stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

22 posts, τα οποία έγιναν αγνοώντας πλήρως την ξεκάθαρη ανωτέρω παρατήρησή μου, διαγράφηκαν.

Το μέλος prevezanos χρεώνεται με μία παρατήρηση, ενώ τα μέλη einsiedeln και agr-engineer χρεώνονται με δύο παρατηρήσεις ("κίτρινη κάρτα") έκαστος στο Ποινολόγιο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό. Δεν με ενδιαφέρει εάν και πόσο προκληθήκατε. Ο τρόπος με τον οποίο απαντήσατε ήταν απαράδεκτος, ειδικά οι δύο τελευταίοι.

Το μέλος PEFKI χρεώνεται με κόκκινη κάρτα και αποβολή 10 ημερών από τις συζητήσεις του forum. Για τον λόγο, πέραν της προφανούς αγνόησης δύο παρακλήσεων που έκανα τις τελευταίες ημέρες, παραπέμπω σε μία πρόταση ενός από τα posts που διέγραψα (αναγκαστικά, καθώς δεν μπορούσε πλέον να μείνει μόνο του):

Quote:
Προσωπικά δε μου αρέσει να συμφωνούν όλοι στα πάντα. Σέβομαι την διαφωνία, δεν ανέχομαι όμως την ειρωνεία. Καθένας λέει αυτό που πιστεύει. Και όποιον πεισει. Δεν είναι ανάγκη όμως να λέμε ανά 3 ποστ τα ίδια και τα ίδια, και κυρίως να απαξιώνουμε θέσεις άλλων. Τουλάχιστον δεν γινόταν αυτό το πράγμα εδώ, και αυτή είναι και η επιτυχία του φόρουμ αυτού.

Όποιου δεν του αρέσει, τα κουβαδάκια του και σε άλλη παραλία!

Λυπάμαι που πολλοί από εσάς, ακόμη και αν δεν παραβήκατε κανόνες του forum (και γι'αυτό δεν χρεωθήκατε παρατήρηση), δεν καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να βρίσκομαι εγώ και ο Losada7 όλο το 24ωρο εδώ μέσα. Δεν καταλαβαίνετε ότι πρέπει και εσείς να το προστατεύετε από καταστάσεις σαν κι αυτές. Κρίμα.

Τέλος εδώ. ΚΑΜΙΑ περαιτέρω αναφορά στα ανωτέρω. ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. Συνεχίζουμε με το θέμα του thread.


Last edited by Admin on Sun Mar 29, 2009 6:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

δεν εχει δημοπρατηθεί ΣΕΑ εκεί.μάλλον είναι ΧΣΑ(χωρος σταθμευσης)
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 7:18 pm    Post subject: Reply with quote

επιτελους σταματησαν τα ξεκατινιασματα Laughing κριμα που δεν ειχες φιλε engineer camera για να δουμε φωτο Crying or Very sad ευχαριστουμε για τα νεα παντως!ελπιζω την μεγαλη εβδομαδα να καταφερω να παω εκει και να βγαλω φωτογραφιες Cool δηλαδη στην ευθεια της θηβας φτιαχνουν παραδρομους για να δωσουν σε αυτους κυκλοφορια και να ανακατασκευαστει το (αθλιο) τμημα Question ή κανουν απλως διαπλατυνση?η ΤΕΡΝΑ στην μαλακασα φτιαχνει απο την αρχη τον ασφαλτοταπητα?ελπιζω να μην κανουν μπαλωματα Twisted Evil μηπως κατασκευαζουν τον νεο σταθμο διοδιων στο υψος της θηβας που θα αντικαταστησει αυτον του σχηματαριου στο τελος του ετους?
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

πηγα σημερα ενα μινι ταξιδακι μεχρι την ερετρια και μιας και ημουν συνοδηγος εβγαλα φωτο απο το τμημα Σχηματαρι-χαλκιδα μηκους 11 χιλιομετρων...δουλευαν και σημερα που ειναι κυριακη!





















Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

και φωτο απο τη νεα οδο που αλλαζετε ασφαλτος στο τμημα μαλακασα-αφιδνες και στο σχηματαρι βγανει το μεταλλικο στηθαιο και γινετε new jersey







Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 9:41 pm    Post subject: Reply with quote

Admin wrote:
22 posts, τα οποία έγιναν αγνοώντας πλήρως την ξεκάθαρη ανωτέρω παρατήρησή μου, διαγράφηκαν.

Το μέλος prevezanos χρεώνεται με μία παρατήρηση, ενώ τα μέλη einsiedeln και agr-engineer χρεώνονται με δύο παρατηρήσεις ("κίτρινη κάρτα") έκαστος στο Ποινολόγιο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό. Δεν με ενδιαφέρει εάν και πόσο προκληθήκατε. Ο τρόπος με τον οποίο απαντήσατε ήταν απαράδεκτος, ειδικά οι δύο τελευταίοι.

Το μέλος PEFKI χρεώνεται με κόκκινη κάρτα και αποβολή 10 ημερών από τις συζητήσεις του forum. Για τον λόγο, πέραν της προφανούς αγνόησης δύο παρακλήσεων που έκανα τις τελευταίες ημέρες, παραπέμπω σε μία πρόταση ενός από τα posts που διέγραψα (αναγκαστικά, καθώς δεν μπορούσε πλέον να μείνει μόνο του):

Quote:
Προσωπικά δε μου αρέσει να συμφωνούν όλοι στα πάντα. Σέβομαι την διαφωνία, δεν ανέχομαι όμως την ειρωνεία. Καθένας λέει αυτό που πιστεύει. Και όποιον πεισει. Δεν είναι ανάγκη όμως να λέμε ανά 3 ποστ τα ίδια και τα ίδια, και κυρίως να απαξιώνουμε θέσεις άλλων. Τουλάχιστον δεν γινόταν αυτό το πράγμα εδώ, και αυτή είναι και η επιτυχία του φόρουμ αυτού.

Όποιου δεν του αρέσει, τα κουβαδάκια του και σε άλλη παραλία!

Λυπάμαι που πολλοί από εσάς, ακόμη και αν δεν παραβήκατε κανόνες του forum (και γι'αυτό δεν χρεωθήκατε παρατήρηση), δεν καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να βρίσκομαι εγώ και ο Losada7 όλο το 24ωρο εδώ μέσα. Δεν καταλαβαίνετε ότι πρέπει και εσείς να το προστατεύετε από καταστάσεις σαν κι αυτές. Κρίμα.

Τέλος εδώ. ΚΑΜΙΑ περαιτέρω αναφορά στα ανωτέρω. ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. Συνεχίζουμε με το θέμα του thread.


Άσε μας ρε συ admin, τί 2 κίτρινες κάρτες και τέτοια? Κάποιοι εδώ σπάμε τα αυτοκίνητά μας ,άλλοι πετάνε με αεροπλάνο για ναβγουν οι φωτογραφίες από τα έργα και κάποιοι το μόνο που κάνουν είναι να λένε,να λένε,να προκαλούν κι επειδή έχουν 2-3-4 χαρτιά να νομίζουν ότι κάνουν κουμάντο. Αυτό είναι αυταρχισμός και αδικία γενικά για το φόρουμ. Θα μιλήσω για τον εαυτό μου ( αλλά νομίζω ότι θα συμφωνεί κι ο prevezanow ) ότι δεν ανεχόμαστε να λένε κάποιοι ότι δεν πρέπει και δεν αξίζει για τους κατοίκους της πιο υπανάπτυκτης και παραμεληνένης περιοχής της Ελλάδας ( Αιτωλοακαρνανία και Ήπειρος ) να κατασκευαστεί η Ιόνια Οδός. Αυτό δεν είναι μόνο πρόκληση,είναι ξεφτίλα μεγάλη να λέγεται και μάλιστα από κάποιους που την έχουν δει κάπως Εδώ μπαίνουμε καλή τη θελήση να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και να σέλνουμε φώτο για ενημέρωση.
Αυτό που έπρεπε να είχες ήδη κάνει αν ήθελες να ήσουν σωστός ήταν να κάνεις κάτι εξ'αρχής. Από πριν στείλω τστο losada τις φώτο για Ιόνια ,ακόμα και μετά είχε στηθεί ένα πανηγύρι με απαράδεκτα post ότι δεν πρέπει να γίνουν η Ιόνια,ο ΒΟΑΚ κλπ κλπ.
Ειλικρινά δεν ανέχομαι απόκανέναν να λέει ότι σύμφωνα με στοιχεία δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να κατασκευαστεί αυτοκινητόδρομος σε κάποιο μέρος και ειδικά στο πιο παραπεταμένο,τη στιγμή που χάνονται καθημερινά ζωές σε αυτό το παράδεκτο οδικόδίκτυο. Ο φόρος αίματος είναι βαρύς και πολλά σπίτια έχουν κλείσει στην περιοχή μας. Γι'αυτό όσοι "χαρτιάδες" νομίζουν ότι οι ζωές είναι υποδέεστερες των πτυχίων τους,ας εύχονται να μην τους τύχει ποτέ τίποτα τέτοιο,γιατί τότε το χαρτί δε θα φέρει πίσω τα πρόσωπα που αγαπούν.
Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με απλές διαφωνίες.αλλά με προκλητική συμπεριφορά κι αδιαφορία για τις ζωές συνανθρώπων μας.
Άντε,καληνύχτα. Δεν υπάρχει σωστή κρίση σε αυτή την περίπτωση φίλτατε admin.
Και στην τελική δε μας ενδιαφέρει να διαγραφούμε,μας ενδιαφέρει επιτέλους τα μυαλά κάποιων να αλλάξουν νοοτροπίες και να υπάρχει σύμπνοια για τον συνάνθρωπό μας. Αλλά οι μεγαλωμένοι με όλα έτοιμα και στο πιάτο που ζουν σε πλασματικό κόσμο πού να ξέρουν από αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Mar 29, 2009 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

Απλα και εγώ με τη σειρά μου να επιβεβαιώσω την αλλαγή της μεταλλικής μπάρας μεταξύ αφιδνών και Μαλακάσας, καθώς και αλλαγή ασφαλτοτάπητα.
Μήπως ξέρει κανείς το χρονοδιάγραμμα των έργων, μέχρι την ευθεία της Θήβας? Θα πάει έτσι και το καλοκαίρι?

Όσο για τα λοιπά των τελευταίων ημερών, προσωπικά δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ περαιτέρω, και ελπίζω να επανέλθουμε στην ηρεμία και τη φιλική διάθεση, γιατί όπως είπα και σε ποστ μου, αυτό είναι που μου αρέσει στο φόρουμ αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 12:18 am    Post subject: Reply with quote

Xαίρομαι που επανήλθε η ηρεμία στο φόρουμ αλλά πιο πολύ πως ξανάρχισε το ποστάρισμα φωτογραφιών.
Έτσι και ο ΤάσοςGR όπως υποσχέθηκε μας στέλνει νέες φώτο από Άραχθο.
Βλέπετε κέρδισε ο ΠΑΣ Γιάννενα και από τη χαρά του ξεχύθηκε αυτή τη φορά μέσα στο εργοτάξιο. Για κακή του τύχη όμως βρήκε μπροστά του μια πρέσα που έριχνε μπετό στα φρεάτια κι έτσι δεν προχώρησε πάνω στη γέφυρα.
Από τις φώτο όμως φαίνεται ξεκάθαρα πως έχει ασφαλτοστρωθεί η γέφυρα αλλά και η Τ8. Επίσης ασφαλτοστρώνεται και η πλευρά προς τον Α/Κ Ζαγορίου και στους δύο κλάδους.
Πάμε λοιπόν.







Εδώ άρχισαν να συναρμολογούν το φορείο για την προβολοδόμηση στον τελευταίο πυλώνα.








Εδώ μπαίνει μέσα στο εργοτάξιο αλλά για κακή του τύχη βρίσκει την πρέσα.




Κι εδώ το cut & cover T6 που περνά από πάνω η ΕΟ.
[/b]
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 12:57 am    Post subject: Reply with quote

και οι πιο σημαντικες σε καλυτερη αναλυση...

Σχηματαρι-Χαλκιδα









Νεα οδος στο υψος Σχηματαρι-οινοφυτα.αλλαζεται το μεταλλικο στηθαιο με new jersey.εχει ειδη αλλαχτει η μια πλευρα και μενει η αλλη.



καινουργια ασφαλτος στη νεα οδο στο τμημα Μαλακασα-Αφιδνες


Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 1:14 am    Post subject: Reply with quote

O πρόεδρος τα 'χει ρίξει στον καιρό κι απ' ότι φαίνεται έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Για το κομάτι της Ηπείρου τουλάχιστον είμαστε σίγουροι πως θα το περπατάμε τον Απρίλιο.
http://www.epiruspost.gr/epikairotita/915-2009-03-28-00-33-10.html
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Μετά από τις φωτογραφίες που είδαμε από τη γέφυρα , εξακολουθείτε να είστε σίγουροι για παράδοση πριν από το πάσχα? νομίζω πως είναι αδύνατο να τελειώσει μέχρι τότε..
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Pagouras
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Jan 2005
Posts: 528
Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 2:45 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε kosimo μιλάμε φυσικα για τον ενα κλάδο.Για τον δευτερο καλό καλοκαίρι και αν...
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 9:34 am    Post subject: Reply with quote

Φυσικά και μιλάμε για τον ένα κλάδο, απλά βλέποντας τις συνδέσεις δε νομίζω πως υπάρχει χρόνος για παράδοση πριν το Πάσχα.....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ φίλε (και συνάδελφε) agr eng ειρήνη ημίν. Μπράβο για τις φωτό και ιδιαίτερα για τις επεξηγήσεις για μας τους μακρινούς. Ιδιαίτερα όμως θέλω να ευχαριστήσω τον engineer γιατί έχει δώσει και τίτλους πάνω στις φωτό κάτι που διευκολύνει αφάνταστα όσους κρατούν αρχείο.
Τέλος ο tasos gr πρώτος όπως πάντα στο μέτωπο του Αράχθου.
Εδω δεν υπάρχουν νέα... αλλά θα κάνω μια εξόρμηση για τον κάθετο άξονα της κομοτηνής.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ δύσκολα θα προλάβουν σε 17 μέρες (υπολογίζω εργασία κάθε μέρα από σήμερα μέχρι και την Μεγάλη Πεμπτη) να δώσουν στην κυκλοφορία των ένα κλάδο δεδομένου ότι καλουπώνουν κάποιο τοιχειο αντιστηριξης ενω εχει ξεκινησει να αποκαλυπτεται και ένα εκ των θεμελίων της γέφυρας που προηγείται και χρειαζεται η σχετική φροντιδα. Το λογικό θα είναι για να αποφυγουμε τα χαζα της προηγουμενης παραδοσης στο Αραχθος - Περιστερι να τελειώσουν σωστά το ένα ρευμα και μετα να το δωσουν στη κυκλοφορια. Ετσι και αλλιως η δικαιολογια του κακου καιρου ειναι γενικοτερα αποδεκτη αφου ο χειμωνας που περναμε ειναι ο χειροτερος της 20 ετιας. Επιπλέον φαίνεται και η εξής αβλεψια στο συντονισμό της κατασκευης. Ο κλάδος που εχει ασφλατοστρωθει μετα την γεφυρα με κατευθυνση το Μετσοβο δεν ειναι αυτος στον οποιο εχει ολοκληρωθει η γεφυρα !!! (Προφανως θα γινουν τα γνωστα S με σήμανση κλπ αλλά οπως και να εχει βγαζει ματι.
Τώρα τι λεει ο γνωστος Προεδρος...
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

παιδια για το Σχηματαρι-Χαλκιδα δεν εχετε να κανετε κανενα σχολιο?
δεν σας αρεσαν οι φωτο μηπως? Sad
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

φιλε τολη οι φωτος δεν φαινονται καλα..ή ειναι πολυ μικρη αναλυση ή δεν τις ανοι γει το imageshack..απο οτι μπορω να διακρινω η νεα οδος κατι κανει για την βελτιωση της οδου..στο σχηματαρι χαλκιδα πρεπει να θελει κανενα χρονο ακομα...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 3:37 pm    Post subject: Reply with quote

Tolis

Ευχαριστουμε για τις φωτο! Βασικά εάν υπαρχει καποιος διαθεσιμος προσωπικος χρονος προσπαθησε να σηκωσεις ολες τις φωτο με μεγαλη αναλυση. Το συγκεκριμένο έργο έπρεπε να έχει τελειώσει προ πολλού αλλά είναι παγιωμένο στην Ελλάδα να ξεκινάμε έργα χωρις απαλοτριωσεις.

Jimmara
εγω δεν σήκωσα καμια φωτο πρόσφατα. Ποιους τιτλους εννοεις?
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

tolis7 wrote:
παιδια για το Σχηματαρι-Χαλκιδα δεν εχετε να κανετε κανενα σχολιο?
δεν σας αρεσαν οι φωτο μηπως? Sad


Συγγνώμη τόλης7 , έχεις απόλυτο δίκιο και η φωτογραφίες στο δεύτερο post είναι ωραίες και καθαρές, αυτό που δεν μπορώ να διακρίνω είναι αν στον Δρόμο Σχηματάρι-Χαλκίδα κατασκευάζεται Αυτοκινητόδρομος η Ταχεία Οδός, το φάρδος που σκάβουν πλαϊνά δεν φαίνεται καθαρά να μπορέσω διακρίνω τι δρόμος είναι αν θα χωράνε δυο λουρίδες η φτάνει και για LEA. Ενδιάμεσα κατασκευάζεται κανένας Κόμβος?. Στο περίπου μπορείς να γράψεις ποσο φάρδος υπολογίζεις?
Και βεβαια σημαντικό είναι πως διαμορφώνουνε τις στροφές, από ότι φαίνεται στις φωτό σου στα περισσότερα σήμια φαρδαίνουν τον παλιό ο οποιος δεν ήτανε από την χάραξη του και ιδανικός για Αυτοκινητόδρομο λόγο τον κλήσεων.

Ευχάριστο πάντως παρα πολύ για την ενημέρωση Τόλης7 και TassosGR για την Γέφυρα του Αράχθου
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Υπογραφή σύμβασης του έργου
«Οδικός άξονας Σχηματάρι-Χαλκίδα»


Υπογράφηκε σήμερα στα γραφεία του ΥΠΕΧΩΔΕ η σύμβαση ανάθεσης εκτέλεσης του έργου «Οδικός άξονας Σχηματάρι-Χαλκίδα».

Η συνολική δαπάνη του έργου ανέρχεται στο ποσό των 23.312.651 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και ανάδοχος είναι η εργοληπτική εταιρεία ΕΝΤΕΧΝΟΣ Α.Ε.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται :

Η κατασκευή νέου αυτοκινητοδρόμου μήκους 9,9 χλμ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) ανά κατεύθυνση, καθώς και κεντρική νησίδα πλάτους 2,70 μέτρων.
Η κατασκευή των Α/Κ Βαθέως και Ναυπηγείων και του παράπλευρου δικτύου (παράλληλες και κάθετοι οδοί), συνολικού μήκους 14,5 χλμ.


Η συνολική προθεσμία πλήρους ολοκλήρωσης του έργου ορίζεται σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Επιπλέον φαίνεται και η εξής αβλεψια στο συντονισμό της κατασκευης. Ο κλάδος που εχει ασφλατοστρωθει μετα την γεφυρα με κατευθυνση το Μετσοβο δεν ειναι αυτος στον οποιο εχει ολοκληρωθει η γεφυρα !!! (Προφανως θα γινουν τα γνωστα S με σήμανση κλπ αλλά οπως και να εχει βγαζει ματι.


Σήμερα μάθαμε από πληροφορία του ΤάσουGR πως απ' εκείνο το σημείο και προς Α/Κ Ζαγορίου ο δρόμος θα δωθεί και στους δύο κλάδους.
Δηλαδή από την έξοδο της σήραγγας Δρίσκου μέχρι και το ανατ. ακρόβαθρο της γέφυρας Αράχθου η κίνηση θα γίνεται στον δεξιό κλάδο, κι απ'εκεί κανονικά σε δύο. Γι' αυτό βλέπεις ασφαλτόστρωση μόνο στον αριστερό. Ήδη ξεκίνησαν ν'ασφαλτοστρώνουν και στον δεξιό κλάδο.

tolis7 wrote:
παιδια για το Σχηματαρι-Χαλκιδα δεν εχετε να κανετε κανενα σχολιο?
δεν σας αρεσαν οι φωτο μηπως?


Φίλε τόλη ίσα που διακρίνω κάποια πράγματα αλλά για να 'μαι και δίκαιος δε γνωρίζω καλά την περιοχή. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω αν υπάρχει πρόοδος σε σχέση με το παρελθόν. Πάντως απ' ότι φαίνεται ακόμη στα χωματουργικά βρίσκονται.
Βέβαια η προσπάθεια μετράει και για αυτό και μόνο μπράβο σου.

kosimo θέλω να 'μαι λίγο πιο αισιόδοξος από 'σένα αν και αυτό δε λέει τίποτα. Από Τ8 και προς Μέτσοβο εγώ το βλέπω πως πάει καλά.
Από Τ8 προς το cut & cover θέλει πιο εντατική δουλειά. Ήδη πρέπει ο δρόμος να γεμίσει πριν ξεκινήσει η ασφαλτόστρωση. Βέβαια είναι μόνο ένας κλάδος αλλά απ' ότι φαίνεται και από τις φώτο χρειάζεται περίπου μισό μέτρο μπάζωμα για να φτάσει ο δρόμος το ύψος των αποστραγκιστικών ρείθρων.
Back to top
View user's profile Send private message
tolis7
New Member
New Member


Joined: 26 Nov 2007
Posts: 66

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

ειχα να περασω 2 χρονια και δεν ειχαν ξεκινησει ακομα τα εργα στο Σχηματαρι-Χαλκιδα.

βεβαια να πω οτι η συμβαση υπεγραφη 10/2005 και αφου λεει 30 μηνες πρεπει να παραδοθει 4/2009 δηλαδη σε καμια 10ρια μερες αλλα αυτοι ειναι ακομα στα χωματουργικα...

θα φανε προστιμο?
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θα φανε κανενα προστιμο γιατι δεν φταιει ο εργολαβος που δεν ειχαν γινει οι απαλοτριωσεις. Ισα ισα που η κατασκευαστρια εταιρεια θα επιδιωξει αναπροσαρμογη τιμηματος λογω υπαιτιοτητας του δημοσίου. Όντως για 2 + ΛΕΑ ήταν η μελέτη αν και οι εκβραχισμοι που φαινονται παραπεμπουν σε μεγαλυτερο καταστρωμα οδου.


Στο link που ακολουθει υπαρχουν πληροφορίες σχετικά με την νέα ζεύξη μεταξύ Βαθύ και Χαλκίδας και τις προμελέτες που εκτελουνται. Και βεβαια για να θυμισω μια παλιοτερη κουβεντα που ειχαμε κανει στο forum καλό είναι όταν σχεδιάζουμε και κατασκευαζουμε κάτι, να το κάνουμε λαμβανοντας υποψη ενα σχετικο βάθος χρόνου. Πολύ όμορφη η υψηλή γέφυρα Χαλκίδας που κατασκευάστηκε περί το 1993 αλλά έχει 8 μέτρα κατάστρωμα (1+1 λωριδες) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εξηπηρετήσει τη σημερινή κίνηση ειδικά με την ολοκλήρωση του υπο κατασκευη αυτοκινητοδρομου.

http://www.servitoros.gr/news/view.php/19196/
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 5:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίες είναι οι φωτό σου τόλη και οι υπόλοιποι (πολλοί πέσατε μέσα σε μερικές μέρες-πάντα τέτοια Wink ), ναι αν γίνεται ανέβαζέ τες σε μεγαλύτερο μέγεθος και ανάλυση όπως στο δεύτερό σου ποστ, απ'ότι φαίνεται σε όλες τις φωτό τα έργα ξεκίνησαν χτες. Μπράβο, μεσ την πρόοδο είστε τρομάρα σας. Και ότι νομίζαμε ότι όπου να ναι το τμήμα τελειώνει. Να μην υπολογίζουμε και στην τεράστια εμπειρία της εταιρείας για επιτάχυνση των εργασιών, ευτυχώς δεν είναι και κανα σοβαρό τμήμα όπως άλλα τμήματα που δεν έχουν ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια.

Τον τρώνε σιγά σιγά τον Άραχθο πολύ ωραίο φαίνεται, δύσκολο τμήμα αλλά στο τέλος τι είναι, μια ευθεία που δεν θα την καταλαβαίνουμε στ'αμάξι. Αυτά είναι δύσκολα έργα. Και με το δίκιο τους να απαιτούν λίγο καιρό παραπάνω, λίγο όμως. Κάποια στιγμή που θα τελειώσει η εγνατία, και δεν αργεί αυτή η στιγμή, θα περνάνε σα φωτογραφία τα τέσσερα τελευταία χρόνια που χρειάστηκαν για να τελειώσουν όλα αυτά τα παλούκια που είχαν απομείνει για την εγνατία και θα περνάμε από πάνω και μέχρι να συνειδητοποιήσουμε πόσες γέφυρες και σήραγγες περάσαμε θα χουμε διασχίσει όλη την εγνατία.

Πολύ ευχάριστο που ξεκίνησαν τα έργα βελτίωσης απ'τη νέα οδό γιατί νομίζαμε ότι το έργο της ιονίας γενικά έχει ακυρωθεί Confused .
Στα Τέμπη τα 2 χλμ που έσκαψαν αφορούν την Τ2 ή και τις τρεις σήραγγες? Ωραία προχωράνε κι εκεί.

Στην παράκαμψη Αγρινίου agr-engineer φαίνεται η πρόοδος ειδικά απ'την αρχή του τμήματος μέχρι και μετά τον κόμβο Ρίγανης που έμεναν αρκετά χωματουρκικά. Πάνω κάτω όλο το τμήμα της εργολαβίας αυτής περπατιέται, ή έχει ασφαλτοστρωθεί σε μεγάλο μήκος. Μην ακούμε για στηθαίο μεταλλικό ούτε κουβέντα, έχουν χρόνο να αλλάξουν τις μελέτες. Είναι ένα έργο της τελευταίας γενιάς όπως και όλα τα τελευταία της εγνατίας οπότε μάλλον θα βάλουν new jersey. Έχω κι εγώ την απορία γιατί σκάλωσαν το δρόμο πάνω στα βουνά στο ύψος της Ρίγανης κάνοντάς τον με κλειστές στροφές και όχι μερικά μέτρα πιο κάτω για να πιάσουν πεδιάδα.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 296
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 30, 2009 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Οι φόρτοι της Ιονίας Οδού δεν δικαιολογούν σε όλο το μήκος χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου.
...
Τι θα μπορούσε να έχει γίνει τόσα χρόνια τώρα και δεν έγινε;
...
Ανάλογα με τις ανάγκες προωθείς τις παρακάμψεις οικισμών και την κατασκευή ανισόπεδων κόμβων με χαρακτηριστικά που να εντάσσονται σε έναν μελλοντικό αυτοκινητόδρομο. Τέλος κοντά σε μεγάλα αστικά κέντρα φτιάχνεις αυτοκινητόδρομο γιατί εκεί προστίθεται και η τοπική κίνηση.

Εμείς μείναμε 40 - 50 χρόνια με την ίδια οδό και πηδάμε κατευθείαν στον σούπερ - ντρούπερ αυτοκινητόδρομο. Μάλλον κάτι δεν κάναμε καλά. Έστω και αν τώρα φτιάχνουμε την Ιονία Οδό θα είχαν γλυτώσει πολλές ζωές αν είχε φτιαχτεί τρίτη λωρίδα κατά τμήματα. Η μέθοδος λειτουργεί άριστα στο Λαμία - Δομοκός και αρκετά καλά στο Ρέθυμνο - Αγ. Πελαγία στον ΒΟΑΚ.

Εν πάσει περιπτώσει ό,τι έγινε έγινε μακάρι να τελειώσουν γρήγορα τα έργα.
...


Όπως θα είδατε, αν και Κρητικός στην καταγωγή, έμεινα μακρυά από την αντιπαράθεση Ιονίας - ΒΟΑΚ. Νομίζω όμως ότι κάποιοι παρεξήγησαν τη θέση μου για την Ιονία Οδό, οπότε παραθέτω αποσπάσματα από το προηγούμενο ποστ μου. Εγώ απλώς υποστηρίζω ότι χάθηκαν δεκαετίες χωρίς να βελτιώνουμε τίποτα από την ΕΟ 5, αντίθετα επιβάλαμε όρια, διπλές γραμμές και πρόστιμα, ζώντας με το όνειρο ενός αυτοκινητόδρομου ενώ υπάρχουν και άλλες ενδιάμεσες λύσεις ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ που δυστυχώς δεν ενδιαφέρουν το κατασκευαστικό λόμπυ.

Ο ΒΟΑΚ είτε το θέλουμε είτε όχι είχε μια ελαφρώς καλύτερη εικόνα από την ΕΟ 5 κυρίως στις παρακάμψεις οικισμών και ως προς κάποιους ΑΚ και κάποια τμήματα με 3 λωρίδες. Σαφώς και χρειάζεται και αυτός σοβαρές επενδύσεις και προτείνω να δώσουμε με ΣΔΙΤ την είσπραξη διοδίων από το τμήμα της Εγνατίας Κοζάνη - Θεσσαλονίκη - Καβάλα πακέτο με την κατασκευή του ΒΟΑΚ Laughing

Σας θυμίζω τέλος ότι τα έργα στην Εγνατία στην Ήπειρο είχαν αρχίσει για μονό κλάδο γιατί αυτό δικαιολογούσαν οι χαμηλοί φόρτοι. Στην πορεία όμως έγιναν τα δυστυχήματα σε σήραγγες στο εξωτερικό και έτσι "πέρασε" ο 2ος κλάδος ως διαδρομή διαφυγής στις σηραγγες.

Αυτά προς άρση πάσης παρεξηγήσεως.

Συμπτωματικά και εγώ πέρασα την Παρασκευή και την Κυριακή μετά από χρόνια από το Σχηματάρι - Χαλκίδα και μάλιστα στην επιστροφή έφαγα δυο ξεγυρισμένα μποτιλιαρίσματα από τη νέα γέφυρα μέχρι το Βαθύ και στη Μαλακάσα μέχρι να φύγω από τον παράδρομο. Μου έκανε εντύπωση που δούλευαν απόγευμα και μάλιστα Κυριακή. Μυρίζομαι εκλογές. Με ανάλογους ρυθμούς δουλεύουν και για το τρένο (ριζική ανακαίνιση και ηλεκτροκίνηση υφιστάμενης γραμμής).

Πάντως η μελέτη της υψηλής γέφυρας προβλέπει και δεύτερη όμοια ακριβώς δίπλα της για 2ο κλάδο και υπάρχει και ζώνη στο σχέδιο πόλης της Χαλκίδας για τη διέλευσή της. Υπήρξαν τότε κάποιες αντιδράσεις και επιλέχτηκε μια προσωρινή παρακαμπτήρια προς τη μεριά της θάλασσας. Σαφώς οι ανάγκες αυξήθηκαν και μια νέα ζεύξη με ευρύτερη παράκαμψη της Χαλκίδας είναι αναγκαία. Πολύ κατατοπιστικός ο χάρτης με τις εναλλακτικές λύσεις στο σερβιτόρο!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 420, 421, 422  Next
Page 70 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr