stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 6:59 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά

ChristosP wrote:
Πρεβεζάνε!

Εσύ που πας συχνά εκεί κάτω και περνάς από Αμφιλοχία, ξέρεις τίποτα καινούργιο με τα έργα εκεί? Σκεφτόμουνα να έρθω για Πάσχα, αλλα με τέτοιες ουρές, που να πάμε? Το ότι "ασφησανε" την Αμφιλοχία στο τέλος ήταν λάθος!

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/04/16/1654166.htm


Arrow Prevezanos Φωτογραφίες από αρχείο υπολογιστή δεν μπορούν να ανέβουν στο forum. Μόνο από περιβάλλον Internet μπορεί να γίνει αυτό (πχ Flickr, Picasa, Photo Bucket, blog ή όποιον άλλο χώρο μπορεί να δεχθεί φωτογραφίες). Διάβασε σε παρακαλώ τις αναλυτικές οδηγίες που έχει ανεβάσει ο Losada7.

Y
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 9:14 pm    Post subject: Reply with quote

19 δισ. ευρώ σε δρόμους, μετρό, λιμάνια και αεροδρόμια
http://www.protothema.gr/content.php?id=29288
Στο άρθρο της εφημερίδας λέει (Μέχρι τα τέλη του έτους το υπουργείο εκτιμάται ότι θα παραδώσει 235 χλμ. νέων αυτοκινητοδρόμων, τα οποία μαζί με τα 509 χλμ. που ήδη έχουν παραδοθεί θα φτάσουν τα 744 χλμ)
Και ποια είναι αυτά τα 235 χλμ. που θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους.... Question
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

Προφανώς εννοεί τα τμήματα που ανακατασκευάζονται...
Υλίκη, Θήβα . Αθήνα - Ελευσίνα
συν αυτά που είναι όντως καινούρια (σχηματάρι - Χαλκίδα, παρ. Αγρινίου, άρτας, κάτι λίγα στην Εγνατία κια κάθετους άξονες.

ΣΥνολικά καμιά 100 καινούρια και 170 ανακατασκευή έχει νόημα, αλλιώς δεν βγαίνουν τα νούμερα με τίποτα...

Arrow Christos P : Προς το παρόν κανένα νέο από την παράκαμψη της Αμφιλοχίας όσον αφορά στον κλάδο που πηγαίνει προς Άρτα Γιάννενα. Αυτός λογικά θα ξεκινήσει μετά από το τμήμα Αντίρριο - Αγρίνιο (νότιο άκρο παράκαμψης) γιατί έχει ημ/νία παράδοσης μεταγενέστερη.
Σε αυτό συνυπολόγισε την εμπλοκή με το θέμα της Κλόκοβας που εχει συζητηθεί εκτενώς....

Όσον αφορά στον άλλο κλάδο που πάει προς Άκτιο, Πρέβεζα Λευκάδα, (θα παρακάμπτει την Αμφιλοχία στο ύψος της λίμνης) σε παραπέμπω στο προπροηγούμενο ποστ μου, που λέει ότι η δημοπράτηση πάει για 2 μήνες μετά λόγω απεργίας των μηχανικών.

Το μόνο που κινείται είναι η παράκαμψη Αγρινίου που καταλήγει 10 χλμ νοτίως της Αμφιλοχίας και για το θέμα έχω ανεβάσει πολλές φώτο στο τελευταίο μου ποστ, που δείχνουν την εξέλιξη του έργου.

Arrow Υ Με πέτυχες τη στιγμή που έκανα upload... το όνομα αρχείου το είχα σαν tag για να θυμάμαι από που αρχίζω.
Back to top
View user's profile Send private message
megail
Visitor
Visitor


Joined: 09 Apr 2009
Posts: 4
Location: IMATHIA

PostPosted: Thu Apr 16, 2009 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα κάνοντας το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα-Βέροια βγήκα στην Παναγιά και στρίβοντας για Πλατανιστό (η ταμπέλα γράφει "εργοτάξιο ΑΤΤΙΚΑΤ") μετά απο 14 χιλιόμετρα έφθασα στην Κρανιά. Ο δρόμος μετά τον Πλατανιστό είναι σε άσχημη κατάσταση και είναι κατάλληλος μόνο για τζιπ. Ο δρόμος Καλλιθέας- Κρανιάς απο αυτό το σημείο και μετά είναι σε καλή κατάσταση και η απόσταση μέχρι την Κρανιά είναι περίπου 7,5 χιλιόμετρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Στην Κορινθου-Αθηνων,εχει ξεκινησει η αντικατασταση των σιδερενιων στηθαιων και άλλες επισκευες του οδοστρωματος?......εχει δει κανεις τιποτα?στην συμβαση λεει οτι ειναι το πρωτο που θα γινει...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Και συνεχίζουμε από το προηγούμενο ποστ, από το σημείο που ενώνονται οι δύο εργολαβίες της Παράκαμψης Αγρινίου με την 29η φωτογραφία…
Πρόκειται για ένα μικρό γεφυράκι αμέσως πριν την γέφυρα Αχελώου. Προς το παρόν χωρίς Άσφαλτο.



Ενώ αμέσως μετά κάνουν ασφαλτόστρωση…




Από το γεφυράκι που προανέφερα και μετά δεν ξαναβλέπουμε Jersey, και αυτό λόγω της ανάγκης για επίσπευση των έργων ώστε να προλάβουμε να το παραδώσουμε στις ??διπλές?? εκλογές.






Και πάνω στην γέφυρα του Αχελώου…



Ό οποίος είναι ακόμη γεμάτος νερό (μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα υφαρπαγής του νερού για να θρέψουμε τους σπάταλους πατριώτες του Σουφλιά…




Και πλέον πλησιάζουμε στο δεύτερο εργοτάξιο. Εδώ το Δεκέμβρη ήσουν περικυκλωμένος από βουνά με χαλίκια διαφόρων μεγεθών για την τροφοδοσία των έργων.




Μπάρες και πάλι στη μέση…


Στο σημείο αυτό μηχανήματα έριχναν χώμα στα πλάγια του δρόμου. Χωρίς να ξέρω και πολλά μου έδειχνε ότι μετά από αυτό το μόνο που μένει ήταν μια διαγράμμιση…





Από εδώ και κάτω είμαστε όντως σε προχωρημένο στάδιο..

















Μέχρι που πετυχαίνουμε πάλι ασφαλτόστρωση εν εξελίξει!


Και συνεχίζουμε







Στα αριστερά ανάμεσα στους κίονες είναι το σημείο εξόδου των εργοταξιακών οχημάτων, και σημαδεύτηκε ώστε αυτά να μην κινούνται στην φρεσκοστρωμμένη άσφαλτο…



Θα συνεχίσω λίγο ακόμη ευθεία καθώς ο δρόμος έχει ακόμη 1 περίπου χλμ για να περάσει κάτω από την γέφυρα της υπάρχουσας Ε.Ο. που φαίνεται στο βάθος στην τελευταία φώτο.



Ελπίζω να σας έδωσα μια καλή εικόνα των εξελίξεων στο συγκεκριμένο μέτωπο. Υπενθυμίζω ότι όποια Jersey δεν έχουν ήδη μπει θα αντικατασταθούν προσωρινά με μπαρες και ότι προς το παρόν δεν έχουν ασχοληθεί με φωτισμό και άλλα τέτοια «μερεμέτια»…
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως από το τσιμεντένιο αυλάκι στη μέση του δρόμου φαίνεται ότι οι προδιαγραφές ήταν για μεταλικές μπάρες και όχι για τσιμεντένιο στηθαίο, δυστυχώς δεν άλλαξαν πριν την έναρξη των εργασιών. Άντε τώρα να κάνεις έργα αφού παραδωθεί ο δρόμος για να αλλάξεις τις μπάρες με New Jersey Confused
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 11:00 pm    Post subject: Συγχαρητήρια! Reply with quote

Καταπληκτικό prevezane το φωτο-οδοιπορικό και πολύ καίριος ο σχολιασμός!

Έχεις μήπως κρατήσει από μνήμης κάποια γενική εικόνα για το πόσα χλμ είναι σχεδόν ολοκληρωμένα, πόσα ημιτελή, πόσα θέλουν πολύ δουλειά ακόμη κλπ; Στο στυλ π.χ. από 0.0 έως 4.0 χλμ σχεδόν έτοιμο, από 4.0 έως 7 χλμ χώμα...κλπ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 4:00 am    Post subject: :arrow: einsiedeln Reply with quote

μου βάζεις δύσκολα, γιατί δεν είχα το μυαλό μου στο καντράν, (τι να πρωτοκάνω - φώτο, βροχή και υαλοκαθαριστήρες, φορτηγά και λακούβες...) αλλά θα κάνω μια προσπάθεια...
Μπήκα περίπου στο χιλιόμετρο 3 από τα 34 συνολικά νομίζω.
0-3 προάσφαλτος και jersey
3-13 προάσφαλτος και jersey εκτός από 2 περίπου χλμ που είναι χώμα και λείπει το jersey και άλλα 2 που έχει χώμα άλλα έχει μπει το jersey. Τα 4 αυτά χλμ είναι τα σημεία που το οδόστρωμα είχε υποστεί καθίζηση. Επειδή είναι πιο πίσω τα τράβηξα τουλ μια φώτο το καθένα και φαίνονται.

13-14 σημείο σύνδεσης δύο εργολαβιών αμέσως μετά την έξοδο για Αγγελόκαστρο. χωματουργικά σε εξέλιξη. Ο δρόμος δεν έχει το τελικό πλάτος
14-15 σε φάση ασφαλτόστρωσης πρώτου στρώματος στο ένα ρεύμα
15-16 προς ασφαλτόστρωση
16-19 ασφαλτοστωμένο με το πρώτο στρώμα και μπάρες στη μέση
19-20 γέφυρα Αχελώου με μπετό στο κατάστρωμα
20-22 χώμα που ετοιμάζεται (δρόμος διανοιγμένος κανονικά, τοποθετούνται αυλάκια κλπ)
22-34 δρόμος που το δεξί ρεύμα πρέπι να έχουν ρίξει και τη δεύτερη άσφαλτο ενώ στο αριστερό μόνο την μία. Σε σημεία έδειχνε έτοιμος ... για διαγράμμιση στο δεξί ρεύμα... Μια ή δύο μικρές γέφυρες (των 50 μ) ήταν με μπετον ακόμη.

Έξοδος στο βόρειο άκρο και σύνδεση με Ε.Ο υπό διαμόρφωση. Στο νότιο άκρο προς το παρόν είναι τυφλό. Η έξοδος Αγγελόκαστρου είναι διαμορφωμένη αλλά όχι ακόμη έτοιμη για άσφαλτο.

Τα νούμερα όπως καταλαβαίνεις είναι κατ' εκτίμηση αλλά δίνουν πιστεύω μια αντικειμενική εικόνα για το ποσοτικό του πράγματος...
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Άιντε prevezane μας έδωσες να κάνουμε ανάσταση μια μέρα πριν.
Χριστός ανέστη λοιπόν... ή μάλλον καλύτερα περιφερειακός Αγρινίου ανέστη. Very Happy
Φίλε μεγάλη διαφορά από τις προηγούμενες φώτο.
Τελικά κάτι κινήται.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

prevezane, όπως είδες ιδίοις όμμασι, υπάρχει αρκετή εξέλιξη ακόμα κι απ'την τελευταία φορά που έκανα οδοιπορικό πριν λίγο καιρό ( σελ.68 του τόπικ νομίζω ) Δεν είχαν μπει μεταλλικά στηθαία,έγιναν επιπλέον ασφαλτοστρώσεις και διαμορφώσεις τμημάτων του δρόμου που ήταν με χώματα και σκύρα. Όσον αφορά τα μεταλλικά στηθαία, πιστεύω να θυμάστε τις επιφυλάξεις μου για το πλάτος του κεντρικού διαζώματος ,άρα και του αντίστοιχου new jerdsey ( που τελικά δεν είναι ούτε καν μονό jersey ,αλλά μεταλλικό στηθαίο-- χωρίς σχόλιο, όταν πρόκειται για καινούριο αυτοκινητόδρομο ). Εξάλλου ένα πράγμα μην ξεχνάτε : Ουδέν μονιμότερον από του προσωρινού.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 8:09 pm    Post subject: Μπράβο! Reply with quote

prevezane άψογος!

Άρα φαίνεται ότι το νότιο (παλαιό) τμήμα βαίνει προς ολοκλήρωση, ενώ στο βόρειο υπάρχει κάποια δουλειά ακόμη σε μερικά σημεία. Επίσης ότι στα 13 χλμ του παλιού τμήματος επέλεξαν ως διαχωριστικό το new jersey ενώ στα υπόλοιπα 21 χλμ βάζουν μεταλλικά στηθαία.


Από εσάς που έχετε άποψη για την παράκαμψη, αλλά και με βάση:
το τί απομένει
τους σημερινούς ρυθμούς,

ποια είναι η εκτίμησή σας για το πότε μπορεί να είναι τεχνικά (και όχι με πολιτικάντικους όρους) έτοιμο το τμήμα;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Apr 18, 2009 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

Η προθεσμία ολοκλήρωσης είναι τον Αυγουστο, αν και όσο και να ψάξω δεν το έχω βρει πουθενά γραμμένο... (μόνο στο site της ΤΕΡΝΑ αναφέρεται ημ/νια περάτωσης του βόρειου τμήματος η 10/3/2009- 4 χρόνια μετά την ανάληψη, υποχρέωση που δεν την πιάσανε...).

Πιστεύω το έργο τότε θα είναι πραγματικά έτοιμο, αν και αν γίνουν τελικά διπλές εκλογές, τα εγκαίνια θα γίνουν λίγο πριν από αυτές, χωρίς φωτισμό και Jersey... Αυτό είναι υπό μια έννοια καλό γιατί σημαίνει ότι όλα τα ασφαλτικά θα έχουν ολοκληρωθεί τότε. Αυτή η προθεσμία είναι no miss και το ξέρουν όλοι οι εργαζόμενοι στο έργο (μηχανικοί και εργολάβοι).

Δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να κρίνω από τις υπολοιπόμενες εργασίες χρόνο περάτωσης. Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Apr 20, 2009 3:04 am    Post subject: Reply with quote

Χρόνια Πολλά, μόλις επέστρεψα από την πασχαλινή έξορμηση στο Αγρίνιο. Το πρώτο καλό νέο είναι ότι ξεκίνησαν τα έργα της Ολυμπίας οδού στο ύψος της Ακράτας από τη J&P ενώ λίγο πιο κάτω εμφανίστηκαν τα στόμια δίδυμης σήραγγας που κατασκευάζεται από τον ΑΚΤΩΡ (νομίζω??).
Δυστυχώς μετά την γέφυρα δεν κουνιέται φύλλο από την Ιονία Οδό. Τουλάχιστον βλέπω ότι τελειώνει η παράκαμψη Αγρινίου, θα είναι μία καλή ανάσα. Την Μ.Πέμπτη η ακινητοποιημένη ουρά πριν το Αγρίνιο ξεκινούσε σχεδόν από την Αγ.Ελεούσα.... Βέβαια όταν ανοίξει η παράκαμψη θα γίνεται ο κακός χαμός στην Αμφιλοχία χειρότερα από ότι σήμερα (κουράγιο σε όσους συνεχίζουν για Άρτα...).

Είχε γίνει μία κουβέντα πριν λίγο καιρό εδώ για τον άξονα προν Άκτιο και τη χάραξη του η οποία δεν ήταν μέσα από την πεδιάδα (της Κατούνας??) αλλά στην πλαγιά του βουνού. Άκουσα αυτές τις μέρες στην περιοχή ένα σενάριο που μου φάνηκε αρκετα λογικό, αν και δεν είμαι σε θέση να το θεωρήσω ακριβές.
Στην περιοχή που διέρχεται ο δρόμος είναι το μεγάλο εργοστάσιο γύψου της Knauf (ίσως το μοναδικό εργοστάσιο όλης της περιοχής) και το λατομείο της. Ο δρόμος διέρχεται μέσα από τα μεγάλα κοιτάσματα άργιλου της περιοχής, που είναι σχετικά επιφανειακό ορυκτό. Ακούγεται στην περιοχή ότι ύπαρχει τέτοια πρεμούρα να γίνει ο δρόμος ώστε να μπορέσει η εταιρεία να εκμεταλλευτεί τις τεράστιες ποσότητες που θα μετακινηθούν κατά την εκσκαφή του δρόμου, ειδικά στα πρώτα χιλιόμετρα θα πρέπει να μετακινηθεί ολόκληρος λόφος!!! Ακούγεται ότι ήταν πολύ δύσκολο να δωθεί άδεια περιβαλλοντικών όρων για δεύτερο λατομείο στην περιοχή οπότε με την δικαιολογία του δρόμου τρώνε και το μισό βουνό...
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Mon Apr 20, 2009 10:57 am    Post subject: Reply with quote

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Apr 20, 2009 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

Με μεγαλύτερη ακρίβεια το status των έργων της παράκαμψης Αγρινίου. Ξεκινώντας τώρα από το βόρειο άκρο (0χλμ)
0-12 ασφαλτοστρωμένο χωρίς μπάρα
12-14,6 χλμ ασφαλτοστρωμένο με μπάρα
14,6-16,1χλμ δρόμος δίπλα στ εργοτάξιο, χωρίς άσφαλτο και μπάρα
16-1-21,1χλμ ασφαλτοστρωμένος με Jersey
21,1-22,5χλμ έργα σε εξέλιξη ανάμεσα στις δυο εργολαβίες
22,5- 33,6 (τέλος) ασφαλτοστρωμένος με Jersey

εκτός από 23,5-24,0, 25,8-26,0 και 27,1-27,5 χλμ όπου γίνονται εργα αποκατάστασης καθίζησης και λείπουν κομμάτια ασφάλτου
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 10:35 am    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή ξαναπέρασες στο κατέβασμα για Αθήνα!
Πόση ώρα γλύτωσες?(Εστω και έτσι όπως είναι ο δρόμος?)
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 7:44 pm    Post subject: new age Reply with quote

Χρονια Πολλα!Χριστος Ανεστη!Πρωτη επαφη με την πολλη ωραια παρεα σας.Ειμαι απο Ανθουσα Ασπροποταμου και πλεον η απομονωμενη περιοχη μας γινεται και αυτη "προαστειο" των Ιωαννινων καθως Ανθουσα-Ανηλιο 25 λεπτα(ασφαλτοστρωθηκε περυσι),Ανηλιο-Ιωαννινα 20 λεπτα,ενω για την πρωτευουσα του νομου(Τρικαλα) θες μιαμιση ωρα.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

Μόλις είπαν στη ΝΕΤ το εξής τραγικό. Μποτιλιάρισμα μαμούθ απόΑγρίνιο μέχρι τη Γέφυρα. Όποιος έχει ιδία άποψη να μας πει. Έλεος.Μλεχρι το καλοκαίρι που θα δοθεί η παράκαμψη το πρόβλημα θα μετατοπίζεται πιο μακριά απλά.
Να σημειωθεί πάντως ότι οι αυτοκινητόδρομοι σχεδιάζονται κατάτέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση τις περισσότερες ώρες του χρόνου,αλλά κάποιες ώρες αυτό να μην είναι εφικτό να συμβεί ( οπότε έχουμε και το μποτιλιάρισμα ). πχ σε περιπτώσεις τέτοιες,όπως στις γιορτές.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

Χρόνια πολλά σε όλους.

5 ώρες από Άρτα για Πάτρα είναι πολλές; Λίγο πριν την Αμφιλοχία και έπειτα πηγαίναμε σημειωτόν.
Αυτά σε ένα κράτος που θέλει να λέγεται σύγχρονο εν έτη 2009.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 10:20 pm    Post subject: Reply with quote

5 ώρες μόνο? Μια χαρά είναι!!! Τελικά αυτός ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος έχει λύσει πολλά προβλήματα Cool Cool Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 10:22 pm    Post subject: Reply with quote

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους!

ρε παιδιά, τί θα γίνει τελικά με την Παλιοβούνα; μόλις πριν λίγο άκουσα σε ραδιοσταθμό του Αγρινίου ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ τελικά δεν προκρίνει τη λύση της σήραγγας και επιμένει στο 'μπαλκόνι'.

γνωρίζει κάποιος τίποτε περισσότερο;
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 10:29 pm    Post subject: Reply with quote

Και γιατί δεν πήγες από την παράκαμψη... Θα χες γλιτώσει μιαμιση ωρίτσα στο νερό. Μετά όμως πάλι θα έπεφτες στα ίδια... Εγώ χτες έκανα 7 ώρες περίπου Αθήνα Πρέβεζα με μια ώρα στο Ρίο διόδια. Τρεις ώρες από το χρόνο μου μάλλον δεν αξιολογούνται κια πολύ σοβαρά. Και σκέψου ότι έφυγα στις 11 το πρωί. Τέτοιοι χρόνοι΄ούτε με λεωφορείο τα μαύρα χρόνια πριν την Αττική Οδό, την Κακία σκάλα και την Γέφυρα.

Και το ανέκδοτο τώρα:
Στις εκλογές τι θα ψηφίσεις? Από που? από τη θάλασσα?

Πάντως πραγματικά εγώ εξοργίζομαι κάθε φορά στις εξόδους στα διόδια Ρίου και Κορίνθου. Γιατί όπως είπε και ο Agr, οι δρόμοι δεν είναι φτιαγμένοι για να καλύπτουν όλα τα peak. Και αν στο Αγρίνιο Μεσολλόγγι κάποια στιγμή τα πράγματα θα πάρουν τη σειρά τους, στα διόδια δεν μπορώ με τιποτα να καταλάβω τι τους εμποδίζει να πάρουν και να τοποθετήσουν ένα γ@u0κιοσκι παραπάνω τόσα χρόνια. Γιατί δεν κάνουν κάτι. Βλέπουμε κάθε χρόνο την μπανάνα και λέμε "Κρίμα πάλι θα γλιστρίσω σήμερα".
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Apr 21, 2009 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

agrinioti,αυτό με το μπαλκόνι ακούγεται έντονα εδώ κι ένα μήνα περίπου ξανά. Κάποιοι λένε ότι είιναι έμμεση πίεση προς το ΥΠΕΧΩΔΕ για παράταση της προθεσμίας παράδοσης της Οδού ή γενικά για κάποιες διευκούνσεις. Τώρα ποιος ξέρει τί γίνεται. Πάντως το τούνελ είναι η μόνη αποδεκτή λύση από την τοπκή κοινωνία ,αλλά και από όλους όσους εξυπηρετούνται από αυτό τον δρόμο. Δε μπορεί στην Εγνατία και στην κάθε Εγνατία να γίνονται ένα σωρό τούνελ της προκοπής κι αντίστοιχες κοιλαδογέφυρες κι εδώ στο μοναδικό σοβαρό τούνελ-τεχνικό έργο να πάνε να τη βγάλουν τζάμπα. Η περίπτωση επιττάσει τούνελ, πώς να το κάνουμε?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Apr 22, 2009 12:13 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Πάντως πραγματικά εγώ εξοργίζομαι κάθε φορά στις εξόδους στα διόδια Ρίου και Κορίνθου

Τα σχεδια προβλεπουν 5 και 4 λωριδες ανα κατευθυνση αντιστοιχα ,οποτε όταν με το καλο γινουν(σε κανα 3 χρονια πρωτα ο Θεος)θα χειριζονται σωστα την κινηση...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 420, 421, 422  Next
Page 76 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr