View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kosimo Junior Member
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 9:47 am Post subject: |
|
|
Θα το δοκιμάσω αύριο και θα σας γράψω και δικές μου εντυπώσεις...
Πως είναι η κατάσταση με πινακίδες στο δρόμο αυτό ? θα βρω εύκολα τη διαδρομή ή θα χαθώ πουθενά? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 10:50 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε Corfu για τις φωτό!
Ερώτηση: Ποιό το το όριο ταχύτητας στο τμήμα Παναγιά - Μέτσοβο? Μου φάνηκε ότι η πινακίδα στο δρόμο γράφει 80 Km. Και τελικά ποιά ήταν η αίσθηση σου για τις ακτινες καμπυλότητας αν σήκωναν δηλαδή με ευκολία παραπάνω χιλιόμετρα καθώς και για την ανηφόρα ?
Για να συνεχισω το post ενος προηγούμενου φίλου, έαν οι "άλλοι" δεν είχαν έτοιμες τις μελέτες το 2004 ή δεν είχαν αναγκαστεί (καλώς κατά την γνώμη μου στο Παναγιά - Γρεβενά) από το συμβούλιο της επικρατείας να τις ξανακάνουν, σήμερα δεν θα έκοβε κορδέλες ο υπουργός. Κοινώς το έργο είναι διαχρονικό και κατασκευαζεται από τις αρχες της δεκαετίας του 1990 και δεν ανήκει ούτε στους πράσινους ούτε στους μπλε.
Σας έχω και ένα ελαφρως δυσάρεστο νεο οσο αφορα τις μελέτες του Λαρισσα - Κοζανη αλλα θα σας το γραψω μετα. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 4:46 pm Post subject: |
|
|
Nέες φωτογραφίες από τα χθεσινά εγκαίνεια στην εγνατία οδό.
Μια ευγενική προσφορά της εταιρείας Καρβούνης catering, που οργάνωσε το γεύμα προς τους επισήμους. Τις φώτο μου τις έστειλε ο ΤάσοςGR.
Αεροφωτογραφίες των έργων στην Ήπειρο από το σταντ παρουσίασης της ΕΟΑΕ.
Φώτο από το χώρο που έγινε η φιέστα.
Κι εδώ ξεκινάει το οδειπορικό προς Α/Κ Παναγιάς.
Και επιστροφή.
Κι εδώ φώτο από ¶ραχθο.
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 4:58 pm Post subject: |
|
|
Σας ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες!
¶ντε τώρα πια θα ασχολούμαστε λίγο με τον Μορέα (και λίγο Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και Νέα Οδό) μέχρι να ανοίξουν τα έργα της Ολυμπίας, της Ιονίας και του Ε65. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 5:05 pm Post subject: |
|
|
Για άλλη μια φορά εξαιρετική δουλειά. Μπράβο!!!
Αυτό όμως που θέλω να σχολιάσω είναι ίσως εκτός τόπικ, αλλά βασίζεται σε μία πινακίδα που είδα σε μία φώτο. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο μυαλό έχει "εφεύρει" την περίφημη πινακίδα "σβήστε τα φώτα", όταν εξέρχεται ένα όχημα από τα τούνελ. Αντί να γίνει υποχρεωτικό το άναμα των φώτων στους αυτοκινητόδρομους(εννοείται και την μέρα), παρακινούν τον κόσμο να τα σβήνει κιόλας. Περίεργα πράγματα. |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 5:48 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς αυτό αναρωτιέμαι και εγώ και μου έκανε εντύπωση! Προσωπικά σε αυτοκινητόδρομους τα έχω πάντα αναμένα γιατί φυσικά σε προσέχουν πολύ περισσότερο οι μπροστινοί σου χωρίς να γίνεσαι ενοχλητικός! |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 7:26 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες άντε τελειώνει όπου να είναι η Εγνατία.
Ξέρει κάποιος φίλος αν έχουμε κάτι νέο με τους ΣΕΑ
Είναι το λιγότερο (Ελληνικό) παράδοξο να έχουμε 670 χιλ. αυτοκινητοδρομου χωρίς να μπορούμε να σταματήσουμε κάπου για βενζίνη, ξεκούραση και τα ....σχετικά!!!! |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 8:31 pm Post subject: |
|
|
<Ο κ. Σουφλιάς για τα βοηθητικά έργα επί της Εγνατίας οδού, όπως είναι τα ΣΕΑ και τα πάρκιν, δήλωσε ότι τα πάρκιν κατασκευάζονται σε όλο το μήκος του οδικού άξονα, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός για τα ΣΕΑ.
Όσον αφορά στα διόδια στην Εγνατία, μάλλον θα αρχίσουν να λειτουργούν μετά το καλοκαίρι. Το κόστος τους δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη, αλλά θα είναι μικρότερο από αυτό που πληρώνουν όσοι διέρχονται τους δρόμους που κατασκευάζονται με αυτοχρηματοδότηση.> Δηλαδή το κόστος δεν θα είναι ανά χιλιόμετρο;
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_09/04/2009_274629[/i]
Δηλαδή vag1 ουδεμία εξέλιξη... |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 8:55 pm Post subject: |
|
|
στις ειδησεις στη ΝΕΤ πριν λιγο ειπαν οτι μεχρι το μαιο θα εχει ολη η εγνατια parking. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 4:28 pm Post subject: Λαρισα - Κοζανη |
|
|
Σχετικά με το δρόμο Λάρισα Ελασσόνα Κοζάνη και τις μελέτες ανακατασκευής του που έχει ξεκινήσει να δημοπρατεί το ΥΠΕΧΩΔΕ σας μεταφέρω περιληπτικά κάποια στοιχεία που γίνονται αντιληπτά από τη σχετική προκήρυξη που αφορά δύο τμήματα της οδού. Η προκήρυξη δημοσιεύτηκε μεταξύ άλλων και στο Δελτίο του Τεχνικού Επιμελητηρίου από όπου και σας μεταφέρω τα σχετικά στοιχεία.
Το αντικείμενο της μελέτης είναι η «Μελέτη Βελτίωσης της ΕΟ Λάρισας – Κοζάνης κατά τμήματα. Μελέτη τμήματος α) Παράκαμψη Ελασσόνας – Μικρό Ελευθεροχώρι (ΧΘ: 0+000 – 12+000), β) Όρια νομών Λάρισας και Κοζάνης – Τριγωνικό (ΧΘ: 0+000 – 12+400).
Η περιγραφή της μελέτης αναφέρει: «Αναβάθμιση της υφιστάμενης Οριστικής Μελέτης σε αυτοκινητόδρομο (με βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών και διαπλάτυνση σε τετράιχνη διατομή τύπου β4ν*, δηλαδή συνολικού πλάτους 17 μέτρων με διαχωρισμένη κυκλοφορία δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση και ανισόπεδους κόμβους. Εκπόνηση και επικαιροποίηση λοιπών υποστηρικτικών μελετών».
Το ύψος αμοιβής για τους μελετητές προϋπολογίζεται σε περίπου 2.000.000 ευρώ ενώ η προθεσμία κατάθεσης των προσφορών λήγει στις 13/5/2009 και ώρα 13:00.
Δυστυχώς για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω γυρνάμε πολλά χρόνια πίσω στις μελέτες γιατί επιλέγεται να μελετηθεί ένας δρόμος χωρίς να ακολουθηθεί το σχετικό πρότυπο που έχει συντάξει η ΓΓΔΕ αφού ο τύπος διατομής β4ν* δεν υπάρχει σκέτος αλλά συνοδεύεται πάντοτε από έρεισμα δηλαδή Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) και συμβολίζεται στις σχετικές προδιαγραφές ως β4ν*σ. Στη διατομή αυτή η κάθε λωρίδα κυκλοφορίας έχει πλάτος 3.5 μέτρα ενώ η ΛΕΑ έχει πλάτος 2 μέτρα. 0.30 μέτρα είναι η εξωτερική λωρίδα καθοδήγησης, ενώ η εσωτερική είναι 0.94 μέτρα για την περίπτωση όπου χρησιμοποιείται μονόπλευρο τσιμεντένιο στηθαίο τύπου New Jersey. Το ίδιο το πλάτος του μονού NJ είναι στη βάση του ίσο με 0.61 μέτρα.
Αθροίζοντας και λαμβάνοντας υπόψη με βάση αυτά που αναφέρει η προκήρυξη δεν θα έχουμε ΛΕΑ:
0.30 + 2 x 3.50 + 0.94 + 0.61 + 0.94 + 2 x 3.50 + 0.30 = 17.09 μέτρα που είναι περίπου το πλάτος της οδού που περιγράφεται στη μελέτη. Μπορείτε να δείτε και τα σχετικά σκιτσάκια από τα τεύχη γενικής προδιαγραφής της ΓΓΔΕ.
http://www.ggde.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=117
Τώρα γιατί εν έτη 2009 ξεκινάμε να μελετήσουμε την ανακατασκευή ενός δρόμου (και όχι την κατασκευή από το μηδέν οπότε ίσως και να το δικαιολογούσα) με τα χαρακτηριστικά που τους μελετούσαμε το 1984 (όμοια διατομή με το Κόρινθος Τρίπολη που είχε μελετηθεί εκείνα τα χρόνια) είναι απορίας άξιο κατά τη γνώμη μου. Μήπως γνωρίζει κανείς εάν ο Ε-65 και ο αυτοκινητόδρομος Αιγίου Ε-75 έχουν στις συμβάσεις κύρωσης τους κάποιο σχετικό εδάφιο που να απαγορεύει την αναβάθμιση του Λάρισα – Κοζάνη – Φλώρινα – Νίκη σε αυτοκινητόδρομο ίδιων ή ανώτερων γεωμετρικών χαρακτηριστικών (α4νσ, α6νσ)? |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 7:35 pm Post subject: Re: Λαρισα - Κοζανη |
|
|
Μπράβο ρε Engineer, φανταστικό PDF-¶θρο, επιτέλους βλέπω πως είναι καταταγμένοι η δρόμοι στην χωρα μας. Ευχάριστο παρα παρα πολύ. (που το βρήκες, ψάχνω χρονια για κάτι τέτοιο)
Το ότι αφορά τον Λάρισα Κοζάνης, πολύ ευχάριστο, δεν περίμενα τόσο σύντομα να γίνουν καν εργασίες εκεί, φιλε Engineer να χαιρόμαστε που θα κατασκευαστή ο δρόμος δεν νομίζω να είναι διπλα στον Α3 απαραίτητο ένας ακόμα Αυτοκινητόδρομος που διασχίζει από Λαμία για Κοζάνη την Χωρα. Οποτε οποιος θέλει να φτάσει Κοζάνη από νότια Ελλάδα ακόλουθη την Α3 έως την Παναγια και από εκεί ακουλουθεί την A2 βόρεια έως Κοζάνη. Εγώ ρε παιδιά έχω μείνει αρκετά έκπληκτος πάντως και ας με περνάτε για τρελό, ποσο γρήγορα και πόση δρόμοι έχουν κατασκευαστή τα τελευταία 15 χρονια στην Πατρίδα και ας απαιτούν κάποιοι και σιδηροδρομους και αεροδρόμια και και....., μια χωρα τον 12.000.000 με τόσα έργα, Θαυμάσιο, είμαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ !!!!!!!!!
και πάλι ένα ειλικρινά θερμό ευχάριστο ENGINEER και σε όλους που συνεχώς μας ενημερώνουν και κάνουν τόσους κόπους, για εμάς τους αποδημους είστε Θησαυροί !!!
Φαντάζομαι ότι είναι αμέτρητοι η παρακολουθεντες του Forum που δεν είναι μελόι,
Πατριώτες που παρακολουθείται το Forum από κάποια απόκεντρα μέρη θα ήτανε πολύ ευχάριστο αν αναφέρατε και εσείς κάτι για τα έργα στην περιφέρεια στις μικρές πόλις για τους υπεραστικούς δρόμους |
|
Back to top |
|
|
giatsiap Visitor
Joined: 19 Nov 2008 Posts: 7
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 9:20 pm Post subject: |
|
|
Το νέο newsletter της Ολυμπίας Οδού αναφέρει ότι τα έργα έχουν ξεκινήσει σε 4 σήραγγες. Αναφέρει επίσης ότι από τις λωρίδες του Olympia Pass θα μπορούμε να περνάμε και με το e-pass.
Μεταφέρω ακριβώς το κείμενο που αναφέρεται στην εξέλιξη των έργων:
Η κατασκευή των νέων τμημάτων αυτοκινητόδρομου της Κορίνθου-Πατρών έχει ξεκινήσει σε τέσσερα μέτωπα για την κατασκευή των πρώτων τεσσάρων νέων σηράγγων. Το έργο κατά την ολοκλήρωση της κατασκευής θα έχει σύνολο 19 νέες σήραγγες συνολικού μήκους 18,5 χλμ. Η μεγαλύτερη σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 4χλμ. στην περιοχή της Παναγοπούλας κοντά στον Ψαθόπυργο Αχαΐας.
Σήραγγα Δερβενίου
(Αλλεπάλληλα τμήματα σήραγγας με μεταξύ τους γέφυρα μήκους 620μ. + 610μ., κατεύθυνση προς Αθήνα)
Έχει ολοκληρωθεί ο καθαρισμός και η αποψίλωση του εδάφους της εισόδου της σήραγγας. Εκτελούνται εργασίες διάνοιξης των οδών προσέγγισης προς το ανατολικό μέτωπο της πρώτης σήραγγας, ενώ ξεκινά άμεσα η εκσκαφή για το μέτωπο αυτής.
Σήραγγα Μαύρων Λιθαριών
(Δίδυμη σήραγγα μήκους 1180μ. η κατεύθυνση προς Αθήνα, 1140μ. η κατεύθυνση προς Πάτρα)
Έχει ξεκινήσει η εκσκαφή του μετώπου της σήραγγας και βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες αντιστήριξης του μετώπου εκσκαφής.
Σήραγγα Ακράτας
(Αλλεπάλληλα τμήματα σήραγγας με μεταξύ τους γέφυρα μήκους 240μ. + 780μ., κατεύθυνση προς Αθήνα)
Έχει ολοκληρωθεί ο καθαρισμός και η αποψίλωση του εδάφους της εισόδου της σήραγγας. Έχουν εκτελεστεί όλες οι εργασίες κατασκευής των πασσάλων αντιστήριξης του ανατολικού μετώπου της εκσκαφής και ολοκληρώνεται η πλάκα κάλυψης ώστε να αρχίσει η υπόγεια εκσκαφή κάτω από αυτή. Έχει επίσης ξεκινήσει η εκσκαφή και τοποθετήθηκε ο κεφαλόδεσμος στο ανατολικό μέτωπο της σήραγγας.
Σήραγγα Πλατάνου
(Δίδυμη σήραγγα μήκους 1630μ. η κατεύθυνση προς Αθήνα, 1570μ.
η κατεύθυνση προς Πάτρα)
Έχει ολοκληρωθεί ο καθαρισμός και η αποψίλωση του εδάφους της εισόδου της σήραγγας. Πραγματοποιούνται χωματουργικές εργασίες για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου. Τέλος, έχει τοποθετηθεί η πρώτη σειρά δοκών προπορείας της διάνοιξης της σήραγγας, ενώ έχει ξεκινήσει
η υπόγεια εκσκαφή και η προσωρινή στήριξη και στα δύο μέτωπα της σήραγγας. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 10:02 pm Post subject: |
|
|
Υπέροχες οι φωτογραφίες corfu, μπράβο!
---------------------------------------
Dramine πάρε ένα πακετάκι...
Θα σου αρέσει!
ΥΓ: Αυτό που ανέβασε ο Engineer ονομάζεται "ΟΜΟΕ 2 - Διατομές (ΟΜΟΕ - Δ)". |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 10:30 pm Post subject: |
|
|
μια απορια παιδια..το e-pass πως το γεμιζουμε λεφτα?αφου παρεις τη συσκευη τι την κανεις? |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 11:18 pm Post subject: |
|
|
Καλά τον πρωθυπουργό μας τόσο του πεταματού τον έχουν πια;
Ο Σουφλιάς να δίνει κομμάτια της Εγνατίας και ο Καραμανλής να εγκαινιάζει αύριο στις 12 την Νότια Παράκαμψη Έδεσσας; (που ήταν προγραμματισμένη να την εγκαινιάσει ο Παυλόπουλος...)
Τι να πώ! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 11:55 pm Post subject: |
|
|
Πριν λίγο καιρό κάποιος φίλος (δεν θυμαμαι ποιος... ) είχε ανεβάσεις χάρτη από ένα τεύχος ΦΕΚ με θέμα "Κωδικοποίηση και αρίθμηση του Ελληνικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου".
Σύμφωνα με ό,τι μπόρεσα να διακρίνω από το χάρτη και με αρκετό ψάξιμο, η αρίθμηση έχει ως εξής:
Α1. Αθήνα - Λαμία - Λάρισα - Κατερίνη - Εύζωνοι
Α2. Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα - Γρεβενά - Κοζάνη - Βέροια - Θεσσαλονίκη - Καβαλά - Ξανθή - Κομοτηνή - Αλεξανδρούπολη - Κήποι
Α3. Παναγία - Τρίκαλα - Καρδίτσα - Λάμια - ¶μφισσα - Αντίρριο
Α4. Τρίκαλα - Λάρισα
Α5. Ρίο - Αντίρριο - Μεσολόγγι - ¶ρτα - Ιωάννινα - Κακαβιά
Α6. Ελευσίνα - Σταυρός - Κορωπί
Α7. Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα
Α8. Σκαραμαγκάς - Κόρινθος - Πάτρα
Α9. Πάτρα - Πύργος - Τσάκωνα
Α11. Σχηματάρι - Χαλκίδα
Α12. Βελεστίνο - Βόλος
Α13. Ελευσίνα - Θήβα
Α14. Καρπενήσι - Αγρίνιο - Αγγελόκαστρο
Α21. Αρδάνιο - Ορεστιάδα - Ορμένιο
Α22. Σέρρες - Καβάλα
Α23. Κομοτηνή - Νυμφαία
Α25. Μουδανιά - Θεσσαλονίκη (Ανατολική Περιφερειακή) - Λαγκαδάς - Προμαχώνας
Α27. Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη
Α29. Σιάτιστα - Καστόρια - Ιεροπηγή
Α52. Αμβρακιά - ¶κτιο - Πρέβεζα
Α61. Κορωπί - Μαρκόπουλο - Λαύριο
Α62. Κορωπί - Αερολιμένας Αθηνών
Α63. ¶λιμος - Βύρωνας - Παιανία
Α64. Βύρωνας - Σταυρός - Παλλήνη - Ραφήνα (Περιφερειακή Υμηττού)
Α65. ¶νω Λιόσια - Σκαραμαγκάς (Περιφερειακή Αιγάλεω)
Α71. Λευκτρο - Σπαρτή
Α72. Νεστανη - Βυτίνα - Αρχαία Ολυμπία - Πύργος
Α90. Καστέλι Κίσσαμου - Χανιά - Ρέθυμνο - Ηράκλειο - ¶γιος Νικόλαος - Σητεία (Βόρειος Οδικός ¶ξονας Κρήτης)
Α97. Ηράκλειο - ¶γιοι Δέκα
Α98. ¶γιοι Δέκα - Ιεράπετρα - Παχεια ¶μμος (Νότιος Οδικός ¶ξονας Κρήτης)
Α111. Γλαύκος - Κρύα Ιτεών
Α121. Δυτική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης
Α122. Καλοχώρι - Θεσσαλονίκης
Α123. Φοίνικας - Καλαμαριά
Α141. Νίκαια - Λάρισα
Α642. Χαλάνδρι - Σταυρός
Ο κατάλογος που παραθέτω είναι με κάθε επιφύλαξη! |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 8:56 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Καλά τον πρωθυπουργό μας τόσο του πεταματού τον έχουν πια;
Ο Σουφλιάς να δίνει κομμάτια της Εγνατίας και ο Καραμανλής να εγκαινιάζει αύριο στις 12 την Νότια Παράκαμψη Έδεσσας; (που ήταν προγραμματισμένη να την εγκαινιάσει ο Παυλόπουλος...)
Τι να πώ! |
O προθυπουργός θα εγκαινειάσει ολόκληρη την εγνατία οδό τέλη Μα'ί'ου, αρχές Ιουνίου με την παράδοση της αρκούδας, οπότε μην αγχώνεσαι, ξέρουν τι κάνουν αυτοί. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 11:48 am Post subject: |
|
|
λίγο πριν τις ευρω(μόνο;;;)εκλογές...
Πάντως αν είναι να την εγκαινιάσει κάποιος, ας το κάνει ο Σουφλιάς, ξέρει και που πέφτει. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 2:52 pm Post subject: |
|
|
Αν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις E-pass, να ξέρεις ότι εκπτώσεις έχεις μόνο στην Αττική Οδό. |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 4:43 pm Post subject: |
|
|
καλυτερα να αγορασεις ολυμπια-pass αφου στο μελλον θα εχει και μειωμενες τιμες για τους συχνους χρηστες..απορω γιατι δεν εχουν φτιαξει ακομα εκπτωτικα προγραμματα ειναι απλο..πας στον κεντρο εξυπηρετησης πελατων στα διοδια του ριου,τους δινεις το ποσο που θες να σου "φορτωσουν"στο μηχανημα και σε καθε διελευση αφαιρειται το αντιτιμο..(η ιδια διαδικασια γινεται και σε συνεργαζομενες τραπεζες) |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 5:15 pm Post subject: |
|
|
το θεμα ειναι...μπορω να παρω το pass μια φορα και οποτε θελω να το γεμιζω οσο θελω?σαν τα καρτοκινητα δηλαδη?ή θα ληξει?γιατι δεν πηγαινω και πολυ συχνα στην πατρων Κορινθου... |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 10:39 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα πέταξα στην αρκούδα και φωτογράφησα το τμήμα.
Ξεκινάμε από το κηπουρειό και συγκεκριμένα από σήραγγά Καρατζά.
Αριστερά έξοδος σήραγγας Καρατζά, δεξιά σήραγγα Κοιλώματος.
Αριστερά έξοδος σήραγγας Κοιλώματος, δεξιά σήραγγα Ζίγκρα.
Έξοδος σήραγγας Ζίγκρα, δεξιά γέφυρα Γ4.
Γέφυρα Γ4 και σήραγγα Λαγκαδιών.
Έξοδος σήραγγας Λαγκαδιών και γέφυρα Γ3.
Γέφυρα Γ3 και σήραγγα Νίκα.
Έξοδος σήραγγας Νίκα.
Σ' αυτό το σημείο τελειώνει η εργολαβία της Παντεχνικής και αρχίζει αυτή της ΑΤΤΙΚΑΤ. Όπως βλέπετε στις παραπάνω φωτο, το μόνο που υπολοίπεται, είναι η διαγράμμιση.
Εδώ τα ''σύνορα'' των δύο εργολαβιών.
Αμέσως μετά γέφυρα Γ2.
Και σήραγγα Βελανιδιών.
Έξοδος σήραγγας Βελανιδιών.
Εδώ υπάρχει ένα cut & cover, προφανώς για τη διέλευση της άγριας πανίδας.
Σήραγγα Πριονίων.
Από πάνω περνά ο δρόμος που ενώνει την Κρανιά με το χωριό Πριόνια.
Σήραγγα Αγναντερού.
Σε πρώτο πλάνο η σήραγγα Αγναντερού, (είναι αυτή που βγαίνει από μέσα της η εγνατία), στο μέσο σήραγγα Αγ. Παρασκευής και στο βάθος η σήραγγα Αγ. Τριάδος.
Σήραγγα Αγ. Παρασκευής.
Έξοδος σήραγγας Αγ. Παρασκευής.
Σήραγγα Αγ. Τριάδος. Από πάνω περνά ο δρόμος που ενώνει την Κρανιά με την Καλιθέα και στη συνέχεια με τον Κορυδαλό.
Έξοδος σήραγγας Αγ. Τριάδος. Πάντως εδώ πρέπει να τελειώσουν τα μέτωπα των σηραγγών και από τις δύο πλευρές.
Γέφυρα Γ3.
Σήραγγα Συρτού.
Γέφυρα Γ2 μεταξύ σηραγγών Συρτού και Παναγιάς.
Εδώ μερικές πανοραμικές από μακριά του τμήματος από γέφυρα Γ3 (μετά τη Συρτού), μέχρι τη σήραγγα Αγναντερού.
Και τέλος Α/Κ Παναγιάς.
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 9:42 am Post subject: |
|
|
Corfu
Εγραψες πάλι !
To κομάτι της ATTIKAT θέλει κανά μήνα δουλειά maximum υπό την προυπόθεση ότι οι σύραγγες είναι έτοιμες στο εσωτερικό τους.
Χοντρο θέμα υπαρχει με την αποκατασταση του τοπιου που φαίνεται ότι δεν έχει αποκασταθεί ακόμη μέχρι τα όρια της οδού. |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 9:51 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με το περιβάλλον διαβάστε λίγο αυτό:
http://www.protothema.gr/content-perivallon.php?id=28899
Σύμφωνα με τις τελευταίες εξαγγελίες του ΥΠΕΧΩΔΕ, για την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού απομένουν 31 χιλιόμετρα στα Γρεβενά. Για αυτά τα τμήματα του έργου και για κάποια άλλα που ήδη έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία, αναστατώνεται μια ολόκληρη περιοχή και θυσιάζονται περίπου 50 δέντρα μαύρης πεύκης......
Οι κάτοικοι έχουν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την ακύρωση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με την οποία εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου, ζητώντας παράλληλα την αναστολή εκτέλεσης εργασιών, η οποία όμως έχει απορριφθεί από το ΣτΕ. Στην συνέχεια προσκόμισαν νέα στοιχεία και ζητούν την ανάκληση της απόφασης
Θεωρώ ότι αργά η γρηγορα το περιβάλλον θα αποκατασταθεί γύρω απο την οδό και για να γίνουν κάποια μεγάλα έργα που εξυπηρετούν όλους χρειάζονται και κάποιες υποχωρήσεις και κατανόηση άπο όλους, άλλα ο κλασσικός Έλληνας τα θέλει όλα μαζί ταυτόχρονα, ε δεν γίνεται αυτό! ειδικά ο νομός Γρεβενών και τα χωριά του θα επωφεληθούν τρελλά απο το έργο! |
|
Back to top |
|
|
|