/rank0.gif)
Joined: 09 Apr 2009 Posts: 4 Location: IMATHIA
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 11:00 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα κάνοντας το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα-Βέροια βγήκα στην Παναγιά και στρίβοντας για Πλατανιστό (η ταμπέλα γράφει "εργοτάξιο ΑΤΤΙΚΑΤ") μετά απο 14 χιλιόμετρα έφθασα στην Κρανιά. Ο δρόμος μετά τον Πλατανιστό είναι σε άσχημη κατάσταση και είναι κατάλληλος μόνο για τζιπ. Ο δρόμος Καλλιθέας- Κρανιάς απο αυτό το σημείο και μετά είναι σε καλή κατάσταση και η απόσταση μέχρι την Κρανιά είναι περίπου 7,5 χιλιόμετρα. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Agg3los Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 17, 2009 10:44 am Post subject: |
|
|
Στην Κορινθου-Αθηνων,εχει ξεκινησει η αντικατασταση των σιδερενιων στηθαιων και άλλες επισκευες του οδοστρωματος?......εχει δει κανεις τιποτα?στην συμβαση λεει οτι ειναι το πρωτο που θα γινει... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
prevezanos Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Apr 17, 2009 1:18 pm Post subject: |
|
|
Και συνεχίζουμε από το προηγούμενο ποστ, από το σημείο που ενώνονται οι δύο εργολαβίες της Παράκαμψης Αγρινίου με την 29η φωτογραφία…
Πρόκειται για ένα μικρό γεφυράκι αμέσως πριν την γέφυρα Αχελώου. Προς το παρόν χωρίς Άσφαλτο.
Ενώ αμέσως μετά κάνουν ασφαλτόστρωση…
Από το γεφυράκι που προανέφερα και μετά δεν ξαναβλέπουμε Jersey, και αυτό λόγω της ανάγκης για επίσπευση των έργων ώστε να προλάβουμε να το παραδώσουμε στις ??διπλές?? εκλογές.
Και πάνω στην γέφυρα του Αχελώου…
Ό οποίος είναι ακόμη γεμάτος νερό (μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα υφαρπαγής του νερού για να θρέψουμε τους σπάταλους πατριώτες του Σουφλιά…
Και πλέον πλησιάζουμε στο δεύτερο εργοτάξιο. Εδώ το Δεκέμβρη ήσουν περικυκλωμένος από βουνά με χαλίκια διαφόρων μεγεθών για την τροφοδοσία των έργων.
Μπάρες και πάλι στη μέση…
Στο σημείο αυτό μηχανήματα έριχναν χώμα στα πλάγια του δρόμου. Χωρίς να ξέρω και πολλά μου έδειχνε ότι μετά από αυτό το μόνο που μένει ήταν μια διαγράμμιση…
Από εδώ και κάτω είμαστε όντως σε προχωρημένο στάδιο..
Μέχρι που πετυχαίνουμε πάλι ασφαλτόστρωση εν εξελίξει!
Και συνεχίζουμε
Στα αριστερά ανάμεσα στους κίονες είναι το σημείο εξόδου των εργοταξιακών οχημάτων, και σημαδεύτηκε ώστε αυτά να μην κινούνται στην φρεσκοστρωμμένη άσφαλτο…
Θα συνεχίσω λίγο ακόμη ευθεία καθώς ο δρόμος έχει ακόμη 1 περίπου χλμ για να περάσει κάτω από την γέφυρα της υπάρχουσας Ε.Ο. που φαίνεται στο βάθος στην τελευταία φώτο.
Ελπίζω να σας έδωσα μια καλή εικόνα των εξελίξεων στο συγκεκριμένο μέτωπο. Υπενθυμίζω ότι όποια Jersey δεν έχουν ήδη μπει θα αντικατασταθούν προσωρινά με μπαρες και ότι προς το παρόν δεν έχουν ασχοληθεί με φωτισμό και άλλα τέτοια «μερεμέτια»… |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AUGalos Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Apr 17, 2009 1:34 pm Post subject: |
|
|
Πάντως από το τσιμεντένιο αυλάκι στη μέση του δρόμου φαίνεται ότι οι προδιαγραφές ήταν για μεταλικές μπάρες και όχι για τσιμεντένιο στηθαίο, δυστυχώς δεν άλλαξαν πριν την έναρξη των εργασιών. Άντε τώρα να κάνεις έργα αφού παραδωθεί ο δρόμος για να αλλάξεις τις μπάρες με New Jersey ![Confused](images/smiles/icon_confused.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
einsiedeln Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Fri Apr 17, 2009 11:00 pm Post subject: Συγχαρητήρια! |
|
|
Καταπληκτικό prevezane το φωτο-οδοιπορικό και πολύ καίριος ο σχολιασμός!
Έχεις μήπως κρατήσει από μνήμης κάποια γενική εικόνα για το πόσα χλμ είναι σχεδόν ολοκληρωμένα, πόσα ημιτελή, πόσα θέλουν πολύ δουλειά ακόμη κλπ; Στο στυλ π.χ. από 0.0 έως 4.0 χλμ σχεδόν έτοιμο, από 4.0 έως 7 χλμ χώμα...κλπ |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
prevezanos Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 4:00 am Post subject: :arrow: einsiedeln |
|
|
μου βάζεις δύσκολα, γιατί δεν είχα το μυαλό μου στο καντράν, (τι να πρωτοκάνω - φώτο, βροχή και υαλοκαθαριστήρες, φορτηγά και λακούβες...) αλλά θα κάνω μια προσπάθεια...
Μπήκα περίπου στο χιλιόμετρο 3 από τα 34 συνολικά νομίζω.
0-3 προάσφαλτος και jersey
3-13 προάσφαλτος και jersey εκτός από 2 περίπου χλμ που είναι χώμα και λείπει το jersey και άλλα 2 που έχει χώμα άλλα έχει μπει το jersey. Τα 4 αυτά χλμ είναι τα σημεία που το οδόστρωμα είχε υποστεί καθίζηση. Επειδή είναι πιο πίσω τα τράβηξα τουλ μια φώτο το καθένα και φαίνονται.
13-14 σημείο σύνδεσης δύο εργολαβιών αμέσως μετά την έξοδο για Αγγελόκαστρο. χωματουργικά σε εξέλιξη. Ο δρόμος δεν έχει το τελικό πλάτος
14-15 σε φάση ασφαλτόστρωσης πρώτου στρώματος στο ένα ρεύμα
15-16 προς ασφαλτόστρωση
16-19 ασφαλτοστωμένο με το πρώτο στρώμα και μπάρες στη μέση
19-20 γέφυρα Αχελώου με μπετό στο κατάστρωμα
20-22 χώμα που ετοιμάζεται (δρόμος διανοιγμένος κανονικά, τοποθετούνται αυλάκια κλπ)
22-34 δρόμος που το δεξί ρεύμα πρέπι να έχουν ρίξει και τη δεύτερη άσφαλτο ενώ στο αριστερό μόνο την μία. Σε σημεία έδειχνε έτοιμος ... για διαγράμμιση στο δεξί ρεύμα... Μια ή δύο μικρές γέφυρες (των 50 μ) ήταν με μπετον ακόμη.
Έξοδος στο βόρειο άκρο και σύνδεση με Ε.Ο υπό διαμόρφωση. Στο νότιο άκρο προς το παρόν είναι τυφλό. Η έξοδος Αγγελόκαστρου είναι διαμορφωμένη αλλά όχι ακόμη έτοιμη για άσφαλτο.
Τα νούμερα όπως καταλαβαίνεις είναι κατ' εκτίμηση αλλά δίνουν πιστεύω μια αντικειμενική εικόνα για το ποσοτικό του πράγματος... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
corfu Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
![](http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/CIMG2261-1.jpg)
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 10:55 am Post subject: |
|
|
Άιντε prevezane μας έδωσες να κάνουμε ανάσταση μια μέρα πριν.
Χριστός ανέστη λοιπόν... ή μάλλον καλύτερα περιφερειακός Αγρινίου ανέστη.
Φίλε μεγάλη διαφορά από τις προηγούμενες φώτο.
Τελικά κάτι κινήται. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agr-engineer Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 12:53 pm Post subject: |
|
|
prevezane, όπως είδες ιδίοις όμμασι, υπάρχει αρκετή εξέλιξη ακόμα κι απ'την τελευταία φορά που έκανα οδοιπορικό πριν λίγο καιρό ( σελ.68 του τόπικ νομίζω ) Δεν είχαν μπει μεταλλικά στηθαία,έγιναν επιπλέον ασφαλτοστρώσεις και διαμορφώσεις τμημάτων του δρόμου που ήταν με χώματα και σκύρα. Όσον αφορά τα μεταλλικά στηθαία, πιστεύω να θυμάστε τις επιφυλάξεις μου για το πλάτος του κεντρικού διαζώματος ,άρα και του αντίστοιχου new jerdsey ( που τελικά δεν είναι ούτε καν μονό jersey ,αλλά μεταλλικό στηθαίο-- χωρίς σχόλιο, όταν πρόκειται για καινούριο αυτοκινητόδρομο ). Εξάλλου ένα πράγμα μην ξεχνάτε : Ουδέν μονιμότερον από του προσωρινού. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
einsiedeln Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 8:09 pm Post subject: Μπράβο! |
|
|
prevezane άψογος!
Άρα φαίνεται ότι το νότιο (παλαιό) τμήμα βαίνει προς ολοκλήρωση, ενώ στο βόρειο υπάρχει κάποια δουλειά ακόμη σε μερικά σημεία. Επίσης ότι στα 13 χλμ του παλιού τμήματος επέλεξαν ως διαχωριστικό το new jersey ενώ στα υπόλοιπα 21 χλμ βάζουν μεταλλικά στηθαία.
Από εσάς που έχετε άποψη για την παράκαμψη, αλλά και με βάση:
το τί απομένει
τους σημερινούς ρυθμούς,
ποια είναι η εκτίμησή σας για το πότε μπορεί να είναι τεχνικά (και όχι με πολιτικάντικους όρους) έτοιμο το τμήμα; |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
prevezanos Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 8:30 pm Post subject: |
|
|
Η προθεσμία ολοκλήρωσης είναι τον Αυγουστο, αν και όσο και να ψάξω δεν το έχω βρει πουθενά γραμμένο... (μόνο στο site της ΤΕΡΝΑ αναφέρεται ημ/νια περάτωσης του βόρειου τμήματος η 10/3/2009- 4 χρόνια μετά την ανάληψη, υποχρέωση που δεν την πιάσανε...).
Πιστεύω το έργο τότε θα είναι πραγματικά έτοιμο, αν και αν γίνουν τελικά διπλές εκλογές, τα εγκαίνια θα γίνουν λίγο πριν από αυτές, χωρίς φωτισμό και Jersey... Αυτό είναι υπό μια έννοια καλό γιατί σημαίνει ότι όλα τα ασφαλτικά θα έχουν ολοκληρωθεί τότε. Αυτή η προθεσμία είναι no miss και το ξέρουν όλοι οι εργαζόμενοι στο έργο (μηχανικοί και εργολάβοι).
Δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να κρίνω από τις υπολοιπόμενες εργασίες χρόνο περάτωσης. ![Embarassed](images/smiles/icon_redface.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ariskop Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 3:04 am Post subject: |
|
|
Χρόνια Πολλά, μόλις επέστρεψα από την πασχαλινή έξορμηση στο Αγρίνιο. Το πρώτο καλό νέο είναι ότι ξεκίνησαν τα έργα της Ολυμπίας οδού στο ύψος της Ακράτας από τη J&P ενώ λίγο πιο κάτω εμφανίστηκαν τα στόμια δίδυμης σήραγγας που κατασκευάζεται από τον ΑΚΤΩΡ (νομίζω??).
Δυστυχώς μετά την γέφυρα δεν κουνιέται φύλλο από την Ιονία Οδό. Τουλάχιστον βλέπω ότι τελειώνει η παράκαμψη Αγρινίου, θα είναι μία καλή ανάσα. Την Μ.Πέμπτη η ακινητοποιημένη ουρά πριν το Αγρίνιο ξεκινούσε σχεδόν από την Αγ.Ελεούσα.... Βέβαια όταν ανοίξει η παράκαμψη θα γίνεται ο κακός χαμός στην Αμφιλοχία χειρότερα από ότι σήμερα (κουράγιο σε όσους συνεχίζουν για Άρτα...).
Είχε γίνει μία κουβέντα πριν λίγο καιρό εδώ για τον άξονα προν Άκτιο και τη χάραξη του η οποία δεν ήταν μέσα από την πεδιάδα (της Κατούνας??) αλλά στην πλαγιά του βουνού. Άκουσα αυτές τις μέρες στην περιοχή ένα σενάριο που μου φάνηκε αρκετα λογικό, αν και δεν είμαι σε θέση να το θεωρήσω ακριβές.
Στην περιοχή που διέρχεται ο δρόμος είναι το μεγάλο εργοστάσιο γύψου της Knauf (ίσως το μοναδικό εργοστάσιο όλης της περιοχής) και το λατομείο της. Ο δρόμος διέρχεται μέσα από τα μεγάλα κοιτάσματα άργιλου της περιοχής, που είναι σχετικά επιφανειακό ορυκτό. Ακούγεται στην περιοχή ότι ύπαρχει τέτοια πρεμούρα να γίνει ο δρόμος ώστε να μπορέσει η εταιρεία να εκμεταλλευτεί τις τεράστιες ποσότητες που θα μετακινηθούν κατά την εκσκαφή του δρόμου, ειδικά στα πρώτα χιλιόμετρα θα πρέπει να μετακινηθεί ολόκληρος λόφος!!! Ακούγεται ότι ήταν πολύ δύσκολο να δωθεί άδεια περιβαλλοντικών όρων για δεύτερο λατομείο στην περιοχή οπότε με την δικαιολογία του δρόμου τρώνε και το μισό βουνό... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
iceman_13 New Member
![New Member New Member](images/rank/rank1.gif)
![](images/avatars/gallery/all/superman.gif)
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 10:57 am Post subject: |
|
|
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
prevezanos Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 11:47 pm Post subject: |
|
|
Με μεγαλύτερη ακρίβεια το status των έργων της παράκαμψης Αγρινίου. Ξεκινώντας τώρα από το βόρειο άκρο (0χλμ)
0-12 ασφαλτοστρωμένο χωρίς μπάρα
12-14,6 χλμ ασφαλτοστρωμένο με μπάρα
14,6-16,1χλμ δρόμος δίπλα στ εργοτάξιο, χωρίς άσφαλτο και μπάρα
16-1-21,1χλμ ασφαλτοστρωμένος με Jersey
21,1-22,5χλμ έργα σε εξέλιξη ανάμεσα στις δυο εργολαβίες
22,5- 33,6 (τέλος) ασφαλτοστρωμένος με Jersey
εκτός από 23,5-24,0, 25,8-26,0 και 27,1-27,5 χλμ όπου γίνονται εργα αποκατάστασης καθίζησης και λείπουν κομμάτια ασφάλτου |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
tasosGR Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:35 am Post subject: |
|
|
Δηλαδή ξαναπέρασες στο κατέβασμα για Αθήνα!
Πόση ώρα γλύτωσες?(Εστω και έτσι όπως είναι ο δρόμος?) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pindos10 Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 7:44 pm Post subject: new age |
|
|
Χρονια Πολλα!Χριστος Ανεστη!Πρωτη επαφη με την πολλη ωραια παρεα σας.Ειμαι απο Ανθουσα Ασπροποταμου και πλεον η απομονωμενη περιοχη μας γινεται και αυτη "προαστειο" των Ιωαννινων καθως Ανθουσα-Ανηλιο 25 λεπτα(ασφαλτοστρωθηκε περυσι),Ανηλιο-Ιωαννινα 20 λεπτα,ενω για την πρωτευουσα του νομου(Τρικαλα) θες μιαμιση ωρα. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agr-engineer Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 9:49 pm Post subject: |
|
|
Μόλις είπαν στη ΝΕΤ το εξής τραγικό. Μποτιλιάρισμα μαμούθ απόΑγρίνιο μέχρι τη Γέφυρα. Όποιος έχει ιδία άποψη να μας πει. Έλεος.Μλεχρι το καλοκαίρι που θα δοθεί η παράκαμψη το πρόβλημα θα μετατοπίζεται πιο μακριά απλά.
Να σημειωθεί πάντως ότι οι αυτοκινητόδρομοι σχεδιάζονται κατάτέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση τις περισσότερες ώρες του χρόνου,αλλά κάποιες ώρες αυτό να μην είναι εφικτό να συμβεί ( οπότε έχουμε και το μποτιλιάρισμα ). πχ σε περιπτώσεις τέτοιες,όπως στις γιορτές. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
bokomolech Junior Member
![Junior Member Junior Member](images/rank/rank2.gif)
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:06 pm Post subject: |
|
|
Χρόνια πολλά σε όλους.
5 ώρες από Άρτα για Πάτρα είναι πολλές; Λίγο πριν την Αμφιλοχία και έπειτα πηγαίναμε σημειωτόν.
Αυτά σε ένα κράτος που θέλει να λέγεται σύγχρονο εν έτη 2009. |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agr-engineer Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:20 pm Post subject: |
|
|
5 ώρες μόνο? Μια χαρά είναι!!! Τελικά αυτός ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος έχει λύσει πολλά προβλήματα ![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agriniotis New Member
![New Member New Member](images/rank/rank1.gif)
Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:22 pm Post subject: |
|
|
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους!
ρε παιδιά, τί θα γίνει τελικά με την Παλιοβούνα; μόλις πριν λίγο άκουσα σε ραδιοσταθμό του Αγρινίου ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ τελικά δεν προκρίνει τη λύση της σήραγγας και επιμένει στο 'μπαλκόνι'.
γνωρίζει κάποιος τίποτε περισσότερο; |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
prevezanos Senior Member
![Senior Member Senior Member](images/rank/rank4.gif)
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:29 pm Post subject: |
|
|
Και γιατί δεν πήγες από την παράκαμψη... Θα χες γλιτώσει μιαμιση ωρίτσα στο νερό. Μετά όμως πάλι θα έπεφτες στα ίδια... Εγώ χτες έκανα 7 ώρες περίπου Αθήνα Πρέβεζα με μια ώρα στο Ρίο διόδια. Τρεις ώρες από το χρόνο μου μάλλον δεν αξιολογούνται κια πολύ σοβαρά. Και σκέψου ότι έφυγα στις 11 το πρωί. Τέτοιοι χρόνοι΄ούτε με λεωφορείο τα μαύρα χρόνια πριν την Αττική Οδό, την Κακία σκάλα και την Γέφυρα.
Και το ανέκδοτο τώρα:
Στις εκλογές τι θα ψηφίσεις? Από που? από τη θάλασσα?
Πάντως πραγματικά εγώ εξοργίζομαι κάθε φορά στις εξόδους στα διόδια Ρίου και Κορίνθου. Γιατί όπως είπε και ο Agr, οι δρόμοι δεν είναι φτιαγμένοι για να καλύπτουν όλα τα peak. Και αν στο Αγρίνιο Μεσολλόγγι κάποια στιγμή τα πράγματα θα πάρουν τη σειρά τους, στα διόδια δεν μπορώ με τιποτα να καταλάβω τι τους εμποδίζει να πάρουν και να τοποθετήσουν ένα γ@u0κιοσκι παραπάνω τόσα χρόνια. Γιατί δεν κάνουν κάτι. Βλέπουμε κάθε χρόνο την μπανάνα και λέμε "Κρίμα πάλι θα γλιστρίσω σήμερα". |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
agr-engineer Full Member
![Full Member Full Member](images/rank/rank3.gif)
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 21, 2009 10:44 pm Post subject: |
|
|
agrinioti,αυτό με το μπαλκόνι ακούγεται έντονα εδώ κι ένα μήνα περίπου ξανά. Κάποιοι λένε ότι είιναι έμμεση πίεση προς το ΥΠΕΧΩΔΕ για παράταση της προθεσμίας παράδοσης της Οδού ή γενικά για κάποιες διευκούνσεις. Τώρα ποιος ξέρει τί γίνεται. Πάντως το τούνελ είναι η μόνη αποδεκτή λύση από την τοπκή κοινωνία ,αλλά και από όλους όσους εξυπηρετούνται από αυτό τον δρόμο. Δε μπορεί στην Εγνατία και στην κάθε Εγνατία να γίνονται ένα σωρό τούνελ της προκοπής κι αντίστοιχες κοιλαδογέφυρες κι εδώ στο μοναδικό σοβαρό τούνελ-τεχνικό έργο να πάνε να τη βγάλουν τζάμπα. Η περίπτωση επιττάσει τούνελ, πώς να το κάνουμε? |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Agg3los Stadium Expert
![Stadium Expert Stadium Expert](images/rank/rank5.gif)
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 12:13 am Post subject: |
|
|
Quote: | Πάντως πραγματικά εγώ εξοργίζομαι κάθε φορά στις εξόδους στα διόδια Ρίου και Κορίνθου |
Τα σχεδια προβλεπουν 5 και 4 λωριδες ανα κατευθυνση αντιστοιχα ,οποτε όταν με το καλο γινουν(σε κανα 3 χρονια πρωτα ο Θεος)θα χειριζονται σωστα την κινηση... |
|
Back to top |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|