stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

Τόσο χάλια είναι?? Και έχει 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση??? Τάπητα φαντάζομαι θα χρειάζεται οπότε ελπίζω θα μπει κάποια στιγμή μαζί πιθανόν με την εξωτερική περιφερειακή.
γέφυρα Μετσοβίτικου (δε βάζω και το χέρι στη φωτιά Laughing !)
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnat.jpg

Η επίσημη φωτογραφία της vikipedia για την εγνατία στην Καστανιά (δεν έχει κι άλλη Rolling Eyes )
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Viaegnatia.jpg
Μα καλά με κινητό την τράβηξαν???
Shocked Shocked Rolling Eyes Confused Evil or Very Mad


Last edited by Beethoven on Fri Sep 29, 2006 5:36 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτη τη στιγμη ποσα χιλιομετρα απομενουν μεχρι να ολοκληρωθει η Εγνατια Οδος ;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Άλλα 200 φρικτά χιλιόμετρα Rolling Eyes .
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 6:17 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Τόσο χάλια είναι?? Και έχει 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση??? Τάπητα φαντάζομαι θα χρειάζεται οπότε ελπίζω θα μπει κάποια στιγμή μαζί πιθανόν με την εξωτερική περιφερειακή.
Shocked Shocked Rolling Eyes Confused Evil or Very Mad

Σίγουρα χρειάζεται νέο τάπητα.Όταν έρχεσε απο Βέροια και μπείς σε αυτό το κομμάτι βλέπεις τεράστια διαφορά.Απο εκεί και πέρα δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι άλλο εκτός απο κάποιο μικροσυμάζεμα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

gouperman wrote:
νεοτερα για τα υπολοιπα εργα δεν υπαρχουν,μονο καποιες πληροφοριες για τα οδικα εργα αττικης.το χρονοδιαγραμμα για τις τελικες ανακοινωσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ μεταφερθηκε για τον χειμωνα Evil or Very Mad


Τι πληροφορίες υπάρχουν για τα οδικά έργα Αττικής? Όσα δημοσιεύματα έχω δει περιέχουν αντικρουόμενες ή μπερδεμένες πληροφορίες. Και φυσικά το υπουργείο μεταθέτει συνέχεια την ημερομηνία ανακοίνωσης των έργων αυτών .... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά την Βέροια δεν χρειάζεται μόνο νέο τάπητα αλλά και νέους κόμβους !
Τα αυτοκίνητα που ερχονται από Γιουγκοσλαβία(Ε-75) και κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη μπαίνουν στην αριστερή λωρίδα!
Εκεί που πας με 130+ έχεις νταλίκα με 80 στα αριστερά σου!
Τώρα που σταμάτησαν οι βροχές στα Γιάννενα (10 μέρες σχεδόν)θα πάω να βγάλω νέες φωτο από γέφυρα Αράχθου και Δρίσκο να δούμε την πρόοδο!
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

και όχι μόνο, απο τρεις λωρίδες γίνονται δύο "πάνω" στον κόμβο και αναγκάζεσαι να αλλάξεις λωρίδα.
Αλήθεια ότνα φτιάξαν το κόμβο αυτό τί σκεφτόταν? Πότε φτιάχτηκε? δεν υπήρχαν αυτοκίνητα τότε Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 572
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό το τμήμα παραδόθηκε το 1988.Και να φανταστείς οτι ο δρόμος τότε είχε κίνηση γιατί ήταν πριν τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία!
Αλλά μήπως τη διασταύρωση για Τρίπολη μετα την Κόρινθο καλύτερη την έκαναν? Εξοδος από αριστερά! Παγκόσμια πατέντα!
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

To τμήμα Γαλλικός-Κλειδί που είναι κοινό για ΠΑΘΕ και Εγνατία δείχνει πια τα χρονάκια του.

Είναι το πρώτο εκτεταμένο τμήμα αυτοκινητοδρόμου που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα (38 km) το 1988. Έχει 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και υποτυπώδη ΛΕΑ. Έχει το πλεονέκτημα να βρίσκεται σε περιοχή αραιοκατοικημένη και απόλυτα επίπεδη. Επίσης οι δύο κλάδοι βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους (περίπου 20 μέτρα, ίσως και παραπάνω). Όπως είπα και παραπάνω έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια του επειδή:

-έχει παλιό ασφαλτοτάπητα
-έχει πολύ κακή σήμανση (οδοσήμανση, φωσφοριζέ σήματα, μπάρες κλπ)
-έχει απαράδεκτους κόμβους, ειδικά αυτός των Ευζώνων που περιέγραψαν πριν τα παιδιά
-η ΛΕΑ του είναι τελείως υποτυπώδης και δεν επαρκεί ώστε να χαρακτηριστεί ο αυτοκινητόδρομος ως 3+ΛΕΑ. Χρειάζεται μικρή διαπλάτυνση.

Είναι απαραίτητο να αρχίσουν εργασίες βελτίωσής του σύντομα.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

Shocked Shocked
Πως περνάν τα χρόνια! Είχα περάσει πρώτη φορα γύρω στο 90-92 αν θυμάμαι καλά, και που υπήρχε κάποιο κομάτι ΠΑΘΕ (αυτό μάλλον) και φτιάχναν την υπόλοιπη διαδρομή. Ακόμη θυμάμαι τα scrapers που έβλεπα απο το λεωφορείο
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Sat Sep 30, 2006 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Άλλα 200 φρικτά χιλιόμετρα .


Παμε καλα ρε φιλε Razz
Εχουν ολοκληρωθει 480 χιλιομετρα Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Sep 30, 2006 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Στο περίπου. Έχουν ολοκληρωθεί 470 και απομένουν άλλα 200 χλμ (χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω Confused Laughing ). Σύνολο 670 χλμ
http://www.egnatia.gr/flash/progress_gr.html
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Oct 01, 2006 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/1gross.jpg
Κάπου είχα και αυτόν στην Κόρινθο αλλά δεν τον βρίσκω. Θα καταλάβετε, δύο είναι όλοι κι όλοι στην Ελλάδα. Wink
Εντωμεταξύ ο Ευκλείδης σαν εταιρεία δεν υφίσταται?? Η διεύθυνσή της δεν υπάρχει πλέον στο ιντερνετ. Προφανώς κατάλαβαν ότι είναι μια ακόμα άχρηστη σελίδα που δεν ανανεώνεται ποτέ και είπαν να την καταργήσουν. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Oct 01, 2006 3:25 pm    Post subject: Reply with quote

Η Ευκλείδης έχει απορροφηθεί από την ΑΕΓΕΚ.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Sun Oct 01, 2006 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους υπάρχουν άνθρωπο που παρατηρήσανε τον χειρότερο κόμβο της Ελλάδας! Razz
Πάντα όταν περνάω απο 'και με πιάνει μια τσατίλα.....απορώ ποιός @&$%&@# τον σχεδίασε!..
Ακουσ' εκεί έξοδος (και είσοδος!) από τα αριστερά!!!!
Χωρίς πλάκα, αν μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το κάνανε αυτό...ας το κάνει επιτέλους....

(Επίσης στον ίδιο δρόμο μετά τον κόμβο της Εγνατίας, τα έχουνε κάνει, ως συνήθως χάλια. Όταν τέλειωσαν τα έργα κατασκευης του ανισόπεδου κόμβου της εξωτερικής περιφεριακής ΔΕΝ έσβησαν την παλιά διαγράμμιση και κάνανε από πάνω τη νέα. Όπου τώρα υπάρχουνε και οι δυο διαγραμμίσεις και γίνεται ένα μπουρδέλο, ένα ζιγκ-ζαγκ πολύ επικίνδυνο)


Last edited by jackoharas on Mon Oct 02, 2006 1:36 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Oct 02, 2006 12:55 am    Post subject: Reply with quote

Ένας τέτοιος κόμβος με είσοδο (ή έξοδο) από αριστερά υπάρχει και στη Γερμανία σ'ένα αυτοκ/μο στα νότια. Ένας και μοναδικός σε όλη τη Γερμανία. Είναι σχετικά παλιός και δεν γνωρίζω αν βρίσκεται ακόμα στην κυκλοφορία.
Back to top
View user's profile Send private message
dimi
Full Member
Full Member


Joined: 08 May 2004
Posts: 319
Location: Leuven Belgium

PostPosted: Mon Oct 02, 2006 2:02 am    Post subject: Reply with quote

jackoharas wrote:

Ακουσ' εκεί έξοδος (και είσοδος!) από τα αριστερά!!!!
Χωρίς πλάκα, αν μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το κάνανε αυτό...ας το κάνει επιτέλους....


Να επιβεβαιώσω και εγώ ότι έξοδος στα αριστερά δέν αποτελεί "φαινόμενο" ούτε στην Αμερική. Πολλοί αυτοκινητόδρομοι στην Αμερική (και γύρω και από το Σικάγο) έχουν εξόδους στα αριστερά. Ωστόσο πρόκειται συνήθως για διακλάδωση-διαχωρισμό αυτοκινητοδρόμων, για παράδειγμα ο Ε-ΧΧ συνεχίζει ευθεία και ο Ε-ΥΥ φεύγει αριστερά. Ίσως αυτό να σκέφτηκαν και οι σχεδιαστές αυτού του κόμβου ότι πρόκειται για διάκλάδωση δύο αυτοκινητοδρόμων - αυτού που φεύγει για (πρώην) Γιουγκοσλαβία και αυτού που συνεχίζει για Θεσσαλονίκη.

Επειδή όμως γνωρίζω και εγώ το συγκεκριμένο σημείο καταλαβαίνω την αγανάκτησή σας. Και φαντάζομαι ότι κάποιοι θελήσανε με δικαιολογίες ίσως του τύπου που γράφω παραπάνω να γλυτώσουν το κόστος κατασκευής μίας ακόμη γέφυρας. Και σίγουρα ο κόμβος αυτός χρειάζεται αναβάθμιση.

Επίσης να προσθέσω ότι στην Αμερική τα όρια ταχύτητας είναι πολύ χαμηλά (65 μιλια/ώρα = 105 χλμ/'ωρα - συνήθως μπορείς να ανέβεις στα 75 μιλια = 120 χλμ χωρίς πρόβλημα με την τροχαία) Ομως στα 130+ χλμ (=80+μίλια) φλερτάρεις άγρια με τσουχτερό πρόστιμο. Οπότε στις χαμηλότερες ταχύτητες θεωρητικά σου δίνεται περισσότερος χρόνος για να αντιδράσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Mon Oct 02, 2006 2:15 am    Post subject: Reply with quote

dimi wrote:
Πολλοί αυτοκινητόδρομοι στην Αμερική (και γύρω και από το Σικάγο) έχουν εξόδους στα αριστερά. Ωστόσο πρόκειται συνήθως για διακλάδωση-διαχωρισμό αυτοκινητοδρόμων, για παράδειγμα ο Ε-ΧΧ συνεχίζει ευθεία και ο Ε-ΥΥ φεύγει αριστερά. Ίσως αυτό να σκέφτηκαν και οι σχεδιαστές αυτού του κόμβου ότι πρόκειται για διάκλάδωση δύο αυτοκινητοδρόμων - αυτού που φεύγει για (πρώην) Γιουγκοσλαβία και αυτού που συνεχίζει για Θεσσαλονίκη.

Επειδή όμως γνωρίζω και εγώ το συγκεκριμένο σημείο καταλαβαίνω την αγανάκτησή σας. Και φαντάζομαι ότι κάποιοι θελήσανε με δικαιολογίες ίσως του τύπου που γράφω παραπάνω να γλυτώσουν το κόστος κατασκευής μίας ακόμη γέφυρας.


Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου. Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν πολλές φορές ότι το θέτουν σαν διακλάδωση αλλά στην πραγματικότητα, έτσι όπως είναι φτιαγμένος δηλαδή, είναι κανονική έξοδος! Πρ΄ρπρι δηλ να κόψεις ταχύτητα κτλ
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 02, 2006 8:53 am    Post subject: Reply with quote

To Σάββατο πήγα σε γάμο προς την Νάουσσα. Ο καινούργιος δρόμος φαίνεται να κατασκευάζεται αλλά δυστυχώς δεν είδα καθόλου μηχανήματα πουθενά.

Τι μπορεί να συμβαίνει;
Back to top
View user's profile Send private message
jiorhos
New Member
New Member


Joined: 10 Mar 2005
Posts: 13

PostPosted: Tue Oct 03, 2006 11:05 am    Post subject: ΠΑΘΕ: Χρονική διάρκεια έργου Reply with quote

Χαλάστρα - Κ1 ? - ?*
Κλειδί - Χαλάστρα ? - ?*
Κατερίνη - Κλειδί 1992 - 1995*
Παράκαμψη Κατερίνης 1999 - 2004
Πλαταμώνας - Κατερίνη 1995 - 1999
Κάστρο Πλαταμώνα 2005 - 2009
Τεμπη - Πλαταμώνας 1999 - 2003
κοιλάδα Τεμπών 2005 - 2010
Λάρισα - Τεμπη 1998 - 2002
Λάρισα 1995 - 1999
Αερινό - Λάρισα 1995 - 1999
Αλμυρός - Αερινό 1997 - 2000
Aγιοι Θεόδωροι - Αλμυρός 1999 - 2003
Ράχες - Aγιοι Θεόδωροι 1995 - 1999
? - ?
Αγίος Κωνσταντίνος - Καμένα Βούρλα 2003 - 2008
Υλικη - Αγίος Κωνσταντίνος 1995 - 1999*
Θήβα - Υλικη 1991 - 1995
Ριτσώνα - Θήβα ? - ?*
Σχηματαρι - Ριτσώνα 1991 - 1995
Οινοφυτα - Σχηματαρι 1985 - 1992*
Μαρκοπουλο - Οινοφυτα 1990 - 1994
Αφιδνες - Μαρκοπουλο 1992 - 1997
Μπογιατι - Αφιδνες ? - ?*
Βαρυμπομπη - Μπογιατι 1992 - 1997*
Αττική Οδός - Βαρυμπομπη ? - ?
Αττική Οδός 1998 - 2003
Κακιά Σκάλα - Αττική Οδός 1991 - 1995*
Κακιά Σκάλα 1999 - 2004
Κορίνθος - Κακιά Σκάλα 1991 - 1995*
Κορίνθος 1992 - 1996
Πάτρα - Κορίνθος 2005 - 2008*
Πάτρα 1995 - 2002*

* simpliroste ta kena ke ta tichon lathi opou iparchoun ke valte to sto WIKKIPEDIA, evcharisto

telos to site www.pathe.gr den tha litourgisi, apla ine ikoniko... jiorhos

http://www.proodeftiki.gr/ (διάφορα links)
http://www.themeliodomi.gr/proj_gen.html
http://www.empedos.gr (διάφορα links)
http://www.aegek.gr (διάφορα links)
http://www.technicalolympic.gr/gr/cp_projects_road.htm
http://www.terna.gr (διάφορα links)
http://www.pantechniki.gr (διάφορα links)
http://www.sarantopoulos.gr (διάφορα links)
http://www.attikat.gr/ergagr_00.asp?lang=GR&pc=2&psc=10
http://www.michaniki.gr/newsite/erga_old_2.cfm
http://www.eurot.gr/infoworks_roads.asp
http://www.efklidis.gr (διάφορα links)
http://www.etae.com (διάφορα links)
http://www.domotechniki.gr/greek/road_bridge/proj5/index.htm
http://www.diekat.gr/construction_06.asp
http://www.jandp-group.com/uk/projects.asp?sector_id=5&project_id=68&company_id=3&short=2&back=1

Τα 2 post ενοποιήθηκαν και τα 42 (!) links συμπυκνώθηκαν σε μόλις Evil or Very Mad 16. Μην το ξανακάνεις αυτό, να χαρείς.

exitmusician
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Oct 03, 2006 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους και το τελευταίο έργο στην εγνατία μήκους μόλις 4,7 χλμ.
Ναι είναι το τελευταίο τμήμα της μεσόγειας χάραξης Σύμβολο- Αγ. Ανδρέας!! Very Happy Very Happy Very Happy Smile Smile Smile Η κατασκευή πρέπει να ολοκληρωθεί σε 22 μήνες.
http://www.egnatia.gr/flash/news_announcements2_20061003a.html
και κάτι έργα για σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσ/νίκης
http://www.egnatia.gr/flash/news_announcements2_20061003b.html
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Oct 04, 2006 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Πράγματι η 31 Οκτωβρίου 2006 είναι ιστορική μέρα κατατείθονται οι προσφορές για το τελευταίο κομμάτι της ΕΓΝΑΤΙΑΣ.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι εργασίες για την "αναβάθμιση" της παραλιακής Στρυμώνα -Αγ. Ανδρέα χωρίς καμία ανακατασκευή του οδοστρώματος, απλά ρίχνουν την άσφαλτο με τα περισσότερα σαμαράκια να παραμένουν. Όσο για την διαγράμμιση εκεί πέφτει πολύ γέλιο Very Happy Twisted Evil σουρωμένοι ήταν όταν τη φτιάχναν στην ευθεία Τούζλα -Κάριανη.Με τέτοια όμως έκπτωση πως να βγείς.
Γνωρίζει κανείς αν οι εργασίες που γίνονται στην Τούζλα είναι για τον νέο κόμβο της εγνατίας ή για την αναβάθμιση της παλιάς οδού Question Question .
Πάντως δεν μπορείς να βγάλεις άκρη, στην ασφαλτόστρωση βλέπεις μηχανήματα της ΑΒΑΞ και της ΑΤΤΙΚΑΤ .
Τι το πήρε το έργο η INTRAKAT αφού δεν έχει ούτε φορτηγά.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Oct 04, 2006 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

Οι εργασίες που γίνονται στη Τουζλα είναι για την κατασκευη ανισόπεδου κόμβου για την υπάρχουσα εθνικη Laughing οδό. ¨Οπως και ο κόμβος Κάριανης και Νεας Περάμου. Καμά σχέση με την Εγνατία οδό.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Oct 04, 2006 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.esnips.com/webfolder/6982724c-8611-4ab8-965d-770dfff21cf8
Οι μελέτες των έργων για το Δ ΚΠΣ. Πέρα απ'τα τμήματα που θα κατασκευαστούν ως αυτοκ/μοι (χρωματισμένα με πορτοκαλί) και τα άλλα που θα βελτιωθούν σαν εθνικές οδοί (κίτρινο) (τα άλλα δεν ξέρω) υπάρχουν κάποια που οι μελέτες τους έχουν ιδιαίτερα υψηλό προϋπολογισμό σε σύγκριση με άλλα και αναρωτιέμαι πώς πρόκειται να κατασκευαστούν. Δηλ αναφέρομαι στα τμήματα Σύνδεση Πρέβεζας με Ιόνια οδό προυπ. 6 εκατ. ευρώ και σύνδεση Λευκάδας με τον άξονα Άκτιο-Αμφιλοχία προυπ. 2 εκατ. που για το μήκος τους είναι πολλά λεφτά σε σύγκριση με τα άλλα έργα. Επίσης με τον άξονα Άκτιο-Αμφιλοχία που οι μελέτες μάλλον έχουν τελειώσει τι γίνεται?? Υπάρχει το ενδεχόμενο να μιλάμε για δακτύλιο του Αμβρακικού ως οδός ταχείας κυκλοφορίας και με ανισόπεδους κόμβους?? Και μια στιγμή όταν λένε σύνδεση Πρέβεζας με την Ιονία οδό τι εννοούν απ'την μεριά της Αμφιλοχίας ή της Άρτας?? Shocked Shocked Ο ίδιος δρόμος είναι???? Shocked Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Oct 04, 2006 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

Το link δεν ανοίγει.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 152, 153, 154  Next
Page 73 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr